Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kallipateira στις Νοεμβρίου 21, 2007, 01:19:27 am
-
Εχω μία απορία που εσεις μπορειτε να μου τη λύσετε!
Πιστευετε ότι είναι εύκολο όταν κάποιος δεν εχει μεταπτυχιακο, διδακτορικό και γενικότερα καμία μοριοδότηση από ωρομίσθιος κτλ., να διοριστεί? Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και έχω την ενύπωση ότι τα μόρια βοηθούν πολύ!
???
Υπάρχουν άτομα που χωρίς μόρια τα κατάφεραν? ???
-
Νομίζω ότι μόνο με ΑΣΕΠ μπορεί κάποιος να διοριστεί χωρίς να έχει μόρια.
-
Χωρίς μόρια καθόλου γίνεται το εξής: Αν τα καταφέρεις και πας ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και μαζέψεις τα μόρια (νομίζω για την αναπληρωση θέλει περίπου 2 χρόνια γεμάτα) μπορείς να κάνεις αίτηση για μονιμοποίηση. Δεν έχει σχέσει το μεταπτυχιακό παρά μόνο στα χρήματα που θα λαμβάνεις στη μισθοδοσία σου όταν με το καλό διοριστείς. ;)
-
Νομίζω ότι η ερώτηση είναι κυρίως αν μπορεί κάποιος να γράψει τόσο καλά ώστε να μην χρειάζονται έξτρα μόρια από μεταπτυχιακά ή προϋπηρεσία για να διοριστεί.
Πάντως, η λογική του ΑΣΕΠ είναι ότι έχεις, καλό είναι. Και ξέρω αρκετό κόσμο που απλά πηγαίνει στις εξετάσεις για να είναι επιτυχών, να πάρει δηλαδή μερικά μόρια παραπάνω, έχοντας εγκαταλείψει την ιδέα του άμεσου διορισμού μέσω του διαγωνισμού. Γενικά, η πρώτη φορά είναι συνήθως δοκιμαστική και τραυματική!
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα άμεσου διορισμού, εάν γράψει κάποιος υπερβολικά καλά. Κάποιος όμως με σχετικά χαμηλότερο βαθμό και κάποια μόρια θα είναι υψηλοτερα στον πίνακα διοριστέων. Και έχεις δίκιο, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι και θέμα τύχης, για να μη πω ότι είναι σχεδόν ΜΟΝΟ θέμα τύχης. Κάνε την προσπάθεια σου και ότι γίνει! Όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο, και ευτυχώς σε αυτό το φόρουμ δεν ανταγωνιζόμαστε, αλλά συναγωνιζόμαστε! ;)
-
Νομίζω ότι η ερώτηση είναι κυρίως αν μπορεί κάποιος να γράψει τόσο καλά ώστε να μην χρειάζονται έξτρα μόρια από μεταπτυχιακά ή προϋπηρεσία για να διοριστεί.
Πάντως, η λογική του ΑΣΕΠ είναι ότι έχεις, καλό είναι. Και ξέρω αρκετό κόσμο που απλά πηγαίνει στις εξετάσεις για να είναι επιτυχών, να πάρει δηλαδή μερικά μόρια παραπάνω, έχοντας εγκαταλείψει την ιδέα του άμεσου διορισμού μέσω του διαγωνισμού. Γενικά, η πρώτη φορά είναι συνήθως δοκιμαστική και τραυματική!
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα άμεσου διορισμού, εάν γράψει κάποιος υπερβολικά καλά. Κάποιος όμως με σχετικά χαμηλότερο βαθμό και κάποια μόρια θα είναι υψηλοτερα στον πίνακα διοριστέων. Και έχεις δίκιο, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι και θέμα τύχης, για να μη πω ότι είναι σχεδόν ΜΟΝΟ θέμα τύχης. Κάνε την προσπάθεια σου και ότι γίνει! Όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο, και ευτυχώς σε αυτό το φόρουμ δεν ανταγωνιζόμαστε, αλλά συναγωνιζόμαστε! ;)
Η τελευταία φράση , νομίζω τα λέει όλα, θα την κρατήσω ;)
-
Έτσι ακριβώς είναι. Περιμένω και γω τον επόμενο ΑΣΕΠ. Για την ειδικότητά μου (και για άλλες σαν την δική μου) είναι ξεχωριστός και έχει να γίνει από το 95 που δεν είχα το πτυχίο ακόμα. Ελπίζω να πλησιάζει ο καιρός να ξαναγίνει. Και μια αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ τον Μάιο αν είμαι τυχερή και με πάρουν...φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι.
Ειρήνη να είσαι πάντα σε επαφή με το φόρουμ, και θα μάθεις πολλά πράγματα. Και όσο για το πτυχίο σου που το πήρες τώρα. Καλή σταδιοδρομία.
-
Φυσικά και συναγωνιζόμαστε Tihea μου. Μπορεί να "μαλώνουμε" σε κάποιες συζητήσεις και να ανάβουν τα αίματα (όχι εμείς δεν "μαλώσαμε" ποτέ) αλλά πάντα ο ένας στον άλλον δίνει συμβουλές, πληροφορίες και στήριξη. ;)
-
Τρεις συναδελφοι μου με μηδεν προϋπηρεσια και χωρις μεταπτυχιακο διοριστηκαν με την πρωτη τους προσπαθεια ΑΣΕΠ, μονο με το βαθμο τους στο διαγωνισμο και τα μορια πανω απο τη βαση του πτυχιου. Μαλιστα, οι δυο δουλευαν μονο για ενα χρονο σε φροντιστηρια κι ο τριτος δε διδασκε καθολου, αλλα ουτε ειχε μορια απο το βαθμο του πτυχιου, μιας και το πηρε με 5! Οσο πιο προσφατα εχεις τελειωσει το πανεπιστημιο, τοσο πιο ευκολο ειναι να γραψεις καλα στο Γνωστικο αντικειμενο στον ΑΣΕΠ, μιας και τα εχεις ολα φρεσκα. Χρειαζεται προσοχη μονο στην Ειδικη διδακτικη και τα Παιδαγωγικα, ωστε να μη σου κατεβασουν το μεσο ορο.
-
Οσο πιο προσφατα εχεις τελειωσει το πανεπιστημιο, τοσο πιο ευκολο ειναι να γραψεις καλα στο Γνωστικο αντικειμενο στον ΑΣΕΠ, μιας και τα εχεις ολα φρεσκα.
Εγώ διαφωνώ σχετικά με αυτό, ειδικά για τους φιλολόγους. Εξαρτάται από το πτυχίο, την κατεύθυνση, κλπ. κλπ. Με τρία γνωστικά αντικείμενα, στην καλύτερη περίπτωση να έχεις ένα από τα τρία φρέσκα. Δεν ξέρω τι ισχύει για τους άλλους κλάδους, αλλά εγώ που τελείωσα ιστορικό, δεν είχα φρέσκα ούτε αρχαία ούτε νέα. Για να μην αναφέρω ότι έπρεπε να ξεχάσω την ιστορία που έμαθα στο πανεπιστήμιο και να ξαναμάθω την σχολική από την αρχή. Φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει με τους απόφοιτους φιλολογίας και την ιστορία.
Όλα σχετικά είναι. Εξαρτάται από τις περιπτώσεις. Και συνεχίζω να επιμένω ότι ο παράγων τύχη είναι καθοριστικός! Συν Αθηνά και χείρα κίνει, φυσικά, παίζει ρόλο και το διάβασμα, αλλά ξέρω και περιπτώσεις αδιάβαστων που έγραψαν ανέλπιστα καλά.
-
Οσο πιο προσφατα εχεις τελειωσει το πανεπιστημιο, τοσο πιο ευκολο ειναι να γραψεις καλα στο Γνωστικο αντικειμενο στον ΑΣΕΠ, μιας και τα εχεις ολα φρεσκα.
Εγώ διαφωνώ σχετικά με αυτό, ειδικά για τους φιλολόγους. Εξαρτάται από το πτυχίο, την κατεύθυνση, κλπ. κλπ. Με τρία γνωστικά αντικείμενα, στην καλύτερη περίπτωση να έχεις ένα από τα τρία φρέσκα. Δεν ξέρω τι ισχύει για τους άλλους κλάδους, αλλά εγώ που τελείωσα ιστορικό, δεν είχα φρέσκα ούτε αρχαία ούτε νέα. Για να μην αναφέρω ότι έπρεπε να ξεχάσω την ιστορία που έμαθα στο πανεπιστήμιο και να ξαναμάθω την σχολική από την αρχή. Φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει με τους απόφοιτους φιλολογίας και την ιστορία.
Όλα σχετικά είναι. Εξαρτάται από τις περιπτώσεις. Και συνεχίζω να επιμένω ότι ο παράγων τύχη είναι καθοριστικός! Συν Αθηνά και χείρα κίνει, φυσικά, παίζει ρόλο και το διάβασμα, αλλά ξέρω και περιπτώσεις αδιάβαστων που έγραψαν ανέλπιστα καλά.
Συμφωνώ με την Elrana απόλυτα. Ανάλογες εμπειρίες έχω και εγώ. Μάλιστα τείνω στην κυριολεξία να πιστέψω ότι τελικά ο παράγοντας τύχη - αν και αστάθμητος - είναι καθοριστικός. Χωρίς να απορρίπτω το πολύωρο διάβασμα που είναι απαραίτητο. Ωστόσο, επειδή η ύλη είναι υπερβολικά μεγάλη και δεν έχει καμία σχέση με τις εξεταστικές του Πανεπιστημίου, χρειάζεται σωστή επιλογή συγγραμάτων, άριστη γνώση των σχολικών (απέξω κι ανακατωτά ένα πράγμα...) με ιδιαίτερη έμφαση στις υποσημειώσεις και στα ψιλά γράμματα, αντοχή, αυτοπεποίθηση και γερό στομάχι!
-
Το σωστο ειναι να επιλέγουμε ενα απο τα τρια γνωστικα αντικειμενα και αυτο πρεπει να ειναι απο τις αλλαγες που θα ζηταμε στη διαδικασια επιλογης εκπαιδευτικων-ασεπ μεσω του συλλογου.
παντως ας μη μεμψιμοιρουμε. για ολους ισχύουν τα ιδια ειτε ειναι του ιστορικου ή της κλασικης ή παιδαγωγικης κλπ.
-
Ειρήνη μου έχεις ανοίξη δύο θέματα με το ίδιο...θέμα ακριβώς. Αν θέλεις σβήσε το ένα από τα δύο και άλλαξε τα κεφαλαία με πεζά σε αυτό. Όταν γράφουμε με κεφαλαία είναι σα να φωνάζουμε.
-
Γιατι NinaP, φοβασαι μηπως κουφαθεις ( με το να διαβαζεις τα κεφαλαια) ?
τιτλο εβαλε η eirini δεν μας εστειλε αποφαση δικαστηρίου να διαβασουμε.
Ας σοβαρευτούμε. και Ηρεμα!
-
Γνωρίζω πως είναι θεσμός σε αυτό το φόρουμ να μην γράφουμε με κεφαλαία και το σέβομαι. Ούτε σαν θέμα ούτε στην συζήτηση. Και κακός ενώ σε άλλα θέματα ή συζητήσεις παρενέβη ο administrator εδώ δεν το έκανε. Είμαι πάρα πολύ σοβαρή πρέπει να σε ενημερώσω. Και όταν βρίσκομε σε μια κοινότητα σέβομαι τους "νόμους" της. Η Ειρήνη είναι νέο μέλος και πιθανών δεν το ήξερε. Δεν πρέπει να την ενημερώσω; Επίσης τα πεζά είναι ποιο ευανάγνωστα. Αυτά φίλε μου Μάρκο. ;)
-
Εχεις δικιο φίλη NinaP και δεν το ελεγα προσωπικα σε σενα. εχει παρατηρηθει κι αλλες φορες απο αλλους να συμβουλευουν νεα μελη με ενα τροπο "καπως".
μαλλον εγω το πηρα ετσι ή τουλαχιστον ετσι μου φανηκε. αλλα να ρωτήσω, ο τιτλος γιατι να μη γραφεται με κεφαλαία? συμφωνω απολυτος οτι τα πεζα ειναι πιο ευαναγνωστα και ολοι μας το υποστηρίζουμε.
αυτα.και συγνώμη για το υφος.
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, και πραγματικά από τη στιγμή που βρήκα το site σας έχω ενθουσιαστεί και έχω μάθει παααααααααααααααααάρα πολλά!
Όσο για τα κεφαλαία sorry ;) δεν το γνώριζα!
Πάντως μου δώσατε θάρρος, μόλις τελείωσα και είμαι πολύ αγχωμένη με το τι θα κάνω κτλ. κτλ.
Ο Ασεπ είναι ο άμεσος στόχος μου και όταν άρχισα να το ψάχνω μόνη μου απογοητεύτηκα.
Εδώ βρήκα απίστευτες πληροφορίες, βιβλιογραφία, και πραγματικά νιώθω ότι ο ένας βοηθάει τον άλλο ΚΑΙ ψυχολογικά σε όλο αυτόν τον αγώνα.
Τέλος για να μην σας κουράζω, όλοι μου έλεγαν ότι χωρίς μεταπτυχιακά, και μόρια από εδώ και από εκεί δεν μπορείς να πετύχεις!Τουλάχιστον λοιπόν να μην πάω από την πρώτη φορά με ηττοπάθεια, αλλά με τσαμπουκά!
Έτσι παιδιά???
Αντε, εύχομαι όλοι μας να έχουμε γερα γερά στομάχια καιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι............................ την ΤΥΧΗ με το μέρος μας!!! :D
-
Εχεις δικιο φίλη NinaP και δεν το ελεγα προσωπικα σε σενα. εχει παρατηρηθει κι αλλες φορες απο αλλους να συμβουλευουν νεα μελη με ενα τροπο "καπως".
μαλλον εγω το πηρα ετσι ή τουλαχιστον ετσι μου φανηκε. αλλα να ρωτήσω, ο τιτλος γιατι να μη γραφεται με κεφαλαία? συμφωνω απολυτος οτι τα πεζα ειναι πιο ευαναγνωστα και ολοι μας το υποστηρίζουμε.
αυτα.και συγνώμη για το υφος.
Συνήθως βάζω smilies αλλά κάτι είχε κολλήσει στον υπολογιστή και δεν πήγαινε στην προεπισκόπηση. Και αυτό το κάνω για να μην παρεξηγείτε το ύφος αφού δεν έχουμε ο ένας τον άλλον απέναντι. Και έχουμε παρεξηγηθεί ουκ ολίγες φορές. Συγνώμη αποδεκτή Μάρκο. :D
Όσο για το γιατί δεν γράφουμε με κεφαλαία και στα θέματα φαντάζομε πως για τον ίδιο λόγο το κάνουμε. Το ένα ίσως δεν σε πειράζει αλλά φαντάζεσαι όλα τα θέματα να ήταν με κεφαλαία; Τα μάτια θα μας έβγαιναν. :-*
-
Καλημερα σε ολη την παρεα. Συμφωνω με Nina P και την ευχαριστω.
Θέλω να πω στη φιλη μας την Ειρήνη, να μην ειναι πολυ αγχωμένη και να την βεβαιώσω οτι εγω τουλαχιστον γνωριζω πολλα ατομα που χωρις κανενα απολύτως μοριο περασαν με τον ασεπ και διορίστηκαν αμεσως. για παραδειγμα μια γνωστη μου τελειωσε το ΦΠΨ
και διοριστηκε αμεσως με την πρωτη. αυτο ας το εχουνε υποψη τους κι οσοι θεωρουν τους αποφοιτους του φπψ οτι δεν ειναι φιλολογοι (κανονικοι)!!!!!!!!!!
-
Φυσικά και είναι εφικτό. Όλα γίνονται. Πέρσι τέτοιο καιρό έλεγα στον κολλητό μου που διάβαζε και αυτός "Γιατί κάποιος άλλος και όχι εγώ ή εσύ; Υπεράνθρωποι είναι αυτοί που διορίζονται στον ΑΣΕΠ ή διάννοιες; Απλοί καθημερινοί άνθρωποι, ίσως παλιοί συμφοιτητές μας".
Αν και πλέον έιμαι κάτοχος μεταπτυχιακού, όταν έκανα την αίτηση τον Σεπτέμβρη του 2006 δεν είχα έστω αυτά τα δύο επιπλέον μόρια, που θα μπορούσαν να είναι υπερπολύτιμα. Έλεγα, κόψε φάση να μην διοριστώ για κάτι ψιλά, θα χτυπάω το κεφάλι μου που δεν έκανα νωρίτερα τη διπλωματική να τελειώνω. Έγραψα 73.23 και πήρα 1.72 από το πτυχίο. Αυτά ήταν όλα τα μόριά μου. Όχι μόνο δεν είχα μόρια από προϋπηρεσία, ούτε είχα ξαναμπεί σε τάξη ποτέ. Είμαι 27, δουλεύω αναπληρώτρια και από του χρόνου μόνιμη. Όλα γίνονται, πίστη στον εαυτό σου και δουλειά με το διάβασμα θέλει...
-
Εγώ πιστεύω ότι είναι δύσκολο να διοριστείς μέσω ΑΣΕΠ χωρίς μόρια από προυπηρεσία και μεταπτυχιακό ή διδακτορικό.Το λέω από προσωπική πείρα γιατί στον πρόσφατο ΑΣΕΠ έμεινα εκτός πίνακα διοριστέων επειδή δεν είχα προσαύξηση από προυπηρεσία ή μεταπτυχιακό αν και στη συνολική γραπτή δοκιμασία είχα υψηλότερη βαθμολογία από αρκετούς που τελικά διορίστηκαν.Σίγουρα οι προσαυξήσεις αποτελούν ένα πρόκριμμα .Μοιάζει σαν να τρέχεις σε τελικό αγώνα δρόμου και κάποιοι να βρίσκονται αρκετά βήματα μπροστά από την κοινή αφετηρία.
-
Είναι εφικτό, αλλά δύσκολο. Εγώ ήμουν στους διοριστέους την πρώτη φορά που έδωσα ΑΣΕΠ. Η μοναδική μου προσαύξηση ήταν ο βαθμός του πτυχίου -πολύ καλός, αλλά θα ήμουν διοριστέος και χωρίς αυτόν. Και υπόψιν, δεν είχα καθόλου διδακτική εμπειρία, καθώς εργαζόμουν σε άσχετο με την εκπαίδευση αντικείμενο. Δεν μπορώ να πω βέβαια ότι πήγα ...χαλαρός στο διαγωνισμό, διάβαζα τουλάχιστον επί επτά μήνες. Χρειάζεται επομένως πολλή και καλή μελέτη, αυτοσυγκέντρωση και ασφαλώς, τύχη ;)
-
Συμφωνώ κι εγώ με kiigore, ειναι δυσκολο οχι ομως ακατορθωτο.αλλα η τυχη εχει τον τελευταιο λόγο.
-
Oύτε ακατόρθωτο ούτε ανέφικτο. Εγώ έδωσα πέρισυ για πρώτη φορά, ένα χρόνο μετά το πτυχίο και πέρασα στους διοριστέους, χωρίς επιπλέον μόρια, μόνο με το 2,01 του βαθμού πτυχίου. Ούτε πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης. Είναι θέμα μελέτης. Απολύτως. Θα διαβάσεις πάρα πολύ και θα περάσεις. Αν τα θέματα είναι δύσκολα, είναι και για τους άλλους, όχι μόνο για σένα. Ούτε ιδιοφυία χρειάζεται να είναι κανείς ούτε τίποτα.Το μόνο πρόβλημα είναι ο χρόνος. Πρέπει να ξεκινήσεις νωρίς, να αφοσιωθείς απολύτως, να είσαι συστηματική στο διάβασμα και συγκεντρωμένη. Και πολλές επαναλήψεις!
Αυτή είναι η γνώμη μου και καλή επιτυχία!
-
Συμφωνώ κι εγώ ότι με επιμονή και διάβασμα όλα γίνονται. Είχα δώσει και το 2002 και το 2005, εντελώς απροετοίμαστη και φυσικά με τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Στον τελευταίο διαγωνισμό όμως είπα να πέσω με τα μούτρα στο διάβασμα. Και το έκανα επί 4 μήνες. Εντατικά όμως. Ξημέρωνε-νύχτωνε κι εγώ διάβαζα. Παραμέρισα όλα τα άλλα κι επικεντρώθηκα πλήρως στον ΑΣΕΠ. Κι ευτυχώς διορίζομαι του χρόνου. Μόνη προσαύξηση τα 2,27 από το πτυχίο.
Πάντα χρειάζεται και λίγη τύχη όμως.
Και ειλικρινά θαυμάζω όσους συναδέλφους τα κατάφεραν ενώ είχαν παράλληλα πλήθος υποχρεώσεων, οικογενειακών κτλ. Αν είχα παιδιά δεν ξέρω αν θα είχα αυτές τις αντοχές.
-
Είστε όλοι φοβεροί ,μου δίνετε δύναμη!
Να σας κάνω και μία ερώτηση??????????
Ο βάθμός του πτυχίου μετράει αν είναι από μία βαθμολογία και πάνω ή σε κάθε βαθμό αντιστοιχούν μόρια¨?
Πώς περιπου υπολογίζονται τα μόρια του βαθμού? ???
-
Οσο πιο προσφατα εχεις τελειωσει το πανεπιστημιο, τοσο πιο ευκολο ειναι να γραψεις καλα στο Γνωστικο αντικειμενο στον ΑΣΕΠ, μιας και τα εχεις ολα φρεσκα.
Εγώ διαφωνώ σχετικά με αυτό, ειδικά για τους φιλολόγους. Εξαρτάται από το πτυχίο, την κατεύθυνση, κλπ. κλπ. Με τρία γνωστικά αντικείμενα, στην καλύτερη περίπτωση να έχεις ένα από τα τρία φρέσκα. Δεν ξέρω τι ισχύει για τους άλλους κλάδους, αλλά εγώ που τελείωσα ιστορικό, δεν είχα φρέσκα ούτε αρχαία ούτε νέα.
Το προβλημα με τους φιλολογους ειναι οτι μπορουν να διοριστουν σαν ΠΕ02 αποφοιτοι πολλων διαφορετικων σχολων, οπότε τα γνωστικα ειναι πολλα και χαωδη. Στις θετικες επιστημες, που αναφερομουν, ολοι οι ΠΕ03 εχουν τελειωσει το Μαθηματικο, οι ΠΕ04.01 το Φυσικο, οι ΠΕ04.02 το Χημικο, οι ΠΕ04.04 το
-
utenar, νομίζω επίσης πως οι ΠΕ04 βαθμολογούνται στο γνωστικό αντικείμενό τους με μεγαλύτερο ποσοστό.. Οι ΠΕ02 είτε είναι φιλόλογοι είτε ιστορικοί είτε του ΦΠΨ βαθμολογούνται εξίσου και στα τρία γνωστικά..
-
Και επειδη βαθμολογουνται οι του ΠΕ02 εξισου και στα τρια γνωστικα ειναι που δεν κανει τη διαφορα.ολοι ειναι στην ιδια μοιρα. (καλο μου φαινεται!)δεν ξερω αν συμφωνειτε?
-
Καλό σου φαίνεται που φιλόλογοι βαθμολογούνται εξίσου με τους ιστορικούς στην ιστορία και οι ιστορικοί εξίσου με τους φιλολόγους στ'αρχαία? Εντάξει ίσως εγώ είμαι παράλογη, δεν επιμένω..
-
Tithea,δεν ειπα οτι εισαι παραλογη.παρολογη μπορει καποιος να χαρακτηρίσει την ολη διαδικασια επιλογης καθηγητων αλλα οχι εμας.
ενοούσα οτι ο φιλολογος διδασκει πολλα αντικειμενα στο σχολειο και ενω ειδικευεται σε καποιο τομεα κανει και αλλα μαθηματα κατα τη διαρκεια των σπουδων του.αλλος αρχαια αλλος ιστορια αλλος παιδαγωγικα και διδακτικες κλπ. ολοι μας εχουμε παρει γνωσεις απο ολες τις επιστημες και γιαυτο δικαια εξεταζομαστε στα 3 γνωστικα που μας δινουν εναν μεσο ορο. πχ αν εγω ειμαι καλος στην ιστορια και οχι τοσο στα αρχαια ο βαθμος που θα γραψω συμψηφιζεται. αυτο ελεγα. εξαλλου ενας του φπψ θα μπορουσε να μην εξεταζεται καθολου στη 2η θεματικη ενότητα διοτι και εχει κανει αρκετα μαθηματα διδακτικης και πολλες παρακολουθήσεις μαθηματων στα σχολεια (σε αντιθεση με του φιλολογικου ή ιστορικου) και εχει μπει σε σχολικη αιθουσα να διδάξει ο ιδιος υποχρεωτικα (αλλιως πτυχιο δε βλεπει!).
δεν ειμαστε λοιπον παραλογοι ουτε εσυ ουτε κανεις απο μας, ο καθενας απο μας λεει την αποψη του που στη τελικη δεν εισακουεται απο τους αρμοδιους.
-
Νομίζω η συζήτηση περί λογικής ή μη του ΑΣΕΠ δεν έχει νόημα, εφόσον μιλάμε για ένα διαγωνισμό που έχει ως στόχο τον αποκλεισμό. Κάπως, με κάποιο τρόπο, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να μας αποδείξουν ότι βασικά τόσα χρόνια στο πανεπιστήμιο δεν μάθαμε τίποτα και φταίμε εμείς που είμαστε άνεργοι. Η λογική των θεμάτων είναι τέτοια που να μην εξετάζει γνώσεις (και ας μην ανοίξουμε το ζήτημα κατά πόσο οι εξετάσεις είναι τρόπος ελέγχου της γνώσης ή ποιου είδους γνώσης), αλλά να "κόβει". Μη μου πείτε ότι τα θέματα του ΑΣΕΠ αποδεικνύουν κατά πόσο ένας φιλόλογος (δεν μπορώ να μιλήσω για άλλο κλάδο) έχει τις βασικές γνώσεις για να διδάξει ένα εύρος μαθημάτων από φιλοσοφία μέχρι λατινικά. Να μας κόβουν θέλουν και να λέμε και ευχαριστώ για τα μοριάκια που πέρνουμε πάνω από τη βάση.
Ο διαγωνισμός είναι παράλογος από τη μέρα που γεννήθηκε εξαιτίας ακριβώς αυτής της λογικής αποκλεισμού. Από εκεί και πέρα, παλεύουμε όπως μπορούμε να κρατήσουμε τα λογικά μας!
-
Είστε όλοι φοβεροί ,μου δίνετε δύναμη!
Να σας κάνω και μία ερώτηση??????????
Ο βάθμός του πτυχίου μετράει αν είναι από μία βαθμολογία και πάνω ή σε κάθε βαθμό αντιστοιχούν μόρια¨?
Πώς περιπου υπολογίζονται τα μόρια του βαθμού? ???
Προσαύξηση από το βαθμό πτυχίου: αφαιρείς το 5 από τον βαθμό πτυχίου σου. Δηλαδή εγώ που έχω βαθμό πτυχίου 7,27-5= 2,27 μόρια.
Τα μόρια αυτά προστίθενται εφόσον περάσεις την βάση στις εξετάσεις(=55) και είσαι στους επιτυχόντες.
-
Παιδιά, μηπως πρεπει να στειλουμε επιστολη ως ΠΕΑΕ σε υπεπθ και ασεπ να μας ενημερώσουν για το ποτε θα γινει ο επομενος ασεπ και παραλληλα να ζητάμε την διεξαγωγη του μεσα στο 2008(οκτωβριο-νοεμβριο) ωστε να εχουμε τα αποτελεσματα νωριτερα και οχι αρχες σεπτεμβριου οπως εγινε φετος?
δεν ξερω αν συμφωνείτε?
-
Mάρκο η στάση μας ως ΠΕΑΕ στο θέμα του ΑΣΕΠ θα συζητηθεί στη συνέλευση στις 9 Δεκέμβρη...Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου ως προς τον έγκαιρο καθορισμό της ημερομηνίας των εξετάσεων.
-
πραγματι,αυτο το θεμα θάνο,του ασεπ, δεν χωραει αλλη καθυστερηση. 9/12 η συνελευση, 10/12 να σταλει σε υπεπθ,ασεπ και π.ι. Αυτοι για να παρουν μπρος θελουν....δυναμίτη!
-
Ευχαριστώ
-
Παιδιά, μηπως πρεπει να στειλουμε επιστολη ως ΠΕΑΕ σε υπεπθ και ασεπ να μας ενημερώσουν για το ποτε θα γινει ο επομενος ασεπ και παραλληλα να ζητάμε την διεξαγωγη του μεσα στο 2008(οκτωβριο-νοεμβριο) ωστε να εχουμε τα αποτελεσματα νωριτερα και οχι αρχες σεπτεμβριου οπως εγινε φετος?
δεν ξερω αν συμφωνείτε?
Δεν νομιζω οτι το θεμα ειναι η ημερομηνια των εξετασεων. Νομιζω οτι αυτο που μας καιει ειναι να βγει συντομα η υλη για να μη διαβαζουμε ασχετα πραγματα . Οταν βγηκε η υλη την περασμενη φορα εγω ειχα ηδη αναλωθει σε ασκοπο διαβασμα επι μηνες. Νομιζω το να ξερουμε τι να διαβασουμε ειναι πιο σημαντικο.
-
Συμφωνώ απολυτα μαζι σου kellykou, το ειπα γιατι προκήρυξη και υλη βγαινουν σχεδον μαζι. επισης, απο το ποτε θα βγει η προκήρυξη εξαρταται και η διεξαγωγη του διαγωνισμου. ολα "δενουν" μεταξύ τους. ετσι, αν τους πιεσουμε θα εχουμε πολλαπλο κερδος. λετε να πετυχουμε να δωσουν υλη πολυ νωρίτερα της προκήρυξης?
-
Συμφωνώ απολυτα μαζι σου kellykou, το ειπα γιατι προκήρυξη και υλη βγαινουν σχεδον μαζι. επισης, απο το ποτε θα βγει η προκήρυξη εξαρταται και η διεξαγωγη του διαγωνισμου. ολα "δενουν" μεταξύ τους. ετσι, αν τους πιεσουμε θα εχουμε πολλαπλο κερδος. λετε να πετυχουμε να δωσουν υλη πολυ νωρίτερα της προκήρυξης?
Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε.Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πιέσουμε...Από δω καί πέρα ΥΠΕΠΘ καί ΑΣΕΠ θα μας βρίσκουν μπροστά τους...
-
Πριν μήνες είχαμε κάνει μία γρήγορη καταμέτρηση όσων διοριστήκαν για να δούμε ποιοι πέτυχαν χάρη σε προσαυξήσεις από μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Το ποσοστό αυτών των διοριστέων είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ και μάλλιστα απ' ό,τι θυμαμαι είναι λιγότεροι από αυτούς που ενώ είχαν μεταπτυχιακό πέρασαν, αλλά θα περνούσαν και χωρίς αυτό. Έτσι λοιπόν, οι προσαυξήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο. Μία φίλη μου με προσαύξηση 6,40 δεν πέρασε για 2,50 μόρια, εγώ με προσαύξηση 5,5 δεν πέρασα για λιγότερο από 0,50 μόρια. Εξάλλου αυτοί που έχουν τις προσαυξήσεις δε σημαίνει ότι διαβάζουν λιγότερο όντας εφησυχασμένοι, μάλλον το αντίθετο: αυτοί που δεν έχουν προσαυξήσεις, φοβούμενοι που δεν τις έχουν, διαβάζουν περισσότερο για να αναπληρώσουν το '' έλλειμμα''. Δε θα πρέπει, πάντα λέω, να μετράει καμία προσαύξηση, ούτε από μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ούτε από βαθμό πτυχίου, έτσι όπως είναι στις πανελλήνιες.
-
Δε θα πρέπει, πάντα λέω, να μετράει καμία προσαύξηση, ούτε από μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ούτε από βαθμό πτυχίου, έτσι όπως είναι στις πανελλήνιες.
Δεν μας εξετάζουν αν είμαστε καλοί να μπούμε σε μια τάξη ως μαθητές, αλλά ως καθηγητές. Άρα, λογικά θα πρέπει να έχουν σημασία και διάφορα άλλα πράγματα εκτός από το αμιγώς γνωστικό αντικείμενο. Δεν λέω ότι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός μπορεί να διακρίνει αν κάποιος είναι ικανός για καθηγητής ή όχι και έχω την πεποίθηση ότι κανένας διαγωνισμός δεν θα μπορούσε να το κάνει. Ούτε και ότι ένα μεταπτυχιακό ή ένας καλός βαθμός πτυχίου κάνει κάποιον καλύτερο καθηγητή. Αλλά, είναι δυνατόν ένα μάστερ ή διδακτορικό στην ιστορία ή στην νεοελληνική λογοτεχνία ή σε οποιοδήποτε άλλο γνωστικό αντικείμενο, να θεωρηθεί κατώτερο από 30 multiple choice ερωτήσεις?
Όλα αυτά δημιουργούνται από ένα διαγωνισμό που έχει τη λογική του αποκλεισμού. Από εκεί και πέρα, τα κριτήρια πάντα κάποιους θα ευνοούν και κάποιους όχι... Το πρόβλημα παραμένει.
-
Πριν μήνες είχαμε κάνει μία γρήγορη καταμέτρηση όσων διοριστήκαν για να δούμε ποιοι πέτυχαν χάρη σε προσαυξήσεις από μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Το ποσοστό αυτών των διοριστέων είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ και μάλλιστα απ' ό,τι θυμαμαι είναι λιγότεροι από αυτούς που ενώ είχαν μεταπτυχιακό πέρασαν, αλλά θα περνούσαν και χωρίς αυτό. Έτσι λοιπόν, οι προσαυξήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο. Μία φίλη μου με προσαύξηση 6,40 δεν πέρασε για 2,50 μόρια, εγώ με προσαύξηση 5,5 δεν πέρασα για λιγότερο από 0,50 μόρια. Εξάλλου αυτοί που έχουν τις προσαυξήσεις δε σημαίνει ότι διαβάζουν λιγότερο όντας εφησυχασμένοι, μάλλον το αντίθετο: αυτοί που δεν έχουν προσαυξήσεις, φοβούμενοι που δεν τις έχουν, διαβάζουν περισσότερο για να αναπληρώσουν το '' έλλειμμα''. Δε θα πρέπει, πάντα λέω, να μετράει καμία προσαύξηση, ούτε από μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ούτε από βαθμό πτυχίου, έτσι όπως είναι στις πανελλήνιες.
Αγαπητέ Sylla, ίσως θυμάσαι ότι μαζί κουβεντιάζαμε σχετικά με τα αποτελέσματα εκείνης της έρευνας.
Καλά κάνεις και μεταφέρεις και εδώ την άποψή σου. Ωστόσο, να διευκρινίσω ότι :
1) Εκείνη η έρευνα είχε γίνει ΜΟΝΟ ως προς τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους και όχι για το ΣΥΝΟΛΟ των προσαυξήσεων.
2) Η προσωπική μου άποψη ήταν διαφορετική : Κάποιος επιτυχών με μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες να βρίσκεται μέσα στους διοριστέους από κάποιον επιτυχόντα χωρίς.
3) Φυσικά κάποιος χωρίς επιπλέον προσαυξήσεις μπορεί να διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ. Άλλωστε κι εγώ διορίστηκα φέτος με μοναδική προσαύξηση από το βαθμό πτυχίου.
-
νομίζω επίσης πως οι ΠΕ04 βαθμολογούνται στο γνωστικό αντικείμενό τους με μεγαλύτερο ποσοστό.. Οι ΠΕ02 είτε είναι φιλόλογοι είτε ιστορικοί είτε του ΦΠΨ βαθμολογούνται εξίσου και στα τρία γνωστικά..
Εχεις δικιο, το γνωστικο ειναι 70% και το δευτερο μαθημα 30% κι αυτο σιγουρα ειναι πολυ διαφορετικο απο οτι συμβαινει με τους ΠΕ02. Απο την αλλη, το δευτερο αντικειμενο ειναι μαθημα
-
Αγαπητέ Sylla, ίσως θυμάσαι ότι μαζί κουβεντιάζαμε σχετικά με τα αποτελέσματα εκείνης της έρευνας.
Καλά κάνεις και μεταφέρεις και εδώ την άποψή σου. Ωστόσο, να διευκρινίσω ότι :
1) Εκείνη η έρευνα είχε γίνει ΜΟΝΟ ως προς τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους και όχι για το ΣΥΝΟΛΟ των προσαυξήσεων.
2) Η προσωπική μου άποψη ήταν διαφορετική : Κάποιος επιτυχών με μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες να βρίσκεται μέσα στους διοριστέους από κάποιον επιτυχόντα χωρίς.
3) Φυσικά κάποιος χωρίς επιπλέον προσαυξήσεις μπορεί να διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ. Άλλωστε κι εγώ διορίστηκα φέτος με μοναδική προσαύξηση από το βαθμό πτυχίου.
Δεν μπορώ να βρω το τόπικ, αλλά θυμάμαι ότι όσοι πέρασαν χάρη σε μεταπτυχιακό είναι πολύ λιγότεροι από αυτούς που πέρασαν χωρίς μεταπτυχιακό, αλλά και από αυτούς που δεν πέρασαν, ενώ είχαν μεταπτυχιακό. Δεν είχαμε συζητήσει βέβαια για προσαυξήσεις από προϋπηρεσίες. Οι προσαυξήσεις από πτυχία έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Νομίζω ότι αυτοί που διορίστηκαν χάρη σε ένα καλό βαθμό πτυχίιου είναι πολλοί και εδώ συντελείται πιστεύω μεγαλύτεη αδικία, γιατί εύκολα βγαίνει το 7,5 στο φπψ και πολύ δύσκολα στο φιλολογικό. Μεγαλύτερες πιθανότητες που λες μπορεί να έχουν αυτοί με τα μεταπτυχιακά- διδακτορικά, αλλά τελικά δεν φαίνεται να τις αξιοποίησαν. Είναι πολλοί τελικά αυτοί που διορίστηκαν, χωρίς να χρειαστούν την προσαύξηση από το μεταπτυχιακό. Η πιθανότητα για όφελος από την προσαύξηση δεν τους έλεγε προφανώς τίποτα και πιστεύω ότι διάβασαν πολύ για να βασιστούν μόνο στον εαυτό τους. Καλύτερα είναι, φαίνεται, να βασίζεσαι στην τύχη, παρά στους τίτλους.
-
Έχετε δίκιο.......
Τί καλύτερο λοιπόν από τον συνεχή αγώνα χωρις εφησυχασμούς και χωρίς φυσικά αίσθημα ηττοπάθειας!
Αρκεί να προσπαθήσεις και να το πιστέψεις!