Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: evangelia 77 στις Νοεμβρίου 10, 2018, 02:27:22 pm
-
Θεωρω εξαιρετικα σημαντικο το θεμα. Τοσο οι εκπαιδευτικοι οσο και οι μαθητες στερουνται κινητρου μαθησης. Καθυστερημενη εναρξη μαθηματων, ασαφεια σχολικου πλαισιου, ελλειψη καταλληλων βιβλιων, υποστηριξης εκπαιδευτικου...Θεωρω οτι οσοι απασχολουνται σε Τ.Υ. πρεπει αυτοματως να αναβαθμιζονται σε πληρους, οπως νομιζω οτι συμβαινει και στην Ε.Α. Το εχω ζησει. Ημουν αμω και δουλευα τοσες ωρες για να συλλεξω υλικο χωρις καμια βοηθεια απο ανωτερους...Θεωρω οτι οι συλλογοι πρεπει να ασχοληθουν και με τις Τ.Υ.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο! Οι Τ.Υ. δεν είναι επαγγελματική αποκατάσταση! Οι απαιτήσεις είναι τεράστιες!
-
Τα χρηματα για τυ υπαρχουν. Γιατι ακομα δε λειτουργουν; Για ποια ισοτητα ευκαιριων, ποιο κινητρο μαθησης μιλαμε;
-
Έχεις κανείς εμπειρία για τυ;
-
Καλησπέρα!θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση...στις τάξεις υποδοχής εάν έρχονται λιγότεροι μαθητές από το προβλεπόμενο(7) υπάρχει θέμα με τη σύμβαση;(όπως στην Ενισχυτική διδασκαλία)
-
https://xenesglosses.eu/2019/09/syriza-gia-tin-ekpaidefsi-ton-prosfygopoulon/
-
Είναι μέγιστη υποκρισία απ'τη μια να κλαίει η πολιτεία για τους θαλασσοπνιγμένους κι απ'την άλλη να μην κάνει τίποτα για τη σταδιακή και ομαλή ένταξή τους. Παιδιά κατώτερου θεού να ξεκινούν μάθημα μετά το Νοέμβρη..και αναπληρωτές εξίσου κατώτερης κοπής να περιμένουν μια χούφτα μόρια.
Παρακμή, φίλοι φιλόλογοι!
-
Ιοκάστη, συμφωνώ. Πολλοί πρόσφυγες θα μείνουν εδώ. Οπότε πρέπει να ενταχθούν. Προς όφελος και της πολιτείας. Όσο για τους αμω αναπληρωτές... κατάντια. Με το φόρτο εργασίας και το έργο που επωμίζονται θα έπρεπε να είναι απω.
-
Ιοκάστη, συμφωνώ. Πολλοί πρόσφυγες θα μείνουν εδώ. Οπότε πρέπει να ενταχθούν. Προς όφελος και της πολιτείας. Όσο για τους αμω αναπληρωτές... κατάντια. Με το φόρτο εργασίας και το έργο που επωμίζονται θα έπρεπε να είναι απω.
Συνάδελφοι, πάλι ειδική μεταχείριση για συγκεκριμένες ομάδες αναπληρωτών. Τους όρους τους γνωρίζουν όσοι αναλαμβάνουν Τ.Υ, όπως και όσοι αναλαμβάνουν ενισχυτική διδασκαλία ή τμήματα ένταξης...
Στόχος είναι η συλλογή μορίων ή η οικονομική ενίσχυση των εκπαιδευτικών. (φυσικά υπάρχουν οι εξαιρέσεις αλλά όσοι αγαπούν τη δουλειά τους δεν απαιτούν).
Ας είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς και ας μη χρησιμοποιούμε πάντα ως άλλοθι το "καλό" των μαθητών.
-
Δεν απαίτησα τίποτα. Ούτε μπορείτε να γνωρίζετε τα κίνητρα ή τον τρόπο σκέψης μου.
-
Δεν απαίτησα τίποτα. Ούτε μπορείτε να γνωρίζετε τα κίνητρα ή τον τρόπο σκέψης μου.
Δεν απευθύνομαι ειδικά σε σένα, αλλά στον τρόπο σκέψης των περισσοτέρων αναπληρωτών (για να μην εξαιρούμαστε από τη λογική των μονίμων συναδέλφων).
Αν για παράδειγμα ο αριθμός των μαθητών μειωθεί ή αρχίσει με λιγότερους από (7) και ο διευθυντής αποφασίσει τη διακοπή του τμήματος (κάτι το οποίο ευτυχώς συμβαίνει σπανίως έως ποτέ) τηρώντας την εγκύκλιο, τότε δε θα μπορούσε κανένας εκπαιδευτικός ούτε καν να διαμαρτυρηθεί, αφού όλοι υπογράφουμε προθύμως τη σύμβαση.
Οι συμμετέχοντες στην παραπάνω συζήτηση λοιπόν, θεωρούν δεδομένο ότι οι μαθητές θα είναι από επτά και άνω και ζητούν μάλιστα να μετατραπούν σε ΑΠΩ προκαταβολικά.
-
Καλημέρα !! Όταν εγώ έλεγα όλο το καλοκαίρι ότι έχουμε θέματα ....μου λέγατε να ηρεμήσω !!! :o :o
-
Οι τ.υ θα ξεκινησουν τέλη Οκτώβρη. Έχουν σταλεί από τις δδε τα αιτήματα για αναπληρωτες.Όλοι (και οι πράκτορες λεωφορείων για μετακίνηση) αυτά ξέρουν. Εννοείται ότι και οι μαθητές αυτοί παιδιά είναι και θέλουν να πάνε σχολείο για να φεύγουν και από τις δομές και οι εκπαιδευτικοι θέλουν να δουλέψουν. Και γιατί να μη γίνεται απω η συμβαση; Όλοι απω πρέπει να δουλεύουν.
-
Οι τ.υ θα ξεκινησουν τέλη Οκτώβρη. Έχουν σταλεί από τις δδε τα αιτήματα για αναπληρωτες.Όλοι (και οι πράκτορες λεωφορείων για μετακίνηση) αυτά ξέρουν. Εννοείται ότι και οι μαθητές αυτοί παιδιά είναι και θέλουν να πάνε σχολείο για να φεύγουν και από τις δομές και οι εκπαιδευτικοι θέλουν να δουλέψουν. Και γιατί να μη γίνεται απω η συμβαση; Όλοι απω πρέπει να δουλεύουν.
+++++++++++++++++++++++++
-
Οι τ.υ θα ξεκινησουν τέλη Οκτώβρη. Έχουν σταλεί από τις δδε τα αιτήματα για αναπληρωτες.Όλοι (και οι πράκτορες λεωφορείων για μετακίνηση) αυτά ξέρουν. Εννοείται ότι και οι μαθητές αυτοί παιδιά είναι και θέλουν να πάνε σχολείο για να φεύγουν και από τις δομές και οι εκπαιδευτικοι θέλουν να δουλέψουν. Και γιατί να μη γίνεται απω η συμβαση; Όλοι απω πρέπει να δουλεύουν.
Αυτό το διεκδικούν πριν υπογράψουν τη σύμβαση με κινητοποιήσεις. Εξάλλου, όπως γράφεις, όλοι οι συνάδελφοι αναπληρωτές πρέπει να είναι ΑΠΩ. Για ποιο λόγο λοιπόν ο διαχωρισμός;
Θεωρώ επειδή τώρα "πουλάει" η δομή των ΔΥΕΠ, όπως έγινε και με την ειδική. Ούτως ή άλλως άρχισαν και τα σεμινάρια διαπολιτισμικής εκπαίδευσης κλπ. Επομένως θα γίνει, και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Αυτό που έγραψα είναι να μην "χρησιμοποιούν" τους μαθητές ως μέσο πίεσης.
Υ.Γ Εκτός αν επιβάλλεται όλοι οι συνάδελφοι να ενδιαφέρονται για ειδική αγωγή και ΔΥΕΠ, για να έχουν θέση στην εκπαίδευση.
-
Η εκπαιδευση είναι μια και όποιος ενδιαφέρεται να δουλέψει δουλεύει και στις δυεπ και στην ειδική. Εκτός και αν τις σνομπάρει!
-
εκπαιδευση ειναι καθε δομη και καθε υπουργειο
-
Η εκπαιδευση είναι μια και όποιος ενδιαφέρεται να δουλέψει δουλεύει και στις δυεπ και στην ειδική. Εκτός και αν τις σνομπάρει!
Έτσι εξηγείται λοιπόν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ενδιαφέρεται για την ειδική αγωγή (πληρώνει και μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως).Εσχάτως και για τις ΔΥΕΠ( μια από τα ίδια δηλαδή).
Μάλλον ανήκω στη μειοψηφία με ότι αυτό συνεπάγεται!
-
Για να εργαστείς στις ΔΥΕΠ, δεν χρειάζεται μεταπτυχιακο...
-
Έχω εργαστεί σε ΤΥ. Σε ρίχνουν στα βαθιά χωρίς βοήθεια. Ο χρόνος που διέθετα για να βρω υλικό ήταν πάρα πολύς. Τα τμήματα ανομοιογενή. Παιδιά που είχαν περισσότερο ανάγκη από ασφάλεια και αποδοχή ( κι ευτυχώς την είχαν) παρά από γνώσεις. Που εννοείται ότι χρειάζονται. Όλα αυτά τα παιδιά πρέπει να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα υπόλοιπα. Αβοήθητοι δάσκαλοι, τάξεις που ξεκινούν με 3 -4 μήνες καθυστέρηση... αυτό ορίζουμε ως δυεπ ή τυ ή ό τι άλλο;
-
Αν νομίζετε ότι ΌΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί κάνουν για ΌΛΕΣ τις δομές, κυρίες από πάνω, κάνετε ΜΕΓΑ λάθος.
-
Συμφωνώ με το παραπάνω. Κ κάποιοι δεν κάνουν ούτε για εκπαιδευτικοί.
-
To ότι δεν κάνουν όλοι είναι σίγουρο. Το αν τις σνομπάρουν είναι άλλο.
-
Για να εργαστείς στις ΔΥΕΠ, δεν χρειάζεται μεταπτυχιακο...
Συμφωνώ.
-
Νομίζω ότι κάποιοι κάνουν προσληψεις και κάποιοι τις ποδέχονται. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του και τις ανάγκες του. Κάποιος δουλεύει όπου υπάρχει δουλειά, άλλος όχι. Το "σνομπαρουν" δεν ήταν το κατάλληλο ρήμα αλλά και οι εκπαιδευτικοι που ασχολούνται με αυτές τις δομές εκπαιδευτικό έργο κάνουν και όχι μόνο.
-
Νομίζω ότι κάποιοι κάνουν προσληψεις και κάποιοι τις ποδέχονται. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του και τις ανάγκες του. Κάποιος δουλεύει όπου υπάρχει δουλειά, άλλος όχι. Το "σνομπαρουν" δεν ήταν το κατάλληλο ρήμα αλλά και οι εκπαιδευτικοι που ασχολούνται με αυτές τις δομές εκπαιδευτικό έργο κάνουν και όχι μόνο.
Φυσικά και επιτελούν εκπαιδευτικό έργο. Σε άλλο σημείο είχα ένσταση. Να μη διαχωρίζονται ΑΜΩ και ΑΠΩ στηριζόμενοι στο εκπαιδευτικό έργο της κάθε δομής , κατά πόσο είναι εύκολο ή δύσκολο. Ακόμα και στη γενική αγωγή γνωρίζεις ότι υπάρχουν μαθητές που εμπίπτουν σε άλλες δομές, αλλά παρακολουθούν κανονικοτατα. Τους συνάντησα και ως ωρομισθια στο ΚΠ και ως ΑΜΩ στην ενισχυτική διδασκαλία. Δε θεωρώ ότι κάνω κάτι: απλώς το καθήκον μου όπως (υποθέτω) και οι υπόλοιποι συνάδελφοι. :)
-
https://xenesglosses.eu/2019/09/meropi-tzoufi-gia-tin-ekpaidefsi-prosfygon/
-
Sorry που ρωτάω εδώ αλλά δεν βρήκα πιο κοντινό θέμα. Ωράριο-συνθήκες-αντικείμενο διδασκαλίας γενικά με ΖΕΠ τι παίζει;
-
Sorry που ρωτάω εδώ αλλά δεν βρήκα πιο κοντινό θέμα. Ωράριο-συνθήκες-αντικείμενο διδασκαλίας γενικά με ΖΕΠ τι παίζει;
https://edu.klimaka.gr/sxoleia/gymnasia/1275-odhgies-leitourgias-taxeis-zep
https://www.especial.gr/odhgoi-ulopoihshs-parallhlh-stheiksh-smeae-takseis-upodoxhs/
Κάποια πράγματα θα τα βρεις εδώ.
-
Sorry που ρωτάω εδώ αλλά δεν βρήκα πιο κοντινό θέμα. Ωράριο-συνθήκες-αντικείμενο διδασκαλίας γενικά με ΖΕΠ τι παίζει;
Μειωμένο ωράριο. Για μένα.. Τέλεια εμπειρία και ς μου αρέσει η δίγλωσση εκπαίδευση. Πολύ δουλειά... Καθώς το εγχειρίδιο που έχουμε είναι κατά τη γνώμη μου.. αλλά και πολλών άλλων... Ακατάλληλο.. Αν χρειαστείς βοήθεια πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω...
-
Τι εννοείς με το "δίγλωσση εκπαίδευση";
-
δεν υφισταται διγλωσση εκπαιδευση στις ΤΥ
-
Συνάδελφοι οι ΤΥ είναι στο πρωινό πρόγραμμα ;ο καθηγητης είναι εκεί όλο το πρωινό ,αν προσληφθεί με 15ωρο;τι εννοείται ότι έχει πολύ δουλειά; δώστε μας τα φώτα σας όσοι έχετε εργαστεί...
-
Συνάδελφοι οι ΤΥ είναι στο πρωινό πρόγραμμα ;ο καθηγητης είναι εκεί όλο το πρωινό ,αν προσληφθεί με 15ωρο;τι εννοείται ότι έχει πολύ δουλειά; δώστε μας τα φώτα σας όσοι έχετε εργαστεί...
παιρνεις τους προσφυγες κανονικα και δημιουργεις την ΤΥ. υπαρχει υλικο. απο εκει και περα ειναι μια δουλεια που θελει μερακι. δεν ειναι και κατι το τρομερο!! καλο ειναι να τυχεις σε ευγενικο διευθυντη. οπως και στη γενικη. το ωραριο ειναι συνεχομενο χωρις κενα και καθε σχολειο εχει το δικο του προγραμμα. ο καθενας μας μπορει να σου πει και διαφορετικα πραγματα. πηγαινε και ολα θα πανε καλα!
α! υπαρχουν τυ σε πρωινα, που ειναι τα περισσοτερα, αλλα και σε λιγα νυχτερινα επαλ. κανεις το 15ωρο σου και φευγεις. μπορει να σε βαλουν και επιστασια στην αυλη σε καποια διαλειμματα
-
Δηλ. στις ΤΥ οι μαθητές είναι μόνο πρόσφυγες; Ποια η διαφορά από τα ΔΥΕΠ;
-
οι ΤΥ είναι το πρωί και ΔΥΕΠ απόγευμα
εγώ πάντως που ήμουν σε ΤΥ πέρσι δεν είχα συνεχόμενες ώρες, γιατί το πρόγραμμα είχεήδη βγει καθώς πήγα στη μέση της χρονιάς) και δεν ήθελαν να το αλλάξουν . έτσι μπορεί το 3ωρο της ημέρας για εμένα να ήταν 7ωρο με τα κενά...
-
οι ΤΥ είναι το πρωί και ΔΥΕΠ απόγευμα
εγώ πάντως που ήμουν σε ΤΥ πέρσι δεν είχα συνεχόμενες ώρες, γιατί το πρόγραμμα είχεήδη βγει καθώς πήγα στη μέση της χρονιάς) και δεν ήθελαν να το αλλάξουν . έτσι μπορεί το 3ωρο της ημέρας για εμένα να ήταν 7ωρο με τα κενά...
γι αυτο μιλησα και για τον διευθυντη. παιζει μεγαλο ρολο! κι εγω στη μεση της χρονιας πηγα, το προγραμμα ηταν ετοιμο ηδη και συμφωνημενο απο το συλλογο διδασκοντων, χωρις κενα με φουλαρισμενη την παρασκευη και κενη μερα την τεταρτη. καθε τεταρτη πηγαιναν εργαστηριο οι προσφυγες.
επισης ΤΥ δεν ειναι μονο στα πρωινα επαλ. εχει και νυχτερινα επαλ με ΤΥ που τελειωνουν 10:55 το βραδυ.
-
Σας ευχαριστούμε πολύ συνάδελφοι,να είστε καλά...
-
Συνάδελφοι στα ζεπ,πως επιλέγουμε σχολεία;ποια κριτήρια τοποθέτησης υπαρχουν,παίζει ρόλο η θέση στον πίνακα;
-
Συνάδελφοι στα ζεπ,πως επιλέγουμε σχολεία;ποια κριτήρια τοποθέτησης υπαρχουν,παίζει ρόλο η θέση στον πίνακα;
τα κοινωνικα, οπως και στις γενικες ή ειδικες προσληψεις. ασθενειες, 3,2,1 παιδια, εγγαμοι, αγαμοι. σε περιπτωση ιδιων κοινωνικων, προηγειται εκεινος που θα εχει τα περισσοτερα μορια στον πινακα
-
Ευχαριστούμε
-
Αυτό με τον αριθμό τέκνων δεν το κατάλαβα: προηγούνται οι τρίτεκνοι αλλά και όσοι έχουν 2 παιδιά σε σχέση με όποιον έχει ένα ή καθόλου παιδιά;
-
Αυτό με τον αριθμό τέκνων δεν το κατάλαβα: προηγούνται οι τρίτεκνοι αλλά και όσοι έχουν 2 παιδιά σε σχέση με όποιον έχει ένα ή καθόλου παιδιά;
πρωτοι επιλεγουν σχολειο οσου εχουν 3 παιδια. μετα επιλεγουν με τα 2, μετα με το 1, μετα οι εγγαμοι χωρις παιδια και τελος οι αγαμοι.
-
Ακόμα, δηλ., κι αν ο έγγαμος χωρίς παιδιά έχει περισσότερα μόρια από αυτόν με ένα παιδί, θα επιλέξει τελευταίος...
-
Καλημέρα συνάδελφοι,
Αυτό ισχύει με τις τοποθετήσεις γενικά... Κάποια στιγμή δε θα έπρεπε να αλλάξει; Η ενιαία μοριοδότηση στον πίνακα (κοινωνικα, ακαδημαϊκά κτλ) θα ήταν πιο σωστή όπως και στους μόνιμους. Οι μόνιμοι παίρνουν απόσπαση για παράδειγμα και τοποθετούνται σύμφωνα με τα κριτήρια που τους καθόρισαν τα συνολικά τους μόρια. Σε εμάς τους αναπληρωτές γιατί πάντα να την πληρώνουν όσοι δεν έχουν παιδιά ή δεν είναι παντρεμένοι και μπαινουν στο τέλος; Είναι άδικο. Μια συνολική αντιμετώπιση θα ήταν πιο δίκαιη για όλους. Και αυτός που είχε παιδιά με αρκετή προϋπηρεσία θα είχε περισσότερα μορια. Αλλά όχι να μπαίνουν 20 άτομα σε μια περιοχή και οι 15 να έχουν παιδιά και κάποιος που είναι από τους πρώτους και δεν έχει παιδιά, να επιλέγει τελευταίος..
Τώρα, σχετικά με τις Τάξεις Υποδοχής... Εργάζομαι 3η χρόνια σε αυτό το πρόγραμμα στην Α/θμια. Όλα ξεκινούν με το μαθητικό δυναμικό που θα έχετε. Είναι προσφυγες; Είναι Ρομά; Είναι παλλιλοστουντες; Είναι αλλοδαποί που μένουν πολλά χρόνια Ελλάδα; Αυτό θα δείτε τις πρώτες μέρες συνάδελφοι. Από εκεί κι έπειτα, θα προσαρμόσετε το διδακτικό σας υλικό. Από διδακτικά εγχειρίδια, τίποτα δε με κάλυψε ολοκληρωτικά. Στους μαθητές που δε μιλούν ελληνικά καθόλου, χρησιμοποιώ το Γεια σας 1. Στους μαθητές που δεν έχουν μητρική τα ελληνικά, αλλά μιλάνε πολύ καλά, χρησιμοποιώ δικο μου υλικό προσαρμοσμένο σε κάθε ηλικία. Και το λέω αυτό γιατί ο δικός μας ρόλος είναι να βοηθήσουμε τα παιδιά να προσαρμοστούν στην κανονική τους τάξη.
-
Τα παιδιά αφού κάνουν στις ΤΥ ,τις υπόλοιπες ώρες μπαίνουν στο κανονικο πρόγραμμα ή σχολάνε;
-
Μπαίνουν στο κανονικό πρόγραμμα.
-
Τι ώρα ξεκινάνε το πρωί οι τ.υ; Στις 8 ή αργοτερα; Και τι ώρα σχολανε;
-
τα κοινωνικα, οπως και στις γενικες ή ειδικες προσληψεις. ασθενειες, 3,2,1 παιδια, εγγαμοι, αγαμοι. σε περιπτωση ιδιων κοινωνικων, προηγειται εκεινος που θα εχει τα περισσοτερα μορια στον πινακα
Ανεξάρτητα από την ηλικία τους? Δηλ, για παράδειγμα,αν κάποιος έχει 2 μωρα που τον χρειαζονται θεωρείται το ίδιο με κάποιον που εχει 2 παιδια που σπουδαζουν μακριά?
-
Ανεξάρτητα από την ηλικία τους? Δηλ, για παράδειγμα,αν κάποιος έχει 2 μωρα που τον χρειαζονται θεωρείται το ίδιο με κάποιον που εχει 2 παιδια που σπουδαζουν μακριά?
ναι. τα παιδια ειναι παιδια. ακομα και ως φοιτητες μεχρι 25 ετων
-
Τι ώρα ξεκινάνε το πρωί οι τ.υ; Στις 8 ή αργοτερα; Και τι ώρα σχολανε;
Εξαρτάται από το πρόγραμμα που διαμορφώνεται στο κάθε σχολείο:
"4. Ο Σύλλογος των Διδασκόντων, υπό την καθοδήγηση του οικείου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, καταρτίζει το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Τ.Υ. Ι ή ΙΙ ΖΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη και την εισήγηση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στις τάξεις αυτές."
(https://edu.klimaka.gr/sxoleia/gymnasia/1275-odhgies-leitourgias-taxeis-zep)
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
-
Καλημέρα. Γνωρίζετε αν από Τάξεις Υποδοχής μπορούμε να αναβαθμιστούμε σε άλλο πρόγραμμα πλήρους ωραρίου;
-
Καλημέρα. Γνωρίζετε αν από Τάξεις Υποδοχής μπορούμε να αναβαθμιστούμε σε άλλο πρόγραμμα πλήρους ωραρίου;
οχι. ουτε οι ΤΥ ουτε οι ΜΝΑΕ εχουν αναβαθμιση ωραριου. μονο η παραλληλη εχει και αμεσα. δηλ.στη βδομαδα πανω
-
Κάπου ειπωθηκε ότι οι μναε αναβαθμίζονται...
-
Κάπου ειπωθηκε ότι οι μναε αναβαθμίζονται...
μονο επαρχια. μου το ειπαν απο τη διευθυνση. αν αναβαθμιστει καποιος απο ΤΥ ή ΜΝΑΕ παει σε αλλο προγραμμα ΠΔΕ πληρους ή ΕΣΠΑ πληρους
-
οχι. ουτε οι ΤΥ ουτε οι ΜΝΑΕ εχουν αναβαθμιση ωραριου. μονο η παραλληλη εχει και αμεσα. δηλ.στη βδομαδα πανω
Δεν εννοώ με εντολή Διευθυντή Εκπαίδευσης, αλλά να ξανατρέξουν οι πίνακες και να προηγούμαστε στη σειρά.
-
Δεν εννοώ με εντολή Διευθυντή Εκπαίδευσης, αλλά να ξανατρέξουν οι πίνακες και να προηγούμαστε στη σειρά.
αν ξανατρεξει θα ειναι με ΠΔΕ πληρους. που σημαινει ΕΠΑΛ μεν πληρους, αλλα οχι ΜΝΑΕ. ετσι μου το εξηγησαν προχθες
-
αν ξανατρεξει θα ειναι με ΠΔΕ πληρους. που σημαινει ΕΠΑΛ μεν πληρους, αλλα οχι ΜΝΑΕ. ετσι μου το εξηγησαν προχθες
κι οχι μονο ΕΠΑΛ φυσικα και μουσικα και οτι ζωνη να' ναι
-
κι οχι μονο ΕΠΑΛ φυσικα και μουσικα και οτι ζωνη να' ναι
Ευχαριστώ πολύ.
-
Εμπειρία κανείς απο Καρδίτσα; Δε θέλω να φανταστώ ότι για 15 ώρες την εβδομάδα θα με κρατάνε όλη μέρα...
-
Συνάδελφοι τα περιοριστικά μέτρα στις δομές συνεχίζονται... οι πρόσφυγες θα έρθουν στις 18 που ανοίγουν τα γυμνάσια;
-
Συνάδελφοι τα περιοριστικά μέτρα στις δομές συνεχίζονται... οι πρόσφυγες θα έρθουν στις 18 που ανοίγουν τα γυμνάσια;
την ίδια απορία εχω κι εγώ :P
-
Εκτιμώ ότι όσα παιδιά είναι ασυνόδευτα και τα έχει αναλάβει κάποια ΜΚΟ, θα έρθουν. Τώρα, για τα παιδιά που μένουν σε ΚΥΤ, είναι μια καλή ερώτηση... Είναι και η περίοδος ραμαζανιού και ίσως δυσκολεύονται γενικότερα...
-
Ξέρει κάποιος αν πρέπει να υποβληθεί συνολική έκθεση (αξιολόγηση) στο τέλος , από εμάς τους αναπληρωτές ΔΕ που δουλέψαμε σε τάξη υποδοχής;
-
Ξέρει κάποιος αν πρέπει να υποβληθεί συνολική έκθεση (αξιολόγηση) στο τέλος , από εμάς τους αναπληρωτές ΔΕ που δουλέψαμε σε τάξη υποδοχής;
ναι. ηλθε εγγραφο για να κανουμε απολογιστικη εκθεση
-
Υπάρχουν οδηγίες σύνταξης της έκθεσης ή κάποιο πρότυπο;Αν και νομιζω ότι βγήκε μόνο για Πρωτοβάθμια...
-
Πήραν ΦΕΚ οι τάξεις υποδοχής για φέτος;;
-
Καλημέρα σας! Ερώτηση σχετικά με τις τάξεις υποδοχής και τα ΖΕΠ. Εμείς ως ΠΕ02 μπορούμε να εργαστούμε σε αυτές; Αν έχουμε δηλώσει τις ΔΥΕΠ; Πόσες ΔΥΕΠ υπάρχουν ξέρουμε;
-
Στη Δευτεροβάθμια οι ΔΥΕΠ είναι 36.
Όλη η απόφαση εδώ: Ίδρυση Δομών Υποδοχής για Εκπαίδευση Προσφυγόπαιδων ΔΥΕΠ 2020 2021 (https://edu.klimaka.gr/sxoleia/genika/533-dyep-domes-ekpaideysis-prosfygwn)
-
Μου κάνει εντύπωση που η Φιλιππιαδα στην Ήπειρο, ενώ είχε ΔΥΕΠ τα περασμένα χρόνια, φέτος δεν έχει
-
Μου κάνει εντύπωση που η Φιλιππιαδα στην Ήπειρο, ενώ είχε ΔΥΕΠ τα περασμένα χρόνια, φέτος δεν έχει
Επίσης έχω την εντύπωση ότι στον Έβρο είχε ΔΥΕΠ στην Ορεστιάδα. Τι έγινε τις μείωσαν;
-
Μου κάνει εντύπωση που η Φιλιππιαδα στην Ήπειρο, ενώ είχε ΔΥΕΠ τα περασμένα χρόνια, φέτος δεν έχει
Πέρυσι είχε δύο η Φιλλιπιάδα και τρεις τα Ιωάννινα, φέτος μόνο δύο στα Ιωάννινα.
-
Νομίζω και η Ανδραβίδα είχε. Φέτος δε βλέπω κάτι.
-
Υπάρχουν πληροφορίες για τα ζεπ 2020-21; Η περιφέρεια είχε προθεσμία μέχρι τις 20-9-20 να ιδρύσει τμήματα.
-
Υπάρχουν πληροφορίες για τα ζεπ 2020-21; Η περιφέρεια είχε προθεσμία μέχρι τις 20-9-20 να ιδρύσει τμήματα.
Δεν βγήκε το ΦΕΚ ακόμα. Μάλλον τέλος Οκτωβρίου.
-
Γιατί κάθε χρόνο υπάρχει αυτή η καθυστέρηση; πάντα στην πρωτοβαθμια ξεκινάνε νωρίτερα..
-
Θα βγει λιγο υπομονή ολοι. Για την ωρα βγηκε το φεκ ενισχυτικης ειδα
-
Άρα, η ενισχυτική μπορεί να τρέξει πριν τον Δεκέμβριο;
-
Για τα ζεπ γνωρίζει κανείς αν οι 15 ώρες που μας δίνουν από τη Δευτεροβαθμια μπορούν να γίνουν συνολικά σε 3 μέρες ή πρέπει να καλυφθούν μέσα σε όλη την εβδομάδα;
-
Για τα ζεπ γνωρίζει κανείς αν οι 15 ώρες που μας δίνουν από τη Δευτεροβαθμια μπορούν να γίνουν συνολικά σε 3 μέρες ή πρέπει να καλυφθούν μέσα σε όλη την εβδομάδα;
Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτο σε ΖΕΠ. Σε άλλα σχολεία γίνεται, αν τους βγαίνει το πρόγραμμα, αλλά έτσι χάνεις ένσημα.
-
Σ'ευχαριστώ πολύ Lasid που μου απαντάς πάντα :)
-
Ειμαι φιλόλογος κ με πήραν σε ταξη υποδοχης κ δε γνωρίζω τίποτα!!! Ξέρει κάποιος αν υπάρχει βιβλιο για λυκειο κ τι περίπου πρεπει να κανουμε...καλύπτουμε κενα μόνοι μας η ακολουθούμε κάποιες οδηγίες?? Νιωθω ότι έχω πέσει στα βαθιά...αν μπορει καποιος να με βοηθήσει.. ευχαριστω
-
Κι εγώ στα ίδια μαύρα σκοτάδια είμαι, και μάλιστα σε εσπερινό γυμνάσιο. Ξέρετε τι ώρες λειτουργούν τα ζεπ στα εσπερινά, γιατί θα έχω να κάνω και ταξίδι;
-
Καλησπέρα συνάδελφοι! Μόλις προσλήφθηκα αναπληρώτρια σε ΤΥ (ΠΕ70). Είναι η δεύτερη χρονιά μου ως αναπληρώτρια, πέρσι ήμουν παράλληλη στήριξη. Θέλω λοιπόν να ρωτήσω όσους έχουν εργαστεί σε ΤΥ, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνω, εκτός φυσικά από παιχνίδια γνωριμίας με τα παιδιά; Γενικά έχω ψάξει διάφορα άλλα χωρίς να ξέρω το επίπεδο γνώσεων των παιδιών δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς τι υλικό να ψάξω.
Σημείωση: το σχολείο στο οποίο βρίσκομαι φέτος είχε και πέρσι ΤΥ. Κάποια παιδιά ήταν και πέρσι στο τμήμα, αλλά δεν υπάρχει κάποιο αρχείο με την πρόοδο των παιδιών μόνο τα αρχικά διαγνωστικά κριτήρια.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων :)