Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: xp27 στις Δεκεμβρίου 03, 2007, 12:51:49 pm
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όσους γνωρίζουν. Για ποιό λόγο καταργήθηκαν οι πίνακες Δ-Ε για τον κλάδο της Πληροφορικής, στον οποίο μπορούσαν να ενταχθούν άτομα με άλλο πτυχίο και διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην πληροφορική;
Υπήρξε κάποιος νόμος που να αναιρεί το Π.Δ. 118/1995 στο οποίο αναφέρεται ρητώς ότι άτομα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην Πληροφορική, έχουν δικαίωμα να εντάσσονται στους κλάδους ΠΕ 19-20; Τι έγινε με όλους αυτούς που προηγουμένως ήταν στους πίνακες Δ-Ε;
Οποιαδήποτε απάντηση θα ήταν ιδιαίτερα πολύτιμη.
Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όσους γνωρίζουν. Για ποιό λόγο καταργήθηκαν οι πίνακες Δ-Ε για τον κλάδο της Πληροφορικής, στον οποίο μπορούσαν να ενταχθούν άτομα με άλλο πτυχίο και διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην πληροφορική;
Υπήρξε κάποιος νόμος που να αναιρεί το Π.Δ. 118/1995 στο οποίο αναφέρεται ρητώς ότι άτομα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην Πληροφορική, έχουν δικαίωμα να εντάσσονται στους κλάδους ΠΕ 19-20; Τι έγινε με όλους αυτούς που προηγουμένως ήταν στους πίνακες Δ-Ε;
Οποιαδήποτε απάντηση θα ήταν ιδιαίτερα πολύτιμη.
Ευχαριστώ.
Το ΠΔ 118/1995 αναιρείται από το Π.Δ 268/2004 στο οποίο ορίζονται οι προϋποθέσεις για να ενταχθεί κάποιος στους κλάδους ΠΕ19/20.
-
Αγαπητέ nobody,
το συγκεκριμένο ΠΔ που αναφέρεις σε καμία περίπτωση δεν αναφέρει την κατάργηση του 118/1995, αφού ρητώς αναφέρει πως πρόκειται για συμπλήρωση και όχι κατάργηση. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει πως το ΠΔ 118/1995 συμπληρώνεται ως ακολούθως .. κλπ κλπ κλπ
που σημαίνει πως δεν καταργείται, απλά συμπληρώνεται.
Υπάρχει μήπως κάποιος που να ήταν σε αυτούς τους πίνακες που μετά καταργήθηκαν να μας πει τι έγινε;
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όσους γνωρίζουν. Για ποιό λόγο καταργήθηκαν οι πίνακες Δ-Ε για τον κλάδο της Πληροφορικής, στον οποίο μπορούσαν να ενταχθούν άτομα με άλλο πτυχίο και διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην πληροφορική;
Υπήρξε κάποιος νόμος που να αναιρεί το Π.Δ. 118/1995 στο οποίο αναφέρεται ρητώς ότι άτομα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην Πληροφορική, έχουν δικαίωμα να εντάσσονται στους κλάδους ΠΕ 19-20; Τι έγινε με όλους αυτούς που προηγουμένως ήταν στους πίνακες Δ-Ε;
Οποιαδήποτε απάντηση θα ήταν ιδιαίτερα πολύτιμη.
Ευχαριστώ.
Το ΠΔ 118/1995 αναιρείται από το Π.Δ 268/2004 στο οποίο ορίζονται οι προϋποθέσεις για να ενταχθεί κάποιος στους κλάδους ΠΕ19/20.
Το Π.Δ 268/2004 συμπληρώνει το 118/1995
δεν το αναιρεί , και συνέχεια του Π.Δ 268/04 είναι ο νόμος Ν.3577/2007
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε όσους γνωρίζουν. Για ποιό λόγο καταργήθηκαν οι πίνακες Δ-Ε για τον κλάδο της Πληροφορικής, στον οποίο μπορούσαν να ενταχθούν άτομα με άλλο πτυχίο και διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην πληροφορική;
Υπήρξε κάποιος νόμος που να αναιρεί το Π.Δ. 118/1995 στο οποίο αναφέρεται ρητώς ότι άτομα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην Πληροφορική, έχουν δικαίωμα να εντάσσονται στους κλάδους ΠΕ 19-20; Τι έγινε με όλους αυτούς που προηγουμένως ήταν στους πίνακες Δ-Ε;
Οποιαδήποτε απάντηση θα ήταν ιδιαίτερα πολύτιμη.
Ευχαριστώ.
Το ΠΔ 118/1995 αναιρείται από το Π.Δ 268/2004 στο οποίο ορίζονται οι προϋποθέσεις για να ενταχθεί κάποιος στους κλάδους ΠΕ19/20.
Το Π.Δ 268/2004 συμπληρώνει το 118/1995
δεν το αναιρεί , και συνέχεια του Π.Δ 268/04 είναι ο νόμος Ν.3577/2007
Που σημαίνει??.. Τελικά άτομα με μεταπτυχιακό στην πληροφορική (και όχι απαραίτητα βασικό τίτλο στην πληροφορική) μπορούν να ενταχθούν στους πίνακες ΠΕ 19-20. πχ ένας μαθηματικός με μεταπτυχιακό στην πληροφορική, μπορεί να ενταχθεί στον πίνακα ΠΕ 19-20;
Γιατί ο νόμος 3577/2007 στο άρθρο 26 και πάλι δεν αναιρεί τίποτα από όσα λέει ο 118/1995 για τα μεταπτυχιακά, απλά συμπληρώνει τους αποδεκτούς βασικούς τίτλους σπουδών (ρητά αναφέρει: .. η περίπτωση α' του άρθρου 2 του πδ 118/1995 συμπληρώνεται ως ακολούθως...)
-
Θα παρακαλέσω για μετατροπή του τίτλου σε πεζά.
-
Ακόμα και αυτούς να είχαμε μέσα στους πίνακες...Δεν φτάνουν τόσοι που είμαστε;θέλουμε κι άλλους;Για να σοβαρευτούμε λιγάκι.Οι μαθηματικοί να διδάσκουν μαθηματικά και ο καθένας στον τομέα του.Έχει γεμίσει ο πίνακας των Πληροφορικών με κάθε λογής ειδικότητες.Οι μαθηματικοί που διορίστικαν ως Πληροφορικοί να μεταταχθούν στον κλάδο τους και οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί να λαμβάνουν μέρος ως ΠΕ12.Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
-
Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
Ειναι πάντως μεγάλη εμπειρία...Οποιος δεν έχει δει μαθηματικο να διδασκει δίκτυα χάνει...κ ιδαίτερα εργαστήριο...
-
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά ακριβώς την ίδια εμπειρία θα ζήσετε αν δείτε κάποιον απόφοιτο ΤΕΙ πληροφορικής να προσπαθεί να διδάξει αλγορίθμους και πολυπλοκότητα.
Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
Ειναι πάντως μεγάλη εμπειρία...Οποιος δεν έχει δει μαθηματικο να διδασκει δίκτυα χάνει...κ ιδαίτερα εργαστήριο...
-
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά ακριβώς την ίδια εμπειρία θα ζήσετε αν δείτε κάποιον απόφοιτο ΤΕΙ πληροφορικής να προσπαθεί να διδάξει αλγορίθμους και πολυπλοκότητα.
Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
Ειναι πάντως μεγάλη εμπειρία...Οποιος δεν έχει δει μαθηματικο να διδασκει δίκτυα χάνει...κ ιδαίτερα εργαστήριο...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.
-
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά ακριβώς την ίδια εμπειρία θα ζήσετε αν δείτε κάποιον απόφοιτο ΤΕΙ πληροφορικής να προσπαθεί να διδάξει αλγορίθμους και πολυπλοκότητα.
Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
Ειναι πάντως μεγάλη εμπειρία...Οποιος δεν έχει δει μαθηματικο να διδασκει δίκτυα χάνει...κ ιδαίτερα εργαστήριο...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.
Χαχαχαχα,Future Teacher έχεις πορωθεί με την πληροφορική.Όλο hate posts είσαι.
-
Αυτό είναι πράγματι σίγουρο, είναι δυνατόν κάποιος με πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό να διδάσκει νέες τεχνολογίες στο δημοτικό και να κάνει δουλειά που θα μπορούσε να κάνει
οποιοσδήποτε απόφοιτος ΙΕΚ ή ΤΕΙ? Δηλαδή να βάζει το CD με την Κάτια και τον Πέρρη στον υπολογιστή και να κάθεται περιμένοντας να αυξηθούν τα μόρια από το ολοήμερο για να διοριστεί?
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.
-
Αυτό είναι πράγματι σίγουρο, είναι δυνατόν κάποιος με πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό να διδάσκει νέες τεχνολογίες στο δημοτικό και να κάνει δουλειά που θα μπορούσε να κάνει
οποιοσδήποτε απόφοιτος ΙΕΚ ή ΤΕΙ? Δηλαδή να βάζει το CD με την Κάτια και τον Πέρρη στον υπολογιστή και να κάθεται περιμένοντας να αυξηθούν τα μόρια από το ολοήμερο για να διοριστεί?
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.
Κάποιοι πιθανόν να το κάνουν αυτό,έχεις δίκιο.Όπως και κάποιοι Δάσκαλοι κάθονται στο γραφείο καπνίζοντας τα τσιγαράκια τους και τα παιδάκια σκοτώνονται στο προαύλιο, ή όταν έρχονται οι ειδικότητες στο ολοήμερο αυτοί την "κοπανάνε".Δηλαδή εάν κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, παίρνει και τους άλλους η μπάλα;Έτσι νομίζεις;
-
Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
Ειναι πάντως μεγάλη εμπειρία...Οποιος δεν έχει δει μαθηματικο να διδασκει δίκτυα χάνει...κ ιδαίτερα εργαστήριο...
Που να δεις αυτοματιστή......
;D
-
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά ακριβώς την ίδια εμπειρία θα ζήσετε αν δείτε κάποιον απόφοιτο ΤΕΙ πληροφορικής να προσπαθεί να διδάξει αλγορίθμους και πολυπλοκότητα.
Είναι δυνατόν Μαθηματικός να διδάσκει Δίκτυα;
Ειναι πάντως μεγάλη εμπειρία...Οποιος δεν έχει δει μαθηματικο να διδασκει δίκτυα χάνει...κ ιδαίτερα εργαστήριο...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.
όπως έλεγε και μια παλιά διαφήμιση: ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΙΙΙΣΣΣΣ;;;
-
Αυτό είναι πράγματι σίγουρο, είναι δυνατόν κάποιος με πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό να διδάσκει νέες τεχνολογίες στο δημοτικό και να κάνει δουλειά που θα μπορούσε να κάνει
οποιοσδήποτε απόφοιτος ΙΕΚ ή ΤΕΙ? Δηλαδή να βάζει το CD με την Κάτια και τον Πέρρη στον υπολογιστή και να κάθεται περιμένοντας να αυξηθούν τα μόρια από το ολοήμερο για να διοριστεί?
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτε να διδάξει το μάθημα των Νέων Τεχνολογίων, Δάσκαλος με Μεταπτυχιακό στις Nέες Τεχνολογίες και Διδακτορικό στη Logo.
Ένας αναπληρωτής στην πρωτοβάθμια παίρνει 1300 euro και δουλεύει 4 ώρες την ημέρα.Ένας ερευνητής σχίζεται και παίρνει 800 euro αν φυσικά υπάρχουν ερευνητικά δουλεύοντας με ΤΕ
-
διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 8 του Ν.3194/2003 (ΦΕΚ267/20.11.2003 τ.Α') "Ρύθμιση εκπαιδευτικών θεμάτων και άλλες διατάξεις".
8. α) Προσόντα διορισμού εκπαιδευτικών σε θέσεις των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 Πληροφορικής ορίζονται εφεξής τα προβλεπόμενα αντίστοιχα στο άρθρο 1 περίπτωση α` και στο άρθρο 2 περίπτωση α` του Π.Δ. 118/1995.
β) Οι διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 6 του Ν. 2834/2000 εξακολουθούν να ισχύουν για το διορισμό σε θέσεις των κλάδων της περίπτωσης α`.
-
Τα πτυχία και οι τίτλοι δεν συνάδουν απαραίτητα με τις γνώσεις....
Επίσης το θέμα της διδασκαλίας δεν έχει να κάνει με τις γνώσεις..έχω δει συνάδελφο Πληροφορικής με μεταπτυχιακό να μην μπορεί να σταθεί σε τάξη, να κάνει αλγόριθμους σε ΙΕΚ και να μην καταλαβαίνει κανένας όσα λέει...
Οπότε καλό θα ήταν να μη βάζουμε ταμπέλες...
-
Σε συνθήκες υψηλού ανταγωνισμού για τη διεκδίκηση κάποιων θέσεων πρέπει να βάζουμε κάποια όσο γίνεται αντικειμενικά κριτήρια. Τέτοια κριτήρια είναι το διδακτορικό, το μεταπτυχιακό, οι εξετάσεις ΑΣΕΠ, η προϋπηρεσία κτλ. Μερικά πιο αντικειμενικά, μερικά λιγότερο. Από εκεί και πέρα άλλο τα κριτήρια για την επιλογή και άλλο οι ελάχιστες προϋποθέσεις για τη διεκδίκηση κάποιας θέσης.
Kounavi συμφωνώ ότι τα πτυχία δεν συνάδουν απαραίτητα με τις γνώσεις, αλλά είναι ένα αρκετά αντικειμενικό κριτήριο. Κάποιος άνθρωπος που έχει θυσιάσει 1-2 χρόνια από τη ζωή του σε σπουδές υψηλού επιπέδου, για ένα μεταπτυχιακό, δεν μπορεί να μπαίνει στην ίδια μοίρα με κάποιον που δεν μπήκε καν σε αυτή τη διαδικασία. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν άτομα που παραγγέλνουν τα μεταπτυχιακά στο σπίτι τους, αλλά θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εξαιρέσεις.
-
gpapage συμφωνώ απόλυτα μαζί σου απλά έκανα την προηγούμενη παρέμβαση γιατί δεν είναι σωστό να βάζουμε ταμπελάκια και να είμαστε απόλυτοι.