Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: jetstReam στις Φεβρουαρίου 02, 2019, 12:13:07 am
-
Το νέο σύστημα προσλήψεων και διορισμών μοριοδοτεί τα μεταπτυχιακά, τα δεύτερα πτυχία και τα σεμινάρια ανεξαρτήτως του αν οι τίτλοι αυτοί είναι συναφείς με το γνωστικό αντικείμενο του κάθε εκπαιδευτικού. Έχουμε έτσι το παράδοξο να είναι η συνάφεια προαπαιτούμενο για την αναγνώριση ενός μεταπτυχιακού για τη μισθολογική εξέλιξη, αλλά να μην εξετάζεται η συνάφεια αυτή για τον διορισμό.
Σύμφωνα με το ενημερωτικό σημείωμα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ μετά από συνάντηση με τον κ. Κασσιανό (3/1/2019), ο λόγος για τον οποίο δεν τέθηκε το κριτήριο της συνάφειας είναι ότι δεν επαρκεί ο χρόνος. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το υπουργείο, επειδή καθυστέρησε επί μήνες να νομοθετήσει το σύστημα διορισμών και επείγεται τώρα για λόγους ψηφοθηρικούς να κάνει διορισμούς πριν τις εκλογές, καταλήγει χάριν της απλούστευσης των διαδικασιών να αφαιρέσει κριτήρια που θα έπρεπε να υπάρχουν.
Αυτό δημιουργεί προφανείς αδικίες. Για παράδειγμα, κάποιος φιλόλογος που έχει 2ο πτυχίο στην ιστορία-αρχαιολογία ή στην παιδαγωγική παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που έχει ένα άσχετο 2ο πτυχίο, παρότι ο πρώτος έχει πολύ περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη δουλειά του. Ο δεύτερος με τη σειρά του παίρνει περισσότερα μόρια από κάποιον που δεν έχει 2ο πτυχίο, παρότι δεν έχει περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη δουλειά του.
Ως εκ τούτου, παραβιάζεται η συνταγματική αρχή με βάση την οποία ο καθένας δικαιούται να καταλαμβάνει θέσεις και αξιώματα κατά το λόγο της αξίας του. Επιπλέον, ζημιώνεται το δημόσιο, καθότι δεν προσλαμβάνονται οι καλύτεροι υπάλληλοι, με τα περισσότερα δηλαδή ουσιαστικά προσόντα, με βάση τα καθήκοντα της εκάστοτε θέσης. Το παραπάνω γίνεται εντονότερο από το γεγονός ότι μοριοδοτούνται και άλλα τυπικά προσόντα (2η ξένη γλώσσα) που στερούνται οποιασδήποτε συνάφειας με τα καθήκοντα των συγκεκριμένων θέσεων.
Θέτω λοιπόν το ερώτημα αν συμφωνείτε ότι θα έπρεπε να υπάρχει το κριτήριο της συνάφειας και αν είστε διατεθειμένοι να προσφύγετε στο ΣτΕ ζητώντας την ακύρωση του νόμου με βάση το σκεπτικό που εξέθεσα.
-
Το επιχείρημα "δεν έχουμε χρόνο" είναι ξεκάθαρη κοροϊδία. Να μεριμνούσε το υπουργείο. Προφανώς πρέπει να γίνει κάποια κίνηση...
-
Το επιχείρημα "δεν έχουμε χρόνο" είναι ξεκάθαρη κοροϊδία. Να μεριμνούσε το υπουργείο. Προφανώς πρέπει να γίνει κάποια κίνηση...
Η ακριβής αναφορά στο ενημερωτικό σημείωμα είναι: "η απάντηση ήταν αρνητική, συνδέοντας ευθέως το θέμα με την διαδικασία αξιολόγησης των τίτλων η οποία είναι χρονοβόρα, αναμένεται πληθώρα αιτήσεων και διαφαίνονται χρονικοί περιορισμοί."
Είναι δυστυχώς η ίδια χαρακτηριστική προχειρότητα με την οποία λειτουργεί το υπουργείο σε πολλά θέματα. Αυτήν την προχειρότητα δεν μπορούν να την πληρώνουν άλλο οι εκπαιδευτικοί. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση κάποιοι θα κριθούν άξιοι να διοριστούν/προσληφθούν και κάποιοι όχι... Κάποιοι θα θεωρήσουν τον εαυτό τους επιτυχημένο και κάποιοι όχι... Δεν μπορούν να παίζουν άλλο με τις ζωές μας!
-
Το νέο σύστημα προσλήψεων και διορισμών μοριοδοτεί τα μεταπτυχιακά, τα δεύτερα πτυχία και τα σεμινάρια ανεξαρτήτως του αν οι τίτλοι αυτοί είναι συναφείς με το γνωστικό αντικείμενο του κάθε εκπαιδευτικού. Έχουμε έτσι το παράδοξο να είναι η συνάφεια προαπαιτούμενο για την αναγνώριση ενός μεταπτυχιακού για τη μισθολογική εξέλιξη, αλλά να μην εξετάζεται η συνάφεια αυτή για τον διορισμό.
Σύμφωνα με το ενημερωτικό σημείωμα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ μετά από συνάντηση με τον κ. Κασσιανό (3/1/2019), ο λόγος για τον οποίο δεν τέθηκε το κριτήριο της συνάφειας είναι ότι δεν επαρκεί ο χρόνος. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το υπουργείο, επειδή καθυστέρησε επί μήνες να νομοθετήσει το σύστημα διορισμών και επείγεται τώρα για λόγους ψηφοθηρικούς να κάνει διορισμούς πριν τις εκλογές, καταλήγει χάριν της απλούστευσης των διαδικασιών να αφαιρέσει κριτήρια που θα έπρεπε να υπάρχουν.
Αυτό δημιουργεί προφανείς αδικίες. Για παράδειγμα, κάποιος φιλόλογος που έχει 2ο πτυχίο στην ιστορία-αρχαιολογία ή στην παιδαγωγική παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που έχει ένα άσχετο 2ο πτυχίο, παρότι ο πρώτος έχει πολύ περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη δουλειά του. Ο δεύτερος με τη σειρά του παίρνει περισσότερα μόρια από κάποιον που δεν έχει 2ο πτυχίο, παρότι δεν έχει περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη δουλειά του.
Ως εκ τούτου, παραβιάζεται η συνταγματική αρχή με βάση την οποία ο καθένας δικαιούται να καταλαμβάνει θέσεις και αξιώματα κατά το λόγο της αξίας του. Επιπλέον, ζημιώνεται το δημόσιο, καθότι δεν προσλαμβάνονται οι καλύτεροι υπάλληλοι, με τα περισσότερα δηλαδή ουσιαστικά προσόντα, με βάση τα καθήκοντα της εκάστοτε θέσης. Το παραπάνω γίνεται εντονότερο από το γεγονός ότι μοριοδοτούνται και άλλα τυπικά προσόντα (2η ξένη γλώσσα) που στερούνται οποιασδήποτε συνάφειας με τα καθήκοντα των συγκεκριμένων θέσεων.
Θέτω λοιπόν το ερώτημα αν συμφωνείτε ότι θα έπρεπε να υπάρχει το κριτήριο της συνάφειας και αν είστε διατεθειμένοι να προσφύγετε στο ΣτΕ ζητώντας την ακύρωση του νόμου με βάση το σκεπτικό που εξέθεσα.
Έχεις, φυσικά, απόλυτο δίκιο. Απόλυτο. Μόνο για τις δύο ξένες γλώσσες θα σου πω ότι και στο υπόλοιπο Δημόσιο υπάρχουν, αλλά για το θέμα της συνάφειας είναι ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ να μην εξετάζεται. Προφανώς και ο λόγος είναι η βιασύνη για γίνει η προκήρυξη και να καβατζώσουν οι δικοί τους ΦΕΚ διορισμού.
Εγώ συμμετέχω ήδη σε δύο άλλες προσφυγές κατά του νέου συστήματος, οπότε μια τρίτη θα μου πέσει βαριά στην τσέπη! ;D Ελπίζω όμως να βρεθείτε κάποιοι και να το κυνηγήσετε αυτό το θέμα, γιατί είναι πραγματικά ένα άθλιο νομοσχέδιο από πολλαπλές απόψεις και πρέπει να αναδειχθούν ΟΛΕΣ.
-
Σε αλλες προκηρυξεις εχω δει οτι δινουν πολλα μορια στο πρωτο μεταπτυχιακο αν ειναι συναφες και λιγοτερα στο δευτερο αν ειναι μη συναφες.
-
Σε αλλες προκηρυξεις εχω δει οτι δινουν πολλα μορια στο πρωτο μεταπτυχιακο αν ειναι συναφες και λιγοτερα στο δευτερο αν ειναι μη συναφες.
... η πλεον σωστη και ουσιαστικη τοποθετηση που εχει γραφτει στο φορουμ εδω και βδομαδες... αφορα ολους..απο τους πε εως τους δε και το εβπ.... εγω ειμαι μεσα... 4 η προσφυγη που θα συμμετασχω αλλα οκ... οι ομαδουλες να το παρουν χαμπαρι... οι μηδενικης θα προσφυγουν.. οι ασεπιτες το ιδιο... το εβπ το ιδιο... οι των δυσπροσιτων το ιδιο.... νεες ομαδες ... στα δικαστηρια αυτη τη φορα.... χιλιαδες θα ναι οι προσφυγες... για τους πονηρους που ραβουν κοστουμια και ταγιερ...
-
Ταπεινή μου γνώμη: ξέρει το υπουργείο πολύ καλά ότι θα καταρρεύσει από την ανομία του το σύστημα μετά τις προσφυγές. Για αυτό και δεν συμμορφώθηκε στις νομικές επιταγές. Αφήνει να ελπίζουν οι διάφοροι που βολεύονται με αυτό το σύστημα...και όταν δεν θα μπορεί κανείς να διοριστεί με αυτό ή όταν μπλοκαριστούν οι διορισμοί θα ρίξει ευθύνες σε εμάς που προσφύγαμε και φυσικά στην αντιπολίτευση ίσως μέλλουσα κυβέρνηση που δεν θέλει να διορίζει στο δημόσιο τουλάχιστον στην εκπαίδευση γιατί για άλλους τομείς δεν υπάρχει πρόβλημα!
Μόνο με δικαστικές αποφάσεις θα γίνονται πλέον διορισμοί. Το έχουμε πιάσει το νόημα. Αφού το ΑΣΕΠ έπαψε να είναι ανεξάρτητη αρχή θα κινηθούμε προς την ανεξάρτητη ακόμη όσο την αφήνουν να είναι...δικαιοσύνη.
-
Το νέο σύστημα προσλήψεων και διορισμών μοριοδοτεί τα μεταπτυχιακά, τα δεύτερα πτυχία και τα σεμινάρια ανεξαρτήτως του αν οι τίτλοι αυτοί είναι συναφείς με το γνωστικό αντικείμενο του κάθε εκπαιδευτικού. Έχουμε έτσι το παράδοξο να είναι η συνάφεια προαπαιτούμενο για την αναγνώριση ενός μεταπτυχιακού για τη μισθολογική εξέλιξη, αλλά να μην εξετάζεται η συνάφεια αυτή για τον διορισμό.
Σύμφωνα με το ενημερωτικό σημείωμα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ μετά από συνάντηση με τον κ. Κασσιανό (3/1/2019), ο λόγος για τον οποίο δεν τέθηκε το κριτήριο της συνάφειας είναι ότι δεν επαρκεί ο χρόνος. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το υπουργείο, επειδή καθυστέρησε επί μήνες να νομοθετήσει το σύστημα διορισμών και επείγεται τώρα για λόγους ψηφοθηρικούς να κάνει διορισμούς πριν τις εκλογές, καταλήγει χάριν της απλούστευσης των διαδικασιών να αφαιρέσει κριτήρια που θα έπρεπε να υπάρχουν.
Αυτό δημιουργεί προφανείς αδικίες. Για παράδειγμα, κάποιος φιλόλογος που έχει 2ο πτυχίο στην ιστορία-αρχαιολογία ή στην παιδαγωγική παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που έχει ένα άσχετο 2ο πτυχίο, παρότι ο πρώτος έχει πολύ περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη δουλειά του. Ο δεύτερος με τη σειρά του παίρνει περισσότερα μόρια από κάποιον που δεν έχει 2ο πτυχίο, παρότι δεν έχει περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη δουλειά του.
Ως εκ τούτου, παραβιάζεται η συνταγματική αρχή με βάση την οποία ο καθένας δικαιούται να καταλαμβάνει θέσεις και αξιώματα κατά το λόγο της αξίας του. Επιπλέον, ζημιώνεται το δημόσιο, καθότι δεν προσλαμβάνονται οι καλύτεροι υπάλληλοι, με τα περισσότερα δηλαδή ουσιαστικά προσόντα, με βάση τα καθήκοντα της εκάστοτε θέσης. Το παραπάνω γίνεται εντονότερο από το γεγονός ότι μοριοδοτούνται και άλλα τυπικά προσόντα (2η ξένη γλώσσα) που στερούνται οποιασδήποτε συνάφειας με τα καθήκοντα των συγκεκριμένων θέσεων.
Θέτω λοιπόν το ερώτημα αν συμφωνείτε ότι θα έπρεπε να υπάρχει το κριτήριο της συνάφειας και αν είστε διατεθειμένοι να προσφύγετε στο ΣτΕ ζητώντας την ακύρωση του νόμου με βάση το σκεπτικό που εξέθεσα.
και σχετικά με ΕΑΕ
έχει
β) Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα είναι τα ακόλουθα:
αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από ...
αλλά δεν έχει
Κριτήρια ένταξης στον αξιολογικό πίνακα
-
και σχετικά με ΕΑΕ
έχει
β) Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα είναι τα ακόλουθα:
αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από ...
αλλά δεν έχει
Κριτήρια ένταξης στον αξιολογικό πίνακα
-
Νομίζω ότι καλύπτεται από δυο γενικές διατυπώσεις.
Άρθρο 54, παρ. 2: "Στη διαδικασία γίνονται δεκτοί οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.
-
Ταπεινή μου γνώμη: ξέρει το υπουργείο πολύ καλά ότι θα καταρρεύσει από την ανομία του το σύστημα μετά τις προσφυγές. Για αυτό και δεν συμμορφώθηκε στις νομικές επιταγές. Αφήνει να ελπίζουν οι διάφοροι που βολεύονται με αυτό το σύστημα...και όταν δεν θα μπορεί κανείς να διοριστεί με αυτό ή όταν μπλοκαριστούν οι διορισμοί θα ρίξει ευθύνες σε εμάς που προσφύγαμε και φυσικά στην αντιπολίτευση ίσως μέλλουσα κυβέρνηση που δεν θέλει να διορίζει στο δημόσιο τουλάχιστον στην εκπαίδευση γιατί για άλλους τομείς δεν υπάρχει πρόβλημα!
Μόνο με δικαστικές αποφάσεις θα γίνονται πλέον διορισμοί. Το έχουμε πιάσει το νόημα. Αφού το ΑΣΕΠ έπαψε να είναι ανεξάρτητη αρχή θα κινηθούμε προς την ανεξάρτητη ακόμη όσο την αφήνουν να είναι...δικαιοσύνη.
Οποτε πως θα γινουν οι προσληψεις αναππηρωτων;τονεο συστημα θα καταρευσει,η νδ δεν προλαβαινει σε 3 χρονια να βγαλει νεο, το ΣτΕ εχει απαγορευσει να ισχυει το προηγουμενο συστημα αρα πως θα γινουν οι προσληψεις τα επομενα 3 χρονια;
-
Σε αλλες προκηρυξεις εχω δει οτι δινουν πολλα μορια στο πρωτο μεταπτυχιακο αν ειναι συναφες και λιγοτερα στο δευτερο αν ειναι μη συναφες.
Η διατύπωσή σου για 1ο και 2ο δεν με βοηθά να καταλάβω πλήρως. Λογικά, το κριτήριο της συνάφειας θα πρέπει να υπάρχει για οποιοδήποτε μεταπτυχιακό, είτε 1ο είτε 2ο. Σε γενικές γραμμές, αυτό που συμπεραίνω από την τοποθέτηση είναι ότι θα μπορούσε να υπάρχει διαβαθμισμένη μοριοδότηση για συναφή και μη συναφή. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια λύση. Και πάλι όμως δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ένας εργοδότης να θέλει να μοριοδοτεί προσόντα άσχετα με τη θέση. Με την ίδια λογική θα φτάσουν να μοριοδοτούν και τη ζώνη στο καράτε!
-
Έχεις, φυσικά, απόλυτο δίκιο. Απόλυτο. Μόνο για τις δύο ξένες γλώσσες θα σου πω ότι και στο υπόλοιπο Δημόσιο υπάρχουν
Το 2ο πτυχίο μοριοδοτείται λιγότερο από το 1ο. Το 2ο μεταπτυχιακό μοριοδοτείται λιγότερο από το 1ο. Η 2η ξένη γλώσσα μοριοδοτείται όσο και η 1η! Δεν μου φαίνεται λογικό.
Επιπλέον, κάποιος που έχει συναφές 2ο πτυχίο και επομένως πολύ περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη θέση του θα πάρει τα ίδια μόρια με κάποιον που έχει άριστη γνώση 2ης ξένης γλώσσας, παρότι αυτή δεν χρειάζεται για τη θέση του και δεν βοηθά στην επιτέλεση των καθηκόντων του. Ούτε και αυτό μου φαίνεται λογικό.
-
Το 2ο πτυχίο μοριοδοτείται λιγότερο από το 1ο. Το 2ο μεταπτυχιακό μοριοδοτείται λιγότερο από το 1ο. Η 2η ξένη γλώσσα μοριοδοτείται όσο και η 1η! Δεν μου φαίνεται λογικό.
Επιπλέον, κάποιος που έχει συναφές 2ο πτυχίο και επομένως πολύ περισσότερα ουσιαστικά προσόντα για τη θέση του θα πάρει τα ίδια μόρια με κάποιον που έχει άριστη γνώση 2ης ξένης γλώσσας, παρότι αυτή δεν χρειάζεται για τη θέση του και δεν βοηθά στην επιτέλεση των καθηκόντων του. Ούτε και αυτό μου φαίνεται λογικό.
Σχετικά με τη μοριοδότηση της 2ης ξένης γλώσσας, η εντύπωση που σχημάτισα είναι ότι έγινε για να συμπληρώσουν μονάδες που αφαίρεσαν από αλλού π.χ. από το 2ο πτυχίο...
-
Σχετικά με τη μοριοδότηση της 2ης ξένης γλώσσας, η εντύπωση που σχημάτισα είναι ότι έγινε για να συμπληρώσουν μονάδες που αφαίρεσαν από αλλού π.χ. από το 2ο πτυχίο...
Δεν αποκλείεται. Αλλά αν είναι έτσι, τότε η προχειρότητα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Δεν προλαβαίνουν να εξετάσουν τη συνάφεια κι έτσι δεν τη θέτουν ως κριτήριο. Χωρίς τη συνάφεια, τους φαίνονται πολλά τα μόρια για το 2ο πτυχίο. Αφαιρούν λοιπόν μόρια απ’ το 2ο πτυχίο. Τι να τα κάνουν; Τα βάζουν στη 2η ξένη γλώσσα. Δεν ταιριάζει όλο αυτό με τους κανόνες της χρηστής διοίκησης. Ξαναγράφω αυτό που έγραψα παραπάνω, ότι δεν μπορούν να παίζουν με τις ζωές μας προσθαφαιρώντας κριτήρια και μόρια κατά το δοκούν.
Η συμπεριφορά ωστόσο του υπουργείου εγείρει δυστυχώς και υποψίες για σκοπιμότητες. Με τη 2η ξένη γλώσσα θα δουλέψουν σίγουρα τα φροντιστήρια παραπάνω. Επιπλέον, ωφελούνται όσοι έχουν μεταπτυχιακό Ιταλίας/
-
Η βασική θέση του υπουργού στο θέμα της συνάφειας είναι ότι λειτουργούμε στα πλαίσια της διεπιστημονικοτητας οπότε όλα έχουν μια σχέση μεταξύ τους!
Δεν έχει τελείως άδικο χαχαχα
Μετά βέβαια είπε ότι το δεύτερο θέμα είναι το ποιος θα έκανε την δουλειά της απόδοσης συνάφειας.
----
Ως προς το θέμα της συνάφειας του πτυχίου, ανέφερε: «Δεν τίθεται θέμα συνάφειας του πτυχίου. Μιλάμε για το μεταπτυχιακό. Είναι σχεδόν αδύνατο να έχουμε μία επί της ουσίας και με ορθολογικό τρόπο συνάφεια όταν όλη η λογική των μεταπτυχιακών, όταν όλη η λογική των διδακτορικών βασίζεται και στη λογική της διεπιστημονικότητας, πώς θα γίνει συνάφεια; Ποιοι θα το αποφασίζουνε; Πώς θα γίνονται οι ενστάσεις; Εδώ λοιπόν θέλει μια πολύ μεγάλη προσοχή, βεβαίως υπάρχουν θέματα για τα οποία είναι πεντακάθαρο αυτό –π.χ για την Ειδική Αγωγή- αλλά προσοχή το θέμα της συνάφειας».
https://www.minedu.gov.gr/news/39041-08-01-19-topothetisi-tou-ypourgoy-paideias-erevnas-kai-thriskevmaton-k-gavroglou-meta-tin-akroasi-tov-foreon-stin-epitropi-morfotikon-ypotheseon
-
Διεπιστημονικότητα... βέβαια. Με μεταπτυχιακό στον ευρωπαϊκό πολιτισμό για να διδάξεις φυσικη...
-
Η βασική θέση του υπουργού στο θέμα της συνάφειας είναι ότι λειτουργούμε στα πλαίσια της διεπιστημονικοτητας οπότε όλα έχουν μια σχέση μεταξύ τους!
Δεν έχει τελείως άδικο χαχαχα
Μετά βέβαια είπε ότι το δεύτερο θέμα είναι το ποιος θα έκανε την δουλειά της απόδοσης συνάφειας.
----
Ως προς το θέμα της συνάφειας του πτυχίου, ανέφερε: «Δεν τίθεται θέμα συνάφειας του πτυχίου. Μιλάμε για το μεταπτυχιακό. Είναι σχεδόν αδύνατο να έχουμε μία επί της ουσίας και με ορθολογικό τρόπο συνάφεια όταν όλη η λογική των μεταπτυχιακών, όταν όλη η λογική των διδακτορικών βασίζεται και στη λογική της διεπιστημονικότητας, πώς θα γίνει συνάφεια; Ποιοι θα το αποφασίζουνε; Πώς θα γίνονται οι ενστάσεις; Εδώ λοιπόν θέλει μια πολύ μεγάλη προσοχή, βεβαίως υπάρχουν θέματα για τα οποία είναι πεντακάθαρο αυτό –π.χ για την Ειδική Αγωγή- αλλά προσοχή το θέμα της συνάφειας».
Ο υπουργός προσπαθεί να εφεύρει επιχειρήματα για να καλύψει το πρόβλημα και να μην παραδεχτεί αυτό που νωρίτερα είχε ομολογήσει ο κ. Κασσιανός, ότι δηλαδή δεν τους φτάνει ο χρόνος. Όταν όμως λέει «πώς θα γίνει συνάφεια; Ποιοι θα το αποφασίζουνε; Πώς θα γίνονται οι ενστάσεις;», υπονοεί σαφώς ότι η διαδικασία δεν θα είναι όσο απλουστευμένη θέλουν, ώστε να προλάβουν να κάνουν διορισμούς πριν τις εκλογές, μπας και πάρουν καμιά ψήφο παραπάνω.
Ο υπουργός αποφεύγει φυσικά να εξηγήσει γιατί δεν τίθεται θέμα συνάφειας ως προς το 2ο πτυχίο. Όπως αποφεύγει να πει ότι η συνάφεια των μεταπτυχιακών εξετάζεται ήδη για τη μισθολογική εξέλιξη.
-
Η βασική θέση του υπουργού στο θέμα της συνάφειας είναι ότι λειτουργούμε στα πλαίσια της διεπιστημονικοτητας οπότε όλα έχουν μια σχέση μεταξύ τους!
Δεν έχει τελείως άδικο χαχαχα
Μετά βέβαια είπε ότι το δεύτερο θέμα είναι το ποιος θα έκανε την δουλειά της απόδοσης συνάφειας.
----
Ως προς το θέμα της συνάφειας του πτυχίου, ανέφερε: «Δεν τίθεται θέμα συνάφειας του πτυχίου. Μιλάμε για το μεταπτυχιακό. Είναι σχεδόν αδύνατο να έχουμε μία επί της ουσίας και με ορθολογικό τρόπο συνάφεια όταν όλη η λογική των μεταπτυχιακών, όταν όλη η λογική των διδακτορικών βασίζεται και στη λογική της διεπιστημονικότητας, πώς θα γίνει συνάφεια; Ποιοι θα το αποφασίζουνε; Πώς θα γίνονται οι ενστάσεις; Εδώ λοιπόν θέλει μια πολύ μεγάλη προσοχή, βεβαίως υπάρχουν θέματα για τα οποία είναι πεντακάθαρο αυτό –π.χ για την Ειδική Αγωγή- αλλά προσοχή το θέμα της συνάφειας».
https://www.minedu.gov.gr/news/39041-08-01-19-topothetisi-tou-ypourgoy-paideias-erevnas-kai-thriskevmaton-k-gavroglou-meta-tin-akroasi-tov-foreon-stin-epitropi-morfotikon-ypotheseon
Είναι απλά γελοίος. Στο πανεπιστήμιο που δουλεύει το διδακτορικό του δεν έχει συνάφεια με τη θέση του; Στους υπόλοιπους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ πως μπορούν και εξετάζουν τη συνάφεια; Ο 3848 πως μπορούσε και λαμβανε υπόψη τη συνάφεια;
Η αλήθεια είναι μια και απλή : θέλανε μια quick and dirty προκήρυξη για να κάνουν τη δουλειά τους.
-
Σωστα αλλα ο 3848 δεν εφαρμοστηκε ποτε στην πραξη...παντως η συναφεια δεν ειναι το μειζον... 8)
Ο 3848 πως μπορούσε και λαμβανε υπόψη τη συνάφεια;
Η αλήθεια είναι μια και απλή : θέλανε μια quick and dirty προκήρυξη για να κάνουν τη δουλειά τους.
-
Σωστα αλλα ο 3848 δεν εφαρμοστηκε ποτε στην πραξη...παντως η συναφεια δεν ειναι το μειζον... 8)
Είναι μείζον, αν σκεφτείς πως κάποιος με άσχετο μεταπτυχιακό και διδακτορικό παίρνει 60 μονάδες.
-
ενώ τα 3 μόρια και κάθε παιδί? ? ? αυτό που το πάτε
έλεος
μαύρη ζώνη στο καράτε γιατί να μη πιάνεται? όσο σχετικό είναι το παιδί άλλο τόσο σχετικό είναι και η μαύρη ζώνη
-
ενώ τα 3 μόρια και κάθε παιδί? ? ? αυτό που το πάτε
έλεος
μαύρη ζώνη στο καράτε γιατί να μη πιάνεται? όσο σχετικό είναι το παιδί άλλο τόσο σχετικό είναι και η μαύρη ζώνη
Δεν είναι το θέμα το thread αλλά εγώ συμφωνώ. Μόρια (σε λογικά πάντα πλαίσια) για τα παιδιά έπρεπε να παίρνουν μόνο οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι.
-
Δεν είναι το θέμα το thread αλλά εγώ συμφωνώ. Μόρια (σε λογικά πάντα πλαίσια) για τα παιδιά έπρεπε να παίρνουν μόνο οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι.
στο νέο σύστημα προσλήψεων δε δίνουν 3 μόρια για το κάθε παιδί? πως δεν είναι στο θέμα αυτό ?
-
στο νέο σύστημα προσλήψεων δε δίνουν 3 μόρια για το κάθε παιδί? πως δεν είναι στο θέμα αυτό ?
Το θέμα του νήματος είναι η προσφυγή στο ΣτΕ για τη συνάφεια!
-
Το θέμα του νήματος είναι η προσφυγή στο ΣτΕ για τη συνάφεια!
ναι οκ, όλα τα θέματα δείχνουν ίδια ;D
-
Φυσικα ειναι φωτογραφικο ολο το συστημα...δεν ξερουμε ποιοι ειναι στις κορνιζες μονο...τι να λεμε τωρα...Θα το θεσω και στον δικηγορο της προσφυγης... 8)
Είναι μείζον, αν σκεφτείς πως κάποιος με άσχετο μεταπτυχιακό και διδακτορικό παίρνει 60 μονάδες.