Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: lasard στις Ιουνίου 08, 2019, 07:28:46 pm
-
Πόσα μαθήματα μπορούν να δώσουν στις επαναληπτικές εξετάσεις Ιουνίου οι μαθητές γυμνασίου; Αν μείνουν σε 5 μένουν στάσιμοι;
-
Γιατί δε φαίνεται το θέμα μου στην αρχική σελίδα;
-
Δεν υπάρχει πλέον αυτό με τα 5 μαθήματα. Μπορούν να μείνουν σε όλα τα μαθήματα και να τα ξαναδώσουν 20-30 ιουνίου. Αν την 2η φορά μείνουν έτω και σε ένα χάνουν την τάξη.
-
Δεν υπάρχει όριο. Επαναληπτικές σε όσα έχει κάτω από 10 (αν δεν έχει μέσο όρο 13, οπότε περνάει).
Π.Δ. 126 / 2016
-
Πόσα μαθήματα μπορούν να δώσουν στις επαναληπτικές εξετάσεις Ιουνίου οι μαθητές γυμνασίου; Αν μείνουν σε 5 μένουν στάσιμοι;
Όπως τα λέει ο λιθοσφαιριστής. Να συμπληρώσω ότι στις επαναληπτικές εξετάσεις, στα μαθήματα Α ομάδας οι μαθητές εξετάζονται γραπτά και προφορικά ενώ σε αυτά της ομάδας
-
Είστε σίγουροι; Είναι δυνατόν;
-
Μπορείς να κοιτάξεις τον νόμο. Δεν μπορώ ομως παρα να κάνω μία επισήμανση. Αν διδάσκεις πρώτη φορά στο γυμνάσιο από τότε που άλλαξε ο νόμος (2016) μπορεί εν μέρη να δικαιολογηθεί το γεγονός ότι δεν το ξέρεις. Αν όμως δεν διδάσκεις πρώτη φορά θεωρώ απαράδεκτο να υπάχουν συνάδελφοι που να μην ξέρουν την διαδικασία προαγωγής ή απόρριψης μαθητών. Με αυτό τον τρόπο βγάζουμε κακό όνομα.....
-
Δεν υπάρχει πλέον αυτό με τα 5 μαθήματα. Μπορούν να μείνουν σε όλα τα μαθήματα και να τα ξαναδώσουν 20-30 ιουνίου. Αν την 2η φορά μείνουν έτω και σε ένα χάνουν την τάξη.
Οι μαθητές της Γ' τάξης έχουν και τρίτη ευκαιρία το Σεπτέμβριο...
-
Μπορείς να κοιτάξεις τον νόμο. Δεν μπορώ ομως παρα να κάνω μία επισήμανση. Αν διδάσκεις πρώτη φορά στο γυμνάσιο από τότε που άλλαξε ο νόμος (2016) μπορεί εν μέρη να δικαιολογηθεί το γεγονός ότι δεν το ξέρεις. Αν όμως δεν διδάσκεις πρώτη φορά θεωρώ απαράδεκτο να υπάχουν συνάδελφοι που να μην ξέρουν την διαδικασία προαγωγής ή απόρριψης μαθητών. Με αυτό τον τρόπο βγάζουμε κακό όνομα.....
Έχεις δίκιο! Από την στιγμή που άλλαξε η διαδικασία ρωτούσα τη διευθύντρια και μου έλεγε ότι αν μείνουν σε περισσότερα από 4 μένουν στάσιμοι! Επίσης ρωτούσα ποιο άθροισμα πρέπει να έχει ο μαθητής σε γραπτώς εξεταζόμενο μάθημα για να περάσει και δεν γνώριζε αν απαιτούσε άθροισμα 29 ή 30!
-
lasard, είναι πολλές οι περιπτώσεις άσχετων διευθυντών, δυστυχώς. Αν βασιζόμαστε σε αυτούς, θα την πατήσουμε.
Από την άλλη, να επισημάνω και το εξής: οι περισσότεροι καθηγητές (τουλάχιστον στο σχολείο που είμαι φέτος) περνάνε από πριν τους μαθητές, ώστε να μην έχουν μαθητές για την δεύτερη εξεταστική. Δηλαδή για να αποφύγουν τα επαναληπτικά μαθήματα.
-
lasard, είναι πολλές οι περιπτώσεις άσχετων διευθυντών, δυστυχώς. Αν βασιζόμαστε σε αυτούς, θα την πατήσουμε.
Από την άλλη, να επισημάνω και το εξής: οι περισσότεροι καθηγητές (τουλάχιστον στο σχολείο που είμαι φέτος) περνάνε από πριν τους μαθητές, ώστε να μην έχουν μαθητές για την δεύτερη εξεταστική. Δηλαδή για να αποφύγουν τα επαναληπτικά μαθήματα.
Κι εγώ τις 2 προηγούμενες χρονιές δεν είχα μετεξεταστεους! Φέτος όμως είχα αδιάφορους μαθητές που ήταν και θρασεις! Φυσικά έγραψαν χάλια! Μένουν σε 5 μαθήματα! Ας διαβάσουν και θα τους βοηθήσουμε
-
Συμφωνώ με την άποψή σου, lasard.
-
α) Συμφωνώ με τους άσχετους διευθυντές. Εγώ έχω χάσει οργανική επειδή έπεσα σε άσχετο. Γι αυτό πρέπει να διαβάζουμε πάντα μόνοι μας την νομοθεσία. Τότε λοιπόν πήγα σε δικηγόρο για το θέμα μου. Ο δικηγόρος (εκπαιδευτικών θεμάτων) μου ειπε τα εξής: "Πίστευα ότι εσείς οι εκπαιδευτικοί ενημερώνεστε για τα βασικά θέματα νομοθεσίας που αφορούν την δουλεία σας. Κατάλαβα ότι δεν ξέρετε τίποτα. Τα μισά από τα πρακτικά που υπογράφετε είναι παράνομα. Απλά δεν τα ελέγχει κανένας. Γι αυτό περνάνε έτσι. Αν όμως πέσετε σε περίπτωση που κάποιος (γονέας) τα ψάξει θα τρέχετε .....Πρέπει να μάθετε να διαβάζετε τους νόμους"
β) Το θέμα των μετεξεταστέων είναι καθαρά θέμα απόφασης του εκπαιδευτικού. Ο χρόνος των 5-10 μαθημάτων (εν μέσο πανελληνίων) αρκεί μόνο για να δοθούν και εξηγηθούν στον μαθητή μερικές (όχι πολλές) ερωτήσεις έτσι ώστε όταν ρωτηθούν οι ίδιες στις γραπτές ή προφορικές εξετάσεις να υπάχει πιθανότητα να απαντηθούν (όπως όπως ) λίγες από αυτές. Πολλοί απο τους μαθητές δεν εμαφνίζονται σε όλα τα μαθηματα (ειδικά αν είναι πρωϊνά), ενώ άλλοι με τηλέφωνο στο σπίτι και με παρακάλια των γονιών (αν ενδιαφέρονται). Οπότε ο καθηγητής έχει να επιλέξει α) τον αφήνω και χάνει την χρονιά του. Τον έχω στην ίδια τάξη του χρόνου και μου την διαλύει β) Τον περνάω και με αυτό τον τρόπο τον ξεφορτώνομαι ένα χρόνο νωρίτερα. Διαλέξτε...
-
α) Συμφωνώ με τους άσχετους διευθυντές. Εγώ έχω χάσει οργανική επειδή έπεσα σε άσχετο. Γι αυτό πρέπει να διαβάζουμε πάντα μόνοι μας την νομοθεσία. Τότε λοιπόν πήγα σε δικηγόρο για το θέμα μου. Ο δικηγόρος (εκπαιδευτικών θεμάτων) μου ειπε τα εξής: "Πίστευα ότι εσείς οι εκπαιδευτικοί ενημερώνεστε για τα βασικά θέματα νομοθεσίας που αφορούν την δουλεία σας. Κατάλαβα ότι δεν ξέρετε τίποτα. Τα μισά από τα πρακτικά που υπογράφετε είναι παράνομα. Απλά δεν τα ελέγχει κανένας. Γι αυτό περνάνε έτσι. Αν όμως πέσετε σε περίπτωση που κάποιος (γονέας) τα ψάξει θα τρέχετε .....Πρέπει να μάθετε να διαβάζετε τους νόμους"
β) Το θέμα των μετεξεταστέων είναι καθαρά θέμα απόφασης του εκπαιδευτικού. Ο χρόνος των 5-10 μαθημάτων (εν μέσο πανελληνίων) αρκεί μόνο για να δοθούν και εξηγηθούν στον μαθητή μερικές (όχι πολλές) ερωτήσεις έτσι ώστε όταν ρωτηθούν οι ίδιες στις γραπτές ή προφορικές εξετάσεις να υπάχει πιθανότητα να απαντηθούν (όπως όπως ) λίγες από αυτές. Πολλοί απο τους μαθητές δεν εμαφνίζονται σε όλα τα μαθηματα (ειδικά αν είναι πρωϊνά), ενώ άλλοι με τηλέφωνο στο σπίτι και με παρακάλια των γονιών (αν ενδιαφέρονται). Οπότε ο καθηγητής έχει να επιλέξει α) τον αφήνω και χάνει την χρονιά του. Τον έχω στην ίδια τάξη του χρόνου και μου την διαλύει β) Τον περνάω και με αυτό τον τρόπο τον ξεφορτώνομαι ένα χρόνο νωρίτερα. Διαλέξτε...
Δηλαδή πιστεύετε ότι με αυτόν τον τρόπο αναγκαζόμαστε να τους περάσουμε; Οι συνάδελφοι στο σχολείο είναι κάθετοι! Ας διαβάσουν και όλα εντάξει! Αλλιώς............
-
Δηλαδή οι συνάελφοι στο σχολείο σου πιστεύουν ότι οι μαθητές αυτοί θα μπορέσουν μέσα σε 10 ημέρες να καταλάβουν την ύλη μιας χρονιάς, να διαβάσουν και να γράψουν ή να πουν την βάση (10), χωρίς να σπρωχθούν με στημένες ερωτήσεις και δεχόμενοι απαντήσεις που είναι σε γενικές γραμμές σωστές; Με απλά λόγια ότι θα περάσουν με το "σπαθί τους";
Ο.Κ ο κάθενας έχει την άποψη του. Άλλωστε έχουμε δημοκρατία.
-
lasard, μπορεί στο σχολείο που βρίσκεσαι να επικρατεί η άποψη αυτή. Στο σχολείο που είμαι εγώ φαίνεται ότι θα είμαι από τους δυο-τρεις-τέσσερις "κακούς" που θα αφήσουν παιδιά για την δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου. Όσοι πέρασαν τους μαθητές, έβαλαν εικονικά 14-15 σε μαθητές παντελώς αδιάφορους, για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Φυσικά και διαφωνώ με την δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου. Προτιμούσα την εξεταστική του Σεπτεμβρίου για διάφορους λόγους.
-
lasard, μπορεί στο σχολείο που βρίσκεσαι να επικρατεί η άποψη αυτή. Στο σχολείο που είμαι εγώ φαίνεται ότι θα είμαι από τους δυο-τρεις-τέσσερις "κακούς" που θα αφήσουν παιδιά για την δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου. Όσοι πέρασαν τους μαθητές, έβαλαν εικονικά 14-15 σε μαθητές παντελώς αδιάφορους, για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Φυσικά και διαφωνώ με την δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου. Προτιμούσα την εξεταστική του Σεπτεμβρίου για διάφορους λόγους.
Και αν και πάλι δε γράψουν τι θα κάνεις; Από την άλλη περνάνε στην επόμενη τάξη και δεν γνωρίζουν τίποτα! Αποφοιτούν από το γυμνάσιο και δεν ξέρουν τίποτα!