Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: edipmet στις Οκτωβρίου 01, 2007, 11:28:02 pm
-
Αγαπητοι συναδελφοι ,να βαλω ενα θεμα που νομιζω ενδιαφερει αρκετους απο μας. Τι διαβασατε για να κατεβετε στο διαγωνισμο του ασεπ;Εγω πρεπει να σας πω οτι θεωρησα πιο ψυχοφθορα την ερευνα στα τυφλα σχετικα με το τιπρεπει να διαβασω παρα το ιδιο το διαβασμα.Αυτο με ενοχλησε ιδιαιτερα καθως αν δεν εισαι σιγουρος οτι κατι χρειαζεται δεν το διαβαζεις και με ενθουσιασμο.Τα 2/3 του χρονου μου ειλικρινα μαζευα υλικο και πληροφοριες απο διαφορες πλευρες και το 1/3 μελετησα.Επιτυχουσα αλλα οχι διοριστεα .Τελικα τι γνωσεις ειναι αυτες που θα κανουν τη διαφορα; Στον κλαδο μας ειδικα υπαρχει τοσο αοριστια οσο αφορα την υλη που σου πεφτει το ηθικο πριν ακομη ξεκινησεις.Ακουω λοιπον προτασεις και εμπειριες και ολοι μαζι ας βοηθησουμε ο ενας τον αλλο.
-
Και εγω επιτυχουσα αλλα οχι διοριστεα.Για αρχη μαλλον καλα τα πηγαμε, ετσι δεν ειναι;Πιστευω πως μερικοι εκδοτικοι οικοι αλλα και εφημεριδες μας αποπροσανατολισαν, ειδικα στα παιδαγωγικα.
-
επιτυχουσα αλλά μη διοριστέα ειμαι και μαλιστα για τριτη φορά. Ισως τελικά δεν παιζει ρολο τόσο η υλη. Για παραδειγμα στα παιδαγωγικά ειχα αφιερωσει περισσότερες ώρες αλλά δεν μου χρειάστηκε αυτο το διάβασμα, ηταν πολύ πιο ευκολα από ότι περιμενα. Διαβασα παιδαγωγικά απο παλια βιβλία της σχολής , από βιβλία του ΑΣΕΠ και από άρθρα εκπαιδευτικών εφημεριδων. Στο γνωστικό την πάτησα . Πάντως εκει με βοήθησε αρκετα ένα βιβλίο που πήρα από τον ΜΠόνια, "το γνωστικο αντικειμενο της Αγγλικης" λεγοταν ή καπως έτσι.
-
Κι εμένα μου άρεσε εκείνο το βιβλίο. Πιστεύω ότι είναι και θέμα τύχης... Εγώ στο γνωστικό είχα απαντήσει όλες τις ερωτήσεις και αυτές που δεν ήμουν σίγουρη. Μάλλον δεν έπρεπε. Αν κάποιες απ'αυτές δεν τις απαντούσα δεν θα έχανα τόσες μονάδες με την αρνητική βαθμολογία. Παίζουν πολλά βέβαια ρόλο.
-
Kι εγω ειχα δωσει εμφαση στο παιδαγωγικο αλλα μου φανηκαν γελοια. Εκει που δυσκολευτηκα περισσοτερο ηταν στη διδακτικη που ενω γνωριζα τη θεωρια επρεπε να την κανω πραξη.Τα τεραστια θεματα και η πιεση του χρονου δε βοηθουν να αυτοσχεδιασεις δημιουργικα.Γενικα βρηκα πολλα τα ερωτηματα σε σχεση με το χρονο.
-
catwoman μπορείς να αναφέρεις ενδεικτικά κάποια από τα βιβλία των παιδαγωγικών της σχολής και του ΑΣΕΠ που διάβασες;
Ευχαριστώ
-
Κι εμένα μου άρεσε εκείνο το βιβλίο. Πιστεύω ότι είναι και θέμα τύχης... Εγώ στο γνωστικό είχα απαντήσει όλες τις ερωτήσεις και αυτές που δεν ήμουν σίγουρη. Μάλλον δεν έπρεπε. Αν κάποιες απ'αυτές δεν τις απαντούσα δεν θα έχανα τόσες μονάδες με την αρνητική βαθμολογία. Παίζουν πολλά βέβαια ρόλο.
Μην το λες γιατι εγω εκανα το αντιθετο. Αφησα πολλές αναπάντητες γιατί δεν ημουν σίγουρη και για να αποφύγω την αρνητική βαθμολογια. Σε τετοιες περιπτωσεις ομως πρεπει να ρισκαρεις απο οτι ειδα κατοπιν.
-
catwoman μπορείς να αναφέρεις ενδεικτικά κάποια από τα βιβλία των παιδαγωγικών της σχολής και του ΑΣΕΠ που διάβασες;
Ευχαριστώ
Μερικοι τιτλοι ειναι Παιδαγωγικά θέματα διδακτικη μεθοδολογία Αντώνη Ελευθεριάδη Σύγχρονη πένα 2002, Ψυχοπαιδαγωγική Χρήστος Φράγκος gutenberg Κλάδος κοινωνιωλόγων ΑΣΕΠ Πελεκάνος
-
Υπάρχει κανένα βιβλίο με lesson plans? Που να στηρίζονται στο PPPmodel ή στο task-based?
-
Ευχαριστώ
-
Υπάρχει κανένα βιβλίο με lesson plans? Που να στηρίζονται στο PPPmodel ή στο task-based?
όχι δεν έχω βρει τετοιο βιβλίο, αλλά μπορείς να μπεις στο Internet και να βαλεις την λέξη lesson planning. Θα σε παραπεμψει σε διάφορες σελίδες που έχουν ποικιλα σχέδια μαθηματος. Επίσης έχουν γινει σεμιναρια (
-
ok, thanks.
-
Έδωσα τον Ιανουάριο δεύτερη φορά ΑΣΕΠ και είμαι διοριστέα(για το 2008-9). Αποδίδω την (απροσδόκητη) επιτυχία στο φροντιστήριο που είχα κάνει για τον ΑΣΕΠ του 2005. Έχεις δίκιο, η ύλη είναι αχανής, και το φροντιστήριο αυτό που κάνει είναι να τη βάλει σε μια σειρά και να σε βοηθήσει να μελετήσεις τα σώστα και χρήσιμα για να μη χάσεις πολύτιμο χρόνο και ενέργεια σε άσχετα και άχρηστα... Για μένα το κομμάτι όπου χρειαζόμουν καθοδήγηση ήταν η ειδική διδακτικη (τι να σου κάνουν οι "Μεθοδολογια 1 & 2" αν δεν κάνεις μπόλικη εξάσκηση στο συγκεκριμένο τύπο εξέτασης;). Φέτος πήγα να δώσω χωρίς να κάνω τίποτα: μια επανάληψη μόνο...και έγινε το θαύμα. :)
Θα σου προτείνω δύο εξαιρετικά βιβλία που μας είχαν προτείνει τότε: για ειδική διδακτική το "The Practice of ENGLISH LANGUAGE TEACHING" από τον Jeremy Harmer, εκδόσεις Longman και για projects το "PROJECT WORK" της Diana L. Fried-Bootrh, εκδόσεις Oxford University Press.
Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!!!
-
Του Harmer το έχω, το άλλο όμως όχι. Σ'ευχαριστώ :)
-
Έδωσα τον Ιανουάριο δεύτερη φορά ΑΣΕΠ και είμαι διοριστέα(για το 2008-9). Αποδίδω την (απροσδόκητη) επιτυχία στο φροντιστήριο που είχα κάνει για τον ΑΣΕΠ του 2005. Έχεις δίκιο, η ύλη είναι αχανής, και το φροντιστήριο αυτό που κάνει είναι να τη βάλει σε μια σειρά και να σε βοηθήσει να μελετήσεις τα σώστα και χρήσιμα για να μη χάσεις πολύτιμο χρόνο και ενέργεια σε άσχετα και άχρηστα... Για μένα το κομμάτι όπου χρειαζόμουν καθοδήγηση ήταν η ειδική διδακτικη (τι να σου κάνουν οι "Μεθοδολογια 1 & 2" αν δεν κάνεις μπόλικη εξάσκηση στο συγκεκριμένο τύπο εξέτασης;). Φέτος πήγα να δώσω χωρίς να κάνω τίποτα: μια επανάληψη μόνο...και έγινε το θαύμα. :)
Θα σου προτείνω δύο εξαιρετικά βιβλία που μας είχαν προτείνει τότε: για ειδική διδακτική το "The Practice of ENGLISH LANGUAGE TEACHING" από τον Jeremy Harmer, εκδόσεις Longman και για projects το "PROJECT WORK" της Diana L. Fried-Bootrh, εκδόσεις Oxford University Press.
Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!!!
ποτε αποφοιτησες Ayame? Και σε ποιο φροντηστηριο΄πήγες - αν επιτρεπεται?
-
Τα βιβλία αυτά που αναφέρεις Ayame είναι μεταφρασμένα στα ελληνικά ή όχι;
-
Καλημέρα συνάδελφοι!
Catwoman, αποφοίτησα από Αθήνα το 2004 και πήγα στα φροντιστήρια "ΠΡΟΣ
-
ευχαριστω
-
:)
-
να σαι καλα για τις πληροφοριες!!! :D
-
παιδια επανέρχομαι στο θεμα του ΑΣΕΠ μια και επικειται νεος διαγωνισμος. Θα ηθελα την γνωμη σας για το πως να δουλέψω το γνωστικο αντικειμενο. Εχετε καμμια ιδεα?
-
ναι, για δωστε καμια ιδεα!!! και να ρωτησω κατι βρε παιδια... διαβασα στην πρωτη σελιδα του θεματος κατι για αρνητικη βαθμολογια... δηλαδη αν απαντησεις λαθος καπου επηρεαζει αρνητικα και θα ηταν καλυτερα να μην ειχες απαντησει σε κατι;;; δεν καταλαβα... ??? ???
-
Ναι,ετσι ειναι...Αν δεν εισαι σιγουρη καλυτερα να μην απαντησεις καθολου διοτι αν η απαντηση σου ειναι λαθος τοτε αφαιρουνται μοναδες,δεν θυμαμαι ποσες ακριβως ομως...
-
Αν θυμαμαι καλα για καθε λαθος απαντηση αφαιρουνται 0,25 μοναδες,χωρις να ειμαι και σιγουρη...
-
Παιδιά.... Αναγνωρίζω το ζήτημα με τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και την επιθυμία να είναι κάποιος προετοιμασμένος για τις εξετάσεις, αλλά εγώ έχω να δώσω την προσωπική μου εμπειρία και ελπίζω να μην "προκαλέσω". Έχω 7 χρόνια που πήρα το πτυχίο και έκτοτε ελάχιστα εργάστηκα ώς καθηγήτρια αγγλικών. Αντιθέτως δίδασκα σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έχω μεταπτυχιακό στη Λογοτεχνία και είχα αρχίσει διδακτορικό το οποίο στην πορεία εγκατέλειψα. Έδωσα εξετάσεις με τον προηγούμενο ΑΣΕΠ και διάβασα συνολικά 10 μέρες, καθ' ότι δεν είχα στόχο το να διοριστώ στη μέση εκπαίδευση. Έψαξα απο το ιντερνετ μερικά παιδαγωγικά άρθρα και είδα το common european framework που υπάρχει στο παιδαγωγικό ινστιτούτο. Απο lesson plans δεν είχα ιδιαίτερη ιδέα, αλλά πήρα κάποια πράγματα απο Online άρθρα. Έδωσα εξετάσεις χωρίς άγχος, αλλά ήμουν βέβαια πολύ προσεχτική και εμπιστεύτηκα το ένστικτό μου ως ανθρώπου και παιδαγωγού. Δεν είχα ειδικές θεωρητικές γνώσεις στην παιδαγωγική κι ούτε χρησιμοποίησα μετα-γλώσσα αντίστοιχη. Εϊχα παρατηρητικότητα και εγρήγορση και κυρίως δημιουργικότητα και όραμα. Τώρα θα μου πείτε "και πώς το ξέρεις ότι τα είχες αυτά;" Και θα απαντήσω οτι έκανα την αυτοκριτική μου και μου αναγνώρισα αυτά τα "συν". Αλλιώς δεν δικαιολογείται ο πολύ καλός βαθμός μου στα παιδαγωγικά, που ήταν πιο ψηλός από το γνωστικό.
Η διαφορά που έχει το δικό μας γνωστικό είναι οτι βασίζεται στις γενικές γνώσεις αγγλικών που ο καθένας κατέχει. Αυτές είτε τις έχεις είτε όχι. Ίσως τελικά με βοήθησε το γεγονός οτι δεν δίδασκα σε φροντιστήρια για να χάσω την επαφή μου με την καλή αγγλική -ακαδημαική- γλώσσα, αλλά ήμουν χωμένη σε δυσνόητα κοινωνικο-πολιτικά αγγλικά βιβλία και διατριβές.
Συν τοις άλλοις, όταν κάποια φροντιστήρια βγάλαν τις περίφημες προτεινόμενες "λύσεις" τους, "ανακάλυψα" οτι σύμφωνα με ΟΛΑ είχα γράψει κάτω απο 70% (άσχετα αν δεν συμφωνούσαν όλα τα φροντιστήρια ακριβώς στις σωστές/λάθος απαντήσεις). Το τραγικό είναι οτι εγώ πίστεψα τα φροντιστήρια κι έφτιαξα τη ζωή μου γύρω απο τη μη επιτυχία στον ΑΣΕΠ, φροντίζοντας να φύγω απο την Ελλάδα για άλλα μεταπτυχιακά. Έλα ομως που όταν βγήκαν τα κανονικά αποτέλέσματα εγώ είχα γράψει άριστα και ήμουν στους 30 πρώτους διοριστέους...
Τι μπορείτε να "πάρετε" απο την εμπειρία μου δεν ξέρω, αλλά εγώ σας την παρέχω και βγάλτε απο μόνοι/ες σας τα συμπεράσματά σας. Δεν θέλω να υποτιμήσω κανενός το διάβασμα, αλλά θα μου επιτρέψετε να υποτιμήσω τα περίφημα φροντιστήρια με τις προτεινόμενες "λύσεις" τους...
-
Παιδιά.... Αναγνωρίζω το ζήτημα με τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και την επιθυμία να είναι κάποιος προετοιμασμένος για τις εξετάσεις, αλλά εγώ έχω να δώσω την προσωπική μου εμπειρία και ελπίζω να μην "προκαλέσω". Έχω 7 χρόνια που πήρα το πτυχίο και έκτοτε ελάχιστα εργάστηκα ώς καθηγήτρια αγγλικών. Αντιθέτως δίδασκα σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έχω μεταπτυχιακό στη Λογοτεχνία και είχα αρχίσει διδακτορικό το οποίο στην πορεία εγκατέλειψα. Έδωσα εξετάσεις με τον προηγούμενο ΑΣΕΠ και διάβασα συνολικά 10 μέρες, καθ' ότι δεν είχα στόχο το να διοριστώ στη μέση εκπαίδευση. Έψαξα απο το ιντερνετ μερικά παιδαγωγικά άρθρα και είδα το common european framework που υπάρχει στο παιδαγωγικό ινστιτούτο. Απο lesson plans δεν είχα ιδιαίτερη ιδέα, αλλά πήρα κάποια πράγματα απο Online άρθρα. Έδωσα εξετάσεις χωρίς άγχος, αλλά ήμουν βέβαια πολύ προσεχτική και εμπιστεύτηκα το ένστικτό μου ως ανθρώπου και παιδαγωγού. Δεν είχα ειδικές θεωρητικές γνώσεις στην παιδαγωγική κι ούτε χρησιμοποίησα μετα-γλώσσα αντίστοιχη. Εϊχα παρατηρητικότητα και εγρήγορση και κυρίως δημιουργικότητα και όραμα. Τώρα θα μου πείτε "και πώς το ξέρεις ότι τα είχες αυτά;" Και θα απαντήσω οτι έκανα την αυτοκριτική μου και μου αναγνώρισα αυτά τα "συν". Αλλιώς δεν δικαιολογείται ο πολύ καλός βαθμός μου στα παιδαγωγικά, που ήταν πιο ψηλός από το γνωστικό.
Η διαφορά που έχει το δικό μας γνωστικό είναι οτι βασίζεται στις γενικές γνώσεις αγγλικών που ο καθένας κατέχει. Αυτές είτε τις έχεις είτε όχι. Ίσως τελικά με βοήθησε το γεγονός οτι δεν δίδασκα σε φροντιστήρια για να χάσω την επαφή μου με την καλή αγγλική -ακαδημαική- γλώσσα, αλλά ήμουν χωμένη σε δυσνόητα κοινωνικο-πολιτικά αγγλικά βιβλία και διατριβές.
Συν τοις άλλοις, όταν κάποια φροντιστήρια βγάλαν τις περίφημες προτεινόμενες "λύσεις" τους, "ανακάλυψα" οτι σύμφωνα με ΟΛΑ είχα γράψει κάτω απο 70% (άσχετα αν δεν συμφωνούσαν όλα τα φροντιστήρια ακριβώς στις σωστές/λάθος απαντήσεις). Το τραγικό είναι οτι εγώ πίστεψα τα φροντιστήρια κι έφτιαξα τη ζωή μου γύρω απο τη μη επιτυχία στον ΑΣΕΠ, φροντίζοντας να φύγω απο την Ελλάδα για άλλα μεταπτυχιακά. Έλα ομως που όταν βγήκαν τα κανονικά αποτέλέσματα εγώ είχα γράψει άριστα και ήμουν στους 30 πρώτους διοριστέους...
Τι μπορείτε να "πάρετε" απο την εμπειρία μου δεν ξέρω, αλλά εγώ σας την παρέχω και βγάλτε απο μόνοι/ες σας τα συμπεράσματά σας. Δεν θέλω να υποτιμήσω κανενός το διάβασμα, αλλά θα μου επιτρέψετε να υποτιμήσω τα περίφημα φροντιστήρια με τις προτεινόμενες "λύσεις" τους...
Συμφωνω! Συμφωνω! Συμφωνω!
Για το γνωστικο, εμενα με βοηθησε το οτι διδασκα proficiency ολα αυτα τα χρονια (εχω που ορκιστικα 7 χρονια κι εγω)
Μην πανικοβαλλεστε. Σκεφτητε λογικα. και μην πληρωνεστε σε φροντιστηρια
-
Ναι,ετσι ειναι...Αν δεν εισαι σιγουρη καλυτερα να μην απαντησεις καθολου διοτι αν η απαντηση σου ειναι λαθος τοτε αφαιρουνται μοναδες,δεν θυμαμαι ποσες ακριβως ομως...
τι εννοειται βρε παιδια;; σε ολες τις ασκησεις ισχυει αυτο ή στις πολλαπλης επιλογης κι απο τα δυο αντικειμενα;; δηλαδη σοβαρα τωρα, αν δεν ειμαστε σιγουροι για μια απαντηση καλυτερα να το αφησουμε κενο;; για εξηγηστε λιγο παραπανω οσοι ξερετε...
Puella, ευχαριστουμε για οσα ειπες, καλα τα λες, μαλλον εχεις δικιο οτι εχει σημασια να διατηρεις ενα καλο επιπεδο γλωσσας! με το πλανο μαθηματος ομως πως τα καταφερες καλα εφοσον δεν ειχες ασχοληθει με διδασκαλια;;; συγχαρητηρια για την επιτυχια σου παντως!!! αντε και στα δικα μας!!! ;D ;D
-
Planety thanks, κατ αρχάς. Όσον αφορα την προηγούμενη φορά, δεν χρειάστηκε να γράψουμε εμείς ένα πλάνο, αλλά μας ζητήθηκε να σχολιάσουμε ένα ήδη δοσμένο. Δεν ξέρω αν είδες ή έδωσες ΑΣΕΠ πέρισι. Το πλάνο ήταν πολύ κακό, με εξαίρεση μια άσκηση, αν θυμάμαι καλά. Οι ερωτήσεις στις οποίες έπρεπε να απαντήσουμε ήταν σαφέστατες και λεπτομερέστατες. Το ίδιο και η επόμενη ερώτηση που έπρεπε να κάνουμε δική μας άσκηση (a) και ένα διαθεματικό project (b).
Εγώ θεώρησα δημιουργικό να κάνω διαθεματικό με τη μουσική, όπου συνδίασα τα αγγλικά με αυτό το ενδιαφέρον γνωστικό αντικείμενο, αλλά και με την πληροφορική, όπου τα παιδιά θα καλούνταν να βρουν πληροφορίες απο ιντερνετ και άλλες πηγές για να φτιάξουν ένα history of music project και να το παρουσιάσουν στην τάξη. Κάτι τέτοιο δηλαδή, γιατί δεν θυμάμαι και ακριβώς τι έγραψα :-\.
Το θέμα νομίζω είναι να είσαι ειλικρινής όταν γράφεις κάτι τέτοιο και να φαίνεται οτι θα το έκανες και στην πραγματική ζωή και όχι μόνο σε εξετάσεις. Προσωπικά κάνω Project λογοτεχνίας αυτήν τη στιγμή στο σχολείο μου και φτιάχνω δικές μου ασκήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Όσον αφορά τα παιδαγωγικά και τη γενική διδακτική, παραθέτω μια ερώτηση που σαφώς δεν χρειαζόταν να πας φροντηστήριο για να απαντήσεις:
30. Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες πρέπει
α) να εξετάζονται παρουσία και άλλων μαθητών.
β) να αξιολογούνται με ειδικά κριτήρια.
γ) να αξιολογούνται λιγότερο συχνά.
δ) να προάγονται χωρίς αξιολόγηση.
Παρομοίως, δεν χρειάζεται να έχεις διαβάσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να απαντήσεις στην ερώτηση:
23. Για να εντάξουμε αυθεντικό λόγο σε πραγματικό χρόνο στην ξενόγλωσση τάξη, πρέπει να
ανατρέξουμε
α) σε αποσπάσματα από κινηματογραφικές ταινίες.
β) στα διδακτικά εγχειρίδια.
γ) στη δορυφορική τηλεόραση.
δ) σε αυθεντικά γραπτά κείμενα.
...διότι σαφώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο παρέχει μόνο η δορυφορική τηλεόραση και, βέβαια έχουμε υπ' όψη ότι όταν λέμε λόγο γενικά δεν έννοούμε τον γραπτό, αλλά τον προφορικό.
Αυτή η ερώτηση εμένα μου φάνηκε λίγο πιο δύσκολη, γιατί δεν είχα ποτέ πάρει αντίστοιχο μάθημα. Αλλά και πάλι τα παιδιά που είχαν ασχοληθεί στη σχολή θα μπορούσαν άνετα να την απαντήσουν:
18. Η σημασιολογική ικανότητα είναι
α) ανεξάρτητη ικανότητα των επικοινωνιακών γλωσσικών δεξιοτήτων.
β) μία από τις γλωσσολογικές ικανότητες.
γ) μέρος της κοινωνιογλωσσικής ικανότητας.
δ) μία από τις πραγματολογικές ικανότητες.
Επίσης, αυτή η ερώτηση με προβλημάτισε πολύ. Αλλά και πάλι, η σωστή απάντηση βγαίνει γιατί με κάποια σκέψη αποκλείεις τα άλλα.
7. Με ποια από τις παρακάτω μαθησιακές πρακτικές θα συνδέατε έναν «ακουστικό τύπο»;
α) Μιλάει πολύ κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
β) Του αρέσει να χρησιμοποιεί πολλά χρωματιστά μολύβια όταν γράφει.
γ) Έχει την τάση να επαναλαμβάνει και ο ίδιος τις λέξεις και τις φράσεις του εκπαιδευτικού.
δ) Προσέχει περισσότερο όταν ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί κείμενα με εικόνες.
Δηλαδή, εκείνη που σαν κι εμένα δεν γνώριζε ακριβώς την απάντηση μπορεί να σκεφτεί:
όσον αφορά το α, δεν μπορεί να είναι γιατί αυτός που μίλάει δεν ακούει και προφανώς δεν προσέχει. Όσον αφορά το β, η πράξη αυτή δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με το να 'ακούει'. Το ίδιο και η δ, όπου έχει να κάνει με την όραση. Άρα τι είναι; το γ, όσο και περιέργο να φαίνεται. και πολύ μπορεί να μπερδευτούν επειδή όντος άκούγεται περίεργο, αλλά είναι το μόνο που περιλαμβάνει την ακοή και ΕΙΝΑΙ και μαθησιακή πρακτική και όχι διδακτική όπως πχ το δ.
Γι' αυτό συνιστώ προσοχή, παρατηρητικότητα, εγρήγορση και ηρεμία στις απαντήσεις. Οι εξετάσεις δεν απευθύνονται σε φωστήρες, αλλά σε ανθρώπους που 'στροφάρουν' την κατάλληλη στιγμή.
-
Planety thanks, κατ αρχάς. Όσον αφορα την προηγούμενη φορά, δεν χρειάστηκε να γράψουμε εμείς ένα πλάνο, αλλά μας ζητήθηκε να σχολιάσουμε ένα ήδη δοσμένο. Δεν ξέρω αν είδες ή έδωσες ΑΣΕΠ πέρισι. Το πλάνο ήταν πολύ κακό, με εξαίρεση μια άσκηση, αν θυμάμαι καλά. Οι ερωτήσεις στις οποίες έπρεπε να απαντήσουμε ήταν σαφέστατες και λεπτομερέστατες. Το ίδιο και η επόμενη ερώτηση που έπρεπε να κάνουμε δική μας άσκηση (a) και ένα διαθεματικό project (b).
Εγώ θεώρησα δημιουργικό να κάνω διαθεματικό με τη μουσική, όπου συνδίασα τα αγγλικά με αυτό το ενδιαφέρον γνωστικό αντικείμενο, αλλά και με την πληροφορική, όπου τα παιδιά θα καλούνταν να βρουν πληροφορίες απο ιντερνετ και άλλες πηγές για να φτιάξουν ένα history of music project και να το παρουσιάσουν στην τάξη. Κάτι τέτοιο δηλαδή, γιατί δεν θυμάμαι και ακριβώς τι έγραψα :-\.
Το θέμα νομίζω είναι να είσαι ειλικρινής όταν γράφεις κάτι τέτοιο και να φαίνεται οτι θα το έκανες και στην πραγματική ζωή και όχι μόνο σε εξετάσεις. Προσωπικά κάνω Project λογοτεχνίας αυτήν τη στιγμή στο σχολείο μου και φτιάχνω δικές μου ασκήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Όσον αφορά τα παιδαγωγικά και τη γενική διδακτική, παραθέτω μια ερώτηση που σαφώς δεν χρειαζόταν να πας φροντηστήριο για να απαντήσεις:
30. Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες πρέπει
α) να εξετάζονται παρουσία και άλλων μαθητών.
β) να αξιολογούνται με ειδικά κριτήρια.
γ) να αξιολογούνται λιγότερο συχνά.
δ) να προάγονται χωρίς αξιολόγηση.
Παρομοίως, δεν χρειάζεται να έχεις διαβάσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να απαντήσεις στην ερώτηση:
23. Για να εντάξουμε αυθεντικό λόγο σε πραγματικό χρόνο στην ξενόγλωσση τάξη, πρέπει να
ανατρέξουμε
α) σε αποσπάσματα από κινηματογραφικές ταινίες.
β) στα διδακτικά εγχειρίδια.
γ) στη δορυφορική τηλεόραση.
δ) σε αυθεντικά γραπτά κείμενα.
...διότι σαφώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο παρέχει μόνο η δορυφορική τηλεόραση και, βέβαια έχουμε υπ' όψη ότι όταν λέμε λόγο γενικά δεν έννοούμε τον γραπτό, αλλά τον προφορικό.
Αυτή η ερώτηση εμένα μου φάνηκε λίγο πιο δύσκολη, γιατί δεν είχα ποτέ πάρει αντίστοιχο μάθημα. Αλλά και πάλι τα παιδιά που είχαν ασχοληθεί στη σχολή θα μπορούσαν άνετα να την απαντήσουν:
18. Η σημασιολογική ικανότητα είναι
α) ανεξάρτητη ικανότητα των επικοινωνιακών γλωσσικών δεξιοτήτων.
β) μία από τις γλωσσολογικές ικανότητες.
γ) μέρος της κοινωνιογλωσσικής ικανότητας.
δ) μία από τις πραγματολογικές ικανότητες.
Επίσης, αυτή η ερώτηση με προβλημάτισε πολύ. Αλλά και πάλι, η σωστή απάντηση βγαίνει γιατί με κάποια σκέψη αποκλείεις τα άλλα.
7. Με ποια από τις παρακάτω μαθησιακές πρακτικές θα συνδέατε έναν «ακουστικό τύπο»;
α) Μιλάει πολύ κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
β) Του αρέσει να χρησιμοποιεί πολλά χρωματιστά μολύβια όταν γράφει.
γ) Έχει την τάση να επαναλαμβάνει και ο ίδιος τις λέξεις και τις φράσεις του εκπαιδευτικού.
δ) Προσέχει περισσότερο όταν ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί κείμενα με εικόνες.
Δηλαδή, εκείνη που σαν κι εμένα δεν γνώριζε ακριβώς την απάντηση μπορεί να σκεφτεί:
όσον αφορά το α, δεν μπορεί να είναι γιατί αυτός που μίλάει δεν ακούει και προφανώς δεν προσέχει. Όσον αφορά το β, η πράξη αυτή δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με το να 'ακούει'. Το ίδιο και η δ, όπου έχει να κάνει με την όραση. Άρα τι είναι; το γ, όσο και περιέργο να φαίνεται. και πολύ μπορεί να μπερδευτούν επειδή όντος άκούγεται περίεργο, αλλά είναι το μόνο που περιλαμβάνει την ακοή και ΕΙΝΑΙ και μαθησιακή πρακτική και όχι διδακτική όπως πχ το δ.
Γι' αυτό συνιστώ προσοχή, παρατηρητικότητα, εγρήγορση και ηρεμία στις απαντήσεις. Οι εξετάσεις δεν απευθύνονται σε φωστήρες, αλλά σε ανθρώπους που 'στροφάρουν' την κατάλληλη στιγμή.
ενταξει για μερικα απο αυτα που εγραψες δεν χρειαζεται καν να εχεις διαβασει κατι, αυτο για τον ακουστικο τυπο ας πουμε το λεμε στην καθημερινη μας ζωη, οπτικος και ακουστικος τυπος.
εχω ενα εξαμηνο ακομα στη σχολη και ελπιζω να προλαβω τον ασεπ που θα γινει! και ψαχνομαι γενικως. αυτο που σκεφτηκα και μαλλον αυτο θα κανω, γιατι δεν εχω εμπειριες απο ταξη, μονο ιδιαιτερα κανω, και ο,τι κανω στη σχολη, τελικα θα ασχοληθω με διαβασμα για ασεπ απο σεπτεμβρη και μεχρι οταν γινει ο διαγωνισμος. θα κανω μαζι με μια φιλη μου μαλλον ιδιαιτερα για λιγο διαστημα, να διορθωσει καποιος αυτα που θα κανω, να εχω μια γνωμη, να με κατευθυνει καπως γιατι απο πλανο ας πουμε δεν εχω ιδεα... για παραδειγμα με το διαθεματικο προτζεκτ που σας ζητησαν δεν εχω ιδεα τι θα εγραφα... ολα αυτα βεβαια με την προυποθεση οτι θα παρω πτυχιο τον ιουνιο!!! ;D ;D βασικα εχω σοκαριστει με αυτο που ειπατε για την αρνητικη βαθμολογια... δεν το ηξερα... ξερει κανεις κατι περισσοτερο;;
-
Η αρνητικη βαθμολογια υπαρχει στα ερωτηματα πολλαπλης επιλογης...αν δηλαδη δεν εισαι σιγουρη οτι η σωστη απαντηση ειναι η α,η β ή η γ τοτε καλυτερα να διαλεξεις το δ που σημαινει ''δεν γνωριζω''.Διαφορετικα αν η απαντηση σου ειναι λαθος σου αφαιρουνται μοναδες.
-
Η αρνητικη βαθμολογια υπαρχει στα ερωτηματα πολλαπλης επιλογης...αν δηλαδη δεν εισαι σιγουρη οτι η σωστη απαντηση ειναι η α,η β ή η γ τοτε καλυτερα να διαλεξεις το δ που σημαινει .Διαφορετικα αν η απαντηση σου ειναι λαθος σου αφαιρουνται μοναδες.
leti77,στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών δεν υπήρξε, ούτε πρόκειτε να υπάρξει απάντηση δ: ''δεν γνωριζω''!!!!!
Αν δεν είσαι σίγουρη ότι η σωστή απάντηση είναι α ή β ή γ ή δ, απλά δεν συμπληρώνεις κανένα κουτάκι και δεν σου αφαιρούνται μονάδες σε περίπτωση λάθος απάντησης.
-
Μαλλον δεν θυμαμαι καλα τοτε...Οντως δεν υπαρχει αρνητικη βαθμολογια???
-
Αρνητική βαθμολογία υπάρχει στην περίπτωση που απαντήσεις λάθος.
Εάν δεν απαντήσεις καν δεν υπάρχει "ποινή".
-
αν δε συμπληρωσεις κανενα κουτακι τοτε θα σου το παρουν λαθος και θα σου αφαιρεσουν βαθμο.Κάλύτερα λοιπον να γραψεις το κουτακι: δεν γνωριζω, το οποιο φυσικα και υπαρχει!Τρεις φορες εχω δωσει και το εχω χρησιμοποιησει και τις τρεις!
-
Μαλλον κατι τετοιο ειναι...Αν απαντησεις λαθος υπαρχει αρνητικη βαθμολογια....Ευχαριστω για τη διορθωση Αγαπη.... ;) ;) ;) ;)
-
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
-
οταν λες οτι αν δεν απαντησεις δεν υπαρχει ποινη εννοεις φανταζομαι βαλεις το κουτακι δεν γνωριζω, οχι τελειως κενο.σωστα;
-
Ναι,η δική σου απάντηση ήταν πιο ολοκληρωμένη.
-
μισο λεπτο βρε παιδια, γιατι μπερδευτηκα! να το ξεκαθαρισουμε... σε καποιες ερωτησεις πολλαπλης υπαρχει η επιλογη δεν γνωριζω. αν καποιος βαλει τικ σε αυτο το κουτακι δεν εχει επιπτωσεις απο αρνητικη βαθμολογια, απλως χανει τα μορια της ερωτησης... σε ερωτησεις πολλαπλης που υπαρχουν τεσσερις απαντησεις χωρις την επιλογη δεν γνωριζω, αν καποιος απαντησει λαθος εχει τις επιπτωσεις της αρνητικης βαθμολογιας. αν ομως δεν βαλει τικ σε καμια απαντηση, εκει τι γινεται;;;; σωστα μεχρι εδω;;
-
Δε θυμάμαι να υπάρχει αυτή η περίπτωση
Και δεν έχει και νόημα............. ??? ???
-
κοιτα, αν δεν εχει την επιλογη δεν γνωριζω θα πρεπει να απαντησεις κατι γιατι αν το αφησεις τελειως κενο το παιρνουν λαθος. στο ερωτηματολογιο ομως πανω υπαρχει η επιλογη δεν γνωριζω για να τη βαλεις και να μην εχεις αρνητικη βαθμολογια
-
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. :-\
-
παιδια κι εγω εχω μπλεχτει... ??? ??? ??? ???
-
Αν θυμάμαι καλά,υπάρχουν στο φύλο που δίνουμε τις απαντήσεις των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής,τα σχετικά κουτάκια.
Ενδεχόμενο i. Υπάρχει το κουτάκι "δε ξέρω,δεν απαντώ",οπότε αν δεν είμαι σίγουρη για την ορθότητα της σκέψης μου
και φοβούμενη την αρνητική βαθμολογία,το συμπληρώνω.
Ενδεχόμενο ii. Δεν υπάρχει το κουτάκι "δε ξέρω,δεν απαντώ",οπότε αν δεν είμαι σίγουρη για την ορθότητα της σκέψης μου
και φοβούμενη την αρνητική βαθμολογία, δεν συμπληρώνω κανένα κουτάκι.
Αλλιώς εγώ δε βγάζω νόημα.
-
ηθελα να πω οτι πανω στο φυλλαδιο υπαρχει το κουτι δεν γνωριζω.αν το μαυρισεις αυτο το κουτακι δεν εχει αρνητικη βαθμολογια.αν τωρα εσυ δεν μαυρισεις κανενα κουτι τοτε το παιρνουν σαν να ηταν λαθος και εχει αρνητικη.ελπιζω να μη σας μπερδευω
-
Παντως καταληξαμε πιστευω σε δυο πραγματα..
1.Οτι υπαρχει αρνητικη βαθμολογια για καθε λαθος απαντηση.
2.Οτι υπαρχει η επιλογη ''δεν απαντω'' την οποια ''μαυριζουμε'' αν δεν ξερουμε τη σωστη απαντηση ωστε να αποφυγουμε την αρνητικη βαθμολογια της λαθος απαντησης.
Μπορει αυτα να τα επιβεβαιωσει και καποιος αλλος ωστε να μη μας την ''λενε'' μερικοι μερικοι???
-
το κουτακι με το δεν γνωριζω υπαρχει σε ολα τα φυλλαδια, υπαρχει ενα τετοιο κουτι για καθε ερωτηση.δηλ για καθε ερωτηση εχουμε τεσσερις επιλογες α,β,γ,δ και παραδιπλα εχει ενα ακομα κουτακι που ειναι το δεν γνωριζω
-
Ρε φιλενάδα,όπως το έλεγες,ήταν σαν να υπήρχε ένα κουτάκι μόνο στο χαρτι.........
-
τωρα..το ξεμπερδεψα λιγακι;
-
το κουτακι με το δεν γνωριζω υπαρχει σε ολα τα φυλλαδια, υπαρχει ενα τετοιο κουτι για καθε ερωτηση.δηλ για καθε ερωτηση εχουμε τεσσερις επιλογες α,β,γ,δ και παραδιπλα εχει ενα ακομα κουτακι που ειναι το δεν γνωριζω
α!!! δηλαδη εκει που ρωτανε πχ, οπως ειχε πει και πιο πριν καποια για το ποιος ειναι ο ακουστικος τυπος, εχει α, β, γ και δ και πιο διπλα εχει και κουτακι δεν ξερω που αν το μαυρισεις δεν εχεις αρνητικη βαθμολογια;;;;
αυτη η επιλογη υπαρχει και στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογης του γνωστικου ή μονο στα παιδαγωγικα;;;;
-
Σε όλα τα πολλαπλής επιλογής.
-
planety ετσι ακριβως!και ισχυει για ολα τα πολλαπλης επιλογης που απανταμε στο φυλλαδιο.
-
Καλημερα,παιδια! :)
Μπορει καποιος να με βοηθησει με την υλη των παιδαγωγικων μαθηματων;
Θελω να βρω ποια βιβλια εχουν ειδικα θεματα για ΠΕ 06,οχι γενικη παιδαγωγικη ???
-
Μολις διαβασα αυτη τη συζητηση και να σας πω τι ξερω απο τη δικη μου εμπειρια.Εχω δωσει 1 φορα και ημουν στους επιτυχοντες οχι στους διοριστεους,αλλα επειδη πηρα πτυχιο σχετικα προσφατα(το 2005) γνωριζω καποιες κοπελες που διοριστηκαν με την πρωτη φορα.Οταν λοιπον τους τηλεφωνησα για να τους συγχαρω,διασταυρωσα τα εξης:
1) Γραψανε στα Ελληνικα και οχι στα Αγγλικα εκει που ειχαμε επιλογη γλωσσας
2)Απαντησανε σε ολες τις ερωτησεις ακομα και οταν δεν ητανε σιγουρες
3)Την ημερα που ειχαμε τα παιδαγωγικα αρχισανε απο τα πολλαπλων επιλογων που εχουν στανταρ απαντησεις για να παισουν με σιγουρια το 40 τα εκατο με καθαρο μυαλο και μετα περασανε στην αναλυση του lesson plan
4)Tην ημερα με το γνωστικο,η σειρα των ασκησεων ητανε:κειμενο,εκθεση,κειμενο.Ακολουθησαν λοιπον αυτη τη σειρα για να μη χαθει η συνοχη της σκεψης.Αν π.χ. πας πρωτο κειμενο,δευτερο κειμενο,εκθεση,μεχρι να φτασεις στην εκθεση εχεις ψιλοξεχασει το πρωτο κειμενο,πρεπει να το ξαναδιαβασεις και αποσυντονιζεσαι και χανεις πολυτιμο χρονο.
Τωρα εγω στο γνωστικο πατωσα,αλλα επειδη ειμαι λιγο της λεπτομερειας και μελετησα πολυ τα κειμενα μετα το διαγωνισμο,νομιζω οτι το λαθος που εκανα ηταν οτι σκεφτομουν σαν μια Ελληνιδα που διαβαζει ενα αρθρο για Αμερικανους,ενω πρεπει να σκεφτομαι σαν Αμερικανιδα που διαβαζει για την Αμερικη.Αλλιως πως να εξηγησω ερωτηση του τυπου:γιατι αναφερεται οτι η ταδε(δεν θυμαμαι το ονομα της)ητανε στην παραταξη του Ρηγκαν;Φυσικα ενας Αμερικανος θα καταλαβαινε οτι αυτο γινεται για να εννοηθει οτι η συγκεκριμενη κυρια ειναι π.χ.δεξια η αριστερη, κατι που εγω οπως σκεφτηκα δεν μπορεσα να 'πιασω'.
Επισης στην εκθεση ζητουσε να γραψουμε τη συνεχεια του αρθρου,το οποιο ητανε σε πολυ απλη γλωσσα και στυλ και το ιδιο εκανα και εγω στην εκθεση μου,πηρα περιπου 85 τα εκατο!Καποια φιλη που χρησιμοποιησε συνδετικα τυπου proficiency ητανε στους αποτυχοντες,πιστευω οι διορθωτες ξερουν οτι ξερουμε αριστη γνωση της αγγλικης και τα συνδετικα και ολα τα σχετικα,αυτο που θελουν να διαβασουν ειναι μια εκθεση ενδιαφερουσα και στο καταλληλο στυλ,στην περιπτωση αυτη σαν να ειμασταν ρεπορτερ στην εφημεριδα η το περιοδικο και το κοινο να διαβαζε το αρθρο μας ολοκληρο αντι να διαβασει 2 σειρες και να το πεταξει στον καδο!
Αυτα λοιπον!Ελπιζω να σας βοηθησα λιγο!Καλο διαβασμα σε ολους!!!
-
ευχαριστουμε πολυ ! :)δεν ξερω για τους αλλους αλλα εμενα με βοηθησαν πολυ αυτα που εγραψες :D
-
Πάνω και πέρα από όλα δεν πήγα με άγχος. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα και αυτό μου έδινε μια ηρεμία.
-
Έδωσα στον τελευταίο ΑΣΕΠ για πρώτη φορά και ήμουν στους διοριστέους. Δεν είχα κάνει καμμια προετοιμασία, αλλά τελείωσα τη σχολή τον Ιούλιο πριν τον ΑΣΕΠ και δώσαμε Ιανουάριο, οπότε είχα πρόσφατο ό,τι είχαμε κάνει στη σχολή.
Εδώ θα σημειώσω ότι εκ του αποτελέσματος προέκυψε ότι με κάλυψαν απόλυτα οι γνώσεις που είχαμε πάρει από τη σχολή (γιατί όχι μόνο δεν έκανα τίποτα άλλο, αλλά ούτε καν επανάληψη σε αυτά). Αυτό το γράφω και σε σχέση με συζητήσεις περί φροντιστηρίων κλπ. Αλλά συζητώντας με άτομα που τελείωσαν πριν από εμάς διαπιστώσαμε ότι είχαμε διδαχθεί διαφορετικά πράγματα και ότι π.χ. εκείνοι δεν είχαν κάνει καθόλου lesson planning ενώ εμείς είχαμε κάνει. Για τις νέες φουρνιές αποφοίτων δεν έχω ιδέα ...
Γράφω γιατί μάλλον έκανα σχεδόν τα αντίθετα από όσα αναφέρονται και πέρασα και μάλιστα στην α ' φουρνιά και με καλή σειρά.
Δηλαδή, ενώ σκεφτόμουν να γράψω ελληνικά, εκείνη την ώρα μου φάνηκε φυσιολογικό να γράψω στα αγγλικά γιατί μου έβγαινε πιο εύκολα η σχετική ορολογία.
Πρόσεξα πάρα πολύ το αν θα απαντήσω μια ερώτηση πολλαπλής ή όχι και σε καμμια περίπτωση δεν τις απάντησα όλες (νομίζω άφησα 5 στο γνωστικό -δεν τις λες και λίγες- και 1 ή 2 στα παιδαγωγικά). Ρίσκο πήρα μόνο σε ερωτήσεις που ήμουν σχεδόν άλλα όχι εντελώς σίγουρη, με την έννοια ότι μπορεί να μην ήξερα ποια είναι η σωστή αλλά απέκλυα τις υπόλοιπες απαντήσεις ως λάθος. Όταν μου ταίριαζαν πολλές απαντήσεις και δεν μπορούσα να αποφασίσω δεν απαντούσα για να αποφύγω την αρνητική.
Στη β θεματική όντως ξεκίνησα με τα παιδαγωγικά γιατί είναι πιο σύντομα, τελειώνεις με αυτά και μπορείς να αφοσιωθείς στην ειδική που και ένα οκτάωρο να μας έδιναν για να απαντήσουμε θα είχαμε πράγματα να γράψουμε. Ακριβώς επειδή ο όγκος του τι θα μπορούσαμε να γράψουμε ήταν απεριόριστος προσπάθησα να είμαι όσο πιο σύντομη και περιεκτική γινόταν, χωρίς να αφήνω σημαντικά επιχειρήματα έξω και χωρίς να αναλωθώ σε μακροσκελείς αναλύσεις γιατί αναπόφευκτα θα ανέλυα μεν μια πτυχή του θέματος αλλά θα άφηνα έξω άλλες. Φρόντισα να ολοκληρώσω τις απαντήσεις μου 20 λεπτά πριν τη λήξη του χρόνου, ώστε να μπορέσω να ρίξω μια ματιά και στις 2 ενότητες.
Όσο για το γνωστικό, θεωρώ ότι η φύση της εξέτασης στον κλάδο μας είναι τέτοια που απαιτεί γενικές γνώσεις και δεξιότητες και άρα δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος διαβάσματος ούτε ύλη/βιβλιογραφία. Αν θυμάμαι σωστά είχα κάνει πρώτα και τα δύο κείμενα και μετά την έκθεση, στην οποία, επειδή το δικό μας θέμα ήταν διαφορετικό από του προηγούμενου ΑΣΕΠ, εφάρμοσα βασικά το πλάνο δομής που χρησιμοποιούσαμε για εκθέσεις αυτού του είδους στο Proficiency και το προσάρμοσα στις ανάγκες του θέματος.
Πάνω και πέρα από όλα δεν πήγα με άγχος. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα και αυτό μου έδινε μια ηρεμία.
Με όλα αυτά θέλω να πω ότι η εμπειρία καθενός από τον ΑΣΕΠ είναι διαφορετική. Η προσωπική μου πείρα όσο περιορισμένη και αν είναι, αφού έδωσα μόνο σε ένα διαγωνισμό, μου λέει ότι χρειάζεται ψυχραιμία και καθαρό μυαλό για τα κείμενα του γνωστικού, προσεκτική οργάνωση στην έκθεση, κριτική ικανότητα για τα παιδαγωγικά και όλα τα παραπάνω + διάβασμα για την ειδική. Και καθόλου άγχος.
Ελπίζω να συνεσφέρουν κάτι στο θέμα όλα αυτά. Καλή επιτυχία σε όσους/ες ετοιμάζονται τώρα και καλή υπομονή με το διάβασμα.
Ευχαριστουμε για τις συμβουλες,να'σαι καλα! :)