Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Νοέμβριος 24, 2019, 08:13:05 μμ

Τίτλος: γνώσεις δασκάλων 2
Αποστολή από: platonas στις Νοέμβριος 24, 2019, 08:13:05 μμ
Το ξέρω ότι γίνομαι κακός αλλά ας σχολιάσουν οι ΠΕ70 τα παρακάτω
Δάσκαλα που διδάσκει σε 6η δημοτικού (πέρυσι 5η) αναφέρει τα παρακάτω
α) Η απόσταση από το σπίτι μου στη θάλασσα είναι πιο μικρή με το αυτοκίνητο παρά με τα πόδια
β) Η Σκιάθος το όμορφο νησί του Ιονίου
γ) Η Βοιωτία είναι προς την Βέροια;
δ) Ο Χριστός ξανασταυρώνεται ο Καζατζιδης το έγραψε.
Όλα αυτά είναι αληθινά. Όλα έχουν ειπωθεί ανερυθρίαστα και χωρίς να υπάρχει ίχνος ντροπής όταν έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις.
Καλά ασε το καζατζιδη. Γεωγραφία Ελλάδος δεν διδάσκεται στην 5η Δημοτικού; Πως δίδαξε αυτό το μάθημα η συναδέλφισσα;
Ας σχολιάσουν οι δάσκαλοι. Έχω όμως το ερώτημα (και από περιστατικά που έχω ακούσει στην τηλεόραση). Άραγε η συναδέλφισσα αντιπρωσοπεύει μικρό ή μεγάλο ποσοστο των δασκάλων;
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: papant στις Νοέμβριος 24, 2019, 08:27:19 μμ
Οι περισσότεροι...έτσι είναι...δυστυχώς... :'( :'( :'( 
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 24, 2019, 08:30:08 μμ
Καλά μην κάνετ' έτσι. Απ' την πρώτη δημοτικού ως την τρίτη λυκείου χαβαλές είν' το σχολειό για τους μαθητές. Δεν τρέχει και τίποτις. Πάντα έτσι ήταν.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: papant στις Νοέμβριος 24, 2019, 08:48:47 μμ
Xαβαλες στο σχολειο, μετα γινονται πολιτες με ψηφο...και μετα ερχεται ο "Αλεκος" που ακουγε Ντοιτσε βελε στην κατοχη... ;D ;D ;D



Καλά μην κάνετ' έτσι. Απ' την πρώτη δημοτικού ως την τρίτη λυκείου χαβαλές είν' το σχολειό για τους μαθητές. Δεν τρέχει και τίποτις. Πάντα έτσι ήταν.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:05:57 μμ
Είπαμε. Πάντα έτσι ήταν. Ποτέ δε λειτούργησε σωστά το σχολειό. Ούτε παλιά ούτε σήμερα. Η μόρφωση του κάθε παιδιού ποτέ δεν επαφίετο σ' ένα δάσκαλο που τυχόν θα 'χε. Ό,τι από μοναχό του κάθε παιδί διαβάσει μάθει ενδιαφερθεί. Άμα του λάχει και καλός δάσκαλος, ε θα 'ναι και λίγο τυχερό. Μέχρις εκεί.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: platonas στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:13:23 μμ
Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά που αναφέρω αυτα ειπώθηκαν από τη δασκάλα σε συζητήσεις μαζί μου και όχι απο μαθητές. Δεν αποτελούν κάτι που άκουσε η δασκάλα στο σχολείο από μαθητές αλλά γνώσεις που η ίδια έχει. Δηλαδή ή ίδια η δασκάλα "γνωρίζει" ότι το Χριστός ξανασταυρώνεται το έγραψε ο Καζατζίδης,ότι η Βοιωτία βρίσκεται στη Βέροια κλπ και όχι οι μαθητές της. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση με το θέμα έχει ότι από "Απ' την πρώτη δημοτικού ως την τρίτη λυκείου χαβαλές είν' το σχολειό για τους μαθητές. Δεν τρέχει και τίποτις. Πάντα έτσι ήταν" κάτι με το οποίο φυσικά και συμφωνώ.
Αν αυτα λεγόταν από μαθητές δεν είχα κανένα λόγο να ανεβάσω το θέμα εφόσον αποτελούν κανόνα που όλοι ξέρουμε από την καθημερινότητα μας.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: papant στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:14:03 μμ
Mε αυτη την λογικη ομως γιατι να πληρωνουμε 160.000 καθηγητες δασκαλους ?

Είπαμε. Πάντα έτσι ήταν. Ποτέ δε λειτούργησε σωστά το σχολειό. Ούτε παλιά ούτε σήμερα. Η μόρφωση του κάθε παιδιού ποτέ δεν επαφίετο σ' ένα δάσκαλο που τυχόν θα 'χε. Ό,τι από μοναχό του κάθε παιδί διαβάσει μάθει ενδιαφερθεί. Άμα του λάχει και καλός δάσκαλος, ε θα 'ναι και λίγο τυχερό. Μέχρις εκεί.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:16:32 μμ
Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά που αναφέρω αυτα ειπώθηκαν από τη δασκάλα σε συζητήσεις μαζί μου και όχι απο μαθητές. Δεν αποτελούν κάτι που άκουσε η δασκάλα στο σχολείο από μαθητές αλλά γνώσεις που η ίδια έχει. Δηλαδή ή ίδια η δασκάλα "γνωρίζει" ότι το Χριστός ξανασταυρώνεται το έγραψε ο Καζατζίδης,ότι η Βοιωτία βρίσκεται στη Βέροια κλπ και όχι οι μαθητές της. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση με το θέμα έχει ότι από "Απ' την πρώτη δημοτικού ως την τρίτη λυκείου χαβαλές είν' το σχολειό για τους μαθητές. Δεν τρέχει και τίποτις. Πάντα έτσι ήταν" κάτι με το οποίο φυσικά και συμφωνώ.
Αν αυτα λεγόταν από μαθητές δεν είχα κανένα λόγο να ανεβάσω το θέμα εφόσον αποτελούν κανόνα που όλοι ξέρουμε από την καθημερινότητα μας.
Αυτό λέω. Και που δεν ξέρει η δασκάλα τι έγινε; Δεν τρέχει κάτι. Η άγνοια δεν είν' ασυνήθιστο φαινόμενο για δασκάλους ή καθηγητές. Κι όποιο παιδί ενδιαφέρεται δεν περιμένει απ' το δάσκαλο για να μάθει.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: papant στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:17:18 μμ
Ναι άλλα τι λέει ο σύλλογος τους σε συνάντησή με τα στελέχη του Υπουργείου ? Δεν Θέλουμε ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμό ...καταλαβαίνετε το γιατί... :o

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά που αναφέρω αυτα ειπώθηκαν από τη δασκάλα σε συζητήσεις μαζί μου και όχι απο μαθητές. Δεν αποτελούν κάτι που άκουσε η δασκάλα στο σχολείο από μαθητές αλλά γνώσεις που η ίδια έχει. Δηλαδή ή ίδια η δασκάλα "γνωρίζει" ότι το Χριστός ξανασταυρώνεται το έγραψε ο Καζατζίδης,ότι η Βοιωτία βρίσκεται στη Βέροια κλπ και όχι οι μαθητές της. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση με το θέμα έχει ότι από "Απ' την πρώτη δημοτικού ως την τρίτη λυκείου χαβαλές είν' το σχολειό για τους μαθητές. Δεν τρέχει και τίποτις. Πάντα έτσι ήταν" κάτι με το οποίο φυσικά και συμφωνώ.
Αν αυτα λεγόταν από μαθητές δεν είχα κανένα λόγο να ανεβάσω το θέμα εφόσον αποτελούν κανόνα που όλοι ξέρουμε από την καθημερινότητα μας.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: papant στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:19:09 μμ
Τότε να απολυθείτε αφού παραδέχεστε ότι είστε άχρηστοι... 8)

Κι όποιο παιδί ενδιαφέρεται δεν περιμένει απ' το δάσκαλο για να μάθει.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: topsy στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:19:19 μμ
Όσο υπηρετούσα σε γυμνάσια απορούσα με την έλλειψη βασικών γνώσεων των μαθητών, ειδικά της πρώτης γυμνασίου. Μετά την μετάταξή στην πρωτοβάθμια, μου λύθηκαν πολλές απορίες...
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:20:02 μμ
Mε αυτη την λογικη ομως γιατι να πληρωνουμε 160.000 καθηγητες δασκαλους ?
Και να κλείσουν τα σχολειά δε θα κερδίσεις κάτι. Εξ άλλου η λογική πονάει κεφάλι κόψεις κεφάλι δεν οδηγεί πουθενά.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:20:32 μμ
Τότε να απολυθείτε αφού παραδέχεστε ότι είστε άχρηστοι... 8)
Κάνε αίτημα στο υπουργείο.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:24:01 μμ
Όσο υπηρετούσα σε γυμνάσια απορούσα με την έλλειψη βασικών γνώσεων των μαθητών, ειδικά της πρώτης γυμνασίου. Μετά την μετάταξή στην πρωτοβάθμια, μου λύθηκαν πολλές απορίες...
Πάντως η κάθε βαθμίδα κατηγορεί την προηγούμενη. Από παλιά. Οι καθηγητές του γυμνασίου τους δασκάλους του δημοτικού. Οι καθηγητές του λυκείου τους καθηγητές του γυμνασίου. Κι οι καθηγητές του πανεπιστημίου τους καθηγητές του λυκείου. Ότι στέλνουν τα παιδιά αγράμματα απ' τη μια βαθμίδα στην επόμενη. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: papant στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:29:06 μμ
Ποιο είναι το πρόβλημα τότε ?

Το πρόβλημα είναι βαθύτερο.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:39:33 μμ
Ποιο είναι το πρόβλημα τότε ?
Στη συλλογικότητα που ονομάζεται λαός αυτού του τόπου η γνώση ο στοχασμός η φιλομάθεια έχουν εξοβελιστεί για να πάρουν τη θέση τους η ευκολία ο εγωκεντρισμός οι κατηγόριες όπου τα τελευταία λαμβάνουν τ' ωραίο περιτύλιγμα των εκλεκτών δήθεν Ελλήνων απέναντι στους υπανάπτυκτους αλλοεθνείς. Όταν η μωρία βασιλεύει στα μυαλά τότε η προκοπή κι η έμφυτη τάση για μάθηση χάνονται. Κι αυτή η νοοτροπία για ν' αλλάξει θέλει άλλα διακόσια χρόνια.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: platonas στις Νοέμβριος 24, 2019, 09:43:02 μμ
Η αλήθεια είναι ότι οι δάσκαλοι έχουν να αντιμετωπίσουν πληθώρα γνωστικών αντικειμένων που πρέπει να διδαχθούν στο δημοτικό και μάλιστα σε πολλές τάξεις σε αρκετά υψηλό επίπεδο σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα. Αν εξαιρέσουμε την απαράδεκτη άγνοια της συναδέλφου (μάλλον μειοφηφία σε βαθμό "αγραμματοσύνης") ας φανταστουμε ένα δάσκαλο που επι χρόνια διδάσκει α και β δημοτικού ξαφνικά να πάρει 6η (γιατί έτσι προέκυψε). Έχει να βγάλει σε πέρας δύσκολα μαθητικά, φυσικές επιστήμες των οποίων η άποψη συγκρούεται με την καθημερινότητα των μαθητών (το κλασσικό τα βαρύτερα αντικείμενα πέφτουν πιο γρήγορα), ιστορία υψηλού επιπέδου,  γλώσσα που πολλές φορές απαιτεί φιλολογικές γνώσεις και γεωγραφία Ευρώπης (άγνωστη για πολλούς). Ίσως και στις παιδαγωγικές σχολές θα πρέπει να αλλάξουν από την βάση τους τα προγράμματα σπουδών.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: topsy στις Νοέμβριος 25, 2019, 06:45:21 πμ
Αν τους πέφτουν δύσκολα τα αντικείμενα τους, ας φύγουν η μία ή οι δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού και να μεταφερθούν στο γυμνάσιο, όπως συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: platonas στις Νοέμβριος 25, 2019, 08:11:28 πμ
Μία άλλη λύση είναι οι 2 τελευταίες τάξεις να αποκτήσουν ένα "γυμνασιακό χαρακτήρα" σε ότι αφορά τιν τρόπο διδασκαλίας. Δηλαδή το μάθημα να γίνεται από ένα είδος "ειδικότητας "  (θετικοί-θεωρητικοί) που θα αποκτίεται κατα τη διάρκεια των σπουδών. Όμως και εδώ τα προβλήματα πάρα πολλά σε μονοθέσια, διθεσια κλπ σχολεία, καθώς και το τι θα γίνει με τους ήδη υπηρετούντες. Πάντως το πρόβλημα είναι υπαρκτό σε ότι αφορά τις γνώσεις των δασκάλων στην διδασκαλία τόσων πολλών διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων.
Επειδή θέλω να το ψάξω. Σε ποιες χώρες του εξωτερικού υπάρχει 4 χρόνια πρωτοβάθμια και μετά οι μαθητές μπαίνουν στην β/θμια;
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: marietta_kom στις Νοέμβριος 25, 2019, 09:03:29 πμ
Μία άλλη λύση είναι οι 2 τελευταίες τάξεις να αποκτήσουν ένα "γυμνασιακό χαρακτήρα" σε ότι αφορά τιν τρόπο διδασκαλίας. Δηλαδή το μάθημα να γίνεται από ένα είδος "ειδικότητας "  (θετικοί-θεωρητικοί) που θα αποκτίεται κατα τη διάρκεια των σπουδών. Όμως και εδώ τα προβλήματα πάρα πολλά σε μονοθέσια, διθεσια κλπ σχολεία, καθώς και το τι θα γίνει με τους ήδη υπηρετούντες. Πάντως το πρόβλημα είναι υπαρκτό σε ότι αφορά τις γνώσεις των δασκάλων στην διδασκαλία τόσων πολλών διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων.
Επειδή θέλω να το ψάξω. Σε ποιες χώρες του εξωτερικού υπάρχει 4 χρόνια πρωτοβάθμια και μετά οι μαθητές μπαίνουν στην β/θμια;

Στην Ιταλία οι μαθητές ξεκινούν το δημοτικό στα 6 και μετά τα 11 ξεκινούν το Γυμνάσιο. https://www.miur.gov.it/web/guest/sistema-educativo-di-istruzione-e-formazione
Κάτι ανάλογο συμβαίνει, αν δεν κάνω λάθος, και στη Γαλλία.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: Νάκης Ιωάννης στις Νοέμβριος 25, 2019, 09:33:33 πμ
Έχοντας τριάντα χρόνια στην τάξη θα σας έλεγα: "Κοιτάξτε να κάνετε τη δουλειά σας στην αίθουσά σας και μην κατακρίνετε τους/τις προηγούμενους/ες. Είναι πολύ εύκολο να λέμε φταίει ο/η περσινός/η. Ποια είναι η δικιά μας ευθύνη σήμερα; Κάθε βαθμίδα τα ρίχνει στην προηγούμενη ή χειρότερα σε όποιον/α ήταν στη θέση μας πέρσι. Κακοί και καλοί εκπαιδευτικοί υπάρχουν παντού. Για τα κενά που συναντάς στην τάξη σου ΕΣΥ είσαι υπεύθυνος/η να τα θεραπεύσεις. Και τότε μίλα μόνο για σένα."
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: topsy στις Νοέμβριος 25, 2019, 10:42:37 πμ
Αν μπείτε στο Eurydice.com θα δείτε τι ισχύει στα αλλα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα και πως κρίνεται αν ένα παιδί μπορεί ή όχι να θεωρηθεί ότι έχει ολοκληρώσει σωστά την εκπαίδευση του στο δημοτικο
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: elranna στις Νοέμβριος 25, 2019, 02:57:21 μμ
Στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο, η πρωτοβάθμια είναι 5 χρόνια και η δευτεροβάθμια 7.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: skathari στις Νοέμβριος 25, 2019, 03:12:08 μμ
Γιατί συγγνώμη από καθηγητές δεν έχετε ακούσει διαμάντια? Μόνο από δασκάλους?

Εγώ έχω ακούσει από φιλόλογο "πυραναλώμα του πυρός", από μαθηματικό "τα κενά δεν πρέπει να καλύβονται με αναπληρωτές", από γυμναστή "ποιος άλλος παρελάζει φέτος με τα παιδιά?" και "το έχω πει εκατομμύριες φορές" από γαλλικό.

Επίσης ακούω πολύ συχνά να λένε γονείς πως ευτυχώς τα παιδιά τους μάθανε κάποια πράγματα στο δημοτικό, γιατί στη δευτεροβάθμια είναι όλοι ανίκανοι και τεμπέληδες και το μόνο που τους νοιάζει είναι να κάνουν ιδιαίτερα. Για να μην σχολιάσω και τις βάσεις εισαγωγής κάποιων καθηγητικών σχολών ειδικά φέτος.

Όπως λέει ο συνάδελφος Νάκης ας κοιτάει ο καθένας να κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί. Οι γενικεύσεις καλό είναι να αποφεύγονται. Η διάρκεια φοίτησης σε κάθε βαθμίδα, προσωπικά δεν νομίζω ότι παίζει τόσο σημαντικό ρόλο.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: platonas στις Νοέμβριος 25, 2019, 04:54:56 μμ
α) Το να κάνει κάποιος συντακτικό η γραμματικό δεν είναι τόσο σημαντικό όσο το να λέει αν η "Βιωτοία βρίσκεται στην Βέροια"  και άλλα.
β) Η ανάρτηση δεν αφορούσε το τι μαθαίνουν τα παιδιά αλλά αν μπορούν οι δάσκαλοι να αντιμετωπίσουν με επάρκεια το πλήθος των γνωστικών αντικειμένων που έχουν να διδάξουν. Πρέπει να γίνει μία μελέτη σοβαρή επάνω στο θέμα
γ) Όσες φορές έχεις ακούσει  από γονείς αυτά που αναφέρεις για τους καθηγητές άλλες τόσες και πολύ περισσότερες τα έχω ακούσει για τους δασκάλους από γονείς πάλι. οι γονείς δεν είναι καθόλου αξιόπιστη πηγή για το τι και πως μαθαίνουν τα παιδιά τους.
δ) Το ότι δεν μαθαίνυν οι μαθητές και από την μία βαθμίδα πάνε στην άλλ με κενά δεν οφείλεται μόνοσ την ανικανότητα και την γνωστική ανεπάρκει αμερικών να διδάξουν, αλλα΄σε ένα πλήθος παραγόντων που είναι εκτός του συγκεκριμένου θέματος.
ε) θα ήθελα όμως να απαντήσεις στο συγκεκριμένο παράδειγμα που έφερα σχετικά με το δάσκαλο που μετά από χρόνια 1η πάει 6η.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: skathari στις Νοέμβριος 25, 2019, 05:16:45 μμ
Κατ'αρχάς, το ότι τα συντακτικά και γραμματικά λάθη δεν είναι τόσο σημαντικά είναι η υποκειμενική σου γνώμη. Εγώ πιστεύω ότι είναι χειρότερα, ειδικά όταν τα ξεστομίζει φιλόλογος.

Πιστεύω επίσης, ότι οι δάσκαλοι μπορούν μια χαρά (αν θέλουν) να αντιμετωπίσουν το πλήθος των γνωστικών αντικειμένων που έχουν να διδάξουν και να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους ανάλογα με την τάξη που αναλαμβάνουν. Εννοείται ότι θα χρειαστεί να αφιερώσει περισσότερο χρόνο προετοιμασίας στο σπίτι του κάποιος που επί χρόνια είχε πρωτάκια και κάποτε αναλαμβάνει έκτη. Ισχύει και το αντίθετο. Ισχύει και για την δευτεροβάθμια. Το βασικό είναι η όρεξη που έχει ο καθένας και ο χρόνος που θέλει να αφιερώσει.

Όχι, δεν θεωρώ ότι η ύλη οποιασδήποτε τάξης του δημοτικού είναι υπερβολικά δύσκολη ή υψηλού επιπέδου για τους περισσότερους δασκάλους. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής. Το περιστατικό που αναφέρεις, αν ισχύει, το θεωρώ μεμονωμένο. Όμως επειδή δεν ήμουν παρούσα όταν έγινε, δεν ξέρω αν υπάρχει και το ενδεχόμενο να αστειευόταν και να παρεξήγησες.

Τίτλος: Απ: γνώσεις δασκάλων 2
Αποστολή από: elranna στις Νοέμβριος 25, 2019, 06:02:47 μμ
Λάθη κάνουμε όλοι μας, ειδικά στον προφορικό λόγο και κανένας μας δεν είναι το google για να γνωρίζει τα πάντα. Επίσης, υπάρχει πάντα η επικοινωνιακή περίσταση, πολλοί στην καθημερινότητά μας χρησιμοποιούμε τα τοπικά μας ιδιώματα. Από εκεί και πέρα, είναι προσωπική ευθύνη του καθενός να συνειδητοποιεί αν και πότε οι ανεπάρκειές του επηρεάζουν την ποιότητα της δουλειάς του και να πράττει ανάλογα.

Συμφωνώ κι εγώ ότι δεν είναι δόκιμο να κάνουμε γενικεύσεις από μεμονωμένα περιστατικά. Επίσης, τα τελευταία χρόνια η άγνοια θεωρείται προτέρημα, υπάρχει ένας πολύ έντονος αντιδιανοουμενισμός, σύμφωνα με τον οποίον η γνώση θεωρείται περιττή, πολλές φορές και εμπόδιο, γιατί οι αμόρφωτοι άνθρωποι θεωρούνται "γνήσιοι" και "ειλικρινείς" για κάποιο λόγο που εγώ τουλάχιστον δεν έχω καταλάβει. Και κάπως έτσι έχουμε καταλήξει να προσπαθούμε να πείσουμε κόσμο ότι η γη δεν είναι επίπεδη... Είναι πολύ πιο βαθιές οι ρίζες του προβλήματος.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασκάλων 2
Αποστολή από: papant στις Νοέμβριος 25, 2019, 06:39:22 μμ
Αμα ειναι ετσι να κλεισουμε τα σχολεια...ρε παιδια... :(

Επίσης, τα τελευταία χρόνια η άγνοια θεωρείται προτέρημα,
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασκάλων 2
Αποστολή από: leon. στις Νοέμβριος 25, 2019, 06:49:03 μμ
Ο Σεφέρης θεωρούσε ότι πιο εύκολα κι άμεσα αντιλαμβάνεται ένα ποίημα ο αγράμματος λαός παρά οι γραμματιζούμενοι. Η αλήθεια είναι πως άμα κανείς διαβεί το δρόμο για τη γνώση έχει χρέος να κοπιάσει για να φτάσει, να προσπαθήσει να φτάσει δηλαδή, στο φινάλε. Για τούτο λεν η ημιμάθεια χειρότερη απ' την αμάθεια. Ετούτο υποψιάζουμαι ότι είχε κατά νου ο Σεφέρης. Αυτό που σήμερα εκλείπει είναι στην πραγματικότητα δυο πράγματα. Τόσο η αθωότητα της παντελούς έλλειψης εγγράμματης γνώσης όσο κι η θέληση η ορμή να ολοκληρωθεί ο κύκλος της πορείας που αρχίνησε με το έμπα στα γράμματα. Και μένουμε στην αρχή ή στα μισά κι έτσι αντικρύζουμε στρεβλά τα πράγματα. Τους λόγους τους εξήγησα στο πρότερο μήνυμα.
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασκάλων 2
Αποστολή από: Landau στις Νοέμβριος 26, 2019, 01:32:22 πμ
Η λύση είναι απλή, κάτι που γίνεται δεκαετίες σε άλλες χώρες και έχει προαναφερθεί ήδη: πρωτοβάθμια 4-5 χρόνια (θα έλεγα 4 εγώ) και μετά δευτεροβάθμια. Θέλει πολιτική βούληση και επιστημονική τεκμηρίωση, για να ξεπεραστεί ο σκόπελος των αντιδράσεων (ξέρουμε ποιοι και γιατί θα αντιδράσουν...).
Τίτλος: Απ: γνώσεις δασάλων 2
Αποστολή από: jak_13 στις Νοέμβριος 26, 2019, 05:04:10 πμ
Ναι άλλα τι λέει ο σύλλογος τους σε συνάντησή με τα στελέχη του Υπουργείου ? Δεν Θέλουμε ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμό ...καταλαβαίνετε το γιατί... :o

Ούτε την αξιολόγηση βεβαίως...