Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikdim στις Αυγούστου 27, 2019, 08:10:52 pm
-
Και εις ανώτερα... :(
Σάμος 7501
-
Και εις ανώτερα... :(
Οι μαθητές που έγραψαν κάτω από την βάση και πέρασαν μαθηματικό ή φυσικό θα έχουν πολύ μεγάλες δυσκολίες στο να το τελειώσουν.
Σάμος 7501
-
Πρέπει να επανέλθει η βάση του 10.
-
Αλλο μαθητης απο το ΕΠΑΛ εισαγεται με 2890 σε τμημα Στατιστικης ΑΕΙ... !!!
(https://mathematica.gr/forum/download/file.php?id=81658)
-
Οι σχολές προσαρμόζουν το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που βάζουν στο επίπεδο των φοιτητών τους. Αλλιώς δεν θα τελείωνε κανένας στα ΤΕΙ ή τα ΙΕΚ. Από τότε που ο αριθμός των φοιτητών που κόβονται σε ένα μάθημα αποτελεί δείκτη αξιολόγησης για τον καθηγητή που το διδάσκει, κανένας δεν θέλει να κόψει φοιτητές.
-
Δεν θέλει να κόψει ...και τι κάνει αναγκαστικά? Ρίχνει το επίπεδο με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν ούτε τα βασικά...οι μελλοντικοί "πτυχιούχοι"
Από τότε που ο αριθμός των φοιτητών που κόβονται σε ένα μάθημα αποτελεί δείκτη αξιολόγησης για τον καθηγητή που το διδάσκει, κανένας δεν θέλει να κόψει φοιτητές.
-
Οι σχολές προσαρμόζουν το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που βάζουν στο επίπεδο των φοιτητών τους. Αλλιώς δεν θα τελείωνε κανένας στα ΤΕΙ ή τα ΙΕΚ. Από τότε που ο αριθμός των φοιτητών που κόβονται σε ένα μάθημα αποτελεί δείκτη αξιολόγησης για τον καθηγητή που το διδάσκει, κανένας δεν θέλει να κόψει φοιτητές.
Σωστό και αυτό. Ας εφαρμόσουν βάση του 10, ειδική βάση για κάθε σχολή εφόσον το θέλει η σχολή και καθορισμος αριθμού εισακτεων από τα τμήματα. Τότε δεν θα υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις.
-
Σκέψεις
1. Ποιος φοιτητής θα περατωσεισπουδεςμε χαμηλή βάση εισαγωγής;
2. Οι τοπικές κοινωνίες θέλουν πελατεία, όπως και τα μικρά πανεπιστήμια.
3. Ποια σοβαρή επιχείρηση θα προσλάβει αποφοίτους χαμηλόβαθμων σχολών ή Ποιο μπτ θα τους δεχθεί;
4. Λογικό να αξιολογούν χαμηλά τα ελληνικά πανεπιστήμια.
5. Προς το παρόν, οι γονείς καμαρώνουν για τα παιδιά τους που έγιναν ακαδημαϊκοί πολίτες.
-
Και ο πρώτος στο Μαθηματικό της Σάμου με 13.038. Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Πυθαγόρα ...
-
Σκέψεις
1. Ποιος φοιτητής θα περατωσεισπουδεςμε χαμηλή βάση εισαγωγής;
2. Οι τοπικές κοινωνίες θέλουν πελατεία, όπως και τα μικρά πανεπιστήμια.
3. Ποια σοβαρή επιχείρηση θα προσλάβει αποφοίτους χαμηλόβαθμων σχολών ή Ποιο μπτ θα τους δεχθεί;
4. Λογικό να αξιολογούν χαμηλά τα ελληνικά πανεπιστήμια.
5. Προς το παρόν, οι γονείς καμαρώνουν για τα παιδιά τους που έγιναν ακαδημαϊκοί πολίτες.
Για 1-2 & 4-5 συμφωνώ....
Για το 3..... Ναι στον ιδιωτικό τομέα ισχύει.... κοιτάνε από ποιο πανεπιστήμιο έχεις αποφοιτήσει (στα μεγάλα κέντρα, οι σχολές είναι πιο υψηλόβαθμες), αλλά για τα μεταπτυχιακά..... ένας από τους καθηγητές μας (μεταπτυχιακό στο ΕΚΠΑ) είχε πει το εξής: "Δεν μας νοιάζει με τι βαθμό εισαχθήκατε στο προπτυχιακό, αλλά με τι βαθμό αποφοιτήσατε".
-
Μaster με βάση εισαγωγής 4,8
Από τα 67 τμήματα που απονέμουν, πλέον, όχι πτυχίο αλλά integrated master στα 11 εισήχθησαν υποψήφιοι με κάτω από τη βάση ακόμη και με 4.860 μόρια.....
https://www.esos.gr/arthra/63898/master-me-vasi-eisagogis-48
-
Μια χαρά είναι η βάση και αρκετά υψηλή είναι. Δε κατάλαβα.
Γιατί να στείλει η μάνα και ο πατέρας από τη Καρδίτσα το παιδί να σπουδάσει 5-6 χρόνια μαθηματικό στη Σάμο σπαταλώντας μια περιουσία στην πραγματικότητα(ενοίκια, διατροφή, μεταφορές κλπ.) και μετά να το υποδεχθεί στη Καρδίτσα άνεργο και τελευταίο στη λίστα μηδενικής προυπηρεσίας(αν είναι τυχερός και του επιτρέψουν να καταθέσει το πτυχίο του-κλειδωμένοι πίνακες γαρ) που περιμένουν και άλλες χιλιάδες, με μοναδική ελπίδα μήπως και γίνει κανένας γραπτός ΑΣΕΠ.
Να βλέπει στο κλάδο του να εργάζονται σαν αναπληρωτές οι ίδιοι και ίδιοι κάθε χρόνο, και ο άνεργος πτυχιούχος μαθηματικός της Σάμου με δίσκο σερβιτόρου/ας σε καφενέ στη Καρδίτσα να του λένε: <<Σπούδασες για να μουρφουθείς όχχχι για να βρεις δλειά σαν μαθματκός.>> Και καπάκι για να του χρυσώσουν το χάπι:<<Ξέρς πόσα πιδιά σαν ησένα μουρφώθκαν κι είνι άνηργα. Εσύ τλάχιστον δλέβς κιόλας σερβιτόρους.>> Και καπάκι να μπαίνουν μέσα στο καφενέ ο Σωκράτης(συμμαθητής) και ο Ανδρέας(συγχωριανός και μεγαλύτερος ηλικιακά ) και να του λένε:<<A χαμένε δε πήγηνες κι ισί όπους ου Σουκράτς στ σμυ θα νάχες δλειά τώρα. >> Και κάπάκι:<< Δε μλές κι ου Ανδρίκος μαθματκός τελείουσε αλλά δλέβ σαν αναπληρουτής. Εσύ γιατί δε δλέβς;>>
-
Μια χαρά είναι η βάση και αρκετά υψηλή είναι. Δε κατάλαβα.
Γιατί να στείλει η μάνα και ο πατέρας από τη Καρδίτσα το παιδί να σπουδάσει 5-6 χρόνια μαθηματικό στη Σάμο σπαταλώντας μια περιουσία στην πραγματικότητα(ενοίκια, διατροφή, μεταφορές κλπ.) και μετά να το υποδεχθεί στη Καρδίτσα άνεργο και τελευταίο στη λίστα μηδενικής προυπηρεσίας(αν είναι τυχερός και του επιτρέψουν να καταθέσει το πτυχίο του-κλειδωμένοι πίνακες γαρ) που περιμένουν και άλλες χιλιάδες, με μοναδική ελπίδα μήπως και γίνει κανένας γραπτός ΑΣΕΠ.
Να βλέπει στο κλάδο του να εργάζονται σαν αναπληρωτές οι ίδιοι και ίδιοι κάθε χρόνο, και ο άνεργος πτυχιούχος μαθηματικός της Σάμου με δίσκο σερβιτόρου/ας σε καφενέ στη Καρδίτσα να του λένε: <<Σπούδασες για να μουρφουθείς όχχχι για να βρεις δλειά σαν μαθματκός.>> Και καπάκι για να του χρυσώσουν το χάπι:<<Ξέρς πόσα πιδιά σαν ησένα μουρφώθκαν κι είνι άνηργα. Εσύ τλάχιστον δλέβς κιόλας σερβιτόρους.>> Και καπάκι να μπαίνουν μέσα στο καφενέ ο Σωκράτης(συμμαθητής) και ο Ανδρέας(συγχωριανός και μεγαλύτερος ηλικιακά ) και να του λένε:<<A χαμένε δε πήγηνες κι ισί όπους ου Σουκράτς στ σμυ θα νάχες δλειά τώρα. >> Και κάπάκι:<< Δε μλές κι ου Ανδρίκος μαθματκός τελείουσε αλλά δλέβ σαν αναπληρουτής. Εσύ γιατί δε δλέβς;>>
-
Μια χαρά είναι η βάση και αρκετά υψηλή είναι. Δε κατάλαβα.
Γιατί να στείλει η μάνα και ο πατέρας από τη Καρδίτσα το παιδί να σπουδάσει 5-6 χρόνια μαθηματικό στη Σάμο σπαταλώντας μια περιουσία στην πραγματικότητα(ενοίκια, διατροφή, μεταφορές κλπ.) και μετά να το υποδεχθεί στη Καρδίτσα άνεργο και τελευταίο στη λίστα μηδενικής προυπηρεσίας(αν είναι τυχερός και του επιτρέψουν να καταθέσει το πτυχίο του-κλειδωμένοι πίνακες γαρ) που περιμένουν και άλλες χιλιάδες, με μοναδική ελπίδα μήπως και γίνει κανένας γραπτός ΑΣΕΠ.
Να βλέπει στο κλάδο του να εργάζονται σαν αναπληρωτές οι ίδιοι και ίδιοι κάθε χρόνο, και ο άνεργος πτυχιούχος μαθηματικός της Σάμου με δίσκο σερβιτόρου/ας σε καφενέ στη Καρδίτσα να του λένε: <<Σπούδασες για να μουρφουθείς όχχχι για να βρεις δλειά σαν μαθματκός.>> Και καπάκι για να του χρυσώσουν το χάπι:<<Ξέρς πόσα πιδιά σαν ησένα μουρφώθκαν κι είνι άνηργα. Εσύ τλάχιστον δλέβς κιόλας σερβιτόρους.>> Και καπάκι να μπαίνουν μέσα στο καφενέ ο Σωκράτης(συμμαθητής) και ο Ανδρέας(συγχωριανός και μεγαλύτερος ηλικιακά ) και να του λένε:<<A χαμένε δε πήγηνες κι ισί όπους ου Σουκράτς στ σμυ θα νάχες δλειά τώρα. >> Και κάπάκι:<< Δε μλές κι ου Ανδρίκος μαθματκός τελείουσε αλλά δλέβ σαν αναπληρουτής. Εσύ γιατί δε δλέβς;>>
-
Χ. Κάτσικας στο One Channel: Το εξεταστικό σύστημα είναι στρεβλό
(https://www.youtube.com/watch?v=9vIkQSJ_Tf4)
-
Εισαγωγή σε οποιοδήποτε πανεπιστημιακό τμήμα με βαθμό κάτω από τη βάση (δηλ. το μισό του άριστα) είναι λάθος. Μάλιστα θα πρέπει να υπάρχει κριτήριο ώστε οι βαθμοί σε κάθε μάθημα να είναι τουλάχιστον στη βάση. Αλλά υπάρχει και το θέμα του τι ζητάει το κάθε πανεπιστήμιο και το κάθε τμήμα και σχολή. Ίσως υπό προϋποθέσεις θα έπρεπε κάθε πανεπιστήμιο ή σχολή να ορίζει τα δικά του θέματα και βάση εισαγωγής. Θα χρειαστεί ριζική αλλαγή των πανελλαδικών εξετάσεων, με διατήρηση των θετικών του σημερινού συστήματος. Τροφή για σκέψη..
-
Σκέψεις
1. Ποιος φοιτητής θα περατωσεισπουδεςμε χαμηλή βάση εισαγωγής;
2. Οι τοπικές κοινωνίες θέλουν πελατεία, όπως και τα μικρά πανεπιστήμια.
3. Ποια σοβαρή επιχείρηση θα προσλάβει αποφοίτους χαμηλόβαθμων σχολών ή Ποιο μπτ θα τους δεχθεί;
4. Λογικό να αξιολογούν χαμηλά τα ελληνικά πανεπιστήμια.
5. Προς το παρόν, οι γονείς καμαρώνουν για τα παιδιά τους που έγιναν ακαδημαϊκοί πολίτες.
Μια χαρά θα τις περατώσουν τις σπουδές τους και κάποιοι θα κάνουν και μεταπτυχιακό/-ά...
Και ας τραβάμε εμείς τα μαλλιά μας. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
-
Εισαγωγή σε οποιοδήποτε πανεπιστημιακό τμήμα με βαθμό κάτω από τη βάση (δηλ. το μισό του άριστα) είναι λάθος. Μάλιστα θα πρέπει να υπάρχει κριτήριο ώστε οι βαθμοί σε κάθε μάθημα να είναι τουλάχιστον στη βάση. Αλλά υπάρχει και το θέμα του τι ζητάει το κάθε πανεπιστήμιο και το κάθε τμήμα και σχολή. Ίσως υπό προϋποθέσεις θα έπρεπε κάθε πανεπιστήμιο ή σχολή να ορίζει τα δικά του θέματα και βάση εισαγωγής. Θα χρειαστεί ριζική αλλαγή των πανελλαδικών εξετάσεων, με διατήρηση των θετικών του σημερινού συστήματος. Τροφή για σκέψη..
Συμφωνώ απόλυτα!!!!
-
Εισαγωγή σε οποιοδήποτε πανεπιστημιακό τμήμα με βαθμό κάτω από τη βάση (δηλ. το μισό του άριστα) είναι λάθος. Μάλιστα θα πρέπει να υπάρχει κριτήριο ώστε οι βαθμοί σε κάθε μάθημα να είναι τουλάχιστον στη βάση. Αλλά υπάρχει και το θέμα του τι ζητάει το κάθε πανεπιστήμιο και το κάθε τμήμα και σχολή. Ίσως υπό προϋποθέσεις θα έπρεπε κάθε πανεπιστήμιο ή σχολή να ορίζει τα δικά του θέματα και βάση εισαγωγής. Θα χρειαστεί ριζική αλλαγή των πανελλαδικών εξετάσεων, με διατήρηση των θετικών του σημερινού συστήματος. Τροφή για σκέψη..
Εχεις απόλυτο δίκιο, άλλα για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται προγραμματισμος και πολιτική βούληση.
-
Η βαθμολογία είναι σχετική. Εξαρτάται απ' τη δυσκολία των θεμάτων. Δεν έχει νόημα η προϋπόθεση βάσης του δέκα.
-
H ύλη που εξετάζεται είναι συγκεκριμένη.
-
Η βαθμολογία είναι σχετική. Εξαρτάται απ' τη δυσκολία των θεμάτων. Δεν έχει νόημα η προϋπόθεση βάσης του δέκα.
Οχι απόλυτα. Υπάρχει δείκτης της επάρκειας σε κάθε αντικείμενο. Είναι παράλογο να.διαμορφώνονται οι βάσεις των σχολών με βάση τις προτιμήσεις των υποψηφίων λες και έχουμε να κάνουμε με πορτοκάλια στην αγορά!
Ένα πλαφόν να τεθεί από κάθε τμήμα ώστε να γνωρίζει κι ο υποψήφιος πόσο πρέπει ή πόσο θέλει να προσπαθήσει και οι σχολές να έχουν το υλικό με το οποίο μπορούν να δουλέψουν καλά. Υποβαθμίζεται τώρα εδώ και χρόνια το δημόσιο πανεπιστήμιο. Πληρώνουμε όλοι για αυτό και το θέλουμε δυνατό και να δίνει προοπτικές στους αποφοίτους του. Με χιλιάδες απόφοιτους χωρίς διέξοδο επαγγελματική μας μένει η ψευδαίσθηση μιας επιτυχίας αλλόκοτης.
-
Οχι απόλυτα. Υπάρχει δείκτης της επάρκειας σε κάθε αντικείμενο. Είναι παράλογο να.διαμορφώνονται οι βάσεις των σχολών με βάση τις προτιμήσεις των υποψηφίων λες και έχουμε να κάνουμε με πορτοκάλια στην αγορά!
Ένα πλαφόν να τεθεί από κάθε τμήμα ώστε να γνωρίζει κι ο υποψήφιος πόσο πρέπει ή πόσο θέλει να προσπαθήσει και οι σχολές να έχουν το υλικό με το οποίο μπορούν να δουλέψουν καλά. Υποβαθμίζεται τώρα εδώ και χρόνια το δημόσιο πανεπιστήμιο. Πληρώνουμε όλοι για αυτό και το θέλουμε δυνατό και να δίνει προοπτικές στους αποφοίτους του. Με χιλιάδες απόφοιτους χωρίς διέξοδο επαγγελματική μας μένει η ψευδαίσθηση μιας επιτυχίας αλλόκοτης.
Αν θέλει η πολιτική ηγεσία ας αναλάβει τις ευθύνες και ας μειώσει τις θέσεις στα πανεπιστήμια. Δε το κάνουν όμως για να μην έχουν πολιτικό κόστος. Αντί αυτού είναι πιο εύκολο να βάλουν βάση ώστε υπεύθυνος για την μη είσοδο στη τριβαθμια να είναι ο υποψήφιος και μόνο. Μια και μιλάμε για μαθηματικούς, που θα ήταν άραγε η βάση αν είχαμε τις μισές θέσεις(που και πάλι υπερκαλύπτουν τις ανάγκες για προσωπικό σε ολές τις βαθμίδες); Και κάτι άλλο. Ο μαθηματικός με 7501 ακατάλληλος για δημόσιο πανεπιστήμιο. Ικανός για ιδιωτικό ή για κολέγιο;
-
Μια και μιλάμε για μαθηματικούς, που θα ήταν άραγε η βάση αν είχαμε τις μισές θέσεις(που και πάλι υπερκαλύπτουν τις ανάγκες για προσωπικό σε ολές τις βαθμίδες); Και κάτι άλλο. Ο μαθηματικός με 7501 ακατάλληλος για δημόσιο πανεπιστήμιο. Ικανός για ιδιωτικό ή για κολέγιο;
[/quote]Στο ιδιωτικό δεν πληρώνει ο καθένας μας για να αποφοιτήσει ο άλλος με χίλια ζόρια. Πληρώνεις και παίρνεις ή δεν παίρνεις πτυχίο ανάλογα την ποιότητα που επιζητά η "επιχείρηση" για τον εαυτό της. Ξέρετε ότι κάποια απαιτούν πολύ καλούς βαθμούς στις πανελλήνιες.
Το δημόσιο πρέπει να δέχεται συγκεκριμένο αριθμό να είναι δωρεάν και με σίτιση και με στέγαση για τους φοιτητές του για να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό και να επιτελεί τον κοινωνικό του ρόλο. Δεν απαιτούν όλες οι δουλειές πανεπιστημιακές σπουδές. Δεν χρειάζεται ο κόσμος τόσους επιστήμονες. Όποιος κάνει για τις επιστήμες μπορεί να το πετύχει! Πραγματικά δεν γνωρίζω πόσες θέσεις δίνουν τα δημόσια ιδρύματα στις άλλες ευρωπαικές χώρες.
Πιστεύω στην αξία της μόρφωσης, αλλά το απαιτούμενο μορφωτικό κεφάλαιο πρέπει να προσφέρεται ως και το Λύκειο. Από κει και πέρα θεωρώ πολύ υποτιμητικό για τα παιδιά από τα μεσαία και χαμηλά κοινωνικά στρώματα να θεωρείται ακατόρθωτο να πετύχουν ένα ελάχιστο...το 10! Κι έτσι να αυξάνονται οι εισακτέοι ώστε να μην θεωρείται ταξικό το σύστημα... γελοίο επιχείρημα και πολύ πολύ υποτιμητικό για τις "λαικές" τάξεις! Από αγροτικές περιοχές ήταν οι περισσότεροι εκ των καθηγητών μου οι οποίοι κατόρθωσαν να μπουν στο πανεπιστήμιο με πολύ υψηλές βαθμολογίες αφού οι εισακτέοι ήταν ελάχιστοι τότε. Οι εξετάσεις απευθύνονται σε όλους η ύλη είναι κοινή για όλους. Αν όλα τα δημόσια σχολεία είχαν εγκαίρως τους καθηγητές τους δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα...τώρα με τερτίπια προσπαθούν να καλύψουν χρόνιες παθογένειες. Δεν μου φτάνει όμως ο χώρος και είναι άλλου θέματος κουβέντα.
Συμφωνώ με τη μείωση εισακτέων. Με τη συγχώνευση τμημάτων ή και το κλείσιμο κάποιων χωρίς αντικείμενο. Δύσκολα πράγματα!
-
Η βαθμολογία είναι σχετική. Εξαρτάται απ' τη δυσκολία των θεμάτων. Δεν έχει νόημα η προϋπόθεση βάσης του δέκα.
Φυσικά και είναι σχετική η βαθμολογία, για αυτό η σύγκριση των βαθμών γίνεται μεταξύ αυτών που έγραψαν την ίδια χρονιά. Αλλά αν διατηρηθεί παρόμοιο επίπεδο δυσκολίας θεμάτων, ώστε να εξετάζεται η ουσία (τι λέμε τώρα ε..), τότε ένας ελάχιστος βαθμός πρέπει να είναι απαιτητός. Διεθνώς, όπου υπάρχουν εισαγωγικές εξετάσεις, υπάρχει και το κριτήριο της βάσης, και σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ανά μάθημα και όχι μόνο στον μέσο όρο.
Για να μην πάμε μακρυά, στις σχολές μας εδώ σε κάθε μάθημα υπάρχει η βάση του 5 (με άριστα το 10), ενώ στα μεταπτυχιακά προγράμματα (τουλάχιστον στο τμήμα φυσικής που γνωρίζω) η βάση είναι το 6.
Το ζήτημα της ύπαρξης βάσης είναι ακαδημαϊκό και επιστημονικό. Δεν αρκεί από μόνο του προφανώς, χρειάζεται και μείωση αριθμού εισακτέων σε πολλές σχολές και τμήματα.