Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: kofia στις Ιανουαρίου 23, 2008, 12:21:21 pm
-
Γεια σας παιδια..
θελω να εκφρασω ενα προβλημα που αντιμετωπιζω και μερικες αποριες που εχω, πιστευω οτι θα εχετε καποιες πληροφοριες να μου δωσετε...
Είμαι ωρομίσθια καθηγητρια φυσικης αγωγης σε ενα ολοημερο δημοτικο, σε χωριο της Ροδου.
Εχω αρκετα παιδια, μεσα σε αυτα και ενα παιδακι, δευτερας δημοτικου, το οποιο αντιμετωπιζει σοβαρα ψυχολογικα (και ποιος ξερει τι αλλα...) προβλήματα..Κάνει μάθημα στο πρωινο σε τμημα ένταξης, αλλα και στο κανονικο προγραμμα, οπου αποτελει σημαντικο προβλημα για την τάξη.
Ο διευθυντης πριν φυγει τον Νοέμβριο(για να αντικατασταθει απο μια αλλη πρωην υποδιευθυντρια), είπε στην υπεύθυνη του ολοήμερου να γινει δεκτη η αιτηση του παιδιου να ερθει στο ολοημερο(αν και η προθεσμία είχε παρέλθει) διότι ¨εκτελουμε κοινωνικο εργο¨. Αποτελεσμα ηταν να καθεται το παιδακι αυτο μεχρι τις 4.15 καθε μερα στο σχολειο, και να δημιουργει σοβαρα προβληματα.
Ενδεικτικα θα αναφερω τα εξης: α)κατεβαζει αρκετα συχνα τα παντελονια του στα παιδια της 2ας και 3ης πάντα απουσία δασκάλων, και μετα αυτα ερχονται τρομοκρατημενα και το λενε β)αυτο εγινε μπροστα στα ματια μου, την ωρα του ολοημερου που ηταν μεσα μαζι με αλλα παιδια, και υποτιθεται διαβαζε, περνωντας απο τον διαδρομο τον ειδα να κραταει ενα ψαλιδι με το οποιο επιανε τα αυτια των παιδιων και ηθελε να τα κοψει!αμεσως τον επιασα, και η υπευθυνη του ολοημερου, που εκανε μαθημα πιο περα, δεν ειχε παρει χαμπαρι...
Στο δικο μου μαθημα δεν δημιουργει ιδιαιτερα προβληματα (εκτος απο τις βρισιες δηλαδη) καθοτι τρεχει συνεχεια σε καθε ασκηση και φαινεται να του αρεσει και να εκτονωνεται.Ωστόσο, είναι εντελώς ασταθής, μπορεί να φαινεται ηρεμος και την αλλη στιγμη να πνιξει κανενα παιδακι...
Η νεα διευθυντρια γνωριζει ολα τα περιστατικα, και επιμενει να το κραταει στο σχολειο (αν και αυτη στη 1 φευγει παει σπιτακι της και ασε το ολοημερο να κουρευεται...)
Επίσης, είναι εν γνώση της και αλλα περιστατικα που αφορουν παιδια του ολοημερου σε θεματα κακης διαγωγης, παρολα αυτα αρνειται συστηματικα να ασχοληθει με τα θεματα αυτα, ουτε να καλεσει γονεις να τους ενημερωσει ούτε καν για την λειτουργια του ολοημερου, και τι σκοπο εξυπηρετει αυτο.
Γενικοτερα δειχνει με την σταση της οτι την ενδιαφερει να παει σπιτι της νωρις (ενδεικτικα 1 φορα την εχω πετυχει στη 1.10 που πηγα για να κανω μαθημα νωριτερα)και να παρει τα 400 ευρω επιδομα διευθυντη...
Θλεω να ρωτησω τα εξης:
1)σκεφτομαι να γραψω σε μια επιστολη ολα οσα συμβαινουν στο ολοημερο και με αποασχολουν, να την δωσω σε αυτη και να την κοινοποιησω και στην υπευθυνη δασκαλα του ολοημερου...ωστοσο ρωτησα την υπευθυνη εαν μπορω να παρω αριθμό πρωτοκολου για αυτην την επιστολη και μου ειπε οχι. Πως μπορω να αποδειξω οτι θα εχουν λαβει και οι δυο την επιστολη που θα αναφερει ολα οσα συμβαινουν?
2)επισης θελω να την βαλω να μου υπογραψει ενα χαρτι που θα λεει οτι δεν φερω καμια ευθυνη εαν συμβει κατι σε μαθητη που βρισκεται εξω σε ωρα μαθηματος, αλλα δεν ανηκει στην ταξη με την οποια εχω εγω μαθημα(οταν τελειωνουν τα παιδια που γραφουν βγαινουν εξω και παιζουν την υπολοιπη μερα, αλλα το σχολειο εχει και πισω προαυλιο, οποτε δεν εχω οπτικη επαφη με ολα).Είναι αυτο εφικτό, εχω δικαιωμα τα το ζητησω?και εαν συμβει κατι ποιος ειναι υπευθυνος, εγω ή η υπευθυνη του ολοήμερου?
3)τελος, θα ήθελα να ρωτησω εαν κανω καλα που θα το κοινοποιησω πρωτα στην διευθυντρια (δινοντας της μια ευκαιρια ακομη να δρασει) ή πρεπει να κανω την κοινοποιηση ΚΑΙ στην πρωτοβαθμια απευθείας?
παιδια εχω φρικαρει με την ανευθυνοτητα, σε ενα ομολογουμενως δυσκολο χωριο, που τα παιδια ειναι παρατημενα, κανονικα αγριμια, και δεν μπορω μονη μου να επιβαλλω καμια ταξη, αυτες τις 8 ωρες που παω...
οποιος γνωριζει οτιδηποτε ας μου γραψει, να δω τι θα κανω....
ευχαριστω πολυ προκαταβολικα..
σοφια
-
Πριν κάνεις οτιδήποτε, θα λεγα να καλέσεις τους γονείς στο σχολείο και να μιλήσετε.. Θα ήταν πολύ χρήσιμο να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει .. Έχεις το δικαίωμα , αν όχι την υποχρέωση, να το κάνεις. Επίσης προσπάθησε να κάνεις μια ήρεμη συζήτηση με τη διευθύντρια..
-
1)σκεφτομαι να γραψω σε μια επιστολη ολα οσα συμβαινουν στο ολοημερο και με αποασχολουν, να την δωσω σε αυτη και να την κοινοποιησω και στην υπευθυνη δασκαλα του ολοημερου...ωστοσο ρωτησα την υπευθυνη εαν μπορω να παρω αριθμό πρωτοκολου για αυτην την επιστολη και μου ειπε οχι. Πως μπορω να αποδειξω οτι θα εχουν λαβει και οι δυο την επιστολη που θα αναφερει ολα οσα συμβαινουν?
Στείλε συστημένη επιστολή μέσω ΕΛΤΑ. Θα πάρει αριθμό Πρωτοκόλλου Εισερχομένων.
Πάντως όποιες κινήσεις και να κάνεις, να έχεις πάντα στόχο να βοηθηθεί το παιδί. Ούτε εσύ, ούτε το σχολείο, ούτε οι δασκάλες, διευθυντριες κλπ. Το παιδί!
-
Από τη στιγμή που το παιδί πηγαίνει το πρωί στο τμήμα ένταξης σημαίνει ότι έχει πιστοποιημένα κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Στις περιπτώσεις αυτές δεν είναι δυνατόν το παιδί να μένει οχτώ ώρες στο σχολείο. Στο πρωινό πες ότι επειδή υπάρχει και δάσκαλος ειδικής αγωγής μπορεί να γίνει κάτι καλό για αυτό το παιδί, αλλά το να μένει στο ολοήμερο είναι εντελώς απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό.
Πιστεύω ότι καλό θα είναι να το συζητήσεις με τους συναδέρφους και τη διευθύντρια κι αν δεν βγάλεις άκρη μίλησε και με τον σύμβουλο τον δικό σου ή και τον σύμβουλο ειδικής αγωγής να δεις τι μπορεί να γίνει. Προσωπική μου άποψη πάντως είναι το ότι να μένει στο ολοήμερο του κάνει πολύ περισσότερο κακό από καλό.
-
Επαφή με τη δασκάλα του παιδιού (εννοώ από το πρωινό ωράριο) έχεις? Θέλω να πω το έχετε συζητήσει το θέμα? Εδώ χρειάζεται οργανωμένη δουλειά (συνεργασία) ανάμεσα σε όλα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα (γονείς, δασκάλας της ένταξης, σχολική σύμβουλος, διευθύντρια, υπεύθυνη ολοήμερου...)
ΥΓ. Ουπς...με πρόλαβε η matina! ;)
-
πάντως μπράβο που αν και ωρομίσθια τρέχεις. στο νηπιαγωγείο που δουλευω ζητήσαμε ειδική παιδαγωγό για παιδι με αξιολόγηση από κδαυ και ακόμα έρχεται! η αλήθεια είναι ότι γενικά οι διευθυντές είναι ευθυνόφοβοι. το βλέπω και στο ολοήμερο δημοτικό που συστεγαζόμαστε. εχουμε πολλά προβλήματα που μπορούν να λυθούν σε ένα λεπτό και τα κρατάνε χρόνια. βέβαια οι διευθυντές περνανε το χρόνο τους στο γραφείο και δεν ξερουν τί σημ ???αίνει να κατεβάζεις το παιδί από τις ταράτσες. σου λένε απλά να το προσέχεις..
-
Γιατί δεν μιλάς στην υπεύθυνη του ολοήμερου; Αφού τις ώρες που πας εσύ για μάθημα είναι και αυτή στο σχολείο και εφόσον εσύ είσαι ωρομίσθια αν τύχει κάτι άσχημο στο διάλλειμα αυτή έχει την ευθύνη όχι εσύ. Εγώ τουλάχιστον σαν ωρομίσθια αυτό ξέρω :-\
-
Αριθμό πρωτοκόλου ειναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν ακόμα και αν το αιτημα σου ειναι να σου καθαρίσουν το σπίτι!
Φρόντισε να ενημερώσεις εγγράφως (με αρ.πρωτ.) και να ζητήσεις επίσιμή απάντηση.
Επίσης ενημέρωσε και το σύμβουλο. Αν το παιδι πρέπει να ειναι σε ειδική τάξη μάλλον υπάρχει άλλος σύμβουλος.
Φρόντισε να ζητας απαντήσεις και να λαμβάνεις αρ. πρ.
Κουράγιο....
-
παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας...
το πρωτο που θα κανω ειναι να στειλω συστημενη επιστολη μεσω ελτα, για να ειμαι καλυμμενη..
το θεμα ΄΄συνεργασια΄΄ ειναι πραγματικα πολυ δυσκολο...μιλαμε για ενα παιδι που η μανα το εχει παρατησει (αυτο και τα δυο του αδελφια)στο χωριο με τον πατερα, εχει κανει αλλα δυο με εναν αλλο, και τωρα ειναι εγκυος με τριτο αντρα και μενει σε αλλο χωριο.Το παιδι μενει με τον πατερα ο οποιος τρεχει με μια αλλη....και παει λεγοντας (και κλαιγοντας).
δεν ειναι δυνατον να συνεργαστει κανεις με γονεις...αυτοι οι γονεις στο συγκεκριμενο χωριο εχουν παρατημενα τα παιδια τους και τους εχουν διδαξει απο την αρχη οτι νομος ειναι να κανουν ο,τι θελουν...
οπως και ναχει δεν τα παραταω! το παιδι χρειαζεται κοινωνικο λειτουργο και οχι ολοημερο...
ευχαριστω παρα πολυ ολους
-
Μη με παρεξηγείς , Κοfia, αλλά μήπως σου είναι εύκολο να τονίζεις τις λέξεις; είμαστε εκπαιδευτικοί και πρέπει να γράφουμε σωστά, κατά τη γνώμη μου. Όσο για τα υπόλοιπα , θα συμφωνήσω με τον administrator, πάνω απ΄ όλα το παιδί..και προς Θεού να μην απομακρυνθεί από το σχολείο..
-
Σώπα μη μιλάς (του Αζιζ Νεσιμ)
Σώπα μη μιλάς, είναι ντροπή.
Κόψε τη φωνή σου. Σώπασε. Και επιτέλους, αν ο λόγος είναι αργυρός, η σιωπή είναι χρυσός.
Τα πρώτα λόγια, οι πρώτες λέξεις που άκουσα από παιδί. Έκλαιγα, έπαιζα, έτρεχα, μου ‘λεγαν σώπα. Στο σχολείο, μου κρύψαν την αλήθεια τη μισή και μου 'λεγαν, εσένα τι σε νοιάζει;! Σώπα.
Με φιλούσε το πρώτο αγόρι που ερωτεύτηκα και μου 'λεγε, κοίτα μη πεις τίποτα και σώπα. Κοψ΄τη φωνή σου μη μιλάς και σώπαινε κι αυτό βάστηξε μέχρι τα είκοσι μου χρόνια.
Ο λόγος του μεγάλου, η σιωπή του μικρού.
Έβλεπα αίματα στο πεζοδρόμιο, τι σε νοιάζει μου ΄λεγαν, θα βρεις τον μπελά σου. Τσιμουδιά, σώπα.
Αργότερα, φώναζαν οι προϊστάμενοι, μη χώνεις τη μύτη σου παντού, κάνε πως δεν καταλαβαίνεις και σώπα.
Παντρεύτηκα κι έκανα παιδιά και τα΄μαθα να σωπαίνουν. Ο άντρας μου ήταν τίμιος και εργατικός κι ήξερε να σωπαίνει. Είχε μάνα συνετή που του 'λεγε σώπα.
Στα χρόνια τα δίσεκτα οι γείτονες μου 'λεγαν, μην ανακατεύεσαι, πες πως δεν είδες τίποτα και σώπα. Μπορεί να μην είχαμε με δαύτους γνωριμία, αλλά μας ένωνε το σώπα.
Σώπα ο ένας, σώπα ο άλλος, σώπα οι επάνω, σώπα οι κάτω, σώπα όλη η πολυκατοικία και όλο το τετράγωνο, σώπα οι δρόμοι οι κάθετοι κι οι δρόμοι οι παράλληλοι…
Κατάπιαμε τη γλώσσα μας, στόμα έχουμε και μιλιά δεν έχουμε. Φτιάξαμε το σύλλογο του σώπα και μαζευτήκαμε πολλοί. Μια πολιτεία ολόκληρη, μια δύναμη μεγάλη αλλά μουγκή. Πετύχαμε πολλά και φτάσαμε ψηλά μας δώσανε και παράσημα. Κι όλα πολύ εύκολα μόνο με το σώπα.
Μεγάλη τέχνη αυτό το σώπα. Μάθε το στα παιδιά σου, στη γυναίκα σου και στη πεθερά σου κι αν νοιώθεις την ανάγκη να μιλήσεις, ξερίζωσε τη γλώσσα σου και κάν’ την να σωπάσει. Κόψε την σύρριζα, πέταξ’ την στα σκυλιά. Το μόνο άχρηστο όργανο απ’ τη στιγμή που δεν το μεταχειρίζεσαι σωστά. Δεν θα έχεις έτσι εφιάλτες, τύψεις και αμφιβολίες. Δεν θα ντρέπεσαι τα παιδιά σου και θα γλιτώσεις απ’ το βραχνά να μιλάς χωρίς να μιλάς. Να λες έχετε δίκιο, είμαι με σας, αχ πόσο θα ‘θελα να μιλήσω ο κερατάς, και δεν θα μιλάς. Θα γίνεις φαφλατάς. Θα σαλιαρίζεις αντί να μιλάς.
Κόψε τη γλώσσα σου. Κόψτην αμέσως δεν έχεις πια περιθώρια. Γίνε μουγγός αφού δεν θα μιλήσεις καλύτερα να το τολμήσεις, κόψε τη γλώσσα σου, για να ‘σαι τουλάχιστον σωστός...
Στα σχέδια και στα όνειρα μου, ανάμεσα σε λυγμούς και παροξυσμούς, κρατώ τη γλώσσα μου, γιατί νομίζω πως θα ‘ρθει η στιγμή που δεν θ’ αντέξω και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω μ’ έναν φθόγγο. Με ένα ψίθυρο, μ’ ένα τραύλισμα με μια κραυγή που θα μου λέει: Μίλα!
-
Εκπληκτικό, Πάνο!
-
Γεια σας παιδιά, επανέρχομαι στο θέμα αυτό διότι έγιναν τα εξής:
Έστειλα ένα γράμμα στην διευθύντρια μέσω ταχυδρομείου (για να πάρω αριθμό πρωτοκόλου) και η απάντηση που πήρα, προφορικά και μέσω της υπεύθυνης του ολοήμερου ήταν ότι δεν μπορεί το σχολείο να καλέσει κοινωνική λειτουργό, γιατί ο 'ειδικός' μπορεί να πάει μόνο στο σπίτι του παιδιού, αφού το έχει καλέσει ο γονέας!
Ωστόσο, εμείς ξέρουμε ότι το παιδί αυτό τρώει ξύλο από τον πατέρα και μένει με την γιαγιά του, οπότε ποιος θα καλέσει την κοινωνική λειτουργό??? Η διευθύντρια επιμένει ότι το σχολείο το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να το διώξει από το ολοήμερο, εάν ενοχλεί πολύ τα άλλα παιδιά...
Ξέρει κανείς τι ισχύει πραγματικά γιατί έχω την εντύπωση ότι μου τα λένε αυτά γιατί δεν θέλουν να ασχοληθούν με το θέμα του παιδιού αυτού, και είναι κρίμα γιατί όταν σχολάμε από το ολοήμερο το παιδάκι δεν θέλει να πάει σπίτι του, αλλά να μείνει στο σχολείο!Φανταστείτε τι τραβάει...
-
Γεια σας παιδιά, επανέρχομαι στο θέμα αυτό διότι έγιναν τα εξής:
Έστειλα ένα γράμμα στην διευθύντρια μέσω ταχυδρομείου (για να πάρω αριθμό πρωτοκόλου) και η απάντηση που πήρα, προφορικά και μέσω της υπεύθυνης του ολοήμερου ήταν ότι δεν μπορεί το σχολείο να καλέσει κοινωνική λειτουργό, γιατί ο 'ειδικός' μπορεί να πάει μόνο στο σπίτι του παιδιού, αφού το έχει καλέσει ο γονέας!
Ωστόσο, εμείς ξέρουμε ότι το παιδί αυτό τρώει ξύλο από τον πατέρα και μένει με την γιαγιά του, οπότε ποιος θα καλέσει την κοινωνική λειτουργό??? Η διευθύντρια επιμένει ότι το σχολείο το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να το διώξει από το ολοήμερο, εάν ενοχλεί πολύ τα άλλα παιδιά...
Ξέρει κανείς τι ισχύει πραγματικά γιατί έχω την εντύπωση ότι μου τα λένε αυτά γιατί δεν θέλουν να ασχοληθούν με το θέμα του παιδιού αυτού, και είναι κρίμα γιατί όταν σχολάμε από το ολοήμερο το παιδάκι δεν θέλει να πάει σπίτι του, αλλά να μείνει στο σχολείο!Φανταστείτε τι τραβάει...
Εσύ πάντως ξεκίνα με μια ανώνυμη καταγγελία στο Χαμόγελο του παιδιού. Σε κάποιο άλλο ποστ είχε ξανασυζητηθεί αυτό το θέμα. Ο συνάδελφος που είχε αναφέρει παρόμοιο περιστατικό πως το αντιμετώπισε τελικά; Εάν το διαβάζει αυτό ας μας ενημερώσει αν θέλει.
-
Εσύ πάντως ξεκίνα με μια ανώνυμη καταγγελία στο Χαμόγελο του παιδιού.
Αντιγράφω από την ιστοσελίδα του Χαμόγελου του Παιδιού:
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
Κάθε ευαίσθητος και συνειδητοποιημένος πολίτης, θα πρέπει να ενημερώνει αμέσως για κάθε περιστατικό που πέφτει στην αντίληψή του και αφορά παιδί σε κίνδυνο. Η ανοχή είναι συνενοχή. Γι' αυτό θα πρέπει να γίνεται άμεση χρήση της Γραμμής SOS 1056, η οποία δέχεται καταγγελίες ακόμη και ανώνυμα και τις παραπέμπει στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές.
http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=21&la=1
-
Αν ένας εκπαιδευτικός έχει υπόνειες ότι ένα παιδί κακομεταχειρίζεται στο σπίτι είναι υποχρεωμένος από το νόμο να το αναφέρει στο διευθυντή του και αυτός είναι υποχρεωμένος να το δηλώσει ή στο αστυνομικό τμήμα ή σε εισαγγελέα.
Επαναλαμβάνω: ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ!
Αντίγραφο του νόμου στάλθηκε το καλοκαίρι σε όλα τα σχολεία!
Δεν χρειάζεται ο εκπαιδευτικός να έχει αποδείξεις, αρκεί να έχει υπόνοιες.
Αν αποδειχθεί η αμέλειά του διώκεται!!!
-
mavoglou, μηπως ξερεις ποιος ειναι αυτος ο νόμος ή που μπορώ να τον βρώ?
σε ευχαριστω προκαταβολικα...
-
mavoglou, μηπως ξερεις ποιος ειναι αυτος ο νόμος ή που μπορώ να τον βρώ?
σε ευχαριστω προκαταβολικα...
Τον είχανε στείλει τον Ιούνιο στα σχολεία και τον ξαναστείλανε το Φθινόπωρο.
Θα ψάξω να τον βρω.
-
Στο πλαίσιο του σεμιναρίου Διαχείρηση Προβλημάτων στη Σχολική Τάξη η Σχολική Σύμβουλος που ήταν εισηγήτρια μας είπε πως όταν αντιληφθούμε πρόβλημα κακοποίησης μαθητή πρέπει να ενημερώσουμε και τον Δ/ντη και τον Σχολικό Σύμβουλο της αντίστοιχης Δ/νσης (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια) και να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες κι αν χρειαστεί να παρέμβει και εισαγγελέας.
Μας ανέφερε μάλιστα συγκεκριμένο πρόσφατο περιστατικό στη Δ/νση που εργάζεται, κοπέλας που την κακοποιούσε ο πατέρας, και που με κοινή σύμφωνη απόφαση Δ/ντη, Σχ. Συμβούλου και την μαρτυρία της μητέρας επενέβη ο εισαγγελέας.
-
Η εγκύκλιος.
-
mavoglou, σε ευχαριστώ πολύ...
Η διευθύντρια μου απάντησε εγγράφως τα εξής:
" Να σας πληροφορήσω, επίσης ότι είναι δυνατή η παρέμβαση κοινωνικού λειτουργού είτε από το κέντρο Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΔΑY) είτε από Εισαγγελέα Ανηλίκων όμως θα πρέπει γιαυτό να συμφωνήσει και η οικογένεια του παιδιού (αφού θα πρέπει να μελετηθεί και το οικογενειακό περιβάλλον) καθώς και το σχολικό του περιβάλλον ενυπόγραφα.Καταλαβαίνετε ότι κάτι τέτοιο σε κλειστές κοινωνίες είναι εξαιρετικά δύσκολο''
Δηλαδή να υποθέσω ότι τελικά δεν θα κάνει κάτι, επειδή είναι κλειστή η κοινωνία?...
Αυτή νομίζει ότι εγώ τα έχω βάλει μαζί της και νιώθει προσβεβλημένη, λες και έχω κάτι προσωπικο.Έτσι, προσπαθεί να αμυνθεί και γενικά το γραμμα της περιέχει νύξεις και υπόνοιες, στα θέματα που μου απαντάει.
Καταλαβαίνω ότι εάν αναδείξει αυτή το θέμα , θα την έχουν στην μπούκα όλοι, διότι το χωριό είναι πράγματι πολύ ζόρικο...και μάλλον δεν θέλει να ξύσει πληγές...
Αλλα μου την δίνει που φεύγει κάθε μέρα στη 1 το μεσημέρι (δηλαδή σπάνια την συναντάω που παω στη 1.20 για μάθημα) και δεν κάνει ούτε τις 8 ωρες που ειναι υποχρεωμενη μάθημα (τις έχει αναθέσει σε δασκάλους με το επιχείρημα ότι έχει φόρτο εργασίας στο γραφείο)....
και αρνείται να προσπαθήσει να κάνει κάτι για ένα πραγματικά σοβαρό θέμα....βασικά αυτή ήταν που μου είπε ότι της είπανε πως το παιδί κακοποιείται και μάλιστα μου είπε ότι φέρει παλιά σημάδια στο χέρι από τσιγάρο...(το διαπίστωσα μετά και η ίδια)...
Οπότε τι κάνω? Το παιδί έχει ηρεμήσει αρκετά στο ολοήμερο αλλά στο πρωινό συνεχίζει τα ίδια. Και φυσικά δεν θέλει να παει σπίτι του..
-
ΦΕΚ 232/Α/24-10-2006
...
Άρθρο 23
Υποχρεώσεις των εκπαιδευτικών
1. Εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης ο οποίος, κατά την εκτέλεση του εκπαιδευ−
τικού του έργου, με οποιονδήποτε τρόπο πληροφορείται
ή διαπιστώνει ότι έχει διαπραχθεί σε βάρος μαθητή
έγκλημα ενδοοικογενειακής βίας, ενημερώνει, χωρίς
καθυστέρηση, τον διευθυντή της σχολικής μονάδας.
Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας ανακοινώνει,
αμέσως, την αξιόποινη πράξη στον αρμόδιο εισαγγε−
λέα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του
άρθρου 37 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, ή στην πλη−
σιέστερη αστυνομική αρχή.
Την ίδια υποχρέωση έχουν οι εκπαιδευτικοί και οι διευ−
θυντές των ιδιωτικών σχολείων, καθώς και οι υπεύθυνοι
των πάσης φύσεως Μονάδων Προσχολικής Αγωγής.
2. Κατά την προδικασία και τη διαδικασία στο ακρο−
ατήριο, ο διευθυντής της σχολικής μονάδας, ο οποίος
ανακοίνωσε την αξιόποινη πράξη στις παραπάνω αρμό−
διες αρχές, και ο εκπαιδευτικός, ο οποίος την πληρο−
φορήθηκε ή τη διαπίστωσε, καλούνται να εξετασθούν
ως μάρτυρες, μόνο αν η πληροφορία δεν αποδεικνύεται
με οποιοδήποτε άλλο αποδεικτικό μέσο.
...
Επισυνάπτεται όλος ο νόμος.
-
Από αυτά που παρουσιάζει ο/η mavoglou δεν φαίνεται πουθενά ότι πρέπει να γίνει ενυπόγραφη καταγγελία. Αντιθέτως απ' ότι καταλαβαίνω οι καθηγητές θα "ανακατευτούν" στην υπόθεση μόνο εάν είναι απαραίτητο
-
Από αυτά που παρουσιάζει ο/η mavoglou δεν φαίνεται πουθενά ότι πρέπει να γίνει ενυπόγραφη καταγγελία. Αντιθέτως απ' ότι καταλαβαίνω οι καθηγητές θα "ανακατευτούν" στην υπόθεση μόνο εάν είναι απαραίτητο
...απ' ότι καταλαβαίνω οι καθηγητές θα "ανακατευτούν" στην υπόθεση μόνο εάν είναι απαραίτητο ...
αυτό τώρα πώς το κατάλαβες;
Αντιγράφω, αν και γίνομαι κουραστικός:
Εκπαιδευτικός ... με οποιονδήποτε τρόπο πληροφορείται
ή διαπιστώνει ότι έχει διαπραχθεί σε βάρος μαθητή
έγκλημα ενδοοικογενειακής βίας, ενημερώνει, χωρίς
καθυστέρηση, τον διευθυντή της σχολικής μονάδας.
Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας ανακοινώνει,
αμέσως, την αξιόποινη πράξη στον αρμόδιο εισαγγε−
λέα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του
άρθρου 37 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, ή στην πλη−
σιέστερη αστυνομική αρχή.
-
όχι mavoglou δεν κατάλαβες...όταν λέω "ανακάτεμα" εννοώ να "φανεί" η ταυτότητα των εκπαιδευτικών που έκαναν την καταγγελία. απ' ότι καταλαβαίνω ο νόμος 'προστατεύει' τους εκπαιδευτικούς με το να μην τους καλεί να αποκαλύψουν την ταυτότητά τους παρά μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να αποδειχθούν οι καταγγελίες (πχ από μαρτυρίες γειτόνων, γονέων κτλ). και το είπα για να ενθαρύνω την kofia να πιέσει την διευθύντριά της η οποία επιικαλείται την μικρή κοινωνία.