Μόνο γέλιο μου προκαλεί. Θα βάλω πλάτη το κράτος μας?
Η κ. Λινού μπορεί να καταθέσει (εθελοντικά πάντα) τον πανεπιστημιακό μισθό της και όποια άλλα έσοδα από ερευνητικά πρότζεκτ κλπ έχει, για να ενισχύσει τη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών.
Η κ. Λινού μπορεί να καταθέσει (εθελοντικά πάντα) τον πανεπιστημιακό μισθό της και όποια άλλα έσοδα από ερευνητικά πρότζεκτ κλπ έχει, για να ενισχύσει τη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών.
Έστω ας ενισχύσει το ΕΣΥ.
Πάει κ αυτή. η μόνη που έλεγε τον μάιο να μην ανοίξουμε, τελικά όλοι στον τοίχο θέλουν να μας στήσουν.
Σε φόρουμ γονέων διάβασα σήμερα, αφού το υπουργείο δεν έχει κάνει καμία προετοιμασια κ δεν μας έχει επιμορφώσει στην εξ αποστάσεως, να κλείσει τα σχολεία κ να μας κάνει στάση πληρωμών, να χαθεί η χρόνια για να μην κοροϊδευόμαστε.....
Ο κόσμος να χαλάσει, η Γ' λυκείου θα δώσει πανελλήνιες. Με εξ αποστάσεως, τηλεπάθεια, κρυστάλλινη σφαίρα χάρισμα κληρονομικό, με σήματα καπνού, τα μαθήματα της Γ' λυκείου θα γίνουν. Δεν παίζουν με το ιερό τέρας της ελληνικής εκπαίδευσης.
ναι αυτό το αίσχος. προτεραιότητα είναι τα μικρά παιδιά που θέλουν υποστήριξη στη μάθηση. ας το εμπεδώσουμε επιτέλους. η η λυκείου είναι σχεδον ενήλικες κ μόλις μπουν στο πανεπιστήμιο ξεχνάμε τι ποιότητα εκπαίδευσης παρέχεται, σταματάει το νταντεμα, τους παρατάμε να βγάλουν άκρη μόνοι τους, εκεί δεν μας νοιάζει πώς θα πάρουν πτυχίο με εξ αποστάσεως εξετάσεις κ μισοχαμενα εξάμηνα, που θα βγουν κ με επαγγελματική ευθύνη, όλα για τις πανελλήνιες.
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Το 'χω ξαναπεί ότι πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ εξορθολογισμός της ύλης, ΠΡΙΝ ξεκινήσουν μαθήματα, έτσι ώστε να μη φύγουν τα παιδιά χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες στα μαθήματα αλυσίδες, ειδικά στο δημοτικό.
Δε θα με εκπλήξει πάντως αν ξεκινήσει μόνο η Γ' λυκείου. Τους έχω ικανούς για όλα.
ΥΓ. Ξέχασα την τράπεζα θεμάτων στην Α' λυκείου. Εκεί θα κλάψουν μανούλες...
Έστω ας ενισχύσει το ΕΣΥ.
Πάει κ αυτή. η μόνη που έλεγε τον μάιο να μην ανοίξουμε, τελικά όλοι στον τοίχο θέλουν να μας στήσουν.
Σε φόρουμ γονέων διάβασα σήμερα, αφού το υπουργείο δεν έχει κάνει καμία προετοιμασια κ δεν μας έχει επιμορφώσει στην εξ αποστάσεως, να κλείσει τα σχολεία κ να μας κάνει στάση πληρωμών, να χαθεί η χρόνια για να μην κοροϊδευόμαστε.....
Απλά οι καθηγητές πανεπιστημίου δεν έχουν απαξιωθεί όπως οι εκπαιδευτικοί και θα σου πει ο άλλος οι γιατροί μπροστά στο κίνδυνο δουλεύουν όλη μέρα οι εκπαιδευτικοί τι κάνουν; Κ πρόσεξε η Λινου είπε για εθελοντές όχι υποχρεωτικά! Επίσης αν είσαι σε νησί η σε μια απομακρυσμένη περιοχή είναι κ ένας τρόπος να περάσει η ώρα σου ειδικά αν είσαι εργένης
Δεν είναι εύκολες αποφάσεις αυτές.. να ανοίξεις ή όχι τα σχολεία στην έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μία λύση θα ήταν να ανοίξουν προσωρινά με αυστηρά μέτρα προστασίας, ώστε αμέσως μετά να ξεκινήσουν οι εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας (εξ αποστάσεως κλπ) μέχρι να μετριαστεί η επιδημιολογική κατάσταση (μετά τα πάρτι της νεολέρας!).
Τώρα για τα διάφορα φόρουμ "γονέων, θα αυτολογοκριθώ...
Αν είσαι εργένης σε νησί, υπάρχουν πολύ καλύτεροι τρόποι να περάσεις την ώρα σου... με μάσκα πάντα ::)
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Το 'χω ξαναπεί ότι πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ εξορθολογισμός της ύλης, ΠΡΙΝ ξεκινήσουν μαθήματα, έτσι ώστε να μη φύγουν τα παιδιά χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες στα μαθήματα αλυσίδες, ειδικά στο δημοτικό.
Δε θα με εκπλήξει πάντως αν ξεκινήσει μόνο η Γ' λυκείου. Τους έχω ικανούς για όλα.
ΥΓ. Ξέχασα την τράπεζα θεμάτων στην Α' λυκείου. Εκεί θα κλάψουν μανούλες...
Εκτός από όλους εμάς, πρέπει και η ύλη (τουλάχιστον στα δημοτικά) να προσαρμοστεί στις τρέχουσες έκτακτες συνθήκες.
Όσο για τα εθελοντικά απογευματινά μαθήματα, έκανα και θα εξακολουθώ να κάνω για τη Γ' Λυκείου, αν μου ζητηθεί και αυτή τη σχολική χρονιά (είμαι σε περιοχή, όπου δεν υπάρχουν φροντιστήρια για το μάθημά μου και αμφιβάλλω για το αν θα γίνει ενισχυτική). Είναι, όμως, προσωπική απόφαση του κάθε ενός μας. Δεν έχουν όλοι τον χρόνο για να τα κάνουν.
Ok, αν ήμουν χωρίς υποχρεώσεις θα ήθελα να συμμετέχω στο κοινωνικό φροντιστήριο της περιοχής μου. Ως εκεί. Για παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα ναι να τα βοηθήσω. Όλα τα άλλα είναι εκμετάλλευση των εκπαιδευτικών. Π.χ. καθηγήτρια μουσικής πήγαινε σε τρία σχολεία και το απόγευμα έκανε δωρεάν μαθήματα μουσικής στον δήμο. Δεν άκουσε ποτέ ένα ευχαριστώ. Κορόιδο ένιωσε τελικά.
Με την ευκαιρία να πω και ξέρω ότι δεν θα αρέσει αυτό. Ναι, είναι προκλητικό να καθόμαστε 2 μήνες. Θα ήθελα να δουλέψω εθελοντικά σε ένα μουσείο για έναν μήνα του καλοκαιριού. Μου δίνεται αυτή η δυνατότητα; Όχι. Φταίω εγώ λοιπόν;
Αν είσαι εργένης σε νησί, υπάρχουν πολύ καλύτεροι τρόποι να περάσεις την ώρα σου... με μάσκα πάντα ::)
Με την πρόβλεψη ότι τα κρούσματα θα ανέλθουν σε 1000 ημερησίως, τα εθελοντικά προγράμματα σε σχολεία πάνε περίπατο. Προγράμματα περιβαλλοντικής, πολιτιστικών, κλπ. δεν θα μπορέσουν να υλοποιηθούν. Απορώ πώς θα υλοποιηθούν και τα μαθήματα. Απορώ πώς θα ανοίξουμε, όταν μας έκλεισαν με ελάχιστα κρούσματα. Επίσης εμείς που επιστρέφουμε στα αστικά κέντρα είμαστε σε εξαιρετικά δεινή θέση. Γιατί στην επαρχία με ένα τοπικό lockdown ελέγχεις εύκολα την κατάσταση. Στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη πάμε στο στόμα του λύκου.
Το κακό είναι ότι οι γονείς παίρνουν ως δεδομένο το ότι ο χ έκανε ενισχυτική, ο ψ έκανε πρόγραμμα, ο ω έκανε θεατρικό, και αντί να πουν μπράβο σε όποιον το έκανε, βρίζουν τους άλλους.
Να πω κάτι για τα αστικά κέντρα. αυτές τις μέρες υπάρχει ανησυχία γιατί πολλοί γυρίζουν από νησιά άρρωστοι. αυτοί καταγράφονται στο μέρος που μένουν. στα νησιά τα κρούσματα ανακοινώνονται ανά περιφέρεια κ δεν ξέρουμε πού είναι, όπως έγινε κ με τον Πόρο. Δηλαδή κ εμείς τώρα ακούμε δυο τη μια μέρα Κυξκαδες, τρία την άλλη, δεν ξέρουμε σε ποιο νησί κ τι πρέπει να γίνει. λες κ τα νησιά είναι disneyland. κατοίκους δεν έχουν; εμείς δεν πρέπει να ξέρουμε για τη διασπορά;Έχεις δίκιο όπως πρέπει να ξέρουμε και για περιοχές Αττικής.
σίγουρα όμως αν κλείσουν όλα όπως πχ στον πόρο μετά είμαστε ήσυχοι. αλλά πρέπει να φτάσουμε εκεί άραγε;
Αν δούμε σε ποια νησιά έχουν ληφθεί έκτακτα μέτρα, όπως το μεταμεσονύκτιο κλείσιμο σε μαγαζιά, θα καταλάβουμε που υπάρχει η μεγαλύτερη διασπορά.
ας κανουν προσλήψεις ωστε εστω στα μεγάλα αστικά κέντρα με τα περισσότερα κρούσματα να λειτουργουν πρωι απόγευμα τα σχολεία με μικρό αριθμό μαθητων στην ταξη
Δεν είναι τα μόνα όμως. Στα νησιά δεν ξέρουμε καν αν υπάρχει ένα κρούσμα, μόνο από φήμες.
Το ζήτημα ειναι οτι και ακομα χωρις προσλήψεις αν το κάνουμε εθελοντικα θα εχουμε ενα σημαντικο ηθικο πλεονεκτημα!
Κάθε μέρα βγαίνει λίστα με κρούσματα ανά περιφέρειες κλπ. Αρκετά νησιά είναι με έστω και 1 κρούσμα καθημερινά.
Φαντάζομαι η εφορία, τα μαγαζιά κλπ θα δέχονται ως πληρωμή το.. άυλο ηθικονόμισμα ::)
Κάθε μέρα βγαίνει λίστα με κρούσματα ανά περιφέρειες κλπ. Αρκετά νησιά είναι με έστω και 1 κρούσμα καθημερινά.
Φαντάζομαι η εφορία, τα μαγαζιά κλπ θα δέχονται ως πληρωμή το.. άυλο ηθικονόμισμα ::)
Μην βλέπεις κοντόφθαλμα! Η κοινωνια που θα ευεργετηθει θα απαιτήσει να ενισχυθούν τα σχολεια κλπ για εμενα εινια μια καλη ευκαιρια ετσι κι αλλιως δεν ειναι οι καθηγητες εργάτες αλλα λειτουργοι!
Μην βλέπεις κοντόφθαλμα! Η κοινωνια που θα ευεργετηθει θα απαιτήσει να ενισχυθούν τα σχολεια κλπ για εμενα εινια μια καλη ευκαιρια ετσι κι αλλιως δεν ειναι οι καθηγητες εργάτες αλλα λειτουργοι!
Ελπίζω η εφορία να δεχτεί το παραπάνω επιχείρημα και να διαγράψει αυτόματα τις οφειλές, οι καταστηματάρχες θα παρέχουν δωρεάν τα προϊόντα τους κ.ο.κ.Δε μπορώ να σας καταλάβω. Πραγματικά. Το δεύτερο γράμμα στην ΟΛΜΕ είναι λ ε ι τ ο ύ ρ γ η μ α. Κι όχι επάγγελμα. Άρα επιβάλλεται από ηθικής επόψεως η εθελοντική εργασία. Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε κι όλος ο κόσμος κάνει θυσίες το ν' απαιτούμε μισθό συνεχώς καθίσταται πρόκληση.
Για να τελειώνουμε με αυτά.. ο εκπαιδευτικός είναι εργαζόμενος, πρέπει να αμείβεται για την εργασία που προσφέρει και πρέπει να τηρείται η νομοθεσία ως προς το ωράριο εργασίας, την υπερωριακή εργασία κλπ. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.
Αν θέλω να προσφέρω εθελοντική εργασία, θα πάω στην ενισχυτική διδασκαλία που διοργανώνει π.χ. το στέκι της γειτονιάς, το χαμόγελο του παιδιού κλπ.
Μην βλέπεις κοντόφθαλμα! Η κοινωνια που θα ευεργετηθει θα απαιτήσει να ενισχυθούν τα σχολεια κλπ για εμενα εινια μια καλη ευκαιρια ετσι κι αλλιως δεν ειναι οι καθηγητες εργάτες αλλα λειτουργοι!
Συμφωνώ απόλυτα!
Εγώ να προτείνω ακόμα να δωρίσουμε και από ένα νεφρό ο καθένας, τόσοι νεφροπαθείς υπάρχουν στην Ελλάδα, έτσι θα μας εκτιμήσουν επιτέλους!
Τέλος πάντων, να σοβαρευτούμε. Είναι δυνατόν να δουλεύουμε υπό συνθήκες κορονοϊού, με όλη την έξτρα κούραση του να φοράμε μάσκα, να ελέγχουμε τα παιδιά, να διαμορφώνουμε ανάλογα το μάθημά μας, κ.λπ και να διακινδυνεύουμε στην ουσία την υγεία μας, και έπειτα να πηγαίνουμε το απόγευμα να κάνουμε δεύτερη βάρδια δουλεύοντας διπλές ώρες; Πώς θα αντέξουμε; Και όλα αυτά από πάνω ΔΩΡΕΑΝ;
Rapsode, είσαι καλά πουλάκι μου; Χρειάζεσαι κάποιον να μιλήσεις; Μην διστάσεις, εμείς είμαστε εδώ για σένα 8)
Σίγουρα θα ειναι λιγότερα τα τμήματα και δεν λεω να παμε ολες τις ωρες το απόγευμα αλλα ενα 6η 10ωρο την εβδομαδα δεν ειναι τίποτα σημαντικο
Είναι οι μισές ώρες ενός συναδέλφου που θα είναι άνεργος! Τι εννοείς δεν είναι τίποτα σημαντικό;
Μα δεν ειναι οτι θα πάρουν καποιον για να τα κάνει! Πως θα πάρουμε την δουλεια συναδέλφου λεω αν καταβάζαμε εμεις την πρόταση να το κανουμε!
Θα πρέπει να κατεβάσουμε πρώτα την πρόταση να προσληφθούν περισσότεροι καθηγητές για να μπορέσουν να υπάρξουν περισσότερες ώρες για τα σπασμένα τμήματα. Σ'αυτή τη χώρα, ουδέν μονιμότερο του προσωρινού. Αν κατεβάσουμε πρόταση για περισσότερες εθελοντικές ώρες, πώς θα τους σταματήσεις μετά να το κάνουν αυτό μόνιμο μέτρο όποτε τους βολεύει; Αυτό μας έλειπε να προτείνουμε εθελοντικά απλήρωτη αύξηση ωραρίου!
Rapsodos, διαφωνώ κάθετα με την πρότασή σου, για τους λόγους που εξήγησαν οι elranna και μυωπία. Έχουμε πιο σοβαρά θέματα μπροστά μας:
https://www.skai.gr/news/ygeia/dermitzakis-poio-anoigma-sxoleion-an-synexisoume-etsi-endexomena-lokntaoun-athina-thessaloniki (https://www.skai.gr/news/ygeia/dermitzakis-poio-anoigma-sxoleion-an-synexisoume-etsi-endexomena-lokntaoun-athina-thessaloniki)
Αυτό δεν θα γίνει λεφτά δεν υπάρχουν ούτε για σαλιο
Εθελοντικά καταθέτω σενάρια μου ασύγχρονη εκπαίδευσης στις πλατφόρμες του υπουργείου.
Εθελοντικά χρησιμοποιώ τον υπολογιστή μου που εγώ πλήρωσα για να κάνω δουλειές του σχολείου.
Εθελοντικά χρησιμοποιώ την γραμμή μου που εγω πληρώνω για να κάνω δουλειές του σχολείου.
Εθελοντικά αγόρασα κάμερα για κάνω την σύγχρονη εκπαίδευση.
Εθελοντικά τόσα χρόνια χρησιμοποιώ το γραφείο μου στο σπίτι μου για να ετοιμάσω το μάθημα της επόμενης μέρας.
Εθελοντικά χρησιμοποιείται και το τηλέφωνό μου που εγώ πληρώνω για να με βρίσκουν οι γονείς.
Δεν νομίζεται ότι φτάνει πια τόσος εθελοντισμός.
Πειτε μου σε ποια ιδιωτική επιχείρηση, μιας και στο υπουργείο τους αρέσει αυτή η αναλογία, ο εργαζόμενος δουλεύει εθελοντικά για αυτή μετά το ωράριο του, της παραχωρεί δωρεάν το γραφείο του σπίτιου του με όλον τον εξοπλισμό του και οι πελάτες της τηλεφωνούν στο προσωπικό του νούμερο;!!!!
Αυτό δεν θα γίνει λεφτά δεν υπάρχουν ούτε για σαλιοΤότε όπως ο εκπαιδευτικός που θα καθίσει σπίτι του παλεύοντας να βοηθήσει τα παιδιά του να καλύψουν τα κενά και να οργανώσουν το διάβασμα τους, έτσι να καθίσει και ο κάθε γονιός να ασχοληθεί. Τέλεια δεν θα τα καταφέρει. Μην βιαστείτε να πείτε ότι δεν είναι η δουλειά τους και δεν μπορούν. Η δουλειά τους είναι να είναι γονείς. Λίγοι δεν έχουν βγάλει ούτε το γυμνάσιο. Δεν χρειάζεται να ξέρουν, αρκεί να βοηθήσουν τα παιδιά τους να οργανώσουν την μελέτη τους, να τους κρατάνε το βιβλίο.. Όποιος μπορεί θα τα στείλει φροντιστήριο, όποιος δεν μπορεί θα πρέπει να επωφεληθεί από αυτά που προσφέρονται ήδη όπως το κοινωνικό φροντιστήριο ή τα έτοιμα μαθήματα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο.
Συνήθως η εθελοντική προσφορά αξιολογείται επιπόλαια ως υποδιέστερη της αμοιβόμενης.
Επίσης, όταν προσφέρεται εθελοντικά εργασία κάποιοι ΙΣΩΣ παραμένουν άνεργοι.
Μετά βεβαιότητας ΌΧΙ.
Τους εθελοντές πυροσβεστες τους θεωρούμε υποδιέστερους;;
Τους εθελοντές πυροσβεστες τους θεωρούμε υποδιέστερους;;Σε γενικές γραμμές, ο όρος εθελοντισμός (Αγγλικά: volunteer) αναφέρεται στην ηθελημένη παροχή υπηρεσιών χωρίς το κίνητρο της υλικής ανταμοιβής, προς όφελος της κοινωνίας. Ο εθελοντισμός δεν είναι υποχρεωτικός, δηλαδή στηρίζεται στην αυτόβουλη συμμετοχή του ενεργού πολίτη. Όμως, εθελοντής χαρακτηρίζεται και εκείνος που συνεισφέρει υλικά αγαθά σε καταστάσεις που αυτά θεωρούνται αναγκαία για την κάλυψη ανθρωπίνων αναγκών, χωρίς να περιμένει αντάλλαγμα. Στόχος ενός εθελοντή είναι η βελτίωση των κοινωνικών, οικονομικών, περιβαλλοντικών, αθλητικών, εκπαιδευτικών και άλλων θεμελιωδών αναγκών μίας κοινωνίας.Πριν 6 χρονια και μετα απο μια συνεντευξη του ΛΟ
Τους εθελοντές πυροσβεστες τους θεωρούμε υποδιέστερους;;
5 σελίδες για να συζητάμε το τι πρότεινε ο κάθε άσχετος με τον χώρο της παιδείας;
Ντροπή σε όσους "συναδέλφους" εν μέσω 150.000 άνεργων εκπαιδευτικών που στηρίζουν τέτοιες σκέψεις.
Εθελοντισμός σε καπιταλιστικό συστημα δεν υφίσταται. Απειρη βλακεία ναι!
Παράθεση από: cgs στις Αύγουστος 14, 2020, 09:04:36 πμ
Συνήθως η εθελοντική προσφορά αξιολογείται επιπόλαια ως υποδιέστερη της αμοιβόμενης.
Επίσης, όταν προσφέρεται εθελοντικά εργασία κάποιοι ΙΣΩΣ παραμένουν άνεργοι.
Μετά βεβαιότητας ΌΧΙ.
Τους εθελοντές πυροσβεστες τους θεωρούμε υποδιέστερους;;
Προφανέστατα ομιλώ με θετική διάθεση.
Από τις μπλε επισημάνσεις θα καταλάβετε το ύφος της άποψής μου. (Δεν είμαι αλάνθαστος).
Τώρα για τους εθελοντές πυροσβέστες ...
Θεωρώ την προσφορά τους σημαντικότατη.
Δεν γνωρίζω:
1. Ποια είναι η σχετική τους εκπαίδευση.
2. Ποια μέσα ατομικής προστασίας παρέχονται κατά τις δράσεις/επιχειρήσεις τους.
3. Σε περίπτωση τραυματισμού τους - ή τέλους ζωής τους - τι γίνεται από πλευράς κρατικής μέριμνας.
4. Αν είναι πληροφορημένοι για άσχημες καταστάσεις ή είναι απλά φιλότιμοι και αλτρουϊστές.
ΥΣ. Όταν υπηρετούσα/εκπαιδευόμουν στην ΠΥ
Ευχαριστώ πολύ.
Οι εθελοντές πυροσβέστες προσφέρουν εθελοντική εργασία 3 8 ώρα το μήνα σε επαγγελματικό πυροσβεστικό σταθμό.Σε εθελοντικό πυροσβεστικό σταθμό μπορεί να κάνουν παραπάνω υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες του εθελοντικού σταθμού του πυροσβεστικού σώματος.
Οι εθελοντές πυροσβέστες παίρνουν μόρια σε προκηρύξεις του πυροσβεστικού σώματος για εποχικούς πυροσβέστες και σε προκηρύξεις για πυροσβέστες πενταετους υποχρεωσης.
Επίσης παίρνουν ειδικό ποσοστό στις πανελλήνιες εξετάσεις.Ολα τα παραπάνω ισχύουν εφόσον έχουν το απαιτούμενο όριο ηλικίας.
Επιπλέον για να γίνει κάποιος εθελοντής κάνεις αίτηση παίρνει την απαιτούμενη εκπαίδευση δίνει εξετάσεις και μετά παίρνει την κάρτα του εθελοντή.