Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Ιουλίου 18, 2016, 09:44:41 am
-
Ενα νέο πρόβλημα τώρα με β ανάθεση.
Σε γυμνάσιο τοποθετείται φυσικός με άρση υπεραριθμίας και μόρια (67) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Την ίδια χρονιά τοποθετείται με οριστική τοπθέτηση μαθηματικός με μόρια (58) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Ο φυσικός παίρνει 12 ώρες φυσική και διεκδικεί 4 ώρες γεωγραφία β ανάθεση, έτσι ώστε να φτάσει τις 16 και να πάει για συμπλήρωση ωραρίου μόνο 4 ώρες.
Ο μαθηματικός παίρνει 16 ώρες μαθηματικά και διεκδικεί τις ίδιες 4 ώρες γεωγραφίας για να συμπληρώσει ωράριο.
Ποιος από τους δύο έχει δίκιο;
Θα ήθελα απαντήσεις αιτιολογημένες με βάση την νομοθεσία αν υπάρχει.
Ευχατιστώ.
-
Κανείς.
Αν δεν υπάρχει ΠΕ15 οι ώρες μοιράζονται στους δύο κλάδους ΠΕ3 και ΠΕ4.
Για αυτό σε ρωτούσα πώς πάτε από μαθηματικά ....
-
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δεν είναι στο δικο μου σχολείο. Είχα συζήτησει με ένα φίλο που μου έθεσε το πρόβλημα. Εγώ δεν ξέρω που θα είμαι.
θέλω όμως να σε ρωτήσω αν ξέρεις. Επειδή ο γνωστός μου ζήτησε την νομοθεσία και όχι αυτό που νομίζουμε ότι ισχύει.
α) με βάση ποια νομοθεσία προηγείται ο ΠΕ15 (γράφεις εφόσον δεν υπάρχει ΠΕ15); και
β) με βάση ποια νομοθεσία οι ώρες μοιράζονται στους ΠΕ04 και ΠΕ03;
Στο ΦΕΚ του 2016 η παράγαρφος που έγραφε (με στερίσκο σε παλαιότερο ΦΕΚ) " στην ανάθεση της γεωγραφίας προηγούνται οι ΠΕ15" δεν υπάρχει. Επίσης αναφέρεται ότι οι ώρες μοιράζονται όταν πρόκειται για διαφορετικές ειδικότητες που παίρνουν το μάθημα ως α ανάθεση. Δεν αναφέρει ουτε υποννοεί τι γίνεται με τις β αναθέσεις. Αν γνωρίζεις κάτι σχετικό στη νομοθεσία γράψτο για να το δω και να το συζητήσουμε .
-
Στις β΄αναθέσεις, αν δεν ορίζεται ρητά κάποια ειδικότητα, προηγείται πάντα ο παλαιότερος.
-
προς Loumbago.
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δύο ερωτήσεις
α) Για την παλαιότητα υπάρχει κάποια νομοθεσία που να το αναφέρει με σαφήνεια;
β) Εφόσον παρουσιάστηκαν την ίδια χρονιά τα μόρια δεν παίζουν ρόλο;
Υπάρχει νομοθεσία; Γνωρίζεις κάτι ή αναφέρεσε στο τι ισχύει άτυπα σε όλα τα σχολεία; Αν ξέρεις νομοθεσία γράψτη για να την βρω και εγώ.
-
Παλαιότερος είναι αυτός που έχει τοποθετηθεί με την "παλαιότερη" πράξη ΠΥΣΔΕ. Αν και οι 2 είναι με την ίδια πράξη ΠΥΣΔΕ, τότε μετρούν τα μόρια μετάθεσης και παλαιότερος είναι αυτός με τα περισσότερα. Δεν μπορώ να το βρω αυτή τη στιγμή, αλλά μου το έχουν απαντήσει και εδώ οι συνάδελφοι, αλλά και οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ.
-
-Στην εγκύκλιο 118842/Γ2 /17-09-2008 αναφέρεται ότι:
«Με τα μαθήματα 1ης ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα 2ης ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες».
-Η υπουργική απόφαση 69598/Γ2/10-7-2006 (ΦΕΚ 1050
-
Προς αρχάγγελο
Όσα γράφεις τα γνωρίζω. Αν βρεις ότι το άρθρο 14 του ΠΔ 100/97 αναφέρει αυτό που έχεις με bold τότε θα έχεις προσφέρει μία σημαντική υπηρεσία στον κλάδο αλλά και στους εκπαδευτικους γενικότερα (το λέω αλήθεια χωρίς ίχνος ειρωνίας). Θα έχεις βοηθήσει να λυθούν πολλά προβλήματα τον Σεπτέμβριο. Επειδή εγώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο να αναφέρετε με σαφήνεια σε κανένα άρθρο (ειδικότερα στο 14/100/97).
-
Αυτή η εγκύκλιος του 2006 παράγραφος οκτώ
http://www.pde.gr/index.php?topic=28948.msg723198#msg723198
έχει αντικατασταθεί εξ ολοκλήρου ή εν μέρει δεν θυμάμαι από μεταγενέστερη του 2008, ψάξε βρες την κ κάνε συγκρίσεις, δεν την έχω πρόχειρη, αν δεν μνημονεύεται κάτι διαφορετικό για την συγκεκριμένη παράγραφο μπορεί να είναι ακόμα σε ισχύ. Μπορεί όμως να ισχύει η προτεραιότητα της αρχαιότερης οργανικής αν και μιλάμε για διαφορετικές ειδικότητες. Η απάντηση πάντως βρίσκεται σε εγκύκλιο.
-
Ευχαριστώ.
Αν παραμενει ή όσι η εγκύκλιος σε ισχύ είναι ένα πρόβλημα με δεδομένο ότι αναφέρεται σε ένα ΦΕΚ που έχει καταργηθεί με το ΦΕΚ των αναθέσεων του 2016. Υπάρχει όντως ένα πρόβλημα νομοθετικής σαφήνειας στο ποιος προηγείται στην
-
Θεωρώ δεδομένο ότι θα βγει εγκύκλιος με διευκρινίσεις επί των αναθέσεων μετά τις φετινές αλλαγές, επίσης υπάρχει κ το ερωτηματικό της ψηφισμένης γ ανάθεσης.
-
Οι βλαβερές συνέπειες των β’ και γ’ αναθέσεων – μας αφορά όλους
Το μάθημα των Θρησκευτικών φέτος βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων με βασικό θέμα τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα στις θέσεις των υπερασπιστών, αλλά και κατηγόρων της θεματολογίας των ΝΠΣ καθώς και του τρόπου διδασκαλίας. Ως σύλλογος έχουμε παρουσιάσει τις θέσεις μας βασιζόμενοι πάντα στην καλύτερη προσέγγιση-εφαρμογή των όποιων προγραμμάτων σπουδών καλούμαστε να διδάξουμε, όπως και στην ουσιαστική επαφή των μαθητών μας με το πανανθρώπινο φαινόμενο της θρησκείας καθώς και την καλλιέργεια της θρησκευτικής σκέψης και κριτικής ικανότητας τους. Δυστυχώς παρατηρούμε ότι ένα τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει στο χώρο της θεολογικής εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίστηκε με τη δέουσα προσοχή και μάλλον θεωρήθηκε ελάσσονος-λαθεμένα κατά τη γνώμη μας-σημασίας. Σύμφωνα, λοιπόν με τα στοιχεία που παραθέτουμε έχει γίνει κατάχρηση της εγκυκλίου που αφορά τη γ΄ανάθεση του μαθήματος των Θρησκευτικών στους φιλολόγους. Παρατηρούμε τα εξής: Δόθηκαν: Στους νομούς Αττικής 58 ώρες, Θεσσαλονίκης 52 ώρες και Δωδεκανήσων 44 ώρες σε φιλολόγους για συμπλήρωση ωραρίου! Επίσης 18 ώρες δόθηκαν, με κατ΄εξαίρεση ανάθεση σε άλλες ειδικότητες, σε μικρά νησιά των Δωδεκανήσων! Υπάρχουν και άλλοι νομοί που χρησιμοποίησαν το μέτρο με λιγότερες ώρες αναθέσεων, ή περιοχές όπως π.χ. η Κρήτη παρόλο που έχει τα περισσότερα κενά (ν. Ηρακλείου) δεν έχει δώσει ώρες σε φιλολόγους. Επίσης υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας που αρνούνται πεισματικά να απαντήσουν στα επίσημα αιτήματά μας δηλώνοντας ότι ΘΑ ανακοινώσουν τα κενά και τις αναθέσεις (μετά από 2 μήνες λειτουργίας των σχολείων ακόμα τα ανακοινώνουν). Συμπεράσματα: Αν θέλεις να μην εφαρμοστεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις το ΝΠΣ ή να αποτύχει εντελώς, στέλνεις να κάνουν το μάθημα εκπαιδευτικοί που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα Θρησκευτικά, ειδικά φέτος που ακόμα και έμπειροι Θεολόγοι με γνώσεις, χρειάζονται πολλές ώρες προετοιμασίας για να ανταποκριθούν. Δεύτερον: Αν θέλεις να εξαφανίσεις με νόμιμα μέσα ένα μάθημα μπορείς και χωρίς την επίσημη κατάργησή του. Εν προκειμένω, δεν διορίζεις Θεολόγους, ή χρησιμοποιείς το ψεύτικο δίλημμα: «Τι είναι καλύτερο, να μην γίνεται το μάθημα ή να το κάνουν άλλες ειδικότητες;» Η μόνη λύση φαίνεται να είναι η κατάργηση της γ΄ανάθεσης και η έγκαιρη πρόσληψη Θεολόγων ως προς τα πραγματικά κενά. Σύμφωνα με τα παραπάνω υποστηρίζουμε και διεκδικούμε τα εργασιακά και επιστημονικά μας δικαιώματα ώστε να πάψουν κάποιοι να μας θεωρούν εκπαιδευτικούς β διαλογής ή λιγότερο επιστήμονες από τους συναδέλφους των υπόλοιπων ειδικοτήτων. Ο στόχος όλων των Θεολόγων, όποια θέση και αν έχουμε σε σχέση με το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο διδασκαλίας πρέπει να είναι κοινός: Αγωνιζόμαστε για μια ισότιμη αντιμετώπιση ώστε το μάθημα να διδάσκεται από ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ εφόσον δεν υπάρχει ανάλογη επιστημονική κατάρτιση σε κανέναν άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΘ)
Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/11/vlaveres-sinepies-ton-anatheseon-mas-afora-olous/
-
Οι βλαβερές συνέπειες των β’ και γ’ αναθέσεων – μας αφορά όλους
Το μάθημα των Θρησκευτικών φέτος βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων με βασικό θέμα τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα στις θέσεις των υπερασπιστών, αλλά και κατηγόρων της θεματολογίας των ΝΠΣ καθώς και του τρόπου διδασκαλίας. Ως σύλλογος έχουμε παρουσιάσει τις θέσεις μας βασιζόμενοι πάντα στην καλύτερη προσέγγιση-εφαρμογή των όποιων προγραμμάτων σπουδών καλούμαστε να διδάξουμε, όπως και στην ουσιαστική επαφή των μαθητών μας με το πανανθρώπινο φαινόμενο της θρησκείας καθώς και την καλλιέργεια της θρησκευτικής σκέψης και κριτικής ικανότητας τους. Δυστυχώς παρατηρούμε ότι ένα τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει στο χώρο της θεολογικής εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίστηκε με τη δέουσα προσοχή και μάλλον θεωρήθηκε ελάσσονος-λαθεμένα κατά τη γνώμη μας-σημασίας. Σύμφωνα, λοιπόν με τα στοιχεία που παραθέτουμε έχει γίνει κατάχρηση της εγκυκλίου που αφορά τη γ΄ανάθεση του μαθήματος των Θρησκευτικών στους φιλολόγους. Παρατηρούμε τα εξής: Δόθηκαν: Στους νομούς Αττικής 58 ώρες, Θεσσαλονίκης 52 ώρες και Δωδεκανήσων 44 ώρες σε φιλολόγους για συμπλήρωση ωραρίου! Επίσης 18 ώρες δόθηκαν, με κατ΄εξαίρεση ανάθεση σε άλλες ειδικότητες, σε μικρά νησιά των Δωδεκανήσων! Υπάρχουν και άλλοι νομοί που χρησιμοποίησαν το μέτρο με λιγότερες ώρες αναθέσεων, ή περιοχές όπως π.χ. η Κρήτη παρόλο που έχει τα περισσότερα κενά (ν. Ηρακλείου) δεν έχει δώσει ώρες σε φιλολόγους. Επίσης υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας που αρνούνται πεισματικά να απαντήσουν στα επίσημα αιτήματά μας δηλώνοντας ότι ΘΑ ανακοινώσουν τα κενά και τις αναθέσεις (μετά από 2 μήνες λειτουργίας των σχολείων ακόμα τα ανακοινώνουν). Συμπεράσματα: Αν θέλεις να μην εφαρμοστεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις το ΝΠΣ ή να αποτύχει εντελώς, στέλνεις να κάνουν το μάθημα εκπαιδευτικοί που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα Θρησκευτικά, ειδικά φέτος που ακόμα και έμπειροι Θεολόγοι με γνώσεις, χρειάζονται πολλές ώρες προετοιμασίας για να ανταποκριθούν. Δεύτερον: Αν θέλεις να εξαφανίσεις με νόμιμα μέσα ένα μάθημα μπορείς και χωρίς την επίσημη κατάργησή του. Εν προκειμένω, δεν διορίζεις Θεολόγους, ή χρησιμοποιείς το ψεύτικο δίλημμα: «Τι είναι καλύτερο, να μην γίνεται το μάθημα ή να το κάνουν άλλες ειδικότητες;» Η μόνη λύση φαίνεται να είναι η κατάργηση της γ΄ανάθεσης και η έγκαιρη πρόσληψη Θεολόγων ως προς τα πραγματικά κενά. Σύμφωνα με τα παραπάνω υποστηρίζουμε και διεκδικούμε τα εργασιακά και επιστημονικά μας δικαιώματα ώστε να πάψουν κάποιοι να μας θεωρούν εκπαιδευτικούς β διαλογής ή λιγότερο επιστήμονες από τους συναδέλφους των υπόλοιπων ειδικοτήτων. Ο στόχος όλων των Θεολόγων, όποια θέση και αν έχουμε σε σχέση με το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο διδασκαλίας πρέπει να είναι κοινός: Αγωνιζόμαστε για μια ισότιμη αντιμετώπιση ώστε το μάθημα να διδάσκεται από ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ εφόσον δεν υπάρχει ανάλογη επιστημονική κατάρτιση σε κανέναν άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΘ)
Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/11/vlaveres-sinepies-ton-anatheseon-mas-afora-olous/
Στην Κρήτη δεν έγιναν τρίτες αναθέσεις σε φιλολόγους,γιατί δεν υπάρχουν φιλόλογοι!Άμα αντιμετωπίζετε το θέμα με τόση προχειρότητα,δεν θα σας πάρουν στα σοβαρά. Ξεκινήστε απο το πόσες θέσεις μόνιμων και αναπληρωτών δίνουν οι δανειστές στο Παιδείας. Δεν θέλω να αναφερθώ στο γεγονός πως χάθηκαν πολλοί μόνιμοι διορισμοί την τελευταία πενταετία,γιατι δεν θέλατε να γίνει ασεπ. Μην την πιάσουμε αυτή την κουβέντα. Η ουσία είναι πως όταν πας να διεκδικήσεις το δίκιο σου με νόμιμα μέσα, πρέπει να ψάξεις πολύ καλά το τι είναι νόμιμο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο τι νομίζεις και τι είναι πραγματικά νόμιμο και αυτό εκμεταλεύεται το Υπουργείο και σας κάνει ζημιά!
-
Ειναι δυνατόν οι φιλόλογοι να διδάσκουν θρησκευτικά;; Ανοίγουν επικίνδυνοι δρόμοι...
-
Ειναι δυνατόν οι φιλόλογοι να διδάσκουν θρησκευτικά;; Ανοίγουν επικίνδυνοι δρόμοι...
Εδώ οι γαλλικών διδάσκουν Ιστορία,που είναι άσχετοι.Αυτο είναι τόσο επικίνδυνο,όσο να διδάσκουν οι φιλόλογοι θρησκευτικά.Το θέμα είναι πως δεν υπάρχει πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης προκειμένου να γίνουν αυτές οι προσαρμογές. Κυρίως πρέπει οι εκτός ασεπ διορισμένοι να δώσουν ασεπ σε όλα τα μαθήματα που διδάσκουν.Αν δεν τα καταφέρουν,σπιτι τους.Όπως γινόταν και με εμάς όταν αποτυγχάναμε.Δεν κατάλαβα,ισονομία δεν έχουμε;
-
Η διδασκαλία της ιστορίας ως δεύτερης ανάθεση στους καθηγητές ξένων γλωσσών ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια βασιζόμενη στο πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων φιλολογιών. Φυσικά οι καθηγητές ξένων γλωσσών δεν διδάσκουν Θρησκευτικά , μάθημα παντελώς ξένο προς την ειδικότητα τους. Οι φιλόλογοι στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν και ύλη θρησκευτικών; Και με ποιο πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης οι διάφορες ειδικότητες θα διδάσκουν διάφορα μαθήματα παντελώς ξένα προς τις σπουδές τους; Για να μην παίζουμε λοιπόν την κολοκυθιά το ΙΕΠ επιτέλους να αποφασίσει κάθε ειδικότητα να διδάσκει το μάθημα της.
-
Η διδασκαλία της ιστορίας ως δεύτερης ανάθεση στους καθηγητές ξένων γλωσσών ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια βασιζόμενη στο πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων φιλολογιών. Φυσικά οι καθηγητές ξένων γλωσσών δεν διδάσκουν Θρησκευτικά , μάθημα παντελώς ξένο προς την ειδικότητα τους. Οι φιλόλογοι στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν και ύλη θρησκευτικών; Και με ποιο πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης οι διάφορες ειδικότητες θα διδάσκουν διάφορα μαθήματα παντελώς ξένα προς τις σπουδές τους; Για να μην παίζουμε λοιπόν την κολοκυθιά το ΙΕΠ επιτέλους να αποφασίσει κάθε ειδικότητα να διδάσκει το μάθημα της.
Ανέφικτο γιατί απαιτούνται χιλιάδες διορισμοί εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν θα γίνουν. Άλλωστε οι δανειστές είπαν αξιολόγηση και θα γίνει. Ή λύση είναι γραπτός ασεπ με βάρος σε δεύτερο πτυχίο, ώστε να γίνονται νόμιμα οι β αναθέσεις. Σε περίπτωση που υπάρχουν επιτυχόντες με διπλά πτυχία, θα έπρεπε για το καλό των μαθητών να αποχωρεί και ένας εκπαιδευτικός εκτός ασεπ διορισμένος με ένα πτυχίο. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχουν κενά και θα απαλλαχθουμε και από τον έλεγχο των δανειστών στην Παιδεία. Είναι άλλωστε και ηθικό αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα με παράνομους διορισμούς εκτός ασεπ, να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να φύγουν.
-
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
-
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
-
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
-
@ Truth
Είμαι από τους άχρηστους ( δεν το είπα εγώ) της επετηρίδας...ίσχυε ως μοναδικός τρόπος διορισμού με καλα και τα άσχημα της μεχρι το 1998.
Από που κατάλαβες ότι εννοω ότι πως οι έχοντες ΑΣΕΠ δεν έχουν μπει στην τάξη; Η παρατήρηση που έκανα στο σχόλιο μου ήταν γενικής φύσεως.
Στην θεωρία όλοι άριστοι είμαστε....άλλα στην πράξη τα πράγματα είναι πολλές φόρες διαφορετικά. Το αξιόμαχο του στρατού δεν κρίνεται από την εμφάνιση στις παρελάσεις κακά τα ψέμματα. Η τρίτεκνη τι ρόλο παίζει στην συζήτηση μας;
Για τις προτεινόμενες απολύσεις έχεις να πεις κάτι;
Σε περίπτωση που υπάρχουν επιτυχόντες με διπλά πτυχία, θα έπρεπε για το καλό των μαθητών να αποχωρεί και ένας εκπαιδευτικός εκτός ασεπ διορισμένος με ένα πτυχίο.
Τι ειδους απαξίωση είναι αυτή; Ποιος νομικός και ηθικός κανόνας την καλύπτει;
Στο σχολείο χρειάζεται αλληλοβοήθεια και όχι αλληλοεξόντωση.
-
@ origenis
Επειδη είσαι αθεράπευτα προκλητικός και εδώ δεν γράφω για να δημιουργώ εντυπώσεις και αντιπαλότητες σου εχω πει κατ επανάληψη ότι υπηρετώ από το 1985...και δέχτηκα εκ μέρους σου πλήθος από ειρωνείες και άλλα πολλά.
Σε παρακαλώ μην παραποιείς τα λεγόμενα μου.
Η απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ είναι πληρως αποδεκτή από όλους
Όσο για τις απολύσεις ο ΔΥ κώδικας προβλέπει πότε γίνονται...τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού και εκ του πονηρού.
-
@ Truth
Είμαι από τους άχρηστους ( δεν το είπα εγώ) της επετηρίδας...ίσχυε ως μοναδικός τρόπος διορισμού με καλα και τα άσχημα της μεχρι το 1998.
Από που κατάλαβες ότι εννοω ότι πως οι έχοντες ΑΣΕΠ δεν έχουν μπει στην τάξη; Η παρατήρηση που έκανα στο σχόλιο μου ήταν γενικής φύσεως.
Στην θεωρία όλοι άριστοι είμαστε....άλλα στην πράξη τα πράγματα είναι πολλές φόρες διαφορετικά. Το αξιόμαχο του στρατού δεν κρίνεται από την εμφάνιση στις παρελάσεις κακά τα ψέμματα. Η τρίτεκνη τι ρόλο παίζει στην συζήτηση μας;
Για τις προτεινόμενες απολύσεις έχεις να πεις κάτι;
Τι ειδους απαξίωση είναι αυτή; Ποιος νομικός και ηθικός κανόνας την καλύπτει;
Στο σχολείο χρειάζεται αλληλοβοήθεια και όχι αλληλοεξόντωση.
Μα έτσι όπως το είπες αυτό φάνηκε. Τώρα, όσο για την επετηρίδα, ειλικρινά δε μου λέει κάτι. Σαφώς και είναι άσχημο να ξέρεις ότι σε 10 χρόνια θα διοριστείς και ξαφνικά αυτό να χάνεται (μου συνέβη) αλλά, αφού άλλαξε κι αφού από τότε πέρασαν 18 χρόνια (10 μ'εχρι τον τελευταίο ασεπ έστω), είχες όλο το χρόνο να προετοιμαστείς και να προσπαθήσεις. Εσύ απαξιώνεις έτσι απλά στηριζόμενος στο τι ίσχυε; Πολλά ίσχυαν στο παρελθόν αλλά κοιτάμε τ τωρινά δεδομένα και το να θες να εξαιρεθείς ενώ άλλοι περνούν τη βάσανο είναι εγωιστικό.
-
@Truth
Διαβάζεις με προσοχή ο,τι γράφω;
Υπηρετώ από το 1985...τι μου απάντησες λοιπόν;
Το αδόκιμο όρο "άχρηστος" για τους διορισμένους με επετηρίδα τον χρησιμοποιεί μια ομάδα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ...τον λόγο τον γνωρίζουν οι ίδιοι...
-
Δείτε παιδιά … πως έχει το πράγμα.
Σύμφωνα με το πδ 63/2005 και το άρθρο 1, παρ. 90 δίδεται το δικαίωμα στην κυβέρνηση να εκδίδει κανονιστικές πράξεις οι οποίες δεν προκαλούν δαπάνες.
Μπορούν να εκδοθούν και κανονιστικές πράξεις με δαπάνες, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του κράτους.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν οι ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ αποτελούν κανονιστική πράξη, η οποία δεν προκαλεί δαπάνες.
Αν προσέξετε τα «ψιλά γράμματα» στην αρχή κάθε ΑΠΟΦΑΣΗΣ θα προσέξετε ότι αναφέρουν
α) το αναφερόμενο πδ 63/2005 και
β) ότι δεν προκαλείται δαπάνη.
Συνεπώς, ισχύουν οι αναθέσεις μαθημάτων όπως κάθε φορά ανακοινώνονται από το υπουργείο.
Ευχαριστώ.
-
επειτα από χρόνια μπερδέματος βγήκε επιτέλους μία εγκύκλιος που αναφέρει με σαφήνεια ποιος προηγείται στην β ανάθεση.
-
επειτα από χρόνια μπερδέματος βγήκε επιτέλους μία εγκύκλιος που αναφέρει με σαφήνεια ποιος προηγείται στην β ανάθεση.
Πλάτωνα δηλαδή σε ένα λύκειο με όλους τους ΠΕ04 φυσικούς, ο παλαιότερος διαλέγει ότι φυσική θέλει και παίρνει
-
Με ποια λογική (πλην λογιστικής) έχει β ανάθεση μαθηματικά γυμνασίου ο φυσικός και γ ανάθεση μαθηματικά γυμνασίου ο πληροφορικός με πτυχίο μαθηματικών;
https://xenesglosses.eu/wp-content/uploads/2018/05/%CE%94%CE%95%CE%99%CE%A4%CE%95-%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%A4%CE%9F-%CE%A6%CE%95%CE%9A-8-%CE%A3%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%94%CE%A9%CE%9D.pdf
-
ισχύει αυτο που λες ,με την διαφορά οτι κανείς δεν διαλέγει ώρες. Ο παλαιότερος Παίρνει απλά τόσες ώρες ώστε να συμπληρώσει το ωραρίο του πρίν τους άλλους. Το ποια μαθήματα θα πάρει (δηλαδή οι αναθέσεις) καθορίζονται μετά από συννενόηση των ΠΕ04 και με την σύμφωνη γνώμη του συλλόγου. Ο παλαιότερος προηγείται στην συμπλήρωση ωραρίου και όχι στην επιλογή αναθέσεων
Παράδειγμα . σε λύκειο υπάρχουν τρεις φυσικοί με υποχρεωτικό ωράριο 20 , 20 και 21 ώρες αντίστοιχα ενώ στο σχολείο απαιτούνται 56 ώρες μαθημάτων ΠΕ04. Ο παλαιότερος έχει το δικαίωμα να πάρει 20 ώρες φυσική. Συνήθως δεν γίνεται αυτό αλλά ο παλαιότερος παίρνει λιγότερες φυσική για να περισσέψουν ώρες Α ανάθεσης να τις πάρουν οι άλλοι δυο φυσικοί και να μην ξεπερασουν τις 11 ώρες β ανάθεση (όπως τα λες). Ο παλαιότερος δεν έχει το δικαίωμα να διαλέξει ποιες φυσικές ή ποια μαθήματα β ανάθεσης θα πάρει. Αυτό γίνεται μετά από συννενόηση των ΠΕ04 και απόφαση συλλογου. Αν δεν συμφωνήσουν ή ο σύλλογος δεν καταλήξει τότε την απόφαση την παίρνει ο διευθυντής μαζί με το σχολικό σύμβουλο ΠΕ04. Σε μια τέτοια περίπτωση το πιθανότερο είναι να ακολουθηθεί κατά γράμμα ο νόμος δηλαδή ο παλαιότερος φυσικός να παρει 20 ώρες φυσική ο δεύτερος ότι ώρες φυσικής περισσέψουν ακι β ανάθεση που να μην ξεπαρνά τις 11 ώρες και ο νεότερος μόνο β ανάθεση. Όμως και αυτό δεν είναι το εντελός νόμιμο εφόσον προσκρούει στο Π.Δ για τις υπεραριθμίες (λειτουργικες και οργανικές) των ΠΕ04. Δηλαδή στην περίπτση που αναφερετε παραπάνω θα υπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί που θα πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο σε άλλο σχολείο (λειτουργικά υπεράριμθοι σύμφωνα με το αντίστοιχο Π.Δ). με το νόμο όμως 4286 του 2013 οι υπεραριθμίες των ΠΕ04 (μέσα σε αυτές εννοούνται και οι συμπληρώσεις ωραρίου) για τους ΠΕ04 γίνονται ομαδοποιημένα και όχι ανά ειδικότητα. Επομενως σύμφωνα με το Π.Δ που έχει μεγαλύτερη ισχύ από την Υ.Α των αναθέσεων η κατανομή των ωρών θα πρέπει να είναι
Παλαιότερος 20 ώρες
Μέσος 20 ώρες
Νεότερος 16 ώρες
Ανεξάρτητα από τις 11 ώρες β ανάθεση.
Το τι ακριβώς θα γίνει εξαρτάται από το πόσο καλά γνωρίζουν την νομνοθεσία οι ΠΕ04 ο διευθυντής και ο σύμβουλος, από τον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύουν τονο νόμο αλλά και από την διάθεση των συναδέλφων να το ψάξουν
-
Είναι αυτονόητο ότι οι αναθέσεις εδώ και χρόνια γίνονται με κριτήριο ποιες ειδικότηητες λείπουν και ποιες περισσεύουν .
-
Από ό,τι αντιλαμβάνομαι δεν αναφέρονται πουθενά οι ΤΕ 16.
-
Οι κύριοι που αποφασίζουν τις αναθέσεις γνωρίζουν την ποσότητα και την ποιότητα των μαθηματικών αντικειμένων που διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών, πολλά από αυτά μάλιστα κατά αποκλειστικότητα (!), στις σχολές Πληροφορικής; Γνωρίζουν τι είναι ο Προτασιακός Λογισμός, ο Κατηγορηματικός Λογισμός, η Γραμμική Άλγεβρα, η Θεωρία Πιθανοτήτων, η Θεωρία των Γράφων, η Θεωρία Υπολογισιμότητας, η Θεωρία Πολυπλοκότητας, η Θεωρία Αυτομάτων και Τυπικών Γλωσσών, η Θεωρία Πληροφορίας, η Αριθμητική Peano, η Άλγεβρα Μπουλ; Ή νομίζουν ότι Μαθηματικά είναι μόνο η Ανάλυση (η οποία επίσης διδάσκεται στα τμήματα Πληροφορικής υπέρ του δέοντος); Πόσα από αυτά τα αντικείμενα διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών των τμημάτων Φυσικής; Και πόσα μαθηματικά αντικείμενα γενικά διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος Φυσικής; Επιπλέον, σε ποια τμήματα Μαθηματικών διδάσκεται ως υποχρεωτικό μάθημα ο Προτασιακός και ο Κατηγορηματικός Λογισμός;
-
Οι αλλαγές στις αναθέσεις:
https://xenesglosses.eu/2018/05/allages-echoume-stis-anatheseis-mathimaton-gymnasia-kai-lykeia/
ΥΓ:Μάλλον η ενοποίηση των ΠΕ19 - 20 τους "εξίσωσε" στις αναθέσεις προς τα κάτω.
-
Οι αλλαγές στις αναθέσεις:
https://xenesglosses.eu/2018/05/allages-echoume-stis-anatheseis-mathimaton-gymnasia-kai-lykeia/
ΥΓ:Μάλλον η ενοποίηση των ΠΕ19 - 20 τους "εξίσωσε" στις αναθέσεις προς τα κάτω.
Δεν νομίζω ότι ισχύει το ΥΓ γιατί τρίτη ανάθεση πήραν τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο και όλοι οι ΠΕ04 εκτός από τους .01
Μάλλον άλλη είναι η εξήγηση που ο ρόλος μου ως διαχειριστή δεν μου επιτρέπει να επεκταθώ...H΄μάλλον θα το πάω τόσο όσο.
Οι Α και οι
-
Δεν νομίζω ότι ισχύει το ΥΓ γιατί τρίτη ανάθεση πήραν τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο και όλοι οι ΠΕ04 εκτός από τους .01
Μάλλον άλλη είναι η εξήγηση που ο ρόλος μου ως διαχειριστή δεν μου επιτρέπει να επεκταθώ...H΄μάλλον θα το πάω τόσο όσο.
Οι Α και οι
-
Σωστά, αλλά όλοι οι ΠΕ04 (πλην φυσικών που έχουν την β ανάθεση) δεν απαιτείται να έχουν πτυχίο Μαθηματικών για γ ανάθεση στα Μαθηματικά Γυμνασίου, γι' αυτό μιλώ για συμπίεση προς τα κάτω.
ΠΕ86 (με πτυχίο Πληροφορικής ή Μαθηματικών)
επειδή υπάρχουν και διορισμένοι στον κλάδο με άλλα πτυχία (κάθε ειδικότητας)+σεμινάριο ή υποτυπώδη εμπειρία...
-
ΠΕ86 (με πτυχίο Πληροφορικής ή Μαθηματικών)
επειδή υπάρχουν και διορισμένοι στον κλάδο με άλλα πτυχία (κάθε ειδικότητας)+σεμινάριο ή υποτυπώδη εμπειρία...
Ακριβώς γι' αυτό δεν τόνισα το προαπαιτούμενο πτυχίο πληροφορικής, διότι δεν υπάρχουν πχ διορισμένοι βιολόγοι χωρίς πτυχίο βιολόγου, όπως υπάρχουν διορισμένοι πληροφορικοί με πτυχία που ουδεμία σχέση έχουν όχι μόνο με τα μαθηματικά αλλά και γενικά με τις θετικές επιστήμες.
-
Ακριβώς γι' αυτό δεν τόνισα το προαπαιτούμενο πτυχίο πληροφορικής, διότι δεν υπάρχουν πχ διορισμένοι βιολόγοι χωρίς πτυχίο βιολόγου, όπως υπάρχουν διορισμένοι πληροφορικοί με πτυχία που ουδεμία σχέση έχουν όχι μόνο με τα μαθηματικά αλλά και γενικά με τις θετικές επιστήμες.
Το να κάνουν μάθημα οι ΠΕ19/20 με πτυχίο μαθηματικού ή μόνο οι ΠΕ19 με πτυχίο πληροφορικής ως
-
Εγώ ήθελα να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτει, ευνοεί τους μαθηματικούς που τα μαθηματικά για τους πληροφορικους έγιναν Γ ανάθεση;
-
Εγώ ήθελα να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτει, ευνοεί τους μαθηματικούς που τα μαθηματικά για τους πληροφορικους έγιναν Γ ανάθεση;
Οχι. Οι μαθηματικοί παίρνουν τα μαθηματικά πρώτοι και ετσι πρέπει. Οι ματσακονιές πάντα γίνονται σε επίπεδο
-
Οχι. Οι μαθηματικοί παίρνουν τα μαθηματικά πρώτοι και ετσι πρέπει. Οι ματσακονιές πάντα γίνονται σε επίπεδο
-
Είμαι αναπληρωτης μαθηματικος και υπέθεσα ότι επειδή η γ ανάθεση ξεκλειδωνει μετα τις 30 Σεπτεμβρίου, μήπως έτσι προκύψουν περισσότερα κενά για τους πε03...
Θεωρητικά θα μπορούσε να ισχύει αυτό.
Αλλά επειδή τα συγκεκριμένα κενά είναι ώρες για συμπλήρωση ωραρίου (δηλαδή όχι ολόκληρα είτε για μόνιμο είτε για αναπληρωτή) λογικά αυτά δεν δίνονται στην Α φάση των προσλήψεων σας.
-
Θεωρητικά θα μπορούσε να ισχύει αυτό.
Αλλά επειδή τα συγκεκριμένα κενά είναι ώρες για συμπλήρωση ωραρίου (δηλαδή όχι ολόκληρα είτε για μόνιμο είτε για αναπληρωτή) λογικά αυτά δεν δίνονται στην Α φάση των προσλήψεων σας.
Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις.
-
Τελικά η
-
Και φυσικά και άλλες αλλαγές... Είναι πολλές οι ειδικότητες ΑΡΗ!
https://www.esos.gr/arthra/56915/i-nea-diorthomeni-apofasi-anatheseon-mathimaton-gymnasioy-kai-genikoy-lykeioy-se-fek
και
https://www.esos.gr/arthra/56888/nea-diorthomeni-apofasi-anatheseis-mathimaton-epaggelmatikoy-lykeioy
-
Καλησπέρα σε όλους,
γνωρίζει κανείς αν πτυχιούχοι ΤΕΙ Αυτοματισμού ή άλλων τμημάτων ΤΕΙ που διορίζονται ώς ΠΕ86 μπουρούν να πάρουν μαθηματικά γυμνασίου ως β' ανάθεση πλεον?
Ευχαριστώ,
-
-
Μόλις μίλησα με υπουργείο και μου είπαν ότι όσοι έχουν διοριστεί ως ΠΕ19-20 μπορούν να διδάξουν Μαθηματικά ως
-
Αν σου είπαν αυτό απο το Υπουργείο δεν ξέρουν τι τους γίνεται...