Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: tempo στις Ιουνίου 11, 2016, 06:42:34 pm

Τίτλος: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 11, 2016, 06:42:34 pm
...σύμφωνα με τις νέες αναθέσεις δεν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με τις Α και
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: Touristakos στις Ιουνίου 11, 2016, 06:46:51 pm
...σύμφωνα με τις νέες αναθέσεις δεν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με τις Α και
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: Patreas στις Ιουνίου 11, 2016, 09:00:38 pm
Ας μην εξετάσουμε πώς βρέθηκαν 4 διαφορετικοί ΠΕ04 με οριστική τοποθέτηση σε αυτό το Γυμνάσιο. Ας θέσω κάποια άλλα ερωτήματα:

1) Αν δεν υπήρχε κανένας ΠΕ04 με οριστική τοποθέτηση εκεί, τι οργανικά κενά θα έπρεπε να δώσει το ΠΥΣΔΕ;

2)
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 11, 2016, 09:16:10 pm


2)
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: Patreas στις Ιουνίου 11, 2016, 09:29:19 pm
Συνάδελφε, θέτω τα ερωτήματα λίγο προβοκατόρικα.

Είναι γνωστό ότι στο άρθρο 36 παράγραφος 18 του ν.4186/2013 λέει:

"18. Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών,
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 11, 2016, 09:30:47 pm
Είναι ξεκάθαρο σύμφωνα με τον νόμο. Ο Φυσικός σαν τελευταίος που τοποθετήθηκε φεύγει. Ετσι έγινε και πέρσι και προπερσι.
Από τότε που έγινε ζητώ την κατάργηση του νόμου.
Αλλά νομίζω ότι θα καταργηθεί μόνο όταν ζημιώσει αυτούς που τον έφτιαξαν.....!!!!
 
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: run στις Ιουνίου 11, 2016, 10:47:26 pm
;
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: greedo στις Ιουνίου 11, 2016, 10:52:45 pm
 Θα δούμε να γίνονται πολλά λάθη και να ακολουθούν πολλές ενστάσεις...
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 11, 2016, 11:03:47 pm
το οτι ο φυσικός φεύγει ως τελευταιος είναι κάτι που ισχύει βάσει του νόμου;
Το οτι βγαίνει υπεράριθμος είναι βάσει του νομου 4186/2013 που λέει o patreas. Δεν είναι υποχρεωμένος να φύγει όμως κανείς
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 07:24:52 am
Το οτι βγαίνει υπεράριθμος είναι βάσει του νομου 4186/2013 που λέει o patreas. Δεν είναι υποχρεωμένος να φύγει όμως κανείς

τι ακριβώς θέλεις να πεις με αυτό το τελευταίο;
αφού είναι υπεράριθμος βάσει του νόμου δεν πρέπει να φύγει;
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: dijkstra στις Ιουνίου 12, 2016, 11:02:27 am
Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων α' ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότη-
τας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα.
Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοπο-
θέτηση στην ίδια σχολική μονάδα,
οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή α' ανάθεση.


Καλημέρα να ρωτήσω εσάς που ως ΠΕ04 τα ξέρετε καλύτερα.
Το παραπάνω δεν εξομοιώνει 1η και 2η ειδικότητα?
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: garfieldnt στις Ιουνίου 12, 2016, 01:11:21 pm
Ο κάθε ένας παίρνει τις ώρες την πρώτης του ανάθεσης. Την πρώτη ανάθεση δεν την αγγίζει κανείς για β ανάθεση, αλλά ανήκει δικαιωματικά σε αυτόν που είναι της ειδικότητας. Από εκεί και πέρα, βάσει παλαιότητας συμπληρώνουν με τις β΄αναθέσεις. Αν ο τελευταίος δεν συμπληρώνει τις 12 ώρες, τότε βγαίνει υπεράριθμος.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 01:13:36 pm
Ο κάθε ένας παίρνει τις ώρες την πρώτης του ανάθεσης. Την πρώτη ανάθεση δεν την αγγίζει κανείς για β ανάθεση, αλλά ανήκει δικαιωματικά σε αυτόν που είναι της ειδικότητας. Από εκεί και πέρα, βάσει παλαιότητας συμπληρώνουν με τις β΄αναθέσεις. Αν ο τελευταίος δεν συμπληρώνει τις 12 ώρες, τότε βγαίνει υπεράριθμος.

φίλε pluto αυτή η απάντηση είναι για το ερώτημα που έθεσα εγώ ή η dijkstra;
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: garfieldnt στις Ιουνίου 12, 2016, 01:15:10 pm
φίλε pluto αυτή η απάντηση είναι για το ερώτημα που έθεσα εγώ ή η dijkstra;
Για το δικό σου ερώτημα tempo. Είναι διασταυρώμένο, από αιρετό και σύμβουλο.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 01:27:52 pm
Για το δικό σου ερώτημα tempo. Είναι διασταυρώμένο, από αιρετό και σύμβουλο.

μου κάνει εντύπωση που το ΠΥΣΔΕ βγάζει υπεράριθμο τον Φυσικό.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 12, 2016, 02:45:55 pm
Κοίτα δεν υπάρχει δικαιολογηση. Αυτός ο νόμος έγινε για να εξυπηρετηθούν οι Χημικοί κυρίως στην Αθήνα αλλά και οι Φυσικοί στα μεγάλα αστικά κέντρα που βρέθηκαν στο Γυμνάσιο χωρίς 12 ώρες Α ανάθεση. ΜΕ αυτό το νόμο δεν μπορούν να κουνηθουν.
Το πως βρέθηκαν εκεί είναι ένα ζήτημα: Οι ίδιοι καi πολλοί ακόμα που τους πιστεύουν λένε ότι βρέθηκαν όταν τοποθετήθηκαν όταν ήταν ενοποιημένος ο κλάδος, δηλαδή πάνω από 10 χρόνια πριν, όπου δεν κοιτούσαν τι μάθημα κάνεις. Το αστείο είναι ότι ακόμα και αυτοί που τα λένε δεν ήταν διορισμένοι τότε, τοποθετήθηκαν πιο πρόσφατα.
Τέλως πάντων αυτός ο νόμος έγινε για να καλυφθούν οι αμαρτίες του παρελθόντος. Η διοίκηση της εκπαίδευσης υπακούει στους κανόνες όλου του δημόσιου πελατιακού συστήματος. Οι άνθρωποι που έχουν άκρες, προσωπικές, κομματικές, διαπλεκόμενες, χρησιμοποιούν το δημόσιο για να έχουν κάποιο όφελος (μπορεί να είναι και πολύ μικρό τόσο που να μην το αναλογίζονται) εις βάρος άλλων (που σίγουρα δεν βολεύει να το αναλογιστούν).
Ακόμα και τώρα θα δεις όμως ότι δεν υπάρχει άμεση προοπτική να καταργηθεί αυτός ο νόμος. Οι διαπλεκόμενοι που το έκαναν είναι πολύ καλά ακόμα μέσα στα πράγματα. Δεν έφυγαν ποτέ, από τις διευθύνσεις ή την διοίκηση του Υπουργείου. Μην νομίζεις ότι Υπουργοί και γραμματείς του υπουργείου που αλλάζουν κάθε εξάμηνο καταλήγουν όλοι στην ίδια λάθος απόφαση! Οι άνθρωποι αυτοί κρατούν ομήρους Καθηγητές και μαθητές.
Αυτοί είναι ο κύριος λόγος που δεν έχουμε ιδέα για την διαχείρηση του προσωπικού, πόσοι είναι, πόσοι χρειάζονται πόσα είναι τα μαθήματα, αν μπορούν να δουλέψουν τα σχολεία. Και όλοι αναγκαζόμαστε να κάνουμε ΛΑΘΟΣ μαντεψιές για να δικαιολογήσουμε τα κομμάτια που έχουμε ανάγκη. Για να παρηγορηθούμε!
Απόλυτη διαφάνεια σημαίνει τα βλέπουν όλοι ΟΛΑ και σταματούν τα ψέμματα!
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: garfieldnt στις Ιουνίου 12, 2016, 04:19:55 pm
Αν δηλώσεις ότι θέλεις να βγεις υπεράριθμος και δεν δηλώσεις κάποιο κενό γιατί τίποτε δεν σε ικανοποιεί τι γίνεται; Παραμένεις στο σχολείο σου; ...και αν ναι πώς; με τα ίδια δικαιώματα στην α΄ανάθεση που είχες σαν οργανικός ή παραμένεις σαν να είσαι στη διάθεση πυσδε (μην έχοντας τη δυνατότητα να διεκδικήσεις ούτε την α ανάθεση);;;
Επίσης, ποια είναι η διαφορά του οργανικά και του λειτουργικά υπεράριθμου;
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 05:00:54 pm
Αν δηλώσεις ότι θέλεις να βγεις υπεράριθμος και δεν δηλώσεις κάποιο κενό γιατί τίποτε δεν σε ικανοποιεί τι γίνεται; Παραμένεις στο σχολείο σου; ...και αν ναι πώς; με τα ίδια δικαιώματα στην α΄ανάθεση που είχες σαν οργανικός ή παραμένεις σαν να είσαι στη διάθεση πυσδε (μην έχοντας τη δυνατότητα να διεκδικήσεις ούτε την α ανάθεση);;;
Επίσης, ποια είναι η διαφορά του οργανικά και του λειτουργικά υπεράριθμου;

δηλώσεις, δεν δηλώσεις υπεράριθμος το σίγουρο είναι ότι δεν παίρνεις κανένα μάθημα στο σχολείο όπου περισεύεις αφού οι ώρες έχουν μοιραστεί στους υπόλοιπους ΠΕ04 (ούτε Α ανάθεση, ούτε
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: garfieldnt στις Ιουνίου 12, 2016, 05:48:15 pm
δηλώσεις, δεν δηλώσεις υπεράριθμος το σίγουρο είναι ότι δεν παίρνεις κανένα μάθημα στο σχολείο όπου περισεύεις αφού οι ώρες έχουν μοιραστεί στους υπόλοιπους ΠΕ04 (ούτε Α ανάθεση, ούτε
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 05:55:39 pm
Έστω ότι κατα τη διαπίστωση υπεραριθμίας (με την ενιαία αντιμετώπιση των ΠΕ04) μου μενουν μόνο 5 ώρες στο σχολείο που υπηρετώ και έτσι βγαίνω υπεράριθμος (με αρχικές ώρες α ανάθεσης 14). Αν τελικά, παραμείνω στο σχολείο έχω δικαίωμα να κανω μόνο τις 5 ή μπορώ να κάνω τις 14;;;

τις 5 μόνο.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: dijkstra στις Ιουνίου 12, 2016, 06:23:43 pm
Παιδιά παρακολουθώ το thread και έχω μπερδευτεί με αυτά που διαβάζω.
Πως είναι δυνατόν κάποιος που έχει ώρες Α' ανάθεσης σε ένα σχολείο να φύγει και να πάρει τις ώρες ένας που έχει το μάθημα
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 12, 2016, 06:26:11 pm
τις 5 μόνο.
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Αν δεν υπάρχει άλλος με Α ανάθεση για να πάρει τις 14 ώρες πρώτος τις παίρνει ο οργανικά υπεράριθμος.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 07:05:43 pm
Παιδιά παρακολουθώ το thread και έχω μπερδευτεί με αυτά που διαβάζω.
Πως είναι δυνατόν κάποιος που έχει ώρες Α' ανάθεσης σε ένα σχολείο να φύγει και να πάρει τις ώρες ένας που έχει το μάθημα
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 07:11:52 pm
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Αν δεν υπάρχει άλλος με Α ανάθεση για να πάρει τις 14 ώρες πρώτος τις παίρνει ο οργανικά υπεράριθμος.

έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα (που να έχει γίνει πραγματικά);

για να τα πούμε με άλλα λόγια.....η κατάσταση έχει όπως της περιγράφω στο 1ο post.
Όταν έρχεται η ώρα για να βγει ο υπεράριθμος έχουμε και λέμε

πχ 60 ώρες το σύνολο των ωρών των μαθημάτων ΠΕ04 (όλα μαζί)
ο Χημικός (πρώτος τοποθετημένος στο συγκεκριμένο σχολείο) παίρνει τις ώρες που θέλει για να καλύψει το ωράριο του
ο Γεωλόγος (δεύτερος τοποθετημένος στο συγκεκριμένο σχολείο) παίρνει τις ώρες που θέλει για να καλύψει το ωράριο του
κ.ο.κ
οπότε περισεύει ο τελευταίος τοποθετημένος.....όλα αυτά βάσει του νόμου που έχει αναφερθεί παραπάνω και λέει ότι για την υπεραριθμία όλοι οι ΠΕ04 αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο.

Αν κάποιος έχει πραγματικό παράδειγμα που δεν γίνεται η διαδικασία όπως την περιγράφω ας το αναφέρει για να δούμε τελικά τι ισχύει και τι όχι.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 12, 2016, 08:02:32 pm
Ναι έτσι γράφεται στα οργανικά. Εννοώ στις λειτουργικές τοποθετήσεις αργότερα.
Ο τρίτος που λες που βγήκε υπεράριθμος οργανικά. Αν θέλει μένει στο σχολείο Λειτουργικά παίρνει τις ώρες Α ανάθεσής του πρώτος όπως ορίζει η εγκύκλιος των αναθέσεων που βγήκε τώρα. Αλλά
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: Patreas στις Ιουνίου 12, 2016, 08:24:11 pm
Πιστεύω ότι ο συνάδελφος tempo έθεσε εύστοχο ερώτημα και τον έχουμε μπερδέψει. Στο παράδειγμα που αναφέρει, αν ο Φυσικός δεν επιθυμεί να κριθεί ΟΡΓΑΝΙΚΑ υπεράριθμος και παραμείνει στην μονάδα, έχει (βάσει νέου προγράμματος Γυμνασίων) 15 ώρες Α' Ανάθεσης (Φυσικής), τη στιγμή που οι υπόλοιποι έχουν 6/9/9 ώρες Α' Ανάθεσης αντιστοίχως. Και πλέον δεν υπάρχει και το "σωσίβιο" Α' Ανάθεσης των
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 12, 2016, 08:51:01 pm
Ναι αν θέλει θα την αναλάβει. Αλλά δεν θα βρει άλλες ώρες
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: dijkstra στις Ιουνίου 12, 2016, 08:55:02 pm
@tempo

Στο παράδειγμα που έθεσα αν αντί του Μαθηματικού είχαμε Χημικό θα άλλαζε κάτι?
Αφού και οι δυο έχουν την Φυσική ως
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: Patreas στις Ιουνίου 12, 2016, 09:02:01 pm
@gvasilis

Εννοείται στο παράδειγμα ότι θέλει να την αναλάβει. Το θέμα είναι ότι ο tempo λέει σε επόμενο από το αρχικό μήνυμα ότι ΚΑΙ στις ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ υπεραριθμίες οι ΠΕ04.ΧΧ αντιμετωπίζονται ενιαία σαν ΠΕ04 (βλ. επόμενα μηνύματα tempo). Δηλ. είναι κάτι σαν ΠΕ04.* (sic) ο καθένας τους.

Και προφανώς, ακόμα κι αν δεν είναι έτσι όπως τα λέει ο tempo, κάπου αλλού θα πρέπει να συμπληρώσει o Φυσικός μέχρι το υποχρεωτικό του ωράριο. Αλλά τότε τι να πουν και οι άλλοι τρεις ΠΕ04 που έχουν μόνο 6/9/9 ώρες Α' Ανάθεσης; Αυτοί κι αν πρέπει να πάνε αλλού για να συμπληρώνουν...
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 12, 2016, 09:12:31 pm
Οκ ξεκάθαρα λειτουργικά δεν είναι ενιαίος ο κλάδος ΠΕ04. Η ενιαία αντιμετώπιση είναι παράνομη. Αν δεν ήταν παράνομη, η πρόσφατη εγκύκλιος δεν θα είχε κανένα νόημα.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 12, 2016, 10:52:25 pm
δηλαδή αυτό τι νόημα έχει;

Είναι γνωστό ότι στο άρθρο 36 παράγραφος 18 του ν.4186/2013 λέει:

"18. Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών,
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 13, 2016, 12:05:49 am
Αυτό προστέθηκε στο κομμάτι που αφορά την ρύθμιση της οργανικής υπεραριθμίας. Δεν έχει καμία σχέση με τη λειτουργική υπεραριθμία και τα κενά, οργανικά ή λειτουργικά. Ξέρω φυσικά τις παρανομίες που έχουν γίνει (και σε αριθμό). Συνιστώ να μην επιχειρήσει κανείς να ξαναπαρανομήσει, αν θέλει να είμαστε ήσυχοι. Επίσης δεν έχω λεφτά για δικηγόρους ούτε χρόνο για τόσες καταγγελίες. Προτείνω όλοι να χαλαρώσετε και να πάτε να κάνετε το μάθημα που σπουδάσετε. Μην κρύβεστε πίσω από μικροαπάτες, που στο κάτω κάτω της γραφής μπορεί και να καταργηθούν κάποτε και να βρεθείτε εκτεθειμένοι!
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 27, 2016, 02:24:47 pm
να κάνω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση μήπως και βοηθήσει την συζήτηση....

έχει καμία σχέση η υπεραριθμία (συνήθως ο χαρακτηρισμός των υπεράριθμών γίνεται στο τέλος του σχολικού έτους) με την κατανομή των ωρών (που γίνεται αρχές Σεπτεμβρίου);

με άλλα λόγια,

έστω κάποιος ΠΕ04 χαρακτηριστεί υπεράριθμος (επειδή στον ΠΕ04 όλες οι ειδικότητες αντιμετωπίζονται ενιαία για τον χαρακτηρισμό υπεράριθμών)
τον Σεπτέμβριο ο εκπαιδευτικός αυτός μπορεί να διεκδικήσει τις ώρες τις Α ανάθεσής του;
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 27, 2016, 07:30:32 pm
Ναι
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 27, 2016, 07:51:22 pm
Ναι

φίλε μου το ΝΑΙ είναι η απάντηση στην πρώτη ή την δεύτερη ερώτηση που έκανα (γιατί ανάλογα με την ερώτηση είναι και εντελώς διαφορετικό το αποτέλεσμα της απάντησης  :) )
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 27, 2016, 08:01:57 pm
ακριβώς
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 27, 2016, 08:58:25 pm
ακριβώς

δεν μου είπες όμως σε ποιά ερώτηση απο τις δύο η απάντηση είναι ΝΑΙ;
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: gvasilis στις Ιουνίου 27, 2016, 10:18:52 pm
Άντε καλά, συγνώμη για το δούλεμα, ήταν πολύ εύκολο.
Το ναι πάει στη δεύτερη ερώτηση.
όμως με μια επιφύλαξη. Νομικα είναι ναι. Οταν θα στριμώξουν τα πράγματα ποιός τους χε... τους νόμους και τους αστυνόμους. Και για την ακρίβεια υπάρχουν δυο νομικα παραθυρα (βεράντες καλύτερα)που είναι υπεράνω. Έτσι λειτουργούν τα σχολεία, διαμπερές. ΔΔΕ + Περιφερειακός Λειτουργικά σε κάνουν ότι θέλουν.
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: tempo στις Ιουνίου 27, 2016, 10:22:56 pm
Άντε καλά, συγνώμη για το δούλεμα, ήταν πολύ εύκολο.

ομολογώ ότι δεν μπορώ - και δεν θέλω - να σε παρακολουθήσω.....
Τίτλος: Απ: Νέες αναθέσεις στο Γυμνάσιο (06/2016) και ερώτηση για ΠΕ04
Αποστολή από: platonas στις Ιουλίου 03, 2016, 08:19:42 am
Το άρθρο του 97 αναφέρει ότι οι λειτουργικές υπεραριθμίες κρίνονται το ίδιο με τις οργανικές. Αυτό επηρεάζει και εμένα κει έχω θέσει ξεχωριστό θέμα "υπεραριθμίες ΠΕ04 και εμφύλιος".