*

Αποστολέας Θέμα: υλη για ασεπ  (Αναγνώστηκε 18556 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #14 στις: Οκτωβρίου 03, 2007, 09:24:03 am »
Έδωσα τον Ιανουάριο δεύτερη φορά ΑΣΕΠ και είμαι διοριστέα(για το 2008-9). Αποδίδω την (απροσδόκητη) επιτυχία στο φροντιστήριο που είχα κάνει για τον ΑΣΕΠ του 2005. Έχεις δίκιο, η ύλη είναι αχανής, και το φροντιστήριο αυτό που κάνει είναι να τη βάλει σε μια σειρά και να σε βοηθήσει να μελετήσεις τα σώστα και χρήσιμα για να μη χάσεις πολύτιμο χρόνο και ενέργεια σε άσχετα και άχρηστα... Για μένα το κομμάτι όπου χρειαζόμουν καθοδήγηση ήταν η ειδική διδακτικη (τι να σου κάνουν οι "Μεθοδολογια 1 & 2" αν δεν κάνεις μπόλικη εξάσκηση στο συγκεκριμένο τύπο εξέτασης;). Φέτος πήγα να δώσω χωρίς να κάνω τίποτα: μια επανάληψη μόνο...και έγινε το θαύμα.  :)

Θα σου προτείνω δύο εξαιρετικά βιβλία που μας είχαν προτείνει τότε: για ειδική διδακτική το "The Practice of ENGLISH LANGUAGE TEACHING" από τον Jeremy Harmer, εκδόσεις Longman  και για projects το "PROJECT WORK" της Diana L. Fried-Bootrh, εκδόσεις Oxford University Press.
Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!!!
ποτε αποφοιτησες Ayame? Και σε ποιο φροντηστηριο΄πήγες - αν επιτρεπεται?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: υλη για ασεπ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:45:12 »

Αποσυνδεδεμένος emici

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 03, 2007, 11:30:32 am »
Τα βιβλία αυτά που αναφέρεις Ayame είναι μεταφρασμένα στα ελληνικά ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος Ayame

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #16 στις: Οκτωβρίου 03, 2007, 11:48:28 am »
Καλημέρα συνάδελφοι!
Catwoman, αποφοίτησα από Αθήνα το 2004 και πήγα στα φροντιστήρια "ΠΡΟΣ

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #17 στις: Οκτωβρίου 03, 2007, 01:06:52 pm »
ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: υλη για ασεπ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:45:12 »

Αποσυνδεδεμένος hmemet

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #18 στις: Οκτωβρίου 14, 2007, 01:16:37 am »
 :)

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 14, 2007, 05:33:47 pm »
να σαι καλα για τις πληροφοριες!!! :D

Αποσυνδεδεμένος catwoman2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1549
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #20 στις: Μαρτίου 10, 2008, 01:23:48 pm »
παιδια επανέρχομαι στο θεμα του ΑΣΕΠ μια και επικειται νεος διαγωνισμος. Θα ηθελα την γνωμη σας για το πως να δουλέψω το γνωστικο αντικειμενο. Εχετε καμμια ιδεα?
Σιχαίνομαι την εκπαιδευση. Λατρεύω την διδασκαλία.

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #21 στις: Μαρτίου 10, 2008, 06:56:04 pm »
ναι, για δωστε καμια ιδεα!!! και να ρωτησω κατι βρε παιδια... διαβασα στην πρωτη σελιδα του θεματος κατι για αρνητικη βαθμολογια... δηλαδη αν απαντησεις λαθος καπου επηρεαζει αρνητικα και θα ηταν καλυτερα να μην ειχες απαντησει σε κατι;;; δεν καταλαβα...  ??? ???
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος leti77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #22 στις: Μαρτίου 10, 2008, 07:00:02 pm »
Ναι,ετσι ειναι...Αν δεν εισαι σιγουρη καλυτερα να μην απαντησεις καθολου διοτι αν η απαντηση σου ειναι λαθος τοτε αφαιρουνται μοναδες,δεν θυμαμαι ποσες ακριβως ομως...
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....

Αποσυνδεδεμένος leti77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #23 στις: Μαρτίου 10, 2008, 07:11:00 pm »
Αν θυμαμαι καλα για καθε λαθος απαντηση αφαιρουνται 0,25 μοναδες,χωρις να ειμαι και σιγουρη...
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....

Αποσυνδεδεμένος puella

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Lilacs out of the dead land
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #24 στις: Μαρτίου 10, 2008, 08:32:08 pm »
Παιδιά.... Αναγνωρίζω το ζήτημα με τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και την επιθυμία να είναι κάποιος προετοιμασμένος για τις εξετάσεις, αλλά εγώ έχω να δώσω την προσωπική μου εμπειρία και ελπίζω να μην "προκαλέσω". Έχω 7 χρόνια που πήρα το πτυχίο και έκτοτε ελάχιστα εργάστηκα ώς καθηγήτρια αγγλικών. Αντιθέτως δίδασκα σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έχω μεταπτυχιακό στη Λογοτεχνία και είχα αρχίσει διδακτορικό το οποίο στην πορεία εγκατέλειψα. Έδωσα εξετάσεις με τον προηγούμενο ΑΣΕΠ και διάβασα συνολικά 10 μέρες, καθ' ότι δεν είχα στόχο το να διοριστώ στη μέση εκπαίδευση. Έψαξα απο το ιντερνετ μερικά παιδαγωγικά άρθρα και είδα το common european framework που υπάρχει στο παιδαγωγικό ινστιτούτο. Απο lesson plans δεν είχα ιδιαίτερη ιδέα, αλλά πήρα κάποια πράγματα απο Online άρθρα. Έδωσα εξετάσεις χωρίς άγχος, αλλά ήμουν βέβαια πολύ προσεχτική και εμπιστεύτηκα το ένστικτό μου ως ανθρώπου και παιδαγωγού. Δεν είχα ειδικές θεωρητικές γνώσεις στην παιδαγωγική κι ούτε χρησιμοποίησα μετα-γλώσσα αντίστοιχη. Εϊχα παρατηρητικότητα και εγρήγορση και κυρίως δημιουργικότητα και όραμα. Τώρα θα μου πείτε "και πώς το ξέρεις ότι τα είχες αυτά;" Και θα απαντήσω οτι έκανα την αυτοκριτική μου και μου αναγνώρισα αυτά τα "συν". Αλλιώς δεν δικαιολογείται ο πολύ καλός βαθμός μου στα παιδαγωγικά, που ήταν πιο ψηλός από το γνωστικό.

Η διαφορά που έχει το δικό μας γνωστικό είναι οτι βασίζεται στις γενικές γνώσεις αγγλικών που ο καθένας κατέχει. Αυτές είτε τις έχεις είτε όχι. Ίσως τελικά με βοήθησε το γεγονός οτι δεν δίδασκα σε φροντιστήρια για να χάσω την επαφή μου με την καλή αγγλική -ακαδημαική- γλώσσα, αλλά ήμουν χωμένη σε δυσνόητα κοινωνικο-πολιτικά αγγλικά βιβλία και διατριβές.

Συν τοις άλλοις, όταν κάποια φροντιστήρια βγάλαν τις περίφημες προτεινόμενες "λύσεις" τους, "ανακάλυψα" οτι σύμφωνα με ΟΛΑ είχα γράψει κάτω απο 70% (άσχετα αν δεν συμφωνούσαν όλα τα φροντιστήρια ακριβώς στις σωστές/λάθος απαντήσεις). Το τραγικό είναι οτι εγώ πίστεψα τα φροντιστήρια κι έφτιαξα τη ζωή μου γύρω απο τη μη επιτυχία στον ΑΣΕΠ, φροντίζοντας να φύγω απο την Ελλάδα για άλλα μεταπτυχιακά. Έλα ομως που όταν βγήκαν τα κανονικά αποτέλέσματα εγώ είχα γράψει άριστα και ήμουν στους 30 πρώτους διοριστέους...

Τι μπορείτε να "πάρετε" απο την εμπειρία μου δεν ξέρω, αλλά εγώ σας την παρέχω και βγάλτε απο μόνοι/ες σας τα συμπεράσματά σας. Δεν θέλω να υποτιμήσω κανενός το διάβασμα, αλλά θα μου επιτρέψετε να υποτιμήσω τα περίφημα φροντιστήρια με τις προτεινόμενες "λύσεις" τους...

Miss Elenious

  • Επισκέπτης
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #25 στις: Μαρτίου 11, 2008, 08:32:36 pm »
Παιδιά.... Αναγνωρίζω το ζήτημα με τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και την επιθυμία να είναι κάποιος προετοιμασμένος για τις εξετάσεις, αλλά εγώ έχω να δώσω την προσωπική μου εμπειρία και ελπίζω να μην "προκαλέσω". Έχω 7 χρόνια που πήρα το πτυχίο και έκτοτε ελάχιστα εργάστηκα ώς καθηγήτρια αγγλικών. Αντιθέτως δίδασκα σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έχω μεταπτυχιακό στη Λογοτεχνία και είχα αρχίσει διδακτορικό το οποίο στην πορεία εγκατέλειψα. Έδωσα εξετάσεις με τον προηγούμενο ΑΣΕΠ και διάβασα συνολικά 10 μέρες, καθ' ότι δεν είχα στόχο το να διοριστώ στη μέση εκπαίδευση. Έψαξα απο το ιντερνετ μερικά παιδαγωγικά άρθρα και είδα το common european framework που υπάρχει στο παιδαγωγικό ινστιτούτο. Απο lesson plans δεν είχα ιδιαίτερη ιδέα, αλλά πήρα κάποια πράγματα απο Online άρθρα. Έδωσα εξετάσεις χωρίς άγχος, αλλά ήμουν βέβαια πολύ προσεχτική και εμπιστεύτηκα το ένστικτό μου ως ανθρώπου και παιδαγωγού. Δεν είχα ειδικές θεωρητικές γνώσεις στην παιδαγωγική κι ούτε χρησιμοποίησα μετα-γλώσσα αντίστοιχη. Εϊχα παρατηρητικότητα και εγρήγορση και κυρίως δημιουργικότητα και όραμα. Τώρα θα μου πείτε "και πώς το ξέρεις ότι τα είχες αυτά;" Και θα απαντήσω οτι έκανα την αυτοκριτική μου και μου αναγνώρισα αυτά τα "συν". Αλλιώς δεν δικαιολογείται ο πολύ καλός βαθμός μου στα παιδαγωγικά, που ήταν πιο ψηλός από το γνωστικό.

Η διαφορά που έχει το δικό μας γνωστικό είναι οτι βασίζεται στις γενικές γνώσεις αγγλικών που ο καθένας κατέχει. Αυτές είτε τις έχεις είτε όχι. Ίσως τελικά με βοήθησε το γεγονός οτι δεν δίδασκα σε φροντιστήρια για να χάσω την επαφή μου με την καλή αγγλική -ακαδημαική- γλώσσα, αλλά ήμουν χωμένη σε δυσνόητα κοινωνικο-πολιτικά αγγλικά βιβλία και διατριβές.

Συν τοις άλλοις, όταν κάποια φροντιστήρια βγάλαν τις περίφημες προτεινόμενες "λύσεις" τους, "ανακάλυψα" οτι σύμφωνα με ΟΛΑ είχα γράψει κάτω απο 70% (άσχετα αν δεν συμφωνούσαν όλα τα φροντιστήρια ακριβώς στις σωστές/λάθος απαντήσεις). Το τραγικό είναι οτι εγώ πίστεψα τα φροντιστήρια κι έφτιαξα τη ζωή μου γύρω απο τη μη επιτυχία στον ΑΣΕΠ, φροντίζοντας να φύγω απο την Ελλάδα για άλλα μεταπτυχιακά. Έλα ομως που όταν βγήκαν τα κανονικά αποτέλέσματα εγώ είχα γράψει άριστα και ήμουν στους 30 πρώτους διοριστέους...

Τι μπορείτε να "πάρετε" απο την εμπειρία μου δεν ξέρω, αλλά εγώ σας την παρέχω και βγάλτε απο μόνοι/ες σας τα συμπεράσματά σας. Δεν θέλω να υποτιμήσω κανενός το διάβασμα, αλλά θα μου επιτρέψετε να υποτιμήσω τα περίφημα φροντιστήρια με τις προτεινόμενες "λύσεις" τους...


Συμφωνω! Συμφωνω! Συμφωνω!

Για το γνωστικο, εμενα με βοηθησε το οτι διδασκα proficiency ολα αυτα τα χρονια (εχω που ορκιστικα 7 χρονια κι εγω)

Μην πανικοβαλλεστε. Σκεφτητε λογικα. και μην πληρωνεστε σε φροντιστηρια

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #26 στις: Μαρτίου 12, 2008, 01:39:01 pm »
Ναι,ετσι ειναι...Αν δεν εισαι σιγουρη καλυτερα να μην απαντησεις καθολου διοτι αν η απαντηση σου ειναι λαθος τοτε αφαιρουνται μοναδες,δεν θυμαμαι ποσες ακριβως ομως...

τι εννοειται βρε παιδια;; σε ολες τις ασκησεις ισχυει αυτο ή στις πολλαπλης επιλογης κι απο τα δυο αντικειμενα;; δηλαδη σοβαρα τωρα, αν δεν ειμαστε σιγουροι για μια απαντηση καλυτερα να το αφησουμε κενο;; για εξηγηστε λιγο παραπανω οσοι ξερετε...


Puella, ευχαριστουμε για οσα ειπες, καλα τα λες, μαλλον εχεις δικιο οτι εχει σημασια να διατηρεις ενα καλο επιπεδο γλωσσας! με το πλανο μαθηματος ομως πως τα καταφερες καλα εφοσον δεν ειχες ασχοληθει με διδασκαλια;;; συγχαρητηρια για την επιτυχια σου παντως!!! αντε και στα δικα μας!!! ;D ;D
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος puella

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Lilacs out of the dead land
    • Προφίλ
Απ: υλη για ασεπ
« Απάντηση #27 στις: Μαρτίου 12, 2008, 03:16:39 pm »
Planety thanks, κατ αρχάς. Όσον αφορα την προηγούμενη φορά, δεν χρειάστηκε να γράψουμε εμείς ένα πλάνο, αλλά μας ζητήθηκε να σχολιάσουμε ένα ήδη δοσμένο. Δεν ξέρω αν είδες ή έδωσες ΑΣΕΠ πέρισι. Το πλάνο ήταν πολύ κακό, με εξαίρεση μια άσκηση, αν θυμάμαι καλά. Οι ερωτήσεις στις οποίες έπρεπε να απαντήσουμε ήταν σαφέστατες και λεπτομερέστατες. Το ίδιο και η επόμενη ερώτηση που έπρεπε να κάνουμε δική μας άσκηση (a) και ένα διαθεματικό project (b).
Εγώ θεώρησα δημιουργικό να κάνω διαθεματικό με τη μουσική, όπου συνδίασα τα αγγλικά με αυτό το ενδιαφέρον γνωστικό αντικείμενο, αλλά και με την πληροφορική, όπου τα παιδιά θα καλούνταν να βρουν πληροφορίες απο ιντερνετ και άλλες πηγές για να φτιάξουν ένα history of music project και να το παρουσιάσουν στην τάξη. Κάτι τέτοιο δηλαδή, γιατί δεν θυμάμαι και ακριβώς τι έγραψα  :-\.
Το θέμα νομίζω είναι να είσαι ειλικρινής όταν γράφεις κάτι τέτοιο και να φαίνεται οτι θα το έκανες και στην πραγματική ζωή και όχι μόνο σε εξετάσεις. Προσωπικά κάνω Project λογοτεχνίας αυτήν τη στιγμή στο σχολείο μου και φτιάχνω δικές μου ασκήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Όσον αφορά τα παιδαγωγικά και τη γενική διδακτική, παραθέτω μια ερώτηση που σαφώς δεν χρειαζόταν να πας φροντηστήριο για να απαντήσεις:

30. Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες πρέπει
α) να εξετάζονται παρουσία και άλλων μαθητών.
β) να αξιολογούνται με ειδικά κριτήρια.
γ) να αξιολογούνται λιγότερο συχνά.
δ) να προάγονται χωρίς αξιολόγηση.

Παρομοίως, δεν χρειάζεται να έχεις διαβάσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να απαντήσεις στην ερώτηση:

23. Για να εντάξουμε αυθεντικό λόγο σε πραγματικό χρόνο στην ξενόγλωσση τάξη, πρέπει να
ανατρέξουμε
α) σε αποσπάσματα από κινηματογραφικές ταινίες.
β) στα διδακτικά εγχειρίδια.
γ) στη δορυφορική τηλεόραση.
δ) σε αυθεντικά γραπτά κείμενα.

...διότι σαφώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο παρέχει μόνο η δορυφορική τηλεόραση και, βέβαια έχουμε υπ' όψη ότι όταν λέμε λόγο γενικά δεν έννοούμε τον γραπτό, αλλά τον προφορικό.

Αυτή η ερώτηση εμένα μου φάνηκε λίγο πιο δύσκολη, γιατί δεν είχα ποτέ πάρει αντίστοιχο μάθημα. Αλλά και πάλι τα παιδιά που είχαν ασχοληθεί στη σχολή θα μπορούσαν άνετα να την απαντήσουν:

18. Η σημασιολογική ικανότητα είναι
α) ανεξάρτητη ικανότητα των επικοινωνιακών γλωσσικών δεξιοτήτων.
β) μία από τις γλωσσολογικές ικανότητες.
γ) μέρος της κοινωνιογλωσσικής ικανότητας.
δ) μία από τις πραγματολογικές ικανότητες.

Επίσης, αυτή η ερώτηση με προβλημάτισε πολύ. Αλλά και πάλι, η σωστή απάντηση βγαίνει γιατί με κάποια σκέψη αποκλείεις τα άλλα.

7. Με ποια από τις παρακάτω μαθησιακές πρακτικές θα συνδέατε έναν «ακουστικό τύπο»;
α) Μιλάει πολύ κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
β) Του αρέσει να χρησιμοποιεί πολλά χρωματιστά μολύβια όταν γράφει.
γ) Έχει την τάση να επαναλαμβάνει και ο ίδιος τις λέξεις και τις φράσεις του εκπαιδευτικού.
δ) Προσέχει περισσότερο όταν ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί κείμενα με εικόνες.

Δηλαδή, εκείνη που σαν κι εμένα δεν γνώριζε ακριβώς την απάντηση μπορεί να σκεφτεί:
όσον αφορά το α, δεν μπορεί να είναι γιατί αυτός που μίλάει δεν ακούει και προφανώς δεν προσέχει. Όσον αφορά το β, η πράξη αυτή δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με το να 'ακούει'. Το ίδιο και η δ, όπου έχει να κάνει με την όραση. Άρα τι είναι; το γ, όσο και περιέργο να φαίνεται. και πολύ μπορεί να μπερδευτούν επειδή όντος άκούγεται περίεργο, αλλά είναι το μόνο που περιλαμβάνει την ακοή και ΕΙΝΑΙ και μαθησιακή πρακτική και όχι διδακτική όπως πχ το δ.

Γι' αυτό συνιστώ προσοχή, παρατηρητικότητα, εγρήγορση και ηρεμία στις απαντήσεις. Οι εξετάσεις δεν απευθύνονται σε φωστήρες, αλλά σε ανθρώπους που 'στροφάρουν' την κατάλληλη στιγμή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182557
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.