Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Σεμινάρια - Επιμορφώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: spooky στις Ιανουαρίου 09, 2008, 05:45:45 pm
-
Ανοίγω αυτό το θέμα για την ενημέρωση των συναδέλφων ΠΕ19-ΠΕ20. Ότι καινούργιο προκύπτει θα μπορεί ο καθένας μας να το ανακοινώνει εδώ, όπως αιτήσεις επιμορφούμενων, αιτήσεις επιμορφωτών κ.λ.π.
Η επιμόρφωση των 3.200 εκπαιδευτικών θα υλοποιηθεί σε επιλεγμένα «Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης» σε όλους τους νομούς, μέσω προγραμμάτων επιμόρφωσης 72 ωρών, οργανωμένων σε σεμινάρια τρίμηνης διάρκειας, 2 τρίωρα την εβδομάδα (απογευματινές ώρες).
Η έναρξη των μαθημάτων τοποθετείται στα μέσα Μαρτίου 2008.
Περισσότερες πληροφορίες
http://www.e-yliko.gr/htmls/CONFERENCE_FILES/enhmerwtiko_yp1.pdf
http://arsinformatica.sch.gr/2008/01/blog-post_08.html
-
Πέρα από την επιμόρφωση, υπάρχουν άλλα οφέλη από την παρακολούθηση αυτού του σεμιναρίου;
-
Τι επιμόρφωση είναι αυτή?Πρώτη φορά γίνεται?Αιτήσεις και γενικά πρόγραμμα σεμιναρίου υπάρχει? Στο site του υπουργείου δεν υπάρχει κάποια σχειτική ανακοίνωση!!
-
Ξεκίνησε αυτή η επιμόρφωση;οι αιτήσεις πότε θα γίνουν;αφορά καθε β/βάθμια ξεχωριστά;Γνωρίζει κανείς;
-
καλα κανεις δεν ξερει να απαντησει; η αληθεια ειναι πως κι εγω τωρα το βλεπω αυτο, ποτε τα στελνουν αυτα στα σχολεια; τα κρυβουν;
-
Τα μαθήματα των επιμορφώσεων ξεκινάνε Δευτέρα 24 Μαρτίου.
Η συμμετοχή σε αυτά έχω την εντύπωση δεν είναι υποχρεωτική για τους καθηγητές Πληροφορικής. Στην περίπτωση όμως που δε μαζευτεί ένας ικανοποιητικός αριθμός επιμορφούμενων αναγκαστικά θα γίνει υποχρεωτικό για όλους τους καθηγητές Πληροφορικής.
Οι αιτήσεις για την επιλογή επιμορφωτών έγιναν εδώ και περίπου ένα χρόνο, κατά τη διάρκεια της περσινής σχολικής χρονιάς.
Η ενημέρωση των καθηγητών Πληροφορικής κάθε νομού θα γίνει με ευθύνη του ΠΛΗΝΕΤ του νομού.
-
Ξεκίνησε αυτή η επιμόρφωση;οι αιτήσεις πότε θα γίνουν;αφορά καθε β/βάθμια ξεχωριστά;Γνωρίζει κανείς;
Μίλησα με άτομο της ΕΥΕ στο τηλέφωνο που φαίνεται πάνω αριστερά στο http://www.e-yliko.gr/htmls/CONFERENCE_FILES/enhmerwtiko_yp1.pdf και είπαν για αρχές Μαρτίου οι αιτήσεις. Θα βγάλουν ανακοίνωση.
-
Ευχαριστούμε για τις απαντήσεις παιδιά
-
συνάδελφοι, εσείς που μάθατε περισσότερες πληροφορίες, μήπως μάθατε και ποια τα οφέλη από την επιμόρφωση; .... εκτός από την επιμόρφωση φυσικά ;D
-
Στην περίπτωση όμως που δε μαζευτεί ένας ικανοποιητικός αριθμός επιμορφούμενων αναγκαστικά θα γίνει υποχρεωτικό για όλους τους καθηγητές Πληροφορικής.
1)Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να μη μαζευτεί ικανοποιητικός αριθμός;
2)Θα γίνει υποχρεωτικό για όλους; Αφού οι θέσεις είναι περιορισμένες.
συνάδελφοι, εσείς που μάθατε περισσότερες πληροφορίες, μήπως μάθατε και ποια τα οφέλη από την επιμόρφωση; .... εκτός από την επιμόρφωση φυσικά ;D
Ότι επιμόρφωση και να είναι, κακό δεν κάνει...
-
.......Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Tμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
Προς:
Υπεύθυνους ΠΛΗΝΕΤ
Θεσσαλονίκη, 18 Φεβρουαρίου 2008
Αγαπητοί συνάδελφοι,
όπως θα θυμάστε από την περυσινή χρονιά, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σε συνεργασία με το ΕΑΙΤΥ (Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών) και άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας, έχει αναλάβει το πρόγραμμα
«ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ».
Το έργο αυτό, επιτέλους δρομολογείται !
Η έναρξη του τοποθετείται στις αρχές Απριλίου, ενώ θα έχει προηγηθεί το Μάρτιο, η ειδική «επιμόρφωση επιμορφωτών» όσων θα διδάξουν το Μέρος
-
συνάδελφοι ευχαριστούμε για τις απαντήσεις σας. ότι καινούριο μάθετε μοιραστείτε το :)
-
Η επιμόρφωση είναι επιδοτούμενη?
-
Αφορά το διαγωνισμό για οικονομική προσφορά αλλά φαντάζομαι ότι από το παρακάτω θα αντλήσετε περισσότερες πληροφορίες για το έργο...
Σχέδιο προκήρυξης για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής
http://dide-v.thess.sch.gr/plhnet/anakoinoseis/arxeioD_1_DP_1.zip
-
το κακό ειναι οτι ενω εγκρίθηκαν επιμορφωτικά καντρα στην επαρχία
κανενας επιμορφωτης δεν δεχεται να κανει μαθηματα στην επαρχια
ΑΡΑ το εργο τρέχει ΜΟΝΟ στα αστικά κέντρα
Απο την ενημερωση που είχα δεν υπαρχει χρηματοδοτηση ουτε για τα μεταφορικά.....
-
Eιναι δυνατον οι 120 επιμορφωτες στη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ να ειναι καθηγητες Δευτεροβαθμιας Εκπαιδευσης που θα επιμορφωσουν καθηγητες ΔΕΥΤΕΡΟ
-
Αυτα μονο στην ΕΛΛΑΔΑ γινονται.
ΔΗΛΑΔΗ συναδελφος μου θα με εκπαιδευσει.
Αν έχεις στοιχεία από το εξωτερικό ας τα παρουσιάσεις.
Δεν υπάρχει τίποτα παράλογο.
Στα ΠΕΚ γίνεται το ίδιο.
Κάποιος που ξέρει πιο πολλά εκπαιδεύει κάποιον που ξέρει πιο λίγα.
Τόσο απλό είναι.
Τι σημασία έχει σε ποια θέση είναι;
-
Κάποιος που ξέρει πιο πολλά εκπαιδεύει κάποιον που ξέρει πιο λίγα.
Τόσο απλό είναι.
ΑΛΗΘΕΙΑ; ΚΑΙ ποιος ξερει πιο πολλα καποιος;
-
Δηλ. αν κάποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην Διδακτική της Πληροροφικής ή και σε άλλο αντικείμενο και είναι συνάδελφος δεν σου κάνει;
Κάποιος που ξέρει πιο πολλά εκπαιδεύει κάποιον που ξέρει πιο λίγα.
Τόσο απλό είναι.
ΑΛΗΘΕΙΑ; ΚΑΙ ποιος ξερει πιο πολλα καποιος;
-
Ακριβώς. Αλλά και χωρίς περγαμηνές μπορεί κάποιος να έχει μάθει περισσότερα σε κάποιον κλάδο. Προσωπικά τον τομέα της διδακτικής τον θεωρώ αρκετά τεχνικό και ελάχιστα χρήσιμο, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω εκ των προτέρων την επιμόρφωση από έναν καθηγητή δευτεροβάθμιας. Όποια βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.
-
Oταν η επιμορφωση απευθυνεται σε Καθηγητες μια ειδικοτητας (π.χ ΠΕ02) δεν μπορει καποιοι να βαφτιζονται σε επιμορφωτες και καποιοι σε επιμορφουμενοι.
-
Ντόιγκ!!!!!!!!
-
Oταν η επιμορφωση απευθυνεται σε Καθηγητες μια ειδικοτητας (π.χ ΠΕ02) δεν μπορει καποιοι να βαφτιζονται σε επιμορφωτες και καποιοι σε επιμορφουμενοι.
Αυτό από πότε ισχύει;
Δηλ. κάποιος καθηγητής ΠΕ02 με phd, ή master και προυπηρεσία δεν σου κάνει;
-
-
Τίποτα, είναι κλασική νεοελληνική συμπεριφορά να μην δεχόμαστε ότι κάποιος μπορεί να ξέρει περισσότερα από μας.
Πόσο δίκιο έχεις xr15gr!
Θυμάμαι πριν 17 χρόνια στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, Καθηγητές Πανεπιστημίου διοργάνωναν (!!!) και παρακολουθούσαν επιμορφώσεις που ομιλητές ήταν προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητής πάνω σε θέματα που ερευνούσαν.
Κανένας καθηγητής δεν είχε πει:"Εγώ ο Καθηγητής να πάω να ακούσω τον φοιτητάκο; Δεν είναι δυνατόν!!!"
Αυτή η νοοτροπία ισχύει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό σε καθηγητές πληροφορικής. Δεν ξέρω γιατί.
Είναι γνώση των πάντων για την Επιστήμη ή κόμπλεξ;
Ας ελπίσουμε το πρώτο!
-
Συμφωνώ και νομίζω πως κανείς σώφρων δεν υποστηρίζει πως ξέρει τα πάντα στον κλάδο του. Και αυτό το βλέπεις ειδικά σε ανθρώπους που δουλεύουν πραγματικά πάνω στην έρευνα και τη γνώση. Είναι πάντα ανοιχτοί στο να μάθουν από άλλους ερευνητές όποιας βαθμίδας (από φοιτητές μέχρι συναδέλφους). Η γνώση κινείται συλλογικά και μέσα από συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών.
Η αντίθετη συμπεριφορά, σε μένα τουλάχιστον, προδίδει ημιμάθεια και αδυναμία συνεργασίας.
-
Συμφωνώ και με τους δυο. Θα ήθελα να προσθέσω και κάτι ακόμα.
Σε καμιά δεκαριά χρόνια οι ίδιοι οι μαθητές μας, που θα ακολουθήσουν το δρόμο της Πληροφορικής, θα γίνουν καλύτεροι και από εμάς και θα μας μαθαίνουν τις τεχνολογίες του μέλλοντος. Αυτό γιατί έχουν αρχίσει από την παιδική ηλικία να τη διδάσκονται. Εμείς αρχίσαμε να τη μαθαίνουμε από το Γυμνάσιο (κ άμα..). Πολλά σχολεία τότε δεν είχαν ούτε υπολογιστές. Οι περισσότεροι από εμάς δεν είχαμε ούτε στα σπίτια μας. Μπορεί αργότερα να έχουμε την εμπειρία, αλλά οι μαθητές θα έχουν την Πληροφορική ..."στο αίμα τους".
-
Sorry ρε παιδιά, γιατι είχα και καιρό να μπω...Εμένα που με ενδιαφέρει απλά να επιμορφωθώ, πότε θα ξέρουμε για το πρόγραμμα λεπτομέρειες; :-\
-
Συνάδελφοι το πρόγραμμα αυτή την στιγμή βρίσκεται στην φάση της επιλογής των επιμορφωτών που θα κάνουν την επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς. Οπότε έχει ακόμα αρκετό καιρό μέχρι να φτάσουμε στην φάση που θα αρχίσει η επιμόρφωση των 3200. Ακριβείς ημερομηνίες δεν έχω βρει πουθενά.
-
Είναι απαράδεκτο λίγο μόλις καιρό πριν την επιμόρφωση να μην έχει βγει πουθενά το πρόγραμμα (ημέρες-ώρες) καθώς και οι χώροι διεξαγωγής των προγραμμάτων επιμόρφωσης. Πως θα συμμετέχουν οι συνάδελφοι χωρίς να ξέρουν αυτά τα πράγματα? Θα μπορούσαν άλλωστε να είχαν γίνει ήδη αιτήσεις ηλεκτρονικά (χωρίς να ψάχνουμε τους ΠΛΗΝΕΤ στα τηλέφωνα) και να επιβεβαίωναν οι συνάδελφοι λίγο πριν την έναρξη των προγραμμάτων αν μπορούν ή όχι τελικά να συμμετέχουν.
-
Ότι καινούργιο προκύπτει θα βγαίνει εδώ --> http://edu19-20.cti.gr/portal/ (http://edu19-20.cti.gr/portal/)
Από τον υπεύθυνο ΠΛΗΝΕΤ της πόλης μου (Καστοριά) έμαθα ότι οι αιτήσεις θα γίνουν ηλεκτρονικά και η επιλογή των επιμορφούμενων επίσης ηλεκτρονικά (κλήρωση). Στην Καστοριά θα λειτουργήσουν 2 τμήματα των 11 ατόμων στο ΚΣΕ του 4ου Γυμνασίου...
-
εμένα αυτό που με ενδιαφέρει σε αυτή την φάση είναι η διαδικασία με την οποία θα επιλεγούν οι επιμορφωτές. έχει κάνει κανένας συνάδελφος αίτηση για επιμορφωτής; γνωρίζετε πότε θα γίνουν τα σεμινάρια για αυτούς τους 120 επιμορφωτές; θα είναι πρωινές ή απογευματινές ώρες; η υπηρεσία θα μας διευκολύνει με άδειες ή δεν υπάρχει περίπτωση; έχει ξανακάνει κανένας επιμορφωτής σε άλλο πρόγραμμα; είναι δύσκολο; γιατί θέλω να κάνω αίτηση για επιμορφωτής.
-
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΞΑΝΘΗΣ
A/A Ενέργειες Καταληκτικές Ημ/νίες
1 Έναρξη Προετοιμασίας 28/02/2008
2 Πιστοποίηση Αιθουσών
3 Υποβολή Προγραμμάτων
4 Έγκριση Προγραμμάτων
5 Αιτήσεις Εκπαιδευτικών
6 Κλήρωση
7 Εγγραφές Επιτυχόντων
8 Εγγραφές Επιλαχόντων
9 Λήξη Προετοιμασίας 13/04/2008
10 Έναρξη Μαθημάτων 14/04/2008
11 Λήξη Μαθημάτων 27/06/2008
Κανόνες Κατάρτισης Προγραμμάτων
• Κάθε επιμορφωτικό σεμινάριο αποτελείται από 16 τρίωρα.
• Σε κάθε τρίωρο αντιστοιχεί μόνο ένας επιμορφωτής (και ο αντίστοιχος αναπληρωματικός του).
• Για κάθε επιμορφωτικό σεμινάριο πρέπει να υπάρχουν και να προσκομίζονται οι αντίστοιχες δηλώσεις / βεβαιώσεις (έντυπο Ε20) των επιμορφωτών που συμμετέχουν.
-
εμένα αυτό που με ενδιαφέρει σε αυτή την φάση είναι η διαδικασία με την οποία θα επιλεγούν οι επιμορφωτές. έχει κάνει κανένας συνάδελφος αίτηση για επιμορφωτής; γνωρίζετε πότε θα γίνουν τα σεμινάρια για αυτούς τους 120 επιμορφωτές; θα είναι πρωινές ή απογευματινές ώρες; η υπηρεσία θα μας διευκολύνει με άδειες ή δεν υπάρχει περίπτωση; έχει ξανακάνει κανένας επιμορφωτής σε άλλο πρόγραμμα; είναι δύσκολο; γιατί θέλω να κάνω αίτηση για επιμορφωτής.
Για επιμορφωτής για τα μέρη Α και
-
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΞΑΝΘΗΣ
A/A Ενέργειες Καταληκτικές Ημ/νίες
1 Έναρξη Προετοιμασίας 28/02/2008
2 Πιστοποίηση Αιθουσών
3 Υποβολή Προγραμμάτων
4 Έγκριση Προγραμμάτων
5 Αιτήσεις Εκπαιδευτικών
6 Κλήρωση
7 Εγγραφές Επιτυχόντων
8 Εγγραφές Επιλαχόντων
9 Λήξη Προετοιμασίας 13/04/2008
10 Έναρξη Μαθημάτων 14/04/2008
11 Λήξη Μαθημάτων 27/06/2008
Κανόνες Κατάρτισης Προγραμμάτων
• Κάθε επιμορφωτικό σεμινάριο αποτελείται από 16 τρίωρα.
• Σε κάθε τρίωρο αντιστοιχεί μόνο ένας επιμορφωτής (και ο αντίστοιχος αναπληρωματικός του).
• Για κάθε επιμορφωτικό σεμινάριο πρέπει να υπάρχουν και να προσκομίζονται οι αντίστοιχες δηλώσεις / βεβαιώσεις (έντυπο Ε20) των επιμορφωτών που συμμετέχουν.
gravamaria, το σχεδιάγραμμα που έδωσες αφορά άλλο θέμα:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=161.0
-
Ενημερωτικό δελτίο:
http://edu19-20.cti.gr/portal/images/stories/enhmerwtiko-deltio-pe19-20.pdf
-
Προσωπικά το σκέφτομαι πάρα πολύ να κάνω αίτηση συμμετοχής. Δεν ξέρω, αλλά η ύλη για μένα είναι περισσότερο ενδιαφέρουσα μόνο στο μέρος
-
Μόνο η επιμόρφωση για τις ΤΠΕ είναι επιδοτούμενη. Σε αυτή, όμως, συνήθως, οι ΠΕ19 και ΠΕ20 είναι επιμορφωτές...
Οι άλλες επιμορφώσεις (ημερίδες, σεμινάρια, προβλήματα διαχείρησης σχολικής τάξης,...) είναι μη επιδοτούμενες.
Όσο για την ίδια την επιμόρφωση, η ύλη έχει ανακοινωθεί. Αν κάποιος κρίνει ότι μπορεί μόνος του να επιμορφωθεί, ίσως να μη χρειάζεται την παρακολούθηση του σεμιναρίου.
Συνήθως τα σεμινάρια δίνουν τα πρώτα ερεθίσματα για να ασχοληθεί κάποιος με νέα πεδία από αυτά που του είναι γνωστά.
Δίνουν το σπόρο...
-
Paidia ithela na rwtisw, auti i epimorfosi ekpaideutikwn PE19-20 afora mono tous monimous kathigites i kai tous anaplirwtes?
-
Thelo na simetasxo san ekpedeuths sto sigekrimeno programma.Peira tin PLHNET Attikhs alla den ikseran tpt.Exoun epilexei tous ekpeideytes pou tha didaxoun?Gnorizei kaneis?
-
Xrysa_Tr και leontiad, καλώς ήλθατε στο forum.
Greeklish δε χρησιμοποιούμε.
Γενικά όπως βλέπω όλη η κατάσταση με αυτά τα σεμινάρια δεν είναι σωστά οργανωμένη...
-
Thelo na simetasxo san ekpedeuths sto sigekrimeno programma.Peira tin PLHNET Attikhs alla den ikseran tpt.Exoun epilexei tous ekpeideytes pou tha didaxoun?Gnorizei kaneis?
Αποκλείεται να μην ξέρουν κάτι, αφού σε αυτούς γίνονται οι αιτήσεις των υποψήφιων εκπαιδευτών.είχε βγει πριν λίγο καιρό καιρό και σχετική πρόκληση, αν βρω το link θα το γράψω.
-
Οδοιπορικά δικαιολογεί τοπρόγραμμα αυτό; Γνωρίζει κανείς;
-
Thelo na simetasxo san ekpedeuths sto sigekrimeno programma.Peira tin PLHNET Attikhs alla den ikseran tpt.Exoun epilexei tous ekpeideytes pou tha didaxoun?Gnorizei kaneis?
Αποκλείεται να μην ξέρουν κάτι, αφού σε αυτούς γίνονται οι αιτήσεις των υποψήφιων εκπαιδευτών.είχε βγει πριν λίγο καιρό καιρό και σχετική πρόκληση, αν βρω το link θα το γράψω.
Όπως είπε και ο spooky πιο πάνω, ότι ψάχνουμε θα το βρούμε από εδώ:
http://edu19-20.cti.gr/portal/
-
Είναι μόνο για μόνιμους; Γιατί κάποιος που δεν είναι, δεν ξέρει που θα τον καλέσουν το Σεπτέμβρη κι αν βρεθεί σε άλλη περιοχή. Μπορεί μετά να αλλάξει κέντρο επιμόρφωσης αν επιλεγεί; Ποιον μπορούμε να ρωτήσουμε; Γιατί δεν είδα κάποιο τηλ στη σελίδα.
-
Μα καλά τι οργάνωση είναι αυτή; Λέει ότι οι αιτήσεις θα είναι 15-18 Μαρτίου και η υποβολή ηλεκτρονική και ακόμα δεν λένε πως ακριβώς θα γίνεια αυτό, ούτε σε ποιες περιοχές θα γίνει. Τι περιμένουν; Όλα τελευταια στιγμή θα τα κάνουν;
-
Καλά, η πρώτη φορά είναι;;;;;.....
-
Σήμερα ήρθε στο σχολείο έγγραφο με θέμα
«Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής»
Αντιγράφω:
Σας γνωστοποιούμε την έναρξη υλοποίησης του Υποέργου 2 «Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής», το οποίο ανήκει στην Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής», της Κατηγορίας Πράξεων 1.2.2 «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και Πιστοποίηση», του Μέτρου 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση», του Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΕΠ) Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) που συγχρηματοδοτείται κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και κατά 20% από τους Εθνικούς Πόρους. Η υλοποίηση του συγκεκριμένου Υποέργου θα πραγματοποιηθεί εντός του 2008.
Στόχος είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε θέματα χρήσης και τεχνικής υποστήριξης των υποδομών Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) των σχολικών μονάδων, έτσι ώστε, αφ’ ενός να συμβάλλουν ουσιαστικά στη διαχείριση των υποδομών αυτών και αφ’ ετέρου να μεταδώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες αυτές και σε άλλους χρήστες, μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η επίτευξη του στόχου αυτού αναμένεται να βελτιστοποιήσει τη χρήση των υποδομών ΤΠΕ των σχολικών μονάδων και να εξασφαλίσει την εκπαιδευτική αξιοποίησή τους κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Αποδέκτες της επιμόρφωσης θα είναι 3200 εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, με προτεραιότητα στους Υπεύθυνους των Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (ΣΕΠΕΗΥ). Η εκπαίδευση θα υποστηρίξει την αρτιότερη εκπλήρωση των καθηκόντων τους, όπως αυτά περιγράφονται στον κανονισμό «Λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ».
Η συμμετοχή των Υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ είναι υποχρεωτική.
Ανάδοχος του έργου είναι το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών
(ΕΑ-ΙΤΥ). Τμήματα του έργου θα αναλάβουν, ως υπεργολάβοι, οι φορείς Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ΤΕΙ Λάρισας, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ΤΕΙ Αθήνας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου και Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Το έργο της επιμόρφωσης αποτελείται από:
1. Ημερήσια Σεμινάρια Εκπαίδευσης. Για την εκπαίδευση των 3.200 καθηγητών Πληροφορικής θα οργανωθούν τμήματα. Το κάθε τμήμα θα έχει το πολύ 45 άτομα και θα πραγματοποιηθούν 7 ώρες εκπαίδευσης στο καθένα από αυτά. Οι εκπαιδεύσεις θα λάβουν χώρα στις πόλεις της έδρας κάθε Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ). Τα αντικείμενα των Ημερήσιων Σεμιναρίων Εκπαίδευσης είναι:
Αρχιτεκτονική ΣΕΠΕΗΥ
Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)
Διαδικασία υποστήριξης ΣΕΠΕΗΥ και ΠΣΔ
2. Επιτόπια Εκπαίδευση. Όσον αφορά στις επιτόπιες εκπαιδεύσεις, προβλέπεται να πραγματοποιηθεί μια επίσκεψη ανά σχολική μονάδα σε σύνολο 3200 σχολικών μονάδων και παροχή πρακτικής εκπαίδευσης 4 ωρών ανά επίσκεψη. Η εκπαίδευση θα περιλαμβάνει υποχρεωτικά αντικείμενα (διάρκειας 100 λεπτών) και αντικείμενα επιλογής του υπευθύνου (διάρκειας 80 λεπτών). Για τον προγραμματισμό των επισκέψεων καθώς και για την επιλογή των αντικειμένων εκπαίδευσης ο εκπαιδευτής θα επικοινωνεί με τον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ. Τα αντικείμενα αφορούν συνοπτικά τα κάτωθι:
Χρήση και αξιοποίηση των τοπικών υπηρεσιών του ΣΕΠΕΗΥ, εκπαιδευτικό λογισμικό
Χρήση και αξιοποίηση των κεντρικών υπηρεσιών του ΠΣΔ
Ανίχνευση προβλημάτων και διαδικασία επίλυσης
Πραγματοποίηση βασικών-συστηματικών εργασιών υποστήριξης του ΣΕΠΕΗΥ (ενημερώσεις συστήματος, λογισμικού προστασίας από ιούς, συντήρηση δίσκων)
3. Τηλεκπαίδευση. Στα πλαίσια της πρακτικής εκπαίδευσης από απόσταση και για τις ανάγκες της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, θα χρησιμοποιηθεί αντίστοιχη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης – τηλεκπαίδευσης. Θα περιλαμβάνει ενότητες μαθημάτων σχετικά με το αντικείμενο των εκπαιδεύσεων, στις οποίες θα έχουν πρόσβαση οι εκπαιδευτικοί μέσα από ένα κατάλληλο σύστημα εγγραφής και πιστοποίησης. Μέσα από το on-line σύστημα διαχείρισης της εκμάθησης, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση σε οργανωμένα αντικείμενα εκπαίδευσης, θα έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε βιβλιοθήκες μαθημάτων, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα δημιουργίας ομάδων συζήτησης. Οι υπηρεσίες εκπαιδεύσεων από απόσταση θα παρέχονται κατά το ωράριο λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Κάθε εκπαιδευτικός πληροφορικής θα παρακολουθήσει μία δίωρη εκπαίδευση από απόσταση σε θέμα της επιλογής του.
4. Κεντρική υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk). Σε όλη τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου, θα λειτουργεί κεντρική υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk) της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών πληροφορικής σε θέματα χρήσης και τεχνικής υποστήριξης των υποδομών στις σχολικές μονάδες. Σε αυτήν την υπηρεσία θα απευθύνονται οι Υπεύθυνοι Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕΠΛΗΝΕΤ) και οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής για τα διαδικαστικά θέματα του έργου.
Στην ιστοσελίδα http://ts.sch.gr θα αναρτηθεί το εκπαιδευτικό υλικό.
Στον συνημμένο πίνακα καταγράφεται η κατανομή των Διευθύνσεων ΔΕ στις οποίες ανήκουν οι επιμορφούμενοι ανά φορέα υλοποίησης, καθώς και τα τηλέφωνα επικοινωνίας με τους φορείς αυτούς.
Για το χρόνο και τις λεπτομέρειες υλοποίησης του έργου, οι ανωτέρω φορείς θα επικοινωνήσουν με τις σχολικές μονάδες.
Οι φορείς υλοποίησης του έργου σε συνεργασία με τους αρμόδιους Υπεύθυνους ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα οριστικοποιήσουν την ονομαστική κατάσταση συμμετοχής των Υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ ανά ημερήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης. Η κατάσταση θα παραδίδεται από τον Υπεύθυνο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην αρμόδια Διεύθυνση ΔΕ, προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές αποφάσεις μετακίνησης των εκπαιδευόμενων.
Παρακαλούνται οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων ΔΕ να διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής στις μετακινήσεις τους, κατά τις ημέρες που θα πραγματοποιηθούν οι επιμορφώσεις.
Επίσης, παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων ΔΕ να διευκολύνουν την πραγματοποίηση των επιτόπιων εκπαιδεύσεων που θα πραγματοποιηθούν στα εργαστήρια πληροφορικής των σχολικών μονάδων τους, απαλλάσσοντας τους εκπαιδευόμενους από τα διδακτικά τους καθήκοντα για το χρονικό διάστημα που διεξάγεται η εκπαίδευση.
Τις επιτόπιες εκπαιδεύσεις μπορούν να παρακολουθήσουν εκτός από τον Υπεύθυνο του ΣΕΠΕΗΥ και όσοι καθηγητές Πληροφορικής υπηρετούν στη σχολική μονάδα.
Ειδικά για τους επιμορφούμενους που διδάσκουν το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ Λυκείου, να ληφθεί μέριμνα από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων για την κατάλληλη αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, ώστε να αποφευχθεί η απώλεια διδακτικών ωρών του μαθήματος αυτού.
-
Μια ερώτηση-απορία σε αυτούς που ίσως να γνωρίζουν...
Η εγκύκλιος μιλάει για επιμόρφωση από Μάρτιο-Νοέμβριο
Τι θα γίνει στην περίπτωση που κάποιος ξεκινήσει επιμόρφωση και σε 1 βδομάδα μάθει ότι μετατίθεται?
Θα πρέπει να "σπάσει" την επιμόρφωση και να την ξαναρχίσει από Σεπτέμβριο στο μέρος μετάθεσής του?
-
Νομίζω ότι η επιμόρφωση του εγγράφου Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής (υποέργο 2) είναι ξεχωριστή από από το σεμινάριο των 72 ωρών που ακούμε (υποέργο 1). Δεν περίμενα πάντως ότι το υποέργο 2 θα το κάνανε υποχρεωτικό για τους υπεύθυνους ΣΕΠΕΗΥ.
-
καλά τί στο καλό,δεν μπορούν να βγάλουν ένα ενημερωτικό έντυπο της προκοπής;Τόσο καιρό το ψιρίζουν και πάλι στο τέλος καμία ενημέρωση...
1) Τί θα γίνει με τους συναδέλφους που θα μετατεθούν από Σεπτέμβρη;
2)Οι αποσπασμένοι μπορούν να το παρακολουθήσουν στον νομό που υπηρετούν με απόσπαση;
2)Οι συνάδελφοι της πληροφορικής που είναι σε φορείς με απόσπαση μπορούν να το παρακολουθήσουν;
Αν έχει κανείς σας σχετική πληροφόριση ας μας φωτίσει...
-
Σήμερα ήρθε στο σχολείο έγγραφο με θέμα
«Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής»
Αν έχετε την καλοσύνη, για να μην επαναλαμβανόμαστε, πριν δημοσιεύσετε μια εγκύκλιο, απόφαση, προκήρυξη κλπ, ρίξτε μια ματιά στην αρχική σελίδα www.pde.gr
Μπορεί να την έχουμε δημοσιεύσει ήδη: http://www.pde.gr/forum/index.php?page=126 ;)
-
Μπορεί κάποιος να μας πεί εάν αύτο ισχύει και για τους ωρομισθίους;
Ευχαριστώ
-
Μπορεί κάποιος να μας πεί εάν αύτο ισχύει και για τους ωρομισθίους;
Ευχαριστώ
Όχι είναι μόνο για μόνιμους διότι προϋποθέτει Αριθμό Μητρώου.
-
Μόνο οι μόνιμοι έχουν αριθμό μητρώου. Πολλοί από τους αναπληρωτές είναι υπεύθυνοι εργαστηρίου. Οπότε τι γίνεται μ'αυτούς;
-
Με πήρε τηλ σήμερα το απόγευμα η Δασκάλα απο κάποιο ολοήμερο όπου κάνω μάθημα και μου είπε οτι έχει έρθει mail στο σχόλειο που λέει: Να ενημερωθουν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19-ΠΕ20 του σχολείου σχετικά με την επιμόρφωση.Αφού δεν ισχύει για τους ωρομίσθιους,γιατί το στέλνουν στα δημότικα;Απλά λέω μπας και ίσχυε και για εμάς....
-
Στην προσπάθειά μου να καταχωρήσω πρόγραμμα στη σελίδα "Αίτηση Επιμόρφωσης" έλαβα το παρακάτω μήνυμα λάθους:
java.sql.SQLException: Invalid column name 'fk_department_id'.
Συνέβη και σε κάποιον άλλον?
-
Ναι για το νομό Ε
-
Στην προσπάθειά μου να καταχωρήσω πρόγραμμα στη σελίδα "Αίτηση Επιμόρφωσης" έλαβα το παρακάτω μήνυμα λάθους:
java.sql.SQLException: Invalid column name 'fk_department_id'.
Συνέβη και σε κάποιον άλλον?
Ναι και εγώ στην Εύβοια.
-
Να ρωτήσω και κάτι ακόμα;
Μόνο σε μία διεύθυνση μπορώ να κάνω αίτηση;
-
Από ότι κατάλαβα η πρακτική εκπαίδευση καθηγητών πληροφορικής θα είναι πρωί εφόσον ζητάει αναμόρφωση προγράμματος από τους διευθυντές. Κατάλαβα καλά ή κάνω λάθος; Ξέρει κανένας περισσότερες πληροφορίες;
-
Από ότι κατάλαβα η πρακτική εκπαίδευση καθηγητών πληροφορικής θα είναι πρωί εφόσον ζητάει αναμόρφωση προγράμματος από τους διευθυντές. Κατάλαβα καλά ή κάνω λάθος; Ξέρει κανένας περισσότερες πληροφορίες;
Όχι, θα είναι απογευματινές ώρες. Το αναφέρει η εγκύκλιος. Δες στην περιοχή σου τα διαθέσιμα προγράμματα.
-
Νομίζω ότι έχουμε μπερδευτεί λίγο με την επιμόρφωση 3200ΠΕ19-20 υποέργο1 και υποέργο2.
Στο υποέργο1(στο οποίο άνοιξαν οι αιτήσεις) θα γίνουν σεμινάρια απογευματινές μόνο ώρες.
Στο υποέργο2 θα έχει πρακτική άσκηση απ'ότι κατάλαβα και πρωινές ώρες στο εργαστήριο που είμαστε υπεύθυνοι.
Ενώ το ζήτημα σήμερα είναι το υποέργο1 μας πετάνε το τούβλο "Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής " = υποέργο2 και γίνεται χαμός. Ας τελειώναμε με τις αιτήσεις για το υποέργο1 και μετά ας το έστελναν στα σχολεία.
-
Προφανώς ούτε οι αναπληρωτές μπορούν να κάνουν αίτηση, σωστά? ???
-
Στην προσπάθειά μου να καταχωρίσω πρόγραμμα στη σελίδα "Αίτηση Επιμόρφωσης" έλαβα το παρακάτω μήνυμα λάθους:
java.sql.SQLException: Invalid column name 'fk_department_id'.
Λύθηκε το πρόβλημα... Παρακάτω φαίνεται η απάντηση σε email που έστειλα στο cti.gr
Καλημέρα σας
Μπορείτε να διαγράψετε την αίτηση σας (ο τυχαίος αριθμός που λάβατε διατηρείται) και να επαναλάβετε τις επιλογές σας.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε αντιμετωπίστηκε.
-
Υποέργο 1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής.
Το έργο αυτό θα γίνει απογευματινές ώρες σε διάφορα προγράμματα σε όλους τους νομούς. Μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι καθηγητές πληροφορικής (μόνιμοι) με ηλεκτρονική αίτηση στο http://edu19-20.cti.gr/ (http://edu19-20.cti.gr/) Θα επιμορφωθούν 3200 εκπαιδευτικοί
Υποέργο 2 Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής.
Αποδέκτες της επιμόρφωσης είναι 3200 εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (μόνιμοι) με προτεραιότητα στους Υπευθύνους Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Ειδικά για τους Υπευθύνους Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. η επιμόρφωση είναι υποχρεωτική.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
1) Ημερήσια Σεμινάρια Εκπαίδευσης για 3200 εκπαιδευτικούς, 7ώρης διάρκειας
2) Επιτόπια Εκπαίδευση, σε 3200 σχολικές μονάδες διάρκειας 180 λεπτών. Για τον υπεύθυνο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αλλά και για τους υπόλοιπους καθηγητές πληροφορικής του Σχολείου.
3) Τηλεκπαίδευση
4) Κεντρική υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk)
Οι φορείς υλοποίησης του έργου σε συνεργασία με τους αρμόδιους Υπεύθυνους ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα οριστικοποιήσουν την ονομαστική κατάσταση συμμετοχής των Υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ ανά ημερήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης. Η κατάσταση θα παραδίδεται από τον Υπεύθυνο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην αρμόδια Διεύθυνση ΔΕ, προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές αποφάσεις μετακίνησης των εκπαιδευόμενων.
Επομένως μιλάμε για 2 ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά προγράμματα.... Άλλο το υποέργο 1 και άλλο το υποέργο 2. Απλώς το υποέργο 2 είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για τους Υπευθύνους ΣΕΠΕΗΥ!!!
-
Καλά, γιατί τα υλοποιούν ταυτόχρονα; Αν θέλει κάποιος (που έχει το δικαίωμα) να επιμορφωθεί και στα δύο; Θα πρέπει να κανονίσει το πρόγραμμα του Δευτέρα - Τετάρτη και Τρίτη - Πέμπτη;
-
Το Υποέργο 1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής θα υλοποιηθεί μεσημεριανές ή απογευματινές ώρες,
ενώ το Υποέργο 2 Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής θα υλοποιηθεί πρωινές ώρες, σε ώρες λειτουργίας των σχολείων.
Οπότε ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να γίνουν ίδια ώρα οι 2 επιμορφώσεις.
-
Συνάδελφοι , την βοήθειά σας...
1ον Είναι υποχρεωτική η επιμόρφωση? Αν κάποιος δεν κάνει αίτηση , θα έχει επιπτώσεις?
2ον Είμαι σε νησί , και σύμφωνα με το πρόγραμμα πρέπει να μετακινούμαι κάθε Παρασκευή σε άλλο νησί κάθε Παρασκευή μέχρι τις 1/07/2008
Ποιος θα πληρώνει για ξενοδοχεία και συγκοινωνία?
Αν κάποιος μετατεθεί , μπορεί να κάνει αίτηση από Σεπτέμβριο και να τα παρακολουθήσει στον νομό που έχει μετατεθεί?
θα παρακαλούσα όποιος γνωρίζει , ας με διαφωτίσει!!!
-
Το Υποέργο 1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής θα υλοποιηθεί μεσημεριανές ή απογευματινές ώρες,
ενώ το Υποέργο 2 Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής θα υλοποιηθεί πρωινές ώρες, σε ώρες λειτουργίας των σχολείων.
Οπότε ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να γίνουν ίδια ώρα οι 2 επιμορφώσεις.
Αν πάει πρωί και απόγευμα στα σεμινάρια, πότε θα διδάξει στο σχολείο; Τα μεσάνυχτα; ;D
(όταν ανέφερα τη λέξη ταυτόχρονα εννοούσα για την ίδια χρονική περίοδο...)
-
Σε ερώτηση που έκανα σε γνωστό μου επιμορφωτή αναφορικά οδοιπορικά, αποζημίωση κλπ μου είπε ότι κατά 99% ΔΕΝ προβλέπετε...
Για ευρωπαϊκώς επιδοτούμενο πρόγραμμα μου φαίνεται παράξενο...
Τι να πω... Αλί σε μας που σε αντίθεση με όλους τους άλλους (τις ειδικότητες εννοώ) δεν παίρνουμε ούτε 300 ούτε τίποτα...
-
Σε ερώτηση που έκανα σε γνωστό μου επιμορφωτή αναφορικά οδοιπορικά, αποζημίωση κλπ μου είπε ότι κατά 99% ΔΕΝ προβλέπετε...
Για ευρωπαϊκώς επιδοτούμενο πρόγραμμα μου φαίνεται παράξενο...
Τι να πω... Αλί σε μας που σε αντίθεση με όλους τους άλλους (τις ειδικότητες εννοώ) δεν παίρνουμε ούτε 300 ούτε τίποτα...
Εξαρτάται πάντα από το τεχνικό δελτίο.
-
Ρε παιδιά σαν πολλά στοιχεία να ζητούν για πάρεις αυτούς τους περιβόητους κωδικούς. ΑΦΜ και ταυτότητες και κινητά, σαν πολλά δεν είναι?
-
Γιατί εμάς δεν μας συμπεριλαμβάνουν σε κανένα τεχνικό δελτίο;..... :-(
Τέλος πάντων, την αίτηση την έκανα, ελπίζω σε καλό! Αν μη τι άλλο είναι και πολλές ώρες και ελπίζω να αξίζει!
Και ως ο μοναδικός στο σχολείο μου, άρα και υπεύθυνος εργαστηρίου, θα πάω και στο άλλο σίγουρα. Το πρώτο (υποέργο 1) έχει και κλήρωση.
Από τα ΠΕΚ τόσες πολλές ώρες επιμόρφωση...
Άσχετο αλλά σχετικό με την ειδικότητα:
Επειδή έχουν αρχίσει τα μηχανήματα των εργαστηρίων να τα παίζουν (κλέινουν 10ετία;;; δεν ξέρω) προβλέπεται κάποια ενέργεια αντικατάστασης εξοπλισμού; Ή ρωτάω ανέκδοτα;;;
-
Άσχετο αλλά σχετικό με την ειδικότητα:
Επειδή έχουν αρχίσει τα μηχανήματα των εργαστηρίων να τα παίζουν (κλέινουν 10ετία;;; δεν ξέρω) προβλέπεται κάποια ενέργεια αντικατάστασης εξοπλισμού; Ή ρωτάω ανέκδοτα;;;
thinclients + edubuntu!!!
-
Τώρα που ανέφερες το edubuntu βρήκα αυτό:
http://www.edubuntu.org/news/macedonia-schools
Αμάν, τρελαίνομαι όταν χρησιμοποιούν το όνομα έτσι!
-
Άσχετο αλλά σχετικό με την ειδικότητα:
Επειδή έχουν αρχίσει τα μηχανήματα των εργαστηρίων να τα παίζουν (κλέινουν 10ετία;;; δεν ξέρω) προβλέπεται κάποια ενέργεια αντικατάστασης εξοπλισμού; Ή ρωτάω ανέκδοτα;;;
thinclients + edubuntu!!!
Καλή φάση! Ειδικά τώρα με το adsl που μας βάλαν λέει!
Ελπίζω στα σεμινάρια για τους υπευθύνους ΣΕΠΕΥ να μας δώσουν σχετικές οδηγές. Δεν το έχω ξανακάνει, αλλά ως (σχεδόν) μόνιμος πλέον χρήστης ubuntu δε νομίζω να έχω πρόβλημα! Είχα βάλει το edubuntu 6.10 από livecd για να το δουν τα παιδιά και έπαιξε σχετικά καλά. Μα μεταφράσουμε και καμιά Logo και είμαστε έτοιμοι!
Κανένα link;;;;
Και συγγνώμη για την τροπή που πήρε το θέμα, αν ενδιαφέρεστε να ανοίξουμε thread αλλού!
-
Τώρα που ανέφερες το edubuntu βρήκα αυτό:
http://www.edubuntu.org/news/macedonia-schools
Αμάν, τρελαίνομαι όταν χρησιμοποιούν το όνομα έτσι!
Όντως, αλλά εδώ μας λένε Greece αντί για το σωστό Hellas τι να πεις;;;
Στο linux έγινε αγώνας το gr να γίνει el....
Σημείωση: Δεν είμαι καθολου υπέρ του "Μακεδονία"... Κι εγώ τρελαίνομαι!
-
Κανένα link;;;;
Και συγγνώμη για την τροπή που πήρε το θέμα, αν ενδιαφέρεστε να ανοίξουμε thread αλλού!
Καλή ιδέα
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=5391.0
-
Μια ερώτηση αν κάποιος μπορεί να απαντήσει..
Δήλωσα σε 2 προγ/τα που το καθένα έχει χωρητικότητα 13 ατόμων. Δεν δήλωσα σε άλλα γιατί είναι αδύνατο να μετακινηθώ σε άλλη πόλη. Τι θα γίνει αν δεν κληρωθώ? Γιατί έτσι το κόβω..Θα πρέπει εκ νέου να υποβάλλω αίτηση μετά τις 12/06?
-
Μια ερώτηση αν κάποιος μπορεί να απαντήσει..
Δήλωσα σε 2 προγ/τα που το καθένα έχει χωρητικότητα 13 ατόμων. Δεν δήλωσα σε άλλα γιατί είναι αδύνατο να μετακινηθώ σε άλλη πόλη. Τι θα γίνει αν δεν κληρωθώ? Γιατί έτσι το κόβω..Θα πρέπει εκ νέου να υποβάλλω αίτηση μετά τις 12/06?
Ξανά αίτηση. Σου εύχομαι να μη χρειαστεί.. ;)
-
Αλήθεια μπορεί κάποιος να καταχωρίσει κωδικούς από δύο διαφορετικούς νομούς;;;
-
Δεν μπορεί. Το δοκίμασα κι επειδή μου φάνηκε περίεργο έστειλα mail στην υποστήριξη και μου είπαν πως πρέπει να μπουν κέντρα μιας μόνο Δ/νσης. Και να φανταστείς ότι εγώ ήθελα να βάλω κέντρα από Δ/νσεις Α΄ και
-
Ξαναδιατυπώνω το ερώτημά μου και παρακαλώ όποιος γνωρίζει , να με διαφωτίσει!!!
1ον Είναι υποχρεωτική η επιμόρφωση? Αν κάποιος δεν κάνει αίτηση , θα έχει επιπτώσεις?
2ον Είμαι σε νησί , και σύμφωνα με το πρόγραμμα πρέπει να μετακινούμαι κάθε Παρασκευή σε άλλο νησί κάθε Παρασκευή μέχρι τις 1/07/2008
Ποιος θα πληρώνει για ξενοδοχεία και συγκοινωνία?
Αν κάποιος μετατεθεί , μπορεί να κάνει αίτηση από Σεπτέμβριο και να τα παρακολουθήσει στον νομό που έχει μετατεθεί?
-
Η επιμόρφωση υποέργο 1 δεν είναι υποχρεωτική οπότε μάλλον χλωμό να σου καλύψουν τα έξοδα. Η επιμόρφωση υποέργ 2 είναι υποχρεωτική μόνο για τους υπεύθυνους εργαστηρίων και δεν ξέρω τι παίζει εκεί.
-
Κάποιους άλλους τους ταΐζουνε :P
http://www.eye-ypepth.gr/prokirikseis/yliko_prokiriksewn/2008/Αρ.%20Διακ.%202_ΔιαμονήΔιατροφή_
-
Αλήθεια μπορεί κάποιος να καταχωρίσει κωδικούς από δύο διαφορετικούς νομούς;;;
Από το edu19-20@cti.gr μου απάντησαν ότι η αίτηση γίνεται μόνο σε μία διεύθυνση... Άρα δεν παίζει..
-
-
τελικά έχουμε καμιά πληροφορία για το αν θα υπάρχουν κάποια εξτρά οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου;
-
Προς απάντηση pf "Αλήθεια, γίνονται κανονικά τα μαθήματα Δευτέρα 24 Μαρτίου;"
Αλήθεια...γιατί να μην γίνονται κανονικά τα μαθήματα Δευτέρα 24 Μαρτίου;;;...έχουμε κανένα εθνικό πένθος;;;
Προς απάντηση happiness "εξτρά οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου;"
Χρηματικά οφέλη δεν θα έχουμε απ όσο γνωρίζω. Υποψιάζομαι όμως ότι πιθανόν να προτιμηθούμε σε περίπτωση (πιθανό για εμένα) μελλοντικών επιμορφώσεων συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων όσον αφορά αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού. Οπως και να έχει πιστεύω ότι θα το τσιμπήσουμε το χαρτάκι μας (βεβαίωση παρακολούθησης) που στην Ελλάδα από μόνο του κάτι σημαίνει.
Τι άλλα οφέλη νομίζεις ότι έπρεπε να υπάρχουν;;
-
Δεν κληρώθηκα >:(
-
Ξέρει κανείς αν θα επαναληφθεί το πρόγραμμα για όσους ενδιαφερθήκαμε αλλά δεν κληρωθήκαμε;;;
-
Κληρώθηκα... :D :D :D
-
Ούτε εγώ κληρώθηκα (μου έβγαλε μήνυμα ότι είμαι επιλαχούσα, δηλαδή τρέχα γύρευε...)
Πάντως λογικά η επιμόρφωση αυτή θα επαναληφθεί, μιας και υποτίθεται ότι πρέπει να επιμορφωθούν τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοι, ενώ σε πολλούς νομούς οι θέσεις του σεμιναρίου ήταν αρκετά λιγότερες από τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε αυτόν.
-
Εγώ πάλι πάω στην 1η μου επιλογή....
Δεν έλεγε κάτι τέτοιο η Λίτσα για το ζώδιό μου οπότε θα παίξω και κανένα Στοίχημα... :-)
Λοιπόν από βδομάδα να ανοίξουμε νέο thread με τις πρώτες εντυπώσεις!
-
Σήμερα ήρθε στο σχολείο μας το παρακάτω email...
Σας αποστέλλουμε συνημμένο αρχείο που περιέχει τα ονόματα των συναδέλφων
καθηγητών πληροφορικής που κληρώθηκαν να συμμετάσχουν στην επιμόρφωση που θα
πραγματοποιηθεί στο 4ο Γυμνάσιο και ξεκινάει στις 26/3. Παρακαλούνται οι
Διευθυντές να ενημερώσουν τους συναδέλφους, οι οποίοι οφείλουν να
οριστικοποιήσουν την εγγραφή τους μέσα από το MIS
http://edu19-20.cti.gr/portal/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 (http://edu19-20.cti.gr/portal/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1)
Οριστηκοποίησε κανένας την εγγραφή του? Γιατί εγώ δε βρίσκω κάτι στο MIS!!!
-
Για την "άλλη" επιμόρφωση, αυτή του Υποέργου 2, της Πρακτικής Εκπαίδευσης, σήμερα ήρθε με μέιλ στο σχολείο ξανα η εγκύκλιος με ανακοινοποίηση στο ορθό, η οποία αναφέρει:
Για τις περιπτώσεις που απαιτείται μετακίνηση εκτός έδρας των εκπαιδευτικών, για την παρακολούθηση των ημερησίων σεμιναρίων εκπαίδευσης, η δαπάνη οδοιπορικών εξόδων και διαμονής καθώς και η εκτός έδρας αποζημίωση των εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν, θα βαρύνουν τον ΚΑΕ 0711 του φορέα 182 των περιφερειακών υπηρεσιών. Οι μετακινήσεις μπορούν να γίνουν με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο εκτός του αεροπλάνου.
-
Για την "άλλη" επιμόρφωση, αυτή του Υποέργου 2, της Πρακτικής Εκπαίδευσης, σήμερα ήρθε με μέιλ στο σχολείο ξανα η εγκύκλιος με ανακοινοποίηση στο ορθό, η οποία αναφέρει:
Για τις περιπτώσεις που απαιτείται μετακίνηση εκτός έδρας των εκπαιδευτικών, για την παρακολούθηση των ημερησίων σεμιναρίων εκπαίδευσης, η δαπάνη οδοιπορικών εξόδων και διαμονής καθώς και η εκτός έδρας αποζημίωση των εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν, θα βαρύνουν τον ΚΑΕ 0711 του φορέα 182 των περιφερειακών υπηρεσιών. Οι μετακινήσεις μπορούν να γίνουν με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο εκτός του αεροπλάνου.
Αυτό αφορά το υποέργο 2.
Για το υποέργο 1 δεν προβλέπονται έξοδα μετακίνησης όπως μου απάντησαν σε ερώτημα που είχα υποβάλει. Οπότε όποιος είναι μακριά από τα ΚΣΕ θα ξηλωθεί. Απαράδεκτες καταστάσεις....
-
απ' ότι καταλαβαίνω, οι επιμορφώσεις πρέπει να ξεκινήσανε σιγά σιγά. όσοι από εσας πήγατε στην πρώτη συνάντηση μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα διαδικαστικά; δλδ πόσες απουσίες δικαιούμαστε, τι θέματα θα καλυφθούν στο σεμινάριο και γενικά πως ήταν η πρώτη σας εντύπωση;
-
απ' ότι καταλαβαίνω, οι επιμορφώσεις πρέπει να ξεκινήσανε σιγά σιγά. όσοι από εσας πήγατε στην πρώτη συνάντηση μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα διαδικαστικά; δλδ πόσες απουσίες δικαιούμαστε, τι θέματα θα καλυφθούν στο σεμινάριο και γενικά πως ήταν η πρώτη σας εντύπωση;
Εντυπώσεις από κάποιον που ξεκίνησε την επιμόρφωση;
Άκουσα ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει χρονική δυνατότητα για εις βάθος επιμόρφωση σε κάποιο αντικείμενο, αλλά μια επιφανειακή ενημέρωση για θέματα νέων τεχνολογιών. Αληθεύει αυτό;
-
Αληθεύει, τρίωρα είναι εξάλλου... Χωρίς να είναι κακό αυτό, ήδη κάνω googling για να ενημερωθώ περεταίρω... :-)
Πάντως οι απουσίες είναι το 10% των ωρών.
Το κακό είναι ότι και πάλι βρέθηκαν οι γνωστοί άγνωστοι κακοπροαίρετοι συνάδελφοι - "χακεράδες" που το μόνο που κάνουν είναι να λένε αυτά τα ξέρω και να χλευάζουν τη διαδικασία και να διατυμπανίζουν ότι θα αποχωρήσουν. Εάν σταματήσουν αυτοί όμως αργότερα και μειωθεί ο αριθμός των συμμετοχόντων το τμήμα σταματά και διαλύεται (τώρα τουλάχιστον υπάρχουν και επιλαχόντες) και είναι κρίμα... Ειδικά όταν υπάρχουν συνάδελφοι που θέλουν και δεν έχουν επιλεγεί... Προαιρετικό ήταν, εάν δεν θέλαν ας μην πήγαιναν!
Κρίμα αν γινει πάντως κάτι τέτοιο για όλους μας...
-
Αυτοαναιρούμε εν μέρη, αλλά μήπως μερικές ενότητες (πχ Α1 με τις περίφημες "σωληνώσεις") και ο τρόπος πιστοποίησης σας φαίνεται λίγο εκτός;;;;
-
Μην παίρνεις παράδειγμα από τις ενότητες Α1, Α2 αυτές έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Οι υπόλοιπες έχουν περισσότερο ενδιαφέρον
Αυτοαναιρούμε εν μέρη, αλλά μήπως μερικές ενότητες (πχ Α1 με τις περίφημες "σωληνώσεις") και ο τρόπος πιστοποίησης σας φαίνεται λίγο εκτός;;;;
-
Αλλά και πάλι η πιστοποίηση δεν είναι λίγο off;;;
Αν και οι περισσότερες εργασίες είναι οκ...
-
Για ποιές εργασίες μιλάτε βρε παιδιά; τις υποτιθέμενες δραστηριότητες που κάνουμε μέσα στο εργαστήριο;
πάντως δεν έχω τις καλύτερες εντυπώσεις για την επιμόρφωση.. βέβαια είμαι ο τελευταίος που θα μιλήσω για επίπεδο αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι κάτω του μετρίου.. βέβαια ο στόχος δεν είναι να μάθουμε σε βάθος αυτά που μας δείχνουν αλλά έστω και αυτό το επιφανειακό "πέρασμα" που γίνεται θα έπρεπε άν μη τί άλλο να είναι πιό οργανωμένο και οι επιμορφωτές πιό προετοιμασμένοι να ανταπεξέλθουν στις απορίες μας...
-
Παιδιά, μπορεί κάποιος να διευκρινήσει, τι ακριβώς περιλαμβάνει το Υποέργο 1 και τι το Υποέργο 2; Πάντως εγώ έχω να πω, πως είναι απαράδεκτοι οι υπεύθυνοι του σεμιναρίου που δε διευκρίνησαν ότι σε περίπτωση που επιθυμείς για τους χι, ψι, λόγους να αποχωρήσεις, αυτόματα σταματάει όλο το τμήμα. Επίσης άκουσα πως αν κάποιος κάνει περισσότερες απουσίες, τότε δεν έχει δικαίωμα να παρακολουθήσει ανάλογα σεμινάρια επιμόρφωσης για 2-5 χρόνια. Έχει ακούσει κανείς κάτι ανάλογο; Όσων αφορά τα οδοιπορικά..δε μας καλύπτουν εξ'ολοκλήρου τις μετακινήσεις μέχρι να τελειώσει το σεμινάριο? Έχω μπερδευτεί με αυτό το θέμα ???
-
Υπάρχουν απαντήσεις εδώ
http://edu19-20.cti.gr/portal
και στην ενότητα Συχνές/Ερωτήσεις
Επίσης εδώ
http://teklearn.cti.gr/yliko/mod/forum/view.php?id=373
υπάρχει Forum των επιμορφωτών
-
Επειδή έχω καταμπερδευτεί και οι επιμορφωτές δεν έχουν ιδέα μέχρι στιγμής:
Πώς γίνεται/θα γίνει η πιστοποίηση;;;
Κάτι άκουσα ότι για κάθε ενότητα πρέπει να στέλνουμε μία εργασία (όποια θέλουμε) στον επιμορφωτή της ενότητας, ισχύει;
Το έχει κάνει κάποιος;;; Γιατί οι δικοί μου δεν ξέρουν τίποτα....
Μην πάει χαμένη η διαδικασία...
Πολύ μπερδεμένα πλέον έχουν γίνει τα πράγματα.
-
Μα καλά είναι απίστευτοι οι τύποι!!!Χαχαχα....
Είχα γράψει πιο πάνω το λινκ
http://teklearn.cti.gr/yliko/mod/forum/view.php?id=373
υπάρχει Forum των επιμορφωτών
Το κόψανε και δεν μπορείς πλεον σαν επισκέπτης να παρακολουθήσεις το forum...χαχαχα
Και εκεί που μπορούσες να παρακολουθήσεις τη συζήτηση των επιμορφωτών γύρω από θέματα του σεμιναρίου, τώρα γιοκ...πάπαλα...χαχαχα
"Δυστυχώς αυτή η δραστηριότητα είναι προς το παρόν κρυφή"
Δηλαδή για να μη γίνουμε μάρτυρες του αλαλουμ και της ανοργανωσιάς μας το κόψανε!!!
Χαχαχαχα..Εμένα αυτή η κίνηση μου προκάλεσε πολύ γέλιο...είναι γελοίο αυτό που κάνανε!!
Κλείσανε την κερκόπορτα τα τσακάλια!!!
Χαχαχαχα.
Συγχωρέστε με αλλά δεν μπορούσα να είμαι πιο σοβαρός!
-
για όσους δεν το έχουν πάρει είδηση - κι εγώ πριν λίγο το είδα - στο link http://teklearn.cti.gr/yliko/ έχει αναρτηθεί το υλικό του Α' μέρους
και πλέον έχει δοθεί πρόσβαση και στους επιμορφούμενους
-
Στις αρχές Σεπτεμβρίου ξεκινάει η
-
Δεν υπάρχει κανεις που παρακολουθησε την Α φαση να μας πει τις εμπειρίες του?
Για την Χαλκιδική υπάρχει μονο 1 πρόγραμμα και θέλω να ξερω αν αξιζει να κανουμε χιλιομετρα για να παρακολουθησουμε την
-
Σε ποιά σελίδα γίνονται οι αιτήσεις;
Αξίζει τον κόπο; ???
-
http://edu19-20.cti.gr
επιλογη "ΟΠΣΔ ΠΕ19-20(MIS)"
-
Προσπάθησα να κάνω αίτηση,αλλά για το Νομό Λάρισας δεν υπάρχουν διαθέσιμα προγράμματα!
Δε θα βγάλουν προγράμματα για όλους τους νομούς;
-
??? ???
-
Έχω αποσπασθεί για τη φετινή σχολική χρονιά και έχω παρακολουθήσει την 1η φάση αυτής της επιμόρφωσης. Γνωρίζει κανείς σας, εάν μπορώ να παρακολουθήσω τη 2η φάση στον τόπο που πήρα την απόσπαση; ???
-
Προσπάθησα να κάνω αίτηση,αλλά για το Νομό Λάρισας δεν υπάρχουν διαθέσιμα προγράμματα!
Δε θα βγάλουν προγράμματα για όλους τους νομούς;
Λογικά θα βγάλουν. Απλώς σε κάποιους νομούς δεν έχουν "περάσει" τα προγράμματα στο σύστημα. Καλό θα είναι να επικοινωνήσεις με το διαχειριστή του προγράμματος.
-
Έχω αποσπασθεί για τη φετινή σχολική χρονιά και έχω παρακολουθήσει την 1η φάση αυτής της επιμόρφωσης. Γνωρίζει κανείς σας, εάν μπορώ να παρακολουθήσω τη 2η φάση στον τόπο που πήρα την απόσπαση; ???
amarilis αξίζει να παρακολουθησουμε? ποιες ειναι οι εντυπώσεις σου?
-
Γεια σας,
ήμουν εκπαιδευτής στην πρώτη φάση και πιστεύω ότι αξίζει να παρακολουθήσει κάποιος τα σεμινάρια. Σύμφωνα με τους εκπαιδευόμενους οι νέες πληροφορίες ήταν αρκετές, αλλά το μειονέκτημα είναι ο λίγος χρόνος που διατίθεται(3 ώρες για κάθε ενότητα).
-
Έχω αποσπασθεί για τη φετινή σχολική χρονιά και έχω παρακολουθήσει την 1η φάση αυτής της επιμόρφωσης. Γνωρίζει κανείς σας, εάν μπορώ να παρακολουθήσω τη 2η φάση στον τόπο που πήρα την απόσπαση; ???
amarilis αξίζει να παρακολουθησουμε? ποιες ειναι οι εντυπώσεις σου?
Λοιπόν, όσων αφορά το Α' (Επικαιροποίηση) κσι το Γ' μέρος (Εκπαιδευτικό λογισμικό), πιστεύω πως άξιζαν πραγματικά τον κόπο, γιατί είχαν ενδιαφέρον & μπορούσες να λύσεις και τυχόν απορίες που μπορεί να είχες, αλλά το
-
Μα η 2η φάση δεν είναι συνέχεια της πρώτης.
Δεν νομίζω να έχει νόημα να την παρακολουθήσεις. Τα ίδια θα πουν με πριν
-
Μα η 2η φάση δεν είναι συνέχεια της πρώτης.
Δεν νομίζω να έχει νόημα να την παρακολουθήσεις. Τα ίδια θα πουν με πριν
Σκοπός -στόχος είναι να αποκτήσεις τη βεβαίωση παρακολούθησης αυτής της επιμόρφωσης. Εάν δεν έχεις παρακολουθήσει και τις δύο φάσεις και ταυτόχρονα δεν έχεις πετύχει στην πιστοποίηση, ΔΕ λαμβάνεις βεβαίωση.
-
Αυτό που το άκουσες πάλι;;;;
Εγω δεν είδα πουθενά ότι πρέπει να παρακολουθήσουμε και τις 2 φάσεις για να συμμετέχουμε στις εξετάσεις.
Απεναντίας οι επιμορφωτές μας έλεγαν ότι η δεύτερη φάση είναι για όσους δεν παρακολούθησαν την πρώτη και έπειτα όλοι μαζί τον Νοέμβριο εξέταση.
Αλλωστε το πρόγραμμα λέει ότι τα ίδια θα διδαχθούν στην
-
Αυτό που το άκουσες πάλι;;;;
Εγω δεν είδα πουθενά ότι πρέπει να παρακολουθήσουμε και τις 2 φάσεις για να συμμετέχουμε στις εξετάσεις.
Απεναντίας οι επιμορφωτές μας έλεγαν ότι η δεύτερη φάση είναι για όσους δεν παρακολούθησαν την πρώτη και έπειτα όλοι μαζί τον Νοέμβριο εξέταση.
Αλλωστε το πρόγραμμα λέει ότι τα ίδια θα διδαχθούν στην
-
Συγνώμη, αλλά δεν θέλω να γίνω ούτε επιθετικός ούτε ειρωνικός χωρίς λόγο. Αλλά όταν ακούω τέτοια από ΜΟΝΙΜΟ εκπαιδευτικό ( και εγώ μόνιμος είμαι και κάνω κάθε μέρα 30+30 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα στο σχολείο και για το σεμινάριο 60+60 πήγαινε-έλα 2 φορές την εβδομάδα) για ένα σεμινάριο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ τότε μία και μόνο μία είναι η απάντηση.....
Επιλογή ΣΟΥ!!!!
-
Συγνώμη, αλλά δεν θέλω να γίνω ούτε επιθετικός ούτε ειρωνικός χωρίς λόγο. Αλλά όταν ακούω τέτοια από ΜΟΝΙΜΟ εκπαιδευτικό ( και εγώ μόνιμος είμαι και κάνω κάθε μέρα 30+30 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα στο σχολείο και για το σεμινάριο 60+60 πήγαινε-έλα 2 φορές την εβδομάδα) για ένα σεμινάριο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ τότε μία και μόνο μία είναι η απάντηση.....
Επιλογή ΣΟΥ!!!!
Ούτε και γω έχω διάθεση για αντιπαραθέσεις, απλώς για διευκρινιστικούς λόγους, ναι συμφωνώ με αυτά που ανέφερες παραπάνω, ΑΛΛΑ δε συμφωνώ με τον εξαναγκασμό της παρακολούθησης του σεμιναρίου αυτού καθώς, από την πρώτη κιόλας συνάντηση, είχα ζητήσει να απαλλαγώ και να τοποθετηθεί κάποιος αναπληρωματικός στη θέση μου. Δε μας είχαν γίνει διευκρινήσεις, ούτε καν γραπτές, για την "υποχρεωτική" παρακολούθηση. :( :o
-
Ούτε και γω έχω διάθεση για αντιπαραθέσεις, απλώς για διευκρινιστικούς λόγους, ναι συμφωνώ με αυτά που ανέφερες παραπάνω, ΑΛΛΑ δε συμφωνώ με τον εξαναγκασμό της παρακολούθησης του σεμιναρίου αυτού καθώς, από την πρώτη κιόλας συνάντηση, είχα ζητήσει να απαλλαγώ και να τοποθετηθεί κάποιος αναπληρωματικός στη θέση μου. Δε μας είχαν γίνει διευκρινήσεις, ούτε καν γραπτές, για την "υποχρεωτική" παρακολούθηση. :( :o
Αχουουουου!!! Τι "υποχρεωτικό" παρακολούθησης...μικρά παιδιά είμαστε βρε!
Αμα δεν γουστάρεις δεν το παρακολουθείς...τι παει να πει υποχρεωτικό;; Δηλαδή, θα σε κάνουν ντα...αν δεν πήγαινες;;; Ή μήπως θα σε απολύσουν από το Δημόσιο..χεχε
Απλά αν το διακόψεις έχεις..τις "τρομερές και φοβερές τύψεις" ότι έκανες ένα συνάδελφο να συνθλιβεί συναισθηματικά που δεν κληρώθηκε στην λοτταρία...επειδή κληρώθηκες εσύ!!
Χαλαρώστε λίγο..στη δουλειά μας χρειάζεται να είμαστε ήρεμοι και χαλαροί
(Ολά τα άνω τα εννοώ απλά με αυξημένη δόση χιούμορ)
-
[26/08/2008] Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων
Ανακοινώνεται η παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στα προγράμματα