Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: pa.liatsos στις Μαρτίου 16, 2025, 12:53:18 pm
-
Παρακαλώ, ζητώ τις εμπειρίες και τη γνώμη σας για το θέμα:
όταν επιτέλους βγει η ιατρική γνωμάτευση για κατ' ιδίαν διδαχθέντες, πόσο χρόνο χρειάζεται να έρθει η επίσημη απόφαση από το υπουργείο? μπορεί το σχολείο να αποφασίσει τη μη παρακολούθηση μαθημάτων αυτών των μαθητών, αν δεν πειθαρχούν εντός σχολείου, πριν την επίσημη απόφαση? έχουμε δύο μαθητές που περιμένουμε τον χαρακτηρισμό κατ' ιδίαν, και κάνουν ό,τι γουστάρουν, με ανοχή φυσικά της Δ/νσης του σχολείου, ο σύλλογος παραπονείται, αλλά δεν το προχωράει το θέμα... η Δ/ση μας βγάζει υπερβολικούς έως ψεύτες, για να δικαιολογήσει λεκτικές προσβολές, απειλές, κινητό, τσιγάρα, βόλτα στο προαύλιο εν ώρα μαθήματος, ακόμα κ κοπάνες. Απλά ενημερώνει τα σπίτια τους (για τις κοπάνες).
Έτσι γίνεται παντού ή στο σχολείο μ μόνο?
-
Παρακαλώ, ζητώ τις εμπειρίες και τη γνώμη σας για το θέμα:
όταν επιτέλους βγει η ιατρική γνωμάτευση για κατ' ιδίαν διδαχθέντες, πόσο χρόνο χρειάζεται να έρθει η επίσημη απόφαση από το υπουργείο? μπορεί το σχολείο να αποφασίσει τη μη παρακολούθηση μαθημάτων αυτών των μαθητών, αν δεν πειθαρχούν εντός σχολείου, πριν την επίσημη απόφαση? έχουμε δύο μαθητές που περιμένουμε τον χαρακτηρισμό κατ' ιδίαν, και κάνουν ό,τι γουστάρουν, με ανοχή φυσικά της Δ/νσης του σχολείου, ο σύλλογος παραπονείται, αλλά δεν το προχωράει το θέμα... η Δ/ση μας βγάζει υπερβολικούς έως ψεύτες, για να δικαιολογήσει λεκτικές προσβολές, απειλές, κινητό, τσιγάρα, βόλτα στο προαύλιο εν ώρα μαθήματος, ακόμα κ κοπάνες. Απλά ενημερώνει τα σπίτια τους (για τις κοπάνες).
Έτσι γίνεται παντού ή στο σχολείο μ μόνο?
Δυστυχώς γίνονται κι αλλού αυτά που περιγράφεις. Βέβαια, από ό,τι ξέρω, το σχολείο δεν μπορεί να απαγορεύσει στον μαθητή να πηγαίνει στο σχολείο ακόμη κι αν έχει βγει κατ' ιδίαν διδαχθείς. Οπότε πρακτικά και ουσιαστικά δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει πέρα από την ενημέρωση των κηδεμόνων τους και την άπειρη υπομονή από μέρους των εκπαιδευτικών και συμμαθητών.
-
Το κατ' ιδίαν είναι για διευκόλυνση του μαθητή, δεν του απαγορεύει την παρακολούθηση των μαθημάτων. Αν δεν κάνω λάθος, σημαινει πως μπορεί για λόγους υγείας να ΜΗΝ έρχεται σχολείο, να παίρνει απουσίες αλλά φυσικά αυτές να μην προσμετρώνται για το χαρακτηρισμό φοίτησής του.
Κοινώς, μην περιμένεις να γλυτώσεις από αυτούς, εννοείται ότι θα έρχονται, θα συνεχίζουν να κάνουν ότι γουστάρουν και δεν θα έχουν καμία συνέπεια, εκτός κι αν ο σύλλογος αποφασίσει να δείξει πυγμή και να εφαρμόσει ποινές.
Για τις περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών που αναφέρεσαι, το κατ' ιδίαν είναι μια ακόμα φούσκα ασφαλείας στο ήδη προστατευμένο πλαίσιο που διέπει τη σχολική ζωή του μαθητή, αντί για βρεγμένη σανίδα για τους ίδιους και τους γονείς τους!
-
Δυστυχώς η απόφαση αργεί να έρθει, περίπου 2 μήνες!
-
Μιλάμε για πλαστές γνωματεύσεις ώστε να βγει κάποιος κάτι ίδιαν και να μην έρχεται σχολείο, αν καταλαβαίνω καλά; Γίνεται τέτοιο πράγμα;
-
1. Η κατ' ιδίαν φοίτηση δίνει το δικαίωμα στο μαθητή να προσέλθει σε προαγωγικές/απολυτήριες χωρία να παρακολουθεί μαθήματα άρα χωρίς να κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ελλιπούς φοιτήσεως (τα έμαθα μόνος μου, κατ' ιδίαν, με δικά μου εκπαιδευτικά μέσα).
2. Ο μαθητής ΔΕΝ μπορεί να έρχεται στο σχολείο εκτός αν: α) το αναφέρει η γνωμάτευση του κέντρου που την εκδίδει και β) υπάρχει η σχετική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Ακόμα και με τις δύο αυτές προϋποθέσεις έχει το δικαίωμα να προσέρχεται στα μαθήματα (όποτε έρθει, όχι αναγκαστικά συνεχώς) και μόνο στα μαθήματα. Όχι εκδρομές, γιορτές κπλ εκδηλώσεις.
3. Η απόφαση όντως αργεί (2-3 μήνες, ανάλογα την χρονική στιγμή που φτάνει το θέμα στο υπουργείο μέσω ΔΔΕ). Οι απουσίες μπαίνουν κανονικά καθημερινά και στο τέλος της χρονιάς στη συνεδρίαση για τη φοίτηση (αφού έχει έρθει η απόφαση) χαρακτηρίζονται ως μη προσμετρήσιμες (για να μπορεί να έρθει στις εξετάσεις) από την ημερομηνία αίτησης και των δύο γονέων/κηδεμόνων (όχι την ημερομηνία απόφασης, ας αργήσει όσο θέλει).
4. Μία από τις αρκετές προϋποθέσεις είναι ο μαθητής να μην έχει συμπληρώσει αριθμό απουσιών που θα χαρακτηρίσουν τη φοίτηση ελλιπή ακόμα κι αν δεν προσμετρηθούν όσες έκανε λόγω κατ' ιδίαν (κοινώς, την ημέρα των αιτήσεων των γονέων να μην έχει "μείνει" από απουσίες. Αυτό γιατί θεωρείται εκ του πονηρού η αίτηση για κατ' ιδίαν αφού γνωρίζει οτι έχει ήδη "μείνει").
Αναλυτικές πληροφορίες στην εγκύκλιο 102791 για φοίτηση, απουσίες κλπ στο άρθρο 23.
-
Μου έχει τύχει δύο συνεχόμενες χρονιές να έχω κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές. Στη μια περίπτωση σταμάτησε να έρχεται πριν τα Χριστούγεννα και μετά εκδόθηκε η απόφαση, όμως ο μαθητής αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα ψυχιατρικής φύσης (είχε αυτοκτονικό ιδεασμό, σύνδρομο καταδίωξης κλπ.). Κατά τα άλλα ήταν ένα ιδιαίτερα έξυπνο παιδί, που ίσως έπασχε από διπολική διαταραχή και οι γονείς του αρνούνταν την φαρμακευτική βοήθεια ή έτσι τουλάχιστον μας έλεγαν. Το σχολείο είχε αποστείλει 2 φορές έγγραφο στην ββαθμια ότι δεν μπορεί να είναι υπεύθυνο για ο,τι συμβεί στον μαθητή, καθώς αποχωρούσε πρόωρα απ' τα μαθήματα και τον ψάχναμε. Η άλλη περίπτωση αφορούσε μαθητή που μετά ην καραντίνα ανέπτυξε κάποιου είδους αγοραφοβία και δεν ήθελε να έρθει στο σχολείο. Έκανε προσπάθειες, ξεκινούσε το πρωί, αλλά δεν έμπαινε στο κτίριο. Η μητέρα του το κυνήγησε και η απόφαση ήρθε σχεδόν αμέσως, νομίζω τον Οκτώβρη. Τον παρακολούθησε ψυχολόγος και την επόμενη χρονιά συνέχισε κανονικά στο σχολείο που φοιτούσε και πριν χωρίς κάποιο πρόβλημα. Εξετάστηκαν και οι δύο από επιτροπή και προφορικά και γραπτά τον Ιούνη σε διαφορετικά θέματα και οι βαθμοί των τετραμήνων ήταν σχεδόν εικονικοί.
-
Βαθμοί τετραμήνων δεν υπάρχουν για τους κατ' ιδίαν. Εξετάζονται γραπτά και προφορικά τον Ιούνιο. Ο βαθμός προφορικής εξέτασης είναι ο βαθμός που καταχωρείται στο ΜΟ των δύο τετραμήνων.
-
σας ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες,
γενικά διαπιστώνω δυστυχώς πόσο εκτεθειμένο βρίσκεται το σχολείο σε τέτοια περιστατικά, εφόσον οι μαθητές αυτοί καταλάβουν τον ήπιο τρόπο διαχείρισής τους, μπορούν να "χορεψουν στο ταψί" τα σχολεία...
στο τέλος, νομίζω πως όλα είναι στον τρόπο που η Δ/νση του κάθε σχολείου αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις & τα μηνύματα που θέλει να περάσει στην κοινότητα..
ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
αυτοί οι μαθητές μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα, όπως είπατε,
στην ώρα των διαλειμμάτων, πώς επιτηρούνται? αν παραβαίνουν τον Εσωτ. Κανονισμό του σχολείου, μπορούν να τιμωρηθούν?
???
-
Θα ξαναρωτησω η αφελής. Μιλάμε για παιδιά με θέματα συμπεριφοράς που βγάζουν επι τούτου πλαστές βεβαιώσεις ώστε να έχουν προνομιακή μεταχείριση;
-
Θα ξαναρωτησω η αφελής. Μιλάμε για παιδιά με θέματα συμπεριφοράς που βγάζουν επι τούτου πλαστές βεβαιώσεις ώστε να έχουν προνομιακή μεταχείριση;
δεν είναι σίγουρο... πάντως, όπου θέλουν είναι ήσυχοι, κι όπου θέλουν τα κάνουν γης μαδιάμ... με τη δικαιολογία της Γνωμάτευσης φυσικά
-
δεν είναι σίγουρο... πάντως, όπου θέλουν είναι ήσυχοι, κι όπου θέλουν τα κάνουν γης μαδιάμ... με τη δικαιολογία της Γνωμάτευσης φυσικά
Δεν μπορώ να κατανοήσω τον
συσχετισμό των τόσο σοβαρών λόγων υγείας ππυ να απαιτούν παραμονή κατ οίκον, με την επιθυμία παρακολούθησης κατά τ άλλα, και μα το να δημιουργούν προβλήματα στο σχολείο. Ο μόνος συσχετισμός που μπορώ να κάνω είναι το πλαστό χαρτι. Αλλιώς, οι σοβαρές παθήσεις που δικαιολογούν την κατ ίδιαν διδασκαλία, δεν συνεπάγονται προβλήματα συμπεριφοράς ούτε συμβαδίζουν με μαθητες που έρχονται σχολείο για να τα κάνουν λαμπόγυαλο, αφού αν κανονικά έχουν θέμα υγείας, θα πρέπει να θέλουν να είναι σπίτι αφού πρέπει να προφυλαχθούν.
-
Δεν μπορώ να κατανοήσω τον
συσχετισμό των τόσο σοβαρών λόγων υγείας ππυ να απαιτούν παραμονή κατ οίκον, με την επιθυμία παρακολούθησης κατά τ άλλα, και μα το να δημιουργούν προβλήματα στο σχολείο. Ο μόνος συσχετισμός που μπορώ να κάνω είναι το πλαστό χαρτι. Αλλιώς, οι σοβαρές παθήσεις που δικαιολογούν την κατ ίδιαν διδασκαλία, δεν συνεπάγονται προβλήματα συμπεριφοράς ούτε συμβαδίζουν με μαθητες που έρχονται σχολείο για να τα κάνουν λαμπόγυαλο, αφού αν κανονικά έχουν θέμα υγείας, θα πρέπει να θέλουν να είναι σπίτι αφού πρέπει να προφυλαχθούν.
δεν μιλάμε για το κατ' οικον.
προσωπικά, βλέπω κακομαθημένα κ@@@παιδα, στερημένα από οικογενειακή μέριμνα- έλεγχο, που βαριούνται θανάσιμα να ακολουθήσουν μία στοιχειώδη συμπεριφορά εντός του σχολείου. Ίσως αυτή η εικόνα επιδεινώνεται από την ψυχ. διαταραχή, αλλά η ανοχή του σχολείου τελικά επιδεινώνει τη στάση τους.
δεν μιλάμε ούτε για κάτι πλαστό, απλώς το οικογενειακό- σχολικό περιβάλλον τελικά λειτουργεί σε βάρος τους...
-
Μα δεν γράφει πουθενά κανένας νόμος ότι κατ ίδιαν πάει οποίος θέλει. Υπάρχουν παθήσεις ή αντικειμενικά σοβαροί λογοι πχ απουσθα στο εξωτερικό.
-
ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
αυτοί οι μαθητές μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα, όπως είπατε,
στην ώρα των διαλειμμάτων, πώς επιτηρούνται? αν παραβαίνουν τον Εσωτ. Κανονισμό του σχολείου, μπορούν να τιμωρηθούν?
???
βρε συνάδελφε, από ότι λες δεν είχαν την παραμικρή συνέπεια για τις πράξεις τους από το σύλλογο-από ότι καταλαβαίνουμε από τα συμφραζόμενα, κυρίως λόγω διευθυντή- χωρίς να είναι κατ΄ιδίαν...
τώρα που θα μπουν σε αυτό το καθεστώς θα τους ρίξετε ποινές;;
Μα δεν γράφει πουθενά κανένας νόμος ότι κατ ίδιαν πάει οποίος θέλει. Υπάρχουν παθήσεις ή αντικειμενικά σοβαροί λογοι πχ απουσθα στο εξωτερικό.
Αναφέρονται πέρα από συγκεκριμένες περιπτώσεις "ή για άλλους εξαιρετικούς αντικειμενικούς λόγους, οι οποίοι εμποδίζουν τη φοίτηση τους."
Προφανώς για να χαρακτηρισθεί κατ΄ιδίαν μαθητής, θα πρέπει να συμφωνούν γονείς, σύλλογος, διεύθυνση, ΚΕΔΑΣΥ κλπ εμπλεκόμενοι, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. "Σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός" που λέει και η παροιμία.
-
Δηλαδή υπάρχουν σχολεία που βγάζουν μαθητες κατ´ ίδιαν επειδή δημιουργούν πρόβλημα; Αντί της αλλαγής περιβάλλοντος δηλαδή; Πραγματικά αυτό δεν το είχα ξανακούσει. Καταλαβαίνω ότι βολεύει τα σχολεία, αλλά πώς εγκρίνεται η ένταξη του μαθητή σε αυτήν την κατηγορία;
-
Οι κατ'ιδίαν εντάσσονται από το υπουργείο κεντρικά μετά από αίτηση των κηδεμόνων.
-
Κάνεις λάθος. Υπάρχουν συγκεκριμένες παθήσεις/καταστάσεις που οδηγούν σε κατ' ιδίαν (αφού τελικά εγκριθεί από το υπουργείο). Οι μαθητές αυτοί (σύμφωνα με γνωμάτευση) αδυνατούν να παρακολουθούν μαθήματα σε καθημερινή βάση και υπάγονται στην κατηγορία των κατ' ιδίαν διδαχθέντων.
Δεν μιλάμε για τα κ@λόπαιδα που δε γουστάρουν να έρχονται σχολείο και "κρύβονται" πίσω από μια γνωμάτευση.
Επίσης μη μπερδεύουμε το κατ' ιδίαν με το κατ' οίκον.
-
Προφανώς δεν υπάγονται στους κατ' ιδίαν οι παραβατικοί που θα έπρεπε να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον!
Η πρώτη διαδικασία αφορά πάθηση κατόπιν γνωμάτευσης και η δεύτερη επιβολή πειθαρχικής ποινής με απόφαση συλλόγου και έγκριση ΔΔΕ (ή/και ΚΕΔΑΣΥ).
Ο σύλλογος δεν επιβάλει υπαγωγή στους κατ' ιδίαν, μη μπερδεύεσαι.
-
Η συζήτηση παραοανω οδηγεί σε άλλα συμπεράσματα πάντως.
-
Δηλαδή υπάρχουν σχολεία που βγάζουν μαθητες κατ´ ίδιαν επειδή δημιουργούν πρόβλημα; Αντί της αλλαγής περιβάλλοντος δηλαδή; Πραγματικά αυτό δεν το είχα ξανακούσει. Καταλαβαίνω ότι βολεύει τα σχολεία, αλλά πώς εγκρίνεται η ένταξη του μαθητή σε αυτήν την κατηγορία;
Συγγνώμη, αυτό κατάλαβες;
Το σχολείο από μόνο του δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Έπειτα μιλάμε για μαθητές που συχνά, λόγω ακριβώς των θεμάτων που αντιμετωπίζουν, φοιτούν σε τμήματα ένταξης ή ειδικά σχολεία.
Αυτούς δηλαδή που ανέφερε προηγουμένως ο Τζιμπαν.
Δεν μιλάμε για τα κ@λόπαιδα που δε γουστάρουν να έρχονται σχολείο και "κρύβονται" πίσω από μια γνωμάτευση.
Να γίνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος να πάνε που; Άσε που γονείς, σύμβουλοι, ΚΕΔΑΣΥ κλπ θα πέσουν να σε σταυρώσουν.
Τέλος, ακόμα και να μπορούσαν τα σχολεία από μόνα τους να βγάλουν τους μαθητές κατ ιδίαν, ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ από την παραβατική συμπεριφορά των μπουμπουκιών που επαναπαύονται στη γνωμάτευσή τους, καθώς μπορούν να συνεχίζουν να παρακολουθούν τα μαθήματα.
Αυτοί που το επιδιώκουν, όταν δεν μιλάμε για καταστάσεις παθήσεων που περιγράφονται αναλυτικά και είναι αντικειμενικοί οι λόγοι, είναι συνήθως οι γονείς ΑΚΡΙΒΩΣ για να μην έχουν καμία συνέπεια τα μπουμπούκια τους και να μη μένουν από απουσίες (είτε είναι από κοπάνες είτε από-σπανιότερα-ποινές).
-
Συγγνώμη, αυτό κατάλαβες;
Το σχολείο από μόνο του δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Έπειτα μιλάμε για μαθητές που συχνά, λόγω ακριβώς των θεμάτων που αντιμετωπίζουν, φοιτούν σε τμήματα ένταξης ή ειδικά σχολεία.
Αυτούς δηλαδή που ανέφερε προηγουμένως ο Τζιμπαν.
Αυτοί που το επιδιώκουν, όταν δεν μιλάμε για καταστάσεις παθήσεων που περιγράφονται αναλυτικά και είναι αντικειμενικοί οι λόγοι, είναι συνήθως οι γονείς ΑΚΡΙΒΩΣ για να μην έχουν καμία συνέπεια τα μπουμπούκια τους και να μη μένουν από απουσίες (είτε είναι από κοπάνες είτε από-σπανιότερα-ποινές).
Μα το ίδιο το δικό σου κείμενο, φάσκει και αντιφάσκει. Από τη μία λες ότι δεν βγαίνει κάποιος κατ' ιδίαν, χωρίς να έχει θέμα υγείας, από την άλλη λες ότι γονείς το επιδιώκουν αυτό λόγω της συμπεριφοράς των παιδιών τους.
Εγώ από τη συζήτηση παραπάνω απόρησα διότι στο μυαλό μου κατ' ιδίαν σημαίνει σοβαρή πάθηση, που αποδεικνύεται αντικειμενικά, και εφόσον υπάρχει αυτή η πάθηση, ο μαθητής δεν έρχεται σχολείο, διότι έχουν επιλέξει να μην έρχεται λόγω της πάθησης. Οπότε αυτό το σκηνικό ότι είναι κατ' ιδίαν αλλά έρχεται σχολείο και τα κάνει λαμπόγυαλο, κάπου δεν κολλάει, γι' αυτό και απόρησα και ρωτούσα αν μιλάμε για πλαστές βεβαιώσεις.
-
@εσπερος
Ξαναδιάβασε τα προηγουμενα μου σχολια. Δε γράφω για θέμα υγείας ειδικο όπως αναφερεται στη λίστα με τις παθήσεις.
Οταν λέω ότι επιδιώκουν οι γονείς να βγάλουν τα μπουμπούκια τους κατ'ιδιαν, προφανώς έχουν κάπου να πιαστούν, να πατήσουν για να το ζητησουν. Καποια γνωμάτευση που αναφέρει π.χ. δεπυ, παρορμητική συμπεριφορά κλπ.
Από κει και πέρα, μπορούν να συγκεντρώσουν κι άλλες ιατρικές βεβαιώσεις και με απόφαση συλλόγου που συνηγορει στο αίτημα τους, να το καταθέσουν στη διεύθυνση.
Όπως έγραψα και πριν, αν όλα τα μέρη συμφωνούν τότε πιθανότατα ακολουθεί θετική απόφαση.
Αυτό που έχεις στο μυαλό σου είναι το λογικό όπου δεν τίθεται θέμα εκμετάλλευσης και κατάχρησης του νόμου.
Οι ύπουλοι υποκριτές όμως επιδιώκουν να ενταχθούν στο καθεστώς αυτό για να έχουν (ακόμα μεγαλύτερη) ασυλία!
-
@εσπερος
Ξαναδιάβασε τα προηγουμενα μου σχολια. Δε γράφω για θέμα υγείας ειδικο όπως αναφερεται στη λίστα με τις παθήσεις.
Οταν λέω ότι επιδιώκουν οι γονείς να βγάλουν τα μπουμπούκια τους κατ'ιδιαν, προφανώς έχουν κάπου να πιαστούν, να πατήσουν για να το ζητησουν. Καποια γνωμάτευση που αναφέρει π.χ. δεπυ, παρορμητική συμπεριφορά κλπ.
Από κει και πέρα, μπορούν να συγκεντρώσουν κι άλλες ιατρικές βεβαιώσεις και με απόφαση συλλόγου που συνηγορει στο αίτημα τους, να το καταθέσουν στη διεύθυνση.
Όπως έγραψα και πριν, αν όλα τα μέρη συμφωνούν τότε πιθανότατα ακολουθεί θετική απόφαση.
Αυτό που έχεις στο μυαλό σου είναι το λογικό όπου δεν τίθεται θέμα εκμετάλλευσης και κατάχρησης του νόμου.
Οι ύπουλοι υποκριτές όμως επιδιώκουν να ενταχθούν στο καθεστώς αυτό για να έχουν (ακόμα μεγαλύτερη) ασυλία!
;)
-
Επειδή γνωρίζω καλά το θέμα και παρακολούθησα τη συζήτηση έχω να προσθέσω τα εξής σε όσα πολύ σωστά έχει αναφέρει το μέλος jimpan, που φαίνεται επίσης να είναι καλός γνώστης του θέματος και διαφόρων άλλων παραμέτρων:
Ο νόμος για την κατ' ιδίαν φοίτηση είναι αποτέλεσμα σοβαρότατης ανάγκης που διαπιστώθηκε από την θέσπιση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και είναι ανάλογος με νόμους που έχουν και άλλες χώρες που δεν αποδέχονται την κατ΄οίκον εκπαίδευση. Αφορούσε σε πρώτο πλάνο καθαρά όσους μαθητές είχαν ψυχιατρικά νοσήματα ιδιαίτερα σοβαρά, αλλά όχι αποτρεπτικά για σπουδές (όχι μαθησιακές δυσκολίες φυσικά ή αυτισμό). Τέτοια είναι η διπολική διαταραχή και διάφορες ψυχώσεις που επιδέχονται θεραπεία, καθώς και ο αυτοκτονικός ιδεασμός που είναι σύμπτωμα ουσιαστικά. Η αγοραφοβία πρέπει να είναι σοβαρής μορφής για να μπει στις εξαιρέσεις αυτές του νόμου. Σύντομα μπήκαν και άλλα νοσήματα που μπορεί να δημιουργούν μια δυσκολία στην παρακολούθηση των μαθημάτων, αλλά δεν είναι λόγος για να εμποδίζεται η η ακαδημαϊκή πορεία ενός ανθρώπου.Η φαρμακευτική θεραπεία επίσης μπορεί να εμποδίζει την παρακολούθηση, οπότε έχουμε και αυτές τις εξαιρέσεις από ουσίες. Ο νόμος από μόνος του έχει δικλείδες ασφαλείας μιας και δεν αποφαίνεται η ΔΔΕ αλλά ιατρική επιτροπή εισηγείται την ένταξη σε αυτόν και η ΔΔΕ την κάνει αποδεκτή, η αίτηση ορίζει την αρχή της (που σημαίνει πως αν ο μαθητής έμενε από απουσίες πριν την αίτηση θα επαναλάβει την τάξη ούτως ή άλλως) και επίσης δεν αφορά όλα τα σχολικά έτη (πρέπει να επανεξετάζεται). Η παραβατική συμπεριφορά δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να οδηγήσει σε κατ' ιδίαν φοίτηση, αλλά η ψυχιατρική νόσος μπορεί να οδηγήσει σε παραβατική συμπεριφορά. Το σχολείο δεν έχει κανένα ρόλο στο αν θα γίνει δεκτή η αίτηση της οικογένειας ή όχι.
Ο Σύλλογος αποφασίζει μόνο για τον μαθητή σε κατ΄ιδίαν φοίτηση που ζητά να μπορεί να παρακολουθήσει σύμφωνα με την κατάστασή του (καλές μέρες της πάθησής του) κάποια μαθήματα. Ο νόμος δίνει το δικαίωμα να τον δεχτεί και τότε ο Σύλλογος κρίνει ανάλογα αν θα το κάνει. Προφανώς αν το σχολείο έχει πρόβλημα με τις εφημερίες, έχει προσωπικό που δεν είναι δεμένο και επαρκώς ενημερωμένο, έχει διευθυντή πέρα βρέχει ή απλά δεν μπορεί να συνεννοηθεί με την οικογένεια του μαθητή, τότε αρνείται. Δεν είναι υποχρεωμένο να δεχτεί τον μαθητή εκτός της περιόδου των εξετάσεων. Αν τον δεχτεί, που σημαίνει πως μπορεί να τον διαχειριστεί, πάλι δεν ο μαθητής δεν θα μπορεί να συμμετέχει σε εκδρομές ή δράσεις. Λογικό νομίζω.
Δεν γνωρίζω να έχει γίνει χρήση του νόμου αυτού για ευνοϊκότερη μεταχείριση μαθητή από το σχολείο. Πέρα από τις δικλείδες ασφαλείας, καμία οικογένεια δεν θα έφτανε στο σημείο να ισχυριστεί τέτοια πάθηση για να κερδίσει μια χρονιά με τον μαθητή σπίτι. Ειδικά η ελληνική οικογένεια για ευνόητους λόγους. Είναι και πολλοί οι συνεργοί που θα χρειαζόταν για να βαφτιστεί η παραβατική συμπεριφορά, ψυχιατρική πάθηση. Ο ιατρικός φάκελος δε του παιδιού, θα το ακολουθεί παντού, δεν είναι απλές μαθησιακές δυσκολίες. Αν κάποιος υποψιάζεται τέτοιο περιστατικό ίσως να μην ξέρει κάποια δεδομένα. Δεν είμαι ο άνθρωπος που δεν καταγγέλλει τέτοια θέματα, αλλά ειλικρινά μου φαίνεται σχεδόν αδύνατο. Αν κάποιος έχει πραγματικά γνώση κάτι τέτοιου, πολύ θα ήθελα να το μάθω (δεν αναφέρομαι σε συλλόγους που αποφάσισαν να δεχτούν μερική φοίτηση του μαθητή από άγνοια κινδύνου, αλλά από γονείς που ψεύτικα αιτήθηκαν και πήραν τη φοίτηση αυτή)
Αυτό που δεν είναι αδύνατο όμως να χρησιμοποιηθεί (αν και είναι πολύ, μα πάρα πολύ δύσκολο γιατί δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας) και ανήκει στην ίδια διάταξη είναι η προσθήκη στο νόμο της απουσίας στο εξωτερικό. Κάποιοι γονείς -ανώνυμα σε άρθρα εφημερίδων και σε κλειστές ομάδες στο διαδίκτυο- έχουν παραδεχτεί πως έχουν χρησιμοποιήσει διευθύνσεις εξωτερικού, ώστε να διδάσκουν το παιδί τους μόνο κατ΄οίκον, αφού στη χώρα μας είναι μια πρακτική που δεν επιτρέπεται.
-
Ακριβώς. Επειδή στο σχολείο μου είχαμε και κατ´ οίκον για λόγους υγείας και κατ´ ίδιαν λόγω έκτακτου θέματος υγείας, ξέρω καλά τους νόμους, και τις εξετάσεις και τα σχετικά και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από κάποιους συλλογισμούς. Ξέρω επίσης ότι ψυχιατρικά προβλήματα μπορεί να οδηγήσουν σε προβλήματα συμπεριφοράς εντός σχολείου και αυτό να επισπεύσει κάποιες διαδικασίες, αλλά ώς εκεί. Τώρα και με την ηλεκτρονική καταγραφή όλων των σχετικών μ την υγεία, δεν μπορώ να φανταστώ να θέλει κάποιος να κουβαλάει κάτι τέτοιο στον φάκελό του, με δεδομένες και τις προκαταλήψεις για την ψυχική υγεία που έχουμε στην Ελλάδα. Εκτός πια αν μιλάμε για πολύ βαθιά διαπλεκόμενα άτομα που το βασικό τους θέμα είναι η δυσκολία φοίτησης (απουσίες, ποινές κλπ) που θεωρούν πώς οτιδήποτε άλλο μετά θα το ρυθμίσουν.
-
Συμφωνώ απόλυτα με το μέλος ppil.
Καμία οικογένεια δε θα χρησιμοποιήσει προσχηματικά κάποια γνωμάτευση για να "σώσει" το μπουμπούκι της από απόρριψη λόγω απουσιών. Από την άλλη όμως κάποιος/α που εντάσσεται στους κατ' ιδίαν πιθανά να έχει τέτοια συμπεριφορά (καταστροφές, βίαια επεισόδια κλπ) λόγω ακριβώς της πάθησής του ή/και φαρμακευτικής αγωγής που λαμβάνει. Σε αυτή την περίπτωση ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να μη συμφωνήσει με την παρουσία του μαθητή στο σχολείο (όποτε αυτός θεωρεί οτι μπορεί). Άσε που, σε αυτήν την περίπτωση, δε θα το αναφέρει καν στη γνωμάτευση ο φορέας που γνωματεύει. Ξαναθυμίζω οτι, αν δεν το λέει η γνωμάτευση, δεν τίθεται καν θέμα να συναινέσει ο σύλλογος.
Επίσης, πράγματι, η πλειοψηφία των κατ' ιδίαν φοιτά σε τμήματα ένταξης ή σε ειδικά σχολεία. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις μαθητών από γενικά τμήματα που υπάγονται στους κατ' ιδίαν (συνήθως λόγω πρόσκαιρης φαρμακευτικής αγωγής, αδυναμίας να μείνουν έστω ξύπνιοι στο σχολείο). Και φυσικά η ένταξη στους κατ' ιδίαν είναι για μια σχολική χρονιά, αν χρειαστεί και σε επόμενη χρονιά ξαναγίνεται η διαδικασία. Εννοείται οτι η υπαγωγή στην κατηγορία αυτή μπορεί να ζητηθεί όποτε προκύψει ο λόγος μέσα στη χρονιά (όχι αναγκαστικά στην έναρξη).
-
Συνάδελφοι μου αρέσει που όχι μόνο αραδιάζετε τη νομοθεσία για να πείσετε ότι δε συμβαίνουν τέτοια πράγματα κι ότι έχουμε παρανοήσει, λες και σήμερα προσγειωθήκατε στην ελληνική σχολική πραγματικότητα της ομερτά και των διευθυντών οικογενειομαθητοπατέρων, λες και στις παιδαγωγικές για το χαρακτηρισμό φοίτησης όλα βαίνουν καλώς και προάγονται οι μαθητές χωρίς καμία υπέρβαση των ορίων απουσιών, επιμένετε μάλιστα πως καμία οικογένεια δε θα χρησιμοποιήσει προσχηματικά κάποια γνωμάτευση για να "σώσει" το μπουμπούκι της λες και οι υπόλοιποι βλέπουμε παραισθήσεις στα σχολεία μας.
(https://i.ibb.co/ZpBzrDMK/67810915-164595797554035.jpg) (https://ibb.co/bMs5V9KL)
Εγώ με τον/την παλιάτσο πάντως συννενοηθήκαμε καθώς φαίνεται πως έχουμε βιώσει παρόμοιες καταστάσεις.
-
Όχι, δεν συνεννοηθήκατε, απλά μπέρδεψες το μέλος pa.liatsos που άνοιξε το θέμα ρωτώντας για μαθητές που περιμένουν να εγκριθούν ως κατ' ιδίαν διδαχθέντες και που το σχολείο του λανθασμένα φέρεται λες και βγήκαν ήδη και ανέχεται κάθε είδους συμπεριφορά τους. Αντιπαρέρχομαι την γενικότερη απαξίωση στον τρόπο με τον οποίο μιλάς και τον οποίο επιτείνει η γελοιογραφία που έβαλες και μιλώ επί της ουσίας όσων λες με τις ανάλογες παραθέσεις των λόγων σου, από την αρχή της συζήτησης. Λες:
Το κατ' ιδίαν είναι για διευκόλυνση του μαθητή, δεν του απαγορεύει την παρακολούθηση των μαθημάτων. Αν δεν κάνω λάθος, σημαινει πως μπορεί για λόγους υγείας να ΜΗΝ έρχεται σχολείο, να παίρνει απουσίες αλλά φυσικά αυτές να μην προσμετρώνται για το χαρακτηρισμό φοίτησής του.
Κοινώς, μην περιμένεις να γλυτώσεις από αυτούς, εννοείται ότι θα έρχονται, θα συνεχίζουν να κάνουν ότι γουστάρουν και δεν θα έχουν καμία συνέπεια, εκτός κι αν ο σύλλογος αποφασίσει να δείξει πυγμή και να εφαρμόσει ποινές.
Για τις περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών που αναφέρεσαι, το κατ' ιδίαν είναι μια ακόμα φούσκα ασφαλείας στο ήδη προστατευμένο πλαίσιο που διέπει τη σχολική ζωή του μαθητή, αντί για βρεγμένη σανίδα για τους ίδιους και τους γονείς τους!
Εδώ είσαι τελείως λάθος επειδή καθόλου δεν σημαίνει πως ο Σύλλογος θα επιτρέψει την παρακολούθηση των μαθημάτων. Σου λέμε πως είναι απόφαση του Συλλόγου και πως αν δεν το λέει η γνωμάτευση, δεν τίθεται καν θέμα να συναινέσει ο σύλλογος, ο μαθητής ΔΕΝ έρχεται καθόλου για μαθήματα. Δεν είναι θέμα πυγμής για ποινές, είναι απόφαση: τον δεχόμαστε ή όχι ΑΦΟΥ βγήκε η απόφαση για κατ΄ιδίαν. Αν δεν θέλουμε δεν το δεχόμαστε. Αν δεν μας το ζητήσουν, δεν μπαίνουμε καν στον κόπο.
...Προφανώς για να χαρακτηρισθεί κατ΄ιδίαν μαθητής, θα πρέπει να συμφωνούν γονείς, σύλλογος, διεύθυνση, ΚΕΔΑΣΥ κλπ εμπλεκόμενοι, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. "Σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός" που λέει και η παροιμία.
Ο σύλλογος δεν έχει λόγο στο αν θα χαρακτηριστεί κατ΄ιδίαν μαθητής, ούτε καν η διεύθυνση δεν έχει. Η αίτηση του γονέα και η γνωμάτευση (τα δικαιολογητικά ) εξετάζονται μόνο.
...Τέλος, ακόμα και να μπορούσαν τα σχολεία από μόνα τους να βγάλουν τους μαθητές κατ ιδίαν, ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ από την παραβατική συμπεριφορά των μπουμπουκιών που επαναπαύονται στη γνωμάτευσή τους, καθώς μπορούν να συνεχίζουν να παρακολουθούν τα μαθήματα.
Αυτοί που το επιδιώκουν, όταν δεν μιλάμε για καταστάσεις παθήσεων που περιγράφονται αναλυτικά και είναι αντικειμενικοί οι λόγοι, είναι συνήθως οι γονείς ΑΚΡΙΒΩΣ για να μην έχουν καμία συνέπεια τα μπουμπούκια τους και να μη μένουν από απουσίες (είτε είναι από κοπάνες είτε από-σπανιότερα-ποινές).
"Γλιτώνουν" γιατί είπαμε πως είναι απόφαση του Συλλόγου αν θα τους δεχτούν ή όχι.
Δεν υπάρχουν καταστάσεις παθήσεων που δεν περιγράφονται αναλυτικά.
...Οταν λέω ότι επιδιώκουν οι γονείς να βγάλουν τα μπουμπούκια τους κατ'ιδιαν, προφανώς έχουν κάπου να πιαστούν, να πατήσουν για να το ζητησουν. Καποια γνωμάτευση που αναφέρει π.χ. δεπυ, παρορμητική συμπεριφορά κλπ.
Από κει και πέρα, μπορούν να συγκεντρώσουν κι άλλες ιατρικές βεβαιώσεις και με απόφαση συλλόγου που συνηγορει στο αίτημα τους, να το καταθέσουν στη διεύθυνση.
Όπως έγραψα και πριν, αν όλα τα μέρη συμφωνούν τότε πιθανότατα ακολουθεί θετική απόφαση.
Αυτό που έχεις στο μυαλό σου είναι το λογικό όπου δεν τίθεται θέμα εκμετάλλευσης και κατάχρησης του νόμου.
Οι ύπουλοι υποκριτές όμως επιδιώκουν να ενταχθούν στο καθεστώς αυτό για να έχουν (ακόμα μεγαλύτερη) ασυλία!
Η γνωμάτευση που αναφέρει δεπυ, παρορμητική συμπεριφορά κλπ είναι για μαθησιακές δυσκολίες, που δεν έχουν καμία σχέση με τους λόγους που βγαίνει κάποιος σε κατ' ιδίαν. Το να συγκεντρώσει λοιπόν κάποιος τις ιατρικές βεβαιώσεις (η απόφαση συλλόγου είπαμε δεν χρειάζεται γιατί δεν ξέρει ο σύλλογος από ιατρική για να αποφασίσει κατ΄ιδίαν) είναι το μόνο που χρειάζεται. Το να πάρει πλαστές ιατρικές βεβαιώσεις για αντικειμενικότατες ιατρικές παθήσεις είναι σαν να βγαίνει κάποιος υγιής ΑμεΑ. Δυσκολότατο, δαπανηρότατο και τελείως ασύμφορο, αφού και μόνο με μαθησιακές (που μια χαρά βρίσκεις ευκολότατα βεβαιώσεις) ο μαθητής περνάει ζάχαρη. Φτάνει αυτή η γνωμάτευση η οποία συχνά χρησιμοποιείται προσχηματικά, δεν χρειάζεται τόσος κόπος από την οικογένεια.
Αν παρόλα αυτά έχεις να πεις κάτι εντελώς διαφορετικό από όσα λέμε που βίωσες εσύ, όπως έγραψα, θα ήθελα πολύ να το ακούσω.
-
Συναδέλφισσα μόνο επί της ουσίας δε μιλάς, η βερμπαλώδης ερμηνεία των πάντων βάση πλαισίου είναι χαρακτηριστική. Αυτός που απαξιεί είσαι εσύ καθώς μεταφέρεις το μήνυμα "δεν καταλάβατε, δεν ξέρετε, δεν λειτουργείτε σωστά κλπ" λες και εμείς επιλέξαμε να ζούμε σε αυτό το καθεστώς στα σχολεία.
Όλα αυτά προϋποθέτουν να λειτουργεί ο σύλλογος ενημερωμένος, έχοντας στη διάθεσή του όλα τα στοιχεία κι όχι βάσει των επιθυμιών του διευθυντή. Συνεχίζεις να παραθέτεις όσα προβλέπονται αγνοώντας όσα "καταπνίγονται". Τα ίδια γράφω και στα προηγούμενα μηνύματά μου αλλά εσύ πέρα βρέχει.
Η γνωμάτευση που αναφέρει δεπυ, παρορμητική συμπεριφορά κλπ είναι για μαθησιακές δυσκολίες, που δεν έχουν καμία σχέση με τους λόγους που βγαίνει κάποιος σε κατ' ιδίαν. Το να συγκεντρώσει λοιπόν κάποιος τις ιατρικές βεβαιώσεις (η απόφαση συλλόγου είπαμε δεν χρειάζεται γιατί δεν ξέρει ο σύλλογος από ιατρική για να αποφασίσει κατ΄ιδίαν) είναι το μόνο που χρειάζεται. Το να πάρει πλαστές ιατρικές βεβαιώσεις για αντικειμενικότατες ιατρικές παθήσεις είναι σαν να βγαίνει κάποιος υγιής ΑμεΑ. Δυσκολότατο, δαπανηρότατο και τελείως ασύμφορο, αφού και μόνο με μαθησιακές (που μια χαρά βρίσκεις ευκολότατα βεβαιώσεις) ο μαθητής περνάει ζάχαρη. Φτάνει αυτή η γνωμάτευση η οποία συχνά χρησιμοποιείται προσχηματικά, δεν χρειάζεται τόσος κόπος από την οικογένεια.
Αν παρόλα αυτά έχεις να πεις κάτι εντελώς διαφορετικό από όσα λέμε που βίωσες εσύ, όπως έγραψα, θα ήθελα πολύ να το ακούσω.
Ζάχαρη δεν περνάει και τόσο αφού κινδυνεύει κάθε χρόνο λόγω συμπεριφοράς να μείνει από απουσίες. Για αυτό γίνεται αυτή η ιστορία με την κατ' ιδίαν διδασκαλία και προφανώς η οικογένεια πιστεύει ότι έχει τα μέσα να για να το πετύχει.
Για οτιδήποτε νεότερο, αν και όσο λιγότερα μαθαίνω για το συγκεκριμένο σχολείο και για το συγκεκριμένο μαθητή τόσο καλύτερα, θα επανέλθω.
-
Αν ο μαθητής βγει κατ' ιδίαν διδαχθείς τότε στο σχολείο δεν εμφανίζεται. Απαγορεύεται εκτός κι αν ο σύλλογος καθηγητών του δώσει την άδεια. Αν δε βγει τότε ρίχτε του αποβολές για κάθε ασκήμια που κάνει κι αφήστε τον στην ίδια τάξη. Τα πράγματα είναι απλά. Αν ο σύλλογος ανέχεται τον μαθητή να εμφανίζεται ενώ είναι κατ' ιδίαν ή ανέχεται παραπτώματά του ατιμωρητί τότε το πρόβλημα δεν το 'χει ο μαθητής ή οι γονείς του. Το 'χει ο σύλλογος.
-
Αν ο μαθητής βγει κατ' ιδίαν διδαχθείς τότε στο σχολείο δεν εμφανίζεται. Απαγορεύεται εκτός κι αν ο σύλλογος καθηγητών του δώσει την άδεια. Αν δε βγει τότε ρίχτε του αποβολές για κάθε ασκήμια που κάνει κι αφήστε τον στην ίδια τάξη. Τα πράγματα είναι απλά. Αν ο σύλλογος ανέχεται τον μαθητή να εμφανίζεται ενώ είναι κατ' ιδίαν ή ανέχεται παραπτώματά του ατιμωρητί τότε το πρόβλημα δεν το 'χει ο μαθητής ή οι γονείς του. Το 'χει ο σύλλογος.
Βρε Λεόν, εδώ με το ζόρι αποφασίζονται αποβολές στα γενικά σχολεία γιατί ΕΔΥ, ΚΕΔΑΣΥ κλπ λένε ότι είναι ποινές τιμωρητικού χαρακτήρα και να προτιμούνται άλλες πιό ήπιες μορφές σωφρονισμού, θα δώσουν στο ειδικό;; Που έρχεται αμέσως ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης, αυτός που θα σε αξιολογήσει, να τραβήξει αυτιά; Που όταν επιμένεις ότι ακόμα και σε τέτοιο σχολείο πρέπει να υπάρχουν κόκκινες γραμμές κυρίως για την προστασία και την ασφάλεια των μαθητών, οι παλιοί του σχολείου, που βαθμολογούνται εξαιρετικά, σφυρίζουν αδιάφορα και καταλήγεις να διαφωνείς με τον διευθυντή, κάθε φορά;
Οι γονείς, για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, είτε με απόφαση κατ΄ιδίαν, είτε χωρίς, επικαλούμενοι τις εεα του μαθητή, θέλουν ο μαθητής να έρχεται και να μην "στοχοποιείται", να συνεχίζει τη φοίτησή του χωρίς καμία συνέπεια για τις πράξεις του. Ο διευθυντής για να μη συγκρουστεί και χαλάσει χατήρι θα περάσει τη γραμμή στο σύλλογο να έρχεται. Τα γράφω σε τόσα μηνύματα βρε συνάδελφοι, τόσο δύσκολο είναι να αντιληφθείτε τι -άρρωστη- κατάσταση επικρατεί;
-
Ο διευθυντής για να μη συγκρουστεί και χαλάσει χατήρι θα περάσει τη γραμμή στο σύλλογο να έρχεται.
Εδώ εντοπίζεται το πρόβλημα στο σχολείο. Ευθυνόφοβος διευθυντής, αυτή η μάστιγα. Κουράγιο.
-
Προς το μέλος durin:
Παρόλο που στα έχουμε εξηγήσει κι εγώ και το μέλος ppil σχετικά με τη διαδικασία του κατ' ιδίαν, και πως αυτή λειτουργεί κλπ κλπ, συνεχίζεις να λες τη δικιά σου θεωρία περί ομερτά διευθυντών και άλλα παρόμοια τσουβαλιάζοντας τους πάντες και τα πάντα.
Επειδή δε, χρησιμοποιείς ακριβώς τα λόγια μου και γενικεύεις με αυτά, θα σε παρακαλέσω να αναφέρεις τι ακριβώς ξέρεις για μένα και αυτά που κάνω. Σε διαφορετική περίπτωση οφείλεις να ανακαλέσεις όσα είπες φωτογραφίζοντας (και) εμένα.
-
Προς το μέλος τζιμπαν:
Δεν αμφισβητώ τα γραφόμενά σας περί της διαδικασίας, εσείς δεν εννοείτε να καταλάβετε ότι τη διαδικασία που περιγράφετε, όπως και άλλες αναφορικά με τη φοίτηση, προσπαθούν να την παρακάμψουν. Πως τσουβαλιάζω τα πάντα; Επισημαίνοντας την κατάσταση που έχω βιώσει, την αληθινή αυτή κατάσταση την οποία εσύ απαξιείς ως θεωρία, η οποία έχει κοινά στοιχεία με του παλιάτσου, την ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤE επιμένοντας να επαναλαμβάνετε πως έχει η διαδικασία του κατ' ιδίαν και πως δεν υπάρχει περίπτωση οικογένεια να μπει σε τέτοιο κόπο;;
Τα λόγια σου τα χρησιμοποίησα για να απαντήσω σε αυτά, θα μπορούσα να κάνω παράθεση. Το πρόβλημα που είναι; Τα παραποίησα μήπως;
-
Όχι, δεν τα παραποίησες. Τα χρησιμοποίησες όμως για να δείξεις τι γίνεται στο σχολείο σου και ποια είναι τα δικά σου βιώματα. Και το τσουβάλιασμα έγκειται στο οτι χρησιμοποιείς τα δικά μου γραφόμενα για να δείξεις την αντίθεση. Σου ξαναλέω λοιπόν: αν έχεις στοιχεία για το τι γίνεται, να τα αναφέρεις. Όχι να πιάνεσαι από τα δικά μου λόγια. Και φυσικά δεν περιγράφω τη διαδικασία και το πως θα έπρεπε να είναι θεωρητικά. Περιγράφω τα δικά μου βιώματα, τις περιπτώσεις κατ' ιδίαν που γνωρίζω γιατί ασχολήθηκα και τίποτε άλλο.
-
Όταν λες οτι προσπαθούν να την παρακάμψουν να λες ποιοι. Όχι να αναφέρεις τα δικά μου λόγια. Στις δικές μου περιπτώσεις δεν υπήρχε καμία μα καμία τέτοια προσπάθεια. Ούτε μαθητοπατέρες, όπως λες, μπήκαν στη μέση ούτε τίποτα άλλο πέρα από αυτά που προβλέπονται. Να που τσουβαλιάζεις λοιπόν!
-
Τζιμπαν, κούρασες. Έγραψες κάτι που δεν συμβαίνει στην περίπτωση που αναφέρω και διαμαρτύρεσαι κι από πάνω. Αν κάποιος τσουβαλιάζει είσαι εσύ.
Δεν έχει νόημα πλέον αυτή η αντιπαράθεση, έχω μια μετάθεση να πανηγυρίσω! 8) ;D
-
Ότι πεις....