Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών => Μήνυμα ξεκίνησε από: Frank στις Απριλίου 26, 2023, 07:37:14 pm
-
Καλησπέρα σε όλους. Επειδή τις μέρες αυτές γίνονται οι αιτήσεις για συμμετοχή στην επιμόρφωση στα νέα προγράμματα σπουδών πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο;Είμαι νεοδιόριστος Μαθηματικός του 2022. Ο Φυσικός που έχουμε στο σχολείο που είναι νεοδιόριστος του 2021 συμμετέχει στον Α κύκλο και λέει ότι δεν αξίζει. Πολύς κόπος για το τίποτα. Θα ήθελα την άποψή σας.
-
Καλησπέρα σε όλους. Επειδή τις μέρες αυτές γίνονται οι αιτήσεις για συμμετοχή στην επιμόρφωση στα νέα προγράμματα σπουδών πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο;Είμαι νεοδιόριστος Μαθηματικός του 2022. Ο Φυσικός που έχουμε στο σχολείο που είναι νεοδιόριστος του 2021 συμμετέχει στον Α κύκλο και λέει ότι δεν αξίζει. Πολύς κόπος για το τίποτα. Θα ήθελα την άποψή σας.
Κι εγώ είμαι μαθηματικός με 18 χρόνια υπηρεσίας και έχω κάνει αίτηση για τον
-
Εγώ την έκανα, και στο τέλος μας είπαν ότι δεν θα προλάβουν να εφαρμοστούν του χρόνου. Άρα ό,τι έμαθα, θα το ξεχάσω.... Δεν ξέρω αν αυτό σε βοηθάει.... Ομολογώ κι εγώ όμως ότι με βοήθησε στα σενάρια, αλλά και πάλι μας είπαν βρείτε μόνοι σας σενάρια στο διαδίκτυο και κάντε παρόμοια...
-
Κι εγώ την κάνω τώρα. Δεν τελειώσαμε ακόμα. Έχει δουλειά όντως . Έχει εργασία -ες κάθε εβδομάδα και στο τέλος πρέπει να ετοιμάσεις σενάριο. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι κάτι μαθαίνεις σίγουρα αλλά μην φαντάζεσαι και κάτι φοβερό.
Όσο για τις ώρες αν δεν σε βολεύουν να ξέρεις ότι μπορείς να ζητήσεις να αλλάξεις τμήμα που να σε βολεύει καλύτερα. Δεν το ανακοινώνουν κάπου αλλά να ξέρεις ότι γίνεται.
-
Είμαι φιλόλογος και παρακολούθησα τη Νεοελληνική Λογοτεχνία Γτμνασιου.
Το περίμενα καλύτερο, η επιμορφωτρια μιλούσε ακατάπαυστα ουσιαστικά εξηγώντας τις παρουσιάσεις που ήταν αναρτημένες, ήταν όντως πολλά αυτά που έπρεπε να πει αλλά θα μπορούσε να έχει δομηθεί αλλιώς (πρώτα να μελετάμε και μετά να συζητάμε, ή να είναι οι ώρες περισσότερες). Περίμενα χρόνο για ανταλλαγή ιδεών κσι απόψεων, κάποιες φορές έγινε αυτό αλλά αφού είχε περάσει το δίωρο. Όμως είμαι ευχαριστημένη που μπήκα στη διαδικασια γιατί μου έδωσε ιδέες και μια ώθηση να κάνω κάτι επιπλέον στη διδασκαλία μου, έστω και με το υπάρχον πρόγραμμα (όντως δεν θα εφαρμοστεί του χρόνου, και η εφαρμογή στα πρότυπα πέρσι ήταν βεβιασμένη και προσχηματική).
Αν μου δοθεί η δυνατότητα θα δηλώσω και για τα υπόλοιπα φιλολογικά.
-
Το παρακολούθησα και εγώ (Καλλιτεχνικά). Το βρήκα ενδιαφέρον, αν και πολλά από όσα λέγονται είναι ανεφάρμοστα σε σχολεία χωρίς εργαστήρια, και με μεγάλα τμήματα, όπως τα περισσότερα. Μαθαίνεις πως να οργανώνεις μεθοδολογικά ένα σενάριο, με δημιουργικές δραστηριότητες και με χρήση ψηφιακών μέσων, από τις οποίες όλο και κάποιες θα μπορέσεις να υλοποιήσεις έστω και αποσπασματικά στο σχολείο σου. Έχει πολλά κοινά με το
-
Και εγώ παρακολούθησα τη Νεοελληνική Γλώσσα. Είναι σαφές πως όλα αυτά μπορούν να υλοποιηθούν σε ένα άλλο σχολείο, όχι το ελληνικό όπως είναι σήμερα. Προφανώς κάποιοι συνάδελφοι σκοπεύουν να αποσπαστούν σε Γερμανία ή
-
Αυτά τα Π.Σ. δεν λαμβάνουν καν υπόψη ότι τα περισσότερα σχολεία δεν έχουν ούτε προτζέκτορες, ούτε αρκετά λαπτοπ, ούτε εύκολη πρόσβαση στο Εργαστήριο Πληροφορικής. Αν θες να εξελίξεις ένα μάθημα, προβλέπεις και το Project Based Learning, και άλλα πολλά...
-
Σωστά. Είναι γραμμένα για το ιδανικό σχολείο με τους ιδανικούς μαθητές! Στο ένα από τα σχολεία που πηγαίνω, περιφέρουμε το μοναδικό λάπτοπ που δεν είναι χαλασμένο από τάξη σε τάξη, ως άγιο δισκοπότηρο και προβάλλουμε σε διαδραστικούς που τα δείχνουν όλα τελείως κόκκινα ή κίτρινα (άντε να δείξεις θεωρία και ιδιότητες χρωμάτων! ;D). Εκεί, επιπλέον, χάνουμε τουλάχιστον 5-10 λεπτά μέχρι να τα στήσουμε και να δουλέψουν, με (ευτυχώς) τη βοήθεια πρόθυμων μαθητών πάντοτε. Γενικά, θέλει πολλή σκέψη πριν το αποφασίσεις..
-
Δεν ξέρω για τα δικά σας μαθήματα, αυτό που παρακολούθησα εγω δεν βασίζεται στις ΤΠΕ σε βαθμό ανεδαφικό. Θα έλεγα ότι εκτός τόπου κ χρόνου ήταν τα σενάρια που κυκλοφορούσαν σε συνέδρια για νέες τεχνολογίες.
Στη λογοτεχνία έχει ενδιαφέρον η εισαγωγή πιο συστηματικής θεωρίας λογοτεχνίας ως κατεύθυνσης για τον διδάσκοντα και η διδασκαλία ολοκλήρου έργου. Πράγματα αυτονόητα που θα έπρεπε να έχουν γίνει. Η διδασκαλία είναι κειμενοκεντρικη με έμφαση στην ανταπόκριση των μαθητών και τη λογοτεχνικότητα,άλλη μια ευχάριστη αλλαγή από τα σενάρια της μοδός που τα παιδιά απλώς αναζητούσαν πληροφορίες στο ιντερνετ για τον συγγραφέα την εποχή κλπ. Ανεφάρμοστα πολλά τα βρίσκω σε επίπεδο χρόνου που αναμένεται να αφιερωθεί σε κάθε κείμενο, γιατι δεν επαρκεί.,
-
Νομίζουν ότι σε όλα τα σχολεία επικρατούν τέλειες συνθήκες, ίδιες με τα πρότυπα και πειραματικά.
Κρατάμε ό,τι είναι καλό, μας ενδιαφέρει, και ταιριάζει στην περίπτωσή μας και ξεχνάμε τα υπόλοιπα.
Η επιμορφώτριά μας πάντως ήταν καλή, της ίδιας ειδικότητας με εμάς, με μεγάλη εμπειρία σε τάξη (ας μη το θεωρούμε αυτονόητο), ανατροφοδοτούσε τακτικά και απαντούσε έγκαιρα, και στα μηνύματα, σε όλες μας τις απορίες.
-
Καλησπέρα. Σας ευχαριστώ για τα σχόλια και τη γνώμη σας. Μάλλον θα κάνω αίτηση και ό,τι μείνει καλό θα είναι.
-
Μας έδειξαν και κάποια ψηφιακά εργαλεία, αρκετά χρήσιμα.
μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα να καταλάβουμε λίγο τι λέγεται ;
-
Και εγώ παρακολούθησα τη Νεοελληνική Γλώσσα. Είναι σαφές πως όλα αυτά μπορούν να υλοποιηθούν σε ένα άλλο σχολείο, όχι το ελληνικό όπως είναι σήμερα. Προφανώς κάποιοι συνάδελφοι σκοπεύουν να αποσπαστούν σε Γερμανία ή
-
Και εγώ παρακολούθησα τη Νεοελληνική Γλώσσα. Είναι σαφές πως όλα αυτά μπορούν να υλοποιηθούν σε ένα άλλο σχολείο, όχι το ελληνικό όπως είναι σήμερα. Προφανώς κάποιοι συνάδελφοι σκοπεύουν να αποσπαστούν σε Γερμανία ή
-
μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα να καταλάβουμε λίγο τι λέγεται ;
Για Εικαστικά:
Coggle it (εννοιολογικοί χάρτες), Google drive (συνεργατικά έγγραφα), Padlet (ψηφιακός τοίχος), εργαλεία επεξεργασίας εικόνας.
-
Χαχα! Έτσι μπράβο, πες τα!
Ας φτιάξει κι ας επιδιορθώσει το Υπουργείο τα ταβάνια των αιθουσών κι ας φροντίσει να μην πλημμυρίζουν τα σχολεία, όταν βρέχει και τις επιμορφώσεις, ας τις αφήσει για πολύυυυυυυ αργότερα, όταν θα έχουμε τις κτιριακές υποδομές & τους εκπαιδευτικούς στην αίθουσα έγκαιρα, όπως γίνεται στα δυτικοευρωπαικά κράτη!
Τα βιβλία, ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης και τα προγράμματα σπουδών πάσχουν. Καιρός ήταν να αλλάξουν. Το θέμα είναι αν οι αλλαγές είναι στη σωστή κατεύθυνση. Στη λογοτεχνία θεωρώ ότι είναι αλλά θέλω να δω τα βιβλία. Σε άλλα φιλολογικά δεν έχω ενθουσιαστεί ή δεν είμαι σίγουρη. Το θέμα είναι μην μείνουν πάλι οι αλλαγές στα χαρτιά και φύγουν τζάμπα τόσα χρήματα. Κι η επιμόρφωση είναι επιτέλους ένα βήμα, έστω κι έτσι. Όσοι ζούμε στην επαρχία ή έχουμε οικογένειες και δεν μπορούμε να πηγαινουμε σε επιστημονικές εκδηλώσεις, τουλάχιστον μπορούμε να παρακολουθήσουμε κάτι δωρεάν εξαποστασεως.
-
Μάλιστα, κάποιοι τελείωσαν την εισαγωγική επιμόρφωση και επέστρεψαν δριμύτεροι!!
-
Θεωρώ ότι το Νέο πρόγραμμα σπουδών στην Τεχνολογία, δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί στα περισσότερα σχολεία! Απαιτείται 2ο εργαστήριο πληροφορικής που συνήθως δεν υπάρχει. Σε πολλά γυμνάσια δεν υπάρχει καν εργαστήριο τεχνολογίας. Τι να το κάνεις το υλικό, που λένε ότι θα στείλουν, αν δεν υπάρχουν οι βασικές προϋποθέσεις;
-
Θεωρώ ότι το Νέο πρόγραμμα σπουδών στην Τεχνολογία, δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί στα περισσότερα σχολεία! Απαιτείται 2ο εργαστήριο πληροφορικής που συνήθως δεν υπάρχει. Σε πολλά γυμνάσια δεν υπάρχει καν εργαστήριο τεχνολογίας. Τι να το κάνεις το υλικό, που λένε ότι θα στείλουν, αν δεν υπάρχουν οι βασικές προϋποθέσεις;
δυστυχώς και σε άλλα που φυλλομέτρησα πρόχειρα ομολογώ παιδαγωγικά και επιστημολογικά (αναφορικά με αναβαθμούς της γνώσης) είναι κάπως έτσι. ή όπως είπε κάποιος :) :
αυτά μπορούν να υλοποιηθούν σε ένα άλλο σχολείο, όχι το ελληνικό όπως είναι σήμερα. Προφανώς κάποιοι συνάδελφοι σκοπεύουν να αποσπαστούν σε Γερμανία ή
-
πως ηταν η εισαγωγική επιμόρφωση στην ιστορια;
-
Εγώ έκανα επιμόρφωση στην Γλώσσα και μας είπε η επιμορφώτρια ότι η Γλώσσα έχει το πιο δύσκολο Π.Σ., ενώ η Ιστορία έχει από τα πιο εύκολα. Αν ρίξεις μια ματιά στον Οδηγό εκπαιδευτικού της Ιστορίας, θα δεις πως έτσι είναι.