*

Αποστολέας Θέμα: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 17158 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 25, 2016, 08:08:04 μμ »
1.Ναι. Μπορείς να δοκιμάσεις ν'ανοίξεις στην εφορία αν δε με πιστεύεις :)
2.Τι κάνει ο κάθε διευθυντής στο σχολειό του είναι του διευθυντή κουμάντο.
3.Όταν αλλάζεις πίνακα, καλώδια, μπρίζες ή περνάς μια κουζίνα, κι αυτά τα κάνεις μόνος σου; Άσε που τα 220V τσούζουν :D :p

υγ. Θα'ταν ποταπό εκ μέρους μου να δούλευα μαγαζί και να'γραφα εδώ. Όχι, πιστεύω ότι πρέπει να πληρώνονται κανονικοί επαγγελματίες όταν χρειάζονται μερεμέτια. Ο άλλος που είναι τεχνικός οχημάτων πρέπει να φροντίζει τ'αμάξι του διευθυντή (λέμε τώρα παράδειγμα) ή πρέπει ο τελευταίος να βάλει το χέρι στη τσέπη και να πάει συνεργείο; ;-)

Ωραία τώρα μιλάμε ξέροντας κατά κάποιο τρόπο ποιον έχω απέναντι μου.
1. Υπάρχουν άνθρωποι που είχαν κάνει έναρξη επαγγέλματος πριν διοριστούν και έχουν μπλοκάκι. Τώρα με εφορία και ασφαλιστικές εισφορές πλέον δεν ξέρω πόσο συμφέρει. Πάντως μπορείς να είσαι Δ.Υ. και να εργάζεσαι σε εταιρία με άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου. Φυσικά ισχύουν περιορισμοί.
2. Το σχολείο δεν είναι του Δ/ντη. Με λίγα λόγια υπάρχει σύλλογος και υπάρχει και καταγγελία παράβασης καθήκοντος.
3. Είσαι σίγουρος αν μπορώ ή όχι?

ΥΓ. Το τι κάνεις στο σχολείο ως υπεύθυνος εργαστηρίων μπορείς να ανατρέξεις στο ανάλογο έγγραφο.

http://edu.klimaka.gr/nomothesia/dioikhtika/1574-kanonismos-leitourgias-ergasthrio-plhroforikhs-dhmotiko.html

http://www.etwinning.gr/files/1161677398kanonismos_sepey.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 08:17:00 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:51:32 »

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 25, 2016, 08:37:32 μμ »
1. Κάποτε ήταν εύκολο, ήταν και συνήθεια μη πω. Τώρα οι προΰποθέσεις είναι σφιχτές. Υπάρχουν τρόποι να το παρακάμψεις αλλά πλέον διασταυρωνόμαστε ηλεκτρονικά στο έλενξις. Εν ολίγοις, ο,τι επιζεί αν επιζεί, δε θα πάει μακριά. Μπορείς όμως να πάρεις ιεκ, διδασκαλίες σε α/τει κ τέτοια, αν ο προϊστάμενος του φορέα σου κρίνει πως δεν ανταγωνίζεται/επηρρεάζει τα κύρια καθήκοντά σου.

2. Θα'κανες καταγγελία; Εγώ δε θα'θελα να μπλέξω με το πώς κυβερνά ο κάθε καπετάνιος το καράβι του.

3.Πού θε να ξέρω αν μπορείς!!! Εγώ δε μπορώ πάντως! :-)

Φίλε μου το έγγραφο είναι ένα έγγραφο. Πιστεύεις θα σε σώσει αν πχ. το φρανκενστάιν πισί που έφκιασες από αμφίβολα υλικά γίνει αιτία πρόκλησης ατυχήματος; Δεν έχω και πολλά να προσθέσω, θα μείνω εδώ κι ο νοών νοείτω.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 25, 2016, 08:46:33 μμ »
1. Κάποτε ήταν εύκολο, ήταν και συνήθεια μη πω. Τώρα οι προΰποθέσεις είναι σφιχτές. Υπάρχουν τρόποι να το παρακάμψεις αλλά πλέον διασταυρωνόμαστε ηλεκτρονικά στο έλενξις. Εν ολίγοις, ο,τι επιζεί αν επιζεί, δε θα πάει μακριά. Μπορείς όμως να πάρεις ιεκ, διδασκαλίες σε α/τει κ τέτοια, αν ο προϊστάμενος του φορέα σου κρίνει πως δεν ανταγωνίζεται/επηρρεάζει τα κύρια καθήκοντά σου.

2. Θα'κανες καταγγελία; Εγώ δε θα'θελα να μπλέξω με το πώς κυβερνά ο κάθε καπετάνιος το καράβι του.

3.Πού θε να ξέρω αν μπορείς!!! Εγώ δε μπορώ πάντως! :-)

Φίλε μου το έγγραφο είναι ένα έγγραφο. Πιστεύεις θα σε σώσει αν πχ. το φρανκενστάιν πισί που έφκιασες από αμφίβολα υλικά γίνει αιτία πρόκλησης ατυχήματος; Δεν έχω και πολλά να προσθέσω, θα μείνω εδώ κι ο νοών νοείτω.

1. Υπάρχουν και άλλα καθόλα νόμια είτε Ελλάδα είτε εξωτερικό. Π.χ. κανένας δεν σου απαγορεύει να είσαι μικρομέτοχος σε εταιρία που κόβει τιμολόγια.
2. Είμαι άνθρωπος του διαλόγου και πάντα αναγνωρίζω ότι και ο Δ/ντης μπορεί να κάνει λάθος. Π.χ. μπορεί να νομίζει πως ξέρει τη Νομοθεσία καλύτερα από μένα. Συνήθως δίνω δεύτερη ευκαιρία σε ανθρώπους που αναγνωρίζουν το λάθος τους. Ως γνωστό ουδείς άσφαλτος

Οταν κάποτε ήμουν ΣΕΠΕΗΥ τους έκανα θεωρητική μελέτη το ότι να έχουν μπακατέλες α) είναι ενεργοβόρο β) Θα απαιτούσε ανταλλακτικά που λόγω ξεπερασμένων υλικών κόστιζαν περισσότερο από νέα και γ) αν δεν έπαιρναν από λόγια μπορούσα να διδάξω πληροφορική και χωρίς εργαστήριο...υπάρχει μάλιστα και διεθνής βιβλιογραφία να σε υποστηρίξει. Δες υλικό από πιστοποίηση Β επιπέδου που εμπλουτίστηκε με αυτά...Ολα αυτά κάποτε όμως...τώρα κολυμπάω σε άλλες θάλασσες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 08:48:08 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος george_pe_19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #45 στις: Μάιος 25, 2016, 09:11:54 μμ »
1. Κάποτε ήταν εύκολο, ήταν και συνήθεια μη πω. Τώρα οι προΰποθέσεις είναι σφιχτές. Υπάρχουν τρόποι να το παρακάμψεις αλλά πλέον διασταυρωνόμαστε ηλεκτρονικά στο έλενξις. Εν ολίγοις, ο,τι επιζεί αν επιζεί, δε θα πάει μακριά. Μπορείς όμως να πάρεις ιεκ, διδασκαλίες σε α/τει κ τέτοια, αν ο προϊστάμενος του φορέα σου κρίνει πως δεν ανταγωνίζεται/επηρρεάζει τα κύρια καθήκοντά σου.

2. Θα'κανες καταγγελία; Εγώ δε θα'θελα να μπλέξω με το πώς κυβερνά ο κάθε καπετάνιος το καράβι του.

3.Πού θε να ξέρω αν μπορείς!!! Εγώ δε μπορώ πάντως! :-)

Φίλε μου το έγγραφο είναι ένα έγγραφο. Πιστεύεις θα σε σώσει αν πχ. το φρανκενστάιν πισί που έφκιασες από αμφίβολα υλικά γίνει αιτία πρόκλησης ατυχήματος; Δεν έχω και πολλά να προσθέσω, θα μείνω εδώ κι ο νοών νοείτω.

Για να μην πνιγώ θα έκανα τα πάντα (άλλωστε δεν είναι όλοι οι καπετάνιοι άξιοι).

Όσο για το "κουμάντο" που ανέφερες παραπάνω... είχα να διαβάσω - ακούσω αυτή τη λέξη από τότε που ήμουν φαντάρος, πριν πολλά χρόνια.

Πάντως να είσαι σίγουρος ότι οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής κάνουν τα "κουμάντα" τους έτσι ώστε να διασφαλίζουν την ασφάλεια των μαθητών τους και παράλληλα προσφέρουν στο σχολείο και με πολλούς άλλους τρόπους. Αυτό το γνωρίζεις γιατί το είχα αναφέρει σε άλλο νήμα και είχες εκφράσει μάλιστα και την απορία σου.

Τέλος, δεν θα δεχόμουν να καλέσω "τεχνική υποστήριξη" για κάτι που θα μπορούσα να επισκευάσω - διορθώσω μόνος μου στο εργαστήριο του σχολείου (και όχι εργαστήριό μου). Όπως αναφέρθηκε και από άλλους συναδέλφους, το εργαστήριο είναι το εργαλείο, το βιβλίο και ο πίνακας για τον Πληροφορικό.

Σκέψου έναν καθηγητή, έναν δάσκαλο (όχι πληροφορικό) που του έχει τελειώσει το μελάνι του μαρκαδόρου ή του έχει χαλάσει ο μαρκαδόρος ή ακόμη χειρότερα, δεν είναι βρεγμένο το σφουγγάρι για τον πίνακα να καλεί τον ειδικό γεμίσματος μαρκαδόρου ή τον βιβλιοπώλη ή και εγώ δεν ξέρω ποιον άλλο για να κάνει απρόσκοπτα το μάθημά του...

Καλό βράδυ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 09:45:00 μμ από george_pe_19 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:51:32 »

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #46 στις: Μάιος 25, 2016, 09:42:23 μμ »
Φίλε μου δεν είναι θέμα υπερηφάνειας ή αμφισβήτησης ικανότητας κανενός. Άλλωστε καραβοκύρης του εργαστηρίου υπολογιστών είναι ακόμα ο πληροφορικός. Απλά κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε να'ταν καλύτερα η κατάσταση. Γιατί ο εξωτερικός συνεργάτης θα βρει τ'ανταλλακτικά που'χουν εκλείψει (πχ πλακέτες, παλιές μνήμες), θα βάλει και δεύτερο άτομο μέσα αν επείγει, θα δώσει εγγύηση, θα κόψει όμως κι ένα παραστατικό. Άλλο ο μαρκαδόρος, άλλο να σου βρει ο άλλος ένα "πρέσκοτ".. :-) (τι ονόματα βρίσκει κανείς στο γκουγκλ!)

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #47 στις: Μάιος 25, 2016, 10:05:04 μμ »
Το δικαίωμα παροχής ιδιωτικού έργου επ αμοιβή δεν είναι ίδιο για όλες τις ειδικότητες.
2 ειδικότητες έχουν προνομιακή μεταχείριση, μεταξύ των οποίων δεν είναι ούτε οι καθηγητές πληροφορικής, ούτε οι μηχανικοί.
Ψάξτε να βρείτε ποιοι μπορούν.
Άδεια πρέπει να ζητάς από το ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ σου και πρέπει το έργο το οποίο θα κάνεις να έχει ημερομηνία λήξης, άρα πρέπει να ζητάς για κάθε έργο.
Οι ΔΥ απαγορεύεται να έχουν οποιαδήποτε εταιρία (ατομική, ΟΕ, ΕΠΕ, ΕΕ) και το μόνο που επιτρέπεται είναι να είναι μέλη (μειοψηφικά) σε ΑΕ (το πολύ μέλος στο Δ.Σ.)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 25, 2016, 10:10:21 μμ »
Το δικαίωμα παροχής ιδιωτικού έργου επ αμοιβή δεν είναι ίδιο για όλες τις ειδικότητες.
2 ειδικότητες έχουν προνομιακή μεταχείριση, μεταξύ των οποίων δεν είναι ούτε οι καθηγητές πληροφορικής, ούτε οι μηχανικοί.
Ψάξτε να βρείτε ποιοι μπορούν.
Άδεια πρέπει να ζητάς από το ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ σου και πρέπει το έργο το οποίο θα κάνεις να έχει ημερομηνία λήξης, άρα πρέπει να ζητάς για κάθε έργο.
Οι ΔΥ απαγορεύεται να έχουν οποιαδήποτε εταιρία (ατομική, ΟΕ, ΕΠΕ, ΕΕ) και το μόνο που επιτρέπεται είναι να είναι μέλη (μειοψηφικά) σε ΑΕ (το πολύ μέλος στο Δ.Σ.)

Αν θυμάμαι καλά είναι γυμναστές και μουσικοί.
Για τα άλλα διαφωνούμε κάπου με αυτά που είπα?

ΥΓ. Τελικά βρήκα και άλλα...

https://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CE%AE-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CF%81%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%81%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%81%CE%B7
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 10:24:12 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #49 στις: Μάιος 26, 2016, 12:08:36 πμ »
1 δεν υπάρχει χρόνος πια
2 δεν λέει πουθενά ότι είναι η μοναδική εξωδιδακτική που θα έχει κάποιος πληροφορικός.... δεν είναι ξεκάθαρο το αποκλειστική τι σημαίνει, οπότε θα βγει διευκρίνηση.
Εννοειται οτι εχεις δικιο  για το τριωρη, δεν καθοριζει χρονο, δεν εχει νοημα αλλωστε. Αλλα γραφει οτι το αναλαμβανουμε ως αποκλειστικη απασχοληση. Τι καταλαβαινεις με το αποκλειστικη. Οτι το αναλαμβανουμε αποκλειστικα εμεις, μαζι με ολες τις αλλες γραφειοκρατικες δουλειες του σχολειου;
 ;)
ΥΓ Συγνωμη για τους τονους.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #50 στις: Μάιος 26, 2016, 12:18:43 πμ »
Εννοειται οτι εχεις δικιο  για το τριωρη, δεν καθοριζει χρονο, δεν εχει νοημα αλλωστε. Αλλα γραφει οτι το αναλαμβανουμε ως αποκλειστικη απασχοληση. Τι καταλαβαινεις με το αποκλειστικη. Οτι το αναλαμβανουμε αποκλειστικα εμεις, μαζι με ολες τις αλλες γραφειοκρατικες δουλειες του σχολειου;
 ;)
ΥΓ Συγνωμη για τους τονους.

Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

η ερμηνεία που έδωσα εγώ είναι ότι η εξωδιδακτική αυτή απασχόληση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αποτελεί αποκλειστική απασχόληση για τον πληροφορικό/πε04 δηλαδή δεν μπορεί να την πάρει άλλη ειδικότητα. Την ίδια εκτίμηση έχουν και φιλόλογοι που ρώτησα. Για να ήταν ξεκάθαρα μοναδική θα έπρεπε να έγραφε την λέξη μοναδική. Η αποκλειστική δεν σημαίνει μοναδική. Υποθέτω θα το διευκρινίσουν εγκαίρως.

Σε ένα σύλλογο όλα μοιράζονται... υποθέτω αν πάρεις το εργαστήριο δεν θα πάρεις κάτι άλλο εκτός και αν ο σύλλογος είναι μικρός και με εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε πολλά σχολεία οπότε δεν θα βγαίνει
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 12:20:55 πμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #51 στις: Μάιος 26, 2016, 12:19:43 πμ »

4. Στην πράξη οι πληροφορικοί ασχολούνται σχεδόν σε όσα σχολεία έχω εργαστεί μέχρι τώρα και με το δίκτυο του σχολείου, με τον υπολογιστή του διευθυντή, με τους υπολογιστές στο γραφείο του προσωπικού, με τους υπολογιστές και τους διαδραστικούς στις αίθουσες, με τα laptop του κινητού εργαστηρίου, γιατί μόνο αυτοί συνήθως μπορούν να λύσουν τα προβλήματα, που προκύπτουν τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση. Δεκάδες φορές έρχεται κάποιος συνάδελφος στο εργαστήριο για να μου πει "πήγαινε λίγο στο γραφείο του διευθυντή, γιατί κάτι δε δουλεύει"...

Συναδελφε ξεχασες να αναφερεις τα συστεγαζομενα νηπιαγωγεια! Η δε σου εχει τυχει ποτε;

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #52 στις: Μάιος 26, 2016, 12:27:31 πμ »
Συναδελφε ξεχασες να αναφερεις τα συστεγαζομενα νηπιαγωγεια! Η δε σου εχει τυχει ποτε;

Πονεμενη ιστορια..............................
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #53 στις: Μάιος 26, 2016, 12:29:23 πμ »
@kinegiros

Πραγματικα δεν θα το ειχα υποψιαστει εαν δεν το ειχες επισημανει.  Οδηγηθηκα σε παρερμηνεια των προθεσεων του υπουργου επειδη δεν μιλαω σωστα ελληνικα  :)

Ευχαριστω για τη διευκρινηση



Αποσυνδεδεμένος kermit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 26, 2016, 12:38:25 πμ »
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

η ερμηνεία που έδωσα εγώ είναι ότι η εξωδιδακτική αυτή απασχόληση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αποτελεί αποκλειστική απασχόληση για τον πληροφορικό/πε04 δηλαδή δεν μπορεί να την πάρει άλλη ειδικότητα. Την ίδια εκτίμηση έχουν και φιλόλογοι που ρώτησα. Για να ήταν ξεκάθαρα μοναδική θα έπρεπε να έγραφε την λέξη μοναδική. Η αποκλειστική δεν σημαίνει μοναδική. Υποθέτω θα το διευκρινίσουν εγκαίρως.

Δεν χρειάζεται καμιά ερμηνεία.  Αν ήθελε να πεί αυτό που λές θα έλεγε.

δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν αποκλειστικά την ευθύνη του εργαστηρίου
ως εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων


Να πεις στους φιλόλογους που ρώτησες ότι είναι άσχετοι και καλά θα κάνουν είτε να σκίσουν τα πτυχία τους, είτε να πάρουν σύνταξη. Η αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση είναι μία, όπως και η αποκλειστική νοσοκόμα, η αποκλειστική προθεσμία, η αποκλειστική χρήση κλπ κλπ Η αποκλειστική αυτό σημαίνει, ότι αποκλείει όλες τις άλλες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 12:47:19 πμ από kermit »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #55 στις: Μάιος 26, 2016, 12:49:01 πμ »
kermit χαλάρωσε....κουβέντα κάνουμε, μακάρι να έχεις δίκιο και εγώ άδικο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159813
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 495

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.