Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: kapoioskapoukapote στις Απριλίου 17, 2023, 11:50:45 am
-
Χρόνια πολλά!
Ήθελα να ρωτήσω το εξής.
Μαθητής Γ λυκείου που έχει ΜΟ > 10 ή και μεγαλύτερο αλλά σε ένα η περισσότερα εξεταζόμενα μαθήματα έχει ΜΟ < 10 θα χρειαστεί να εξεταστεί εκ νέου για να απολυθεί;
-
Χρόνια πολλά!
Ήθελα να ρωτήσω το εξής.
Μαθητής Γ λυκείου που έχει ΜΟ > 10 ή και μεγαλύτερο αλλά σε ένα η περισσότερα εξεταζόμενα μαθήματα έχει ΜΟ < 10 θα χρειαστεί να εξεταστεί εκ νέου για να απολυθεί;
Χριστός ανέστη και χρόνια πολλα σε όλους!
Μαθητής του Γενικού Λυκείου με απορριπτικό βαθμό σε κλάδο ή κλάδους μαθήματος
και απορριπτικό συνολικό βαθμό στο ίδιο μάθημα, που συνάγεται ως μέσος όρος των
βαθμών των οικείων κλάδων, εξετάζεται μόνο στον κλάδο ή τους κλάδους του
μαθήματος που έλαβε τον απορριπτικό βαθμό.
Άρα:
Αν Γ.Μ.Ο.>=10, ο Μαθητής προάγεται χωρίς άλλη προϋπόθεση (ακόμα και αν
υστερεί σε κάποιο/κάποια μαθήματα).
Αν Γ.Μ.Ο<10, τότε ο μαθητής απορρίπτεται στον κλάδο/κλάδους μαθήματος με
βαθμό ετήσιας επίδοσης <10
Σχετική Νομοθεσία: Π.Δ. 46/2016 με τις τροποποιησεις, Ν. 4610/2019,
Ν. 4692/2020
-
Χριστός ανέστη και χρόνια πολλα σε όλους!
Μαθητής του Γενικού Λυκείου με απορριπτικό βαθμό σε κλάδο ή κλάδους μαθήματος
και απορριπτικό συνολικό βαθμό στο ίδιο μάθημα, που συνάγεται ως μέσος όρος των
βαθμών των οικείων κλάδων, εξετάζεται μόνο στον κλάδο ή τους κλάδους του
μαθήματος που έλαβε τον απορριπτικό βαθμό.
Άρα:
Αν Γ.Μ.Ο.>=10, ο Μαθητής προάγεται χωρίς άλλη προϋπόθεση (ακόμα και αν
υστερεί σε κάποιο/κάποια μαθήματα).
Αν Γ.Μ.Ο<10, τότε ο μαθητής απορρίπτεται στον κλάδο/κλάδους μαθήματος με
βαθμό ετήσιας επίδοσης <10
Σχετική Νομοθεσία: Π.Δ. 126/2016, Ν. 4610/2019,
Ν. 4692/2020
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
-
Στο Γ.Μ.Ο είναι και η Γυμναστική;
-
Στο Γ.Μ.Ο είναι και η Γυμναστική;
με προσθηκη στο ν.4763/2020 μετραει σε ολες τις ταξεις του ΓΕΛ
-
.
-
Όταν λες βαθμολογική σειρά, τι εννοείς; Αν κατατάσσεται πρώτος δεύτερος ή τρίτος μεταξύ των συμμαθητών του; Πού προβλέπεται κάτι τέτοιο; Πρώτη φορά το ακούω.
-
.
-
Είναι συνηθισμένο πχ στα μεταπτυχιακά μεταξύ των αρίστων. Φυσικά αφορά στα πολύ δύσκολα μεταπτυχιακά, που μπαίνεις με δύσκολες εξετάσεις. Στο σχολεία τωρα, μάλλον έχει να κάνει με παιδί που δεν ξέρει πως πήγαν οι υπόλοιποι στην τάξη του, δεν ξέρω ειλικρινά... Σε μας δεν λένε τα παιδιά βαθμούς και ίσως είναι γι αυτό...
Έχει μηπως πρόθεση η οικογένεια να αμφισβητήσει την απόφαση για σημαιοφόρους-παραστάτες-αριστεία-βραβεία-απουσιολόγους; Έχουν κανένα σύνδρομο ότι μπορεί το παιδί τους να αδικηθεί;
Εκεί πάει το μυαλό μου κακοπροαίρετα.
Αλλά για να μην προτρέχουμε, μήπως θέλουν να το γράψουν σε κάποιο ιδιωτικό και τους ζητούν αυτή την πληροφορία;
-
ppil, θα εκπλαγώ αν ικανοποιηθεί από το σχολείο σας ένα τέτοιο αίτημα...
-
Έχει μηπως πρόθεση η οικογένεια να αμφισβητήσει την απόφαση για σημαιοφόρους-παραστάτες-αριστεία-βραβεία-απουσιολόγους; Έχουν κανένα σύνδρομο ότι μπορεί το παιδί τους να αδικηθεί;
Εκεί πάει το μυαλό μου κακοπροαίρετα.
Αλλά για να μην προτρέχουμε, μήπως θέλουν να το γράψουν σε κάποιο ιδιωτικό και τους ζητούν αυτή την πληροφορία;
Η πρώτη υπόθεση μπορεί και να ισχύει. Η δεύτερη με τίποτα. Ένα ιδιωτικό σχολείο ίσως να έχει ως κριτήριο εγγραφής τους βαθμούς του παιδιού αλλά η σειρά κατάταξής του τι νόημα έχει; Αν για παράδειγμα, είναι πρώτος με χαμηλό όμως βαθμό σε τι θα βοηθούσε αυτή η πληροφορία;
-
.
-
.
-
Προσωπικά, αν ήμουν διευθύντρια βέβαια, θα ικανοποιούσα την προφορική ενημέρωση της ιεραρχικής επίδοσης του μαθητή μιας και δεν αφορά σε προσωπικά δεδομένα άλλων μαθητών. Στα πλαίσια της ευγενούς άμιλλας μου φαίνεται ερώτημα που μπορεί να απαντηθεί προφορικά, ειδικά αφού είδα πως στο διαδίκτυο υπάρχουν τέτοια στοιχεία σε αριστεία και με ονόματα μάλιστα μαθητών και επιδόσεις τους. Γραπτά δεν θα το έκανα χωρίς να υπάρχει πλαίσιο για τέτοια ενημέρωση. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το θέλουν γραπτά
Καλοπροαιρετα μιλώντας θα ελεγε κανείς ότι τα αιτήματα απευθύνονται γραπτά και η ανταπόκριση σ αυτά είναι γραπτή, επειδή δεν υπάρχει επίσημη προφορική επικοινωνία με υπηρεσίες. Αλλά δεν ξέρω ποσο καλοπροαίρετος μπορεί να είναι κανεις. Από την άλλη, δεν ζητάει ο καθένας βεβαιώσεις από υπηρεσίες επειδή έτσι γουστάρει, αν δεν είναι προβλεπόμενα χαρτιά όπως βεβαιώσεις φοίτησης. Γιατί δεν ρωτάει έστω προφορικα ο διευθυντής τι το θέλουν;
Μήπως θέλουν και καμία καταγγελία σε καθηγητη για βαθμό που θεωρούν ότι στέρησε από το παιδί τους κάποια διάκριση;
-
το πιο λογικό θα ήταν ο διευθυντής να παραπέμψει το θέμα στη διεύθυνση εκπαίδευσης-μαθητικά θεμ (μπαλάκι θα γίνουν ολα, αλλά τι να γίνει. για μένα υπήρξε απαράδεκτο, όταν πρωτοεπιδόθηκε, και ο "βαθμος τμήματος" , καλά τα στατιστικά αλλά μπλέκουν την κατάσταση. γνώμη μου. και πολλοί κακοπροαίρετοι από δω και πέρα, για να δούμε ίσως τον ψηφιακό πιερ τι θα κάνει)
-
Μήπως θέλουν και καμία καταγγελία σε καθηγητη για βαθμό που θεωρούν ότι στέρησε από το παιδί τους κάποια διάκριση;
βραβειο για την πρωτιά στο τμήμα λες;
-
.
-
ε, τότε προώθηση στη δδε και αναμονή , όπως έγραψα παραπάνω. αυτό θα έκανα. θα δώσει χαρτί ο δ/ντής;
-
Αν ήταν θέμα αδικίας, δεν θα μιλούσαν οι γονείς όταν δόθηκαν οι βαθμοί των τετραμήνων; Αν θεωρούσαν πως υπήρξε αδικία στα γραπτά δεν θα ζητούσαν αναβαθμολόγηση; Αν δεν είναι θέμα περιέργειας ουσιαστικά για το πώς τα πήγαν οι συμμαθητές του στο τμήμα, δεν μπορώ να βρω τίποτα λογικό σε αυτή την κίνηση. Για τα βραβεία τώρα, τι να πω; δεν νομίζω αλλά και τι νόημα θα είχε; θα αλλάζαμε βαθμούς μέχρι του χρόνου ή δεν θα δίναμε βραβείο σε δικαιούχο;
Οι γονείς που ενδιαφέρονται για την κατάταξη του παιδιού τους στο τμήμα, ή απλώς θέλουν να το προσκομίσουν κάπου που το ζητάνε, γι αυτό είπα μήπως είναι για ιδιωτικό, ή είναι προβληματικοί να το πω, ανταγωνιστικοί να το πω, φυσιολογικό πάντως δεν το λες όλο αυτό. Επομένως μπορώ να σκεφτώ το οτιδήποτε. Σε συμβούλους και ΔΔΕ φτάνουν απίθανα παράπονα -καταγγελίες για τα πιο παλαβά θέματα, δεν θα εκπλησσομουν αν το ήθελαν για να δημιουργήσουν πρόβλημα. Εσυ σκέφτεσαι λογικά, οι άνθρωποι αυτοί δεν θα το έλεγα, οπότε πίσω από αυτό το περίεργο αίτημα, μονο περίεργα κίνητρα μπορώ να σκεφτώ. Το λέω κυρίως γιατί το ζητάνε γραπτώς. Αν ήθελαν να δουν πού στέκει σε σχέση με το τμήμα, απλώς θα ρωτούσαν.
-
.
-
Ωραία, ευτυχώς που δεν το θέλουν για καταγγελία γιατί αυτά είναι λυπηρά.
-
Όλο και περισσότεροι γονείς τα τελευταία χρόνια μεταγράφουν τα παιδιά τους απ' το δημόσιο σχολειό στο ιδιωτικό ή είναι η ιδέα μου;
-
.
-
Όλο και περισσότεροι γονείς τα τελευταία χρόνια μεταγράφουν τα παιδιά τους απ' το δημόσιο σχολειό στο ιδιωτικό ή είναι η ιδέα μου;
Δεν έχω τέτοια εικόνα από την περιοχή μου.
-
Το είχες υποψιαστεί παρόλο που δεν είναι σύννομο κάτι τέτοιο. Δεν τολμώ να φανταστώ τι θα γίνει πάντως αν υπάρξει όντως θεσμοθέτηση υπολογισμού των βαθμών της Α,
-
.
-
Στην περιοχή μου συμβαίνει συχνά, αλλά συνοδεύεται από μετάθεση των γονέων που δεν είναι ντόπιοι. Τώρα τελευταία όμως είναι σύνηθες ένα άλλο φαινόμενο: φεύγουν από Γυμνάσιο σε άλλο Γυμνάσιο με κριτήριο τις υψηλότερες βαθμολογίες στα τετράμηνα και την ευκολία των θεμάτων των εξετάσεων (δηλ σε άλλα σχολεία δίνεται προφορικά διαφορετική ύλη από την γραπτή όπως καταλαβαίνω, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά αριστούχων και υψηλότερες βαθμολογίες).
ταμάμ η κατάσταση δηλαδή με το school-pass , βάουτσερ , πώς θα το λένε... καλά θα πάει και αυτό
-
.