Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: inspector στις Δεκέμβριος 21, 2007, 08:26:09 πμ

Τίτλος: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 21, 2007, 08:26:09 πμ
Τα ακολουθα videακια ειναι απο το youtube και δειχνουν το μαθημα που κανουν ορισμενοι καθηγητες.

***********

Μεμονωμένα περιστατικα ή η σκληρη πραγματικοτητα;

Μηπως πρεπει να επιτρεπεται η χρηση κινητων στη σχολικη τάξη, οπως και στην καθηγητρια; Μπορει η ίδια να κατηγορησει μαθητη για χρηση κινητου στην αιθουσα; Ισοτητα στην παρανομια βεβαια δεν υπάρχει, αλλα ο εκπαιδευτικος δεν πρεπει να αποτελει παραδειγμα;

Μηπως η χρηση κινητων απο μαθητες στην ταξη λειτουργησει αποτρεπτικα για τα παραπανω φαινομενα ή μας γυρναει σε προηγουμενες εποχες;
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: happiness στις Δεκέμβριος 21, 2007, 12:07:47 μμ
Τα ακολουθα videακια ειναι απο το youtube και δειχνουν το μαθημα που κανουν ορισμενοι καθηγητες.

************

Μεμονωμένα περιστατικα ή η σκληρη πραγματικοτητα;

Μηπως πρεπει να επιτρεπεται η χρηση κινητων στη σχολικη τάξη, οπως και στην καθηγητρια; Μπορει η ίδια να κατηγορησει μαθητη για χρηση κινητου στην αιθουσα; Ισοτητα στην παρανομια βεβαια δεν υπάρχει, αλλα ο εκπαιδευτικος δεν πρεπει να αποτελει παραδειγμα;

Μηπως η χρηση κινητων απο μαθητες στην ταξη λειτουργησει αποτρεπτικα για τα παραπανω φαινομενα ή μας γυρναει σε προηγουμενες εποχες;

Από τα βιντεάκια αυτά εγώ προσωπικά "πρόβλημα" βλέπω μόνο στο πρώτο.
Στο 2ο και στο 3ο βλέπουμε ολόκληρες τάξεις να κοιμούνται, πράγμα μεμπτό. Εάν η εναλλακτική (του ύπνου) όμως είναι να είναι πάνω στα θρανία και να χοροπηδάνε (που λέει ο λόγος), τότε έχω να δηλώσω ότι και εγώ (με βαριά καρδιά) θα τα άφηνα να κοιμούνται. Επίσης, να σημειωθεί ότι και στις δύο αυτές περιπτώσεις ο καθηγητής ΚΑΝΕΙ μάθημα (από την άποψη ότι εκφωνεί την παράδοση της ημέρας). Δεν είναι ότι κοιμάται και αυτός με την σειρά του πάνω στην έδρα. Οπότε, έστω και ένας να είναι ξύπνιος και να τον προσέχει είναι κέρδος (σε αντίθεση με την περίπτωση όπου θα γινόταν πανικός στην τάξη και δεν θα μπορούσε να τον ακούσει ούτε αυτός ο ένας). Πρόκειται προφανώς για αδυναμία των καθηγητών να μπορέσουν να κάνουν τους μαθητές να ενδιαφερθούν, αλλά προσωπικά αυτή την αδυναμία την βρίσκω "μικρότερη" από την αδυναμία να διατηρήσεις τον έλεγχο της τάξης.
Στο τελευταίο δεν βρίσκω τίποτα το προβληματικό. Ο καθηγητής κάνει μια ερώτηση (είναι και παραστατικός όταν βάζει το χέρι στο αυτί περιμένοντας την απάντηση) και ένας μαθητής απαντάει με ένα "αστειάκι". Ο καθηγητής ψιλογελάει (πράμα που σημαίνει ότι μάλλον δεν τον τιμώρησε κιόλας για την χρήση του κινητού στην τάξη) και του απαντάει "στην γλώσσα του" σχετικά σιγανά και εν είδη αστειασμού. Είναι μια καλή αντίδραση εκ μέρους του καθηγητή έτσι ώστε η βωμολοχία του μαθητή να περάσει "στο ντούκου" και να συνεχιστεί το μάθημα χωρίς διακοπές.
Για το σκηνικό στο πρώτο βίντεο, να σε πληροφορήσω κατ' αρχήν ότι η χρήση κινητών τηλεφώνων απαγορεύεται ΚΑΙ στους καθηγητές μέσα στην τάξη. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια μου δίνει λίγο την εντύπωση ότι στο τηλέφωνο κανονίζει κάποια δουλειά που έχει να κάνει με την τάξη (μια εκδρομή; μια εκπαιδευτική επίσκεψη; ), αλλά και πάλι είναι λάθος της να το κάνει μέσα στην τάξη.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: utenar στις Δεκέμβριος 21, 2007, 03:51:55 μμ
Από τα βιντεάκια αυτά εγώ προσωπικά "πρόβλημα" βλέπω μόνο στο πρώτο.

Κι εγω. Αν και δε νομιζω οτι ηταν ωρα μαθηματος, αλλά ειχαν τελειωσει διαγωνισμα ή κατι τετοιο γιατι η καθηγητρια φαινεται να μαζευει χαρτια.

Βλεπω προβλημα και στο πεμπτο λογω της γλωσσας που χρησιμοποιησε ο καθηγητης, αλλά απο την αλλη φαινεται να τα πηγαινει καλα με τους μαθητες του. (κανουν αστειακια)

Τα βιντεακια με τους μαθητες που κοιμουνται φαινεται ξεκαθαρα οτι ηταν στημενα. (φαση του στυλ "παιδια, καντε οτι κοιμαστε να σας τραβηξω με το κινητο")
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 21, 2007, 04:16:36 μμ
Τα συγκεκριμενα αποτελουν απλα την αφορμη...
Αλλα και παλι, οταν ενας μαθητης λεει μια εκφραση (που αποτελει και ιατρικο ορο), τον στελνουμε στο διαολο... Και να δεχτω ότι ηταν χυδαιος ο μαθητης, ο εκπαιδευτικός πρεπει να τον αντιμετωπισει στελνοντας τον στο διαολο;;; Υποτιθεται οτι το σχολειο αντικαθιστα τη γονικη μεριμνα...
Το ερωτημα μου ειναι πως ο καθηγητης μπορει να απαιτει απο τους μαθητες να εχουν κλειστα τα κινητα οταν ο ιδιος το χρησιμοποιει την ωρα που αμοιβεται;;; Με την ιδια λογικη θα μπορουσε να αρχισει και να πλέκει;;
Πως ειδοποιησε τους μαθητες να κανουν οτι κοιμουνται; Χαμπαρι δε πηρε ο ενλόγω εκπαιδευτικος;;;
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: utenar στις Δεκέμβριος 21, 2007, 04:40:07 μμ
θα μπορουσε να αρχισει και να πλέκει;;

Το θεωρεις απιθανο? Σε ενημερωνω οτι αυτο ακριβως εκανε η δασκαλα μου στο δημοτικο οταν μας εβαζε να γραψουμε εκθεση ή να κανουμε αναγνωση το κειμενο με τη σειρα.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: leti77 στις Δεκέμβριος 21, 2007, 04:58:44 μμ
Θα επλεξε πολλα πουλοβερακια και κασκολακια... ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: elranna στις Δεκέμβριος 21, 2007, 05:09:17 μμ
Εγώ βλέπω ένα βασικό πρόβλημα σε όλα τα βιντεάκια. Απαγορεύονται τα κινητά στην τάξη, καθηγητών και μαθητών. Στο σχολείο μας, με απόφαση του συλλόγου, εμφάνιση κινητού μέσα στην τάξη ισοδυναμεί αυτομάτως με 2ημερη αποβολή. Σκληρό, το ξέρω, κάποιες φορές κάνουμε τα στραβά μάτια, αλλά έχει πιάσει. Αυτό φυσικά συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ τους καθηγητές. Και γι'αυτό βρίσκω ιδιαζόντως προβληματικό το πρώτο βιντεάκι. Αν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα και χρειάζεται να ειδοποιηθεί άμεσα ένας καθηγητής, δίνει το τηλέφωνο του σχολείου και τον ειδοποιούν.

Για το βιντεάκι με την απάντηση στην .. "έκφραση" του μαθητή, προσωπικά δεν βρίσκω πρόβλημα. Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει ο καθηγητής; Να το αφήσει να περάσει έτσι; Δεν γίνεται. Ο μαθητής είπε μια εξυπνάδα, αρκετά πετυχημένη, και ο καθηγητής απάντησε στο ύφος του. Επιτέλους, ας βάλουμε και λίγο χιούμορ στην τάξη. Δεν είναι ανάγκη να είναι καταναγκαστικό έργο το μάθημα! Απλά, να ξέρουμε που είναι τα όρια.

Σαφώς, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καθηγητές που φέρουν ευθύνες για τη συμπεριφορά τους μέσα στην τάξη, όπως η εν λόγω κυρία με το κινητό. Αλλά ας σκεφτούμε ότι υπάρχουν και στιγμές υπέροχου μαθήματος που δεν θα γίνουν ποτέ βιντεάκι. Ευτυχώς.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: leti77 στις Δεκέμβριος 21, 2007, 05:17:28 μμ
Συμφωνω απολυτα με την προλαλησασα...
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 21, 2007, 05:22:52 μμ
Για το βιντεάκι με την απάντηση στην .. "έκφραση" του μαθητή, προσωπικά δεν βρίσκω πρόβλημα. Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει ο καθηγητής; Να το αφήσει να περάσει έτσι; Δεν γίνεται. Ο μαθητής είπε μια εξυπνάδα, αρκετά πετυχημένη, και ο καθηγητής απάντησε στο ύφος του. Επιτέλους, ας βάλουμε και λίγο χιούμορ στην τάξη. Δεν είναι ανάγκη να είναι καταναγκαστικό έργο το μάθημα! Απλά, να ξέρουμε που είναι τα όρια.
ok...αλλα αμα στειλε μετα ο μαθητης τον καθηγητη στο διαολο ο μαθητης ειναι αναγωγος, χωρις τροπους κτλ... Δύο μετρα και δύο σταθμα;;;
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: elranna στις Δεκέμβριος 21, 2007, 05:34:23 μμ
ok...αλλα αμα στειλε μετα ο μαθητης τον καθηγητη στο διαολο ο μαθητης ειναι αναγωγος, χωρις τροπους κτλ... Δύο μετρα και δύο σταθμα;;;

Είναι ζήτημα ύφους και διάθεσης. Στο συγκεκριμένο βιντεάκι, υπήρχε η διάθεση αστεϊσμού και καλή πρόθεση και από τις δύο πλευρές. Αν δεις ότι υπάρχει διάθεση για προσβολή, εκεί δεν μπορείς να απαντήσεις στο ίδιο ύφος και χρειάζεται αυστηρότερη αντιμετώπιση. Δεν μπορούμε να τιμωρούμε τους μαθητές, επειδή έχουν χιούμορ, ακόμα και αν είναι μερικές φορές σόκιν! Ούτε και τους καθηγητές, όταν χάριν αστεϊσμού, πουν και μια κουβέντα παραπάνω, χωρίς να προσβάλλουν.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 21, 2007, 05:36:27 μμ
Ισα-ισα...εγω ειπα και πριν οτι ο μαθητης δε μιλησε χυδαία... Αλλά το ερωτημα μου ειναι αν ο καθηγητης πρεπει να χρησιμοποιει τετοιου ειδους εκφρασεις...
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: elranna στις Δεκέμβριος 21, 2007, 05:54:57 μμ
Επαναλαμβάνομαι: Δεν θεωρώ ότι είναι καλό να χρησιμοποιεί ο καθηγητής τέτοιες εκφράσεις. Υπάρχουν, όμως, εξαιρέσεις, όπου, για να ελαφρύνει το κλίμα, ή για να βάλει ένα μαθητή στη θέση του, μπορεί να γίνει, χωρίς να είναι πρόβλημα. Φτάνει πάντα να γίνεται καλοπροαίρετα και χωρίς να προσβάλει τους μαθητές.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: happiness στις Δεκέμβριος 22, 2007, 01:34:59 μμ
Ισα-ισα...εγω ειπα και πριν οτι ο μαθητης δε μιλησε χυδαία... Αλλά το ερωτημα μου ειναι αν ο καθηγητης πρεπει να χρησιμοποιει τετοιου ειδους εκφρασεις...

Μη το τραβάς inspector .... ΦΥΣΙΚΑ και ήταν χυδαίο και σόκιν αυτό που είπε ο μαθήτης, και επιπλέον ήταν και άσχετο με το μάθημα (απλά η λέξη ήταν ηχητικά κοντά σε αυτή που ζητούσε ο καθηγητής). Το γεγονός ότι είναι και ιατρικός όρος δεν το κάνει κατευθείαν "αθώο" και "άμομο". Οι ιατρικοί όροι είναι απλά λέξεις που περιγράφουν ακριβώς τα ίδια πράγματα που περιγράφουν και οι λέξεις αργκό. Τις έχουν υιοθετήσει τα μέλη της ιατρικής κοινότητας για να συννενοούνται μεταξύ τους.

Αλλά πολλά από τα "σόκιν" και "χυδαία" μπορούν απλά να περάσουν ως αστειάκι μέσα στην τάξη, αρκεί να υπάρχει το αντίστοιχο "κλίμα". Σε συζήτηση που έκανα σε μία τάξη για τις εφαρμογές των υπολογιστών στις ιατρικές επιστήμες, μία μαθήτρια πετάχτηκε και είπε "στην σεξολογία" :) Όλη η τάξη γέλασε και μαζι  και γω. Μετά της είπα ότι έχει 2 λεπτά να σκεφτεί και να μου πει μία συγκεκριμένη εφαρμογή στην σεξολογία. Την προειδοποίησα γελώντας "πρόσεξε τι θα πεις κακομοίρα μου" (γιατί φοβήθηκα και λίγο μη πει τπτ χοντρό), αλλά αυτή απάντησε πολύ σοβαρά (αν και όχι πολύ σωστά :) ) και από κει το μάθημα συνέχισε κανονικά.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: k_k στις Δεκέμβριος 22, 2007, 02:57:54 μμ
Οταν η γλώσσα των παιδιών της τάξης είναι τέτοια , ο καθηγητής δεν θα τους την αλλάξει με το να μιλάει αποστειρωμενα !  :-\ :-\
Και σκοπος της γλώσσας είναι η επικοινωνία ..............
Το σχολιο του καθηγητή ηταν κατάλληλη απάντηση μετα την πρόκληση του μαθητή και δεν προσβάλλει !!

Ομως ενας καθηγητής πρέπει να προσεχει διοτι μπορεί να βρεθεί εκτεθειμένος : αν κάποιος μαθητής είναι κακοπροαίρετος και τον καταγγείλει ! :-\ :-\

Εγω την βρίσκω θαρραλέα την απάντηση του, γιατι εγω δεν θα τολμούσα να το ξεστομίσω , φοβουμενη τις συνέπειες !

Οπότε τι επιλογές θα είχα ? Να αγνοήσω αυτό που άκουσα ή να κάνω επίπληξη στον μαθητή για την λέξη που χρησιμοποίησε ! (Ετσι κρατάς όμως μια απόσταση απο αυτούς τους μαθητές και δεν νομίζω οτι είναι ο καλύτερος τρόπος)

Εσεις τι θα κάνατε ? Βλέπετε κάποια άλλη εναλλακτική ?





Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 22, 2007, 04:14:33 μμ
Εγω πχ θα ελεγα στον μαθητη "Τι ειπες;" μεχρι να πει τη σωστη εκφραση...
Σιγουρα δε θα χρησιμοποιουσα τη φρασεολογια του ενλόγω καθηγητη...
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: k_k στις Δεκέμβριος 22, 2007, 05:18:18 μμ
Εγω πχ θα ελεγα στον μαθητη "Τι ειπες;" μεχρι να πει τη σωστη εκφραση...
Σιγουρα δε θα χρησιμοποιουσα τη φρασεολογια του ενλόγω καθηγητη...

Μεχρι να πει τι σωστή έκφραση ?
Φαντάσου τον μαθητή να επαναλαμβάνει την ίδια φράση 2-3 φορές μέσα στην τάξη ! Γέλιο που θα έπεφτε !
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 22, 2007, 05:20:17 μμ
Μέχρι να πει εκσφαλμάτωσης...
Οταν ακουγεται το ιδιο "αστειο" δευτερη φορα το γελιο ειναι μικροτερης εντασης, την τριτη ακομη μικροτερης κλπ
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: k_k στις Δεκέμβριος 22, 2007, 05:49:45 μμ
Μέχρι να πει εκσφαλμάτωσης...
Οταν ακουγεται το ιδιο "αστειο" δευτερη φορα το γελιο ειναι μικροτερης εντασης, την τριτη ακομη μικροτερης κλπ

Να θέσω κανα 2 προβληματισμούς ?

Αν τραβήξει πολύ η κουβεντα, γιατί ο μαθητής επιλέξει να επαναλάβει τη λέξη αρκετές φορές :
1.  ξεφευγεις απο το μαθημα και παίζεις το παιχνίδι του
2.  συμβάλλεις στο να επαναληφθεί η λέξη αρκετές φορές μέσα στην τάξη
3.  το ύφος σου θα γίνει αρκετά θυμωμένο και θα υπάρξει κόντρα ή θα παραμείνεις ήρεμος το οποιο είναι λίγο αστείο οταν η ιδια κουβέντα επαναλαμβάνετε πολλές φορές

Γενικά η άποψη μου είναι οτι πρέπει οσο μπορούμε να μένουμε επικεντρωμένοι στο μάθημα !!! Εκει αποδεικνύει την αξία του ο καθηγητής και οχι στις κόντρες !
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: Λουλου στις Δεκέμβριος 22, 2007, 06:09:49 μμ
Παιδια εγω θα θεσω εναν αλλο προβληματισμο που για μενα ειναι πιο σοβαρος ,ολα αυτα τα video βιντεοσκοπηθηκαν προφανως κρυφα, εν αγνοια των πρωταγωνιστων δηλαδη,ειναι αυτο σωστο?Ο καθηγητης η ημαθητρια να δει ξαφνικα τον εαυτο της κοινη θεα στο internet?Περιμενω την γνωμη σας
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 22, 2007, 06:23:32 μμ

Να θέσω κανα 2 προβληματισμούς ?

Αν τραβήξει πολύ η κουβεντα, γιατί ο μαθητής επιλέξει να επαναλάβει τη λέξη αρκετές φορές :
1.  ξεφευγεις απο το μαθημα και παίζεις το παιχνίδι του
2.  συμβάλλεις στο να επαναληφθεί η λέξη αρκετές φορές μέσα στην τάξη
3.  το ύφος σου θα γίνει αρκετά θυμωμένο και θα υπάρξει κόντρα ή θα παραμείνεις ήρεμος το οποιο είναι λίγο αστείο οταν η ιδια κουβέντα επαναλαμβάνετε πολλές φορές

Γενικά η άποψη μου είναι οτι πρέπει οσο μπορούμε να μένουμε επικεντρωμένοι στο μάθημα !!! Εκει αποδεικνύει την αξία του ο καθηγητής και οχι στις κόντρες !
Καλώς ή κακώς ο ρολος του εκπαιδευτικου δεν ειναι μονοδιαστατος. Εκτος απο τη μετάδοση γνωσεων ο εκπαιδευτικος πρεπει να φροντισει και για την αγωγη του μαθητη, την ομαλη κοινωνικη του ενταξη κλπ...
 
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Δεκέμβριος 22, 2007, 06:25:28 μμ
Παιδια εγω θα θεσω εναν αλλο προβληματισμο που για μενα ειναι πιο σοβαρος ,ολα αυτα τα vedeo βιντεοσκοπηθηκαν προφανως κρυφα, εν αγνοια των πρωταγωνιστων δηλαδη,ειναι αυτο σωστο?Ο καθηγητης η ημαθητρια να δει ξαφνικα τον εαυτο της κοινη θεα στο internet?Περιμενω την γνωμη σας
Γενικα απαγορευεται η χρηση των κινητων την ωρα του μαθηματος. Δεν ειναι υπευθυνος ο εκπαιδευτικός για την τηρηση αυτου του κανονα;
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: edipmet στις Δεκέμβριος 22, 2007, 08:31:53 μμ
φυσικα και ειναι απαραδεκτο ΛΟΥΛΟΥ.Απο οποια πλευρα κι αν γινεται. Ηξερα οτι τελευταια τα γυμνασιοπαιδα εχουν αποχαυνωθεί με τα video games και τα cybernet αλλα οτι εχουν φτασει να τη βρισκουν ετσι κατα τη διαρκεια του μαθηματος με απογοητευει .Το γεγονος οτι εμεις μπορει να επιμενουμε μεχρι να καταλαβει και ο τελευταιος μαθητης αυτο που διδασκουμε και να μας βγαινει η ψυχη ενω καποιος μπορει να μας βιντεοσκοπει με προθεση να μας βγαλει στο ιντερνετ και να γραφει στα παλια του τα παπουτσια το μαθημα ειναι ακρως εξευτελιστικο. Πραγματι απαγορευονται τα κινητα στο σχολειο ,μηπως ειναι καιρος να υπαρξει περισσοτερη αυστηροτητα ;Και στο κατω κατω οποιος θελει να κανει το ρεμαλι ας το κανει, αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να ανεχομαστε την καθε συμπεριφορα που ξεφτιλιζει το προσωπο και το ρολο του εκπαιδευτικου. 
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: MATH στις Δεκέμβριος 22, 2007, 11:35:33 μμ
Συνάδελφοι , ό,τι και να δείχνει ένα βίντεο , τίποτα δεν μπορεί να αναιρέσει ακόμα το έργο που γίνεται στο σχολείο.Το πρόβλημα ξεκινάει από τα εξής :

  α) οι μαθητές δεν βρίσκουν ελκυστικό το σχολείο για λόγους που όλοι ξέρετε.
  β) πολλοί μαθητές δεν πάνε πια σχολείο  επειδή νοιώθουν ότι εκεί είναι ο φυσικός τους χώρος.Πάνε ίσως μόνο για τις απουσίες ή επειδή ... τους στέλνουν σχολείο , όπως λέει μια ωραία γελοιογραφία.Το απογευματινό βαρύ πρόγραμμα και η αγορασμένη γνώση στα φροντιστήτια και τα ιδιαίτερα, δεν αφήνει πια περιθώρια στο μαθητή να σκεφτεί μήπως το σχολείο του είναι πιο χρήσιμο από ό,τι νομίζει.
γ) κάθε μαθητής που έχει δει ένα τέτοιο βιντεο , θέλει να δημιουργήσει ένα παρόμοιο. Θα βρει τρόπο λοιπόν σε κάποια στιγμή να σκηνοθετήσει κάποιο , ακόμα και αν χρειάζεται να προσλάβει καθηγητή.
δ) το σημαντικότερο για μένα δεν είναι τα βίντεο , αλλά η εικόνα (χάλι!)αυτών των αιθουσών ! Μου είναι αδιανότητο ότι εκεί μέσα σε αυτές τις άθλιες αίθουσες μπορεί να μπει καθηγητής και να κάνει μάθημα , ακόμα και αν είναι ο μάγος της μετάδοσης της γνώσης. Μετά από πέντε - δέκα μαθήματα, ο μαθητής θα γίνει όπως και αυτός που δείχνουν και τα άλλα βίντεο.
  ε) Υπάρχουν μαθήματα που κανένας καθηγητής δε θέλει να κάνει. Ρωτήστε και στα ΕΠΑΛ , αλλά και στα γενικά Λύκεια. Εκεί , η διδασκαλία είναι μαρτύριο πρώτα για τον καθηγητή και μετά για το μαθητή.Πολλά από παρόμοια βίντεο γυρίζονται σε κάτι τέτοια μαθήματα που όλοι περιμένουν το κουδούνι να τους λυτρώσει.
Συμπέρασμα:
 Το εκπαιδευτικά σύστημα θέλει εκ βάθρων αλλαγές , σε όλα τα επίπεδα ,  και όχι μόνο επιφανειακές του στιλ να κάνουμε καλύτερους δασκάλους και παρόμοιες ανοησίες.Όταν το μαθητή τον έχουν 7 ώρες τον ένα πίσω στον άλλο για 12 συνεχή χρόνια , πρωί - απόγευμα΄, μαζί με άλλους τριάντα ,  να ακούει μόνο και να αντιγράφει από τον πίνακα , ακόμα και αν ο καθηγητής είναι αυθεντία , για μένα είναι ανησυχητικό θαύμα  πώς ακόμα αντέχει και δεν εξεγείρεται!Μου φαίνονται λίγα αυτά που γίνονται και αποδεικνύουν ότι εκτός από τους γονείς και τους δασκάλους που ζουν στον κόσμο τους ή σκόπιμα αδιαφορούν , δεν αντιδρούν από ένστικτο ούτε οι μαθητές !Δε θέλω να κάνω τον επαναστάτη, γιατί δεν το μπορώ , αλλά σας ρωτώ : ο τρόπος που λειτουργεί  το σχολείο σήμερα και που είναι ίδιος με αυτόν που λειτουργούσε πριν από 100 χρόνια , μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον του μαθητή ή να τον κάνει να νοιώσει τη γνώση που αποκτά ή τη σημασία της. Απαντώ ΟΧΙ και ξέρω ότι ξέρετεε 1000 λόγους που η απάνντηση είναι ΟΧΙ. Λοιπόν , τι περιμένουμε από το σχολείο αυτό ; Να είναι οι μαθητές μας με ένα τραγούδι στο στόμα ; Σκεφτείτε και την απαξίωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την επαγγελαματική αποκατάσταση αλλά και την αντίληψη που έχει η ελληνική κοινωνία για το σχολείο , τη γνώση και τους εκπαιδευτικούς και θα δείτε ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες, το γεγονός ότι  υπάρχουν ακόμα πολλοί μαθητές που πιστεύουν ότι το σχολείο είναι ακόμα χρήσιμο και όχι τόσο άσχημο, είναι κατώρθωμα των εκπαιδευτικών και μόνο!
  Αλλά ας μην επεκταθώ, γιατί έρχονται Χριστούγεννα!
   
                        Καλό Σαββατοκύριακο!   
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: professor στις Μάρτιος 14, 2008, 12:03:14 πμ
ok...αλλα αμα στειλε μετα ο μαθητης τον καθηγητη στο διαολο ο μαθητης ειναι αναγωγος, χωρις τροπους κτλ... Δύο μετρα και δύο σταθμα;;;

Είναι ζήτημα ύφους και διάθεσης. Στο συγκεκριμένο βιντεάκι, υπήρχε η διάθεση αστεϊσμού και καλή πρόθεση και από τις δύο πλευρές. Αν δεις ότι υπάρχει διάθεση για προσβολή, εκεί δεν μπορείς να απαντήσεις στο ίδιο ύφος και χρειάζεται αυστηρότερη αντιμετώπιση. Δεν μπορούμε να τιμωρούμε τους μαθητές, επειδή έχουν χιούμορ, ακόμα και αν είναι μερικές φορές σόκιν! Ούτε και τους καθηγητές, όταν χάριν αστεϊσμού, πουν και μια κουβέντα παραπάνω, χωρίς να προσβάλλουν.

σιγα το σοκιν ρε παιδια! είπε ο άλλος  ενα "εκσπερμάτωσης" και κατι τρεχει στα γύφτικα!
πολλακισ  μου ειχουν αναφερει μαθητές μου και στα ιδιαιτερα παλια αλλα και στο σχολειο πως οι καθηγητεσ βωμολοχουν και σε καποια περίπτωση συνεδρίασης δεκαπενταμελους  με συλλογο  μαζί  λεγαν για καποιον οτι κάνει και άσεμνες   χειρονομίες!!

παλια έγραφα τα βρομόλογα των μαθητών ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑ ΔΙΑΤΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ!!
αργοτερα ειχα το ελευθερο να βάζω αστεράκια!!διαβαζαν καποιοι συνεδελφοι τισ αναφορές μου και γελαγαν!!καλυτερα ετσι παρά  οπως τον πρώτον καιρό!
αυτα τα λιγα με πόνο ψυχής!
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: maryk στις Μάρτιος 14, 2008, 01:15:10 μμ
Επειδή τελευταία με έχει απασχολήσει αρκετά το θέμα έχω να σημειώσω ότι α)πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι αρκετοί καθηγητές που λογικά θα έπρεπε να έχουν συνταξιοδοτηθεί παραμένουν στα σχολεία με αποτέλεσμα να μην έχουν την ανάλογη υπομονή να αντιμετωπίσουν τους μαθητές.Το νευρικό τους σύστημα έχει "φθαρεί" τόσο που παρεκτρέπονται.β)οι μαθητές έχουν αλλάξει τραγικά, και κυρίως στον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα σχολεία,τους καθηγητές αλλά και το όλο κοινωνικό τους περιβάλλον σε σημείο να αναρρωτιέμαι αν το "ελεύθερο" σχολείο του διαλόγου τελικά δεν προωθεί τη γνώση κυρίως στον τομέα της συμπεριφοράς.
   Συγκεκριμένα εγώ δουλεύω σε ένα φροντιστήριο και μια μέρα οι μαθητές μου ανέφεραν για βιντεάκι στο you tube που δείχνει τους καθηγητές του σχολείου να τους βρίζουν.Επειδή οι καθηγητές είχαν παρέμβει δικαστικά το βιντεο δεν κυκλοφορούσε πλέον και το είδα από τους μαθητές.Με λίγα λόγια έδειχνε μαθητές να πετάνε μπαλόνια με νερό από το δεύτερο όροφο σε ηλικιωμένους και αυτοκίνητα και να κάνουν διάφορες ανταρσίες κατά το μάθημα.Οι καθηγητές μόνο τους έδιωχναν από την τάξη.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: elranna στις Μάρτιος 14, 2008, 04:10:50 μμ
Το θέμα με τα βιντεάκια μέσα στην τάξη είναι, νομίζω, από τα πιο δύσκολα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε ως εκπαιδευτικοί.

Ξεχνάμε όλοι σε αυτή την ιστορία ότι η βιντεοσκόπηση/ηχογράφηση/φωτογράφηση οποιουδήποτε χωρίς την έγγραφη άδεια του είναι παράνομη. Αυτή την στιγμή είναι πλημμέλημα, αλλά μετά την υπόθεση Ζαχόπουλου, έχει κατατεθεί νομοσχέδιο προς ψήφιση και θα ψηφιστεί σύντομα, σύμφωνα με το οποίο η παράνομη βιντεοσκόπηση είναι κακούργημα, με ποινή που μπορεί να φτάσει σε 10ετή κάθειρξη. Αυτό σημαίνει ότι, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του βίντεο, η ίδια η πράξη της βιντεοσκόπησης και το παράγωγο της είναι παράνομη. Αν δε το βίντεο ανέβει στο internet, διαπράττεται δεύτερο αδίκημα, ακόμα σοβαρότερο.

Εάν ένας καθηγητής (ή και μαθητής ή οποιοσδήποτε έχει βιντεοσκοπηθεί χωρίς την άδεια του) αποφασίσει να ακολουθήσει τη δικαστική οδό, μπορεί να βρεθούν μπλεγμένοι σε μια ιστορία μαθητές, οι οποίοι έχουν πλήρη άγνοια του νόμου. Αν πρέπει να κάνουμε κάτι ως εκπαιδευτικοί, είναι να τονίζουμε συνέχεια στους μαθητές μας ότι αυτό το πράγμα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

Αυτό επ'ουδενί δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καθηγητές με ανεπίτρεπτη συμπεριφορά μέσα στην τάξη, για διάφορους λόγους. Αυτές οι συμπεριφορές μπορεί να είναι απαράδεκτες, αλλά οι περισσότερες που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα δεν είναι παράνομες. Αλλά επειδή γνωρίζω πολύ ακραίες περιπτώσεις εκβιασμού γονέων προς καθηγητές με παράνομη ηχογράφηση μέσα σε τάξη, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Ανεξάρτητα από το τι κάνει ο οποιοσδήποτε από εμάς μέσα στην τάξη, είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας να μην βιντεοσκοπούμαστε. Δεν μπορούμε να μεγαλώνουμε Τριανταφυλλόπουλους και να επιβραβεύουμε την παράνομη ηχογράφηση/βιντεοσκόπηση, επειδή ελάχιστοι καθηγητές παραφέρονται μέσα στην τάξη.

ΥΓ. Και επειδή ο αυτοσαρκασμός δεν βλάπτει ποτε, σήμερα μια συνάδελφος φεύγοντας από το γραφείο για να μπει στην τάξη, είπε το εξής: "Φεύγω. Έχω γύρισμα."
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: puella στις Μάρτιος 14, 2008, 04:34:16 μμ
elranna σε χαιρετώ... Δουλέύουμε στο ίδιο κινηματογραφικό studio και οφείλω να ομολογήσω οτι είμαστε κακοπληρωμένες για star του cinema ή έστω του radio. Αυτό που ήθελα να σχολιάσω είναι η κρίση του inspector όσον αφορά τον καθηγητή που χαριτωμένα διαολόστειλε τον χαριτωμένα αυθάδη μαθητή. Αφήνοντας παντελώς το θέμα της ηχογράφισης απ'έξω, ο καθηγητής που προφανώς χρήζει ώς κατάλληλο ο inspector θα έπρεπε να στείλει στον διευθυντή έναν μαθητή που 'ξεστομίζει' 'σόκιν' σχόλια. Γιατί, για έναν τύπο καθηγητή που περιγράφει ο inspector, η λέξη εκσπερμάτιση, παρόμοια με την λέξη πεολειχία, πέος, εφηβαίο και τα συναφή, θα έπρεπε αυτόματα να σημαίνουν ωριαία αποβολή. Ο καθηγητής που θα διώξει το παιδί απο την τάξη για αυτή τη λέξη ΔΕΝ είναι ο καθηγητής που θα το πάρει στην πλάκα και θα απαντήσει αναλόγως χύμα στο μαθητή. Διαλέξτε το είδος του καθηγητή που θέλετε να είστε.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: inspector στις Μάρτιος 14, 2008, 06:35:22 μμ
Τα συμπερασματα που αναφέρεις ειναι δικα σου και αυτο δε σημαινει οτι επειδη λες οτι θα εκανα τις συγκεκριμενες οτι ισχυει κιολας...Δεν ειπα οτι σημαινει ωριαια αποβολη, αλλα παντως εχω θα ειχα εντελως διαφορετικη συμπεριφορα απο τον ενλόγω εκπαιδευτικο.
Με τη λογικη τη δικη σου, και ακολουθωντας τη λογικη των αυθαιρετων συμπερασματων, ο ρολος του εκπαιδευτικου ειναι να ειναι "χυμα"; Να μαθει στους μαθητες να ειναι "χυμα"; Να μιλανε με τον ιδιο τροπο σε ολους και σε ολες τις περιστασεις; Να κανουμε μαθημα στο πεζοδρομιο, χρησιμοποιωντας τις εκφρασεις του; Να  μαθουμε στους μαθητες να συμπεριφερονται σαν "λιμενεργατες"; Αγωγη καμία; Δεν ειναι απο τους πρωτιστους ρολους του εκπαιδευτικου η ομαλη κοινωνικοποιηση; Σε ποια κοινωνια όμως; Σε μία "χυμα" κοινωνία;
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: puella στις Μάρτιος 14, 2008, 07:33:12 μμ
inspector μπορείς να ηρεμήσεις... Το άμωμο, αποστειρωμένο σχολείο σου δεν κινδυνεύει απο 2-3 χαρούμενους ανθρώπους που θέλουν να ελαφρύνουν τα γκρίζα κελιά...
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: professor στις Μάρτιος 16, 2008, 08:52:00 πμ
πολλάκις  έχω πει απευθυνομενος σε μαθητές μεγαλύτερων ηλικιών και δη ενήλικες  πως μετα λύπης  μου διαπιστωνω οτι πολλοι απο μας κρύβουν μέσατούς έναν μικρο Τριανταφυλλόπουλο 
καποτε παρα λιγο να πέσω  θύμα εκβιασμού  μεσω ηχογράφησης αλλα για λόγους που δεν αφορούν εδώ η ιστορία δεν προχώρησε
οσον αφορά το πως μιλούν καθηγητές προς μαθητές εχω υπαρξει αυτήκοος μάρτυρας  βωμολοχιών  ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ Δ Ε
πχ μ*λ*κισμενο
σε εχει φάει η μ*λ*κια
εδώ  δεν είναι κ**οχανειο
ρε π**στη
και αλλα ου δεν τα άκουσα απλώς μου τα ανέφεραν μαθητές
και να σας  πω και κάτι ειλικρινά?
αμ αμπορειτε κάποιοι απο σας να τα λετε αυτά και να κρατάτε την πειθαρχία στην ταξη και να μη σας κυνηγάνε οι γονείς τι να πω?εγω φαίνεται  ειμαι ανεπαρκής καθηγητής που δεν μπορώ  να εκφράζομαι ετσι!
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: Miss Elenious στις Μάρτιος 16, 2008, 10:10:36 πμ
πολλάκις  έχω πει απευθυνομενος σε μαθητές μεγαλύτερων ηλικιών και δη ενήλικες  πως μετα λύπης  μου διαπιστωνω οτι πολλοι απο μας κρύβουν μέσατούς έναν μικρο Τριανταφυλλόπουλο 
καποτε παρα λιγο να πέσω  θύμα εκβιασμού  μεσω ηχογράφησης αλλα για λόγους που δεν αφορούν εδώ η ιστορία δεν προχώρησε
οσον αφορά το πως μιλούν καθηγητές προς μαθητές εχω υπαρξει αυτήκοος μάρτυρας  βωμολοχιών  ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ Δ Ε
πχ μ*λ*κισμενο
σε εχει φάει η μ*λ*κια
εδώ  δεν είναι κ**οχανειο
ρε π**στη
και αλλα ου δεν τα άκουσα απλώς μου τα ανέφεραν μαθητές
και να σας  πω και κάτι ειλικρινά?
αμ αμπορειτε κάποιοι απο σας να τα λετε αυτά και να κρατάτε την πειθαρχία στην ταξη και να μη σας κυνηγάνε οι γονείς τι να πω?εγω φαίνεται  ειμαι ανεπαρκής καθηγητής που δεν μπορώ  να εκφράζομαι ετσι!

Ολη η παραπανω συζητηση του θεματος εχει αναλωθει στο εαν εκανε καλα ο καθηγητης που ειπε αυτο, ή η καθηγητρια που εκανε εκεινο, οχι εγω δεν θα εκανα αυτο κλ...

Θεωρουμε πλεον δεδομενο οτι μπορουμε να μαγνητοσκοπουμαστε μεσα στη ταξη? Για μενα το θεμα βρισκεται εκει. Λειτουργεις διαφορετικα οταν σκεφτεσαι οτι μπορει ανα πασα στιγμη καποιος να σε μαγνητοσκοπησει. Και φυσικα η στιγμη μπορει να στρεβλωθει, να κοπει, να απομονωθει. Εστω και να εβρισε ο καθηγητης... Το οτι οι μαθητες μπαινουν σε διαδικασια μαγνητοσκοπησης και στη συνεχεια δημοσιευσης στο διαδικτυο δειχνει οτι πλεον εχουμε προβλημα.
Τίτλος: Απ: video απο ταξεις...
Αποστολή από: mavoglou στις Μάρτιος 16, 2008, 12:08:38 μμ
Σχετικά με τη βιντεοσκόπηση στην τάξη:

Είναι παράνομη πράξη.
Τι πρέπει να κάνουμε;
Τι πρέπει να κάνουμε όταν ένας μαθητής κάνει μια παράνομη πράξη;
Τι πρέπει να κάνουμε όταν ένας μαθητής κάνει μια παράνομη πράξη σε βάρος μας;
Μπορούμε να κρίνουμε ποιες παράνομες πράξεις καταγγέλουμε και ποιες όχι;
Και αν μπορούμε ποιες είναι αυτές;

Αν τα όρια καθοριστούν με ακρίβεια και σαφήνεια και επίσης οποιοσδήποτε ξεπερνάει τα όρια του νόμου έχει να δώσει λόγο στο νόμο,
τότε πολλοί ανώριμοι μαθητές ξαφνικά θα ωριμάσουν και θα προσέχουν τις πράξεις τους.