Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: tiel στις Νοεμβρίου 05, 2022, 04:35:33 pm
-
Συνάδελφοι, έχετε κάποια σχετική ενημέρωση/επιμόρφωση ως προς τους συντονιστές γνωστικού αντικειμένου, πέραν του ασαφούς και γενικόλογου ΦΕΚ;
-
Συνάδελφοι, έχετε κάποια σχετική ενημέρωση/επιμόρφωση ως προς τους συντονιστές γνωστικού αντικειμένου, πέραν του ασαφούς και γενικόλογου ΦΕΚ;
Όπως δεν έχουμε απάντηση για τον λόγο που ψηφίζουμε ηλεκτρονικά χωρίς να έχουμε καραντίνα. Προσωπικά δεν ψήφισα και ελπίζω το ίδιο να έπραξαν και το σύνολο των συναδέλφων. Κοίτα, σε γενικές γραμμές αν διδάσκετε σε διαφορετικά τμήματα συνάδελφοι της ίδιας ειδικότητας να φροντίζετε να συμβαδίζετε ως προς το σημείο της ύλης καθώς και στο επίπεδο δυσκολίας διαγωνισμάτων-τεστ για να μην αρχίζουν οι μαθητές τις συγκρίσεις. Επίσης να φροντίσετε να ολοκληρώσετε την ύλη υπό την επιφύλαξη της τράπεζας θεμάτων. Τι θέλει το Υπουργείο; Διεκπεραίωση των εντολών του και ας μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και το μαθησιακό όφελος των μαθητών.
-
Κάποιοι σύμβουλοι έχουν κάνει επιμόρφωση σε διευθυντές, όχι σε μας.
-
Σ εμάς ο συμβουλοσ παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου μου έστειλε συνοπτικά μια παρουσίαση με τα βασικά του νόμου, την είχε στείλει πριν γίνουν οι τοποθετήσεις. Είπε ότι έχει στο πρόγραμμα να κάνει και επιμόρφωση.
Σε επικοινωνία με τους «αρμόδιους» συναδέλφους έδειξε ότι περιμένει να υπάρχει ένας συντονισμός για την ύλη (αναμενόμενο ούτως ή άλλως) και θεωρεί αυτονόητο ότι θα γίνουν και οι συνδιδασκαλιες. Στην
επισήμανση ότι και πρακτικά αυτό δεν είναι εφικτό (3 τουλ φιλόλογοι έχουμε ταυτόχρονα μάθημα κάθε μερα, κάποιοι έχουν υπερωρίες άρα μάθημα 8-2 κάθε μέρα κλπ), ήταν ασαφής. Του στιλ σας καταλαβαίνω αλλά κάντε ο,τι μπορείτε, είναι πρώτη χρόνια, δοκιμαστικό κλπ. Σίγουρα πάντως δεν θεωρεί κακές αυτές τις συνδιδασκαλιες. Τι να πει βέβαια, δουλειά του είναι.
-
Όπως δεν έχουμε απάντηση για τον λόγο που ψηφίζουμε ηλεκτρονικά χωρίς να έχουμε καραντίνα. Προσωπικά δεν ψήφισα και ελπίζω το ίδιο να έπραξαν και το σύνολο των συναδέλφων. Κοίτα, σε γενικές γραμμές αν διδάσκετε σε διαφορετικά τμήματα συνάδελφοι της ίδιας ειδικότητας να φροντίζετε να συμβαδίζετε ως προς το σημείο της ύλης καθώς και στο επίπεδο δυσκολίας διαγωνισμάτων-τεστ για να μην αρχίζουν οι μαθητές τις συγκρίσεις. Επίσης να φροντίσετε να ολοκληρώσετε την ύλη υπό την επιφύλαξη της τράπεζας θεμάτων. Τι θέλει το Υπουργείο; Διεκπεραίωση των εντολών του και ας μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και το μαθησιακό όφελος των μαθητών.
τα είπες όλα. οι ευσυνείδητοι μάχιμοι ρωτούν και αγωνιούν και προσπαθούν, όμως - όπως έχουμε γράψει κι εδώ- μάρτιο προκηρύσσονται εκλογές για τέλη μάρτη-αρχές απρίλη (ποιος μάιος που λέγανε...) , οπότε ΟΛΑ στο ρελαντί, καλά να φαίνονται. α, πάρτε και τσουβάλι για τις αυξήσεις.
τα ουσιαστικά που ρωτάτε άλλοι δεν αφορούν το ΥΠΑΙΘ. χωνέψτε το. ούτε τα στελέχη που τσεπώνουν μόρια και φράγκα.
-
Σ εμάς ο συμβουλοσ παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου
Κάποιοι σύμβουλοι έχουν κάνει επιμόρφωση σε διευθυντές, όχι σε μας.
ο άνθρωπος , αν κατάλαβα καλά, δεν ρωτά για συμβούλους-συντονιστές ΠΕΚΕΣ αλλά για την "κενοτομία" κεραμέως...γενικούρες θα πουν τα στελέχη . σε προεκλογική περίοδο όλα χαλλλλλαρά και θολά. Αυτοί είναι ντεμέκ στελέχη (οι συντονιστές ΠΕΚΕΣ), αν προχωρήσουν οι κρίσεις συμβούλων...
-
Κάποιοι σύμβουλοι- συντονιστές των ΠΕΚΕΣ έχουν κάνει επιμόρφωση σε διευθυντές, με σχετικές παρουσιάσεις.
-
Κάποιοι σύμβουλοι- συντονιστές των ΠΕΚΕΣ έχουν κάνει επιμόρφωση σε διευθυντές, με σχετικές παρουσιάσεις.
το διάβασα που το έγραψες , πολύ προσεκτικά. ε, και ; η απάντηση. γιατί σε διευθυντές ; αυτό που θέλω να πω και βλέπουν όλοι (αλλά τα βαφτίζουμε όλα αρνητισμό) είναι πως όλο αυτό είναι άλλο ένα πυροτέχνημα χωρις ουσιαστική στήριξη. οι πεκες σήμερα είναι, αύριο (λέει το υπαιθ, εγω δεν βλέπω να πολυαλλάζουν) δεν είναι. θα κατευθύνουν οι νέοι σύμβουλοι... αναμονή στο ακουστικό σας. λειτουργεί ο νέος θεσμός διαφοροποιητικά από την προτέρα κατάσταση , που οι έχοντες καλή θέληση ανά ειδικότητα είχαν μια συνεννόηση; ρητορικό το ερώτημα.
-
το διάβασα που το έγραψες , πολύ προσεκτικά. ε, και ; η απάντηση. γιατί σε διευθυντές ; αυτό που θέλω να πω και βλέπουν όλοι (αλλά τα βαφτίζουμε όλα αρνητισμό) είναι πως όλο αυτό είναι άλλο ένα πυροτέχνημα χωρις ουσιαστική στήριξη. οι πεκες σήμερα είναι, αύριο (λέει το υπαιθ, εγω δεν βλέπω να πολυαλλάζουν) δεν είναι. θα κατευθύνουν οι νέοι σύμβουλοι... αναμονή στο ακουστικό σας. λειτουργεί ο νέος θεσμός διαφοροποιητικά από την προτέρα κατάσταση , που οι έχοντες καλή θέληση ανά ειδικότητα είχαν μια συνεννόηση; ρητορικό το ερώτημα.
Όχι βέβαια. Ο σκοπός του θεσμού δεν είναι να λειτουργήσει. Αν υποθέσουμε ότι σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις χρειάζεται μια άνωθεν παρέμβαση λόγω κακής συνεννόησης (εμένα στα δέκα χρόνια μόλις πέρσι μου ετυχε, κι όχι κάτι που δεν λυνόταν μεταξύ μας), αυτό δεν μπορεί να το λύσει ένας συνάδελφος χωρίς ιεραρχική θέση ευθύνης. Δεν μπορείς να είσαι ισότιμος αλλά με κάποιο «αξίωμα» και να πας να ανακατευτείς στη διυλεια του αλλου. Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα του θεσμού αυτού. Η άτυπη ιεραρχία που θα δημιουργήσει κόντρες ή θα φέρει ανθρώπους σε δύσκολη θέση. Σκεψου συνάδελφος να κάνει καμία γκάφα σε διαγωνισμα. Και να διαμαρτυρηθεί ο γονιός κ ο διευθυντής να εμπλέξει τον συντονιστή αντικειμένου. Μοορεις να πεις σε συναδελφο ότι έκανε λάθος; Μπορείς να πάρεις το μέρος γονέα εναντίον συναδέλφου ακόμα κι αν ο γονιός έχει δίκιο; Δεν γίνονται αυτά.
-
Ας μην ξεχνάμε ότι στα ιδιωτικά ο θεσμός υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Τώρα, ανάλογα με το αποτέλεσμα των εκλογών, ο θεσμός ή θα ενισχυθεί ή θα ξεχαστεί, όπως τόσα άλλα...
-
Ας μην ξεχνάμε ότι στα ιδιωτικά ο θεσμός υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Τώρα, ανάλογα με το αποτέλεσμα των εκλογών, ο θεσμός ή θα ενισχυθεί ή θα ξεχαστεί, όπως τόσα άλλα...
Και στο εξωτερικό υπάρχει. Κακό δεν είναι με την έννοια του συντονισμού. Εγγ πχ έχω συναδελφο που κάνει ιστορία α και πάει παρα πολύ αργά γιατί θεωρεί σωστό μα μάθουν όλοι από κάτι καλά. Και μπορεί στην τάξη να τους βάζει έναν έναν να επαναλαμβάνουν ένα πρόσωπο ή γεγονός σαν δημοτικό. Τα παιδιά όντως μαθαίνουν, και οι πιο αδύναμοι. Δεν φτάνει όμως καν στον Μ Αλέξανδρο. Εγω παλιά έκανα βυζαντινή ιστορία και πλέον σταμάτησα γιατί έπρεπε να διδάξω πρώτα και την ελληνιστική κ τη ρωμαϊκή και μετά να μπω στη
-
ορίστε ! φαγωθήκατε τεμπέληδες που μου θέλατε και ενημέρωση και να ! ο ίδιος ρε ο ΓΓ που δεν έχει καλά καλά αναρρώσει από την κορώνα θα σας επιμορφώσει (μαζί με άλλα θέματα).
όλο το υπαιθ για σας δουλεύει 8)
για πείτε όσοι συνδεθείτε να μεταφέρετε τη σοφία της ΚΥ και εδώ στα χαμηλά...
-
και πως θα αντέξει το συστημα αν μπουμε 10.000 νοματαίοι ;
-
Και με μία σύνδεση ανά σχολείο, πάλι πολλοί θα είμαστε. Αναρωτιέμαι τι περισσότερο έχουν να μας πουν για τους ομίλους.
-
Και με μία σύνδεση ανά σχολείο, πάλι πολλοί θα είμαστε. Αναρωτιέμαι τι περισσότερο έχουν να μας πουν για τους ομίλους.
Και για τους συμβούλους σχολικής ζωής που όντως μπορεί να κάνουν κατ χρησιμο, γιατί δεν έχει επιμόρφωση;
Μήπως για να δείξει ότι μέντορες-συντονιστές-“ομιλαρχες» είναι η ελίτ που φαντασιώνεται η υπουργός; Αυτοί που θα βάλουν την πλεμπα στον ίσιο δρόμο; Γιατί αυτή η συνύπαρξη στο ίδιο σεμινάριο άσχετων ιδιοτήτων (τι σχέση έχει ο μέντορας με τον όμιλο) είναι τελείως άκυρη αν το δεις λογικά.
-
σχολιάζετε σχετικά σοβαρά , ενώ ειδικά οι δυο σας γνωρίζετε καλά ότι ΔΕΝ τους νοιάζει !
Και με μία σύνδεση ανά σχολείο, πάλι πολλοί θα είμαστε. Αναρωτιέμαι τι περισσότερο έχουν να μας πουν για τους ομίλους.
αναμένω ΕΝΑΣ να ρωτήσει (σιγά μην υπάρξουν ερωτήσεις) τι νόημα έχει το τρίπτυχο όμιλοι-προγράμματα δραστηριοτήτων- εργαστήρια δεξιοτήτων βασικά με τα ΙΔΙΑ θέματα...
προσοχή τι λέτε και κάνετε γιατί he is watching-listening... 8) ;D
-
Μήπως για να δείξει ότι μέντορες-συντονιστές-“ομιλαρχες» είναι η ελίτ που φαντασιώνεται η υπουργός; Αυτοί που θα βάλουν την πλεμπα στον ίσιο δρόμο; Γιατί αυτή η συνύπαρξη στο ίδιο σεμινάριο άσχετων ιδιοτήτων (τι σχέση έχει ο μέντορας με τον όμιλο) είναι τελείως άκυρη αν το δεις λογικά.
Ολοφάνερη κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών σε ανώτερους και κατώτερους. Αυτό είναι.
-
Σε δουλειά να βρισκόμαστε για να παραμυθιάζονται οι "άριστοι".
-
Η αριστεία μας μάρανε, που όταν είμαι μπροστά από τα τυριά στο σουπερμάρκετ ντρέπομαι να τα κοιτάξω.
-
Ε ρε μαύρο που θα φάνε!!! Στο δικό μου σχολείο (κέντρο Αθήνας το κτίριο και οι αίθουσες είναι σε άθλια κατάσταση και θυμίζουν φυλακές) και αυτοί ασχολούνται με μεντορασιόν και συντονιζασιόν!!! Μακράν πολύ καταπιεστικοί και πολύ δήθεν. Δεν αλλάζουν τίποτε στην παιδεία και δεν αναβαθμίζουν. Απλά πετάνε ένα γύρω επικοινωνιακά και διαφημιστικά πυροτεχνήματα. Τα προβλήματα τα σημαντικά είναι αλλού. Προσωπικά κρίνω ότι ως προς τους εκπαιδευτικούς είναι η πιο καταπιεστική πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ever!!! Δεν υπάρχουν... απλά...
-
Ashen συμφωνώ απολύτως!
-
Λοιπόν εγω που με όρισε με το έτσι θέλω ο διευθυντής, θέλω να του πω ότι θα το παρακολουθήσω και να αλλάξει όλο το πρόγραμμα για να έχω κενό εκείνη την ώρα. Αλλιώς να σχολάσουν τα παιδιά νωρίτερα, πράγμα που θα του προκαλέσει εγκεφαλικό. Κύριε διευθυντά, θα του πω, εσείς δεν λέγατε ποσο σημαντικός είναι ο ρόλος αυτός και πόσο χρήσιμος; Θέλω να επιμορφωθω, για να βάλουμε μετά και άριστα στον σχετικό τομέα της αυτοαξιολόγησης. Έτσι να συγκρουστεί μέσα του η υποχρέωση μου να κάνω babysitting με την υποχρέωση να τηρούμε κατά γράμμα της διαταγάς της υπουργού.
-
Έσπερος, πολύ ωραία ιδέα!
-
Αυτό ζητήσαμε και εμείς και ας τους βγει στο πρόγραμμα εκείνης της ημέρας τα κάτω επάνω (κυριολεκτικά).
-
Αυτό ζητήσαμε και εμείς και ας τους βγει στο πρόγραμμα εκείνης της ημέρας τα κάτω επάνω (κυριολεκτικά).
Τους συναδέλφους λυπάμαι που θα κάνουν πιο αργά εξαιτίας μου. Αλλά πολύ θα ήθελα να το πω. Περιμενω να δω τι θα πει εκείνος, είμαι σίγουρη ότι βασανίζεται από το δίλημμα.
-
Περιμενω να δω τι θα πει εκείνος, είμαι σίγουρη ότι βασανίζεται από το δίλημμα.
Γιατί ; Κι εκείνος είναι προσκεκλημένος /υποχρεωμένος να παρακολουθήσει. Εγώ θα έστελνα μέιλ στο μέιλ του σχολείου επίσημο για να υπάρχει : δυνάμει της υπ' αριθμ τάδε πρόσκλησης , κ. Δ/ντά μου, τι ώρα να συγκεντρωθούμε στο γραφείο σας για την από κοινού παρακολούθηση της υπηρεσιακής υποχρέωσης επιμόρφωσης που άρχεται στις 12.... ; Ας διευθετήσει τα λοιπά... εντέλλεται εξάλλου από τον ΓΓ !
-
Γιατί ; Κι εκείνος είναι προσκεκλημένος /υποχρεωμένος να παρακολουθήσει. Εγώ θα έστελνα μέιλ στο μέιλ του σχολείου επίσημο για να υπάρχει : δυνάμει της υπ' αριθμ τάδε πρόσκλησης , κ. Δ/ντά μου, τι ώρα να συγκεντρωθούμε στο γραφείο σας για την από κοινού παρακολούθηση της υπηρεσιακής υποχρέωσης επιμόρφωσης που άρχεται στις 12.... ; Ας διευθετήσει τα λοιπά... εντέλλεται εξάλλου από τον ΓΓ !
Ο διευθυντής δεν θέλει να σχολάνε τα παιδιά νωρίτερα. (όχι να μη χάνεται μάθημα, να μη σχολάνε νωρίτερα). αν τέσσερα άτομα αποδεσμευτούν από το μάθημα θα πρέπει να διαχειριστεί μια δύσκολη κατάσταση γι αυτόν….
-
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να μετακινήσει τις ώρες των συναδέλφων πριν τις 12:00. Απλά θα χρειαστεί να διδάξουν οι υπόλοιποι τις τελευταίες ώρες για να μην υπάρχει δυσλειτουργία στο πρόγραμμα του σχολείου. Έτσι, κανείς μαθητής δεν θα σχολάσει νωρίτερα!
-
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να μετακινήσει τις ώρες των συναδέλφων πριν τις 12:00. Απλά θα χρειαστεί να διδάξουν οι υπόλοιποι τις τελευταίες ώρες για να μην υπάρχει δυσλειτουργία στο πρόγραμμα του σχολείου. Έτσι, κανείς μαθητής δεν θα σχολάσει νωρίτερα!
Αυτό είναι αναστάτωση άνευ λόγου και δημιουργεί πρόβλημα σε αυτούς που σχολάνε τα παιδιά τους και πρέπει να φύγουν ή έστω κ σ αυτούς που γκρινιάζουν γιατί δεν θέλουν τελευταίες ώρες. Εγω ντρέπομαι να επιβάλω τέτοιο πράγμα σε συναδέλφους, ειδικά για επιμόρφωση παρωδια. Ακόμα και για σοβαρή επιμόρφωση θα το σκεφτόμουν αν θα το ζητουσα, ποσο μάλλον για κάτι γελοίο. Αναρψτιεμαι όμως, τι θα μας πει για το θέμα.
-
το πρόβλημα με τον κλάδο είναι ότι είναι μεγάλος και υπάρχουν συγκρουόμενα συμφέροντα, αλλιώς έπρεπε να τρολλάρει αυτούς που τον δουλεύουν και να μη συνδεθεί κανείς ! να μείνει μόνος ο ΓΓ και να περιμένει ! αλλά δεν έχει χιούμορ ο κλάδος , δεν έχει...
-
το πρόβλημα με τον κλάδο είναι ότι είναι μεγάλος και υπάρχουν συγκρουόμενα συμφέροντα, αλλιώς έπρεπε να τρολλάρει αυτούς που τον δουλεύουν και να μη συνδεθεί κανείς ! να μείνει μόνος ο ΓΓ και να περιμένει ! αλλά δεν έχει χιούμορ ο κλάδος , δεν έχει...
Τι χιούμορ μωρέ, άλλοι θα περιμένουν πώς κ πώς να το βάλουν στο βιογραφικό τους….
-
μωρέ τα έχω ξαναπεί και πρώτος , αλλά τα μόρια τα καβάτζωσαν (άπατα θα πάνε) , μπας και μοριοδοτείται και η επιμόρφωση η δίωρη ; εκτός αν βγει ειδική διάταξη , διότι είναι από υψηλά προσώπατα... ;D
-
Συνάδελφοι τα φώτα σας. Γίνεται δόκιμος (νεοδιόριστος) εκπαιδευτικός να οριστεί συντονιστής; Προβλέπεται κάτι τέτοιο;
-
Συνάδελφοι τα φώτα σας. Γίνεται δόκιμος (νεοδιόριστος) εκπαιδευτικός να οριστεί συντονιστής; Προβλέπεται κάτι τέτοιο;
Γιατί όχι; Αφού ο ρόλος του είναι να συγκαλεί τους συναδέλφους κατά καιρούς σε συναντήσεις για να συζητάνε για τον προγραμματισμό της ύλης κλπ. Δεν νομίζω ότι απαιτεί μεγάλη προϋπηρεσία κάτι τέτοιο...
-
Γίνεται εφόσον έχει από 5 χρόνια προϋπηρεσίας και πάνω
-
Δεν θυμάμαι να αναφέρει κάπου ρητά για αυτό που ρωτάς αλλά στα κριτήρια επιλογής είχε προϋπόθεση την διδακτική εμπειρία (από 15 ως 6 χρόνια τουλάχιστον) και την οργανική θέση στη σχολική μονάδα, που δύσκολα διαθέτει ένας δόκιμος εκπαιδευτικός.
-
όπως πάντα η τρικυμία εν κρανίω στο μαρούσι δείχνει ότι είναι - παρά τα παχιά λόγια- και άχρηστοι στη σύνταξη εγγράφων ή τεσπά η λογική τους είναι του παραλόγου...
αν δεις το ΦΕΚ δεν αναφέρει πουθενά κόφτη-απαραίτητη προϋπόθεση να σε ορίσει ουσιαστικά ο υπερδιευθυντής, έχει μάλιστα στα λεγόμενα κριτήρια - αν υπάρχει ουρά υποψηφίων - και μοριοδότηση, αν κατανοώ ορθά (δεν αναφέρει τη λέξη αλλά έχει αριθμούς για διάφορα ) . στο πεδίο Διδακτική υπηρεσία λέει τα εξής (τρελά κατ'εμέ και γενικά μπαχαλο η κατάσταση με μία λεξη) : διδακτική έτη 15 ή έστω 10, αν δεν πληρούνται τουλάχιστον 7 διδακτική ή έστω 6 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ (άρα υπάρχει προαπαιτούμενο;;;;; ) . πιάσε το αβγό και κούρευτο δηλαδή.
τι ανάγνωση κάνουν στο σχολείο/διεύθυνσή σου; σε όρισαν;
η οργανική δεν είναι προαπαιτούμενο , που αναφέρθηκε, απλώς πιάνει 2 (μόρια ή δεν ξέρω τι άλλο, δεν γράφουν στο ΦΕΚ , να ξέρουμε τι πιάνουμε).
τώρα τι ειπες ο ΓΓ στις κρυφές τηλεδιασκέψεις ... δε συνδέθηκα, δε μας είπαν άλλοι εδώ...
-
Γιατί όχι; Αφού ο ρόλος του είναι να συγκαλεί τους συναδέλφους κατά καιρούς σε συναντήσεις για να συζητάνε για τον προγραμματισμό της ύλης κλπ. Δεν νομίζω ότι απαιτεί μεγάλη προϋπηρεσία κάτι τέτοιο...
Υποτίθεται ότι ο διευθυντής εφαρμόζει τα κριτήρια μοριοδότησης. Το έργο του συντονιστή υποτίθεται ότι απαιτεί μια κάποια εμπειρία ώστε να μπορείς να παρακολουθήσεις τον συντονισμό και είναι λογικό. 1η 2η χρόνια δεν εχεις απόλυτη εικόνα, ίσως διδάσκεις μαθήματα πρώτη φορά. Ίσως βέβαια εχεις πολυετή εμπειρία ως αναπληρωτής στην πράξη, που αν είναι τετοια περίπτωση ας πούμε ότι δικαιολογείται. Αλλά γενικα από τη στιγμή που είναι μια θέση που απαιτεί κάποιον χρόνο, κάποια εμπειρία, κάποια ικανότητα διπλωματίας ενδεχομένως, και φυσικά να εχεις κάποιο κυρος αν είναι να βρεθείς και σε σύγκρουση ακόμη με συναδελφο (θεωρητικά μπορεί να συμβεί), δεν έχει πολλή λογική να το αναθέσεις σε νεοδιόριστο, ακόμα κι αν έχει πολλά τυπικα προσόντα. Είναι και αντιφατικό, από τη μια να είσαι σε καθεστώς συνεργασίας με τον μέντορα και από την άλλη να συντονίζεις συναδέλφους.
-
δεν έχει πολλή λογική να το αναθέσεις σε νεοδιόριστο, ακόμα κι αν έχει πολλά τυπικα προσόντα.
καταλαβαίνεις ότι αυτό που γραφεις εδώ και μόνο δεν στηρίζεται πλήρως στο ΦΕΚ έτσι; αν στα τυπικά έχει όσα αναφέρονται (έστω και θολά και απλώς είναι νεοδιοριστος) ;
-
καταλαβαίνεις ότι αυτό που γραφεις εδώ και μόνο δεν στηρίζεται πλήρως στο ΦΕΚ έτσι; αν στα τυπικά έχει όσα αναφέρονται (έστω και θολά και απλώς είναι νεοδιοριστος) ;
Ναι, αν δηλαδή δεν υπάρχει κανεις με τα ίδια ή λίγο λιγότερα τυπικα που να υπερτερεί σε κργανικοτητα και χρόνια υπηρεσίας; Μόνο τότε δικαιολογείται αυτό. Που δεν νομίζω ότι είναι πολύ πιθανό εκτός αν το σχολείο έχει μόνο
παλιούς χωρίς μεταπτυχιακά και νέους με παρα πολλά προσόντα, ακραίο και σπάνιο σενάριο. Δηλαδή ένας νέος θα συντονίζει κάποιον που θα μπορούσε να είναι μέντορας του;
(δεν το λέω υποτιμητικά, εγω έχω 10 χρόνια άρα είμαι νέα και με έβαλε με το ζόρι συντονίστρια πατώντας ακριβώς στα τυπικα προσόντα μου, αλλά οι δυο πιο παλιές όντως δεν είχαν μεταπτυχιακά, ΤΠΕ κ γλώσσες, όμως τα τυπικα που μου μέτρησε δεν έχουν σχέση με τον θεσμό και κανονικά δεν θα έπρεπε να τα μετρήσει, αυτός ήθελε όπως φαίνεται πρώτον να μην ζορίσει τις παλιές και δευτερον να φαίνεται ότι έχει προσοντούχους συντονιστές. Προβληματική κατάσταση δλδ. Αυτό θέλω να εξηγήσω. Αν ο διευθυντής ενεργεί έτσι, από πίσω υπάρχει κάτι μη φυσιολογικό).
-
τι ανάγνωση κάνουν στο σχολείο/διεύθυνσή σου; σε όρισαν;
Έχω λιγότερα από 5 χρόνια διδακτική εμπειρία, οπότε έχω μέντορα κ καλά, και ταυτόχρονα επειδή κανείς από τους παλιούς του Σχολείου δε θέλει να αναλάβει, ο διευθυντής με όρισε συντονιστή. Δεν κολλάνε αυτά τα δύο κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι μπορώ να πατήσω κάπου κ να αρνηθώ; γιατί από το φεκ άκρη δεν έχω βγάλει.
-
Έχω λιγότερα από 5 χρόνια διδακτική εμπειρία, οπότε έχω μέντορα κ καλά, και ταυτόχρονα επειδή κανείς από τους παλιούς του Σχολείου δε θέλει να αναλάβει, ο διευθυντής με όρισε συντονιστή. Δεν κολλάνε αυτά τα δύο κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι μπορώ να πατήσω κάπου κ να αρνηθώ; γιατί από το φεκ άκρη δεν έχω βγάλει.
Προφανώς δρν κολλάνε αλλά το φεκ είναι ασαφές γιατί δεν δείχνει να έχει κόφτη σε κανένα από τα κριτήρια. Δεν θυμάμαι να υπάρχει κόφτης. Αν αρνηθείς κ εσυ όπως οι άλλοι τι θα γίνει; Αφιυ εκείνοι το δικαιούνται, το δικαιούσαι κι εσυ.
-
Έχω λιγότερα από 5 χρόνια διδακτική εμπειρία, οπότε έχω μέντορα κ καλά, και ταυτόχρονα επειδή κανείς από τους παλιούς του Σχολείου δε θέλει να αναλάβει, ο διευθυντής με όρισε συντονιστή. Δεν κολλάνε αυτά τα δύο κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι μπορώ να πατήσω κάπου κ να αρνηθώ; γιατί από το φεκ άκρη δεν έχω βγάλει.
Αναμενόμενο όπως τα έγραφες και αν δεις την απάντησή μου για το ΦΕΚ , το είδες κι εσύ εξάλλου, δεν θα πάρεις σαφή απάντηση πιστεύω, όπως ειδικά είναι η κατασταση στα σχολεια τώρα, ούτε ο ΓΓ δεν ξέρει να σου πει, αν τον ρωτούσες. Γενικά ένα μπάχαλο... Θες να αρνηθείς όντως; Σε κουράζει; Μην κάνεις και τίποτα ιδιαίτερο. Τυπικό θα είναι μάλλον καθώς φαίνεται στην πορεία. Περιμένουμε γενικότερα εξελίξεις όπως καταλαβαίνεις. Κάνε υπομονή. Μπορείς να μιλήσεις με διεύθυνση ή ΣΕΕ αλλά αμφιβάλλω αν θα πάρεις απάντηση και από εκεί. Ατυχία της εξουσιας των υπερδιευθυντών...
-
Δεν είναι απαραίτητα αθώο.
Σκεψου να προκύψει στο σχολείο θέμα μεταξύ ατόμων του ίδιου κλάδου - ή μάλλον μεταξύ γονέων και σχολείου. Ο κύριος τάδε έβαλε τόσες σελίδες που ήταν πολλές, ο κύριος δεινα έβαλε πιο εύκολο διαγωνισμα στο Α1, η κυρία τάδε έβαλε τα ιδθα θέματα σε όλους κ αυτοί που ήταν τελευταίοι τα ήξεραν, η κυρία τάδε πάει γρήγορα και ζητάει πιο πολλά κλπ. Και να εχεις διευθυντή γελοίο που θεωρεί ότι διευθύνει ιδιωτικό και οι πελάτες έχουν δίκιο, και να βάλει τον συντονιστή να βγάλει το φίδι απ την τρύπα. Κι αν είναι σαφές και προφανές ότι ο καθηγητής έχει δίκιο, κάτι πάει κι έρχεται. Αν όμως ο συνάδελφος έκανε ένα λάθος, έχει μια ιδιορρυθμία, είναι ξεροκεφαλος και δεν ακούει, οτιδήποτε, εκεί πώς ξεμπλέκεις; Θα πεις σε συναδελφο ότι κάνει λάθος; Θα τον καλύψεις με κίνδυνο να εκτεθείς και εσυ; Είναι πονηροί καιροί και ο θεσμός δεν μπήκε για διευκόλυνση.
-
Παρέμβαση-υπόδειξη στη δουλειά του άλλου δε μπορεί να γίνει. Ο συντονιστής γνωστικού έχει διακοσμητικό ρόλο. Για οποιοδήποτε ζήτημα ήθελε προκύψει αρμόδιος είν' ο διευθυντής. Αν ο τελευταίος πουλάει τρέλλα τότε δικό του πρόβλημα. Το επίδομα ευθύνης λέει κι ονομαστικά ποιος πλερώνεται κι άρα την πλερώνει.
-
Παρέμβαση-υπόδειξη στη δουλειά του άλλου δε μπορεί να γίνει. Ο συντονιστής γνωστικού έχει διακοσμητικό ρόλο. Για οποιοδήποτε ζήτημα ήθελε προκύψει αρμόδιος είν' ο διευθυντής. Αν ο τελευταίος πουλάει τρέλλα τότε δικό του πρόβλημα. Το επίδομα ευθύνης λέει κι ονομαστικά ποιος πλερώνεται κι άρα την πλερώνει.
Πώς δεν μπορεί; Αν δυο φιλόλογοι έχουν τελείως διαφορετικό ρυθμό και καθίσταται δύσκολο να συμβαδίσουν και να βγουν θέματα; (πέρσι μου ετυχε, είναι η πρώτη κι ελπίζω τελευταία φορά που σχολίασα τι έκανε συνάδελφος γιατί δεν έβρισκα λογική). Ο διευθυντής θα πει στον συντονιστή να το αναλάβει και να το λύσει ή θα τον κατηγορήσει που δεν το έκανε νωρίτερα.
Τον δικό μου διευθυντή τον έχω ικανό χαλαρά να μας φωνάξει για να κρίνουμε διαγωνισμα ή διόρθωση γραπτού από συναδελφο επειδή το απαίτησε γονιός. Και στον διευθυντή με κλειστές πόρτες του λες ότι είναι μ@@@@ και δεν ασχολείσαι. Στον γονιό που δεν ξέρει πώς λειτουργούν αυτά και εσένα μπορεί να σ έχει και σε εκτίμηση, τι θα πεις;
Αυτό το διακοσμητικό, είναι εκεί που μπορεί να καταλήξει και μάλλον εκεί θα καταλήξει. Η στόχευση δεν είναι αυτή όμως. Αυυο στο οποίο αποβλέπει είναι, να υπάρχει ομοιομορφία και ομοιογένεια μεταξύ των τμημάτων. Αφού λέει ότι συντονίζεις και τα διαγωνίσματα. Έτσι όπως γίνεται στο εξωτερικό κι εδώ στα ιδιωτικά, που δεν εχεις σχεδον κανένα περιθώριο προσωπικής ελευθερίας. Φυσικά εχεις δίκιο στο ότι το ιεραρχικό πλαίσιο είναι ασαφές, φυσικά δεν μπορείς να δώσεις εντολή σε συναδελφο κι αυτός δεν είναι υποχρεωμένος να σε ακούσει. Απ αυτήν την άποψη, είναι διακοσμητικό. Αλλά δεν σημαίνει ότι θα το περάσεις ανώδυνα.
(στο σχολείο μου λόγω θεμάτων συμπεριφοράς, ασχολήθηκαν παρα πολύ οι σύμβουλοι σχολικής ζωής, πιο πολύ απ τον διευθυντή θα έλεγα, και γι αυτό συγκέντρωσαν τελικά τα βέλη των υπολοίπων επειδή τα θέματα δεν λύθηκαν αμέσως ή τελείως. Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές είναι πάντα οκ προς τους μαθητες τους, συνολικά όμως δεν θα έλεγα το ίδιο για τις συναδελφικες τους σχέσεις, οπότε προκύπτουν προβλήματα).
-
Ο συντονιστής γνωστικού έχει διακοσμητικό ρόλο. Για οποιοδήποτε ζήτημα ήθελε προκύψει αρμόδιος είν' ο διευθυντής. Αν ο τελευταίος πουλάει τρέλλα τότε δικό του πρόβλημα. Το επίδομα ευθύνης λέει κι ονομαστικά ποιος πλερώνεται κι άρα την πλερώνει.
το ΦΕΚ δεν συμφωνεί ούτε μαζί σου ... έτσι θα είναι γενικά, το ανέφερα κι εγώ , αλλά υπάρχει το χαοτικό (και επί τούτου αλλά και λόγω ανικανότητας σύνταξης σε κάποια σημεία) και με τους υπερδιευθυντές και την "αξιολόγηση" όλα μπορεί να τα δούμε. το θέμα είναι εγγενές : ο νόμος δεν έπρεπε να περάσει έτσι τουλάχιστον , γιατί λέει κατάμουτρα ότι ο κλάδος έχει κορόιδα ! όταν αναφέρει ότι έχουν απο κοινού με τον διευθυντή την ευθύνη ξεκάθαρα (και χωρίς φράγκα , όπως το λες) ;
το θέμα - το έχω ξαναπεί- μέχρι να καταργηθεί ο νόμος από τον επόμενο, αν είναι άλλης κυβέρνησης , είναι να καταργηθεί στην πράξη, αλλά αυτό είναι στο χέρι μόνο των στελεχών και της στάσης που κρατάνε στα σχολεία (και των συμπλεγμάτων μερικών, συναδελφικότητας-αντισυναδελφικότητας , παρτακισμού και δεν συμμαζεύεται).
συμπερασματικά : στο (α)κατάλληλο περιβάλλον μπλέκεις μια χαρά...
-
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)
-
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)
Άρχοντας. Τιμούμε τέτοιους συναδέλφους που τιμούν το επάγγελμά μας ως λειτούργημα.
-
συμπερασματικά : στο (α)κατάλληλο περιβάλλον μπλέκεις μια χαρά...
Αυτό, πράγματι, είναι γενικός κανόνας.
-
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)
καλά, αυτή είναι γνωστή (σχεδόν πάγια) τακτική μερικών συμβούλων πολλά χρόνια τώρα κατά περίπτωση σε διάφορες ειδικότητες ;) , μερικοί και ανερυθρίαστα το παρουσιάζουν ως corpus (όχι δικό τους δίκαια αλλά με ψιλή εποπτεία και πρωτοβουλία) , δείτε τι κάνουμε στην περιοχή μου , πώς τους κατευθύνω κλπ κλπ ! το να βγάλει κάποιος ο ίδιος τράπεζα θεμάτων ΚΑΤΑΔΙΚΗ του κάποιος ούτε λόγος, ούτε έχω δει, ελπίζω να μην αδικώ, να μάθουμε να τον παλαμοκροτήσουμε κιόλας... η σαπίλα λέμε είναι βαθιά και χρόνια
-
Αντιγραφα όλων των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά και των τριων τάξεων του Λυκείου απαιτούσε και ο σύμβουλος των φιλολόγων στο νησί που υπηρετούσα κάποτε, για να ελέγχει την πορεία της ύλης (κάποιες κακες γλώσσες βέβαια έλεγαν ότι τα θέλει για να τα χρησιμοποιήσει στα ιδιαίτερά του διότι ήταν ένας από τους μεγαλύτερους και ακριβότερους ιδιαιτερατζήδες εκεί) ;)
Για να λέμε την αλήθεια πάντως, τα δυο τρία τελευταία χρόνια που διορίστηκαν άνθρωποι συχνά χωρίς καμία πρότερη εμπειρία, οι οποίοι όμως έχουν την αυτοπεποίθηση των άλλων χώρων όπου έχουν εργαστεί (τριτοβάθμια δλδ), έχω διαπιστώσει ότι κάποιοι μετά βίας γνωρίζουν τη νομοθεσία ή μετά βίας έχουν ρεαλιστικές προσδοκίες, οπότε βλέπεις στο διαγωνισμα γυμνασίου μια ύλη λες κ είναι πρόοδος στο παν/μιο. Χωρίς να ρωτούν τι συνηθίζεται, χωρις να ζητάνε μια συμβουλή ή μια ιδέα. Εγω όταν διορίστηκα, που από άλλο χψρο είχα έρθει, όλα μου τα διαγωνίσματα τα έδειχνα σε κάποιον, και πάλι βέβαια έκανα «πατάτες». Ακόμα κ τώρα αν δεν είμαι σίγουρη, ζητάω μια γνώμη (αν είναι πολλά, αν είναι πολύ δύσκολα κλπ).
-
εντάξει, μην υπερβάλλουμε ! πρέπει να μελετήσει κάποιος λίγο : αναλυτικό πρόγραμμα , οδηγίες μαθημάτων (κάθε χρόνο αναλυτικά) , βιβλίο καθηγητή/δασκάλου (αναλυτικότατα τελευταία χρόνια) ! υπάρχουν οδηγίες και διατάξεις για το πώς βάζεις διαγώνισμα , περιγράφεται (δεν σχολιάζω το πώς και τι , άλλο αυτό) , να διαβάζουμε και λίγο όχι όλα έτοιμα, κοινή λογική λίγη... αλίμονο αν και ο δάσκαλος θέλει δάσκαλο, μια γνώμη είναι θεμιτή, αλλά όχι και να μην έχεις διαβάσει βασικές "οδηγίες χρήσης" του επαγγέλματος ! δε φτάνει που ο εκπαιδευτικός είναι γονιός του γονιού;
-
εντάξει, μην υπερβάλλουμε ! πρέπει να μελετήσει κάποιος λίγο : αναλυτικό πρόγραμμα , οδηγίες μαθημάτων (κάθε χρόνο αναλυτικά) , βιβλίο καθηγητή/δασκάλου (αναλυτικότατα τελευταία χρόνια) ! υπάρχουν οδηγίες και διατάξεις για το πώς βάζεις διαγώνισμα , περιγράφεται (δεν σχολιάζω το πώς και τι , άλλο αυτό) , να διαβάζουμε και λίγο όχι όλα έτοιμα, κοινή λογική λίγη... αλίμονο αν και ο δάσκαλος θέλει δάσκαλο, μια γνώμη είναι θεμιτή, αλλά όχι και να μην έχεις διαβάσει βασικές "οδηγίες χρήσης" του επαγγέλματος ! δε φτάνει που ο εκπαιδευτικός είναι γονιός του γονιού;
Κι όμως τα τελευταία χρόνια, το έχω δει και αυτό. Κι είναι και στενάχωρο γιΤι δίνει πάτημα στους γονείς να διαμαρτύρονται και εκτίθενται άνθρωποι που είναι προφανές ότι έχουν δουλέψει, ότι ενδιαφέρονται.
-
Όταν ο δάσκαλος κάνει καλά το μάθημά του στην τάξη τότε όλα βαίνουν ομαλώς. Τι σημαίνει κάνω καλά το μάθημά μου; Σημαίνει διδάσκω. Εξηγώ. Προσπαθώ. Αναλύω. Εμβαθύνω. Νοιάζομαι. Τότε, λοιπόν, ουδέν παράπονον υπάρχει από μαθητάς ή γονείς. Αν, όμως, δεν τα τηρεί αυτά και την έχει δει κάπως (που λεν και τα παιδιά) τότε κι οι γονείς θα διαμαρτύρονται και προβλήματα θα δημιουργούνται συνεχώς. Ο κόπος κι η έγνοια κάνει το δάσκαλο. Όσοι το σέβονται αυτό δεν αντιμετωπίζουν θέμα ή ό,τι προκύψει λύνεται ανώδυνα. Οι άλλοι καλώς τα παθαίνουν.
-
leon. Τόσο όμορφα και ξεκάθαρα. Όλα τα άλλα είναι περιττά.
-
Όταν ο δάσκαλος κάνει καλά το μάθημά του στην τάξη τότε όλα βαίνουν ομαλώς. Τι σημαίνει κάνω καλά το μάθημά μου; Σημαίνει διδάσκω. Εξηγώ. Προσπαθώ. Αναλύω. Εμβαθύνω. Νοιάζομαι. Τότε, λοιπόν, ουδέν παράπονον υπάρχει από μαθητάς ή γονείς. Αν, όμως, δεν τα τηρεί αυτά και την έχει δει κάπως (που λεν και τα παιδιά) τότε κι οι γονείς θα διαμαρτύρονται και προβλήματα θα δημιουργούνται συνεχώς. Ο κόπος κι η έγνοια κάνει το δάσκαλο. Όσοι το σέβονται αυτό δεν αντιμετωπίζουν θέμα ή ό,τι προκύψει λύνεται ανώδυνα. Οι άλλοι καλώς τα παθαίνουν.
@leon μιλώ για νεοδιόριστους που κάνουν αστοχίες, όπως κάναμε όλοι. Και για ανθρώπους που το ενδιαφέρον τους το διοχετεύουν σε μια υπερβολή. Καλή πρόθεση έχει αυτός που βάζει επανάληψη σε διαγωνισμα τετραμηνου όλη την ύλη, θεωρεί ότι έτσι τα παιδιά θα μάθουν, δεν το κάνει από κακία, όμως τα παιδιά τρελαίνονται από τον όγκο της μελέτης (κι επίσης ο νόμος λέει άλλα). Δεν αρκούν δυστυχώς οι καλές προθέσεις για να είσαι αποτελεσματικός με σωστό τρόπο. Επίσης δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι αίσθηση του πώς μιλάς σε 12, 15, 18 ετών και πώς σε φοιτητές, δεν έχουν αίσθηση του χρόνου που χρειάζονται οι μικρότεροι κλπ. Αυτά συχνά τα παιδιά τα παρερμηνεύουν ως υπερβολική αυστηρότητα και οι άνθρωποι βρίσκουν τον μπελά τους. Γι αυτό κανονικά χρειαχεται καθοδήγηση αλλά δυστυχώς λειπει η νοοτροπία της συνεργασίας. Ο καθενας θεωρεί ότι εκείνος ξέρει.
-
Δεν αναιρεί το ένα το άλλο. Όταν κάποιος δεν έχει συναίσθηση του τι ξέρουν οι μαθητές του μετά το μάθημα που κάνει, σημαίνει πως δεν αφουγκράστηκε καλά τις ανάγκες τους, έκανε μάθημα χωρίς αλληλεπίδραση μαζί τους και αυτό είναι λάθος. Δικαιολογημένα κάποιος θα του την πει. Δεν μπορείς να βάζεις πχ σε διαγώνισμα Οδύσσειας να βρουν προοικονομία και προϊδεασμό (πραγματικό γεγονός), ενώ δεν είναι καν στην ύλη τους να ξεχωρίζουν κάτι τέτοιο. Δεν διάβασες ποτέ την ύλη; δεν ξέρω αλλά και οι προθέσεις σου ακόμη αμφισβητούνται. Μπορεί να διορθωθείς αλλά όταν το έκανες δεν ήσουν παράδειγμα προς μίμηση και σίγουρα δεν έφταιγε που ήσουν νεοδιόριστος μόνο. Αυτό υποστηρίζω εγώ δηλ.
-
Εγώ πάλι δε νομίζω πως μόνο οι νεοδιόριστοι κάνουν αστοχίες. Όσοι μπαίνουν πρώτη φορά σε τάξη ή έχουν εμπειρία από άλλες βαθμίδες ή εργασιακά περιβάλλοντα ή δεν έχουν καμία εμπειρία πιθανόν να χρειαστούν καθοδήγηση. Αλλά δεν κάνουν μόνο αυτοί αστοχίες. Αυτό που βρίσκω απογοητευτικό και το έχω διαπιστώσει αρκετές φορές είναι πως πολλοί εκπαιδευτικοί δε διαβάζουν καν τι είναι στην ύλη ούτε πώς πρέπει να εξετάζονται οι μαθητές. Αρκετά συχνά στα διαγωνίσματα και στις εξετάσεις δεν ακολουθούν καν τις οδηγίες του υπουργείου. Έχει τύχει σε σχολείο να μη συμφωνούμε με συνάδελφο με πολλά χρόνια υπηρεσίας, επειδή ήθελα να ακολουθήσουμε για τα θέματα όσα ορίζονται από το υπουργείο ενώ ο συνάδελφος όχι. Σε εποχή που με μερικά κλικ μπορείς να βρεις τα πάντα ορισμένοι δεν μπαίνουν στον κόπο να ψάξουν τι ισχύει (βάζοντας τον εαυτό τους σε πιθανές περιπέτειες). Οπότε δεν είμαι σίγουρη αν λείπει η καθοδήγηση, που αν είναι σε πνεύμα υποστήριξης και συνεργασίας βοηθά πολύ, αλλά η διάθεση να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας.
-
@English Πιστεύω το ίδιο, μίλησα για τους νεοδιόριστους επειδή αναφέρθηκαν, το θέμα είναι όμως εκεί που το εντοπίζεις ακριβώς.
-
@English μέχρι τώρα δεν έχω δει ανθρώπους να μην είναι συνεπείς σε αυτό γενικα. Μόνο οι πιο μεγάλοι φιλόλογοι που δυσκολεύονται λίγο ας πούμε με το κειμενοκεντρικο κ βάζουν κάπως πιο παραδοσιακές ασκήσεις, αλλά όχι ότι δεν ακολουθούν τον νόμο. Γενικα δεν έχω δει εκπαιδευτικό να αδιαφορεί στο να κάνει σωστά τη διυλεια του. Γι αυτό το εντοπίζω σε νεοδιόριστους που έχουν έρθει με άλλη νοοτροπία, χωρίς να τους λειπει η διάθεση όμως. Μάλλον από ξερολίαση θα έλεγα ότι πάσχουν. Μίλαν για το πολύ 5 άτομα όμως σε σύνολο δεν ξέρω ποσων συναδέλφων έχω γνωρίζει.
-
@English μέχρι τώρα δεν έχω δει ανθρώπους να μην είναι συνεπείς σε αυτό γενικα. Μόνο οι πιο μεγάλοι φιλόλογοι που δυσκολεύονται λίγο ας πούμε με το κειμενοκεντρικο κ βάζουν κάπως πιο παραδοσιακές ασκήσεις, αλλά όχι ότι δεν ακολουθούν τον νόμο. Γενικα δεν έχω δει εκπαιδευτικό να αδιαφορεί στο να κάνει σωστά τη διυλεια του. Γι αυτό το εντοπίζω σε νεοδιόριστους που έχουν έρθει με άλλη νοοτροπία, χωρίς να τους λειπει η διάθεση όμως. Μάλλον από ξερολίαση θα έλεγα ότι πάσχουν. Μίλαν για το πολύ 5 άτομα όμως σε σύνολο δεν ξέρω ποσων συναδέλφων έχω γνωρίζει.
Ευτυχώς πολλές περιπτώσεις γενικής αδιαφορίας δεν έχω εντοπίσει κι εγώ. Απλά ανέφερα αυτό που μου έκανε εντύπωση. Φιλόλογος σε σχολείο όπου δούλευα έβαζε, για παράδειγμα, θέματα διαγωνισμάτων στην Ιστορία εντελώς διαφορετικά από αυτά που περιγράφουν οι οδηγίες. Ακόμα και να μην ξέρεις, ψάχνεις τι ισχύει και φυσικά λαμβάνεις υπόψη την εμπειρία των συναδέλφων σου και αυτά που σου λένε για τον τρόπο εξέτασης.
-
Εγώ πάντως δεν είπα πως δεν νοιάζονται για την δουλειά τους, λογικό να νοιάζονται όλοι αφού νοιάζονται για το μισθό τους. Δεν νοιάζονται οι περισσότεροι για τα παιδιά όμως, για την γνώση, για την διαμόρφωση του μέλλοντος, για την μάθηση, για το μάθημά τους. Νοιάζονται να τα έχουν καλά με τους συναδέλφους τους, νοιάζονται υπερβολικά μάλιστα, αλλά δεν νοιάζονται για τους μαθητές τους. Κ αν είχα καμία αμφιβολία συμβαίνει μόνο στο δικό μου σχολείο, μου έφυγε κ αυτή φέτος που βλέπω τι συμβαίνει και στο σχολείο του παιδιού μου. Δεν μπορεί να βλέπω μόνο εγώ κακούς εκπαιδευτικούς, εγώ και οι γονείς (εξαιρώ τους γονείς βαθμοθήρες). Δεν μπορεί μαθηματικός να μην κάνει μάθημα και φιλόλογος να αφήνει ολόκληρα διδακτικά αντικείμενα αδίδακτα και εγώ να λέω πως νοιάζεται. Λυπάμαι αλλά είναι σημείο των καιρών αυτό το χάος. Κ ναι οι μισοί αυτών αδιαφορούν απλώς και οι άλλοι μισοί και αδιαφορούν και δεν κατέχουν (με 9 πανελλήνιες μπαίνεις μαθηματικό και φιλολογίες πλέον). 5 άτομα δεν είναι...
-
Ευτυχώς πολλές περιπτώσεις γενικής αδιαφορίας δεν έχω εντοπίσει κι εγώ. Απλά ανέφερα αυτό που μου έκανε εντύπωση. Φιλόλογος σε σχολείο όπου δούλευα έβαζε, για παράδειγμα, θέματα διαγωνισμάτων στην Ιστορία εντελώς διαφορετικά από αυτά που περιγράφουν οι οδηγίες. Ακόμα και να μην ξέρεις, ψάχνεις τι ισχύει και φυσικά λαμβάνεις υπόψη την εμπειρία των συναδέλφων σου και αυτά που σου λένε για τον τρόπο εξέτασης.
Αυτό που λες μου κάνει τεράστια εντύπωση. Εννοείς ότι δεν έβαζε τις δυο ομάδες με την επιλογή; γιατί σε διαγωνισμα ούτε εγω βάζω 9 ερωτήσεις.
-
Δεν νοιάζονται οι περισσότεροι για τα παιδιά όμως, για την γνώση, για την διαμόρφωση του μέλλοντος, για την μάθηση, για το μάθημά τους. Νοιάζονται να τα έχουν καλά με τους συναδέλφους τους, νοιάζονται υπερβολικά μάλιστα, αλλά δεν νοιάζονται για τους μαθητές τους.
Τι ωραία που τα γράφεις, ppil!!! Κοινώς, νοιάζονται για την πάρτη τους! Και μάλιστα έχω προσέξει ότι σε σχολεία όπου αυτό συμβαίνει πιο έντονα, η ίδια νοοτροπία διαμορφώνεται και στα παιδιά.
-
Αυτό που λες μου κάνει τεράστια εντύπωση. Εννοείς ότι δεν έβαζε τις δυο ομάδες με την επιλογή; γιατί σε διαγωνισμα ούτε εγω βάζω 9 ερωτήσεις.
-
Έβαζε, για παράδειγμα, μόνο πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενού. Επειδή κάποιες χρονιές δίδαξα κι εγώ Ιστορία για συμπλήρωση ωραρίου (μη με φάτε οι φιλόλογοι), ακολουθούσα όσο γινόταν τις οδηγίες, με δύο ομάδες αλλά λιγότερα θέματα, ακριβώς όπως κι εσύ, δίχως επιλογή λόγω χρόνου. Το ίδιο έκανε κ η πλειοψηφία των υπόλοιπων διδασκόντων φυσικά. Κι εκεί άρχιζαν παράπονα ότι η μεν έβαζε εύκολα θέματα ενώ οι δε δύσκολα. Οι μαθητές των τμημάτων της όμως δεν είχαν στην ουσία μια προσομοίωση των εξετάσεων και τα έβρισκαν σκούρα στο τέλος μιας και δεν είχαν εξασκηθεί σε αυτό.
ok κατάλαβα. Αυτό σαφώς είναι πρόβλημα και αστοχία μεγάλη. Δεν πιστεύω όμως ότι αυτά γίνονται συχνά. Αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις, τιθεται το ερώτημα. Αν είσαι συντονιστής και το δεις, τι κανεις; Ποιον καλύπτεις αν υπάρξει διαμαρτυρία; Τον μαθητή ή τον συναδελφο παρολο που σφάλλει; Δεν εννοώ αν ζητήσει τη γνώμη σου που μπορείς απλα να το πεις. Αν υπάρξουν παράπονα κ ο διευθυντής σε ρωτήσει. Τι κανεις; Παίρνεις θέση; Γιατί σε τετοια δεν είναι εύκολο να καλύπτεις τον συναδελφο αλλά ουυε είναι ασφαλές να δίνεις πάτημα σε γονείς να έχουν άποψη για τη δουλειά σου.
-
@erietta Δεν βγήκε ποτέ τίποτα καλό με το να κάνουμε πως δε βλέπουμε και χαίρομαι που είσαι δίκαιος άνθρωπος.
@ Έσπερος Αν είσαι συντονιστής δεν πρέπει να το αφήσεις να συμβεί καν, γι΄αυτό και δεν έπρεπε να είναι θέση που δίνεται έτσι άστοχα όπως δίνεται.
-
@erietta Δεν βγήκε ποτέ τίποτα καλό με το να κάνουμε πως δε βλέπουμε και χαίρομαι που είσαι δίκαιος άνθρωπος.
@ Έσπερος Αν είσαι συντονιστής δεν πρέπει να το αφήσεις να συμβεί καν, γι΄αυτό και δεν έπρεπε να είναι θέση που δίνεται έτσι άστοχα όπως δίνεται.
Άρα ως συντονιστής θα πρέπει να ελέγχω και να επεμβαίνω στη δουλειά άλλων; Άλλο να δώσω μια συμβουλή αν ρωτηθώ. Γι αυτό βρβαια το έχω πει, εγω τη θέση δεν την ήθελα, αν μου ζητήσουν να φερθώ αντισυναδελφικα θα παραιτηθώ. Γιατί δεν μπορώ να υποστηρίξω καταφανώς συναδελφο που κάνει λάθος, θα χάσουν οι γονείς την εμπιστοσύνη που έχω χτίσει τόσα χρόνια δείχνοντας ότι ενδιαφέρομαι για τα παιδιά. Ούτε όμως μπορώ να κάνω την έξυπνη που ελέγχει συναδέλφους.
-
Ήταν η πρώτη ερώτηση που έκανα όταν μου ανακοίνωσε ο διευθυντής πως με επιλέγει με το ζόρι. Ευτυχώς υπήρχαν πολλοί εθελοντές και το ξανασκέφτηκε.
-
Ήταν η πρώτη ερώτηση που έκανα όταν μου ανακοίνωσε ο διευθυντής πως με επιλέγει με το ζόρι. Ευτυχώς υπήρχαν πολλοί εθελοντές και το ξανασκέφτηκε.
Εμάς μας διαβεβαίωσε ότι δεν θα χρειαστεί ποτέ κάτι οπότε μετά τη διαβεβαίωση είμαστε σίγουρες ότι θα χρειαστεί 8)
-
Πόση αυθεντία μαζεμένη σε έναν σύλλογο μπορεί να αντέξει κανείς...;
Είμαστε εμείς που τα κάνουμε όλα άψογα. Είναι κι εκείνοι (οι άλλοι -νεοδιόριστοι κυρίως, με υφάκι) που χρήζουν επιεγόντως συντονισμού, καλουπώματος, καθοδήγησης και εν τέλει επιπλήξεως απο εμάς (που φυσικά τα κάνουμε όλα τέλεια).
Καλά μάς κανουν, λέω εγώ. Υπάρχει έτοιμο το υλικό που λαχταρά εναν δερβέναγα. Γράψτε με ονοματεπώνυμο να σας χαρώ λίγο..
-
Εμάς μας διαβεβαίωσε ότι δεν θα χρειαστεί ποτέ κάτι οπότε μετά τη διαβεβαίωση είμαστε σίγουρες ότι θα χρειαστεί 8)
;D
-
Καλά μάς κανουν, λέω εγώ. Υπάρχει έτοιμο το υλικό που λαχταρά εναν δερβέναγα.
χαιρετίσματα... αυτό περίμενες να δεις το νήμα για να το διαπιστώσεις ότι κάτι τρέχει ;
εγώ πάντως να προτείνω εδώ και στο άλλο νήμα "μέντορας" να κάνουν κάποιοι αίτηση στην πλατφόρμα διευθυντών σχολικών μονάδων ! α, όλα κι όλα ! είπε η Νίκη και ο ΓΓ ότι θα πάρουν μόρια και να ! προβλέπεται, τρεχάτε
πάντως έχει πλάκα η πλατφόρμα, την πληρώσαμε (και αυτή και τις άλλες δύο των μεγαλοστελεχών) , μπείτε όλοι να δείτε και από περιέργεια :)
-
Πόση αυθεντία μαζεμένη σε έναν σύλλογο μπορεί να αντέξει κανείς...;
Είμαστε εμείς που τα κάνουμε όλα άψογα. Είναι κι εκείνοι (οι άλλοι -νεοδιόριστοι κυρίως, με υφάκι) που χρήζουν επιεγόντως συντονισμού, καλουπώματος, καθοδήγησης και εν τέλει επιπλήξεως απο εμάς (που φυσικά τα κάνουμε όλα τέλεια).
Καλά μάς κανουν, λέω εγώ. Υπάρχει έτοιμο το υλικό που λαχταρά εναν δερβέναγα. Γράψτε με ονοματεπώνυμο να σας χαρώ λίγο..
Ποιος ανθρωπος στη δουλειά του τα κάνει όλα τελεια;
Εσυ όταν ξεκίνησες τα ήξερες όλα; Δεν ένιωσες ποτέ ότι θα ήθελες κάποιον να σου δώσει μια συμβουλή; Δεν ρωτούσες;
Η αλήθεια όμως είναι ότι κάποιοι δεν ρωτούν, αλλά και αντίστροφα κάποιοι δεν είναι διατεθειμένοι να βοηθήσουν. Ή αν είσαι ένας μόνο στον κλάδο σου δεν εχεις ποιον να ρωτήσεις. Υπάρχουν σύλλογοι που αδιαφορούν για τους νέους ή τους αναπληρωτές, ή τους αφήνουν εκτεθειμένους ή τους φορτώνουν όλα τα στραβά.
Επίσης σε πολλά μαθήματα η ύλη είναι τεράστια και οι οδηγίες μη ρεαλιστικές, οπότε θες κάποιον να σου πει στην πράξη τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει. Επίσης όταν στην ιστορία πχ διδάσκουμε δυο άτομα, που πρέπει να επιλέξουμε τι θα αφήσουμε αδίδακτο από την ύλη γιατί αλλιώς δεν βγαίνει, μπορεί να χρειαστεί μια μέση λύση γιατί συνήθως ένας είναι επίμονος και άλλος είναι υποχωρητικός. Ή θα θέλουν και οι δυο τα δικά τους και δεν θα βγαίνει άκρη.
Αυτά όλα χρειάζονται θεσπισμένη βοήθεια και καθοδήγηση. Το ιδανικό είναι να γίνεται από ανθρώπους που η επίσημη θέση τους είναι να κάνουν αυτήν την δουλειά. Σίγουρα όχι έτσι όπως το έκαναν μ αυτή την άτυπη ιεραρχία ππυ μόνο προβλήματα και συγκρούσεις μπορεί να δημιουργήσει. Το ότι είναι λάθος όμως, ειδικά ο θεσμός του συντονιστή, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να λυθεί το πρόβλημα του ότι ο νέος εκπαιδευτικός στην Ελλάδα αφήνεται αβοήθητος να κολυμπήσει στα βαθιά.
-
Μπορεί κάποιος με λιγότερα από 6 χρόνια προϋπηρεσία να οριστεί συντονιστής τάξεων ή γνωστικού αντικειμένου; Δεν είναι σαφές στο ΦΕΚ.
Σύμφωνα με τα ΚΡΙΤΗΡΙΑ επιλογής και όχι απλά μοριοδότηση φαίνεται το εξής:
Διδακτική προϋπηρεσία τουλάχιστον δεκαπέντε (15) έτη άλλως εκπαιδευτική προϋπηρεσία από δέκα (10) έτη και άνω. Σε περίπτωση που δεν πληρούνται τα ως άνω κριτήρια, τότε επιλέγεται εκείνος που διαθέτει διδακτική εμπειρία τουλάχιστον επτά (7) έτη άλλως εκπαιδευτική προϋπηρεσία από έξι (6) έτη και άνω ΜΟΡΙΑ 4
Οι φιλόλογοι του Συλλόγου μας λένε ότι ΔΕΝ μπορεί να γίνει, σύμφωνα με αυτήν την παράγραφο, του άρθρου 4, η Διευθύντρια λέει ότι μπορεί να γίνει αφού θεωρεί ότι είναι απλή μοριοδότηση και άρα, όποιος έχει λιγότερα από 6 χρόνια απλά χάνει τα 4 μόρια.
-
Ακόμη με αυτά ασχολείστε;
-
Στα πρότυπα και πειραματικά αποτελεί σπουδαίο θέμα η επιλογή συντονιστή. Για τα άλλα σχολεία, δεν νομίζω... ελπίζω όχι.