0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και εις ανώτερα... Οι μαθητές που έγραψαν κάτω από την βάση και πέρασαν μαθηματικό ή φυσικό θα έχουν πολύ μεγάλες δυσκολίες στο να το τελειώσουν.Σάμος 7501
Από τότε που ο αριθμός των φοιτητών που κόβονται σε ένα μάθημα αποτελεί δείκτη αξιολόγησης για τον καθηγητή που το διδάσκει, κανένας δεν θέλει να κόψει φοιτητές.
Οι σχολές προσαρμόζουν το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που βάζουν στο επίπεδο των φοιτητών τους. Αλλιώς δεν θα τελείωνε κανένας στα ΤΕΙ ή τα ΙΕΚ. Από τότε που ο αριθμός των φοιτητών που κόβονται σε ένα μάθημα αποτελεί δείκτη αξιολόγησης για τον καθηγητή που το διδάσκει, κανένας δεν θέλει να κόψει φοιτητές.
Σκέψεις1. Ποιος φοιτητής θα περατωσεισπουδεςμε χαμηλή βάση εισαγωγής;2. Οι τοπικές κοινωνίες θέλουν πελατεία, όπως και τα μικρά πανεπιστήμια. 3. Ποια σοβαρή επιχείρηση θα προσλάβει αποφοίτους χαμηλόβαθμων σχολών ή Ποιο μπτ θα τους δεχθεί;4. Λογικό να αξιολογούν χαμηλά τα ελληνικά πανεπιστήμια. 5. Προς το παρόν, οι γονείς καμαρώνουν για τα παιδιά τους που έγιναν ακαδημαϊκοί πολίτες.
Μια χαρά είναι η βάση και αρκετά υψηλή είναι. Δε κατάλαβα.Γιατί να στείλει η μάνα και ο πατέρας από τη Καρδίτσα το παιδί να σπουδάσει 5-6 χρόνια μαθηματικό στη Σάμο σπαταλώντας μια περιουσία στην πραγματικότητα(ενοίκια, διατροφή, μεταφορές κλπ.) και μετά να το υποδεχθεί στη Καρδίτσα άνεργο και τελευταίο στη λίστα μηδενικής προυπηρεσίας(αν είναι τυχερός και του επιτρέψουν να καταθέσει το πτυχίο του-κλειδωμένοι πίνακες γαρ) που περιμένουν και άλλες χιλιάδες, με μοναδική ελπίδα μήπως και γίνει κανένας γραπτός ΑΣΕΠ.Να βλέπει στο κλάδο του να εργάζονται σαν αναπληρωτές οι ίδιοι και ίδιοι κάθε χρόνο, και ο άνεργος πτυχιούχος μαθηματικός της Σάμου με δίσκο σερβιτόρου/ας σε καφενέ στη Καρδίτσα να του λένε: <<Σπούδασες για να μουρφουθείς όχχχι για να βρεις δλειά σαν μαθματκός.>> Και καπάκι για να του χρυσώσουν το χάπι:<<Ξέρς πόσα πιδιά σαν ησένα μουρφώθκαν κι είνι άνηργα. Εσύ τλάχιστον δλέβς κιόλας σερβιτόρους.>> Και καπάκι να μπαίνουν μέσα στο καφενέ ο Σωκράτης(συμμαθητής) και ο Ανδρέας(συγχωριανός και μεγαλύτερος ηλικιακά ) και να του λένε:<<A χαμένε δε πήγηνες κι ισί όπους ου Σουκράτς στ σμυ θα νάχες δλειά τώρα. >> Και κάπάκι:<< Δε μλές κι ου Ανδρίκος μαθματκός τελείουσε αλλά δλέβ σαν αναπληρουτής. Εσύ γιατί δε δλέβς;>> Βρές λογική εξήγηση.Σε όσους φαίνεται αστείο, τραγικό θα το χαρακτήριζα εγώ, αυτή είναι η πραγματικότητα. Επομένως γιατί να είναι υψηλή η βάση. Και εγώ σαν γονιός δε θα το έστελνα το παιδί μου.