Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: 0401 στις Σεπτεμβρίου 03, 2016, 02:41:17 pm
-
Για το μαύρο στην Παιδεία, τσιμουδιά
Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης (Ο Καιρός)
Το βράδυ της Τετάρτης η κοινοβουλευτική πλειοψηφία της συγκυβέρνησης ψήφισε ένα νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, που περιελάμβανε κρίσιμα θέματα της παιδείας και πάνω από 20 τροπολογίες άσχετες με την Παιδεία. Τίποτε καινούργιο στη διαδικασία. Ό,τι καταγγέλαμε το κάνουμε. Πάνω απ όλα η νομιμότητα...
Το νέο είναι ότι πουθενά, μα πουθενά δεν είδαμε δημοσιευμένο τι ακριβώς ψήφισε η πλειοψηφία στο πρωτεύον θέμα της Παιδείας εκτός από στρακαστρούκες για την αλλαγή στο μάθημα των θρησκευτικών και τη δυνατότητα επανεγγραφής στα πανεπιστήμια όσων δεν έχουν εμφανιστεί για πολλά εξάμηνα.
Προφανώς ο δημοσιογραφικός κόσμος, που είναι γέννημα θρέμμα του λαού και δεν έρχεται από τον Άρη, έχει τέτοια συναίσθηση της σοβαρότητας της Παιδείας όση έχει και ο μέσος νεοέλληνας. Δηλαδή καμία. Σ αυτά τα σχολεία μορφώθηκε, απ αυτούς τους δασκάλους και απ αυτό το αμόρφωτο σύστημα. Τι περιμένεις.
Μια απλούστατη ανάλυση των δεινών που ζεί η χώρα εδώ και τουλάχιστον 6 χρόνια θα φανέρωνε χωρίς καμιά αμφιβολία ότι η αιτία της ελληνικής κρίσης δεν είναι καθόλου οικονομική, αλλά είναι κρίση Παιδείας. Κοινώς, μόρφωσης.
Επειδή η διαρκής και άκριτη κατανάλωση και ο άφρων τραπεζικός δανεισμός δεν είναι αποτέλεσμα οικονομικών δεδομένων αλλά απουσία στοιχειώδους πολιτιστικής και πολιτικής σκέψης αυτών που δρούν. Των πολιτών. Οι οποίοι δεν έβλεπαν καν ότι δε μπορεί ένα σύστημα να τροφοδοτεί επ άπειρον με αέρα τον πλούτο και ότι μια μέρα θα έσκαγε και θα ζητούσε και τα λεφτά πίσω!
Όποιος ανατρέξει στις εφημερίδες της προηγούμενης δεκαετίας θα δεί ότι μερικοί εκτός κλίματος εποχής τα γράφαμε, αλλά μας έγραφαν κανονικά. Δεν ήταν δα και τίποτε δύσκολο για να δεις. Κοινή λογική μετάφραση όσων συνέβαιναν. Που χρειαζόταν μια στοιχειώδη μόρφωση. Μια Παιδεία.
Για να το πω μπακάλικα, η αμορφωτική αποβλάκωση οδηγεί τους πληθυσμούς να ακολουθούν άκριτα ό,τι τους λέει το υπάρχον οικονομικό σύστημα προκειμένου να πουλήσει τα προϊόντα του και την εργασιακή νοοτροπία του. Κι αυτό δε χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη φιλοσοφική σκέψη για να το καταλάβει κανείς. Το ζει στο πετσί του ο λαός από τα αποτελέσματα.
Αλλά, όπως λέει η σοφή διαπίστωση « ο ανόητος μαθαίνει από τα λάθη του. Ο έξυπνος, από τα λάθη των άλλων».
Η μόρφωση, λοιπόν είναι η απάντηση και στο ερώτημα «γιατί φτάσαμε ως εδώ» και στο ερώτημα «πώς θα φύγουμε από δω».
Η μόρφωση, όμως, δεν έχει καμιά σχέση μ αυτό που ξέρουμε ως κρατική παιδεία. Έχει σχέση μ αυτό που η ελληνική γλώσσα ορίζει ως Παιδεία. Γιατί, ενώ η πρώτη με τη λέξη παιδεία εννοεί την εκπαίδευση (πράγμα που κάνει και η γάτα στα παιδιά της), η δεύτερη εννοεί τη γενικότερη παιδαγώγηση, που πάει τη γνώση και τη σκέψη του ανθρώπου παραπέρα μέσα από την αμφισβήτηση και την αναζήτηση και την ανακάλυψη και τα νέα ερωτήματα και ούτω καθ εξής.
Είναι μια διαρκής διαδικασία, που θα’ πρεπε να διδάσκεται στα σχολεία και να μη σταματάει ποτέ. Να γίνεται νοοτροπία στο λαό.
Μ αυτή την έννοια είναι απολύτως χρήσιμη για το λαό η δυνατότητα που δίνει ο υπουργός της Παιδείας να μη χάνει κανείς τη φοιτητική ιδιότητα όσα χρόνια κι αν απουσιάσει από τις σπουδές του. Συνήθως η ζωή είναι πιο αμείλικτη από τις επιθυμίες μας. Πάντα υπάρχει όμως η δυνατότητα να συνεχίσεις και να τελειώσεις αυτό που άρχισες. Θα ωφεληθείς κι ο ίδιος και το κοινωνικό σου περιβάλλον. Ιδίως αν δεν απολαμβάνεις κανενός φοιτητικού οικονομικού δικαιώματος και δεν επιβαρύνεις έτσι καθόλου τον δημόσιο κορβανά.
Τα σχολεία, όμως, της παιδοκτόνας ΟΛΜΕ, που νοιάζεται μόνο για τα συμφέροντα των καθηγητών και όχι των μαθητών, και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, που νοιάζονται μόνο για να χαϊδεύονται οι κανακάρηδες με τα άκοπα και πανεύκολα 19άρια είναι τα αγαπημένα πρότυπα του υπουργού της Παιδείας.
Ο οποίος, με το νομοσχέδιο, που χάθηκε στη σκόνη της εντυπωσιοθηρίας για τις τηλεοπτικές άδειες, διαιωνίζει την κυριαρχία μιάς εγκληματικής οργάνωσης που λέγεται πειθαρχικά συνδικαλιστικά συμβούλια για την αξιολόγηση καθηγητών. Λές και δεν ξέρει και ο τελευταίος Έλληνας ότι οι συνδικαλιστές, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είναι οι πιο άχρηστοι και τεμπέληδες υπάλληλοι σε κάθε υπηρεσία, οι πιο λουφαδόροι και πονηροί, που βρίσκουν στο συνδικαλισμό αυτό που τους ταιριάζει απόλυτα: Ελάχιστη ως καθόλου δουλειά, άκοπη εξουσία από το παρασκήνιο, άκοπες απολαβές και προστασία με ακαταδίωκτο, παραγοντισμός με το αζημίωτο και πολιτικό μέλλον για τους πιο φιλόδοξους.
Αυτή είναι η αγαπημένη κλίκα του υπουργού Παιδείας, που με τη στήριξη της ΟΛΜΕ, της ΟΙΕΛΕ, της ΔΟΕ και των αντίστοιχων καθηγητών πανεπιστημίου προωθεί ένα σύστημα εκπαίδευσης (και όχι παιδείας), που αφορά απολύτως στο πώς θα κάνουν πιο άκοπα και με λιγότερες ευθύνες τη δουλειά τους οι καθηγητές, πώς θα διατηρήσουν τα οφίτσιά τους και πώς θα υπηρετηθούν με τον πιο αυθαίρετο και αντιδημοκρατικό τρόπο οι ιδεολογικές αγκυλώσεις και φαντασιώσεις του υπουργού και των συντρόφων του στον ΣΥΡΙΖΑ.
Το λέω αυτό το τελευταίο, γιατί ο εμφύλιος, που ανήγγειλε ο υπουργός, πρέπει κατά τη γνώμη μου να διδάσκεται στα σχολεία. Αλλά όχι σαν παράδειγμα μίμησης της μιάς ή της άλλης παράταξης. Ο εμφύλιος είναι μια τραγωδία για όλους, είναι γνωστές σχεδόν όλες οι πτυχές του, είναι γνωστές σχεδόν όλες οι ευθύνες των πρωταγωνιστών και στις δύο πλευρές και η ιστορία του θα έπρεπε να είναι αποτέλεσμα κοινής συγγραφής των δύο πλευρών. Αλλιώς, δεν θα είναι η ιστορία του εμφύλιου που θα διδάσκεται στα σχολεία, αλλά το ξεκίνημα ενός νέου εμφύλιου.
Ο πόνος για την ήττα και η αγανάκτηση για την υπονόμευση μιας προσπάθειας και ενός αγώνα δεν μπορεί να διδάσκεται με όρους ρεβάνς. Και μάλιστα από ένα κόμμα, που στην κυβερνητική του πράξη προσομοιάζει απολύτως με τις κατοχικές κυβερνήσεις και καθόλου με την Αντίσταση. Ποια Αντίσταση έχει να επιδείξει ο ΣΥΡΙΖΑ …
Ο αμόρφωτος υπουργός και οι συν αυτώ, μακριά από τη χειραψία Τσακαλώτου-
-
"Τα σχολεία, όμως, της παιδοκτόνας ΟΛΜΕ, που νοιάζεται μόνο για τα συμφέροντα των καθηγητών και όχι των μαθητών, και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, που νοιάζονται μόνο για να χαϊδεύονται οι κανακάρηδες με τα άκοπα και πανεύκολα 19άρια είναι τα αγαπημένα πρότυπα του υπουργού της Παιδείας." Συνάδελφε ο Θεός να σ έχει καλά.Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικοί,όπως ο ανωτέρω, που και μυαλό έχουν και σε λειτουργία είναι!!!
-
Ορίστε ποιος φταίει ο καθηγητής.... εεε ρε σανό....
οριγενάκο και για εσένα λέει ο κύριος δημοσιογράφος... ξέρω είδες κάτι εναντίον της ολμε και κόλλησες εκεί όντας ερωτευμένος με τον εαυτό σου ως punisher αυτών που σε οδήγησαν να γίνεις δικηγόρος....αλλά ρε φίλε ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες... εσένα και εμένα λέει, τον κάθε ένα από εμάς... εμείς φταίμε... μην τρως το σανό!
-
Για το μαύρο στην Παιδεία, τσιμουδιά
Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης (Ο Καιρός)
Η μόρφωση, όμως, δεν έχει καμιά σχέση μ αυτό που ξέρουμε ως κρατική παιδεία. Έχει σχέση μ αυτό που η ελληνική γλώσσα ορίζει ως Παιδεία. Γιατί, ενώ η πρώτη με τη λέξη παιδεία εννοεί την εκπαίδευση (πράγμα που κάνει και η γάτα στα παιδιά της), η δεύτερη εννοεί τη γενικότερη παιδαγώγηση, που πάει τη γνώση και τη σκέψη του ανθρώπου παραπέρα μέσα από την αμφισβήτηση και την αναζήτηση και την ανακάλυψη και τα νέα ερωτήματα και ούτω καθ εξής.
Είναι μια διαρκής διαδικασία, που θα’ πρεπε να διδάσκεται στα σχολεία και να μη σταματάει ποτέ. Να γίνεται νοοτροπία στο λαό.
Για το μαύρο στην ΕΡΤ έγινε χαμός στους δρόμους. Για το μαύρο στην Παιδεία, τσιμουδιά.
Αλίμονο:
Δουλευόματε;
Αυτά ακριβώς διδάσκει η Ελληνική "Παιδεία" (όχι μόνο στα σχολεία)
Όχι για "καλό" σκοπό, πάντως: Για την πάρτη.
-
Ορίστε ποιος φταίει ο καθηγητής.... εεε ρε σανό....
οριγενάκο και για εσένα λέει ο κύριος δημοσιογράφος... ξέρω είδες κάτι εναντίον της ολμε και κόλλησες εκεί όντας ερωτευμένος με τον εαυτό σου ως punisher αυτών που σε οδήγησαν να γίνεις δικηγόρος....αλλά ρε φίλε ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες... εσένα και εμένα λέει, τον κάθε ένα από εμάς... εμείς φταίμε... μην τρως το σανό!
Για χάρη μιας μειοψηφίας εκπαιδευτικών που δεν ασχολούνται με τα καθήκοντα τους επαρκώς γινόμαστε στόχος όλοι..
Σε πάρα πολλά έχει δίκιο....αλλά σταματώ εδώ .....
Για το μαύρο στην Παιδεία, τσιμουδιά!!!!!
-
Μπορεί να φανεί άσχετο,
αλλά ότι σε καφετέρια που περίμενα το πλοίο στην Κρήτη (όχι ότι πάω, περίμενα το πλοίο, θα μπορούσα βέβαια να περιμένω στο λιμάνι χωρίς να παραγγείλω καφέ, θα μου πείτε ΟΚ: Είπα 1 φορά να πάρω!)
θα μου λέγανε για απόδειξη που δε φέρανε ότι
"Την πήρε ο αέρας την απόδειξη"
εεε, ναι όλα αυτά "απαιτούν" (ικανότητες) που ΝΑΙ: Καλλιεργεί η Παιδεία (όχι μόνο στα σχολεία, έτσι;) στη χώρα μας.
-
Ορίστε ποιος φταίει ο καθηγητής.... εεε ρε σανό....
Ναι, φταίει ΚΑΙ ο καθηγητάκος που ψηφίζει αιρετούς για να πάρει ρουσφετοαπόσπαση,
φταίει ΚΑΙ ο καθηγητάκος που θεοποιεί τον υπουργό παιδείας που ψηφίζει την τροπολογία με την οποία αυτός διορίσθηκε,
φταίει ΚΑΙ ο καθηγητάκος που συναινεί σε μούφες τμήματα για να διατηρηθούν οι θέσεις της συντεχνίας,
φταίει ΚΑΙ ο καθηγητάκος που υπερασπίζεται μέχρι θανάτου την αναγκαιότητα του μαθήματός του για το οποίο θα πρέπει να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας και να το διδάσκουν μόνο οι απόφοιτοι της σχολής του έτσι ώστε να διορισθεί, πάρει μετάθεση/ οργανική ο ίδιος,
φταίει ΚΑΙ ο καθηγητάκος που συμβιβάζεται με ένα σύστημα που δημιουργεί αγράμματους φοιτητές,
φταίει Και ο καθηγητάκος που σε ένα φόρουμ δεκάδων χιλιάδων πόστ ελάχιστα αφορούν έστω ένα προβληματισμό για το που πάμε ρε παιδί μου με το σημερινό σχολείο,
φταίει Και ο καθηγητάκος που βολεύεται στην μετριότητα και την ήσσονα προσπάθεια των σχολείων μας,
φταίει Και ο καθηγητάκος που στην συνέλευση της ΕΛΜΕ ή της ΟΛΜΕ μέσω των εκλεκτών του δεν θέτει άλλο ζήτημα πλην των μισθολογικών/ μεταθέσεων/ διορισμών / αποσπάσεων....
-
-
Για το σκότος της παιδείας επί Διαμαντοπούλου έγραψε τίποτα ο κύριος αυτός;
Για τις φωτοτυπίες των σχολικών βιβλίων;
Για το σκότος της παιδείας επί Αρβανιτόπουλου;
Για τις καλοκαίρι του 13 με το κομφούζιο περί υποχρεωτικών μετακινήσεων;
Για το μαύρο στην τεχνική εκπαίδευση προς όφελος των ξυνήδων;
Για τις περικοπές χρόνια τώρα στην παιδεία;
Αν ναι, να τα συζητήσουμε, αν όχι στερείται καλής μαρτυρίας.
Μπορεί και να του ξύνισε το ζόρι που μπαίνει στους σχολάρχες ή τους καναλάρχες.
Αν είναι έτσι, ξυδάκι.
ΥΓ.
Παράκληση, αν ξανακάνετε επικόλληση άρθρων από το liberal ή την καθημερινή, γράψτε μια προειδοποίηση. Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε από το να διαβάζουμε τα σκουπίδια τους.
-
Ωραίο άρθρο, κυρίως πρωτότυπο :P που εντοπίζει αμέσως τη ρίζα του προβλήματος. Ο Μπάμπης το έχει γράψει; :P Για την υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης, τα 27 τμήματα, τα κενά, τη λογική του μπες και δίδαξε ό,τι να ναι, χωρίς να έχεις ειδίκευση, για την ελαστικοποίηση της εργασίας των εκπαιδευτικών που έχει επίπτωση και στη δουλειά τους και άλλα πολλά δε βλέπω να λέει το άρθρο τίποτα. Φαίνεται έπεσε... μαύρο!
-
Μπορεί και να του ξύνισε το ζόρι που μπαίνει στους σχολάρχες ή τους καναλάρχες.
Αν είναι έτσι, ξυδάκι.
Όντως το να δώσει άδεια εκπομπής στον Κουμπάρο και τον Εσκομπαρ ήταν μεγάλη επιτυχία. Τους ζόρισε πολύ.
Προσεχώς το Noor1 στους δεκτες μας ...
Α ρε σανο ...
@0401
Μην γράφεις τόσα πολλά βρε! Δεν χρειάζονται. Απλα ανέφερε για το πόσες φορές "έτρεξε" το συστημα για τις μεταθέσεις και ποιες περιοχές εξαιρέθηκαν.
-
Παράκληση, αν ξανακάνετε επικόλληση άρθρων από το liberal ή την καθημερινή, γράψτε μια προειδοποίηση. Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε από το να διαβάζουμε τα σκουπίδια τους.
Ωραίο άρθρο, κυρίως πρωτότυπο :P που εντοπίζει αμέσως τη ρίζα του προβλήματος. Ο Μπάμπης το έχει γράψει; :P
Έτσι για την ιστορία ο αρθρογράφος παρόλο που γράφει στο liberal δεν ανήκει στο δεξιό ή τον φιλελεύθερο χώρο. Στήριζε τον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι το περσινό δημοψήφισμα όταν και αντιλήφθηκε το μέγεθος της πολιτικής απάτης.
-
Όντως το να δώσει άδεια εκπομπής στον Κουμπάρο και τον Εσκομπαρ ήταν μεγάλη επιτυχία. Τους ζόρισε πολύ.
Προσεχώς το Noor1 στους δεκτες μας ...
Α ρε σανο ...
Το ότι απαντάω σε κάποιον τόσο φτηνό που χρησιμοποιεί το εμετικό κλισέ περί σανού, σου κάνω χάρη.
Παλιοί και νέοι τα στάξανε τα 246 και ξέρεις, το μόνο που τους ζορίζει είναι το στάξιμο. Κάτι που δεν είχε γίνει ως τώρα, αντίθετα τους τα στάζαμε μέσω των τραπεζών όλοι εμείς.
Δεν έχει κανείς ψευδαισθήσεις για το ποιόν όσων εμπλέκονται με τα ΜΜΕ αλλά δεν παύει να είναι μια ικανοποίηση η εξέλιξη για τους άθλιους που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην κατρακύλα της χώρας.
-
Έτσι για την ιστορία ο αρθρογράφος παρόλο που γράφει στο liberal δεν ανήκει στο δεξιό ή τον φιλελεύθερο χώρο. Στήριζε τον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι το περσινό δημοψήφισμα όταν και αντιλήφθηκε το μέγεθος της πολιτικής απάτης.
Το γνωρίζω. Αλλά το άλμα που έκανε ακόμη και αντιλαμβανόμενος την όποια απάτη όπως λες, είναι τουλάχιστον ανάλογο με αυτό που ακολούθησε το δημοψήφισμα.
-
Το ότι απαντάω σε κάποιον τόσο φτηνό που χρησιμοποιεί το εμετικό κλισέ περί σανού, σου κάνω χάρη.
Παλιοί και νέοι τα στάξανε τα 246 και ξέρεις, το μόνο που τους ζορίζει είναι το στάξιμο. Κάτι που δεν είχε γίνει ως τώρα, αντίθετα τους τα στάζαμε μέσω των τραπεζών όλοι εμείς.
Δεν έχει κανείς ψευδαισθήσεις για το ποιόν όσων εμπλέκονται με τα ΜΜΕ αλλά δεν παύει να είναι μια ικανοποίηση η εξέλιξη για τους άθλιους που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην κατρακύλα της χώρας.
Δεν θέλω τέτοιες χάρες.
Έχεις δίκιο. Το noor1 θα φέρει άλλον αέρα στην "ανάπτυξη" της χώρας. Ας είμαστε ρεαλιστές...
2 Φορτία και την βγάλαμε την άδεια.
Η κουτοπονηριά σου βγάζει μάτι. Σου αφιερώνω "Καρκαβίτσας - Ο Ζητιάνος".
PS. Χαιρετισμούς απο τον "Σύντροφο" Γλεζο .
-
Το ότι απαντάω σε κάποιον τόσο φτηνό που χρησιμοποιεί το εμετικό κλισέ περί σανού, σου κάνω χάρη.
Παλιοί και νέοι τα στάξανε τα 246 και ξέρεις, το μόνο που τους ζορίζει είναι το στάξιμο. Κάτι που δεν είχε γίνει ως τώρα, αντίθετα τους τα στάζαμε μέσω των τραπεζών όλοι εμείς.
Δεν έχει κανείς ψευδαισθήσεις για το ποιόν όσων εμπλέκονται με τα ΜΜΕ αλλά δεν παύει να είναι μια ικανοποίηση η εξέλιξη για τους άθλιους που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην κατρακύλα της χώρας.
Και για ποιο λόγο να μην τα στάξουν και άλλοι; Μήπως δεν υπήρχαν άλλες συχνότητες; Ή μήπως έπρεπε να υπάρχει ίδιος αριθμός ιδιωτικών και κρατικών καναλιών για να ελέγχεται καλύτερα η κατάσταση; Κι εκεί να δεις στάξιμο που πέφτει από όλους μας...
-
Αγνοώντας πλέον τον από πάνω πρωταθλητή του ad hominem, να απαντήσω σε καποιον που μιλάει με επιχειρήματα:
Αν οι άδειες ήταν περισσότερες το τίμημα για κάθε μια δεν θα ανέβαινε τόσο.
Σήκωνε η αγορά περισσότερες άδειες; Πόσο κολλαγόνο και υαλουρονικό να διαφημίσουν πια; Πόσα τηλεφωνοπαιχνίδια αναγραμματισμών;
Υπάρχει συνέντευξη του Κυριακού το 1999 μάλιστα, προ κρίσης, ότι η αγορά σηκώνει μόλις τρία κανάλια πανελλαδικής εμβάλειας.
Για αυτό και τα θαλασσοδάνεια, η χρεωκοπία του Mega κλπ.
-
1. Όσπου να καταλάβουμε (όλοι) τι έπταιξε {Γιατί ακόμα έχουμε έλλειμμα σε αυτό}
Ας συνεχίσουμε να ενημερωνόμαστε:
Ο Σταύρος Θεοδωράκης κάνει δώρο... το Ποτάμι στο ΠΑΣΟΚ για την 3η του Σεπτέμβρη! (http://www.newsit.gr/politikh/O-Stayros-THeodorakis-kanei-doro-to-Potami-sto-PASOK-gia-tin-3i-toy-Septemvri/646585)
2. Κι έπειτα (Αν μπορέσουμε ποτέ που αμφιβάλλω αν δε φύγουν κάποιες γενιές από τη ζωή) ας ψάξουμε για λύσεις.
Από τις (στρατευμένες) απόψεις που είδα ως απαντήσεις αμφιβάλλω καν για το 1.
Έχουμε πολύ "δρόμο" (και γενιές) ακόμα.
Ως τότε "φάτε".
-
εμένα μου κάνει τρομερή εντύπωση που κάποιοι από εσάς συνάδελφοι νομίζουν ότι κάτι τύποι σαν τον αρθρογράφο εννοούν κάποιους άλλους καθηγητές και όχι εσάς.....
ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΘΑ
-
Αγνοώντας πλέον τον από πάνω πρωταθλητή του ad hominem, να απαντήσω σε καποιον που μιλάει με επιχειρήματα:
Αν οι άδειες ήταν περισσότερες το τίμημα για κάθε μια δεν θα ανέβαινε τόσο.
Σήκωνε η αγορά περισσότερες άδειες; Πόσο κολλαγόνο και υαλουρονικό να διαφημίσουν πια; Πόσα τηλεφωνοπαιχνίδια αναγραμματισμών;
Υπάρχει συνέντευξη του Κυριακού το 1999 μάλιστα, προ κρίσης, ότι η αγορά σηκώνει μόλις τρία κανάλια πανελλαδικής εμβάλειας.
Για αυτό και τα θαλασσοδάνεια, η χρεωκοπία του Mega κλπ.
Το τίμημα δε θα ανέβαινε τόσο αλλά τα συνολικά έσοδα θα ήταν περισσότερα, γνωρίζοντας και τις προσφορές κάποιων που απορρίφθηκαν. Εξ`άλλου τα έσοδα για το κράτος δεν αφορούν μόνο την αρχική προσφορά.
Πιστεύω ότι σήκωνε, όπως σηκώνει και τώρα και μάλιστα χωρίς κολλαγόνα και τηλεφωνικά παιχνίδια, κρίνοντας από το γεγονός ότι βαίνουν προς κλείσιμο κανάλια που δεν είχαν ποτέ τέτοια.
Ο Κυριακού μάλλον ήταν από τότε σίγουρος για την εξασφαλισμένη άδεια.
Δυστυχώς το κριτήριο για την αδειοδότηση δεν ήταν η οικονομική ευρωστία του κάθε καναλιού.
-
Για το σκότος της παιδείας επί Διαμαντοπούλου έγραψε τίποτα ο κύριος αυτός;
Για τις φωτοτυπίες των σχολικών βιβλίων;
Για το σκότος της παιδείας επί Αρβανιτόπουλου;
Για τις καλοκαίρι του 13 με το κομφούζιο περί υποχρεωτικών μετακινήσεων;
Για το μαύρο στην τεχνική εκπαίδευση προς όφελος των ξυνήδων;
Για τις περικοπές χρόνια τώρα στην παιδεία;
Αν ναι, να τα συζητήσουμε, αν όχι στερείται καλής μαρτυρίας.
Μπορεί και να του ξύνισε το ζόρι που μπαίνει στους σχολάρχες ή τους καναλάρχες.
Αν είναι έτσι, ξυδάκι.
Παράκληση, αν ξανακάνετε επικόλληση άρθρων από το liberal ή την καθημερινή, γράψτε μια προειδοποίηση. Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε από το να διαβάζουμε τα σκουπίδια τους.
Προφανώς τον ''Καιρό''του Τετράδη δεν τον παρακολουθείτε επί μακρόν.Αυτός και ο Στάθης ήταν ο λόγος που καθημερινά αγόραζα Ελευθεροτυπία από το 2000 και για μια πενταετία περίπου,τότε που η αριστερά ήταν όντως αριστερά :στην υπηρεσία του Ανθρώπου,των ιδανικών,της λογικής και της ανεκτικότητας της διαφορετικής άποψης,του πατριωτισμού(και όχι του διχασμού),της δημοκρατίας.Από τότε οι συνεπείς αυτοί λόγιοι δημοσιογράφοι τα λέγαν,τα στηλιτεύαν αλλά προφανώς τότε ήταν ''καλοί''γιατί δεν άγγιζαν το ''ηθικό πλεονήκτημα''μιας και δεν ασκούσε εξουσία.Τώρα που την ασκεί χέρι-χέρι με δυνάμεις ασύμβατες(μερίδα των οποίων ασκούσαν πολιτική κατά τις περιόδους που αναφέρετε ως ''μαύρες'')κατευθείαν απαξιώνονται όπως και τα ειδησεογραφικά μέσα που ενδεχομένως τις φιλοξενούν.
-
https://xenesglosses.eu/2016/09/skepsis-mias-ekpedeftikou-tileoptikes-adies-anaplirotes/
Ρίξτε μια ματιά στο παραπάνω. Μήπως πρέπει να οργανωθεί μια συλλογή υπογραφών με το παραπάνω αίτημα, όπως έκαναν οι επιστημονικοί φορείς της Γερμανικής και της Γαλλικής για την κατάργηση του δικαιώματος της ελεύθερης ελεύθερης της
-
Ωραίο άρθρο, κυρίως πρωτότυπο :P που εντοπίζει αμέσως τη ρίζα του προβλήματος. Ο Μπάμπης το έχει γράψει; :P Για την υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης, τα 27 τμήματα, τα κενά, τη λογική του μπες και δίδαξε ό,τι να ναι, χωρίς να έχεις ειδίκευση, για την ελαστικοποίηση της εργασίας των εκπαιδευτικών που έχει επίπτωση και στη δουλειά τους και άλλα πολλά δε βλέπω να λέει το άρθρο τίποτα. Φαίνεται έπεσε... μαύρο!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-
Έτσι για την ιστορία ο αρθρογράφος παρόλο που γράφει στο liberal δεν ανήκει στο δεξιό ή τον φιλελεύθερο χώρο. Στήριζε τον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι το περσινό δημοψήφισμα όταν και αντιλήφθηκε το μέγεθος της πολιτικής απάτης.
Καλά, τώρα και ο δεξιός και ο φιλελεύθερος χώρος και ο κεντρώος και ο...τάχα "αριστερός" (ας βάζουμε σε παρένθεση τον όρο, γιατί κάποιοι για την αριστερά άφησαν τα κόκαλά τους στα βουνά και στα ξερονήσια) μνημόνιο υπέγραψαν. Οπότε, αφού λέει αυτά, κακώς έφυγε από το Σύριζα ο αρθρογράφος. Δεν έχει μάθει ότι τα ίδια λέει και το υπουργείο μας, περί κακών καθηγητών και συντεχνιών που θέλουν να εμποδίσουν την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων. Εντάξει, είπαμε ο κυβερνητικός συνδικαλισμός είναι πληγή, αλλά δεν μπορείς στο όνομα του κυβερνητικού συνδικαλισμού να ρίχνεις στον καιάδα τίμιους ανθρώπους που παλεύουν για τα δικαιώματά τους (γιατί αυτό είναι το πραγματικό νόημα του συνδικαλισμού). Επίσης, δεν μπορείς να παραβλέπεις ότι δε δίνεται φράγκο για την εκπαίδευση, την ίδια ώρα που δίνονται φοροαπαλλαγές σε επιχειρήσεις και μπουκώνονται με δημόσιο χρήμα οι τράπεζες. Δεν μπορείς να παραβλέπεις ότι μπαίνουμε σε τμήματα 27 ατόμων, το πτυχίο μας το έχουν κάνει κουρελόχαρτο βάζοντάς μας να διδάσκουμε ό,τι να ναι, αρκεί να μπαίνουμε στην τάξη και να φαίνεται στην κοινωνία ότι γίνεται μάθημα. Δεν μπορείς να παραβλέπεις το γεγονός ότι όσο περνάει ο καιρός ελαστικοποιούνται οι σχέσεις εργασίας μας. Μόνιμοι περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώνουν το ωράριό τους και τα σχολεία περιμένουν τους αναπληρωτές για να λειτουργήσουν. Δεν μπορεί να παραβλέπεις ότι κόβονται ώρες, γιατί δεν έχεις εκπαιδευτικούς, ότι παιδιά πεινάνε κυριολεκτικά στα σχολεία, ότι έχεις εκπαιδευτικούς μακριά από τα σπίτια τους με 700 ευρώ και να εντοπίζεις το πρόβλημα της εκπαίδευσης εκεί που το εντοπίζει ο αρθρογράφος. Να ξέρετε ότι αναφέρονται όλοι αυτοί, οι τάχα μου αθώοι και άδολοι αρθρογράφοι, στον κυβερνητικό συνδικαλισμό, αλλά στην πραγματικότητα αυτό που στοχεύουν είναι να μην υπάρχει καμιά διεκδίκηση του κλάδου, καμιά αντίδραση σε όλες αυτές τις ανακατατάξεις που συμβαίνουν. Να εγγραφεί στο υποσυνείδητό μας ότι η οργάνωση και η διεκδίκηση, ότι το να έχουμε σωματεία είναι κακό πράγμα. Το κακό είναι όχι η ύπαρξη σωματείων, αλλά η απάθειά μας που επιτρέπουν σε κάποιους να κάνουν τα σωματεία τσιφλίκι τους και γραφείο εκδουλεύσεων. Ο συνδικαλισμός, όμως, είναι άλλο πράγμα. Γι αυτό, τι πιο υγιές από το να μάθεις μέσα από το παράδειγμά σου το μαθητή σου να εργάζεται, αλλά και να αγωνίζεται για το κοινό συμφέρον; Αν καταφέρω να τους το μάθω αυτό, έστω και σ' έναν, θα πω ότι μάλιστα αξίζει να λέγομαι εκπαιδευτικός.
-
" Το στοίχημα της ομαλής έναρξης της σχολικής χρονιάς, μετά την περυσινή αποτυχία επί Μπαλτά Κουράκη, έχει θέσει ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, τονίζοντας σε συνέντευξή του στην Καθημερινή ότι δεν θα επιτρέψει να το υπονομεύσουν παρασυνδικαλιστικές συμπεριφορές που δημιουργούν πλασματικά κενά"
Αυτό το αντέγραψα από το alfavita. Έτσι, για να καταλάβουμε πόσο η λογική του άρθρου είναι κοντά στη λογική του υπουργού. Τα πλεονάσματα τα δημιουργούν οι συνδικαλιστές και όχι το ίδιο το υπουργείο με την αύξηση των μαθητών στο τμήμα, την αύξηση του ωραρίου μας και τη μείωση των ωρών διδασκαλίας. Γι αυτό λέω ότι ο αρθρογράφος, αν όντως έφυγε από το Σύριζα, είναι ώρα να επιστρέψει, γιατί πλέον τα ίδια υποστηρίζουν. Δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεται απέξω. :P
-
Εμένα μου κάνει τρομερή εντύπωση που κάποιοι δεν διάβασαν καν το κείμενο που άμεσα προσέτρεξαν να κριτικάρουν, αρκετοί δε (προφανώς νεαροί σε ηλικία) δεν γνωρίζετε καν την διαδρομή του αρθρογράφου…
Ας κάνει κάποιος τον κόπο να μετρήσει της αρνητικές αναφορές στην ηγεσία του υπουργείου παιδείας…
Και το επιστέγασμα: ο ξερόλας συνδικαλιστής της νέας μαύρης σελίδας του εκπαιδευτικού μας συστήματος, της ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ «τρούπας» της ειδικής αγωγής, μυγιάστηκε γιατί στο άρθρο στηλιτεύεται ο διαχρονικά αντισυναδελφικός, αντιεκπαιδευτικός, πεμπτοφαλαγγίτικος ρόλος των λαμογιοσυνδικαλιστών!!!
Εκείνων που προστρέχουν να προσκολληθούν στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (οι ίδιοι δεν είναι εδώ και 30 χρόνια;) πρόθυμοι να της προσφέρουν, προς ίδιον όφελος πάντα, τας υπηρεσίας των!
-
Εμένα μου κάνει τρομερή εντύπωση που κάποιοι δεν διάβασαν καν το κείμενο που άμεσα προσέτρεξαν να κριτικάρουν, αρκετοί δε (προφανώς νεαροί σε ηλικία) δεν γνωρίζετε καν την διαδρομή του αρθρογράφου…
Όπως λέει και ο λαός μας, αγαπητέ συνάδελφε, τα στερνά τιμούν τα πρώτα. ;) Δεν ξέρω από πού ξεκίνησε ο αρθρογράφος σου, αλλά το γεγονός ότι κρύβει επιμελώς όλα αυτά που σου αναφέραμε πριν και ρίχνει το ανάθεμα στο συνδικαλισμό δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά, ότι κάτι θέλει να κρύψει ή κάποιους να υπερασπιστεί. Δε μου φαίνεται και τόσο αθώο το άρθρο του ούτε τόσο πρωτότυπο. Εντάσσεται σε ένα σύνολο γραπτών που στόχο έχουν να καλύψουν τους φταίχτες και το φταίξιμο και να ρίξουν το φταίξιμο στα υποζύγια (γιατί μπορεί, όπως είπε πολύ σωστά κάποιος, ν΄αναφέρεται σε κάποιους εξ ημών, αλλά στην πραγματικότητα όλους μας εννοεί).
-
"Γιατί οι συνδικαλιστάδες είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για την αγραμματοσύνη των παιδιών.
Αυτοί ενισχύουν και καλύπτουν την ασχετοσύνη και τη βαριεστημάρα των καθηγητών να διδάξουν. Ποιός παράγει τους στούρνους. Ο φούφουτος; Οι καθηγητές τους παράγουν. Έχει ζητήσει κανείς απ αυτούς ευθύνες; Υπάρχουν πειθαρχικά με σοβαρότητα; Όλα είναι μια συντεχνιακή συγκάλυψη σε βάρος της Μόρφωσης της ελληνικής νεολαίας" .
Αυτό το χωρίο είχε σημειωθεί και με έντονα γράμματα στο άρθρο που παρέθεσες, 0401. Το άρθρο το διαβάσαμε, αλλά και μόνο από αυτό το χωρίο τα συμπεράσματα βγαίνουν αβίαστα. Δε θέλει και πολύ φαιά ουσία για να καταλάβει κανείς ότι τους καθηγητές βρίζει ο τύπος. Πέρα από το περιεχόμενο, η απολυτότητα με την οποία διατυπώνει τις απόψεις του, είναι χαρακτηριστικό της φασιστικής φρασεολογίας (συνδικαλισταράδες, αποκλειστικά, ασχετοσύνη, βαριεστημάρα, συντεχνιακή κάλυψη) Τελικά, κοιτάζοντας καλύτερα το γραπτό του, τείνω να συμφωνήσω μαζί του. :P Εμείς παράγουμε τους στούρνους, αν κρίνεις από το γραπτό του συγκεκριμένου κονδυλοφόρου, που απ' ό,τι λέτε έκανε και καριέρα σε πανελλαδικής εμβέλειας εφημερίδες. Φαίνεται ότι τίποτα δεν το δίδαξε ο φιλόλογός του στο λύκειο, ούτε καν πώς να ραφινάρεις λιγάκι την προπαγάνδα, ώστε να μην εξισώνεται με τους φασίστες.
-
"Γιατί οι συνδικαλιστάδες είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για την αγραμματοσύνη των παιδιών.
Αυτοί ενισχύουν και καλύπτουν την ασχετοσύνη και τη βαριεστημάρα των καθηγητών να διδάξουν. Ποιός παράγει τους στούρνους. Ο φούφουτος; Οι καθηγητές τους παράγουν. Έχει ζητήσει κανείς απ αυτούς ευθύνες; Υπάρχουν πειθαρχικά με σοβαρότητα; Όλα είναι μια συντεχνιακή συγκάλυψη σε βάρος της Μόρφωσης της ελληνικής νεολαίας" .
Αυτό το χωρίο είχε σημειωθεί και με έντονα γράμματα στο άρθρο που παρέθεσες, 0401. Το άρθρο το διαβάσαμε, αλλά και μόνο από αυτό το χωρίο τα συμπεράσματα βγαίνουν αβίαστα. Δε θέλει και πολύ φαιά ουσία για να καταλάβει κανείς ότι τους καθηγητές βρίζει ο τύπος. Πέρα από το περιεχόμενο, η απολυτότητα με την οποία διατυπώνει τις απόψεις του, είναι χαρακτηριστικό της φασιστικής φρασεολογίας (συνδικαλισταράδες, αποκλειστικά, ασχετοσύνη, βαριεστημάρα, συντεχνιακή κάλυψη) Τελικά, κοιτάζοντας καλύτερα το γραπτό του, τείνω να συμφωνήσω μαζί του. :P Εμείς παράγουμε τους στούρνους, αν κρίνεις από το γραπτό του συγκεκριμένου κονδυλοφόρου, που απ' ό,τι λέτε έκανε και καριέρα σε πανελλαδικής εμβέλειας εφημερίδες. Φαίνεται ότι τίποτα δεν το δίδαξε ο φιλόλογός του στο λύκειο, ούτε καν πώς να ραφινάρεις λιγάκι την προπαγάνδα, ώστε να μην εξισώνεται με τους φασίστες.
Συνάδελφε,μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας:εμείς οι εκπαιδευτικοί έχουμε κάνει την Παιδεία μπάχαλο!Γιατί μας κακοφαίνεται που μας κατηγουρούν,αφού φταίμε.
-
Το μεγαλύτερο Γυμνάσιο της Ελλάδας, το 4ο Γυμνάσιο Λαμίας:
Πίνακας τοποθέτησης εκπαιδευτικών από Διάθεση ΠΥΣΔΕ:
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98-%CE%91%CE%A0%CE%9F-%CE%94%CE%99%CE%91%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97-%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95-2-9-2016.pdf
Πίνακας τοποθέτησης εκπαιδευτικών από Απόσπαση
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98-%CE%91%CE%A0%CE%9F-%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%97-2-9-2016.pdf
--------------
Η χώρα σε κατάσταση χρεωκοπίας ΑΛΛΑ ζήτω του Παπασταφίδα του συνδικαλΗστή που μας έφερε σπίτι μας, τώρα ποιοι άνεργοι/ μικροσυνταξιούχοι θα τους πληρώσουν αδιάφορο.... ΚΕΡΔΑΜΕ ΚΕΡΔΑΜΕ!!!
-
Για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ , 40 χρόνια κυβερνούσαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Στον κόσμο σας ζείτε μερικοί.
-
Το μεγαλύτερο Γυμνάσιο της Ελλάδας, το 4ο Γυμνάσιο Λαμίας:
Πίνακας τοποθέτησης εκπαιδευτικών από Διάθεση ΠΥΣΔΕ:
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98-%CE%91%CE%A0%CE%9F-%CE%94%CE%99%CE%91%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97-%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95-2-9-2016.pdf
Πίνακας τοποθέτησης εκπαιδευτικών από Απόσπαση
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98-%CE%91%CE%A0%CE%9F-%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%97-2-9-2016.pdf
--------------
Η χώρα σε κατάσταση χρεωκοπίας ΑΛΛΑ ζήτω του Παπασταφίδα του συνδικαλΗστή που μας έφερε σπίτι μας, τώρα ποιοι άνεργοι/ μικροσυνταξιούχοι θα τους πληρώσουν αδιάφορο.... ΚΕΡΔΑΜΕ ΚΕΡΔΑΜΕ!!!
Συμπάθα μας, που λένε και στα χωριά, αλλά επειδή και άσχετη είμαι και βαριέμαι, όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί, μας βοηθάς λίγο να καταλάβουμε το σκεπτικό σου :o Θέλεις να πεις ότι εκεί στο γυμνάσιο της Λαμίας υπάρχουν εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται και δεν κάνουν μάθημα; Για διευκρίνισέ το μας. Τι ακριβώς αποδεικνύουν οι πίνακές σου; Με τη νέα εγκύκλιο που θέτει ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα, μάλλον πρέπει να τοποθετηθεί κόσμος προσωρινά, για να μη γίνουν υποχρεωτικές μετακινήσεις. Μετά, αυτός ο κόσμος αξιοποιείται. Εγώ δεν πέρασα από πύσδε όπου υπήρχε εκπαιδευτικός στο σχολείο χωρίς να διδάσκει. Έχεις περάσει εσύ; Κι αν ναι, γιατί δεν το κατήγγειλες, αλλά μας παρέθεσες ένα άρθρο που λέει ότι όλοι είμαστε άσχετοι και βαριόμαστε και έχουμε κάνει μπάχαλο τα σχολεία;
-
Για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ , 40 χρόνια κυβερνούσαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Στον κόσμο σας ζείτε μερικοί.
Όχι, αλλά συνεχίζουν επάξια την πορεία των προκατόχων τους. ;)
-
Συνάδελφε,μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας:εμείς οι εκπαιδευτικοί έχουμε κάνει την Παιδεία μπάχαλο!Γιατί μας κακοφαίνεται που μας κατηγουρούν,αφού φταίμε.
Το άσμα "γεννήθηκες για την καταστροφή" το ξέρεις; Για εμάς έχει γραφτεί! :P Οι κανονικοί στίχοι ήταν "Γεννήθηκες για την καταστροφή και ήρθες να γκρεμίσεις μια σχολή" , αλλά λόγω λογοκρισίας που έπεβαλαν εκείνα τα χρόνια οι συνδικαλισταράδες ο τελευταίος στίχος έγινε "και ήρθες να γκρεμίσεις μια ζωή". :P
-
Συνάδελφε,μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας:εμείς οι εκπαιδευτικοί έχουμε κάνει την Παιδεία μπάχαλο!Γιατί μας κακοφαίνεται που μας κατηγουρούν,αφού φταίμε.
κατηγουρούν ??? χαχαχα .... μαζί σου!!! είμαστε όλοι στούρνοι και θα βγάλουμε στούρνους και φυσικά οι μελλοντικοί καθηγητές θα είναι στούρνοι...
αλήθεια πως γίνετε όλοι εμείς οι στούρνοι καθηγητές να γίνουμε "μη στούρνοι" καθηγητές, καμιά ιδέα?
στην τελική δεν εξετάζουμε την πατρότητα του άρθρου... μου είναι αδιάφορο αν αυτός είναι ο άγιος, μη στούρνος αρθρογράφος.... ο φασισμός που μας βάζει όλους σε ένα σακούλι που γράφει απέξω στούρνοι είναι που μου την σπάει... αν ο φασισμός του είναι δείγμα μη στούρνου, ας μείνουμε στούρνοι.... θα έχουμε και το ακαταλόγιστο στην τελική
-
Για το μαύρο στην Παιδεία, τσιμουδιά
Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης (Ο Καιρός)
Το βράδυ της Τετάρτης η κοινοβουλευτική πλειοψηφία της συγκυβέρνησης ψήφισε ένα νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, που περιελάμβανε κρίσιμα θέματα της παιδείας και πάνω από 20 τροπολογίες άσχετες με την Παιδεία. Τίποτε καινούργιο στη διαδικασία. Ό,τι καταγγέλαμε το κάνουμε. Πάνω απ όλα η νομιμότητα...
Το νέο είναι ότι πουθενά, μα πουθενά δεν είδαμε δημοσιευμένο τι ακριβώς ψήφισε η πλειοψηφία στο πρωτεύον θέμα της Παιδείας εκτός από στρακαστρούκες για την αλλαγή στο μάθημα των θρησκευτικών και τη δυνατότητα επανεγγραφής στα πανεπιστήμια όσων δεν έχουν εμφανιστεί για πολλά εξάμηνα.
Προφανώς ο δημοσιογραφικός κόσμος, που είναι γέννημα θρέμμα του λαού και δεν έρχεται από τον Άρη, έχει τέτοια συναίσθηση της σοβαρότητας της Παιδείας όση έχει και ο μέσος νεοέλληνας. Δηλαδή καμία. Σ αυτά τα σχολεία μορφώθηκε, απ αυτούς τους δασκάλους και απ αυτό το αμόρφωτο σύστημα. Τι περιμένεις.
Μια απλούστατη ανάλυση των δεινών που ζεί η χώρα εδώ και τουλάχιστον 6 χρόνια θα φανέρωνε χωρίς καμιά αμφιβολία ότι η αιτία της ελληνικής κρίσης δεν είναι καθόλου οικονομική, αλλά είναι κρίση Παιδείας. Κοινώς, μόρφωσης.
Επειδή η διαρκής και άκριτη κατανάλωση και ο άφρων τραπεζικός δανεισμός δεν είναι αποτέλεσμα οικονομικών δεδομένων αλλά απουσία στοιχειώδους πολιτιστικής και πολιτικής σκέψης αυτών που δρούν. Των πολιτών. Οι οποίοι δεν έβλεπαν καν ότι δε μπορεί ένα σύστημα να τροφοδοτεί επ άπειρον με αέρα τον πλούτο και ότι μια μέρα θα έσκαγε και θα ζητούσε και τα λεφτά πίσω!
Όποιος ανατρέξει στις εφημερίδες της προηγούμενης δεκαετίας θα δεί ότι μερικοί εκτός κλίματος εποχής τα γράφαμε, αλλά μας έγραφαν κανονικά. Δεν ήταν δα και τίποτε δύσκολο για να δεις. Κοινή λογική μετάφραση όσων συνέβαιναν. Που χρειαζόταν μια στοιχειώδη μόρφωση. Μια Παιδεία.
Για να το πω μπακάλικα, η αμορφωτική αποβλάκωση οδηγεί τους πληθυσμούς να ακολουθούν άκριτα ό,τι τους λέει το υπάρχον οικονομικό σύστημα προκειμένου να πουλήσει τα προϊόντα του και την εργασιακή νοοτροπία του. Κι αυτό δε χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη φιλοσοφική σκέψη για να το καταλάβει κανείς. Το ζει στο πετσί του ο λαός από τα αποτελέσματα.
Αλλά, όπως λέει η σοφή διαπίστωση « ο ανόητος μαθαίνει από τα λάθη του. Ο έξυπνος, από τα λάθη των άλλων».
Η μόρφωση, λοιπόν είναι η απάντηση και στο ερώτημα «γιατί φτάσαμε ως εδώ» και στο ερώτημα «πώς θα φύγουμε από δω».
Η μόρφωση, όμως, δεν έχει καμιά σχέση μ αυτό που ξέρουμε ως κρατική παιδεία. Έχει σχέση μ αυτό που η ελληνική γλώσσα ορίζει ως Παιδεία. Γιατί, ενώ η πρώτη με τη λέξη παιδεία εννοεί την εκπαίδευση (πράγμα που κάνει και η γάτα στα παιδιά της), η δεύτερη εννοεί τη γενικότερη παιδαγώγηση, που πάει τη γνώση και τη σκέψη του ανθρώπου παραπέρα μέσα από την αμφισβήτηση και την αναζήτηση και την ανακάλυψη και τα νέα ερωτήματα και ούτω καθ εξής.
Είναι μια διαρκής διαδικασία, που θα’ πρεπε να διδάσκεται στα σχολεία και να μη σταματάει ποτέ. Να γίνεται νοοτροπία στο λαό.
Μ αυτή την έννοια είναι απολύτως χρήσιμη για το λαό η δυνατότητα που δίνει ο υπουργός της Παιδείας να μη χάνει κανείς τη φοιτητική ιδιότητα όσα χρόνια κι αν απουσιάσει από τις σπουδές του. Συνήθως η ζωή είναι πιο αμείλικτη από τις επιθυμίες μας. Πάντα υπάρχει όμως η δυνατότητα να συνεχίσεις και να τελειώσεις αυτό που άρχισες. Θα ωφεληθείς κι ο ίδιος και το κοινωνικό σου περιβάλλον. Ιδίως αν δεν απολαμβάνεις κανενός φοιτητικού οικονομικού δικαιώματος και δεν επιβαρύνεις έτσι καθόλου τον δημόσιο κορβανά.
Τα σχολεία, όμως, της παιδοκτόνας ΟΛΜΕ, που νοιάζεται μόνο για τα συμφέροντα των καθηγητών και όχι των μαθητών, και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, που νοιάζονται μόνο για να χαϊδεύονται οι κανακάρηδες με τα άκοπα και πανεύκολα 19άρια είναι τα αγαπημένα πρότυπα του υπουργού της Παιδείας.
Ο οποίος, με το νομοσχέδιο, που χάθηκε στη σκόνη της εντυπωσιοθηρίας για τις τηλεοπτικές άδειες, διαιωνίζει την κυριαρχία μιάς εγκληματικής οργάνωσης που λέγεται πειθαρχικά συνδικαλιστικά συμβούλια για την αξιολόγηση καθηγητών. Λές και δεν ξέρει και ο τελευταίος Έλληνας ότι οι συνδικαλιστές, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είναι οι πιο άχρηστοι και τεμπέληδες υπάλληλοι σε κάθε υπηρεσία, οι πιο λουφαδόροι και πονηροί, που βρίσκουν στο συνδικαλισμό αυτό που τους ταιριάζει απόλυτα: Ελάχιστη ως καθόλου δουλειά, άκοπη εξουσία από το παρασκήνιο, άκοπες απολαβές και προστασία με ακαταδίωκτο, παραγοντισμός με το αζημίωτο και πολιτικό μέλλον για τους πιο φιλόδοξους.
Αυτή είναι η αγαπημένη κλίκα του υπουργού Παιδείας, που με τη στήριξη της ΟΛΜΕ, της ΟΙΕΛΕ, της ΔΟΕ και των αντίστοιχων καθηγητών πανεπιστημίου προωθεί ένα σύστημα εκπαίδευσης (και όχι παιδείας), που αφορά απολύτως στο πώς θα κάνουν πιο άκοπα και με λιγότερες ευθύνες τη δουλειά τους οι καθηγητές, πώς θα διατηρήσουν τα οφίτσιά τους και πώς θα υπηρετηθούν με τον πιο αυθαίρετο και αντιδημοκρατικό τρόπο οι ιδεολογικές αγκυλώσεις και φαντασιώσεις του υπουργού και των συντρόφων του στον ΣΥΡΙΖΑ.
Το λέω αυτό το τελευταίο, γιατί ο εμφύλιος, που ανήγγειλε ο υπουργός, πρέπει κατά τη γνώμη μου να διδάσκεται στα σχολεία. Αλλά όχι σαν παράδειγμα μίμησης της μιάς ή της άλλης παράταξης. Ο εμφύλιος είναι μια τραγωδία για όλους, είναι γνωστές σχεδόν όλες οι πτυχές του, είναι γνωστές σχεδόν όλες οι ευθύνες των πρωταγωνιστών και στις δύο πλευρές και η ιστορία του θα έπρεπε να είναι αποτέλεσμα κοινής συγγραφής των δύο πλευρών. Αλλιώς, δεν θα είναι η ιστορία του εμφύλιου που θα διδάσκεται στα σχολεία, αλλά το ξεκίνημα ενός νέου εμφύλιου.
Ο πόνος για την ήττα και η αγανάκτηση για την υπονόμευση μιας προσπάθειας και ενός αγώνα δεν μπορεί να διδάσκεται με όρους ρεβάνς. Και μάλιστα από ένα κόμμα, που στην κυβερνητική του πράξη προσομοιάζει απολύτως με τις κατοχικές κυβερνήσεις και καθόλου με την Αντίσταση. Ποια Αντίσταση έχει να επιδείξει ο ΣΥΡΙΖΑ …
Ο αμόρφωτος υπουργός και οι συν αυτώ, μακριά από τη χειραψία Τσακαλώτου-
-
Χαίρομαι που υπάρχουν «συνάδελφοι» που πιστεύουν ότι όλα βαίνουν καλώς στην παρεχόμενη δημόσια εκπαίδευση και παιδεία.
Σίγουρα, πέρα από τους διασκεδαστικούς αφορισμούς τους περί φασιστικής νοοτροπίας όσων έχουν την αντίθετη άποψη με τη δική τους και το ακαταμάχητο επιχείρημα «απευθύνσου στην δικαιοσύνη», τους επιβεβαιώνουν τα γεγονότα:
https://www.youtube.com/watch?v=9l2gO2jE5Ic
Φυσικά, η χαρά μου είναι ακόμη μεγαλύτερη στη σκέψη ότι οι εν λόγω «συνάδελφοι» ΙΣΩΣ αποτελούν μια ισχυρή ένδειξη της ύπαρξης ενός παράλληλου σύμπαντος, αυτό στο οποίο διαβιούν...