Καλημέρα! Ήθελα να ρωτήσω, αν κάποιος γνωρίζει, για την αναγνώριση της συνάφειας του διδακτορικού σε σχέση με την ειδικότητα του εκπαιδευτικού που το κατέχει. Για παράδειγμα, αν κάποιος φιλόλογος κάνει διδακτορικό με θέμα που άπτεται της νεότερης ελληνικής ιστορίας, αλλά σε πανεπιστημιακό τμήμα που δεν είναι ιστορικό, φιλολογικό ή παιδαγωγικό, θα του αναγνωριστεί η συνάφεια, βάσει του τίτλου της διατριβής ή θα έχει πρόβλημα λόγω του τμήματος που το έχει κάνει; Ευχαριστώ! :)
Δε νομίζω ότι το τμήμα παίζει καθοριστικό ρόλο αλλά το περιεχόμενο της διατριβής. Με το σκεπτικό που αναφέρεται παραπάνω θεωρώ ότι μπορεί να κάνει κάποιος διδακτορικό σε σχετικό τμήμα αλλά σε άσχετο αντικείμενο. Τότε θα πάρει συνάφεια επειδή έγινε σε τμήμα σχετικό;
Ισχύει αυτό που λέει η Ελρανα.Τα πυσδε, τα οποία είναι και επιφορτισμένα με την αναγνώριση της συνάφειας, δεν δύνανται να εξετάσουν, το περιεχόμενο της διατριβής, αυτό δεν γίνεται ούτε τυπικώς ούτε πρακτικώς....αυτό που κάνουν είναι να εξετάσουν την συνάφεια του τμήματος ΑΕΙ που απονέμει τον διδακτορικό τίτλο με την ειδικότητα σου...δηλαδή είσαι ΠΕ02, εν προκειμένω, και προσκομίζεις στο οικείο πυσδε διδακτορικό δίπλωμα προς αναγνώρισιν συναφείας. Αυτό που θα εξετάσουν, είναι όχι ο τίτλος ή τα περιεχόμενα της διατριβής, αλλά αν το τμήμα ΑΕΙ που στο απένειμε, εντάσσεται σε αυτά που, σύμφωνα με τον ασεπ, θεωρούνται τμήματα που οδηγούν σε διορισμό ως ΠΕ02.....αν θυμάστε όταν γινόταν ασεπ, για κάθε κλάδο ΠΕ01, 02, κλπ. υπήρχε κατάλογος σχολών και τμημάτων συμβατών με την κάθε ειδικότητα.....
υπάρχουν μεταπτυχιακά που αναγνωρίστηκαν ως συναφή με το αντικείμενο σε διάφορους κλάδους της δευτεροβάθμιας (πε06, πε09 κτλ) από το τμήμα νηπιαγωγών της δυτικής μακεδονίας. Το μεταπτυχιακό είχε τίτλο "Επιστήμες της αγωγής"
υπάρχουν μεταπτυχιακά που αναγνωρίστηκαν ως συναφή με το αντικείμενο σε διάφορους κλάδους της δευτεροβάθμιας (πε06, πε09 κτλ) από το τμήμα νηπιαγωγών της δυτικής μακεδονίας. Το μεταπτυχιακό είχε τίτλο "Επιστήμες της αγωγής"Θεωρούνται συναφή με το αντικείμενο απασχόλησης: εκπαίδευση.
Επομένως Δαίδαλε, το ζήτημα δεν είναι αν το τμήμα που σου απένειμε τον τίτλο, είναι φιλολογικό, παιδαγωγικό κλπ., αλλά αν το εν λόγω τμήμα, είναι σε αυτά με τα οποία διορίζεσαι ως ΠΕ02....Το τμήμα παίζει ρόλο στο Μεταπτυχιακό. Στο διδακτορικό όμως είναι υποχρεωμένο το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ να δει αν ο τίτλος/θέμα του έχει συνάφεια με την ειδικότητα του εκπαιδευτικού. Μην μπερδεύεστε με τα μεταπτυχιακά. ;)
Θεωρούνται συναφή με το αντικείμενο απασχόλησης: εκπαίδευση.
Και γιατί είστε σίγουροι οτι μπορούν στο ΠΥΣΔΕ να καταλάβουν το θέμα και όχι την περίληψη μιας σελίδας; κι εγώ δεν έχω σχεση με πληροφορική, θεωρώ, όμως, οτι είμαι σε θέση να κατανοήσω αν διαβάζοντας νθα σελίδα βρίσκω συνάφεια στο περιεχόμενό της με την πληροφορική. Τεσπα, θεωρώ ορθότερο η συνάφεια να προκύπτει από το περιεχόμενο (ή και από το περιεχόμενο της διατριβής) παρα μόνο από τον τίτλο ή/και το τμήμα. Αν δηλαδή ένας ψυχολόγος κάνει διδακτορικό στο παιδαγωγικό ή στην ιατρική αυτό συνεπάγεται ότι δε θα υπάρχει συνάφεια; (π.χ. Μια διατριβή που σχετίζεταιμε τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό, χωρίς όμως να υλοποιήθηκε σε τμήμα ψυχολογίας, δεν έχει σχέση με την ψυχολογία;) Το θεωρώ παράλογο αλλά όπως και να'χει είναι δική μου άποψη και κρίμα για τους μορφωμένους εκείνους των ΠΥΣΔΕ που κρίνουν μόνο από τον τίτλο.
Σιγά μη κάτσουν να διαβάσουν, προτιμούν την εύκολη λύση >:(.
Και γιατί είστε σίγουροι οτι μπορούν στο ΠΥΣΔΕ να καταλάβουν το θέμα και όχι την περίληψη μιας σελίδας; κι εγώ δεν έχω σχεση με πληροφορική, θεωρώ, όμως, οτι είμαι σε θέση να κατανοήσω αν διαβάζοντας νθα σελίδα βρίσκω συνάφεια στο περιεχόμενό της με την πληροφορική. Τεσπα, θεωρώ ορθότερο η συνάφεια να προκύπτει από το περιεχόμενο (ή και από το περιεχόμενο της διατριβής) παρα μόνο από τον τίτλο ή/και το τμήμα. Αν δηλαδή ένας ψυχολόγος κάνει διδακτορικό στο παιδαγωγικό ή στην ιατρική αυτό συνεπάγεται ότι δε θα υπάρχει συνάφεια; (π.χ. Μια διατριβή που σχετίζεταιμε τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό, χωρίς όμως να υλοποιήθηκε σε τμήμα ψυχολογίας, δεν έχει σχέση με την ψυχολογία;) Το θεωρώ παράλογο αλλά όπως και να'χει είναι δική μου άποψη και κρίμα για τους μορφωμένους εκείνους των ΠΥΣΔΕ που κρίνουν μόνο από τον τίτλο.
Ο τίτλος της διπλωματικής μου είναι Αυτοεκτίμηση και ριψοκίνδυνη συμπεριφορά στην εφηβεία και την αρχή της ενηλικίωσης. Η έρευνα έγινε σε σχολεία και φοιτητές πανεπιστημίου. Το θέμα ερευνητικά εντάσσεται στην σχολική ψυχολογία αλλα ο τίτλος του μεταπτυχιακού αναφέρει Αναπτυξιακή ψυχολογία. Μπορώ να κινήσω διαδικασίες για να πάρω συνάφεια με σχολική ψυχολογία ή ειδική αγωγή και να ενταχθώ στους πίνακες ειδικής αγωγής ;
Ο τίτλος της διπλωματικής μου είναι Αυτοεκτίμηση και ριψοκίνδυνη συμπεριφορά στην εφηβεία και την αρχή της ενηλικίωσης. Η έρευνα έγινε σε σχολεία και φοιτητές πανεπιστημίου. Το θέμα ερευνητικά εντάσσεται στην σχολική ψυχολογία αλλα ο τίτλος του μεταπτυχιακού αναφέρει Αναπτυξιακή ψυχολογία. Μπορώ να κινήσω διαδικασίες για να πάρω συνάφεια με σχολική ψυχολογία ή ειδική αγωγή και να ενταχθώ στους πίνακες ειδικής αγωγής ;...τι εννοείς να κινήσεις διαδικασίες για συνάφεια, ή μήπως εννοείς να "κινήσεις"...πάντως το θεωρώ άκυρο
Ο τίτλος της διπλωματικής μου είναι Αυτοεκτίμηση και ριψοκίνδυνη συμπεριφορά στην εφηβεία και την αρχή της ενηλικίωσης. Η έρευνα έγινε σε σχολεία και φοιτητές πανεπιστημίου. Το θέμα ερευνητικά εντάσσεται στην σχολική ψυχολογία αλλα ο τίτλος του μεταπτυχιακού αναφέρει Αναπτυξιακή ψυχολογία. Μπορώ να κινήσω διαδικασίες για να πάρω συνάφεια με σχολική ψυχολογία ή ειδική αγωγή και να ενταχθώ στους πίνακες ειδικής αγωγής ;
Τα κριτήρια συνάφειας των μεταπτυχιακών και διδακτορικών για ειδική αγωγή και σχολική ψυχολογία έχουν καθοριστεί από το ΙΕΠ με αρκετά μεγάλη σαφήνεια. Από εκεί και πέρα, τα εκάστοτε συμβούλια εφαρμόζουν αυτά τα κριτήρια. Με ένα πρόχειρο "γκουγκλάρισμα για την ειδική αγωγή https://www.eduguide.gr/nea/ta-oristika-krithria-synafeias-metaptyxiakwn-me-thn-eidikh-agwgh/ και για τη σχολική ψυχολογία "https://www.eduguide.gr/nea/eidikh-agwgh-krithria-synafeias-metaptyxiakwn-kai-didaktorikwn-titlwn-eidikou-ekpaideutikou-prosopikou-sxolikwn-psychologwn/
Να επισημάνω ότι για την περίπτωση των διδακτορικών καθορίζονται και τα τμήματα από τα οποία πρέπει να προέρχεται ο τίτλος σπουδών.
Τα κριτήρια για συνάφεια με την ειδική αγωγή ισχύουν για όσους άρχισαν να φοιτούν σε μεταπτυχιακά προγράμματα μετά τις 11/3/2016 και τα κριτήρια για συνάφεια με τη σχολική ψυχολογία ισχύουν για όσους άρχισαν να φοιτούν σε μεταπτυχιακά προγράμματα μετά τις 19/1/2017. Αν έλαβε τον τίτλο πριν τις ημερομηνίες αυτές ή αν φοιτούσε στο πρόγραμμα πριν τις ημερομηνίες αυτές, δεν εφαρμόζονται τα κριτήρια αυτά (κατά περίπτωση).
Έχεις δίκιο. Τα κριτήρια αυτά εφαρμόζονται από μια ημερομηνία και μετά. Αυτό που προσπαθώ να επισημάνω είναι ότι η γραμμή του υπουργείου είναι να είναι όσο το δυνατόν ομοιογενή τα κριτήρια και όχι κατά περίπτωση. Προφανώς, η γραμμή αυτή εφαρμόζεται σταδιακά.
Ο τίτλος της διπλωματικής μου είναι Αυτοεκτίμηση και ριψοκίνδυνη συμπεριφορά στην εφηβεία και την αρχή της ενηλικίωσης. Η έρευνα έγινε σε σχολεία και φοιτητές πανεπιστημίου. Το θέμα ερευνητικά εντάσσεται στην σχολική ψυχολογία αλλα ο τίτλος του μεταπτυχιακού αναφέρει Αναπτυξιακή ψυχολογία. Μπορώ να κινήσω διαδικασίες για να πάρω συνάφεια με σχολική ψυχολογία ή ειδική αγωγή και να ενταχθώ στους πίνακες ειδικής αγωγής ;
Αγαπητοί συνάδελφοι καλημέρα! Μια ερωτηση: είμαι πτυχιουχος φιλολογίας, αν κάνω διδακτορικό στη θεολογική θα μου αναγνωρισθει συνάφεια? Ευχαριστώ!!!Η συνάφεια μτπχ και διδακτορικού δεν έχει να κάνει με την ειδικότητα αλλά με την θέση που δυνητικά μπορεί να τοποθετηθεί κάποιος και τα αντικείμενα αυτής. Αφού ενας ΠΕ02 μπορεί να τοποθετηθεί σαν διοικητικός υπάλληλος τοτε για πχ ενα μτπχ η διδακτορικό διοίκησης επιχειρήσεων αναγνωρίζεται σαν συναφές.
Να το κάνεις! Ενδιαφέρον θέμα και με εμφανέστατη συνάφεια με τον κλάδο ΠΕ02.Σε ευχαριστώ για την απάντηση κ την ενθάρρυνση! Είμαι ήδη διορισμένος , αλλά με ενδιαφέρει ο κόπος που θα κάνω για 5-6 χρονια να αναγνωρισθεί κ από πλευράς συνάφειας.
Η απάντησή μου έχει ως βάση ότι ο/η συνάδελφος θα διεκδικήσει θέση στην εκπαίδευση ως ΠΕ02, τουλάχιστον αυτό κατάλαβα.
Αν μπορώ να βοηθήσω...
Είμαι φιλόλογος, έκανα διδακτορικό σε θεολογική αλλά είχε αρκετή αρχαία φιλοσοφία το θέμα μου.
Αν μπορώ να βοηθήσω...
Είμαι φιλόλογος, έκανα διδακτορικό σε θεολογική αλλά είχε αρκετή αρχαία φιλοσοφία το θέμα μου.
Χαίρετε, εγώ είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός Πληροφορικής και θα ήθελα να κάνω Διδακτορικό στα Παιδαγωγικά. Θα προσμετρηθεί κανονικά στους πίνακες αναπληρωτών; Υπάρχει θέμα με την συνάφεια ή ακούγεται να έρχεται κάποιο σχετικό μέτρο στο εγγύς μέλλον;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Σε ευχαριστώ για την απάντηση κ την ενθάρρυνση! Είμαι ήδη διορισμένος , αλλά με ενδιαφέρει ο κόπος που θα κάνω για 5-6 χρονια να αναγνωρισθεί κ από πλευράς συνάφειας.
Συνάδελφε, εγώ θα σου έλεγα όχι. Η διατριβή θέλει κόπο και χρόνο σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό! Ξεχνάς τα πάντα, οικογένεια, εξόδους, δουλειά, μπερδεύεις τη μέρα με τη νύχτα. Αν, φυσικά, μιλάμε για έρευνα και όχι για παιχνίδι. Κι επειδή καταλαβαίνω ότι δεν ενδιαφέρεσαι (εκεί υπάρχουν και άλλα κριτήρια που μάλλον δεν πληρούνται) για ακαδημαϊκή καριέρα, καλύτερα να μην το κάνεις. Αν μου έλεγαν να ξαναρχίσω τη διατριβή, θα το απέφευγα με νύχια και με δόντια! Κάνε ένα μεταπτυχιακό ή δεύτερο πτυχίο. Η διατριβή ας γίνει από κάποιον που θέλει πραγματικά να ασχοληθεί με την έρευνα. Συγγνώμη για την παρέμβαση• ελπίζω να αντιληφθείς το σημαινόμενο των λεγομένων μου!
Συνάδελφε, εγώ θα σου έλεγα όχι. Η διατριβή θέλει κόπο και χρόνο σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό! Ξεχνάς τα πάντα, οικογένεια, εξόδους, δουλειά, μπερδεύεις τη μέρα με τη νύχτα. Αν, φυσικά, μιλάμε για έρευνα και όχι για παιχνίδι. Κι επειδή καταλαβαίνω ότι δεν ενδιαφέρεσαι (εκεί υπάρχουν και άλλα κριτήρια που μάλλον δεν πληρούνται) για ακαδημαϊκή καριέρα, καλύτερα να μην το κάνεις. Αν μου έλεγαν να ξαναρχίσω τη διατριβή, θα το απέφευγα με νύχια και με δόντια! Κάνε ένα μεταπτυχιακό ή δεύτερο πτυχίο. Η διατριβή ας γίνει από κάποιον που θέλει πραγματικά να ασχοληθεί με την έρευνα. Συγγνώμη για την παρέμβαση• ελπίζω να αντιληφθείς το σημαινόμενο των λεγομένων μου!
Πολύ ωραία και σωστά τα λες. Το διδακτορικό όμως τώρα πια ούτε για ακαδημαϊκη καριέρα - έρευνα ανοίγει πόρτες. Αφού έχει καταλήξει προσόν πρόσληψης στην εκπαίδευση…. Οπότε, ή το κάνει κάποιος ελπίζοντας ότι θα συνεχίσει να διευκολύνει την πρόσληψη (με ρίσκο να αλλάξει ο νόμος), ή το κάνει απλώς γιατί του αρέσει. Κατά τ άλλα, σαν προσόν έχει χάσει την αξία του ακόμη και στη εκπαίδευση, αφού άλλοι έχουν και δυο μεταπτυχιακά ή και σεμινάρια ή και συνέδρια ή και δημοσιεύσεις κλπ, δεν άου εγγυάται κανεις ότι με διδακτορικό και στην αστροφυσική που λέει ο λόγος, θα θεωρείσαι επαρκής για διευθυντής σχολείου!
Ας αναφέρουμε και κάποια άλλη παράμετρο για όσους είναι ήδη δημόσιοι υπάλληλοι ή πρόκειται να γίνουν..αν σου αρέσει το διδακτορικό και το κάνεις τελικά έχεις και εξέλιξη 6 ΜΚ (νομίζω) στο μισθό σου. Με το 2ο πτυχίο δεν υπάρχουν οικονομικές απολαβές..ε, μα ας πει κάποιος (και η Έσπερος αλλά πιο ήπια) και κάτι ρεαλιστικό πέρα από απαράδεκτες κατ'εμέ αποθαρρυντικές "υποδείξεις" σε υποψήφιο διδάκτορα ! φυσικά και ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει για την προσωπική και επαγγελματική-υπηρεσιακή του ανάπτυξη, έλεος με κάποια σχόλια ! βλέπουμε τόσα και τόσα εξάλλου στα υπηρεσιακά . άντε, βρε και καλή καρδιά για την αυριανή εορτή!
ε, μα ας πει κάποιος (και η Έσπερος αλλά πιο ήπια) και κάτι ρεαλιστικό πέρα από απαράδεκτες κατ'εμέ αποθαρρυντικές "υποδείξεις" σε υποψήφιο διδάκτορα ! φυσικά και ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει για την προσωπική και επαγγελματική-υπηρεσιακή του ανάπτυξη, έλεος με κάποια σχόλια ! βλέπουμε τόσα και τόσα εξάλλου στα υπηρεσιακά . άντε, βρε και καλή καρδιά για την αυριανή εορτή!
Τα 6 ΜΚ δεν είναι καθολου αμελητέα φυσικά, αυτό δεν το συζητώ καν. Εγω δεν θέλω να αποθαρρύνω κανέναν, απλώς ας ξέρουν όλοι ότι δεν έχει καμία σχέση με τα μεταπτυχιακά, είναι άλλος τρόπος σκέψης και εργασίας, κι επειδή έχει κορεστεί ως προσόν, δεν είναι κάτι που αξίζει να κανεις για το τυπικό ή επειδή απλα είσαι φιλομαθης. Θέλει άλλη σχέση με την έρευνα και την επιστήμη, και πρέπει να σου αρέσει.καλημέρα! Χρόνια πολλά! Ποσα λεφτά ειναι καθαρα τα 4μκ?
καλημέρα! Χρόνια πολλά! Ποσα λεφτά ειναι καθαρα τα 4μκ?
καλησπέρα και χρόνια πολλά με υγεία!! ποια είναι η γνώμη σας για τα διδακτορικά προγράμματα από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου? @soupa https://www.minfin.gr/web/31511/nomoi-pou-aphoroun-te-misthodosia-demosion-ypallelon & σου στέλνω κ αυτο τον ιστότοπο https://aftertax.gr/ όπου αυτόματα γίνεται η αναγωγή μικτών καθαρών ποσών. άρα για τα 4μκ τα καθαρά είναι 1024
καλημέρα! Χρόνια πολλά! Ποσα λεφτά ειναι καθαρα τα 4μκ?Κάθε ΜΚ είναι 59
Κάθε ΜΚ είναι 59
Καλημέρα σε όλους,Εφόσον αναφέρει κάτι σχετικό στον τίτλο ή έχει έστω κάποια σχετική ενότητα. Συνήθως οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ζητούν βεβαίωση ή δίπλωμα όπου να αναγράφεται ο τίτλος, η ημερομηνία κτήσης και ο βαθμός.
Αν μπορείτε, θα εκτιμούσα να απαντήσετε ή να εκφράζετε την γνώμη σας σε σχέση με μια απορία που έχω: διδακτορικό στην πληροφορική αναγνωρίζεται ως συναφές με την διδασκαλία φυσικών επιστημών;
Καλημέρα σε όλους,
Αν μπορείτε, θα εκτιμούσα να απαντήσετε ή να εκφράζετε την γνώμη σας σε σχέση με μια απορία που έχω: διδακτορικό στην πληροφορική αναγνωρίζεται ως συναφές με την διδασκαλία φυσικών επιστημών;
Υπαρχει και γνωματευση του νομικου συμβουλιου τους κρατους πανω σε αυτο (νομιζω ειναι η 15/2015 ή 2005) για εναν οδοντιατρο που εκανε διδακτορικο στη διοικηση υγειας και δεν του το αναγνωριζε η υπηρεσια του!
Και μενα δεν θελανε να αναγνωρισουν το δικο μου, γιατι ημουν στην ειδικη αγωγη και το διδακτορικο ηταν γενικη εκπαιδευση και κοινωνιολογια. Με βαση αυτη την αποφαση, αναγνωριστηκε μια χαρα!
μήπως θα μπορούσες να μου δώσεις παραπάνω λεπτομέρειες ;
Ποσο παραπανω;
Μπειτε στο google και ψαξτε το!