Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: Rinaki στις Φεβρουαρίου 07, 2008, 11:11:33 am
-
Καλημερα! Να ρωτησω, τι γνωμη εχετε για τα φροντηστηρια ασεπ? πιστευετε οτι ειναι απαραιτητα για να πετυχεις? Ο μπονιας δινει τις σημειωσεις του για 650 ευρω! πιστευετε οτι θα αξιζουν, θα βοηθανε? :-\
-
Σημειώσεις μόνο όχι.Τοφροντιστήριο σε βάζει σ ένα πρόγραμμα σ ένα ρυθμό.δεν μπορώ να πω ότι υπάρχει απόλυτη σύνδεση χρημάτων που δίνεις και επιτυχίας αλλά οπωσδήποτε έστω και λίγο σε βοηθάει.εμένα προσωπικά με βοήθησε
-
Geochem, πότε πιστεύεις είναι καλή περίοδος να αρχίσει κανεις φροντιστήριο;Σκέφτομαι να το ψάξω προς αυτή την κατεύθυνση σιγά σιγά.Δεν είναι νωρίς από τώρα;
-
Θεωρώ ότι το πιο δύσκολο για κάποιον υποψήφιο του Ασεπ είναι να μπει σ έναν ρυθμό σταθερού διαβάσματος και όχι διαβάσματος άρπα κόλα ότι προλάβω.νομίζω πως τώρα είναι η καλύτερη περίοδος.κάνεις προγραμματισμένο διάβασμα και έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου να διαβάσεις σωστά χωρίς πίεση χρόνου.
αργότερα τα φροντιστήρια κάνουν μόνο εντατικά μαθήματα κάτι το οποίο δεν βοηθάει και πολύ.τώρα θα βρεις τμήματα που πηγαίνουν χαλαρά οπότε θα μπορεις και συ να διαβάσεις χωρις πίεση χρόνου ,σωστά και άνετα.
το πιο σημαντικό είναι να ξεκινήσεις και να μπεις σ έναν ρυθμό.αυτό νομίζω ότι εμπεριέχει μεγάλα ποσοστά επιτυχίας.το εφάρμοσα στα παιδαγωγικά και έγραψα 96 έχοντας και την σωστή βοήθεια από έναν συγκεκριμένο καθηγητή φροντιστηρίου αλλά και με δικό μου προσωπικό διάβασμα.
-
Δηλαδη,geochem λες οτι οι σημειωσεις στην ουσια απο μονεσ τους δεν βοηθανε? Σου δινουν υλικο που μπορεις να τα βρεισ και απο μονος σου? Ξερει καποιος αν υπαρχει φροντηστηριο στην Πατρα? ???
-
Rinaki αν θελεις διορθωσε τον τιτλο ορθογραφικα γιατι δεν ειναι ωραιο να μπει καποιος στο φορουμ των εκπαιδευτικων και να δει ανορθογραφιες στους τιτλους ;) ;) ;)
Συγνωμη για την παρεμβαση :)
-
Το υλικό των σημειώσεων είναι κωδικοποιημένο.δεν θα σε βοηθήσουν ιδιαίτερα.σημειώσεις χωρίς παρακολούθηση δεν έχουν νόημα.Αυτή είναι βέβαια προσωπική γνώμη.Στην πάτρα δεν νομίζω να υπάρχει κάτι αξιόλογο.Ήξερα πολλά παιδιά που έρχονταν απο Πάτρα κάθε Σαββατοκύριακο στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν φροντιστήριο
-
Προσωπικα φροντιστηριο δεν πηγα,ειχα τις σημειωσεις του Μπονια(δεν τις αγορασα, μπου τις εστειλε μια φιλη που παρακολουθουσε) οι οποιες πιο πολυ με μπερδεψαν, παρα με βοηθησαν. Ισως μονο ελαφρως στα παιδαγωγικα. Περισσοτερο βαρυτητα ειχα δωσει στον οδηγο και στο ΔΕΠΠΣ, τα οποια μπορω να πω οτι ειχα διαβασει πολυ καλα και ηρθε το πολυποθητο αποτελεσμα.
-
Οι σημειωσεις περιεχουν και βιβλια ή ειναι σκετες σημειωσεις???
-
Κι εγώ στο Μπόνια πήγα αλλά έμεινα πολύ δυσαρεστημένη από τη συμπεριφορά του. >:(
Ακύρωνε μαθήματα χωρίς να μας ειδοποιήσει, στη τάξη ήμασταν 70 κοπέλες και στο τέλος κάναμε λιγότερες ώρες γιατί δε προλάβαινε να καλύψει την ύλη.Το χειρότερο απ'όλα είναι πως όταν τον φωνάξαμε για να του πούμε τα παράπονά μας, ήρθε με καθυστέρηση μιας βδομάδας(το γραφείο του ήταν 3 κτίρια πιο κάτω) και όταν άναψαν τα πνεύματα, άρχισε να μας κουνάει το δάχτυλο λες κι ήμασταν νήπια!!!! >:( >:( >:(Ούτε στα παιδάκια μου που είναι και ζωηρά δεν έχω κουνήσει δάχτυλο!!!Απαράδεκτη συμπεριφορά!!!Κι όσο σκέφτομαι ότι του έσκασα 1200... :o :o :o
Όσον αφορά τις σημειώσεις εγώ μια ψιλοανάγνωση έκανα τα πιο βασικά και διάβασα καλά το ΔΕΠΠΣ και τον οδηγό και του χρόνου διορίζομαι!!! ;D
Γενικά, νομίζω το προσωπικό διάβασμα και η διατύπωση των απαντήσεων είναι που φέρνουν την επιτυχία στις εξετάσεις.Ο καθένας, βέβαια έχει τον τρόπο του... ;)
-
Θα συμφωνήσω με τη despina694 και την tsilib...Ιδίως αυτό το "πιο πολύ με μπέρδεψαν", νομίζω ότι ανταποκρίνεται πολύ στην πραγματικότητα.
Πολύ μπλα μπλα, θεωρίες θεωριών και...χάνεται η ουσία!
Προσωπικά στο διαγωνισμό του 2004, με ένα μήνα διάβασμα, κατάφερα ένα 81,5 στα παιδαγωγικά και τη βάση (55) στο γνωστικό.
Στον προηγούμενο διαγωνισμό, έχοντας αρχίσει εντατικό (από το πρωί στις 8 μέχρι το βράδυ στις 9) διάβασμα από αρχές Οκτώβρη (χωρίς σημειώσεις από φροντιστήριο), ήρθε και ο πολυπόθητος διορισμός (με 81 πάλι παιδαγωγικά, και 91 γνωστικό)
ΔΕΠΠΣ, οδηγός, Κιτσαράς, ό,τι ενδιαφέρον έβρισκα από internet (από site ψυχολογίας, μέχρι άρθρα σε ιστοσελίδες Α/θμιας και δημοσιευμένες πτυχιακές εργασίες μέσω google! ::)) και πάνω απ' όλα συνεργασία (ανταλλαγές υλικού) και ψυχολογική υποστήριξη-αλληλοβοήθεια από "διαδικτυακούς" φίλους από εδώ μέσα που παρέμειναν φίλοι και που συνεχίζω να πιστεύω ότι τους χρωστάω πολλά!!! :-*
Η συνεργασία για μένα είναι από τα βασικότερα. Λύνεις απορίες, ανακαλύπτεις που υστερείς, τονώνεις την αυτοπεποίθηση και το ηθικό σου όταν βλέπεις ότι θυμάσαι-κατέχεις πράγματα.
Κι αυτό που μου έμεινε εμένα είναι ότι καλά έκανα και δε δίστασα ούτε μία στιγμή να δώσω (μπαίνοντας στο τρυπάκι του ηλίθιου ανταγωνισμού)γιατί όταν δίνεις παίρνεις στο πολλαπλάσιο!!! :)
Με όλα αυτά..."να τον βράσω" τον Μπόνια και τον κάθε Μπόνια!!! :P
-
Μήπως ξέρει κανείς κανένα φροντιστήριο στη Θεσσαλονίκη, από το οποίο να έμεινε ευχαριστημένος; ???
-
προς θεού!!!!!!!!!!!!!!
¨Ολα τα φροντιστήρια είναι ΑΠΑΤΗ!!!
Εγώ διορίστηκα σαν χημικός διαβάζοντας τα πανεπιστημιακά για το γνωστικό, Μαυρόπουλο Μ.Σ για διδακτική χημείας και Ματσαγγούρα για παιδαγωγικά.
Οι σημειώσεις των ΦΡΟΝΤΙΣΤ είναι ανεπαρκείς για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Μην πέσετε στήν παγίδα τους.(600-1500Ευρώ)
-
Αν και δεν εχω ακομα προσωπικη εμπειρία από τα φροντιστηρία από αυτά που έχω καταλάβει όντως μαλλόν απάτη πρέπει να είναι, δυστυχώς. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι ακουγεται πως κάποια μεγάλα φροντιστηρία έχουν σχετική πρόσβαση στα θέματα!
Πάντως θα συμφωνήσω και με αυτό που είπε η sophie, ότι η συνεργασία είναι βασική! Αν κάποιος δίνει τώρα ασεπ είμαι πρόθυμη για ανταλλαγή πληροφοριών και υλικού. :)
-
Για διαβαστε και αυτη τη συζητηση τα πιο νεα μελη γιατι για αυτο το θεμα εχει γινει πολλη κουβεντα http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=3317.0
-
Και εγώ πιστεύω ότι τα φροντιστήρια είναι λίγο πολύ απάτη!Για το διαγωνισμό του 2004 ξεκινησα μαθήματα σε ένα φροντιστήριο της Θεσσαλονίκης από το οποίο μετά τα δύο πρώτα μαθήματα έφυγα τελείως δυσαρεστημενη!Πήγα λοιπόν και γράφτηκα σε ένα άλλο γνωστο φροντηστήριο της Θεσσαλονίκης, σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά απείχε και αυτό πολύ από τις προσδοκίες μου!Γενίκότερα δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη με την προχειρότητα και σε ένα βαθμό με την ασχετοσύνη τους!Οι σημειώσεις που μας έδειναν ήταν ελάχιστες για μένα,πιστεύω ότι δεν κάλυπταν το εύρος της ύλης!Γενικότερα πολλα τα αρνητικά!Γραφω λοιπόν το 2004 60,5 και 58,5!Για τον διαγωνισμό του 2006 δεν πήγα φροντιστήριο και δεν σκοπεύω να ξαναπάω.Για αυτό το διαγωνισμό διάβασα μόνο τον Οδηγό Νηπιαγωγού και το ΔΕΠΠΣ και έγραψα 76 και στις δύο θεματικπες ενότητες!Κρίμα τα χρήματα που είχα δώσει τότε!
-
Θα συμφωνήσω με τη despina694 και την tsilib...Ιδίως αυτό το "πιο πολύ με μπέρδεψαν", νομίζω ότι ανταποκρίνεται πολύ στην πραγματικότητα.
Πολύ μπλα μπλα, θεωρίες θεωριών και...χάνεται η ουσία!
Προσωπικά στο διαγωνισμό του 2004, με ένα μήνα διάβασμα, κατάφερα ένα 81,5 στα παιδαγωγικά και τη βάση (55) στο γνωστικό.
Στον προηγούμενο διαγωνισμό, έχοντας αρχίσει εντατικό (από το πρωί στις 8 μέχρι το βράδυ στις 9) διάβασμα από αρχές Οκτώβρη (χωρίς σημειώσεις από φροντιστήριο), ήρθε και ο πολυπόθητος διορισμός (με 81 πάλι παιδαγωγικά, και 91 γνωστικό)
ΔΕΠΠΣ, οδηγός, Κιτσαράς, ό,τι ενδιαφέρον έβρισκα από internet (από site ψυχολογίας, μέχρι άρθρα σε ιστοσελίδες Α/θμιας και δημοσιευμένες πτυχιακές εργασίες μέσω google! ::)) και πάνω απ' όλα συνεργασία (ανταλλαγές υλικού) και ψυχολογική υποστήριξη-αλληλοβοήθεια από "διαδικτυακούς" φίλους από εδώ μέσα που παρέμειναν φίλοι και που συνεχίζω να πιστεύω ότι τους χρωστάω πολλά!!! :-*
Η συνεργασία για μένα είναι από τα βασικότερα. Λύνεις απορίες, ανακαλύπτεις που υστερείς, τονώνεις την αυτοπεποίθηση και το ηθικό σου όταν βλέπεις ότι θυμάσαι-κατέχεις πράγματα.
Κι αυτό που μου έμεινε εμένα είναι ότι καλά έκανα και δε δίστασα ούτε μία στιγμή να δώσω (μπαίνοντας στο τρυπάκι του ηλίθιου ανταγωνισμού)γιατί όταν δίνεις παίρνεις στο πολλαπλάσιο!!! :)
Με όλα αυτά..."να τον βράσω" τον Μπόνια και τον κάθε Μπόνια!!! :P
Sophie σε ποιό βιβλίο του Κιτσαρά αναφέρεσαι?Είναι καλό?Ενδύκνειται γαι νηπιαγωγους?
-
Sophie σε ποιό βιβλίο του Κιτσαρά αναφέρεσαι?Είναι καλό?Ενδύκνειται γαι νηπιαγωγους?
Καλό?...εδώ γελάμε! ;D
Από το 2000 και μετά, τα θέματα που πέφτουν στο διαγωνισμό είναι μέσα από τα βιβλία του Κιτσαρά (ακόμα και τις συγκεκριμένες σελίδες μπορείς να εντοπίσεις!)
Πέρισυ η σύγκριση των τριών ειδών διδασκαλίας ήταν από το βιβλίο του "Προγράμματα Διδακτικής Μεθοδολογίας" και οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών ήταν όλο το βιλίο του "Προσχολική Παιδαγωγική" απλά σκαναρισμένο... :P
Επίσης το 2004 το θέμα της "υποχρεωτικότητας" μέσα από το "προγράμματα..." και πολλά ακόμα παλιότερα.
Δες κι εδώ http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=4641.0 και κάνε και μία "γύρα" σε παλαιότερα post μέσα στον πίνακά μας (πχ http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=4641.0 και http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=223.0). Έχει συζητηθεί πολύ το θέμα. ;)
-
Συμφωνώ κι εγώ με τη Sophie κια τις υπόλοιπες κοπέλες..Ο ΑΣΕΠ θέλει διάδασμα προγραμματισμένο και χωρίς να σηκώνεις κεφάλι... :P Όσο για τις σημειώσεις, η γνώμη μου είναι ότι πιο πολύ θα μπερδευτείς για να τις συνδέεις και θα χάνεις χρόνο..
Για Παιδαγωγικά πάρε Μεταίχμιο, Κιτσαρά και να μπαίνεις στο google για απορίες και θέματα..Παρακολούθησε και κανένα σεμινάριο της Κουτσουβάνου, Χρυσαφίδη και θα είσαι μέσα..Προσωπικά σώθηκα με Κουτσουβάνου( το θέμα για την ΕΣΔ και διαφορές, το είχε δώσει σε φωτοτυπίες..Θα μου πείτε ήταν σύμπτωση;;Ποτέ δεν ξέρεις..Απλά δεν πρέπει να αφήνεις τίποτα αδιάβαστο!!!) και Κιτσαρά...
Κορίτσια, ό'τι απορία έχετε, να μην διστάσετε να ανοίξετε θέμα, για να ρωτάτε..Θα βοηθήσω όσο μπορώ..Να το ξέρετε όλες όσες δίνετε, ότι μόνο με συνεργασία και αναταλλαγή απόψεων, κατανοείς καλύτερα κάποια πράγματα..Έχει απόλυτο δίκιο η Sophie..Διορίστηκα με τον προηγούμενο ΑΣΕΠ, και αν δεν είχα αυτή τη συνεργασία και την τόνωση του ηθικού, δεν θα πετύχαινα τίποτα.. :) :)Σας εύχομαι, καλή δύναμη :) :) :)
-
Ευχαριστώ πολύ Sophie και Reta!Ο Κιτσαράς τι εκδόσεις είναι?Σε βιβλιοπωλείο θα το βρω φαντάζομαι έτσι?
-
Δες εδώ : http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=4641.0
-
Πω-πώ...δέν ξέρω πια τί να κάνω..
Το ότι θέλει πάαρα πολυ προσωπική δουλειά το ξέρω και νομίζω ότι είναι και θέμα συνέπειας. Τώρα το πρόβλημά μου,για ναιαβάσεις μόνος σου, πρέπει να έχεις και μία συγκεκριμένη ύλη. Εγώ ειμαι ΠΕ07 (Γερμανική Φιλολογία) απο το εξωτερικό (δεν εχω κάνει την ύλη του ελληνικού πανεπιστημίου),μήπως γνωρίζει κάποιος συγκεκριμένη ύλη (είδα ότι στους νηπιαγωγούς υπάρχουν βιβλία ΣΟΣ). Μετά σκεφτόμουν να πάω στο Μπόνια το καλοκαίρι (ειμαι στην Κρήτη) , στο νησί υπάρχει το ALexander, αλλά είναι το ίδιο; Είχα δώσει το περασμένο ΑΣΕΠ , είμαι επιτυχούσα αλλά με 62 και κάτι (με δικό μου διάβασμα). Δεν μου φτάνει όμως αυτό...Είμαι απογοητευμένη. Μόλις πάρω μία απόφαση και διαβάζω τις γνώμες σας, αποσυντονίζομαι... :(
-
τί είναι το ΔΕΠΠΣ; Είμαι ξένη κι άσχετη...συγνώμη ;)
-
Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη!Ευτυχώς υπάρχει το forum για να λύνουμε όλες τις απορίες μας! :)
Δ.Ε.Π.Π.Σ. σημαίνει Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών!Είναι το Προγραμμα Σπουδών(δηλαδή το αναλυτικό πρόγραμμα!) πάνω στο οποίο στην πράξη στηρίζονται όλες οι εκπαιδευτικές μας ενέργειες!Να το πάρεις και να το διαβάσεις οποσδήποτε!
-
...και πού θα το βρώ; στο υπουργείο παιδείας φαντάζομαι :)
-
Μπες στο site του Υπουργείου παιδείας (www.ypepth.gr) και κοιταξε μήπως το βρεις εκεί και κατέβασέ το!Διαφορετικά ρώτησέ το εδώ στο forum, στην κατηγορία ΑΣΕΠ,Κλάδος ΠΕ 07 Γερμανικής!Δεν μπορεί,εκεί σίγουρα θα ξέρει κάποιος να σου πει που ακριβώς θα το βρεις! ;)
-
...και πού θα το βρώ; στο υπουργείο παιδείας φαντάζομαι :)
Μπορείς να το κατεβάσεις από το site του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Συγκεκριμένα:
http://www.nip-olohmero.gr/appdata/documents/ekpaideytikoi/depps-aps/27deppsaps_nipiagogiou.pdf
-
Συνάδελφοι, η κοπέλα είναι των γερμανικών. :)
Lourdes το δικό σας αναλυτικό πρόγραμμα είναι εδώ : http://www.pi-schools.gr/download/programs/depps/16aps_Germanikon.pdf
Γενικά, ό,τι θελήσεις από σχολικά μαθήματα θα το βρίσκεις στο site του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ( http://www.pi-schools.gr/) και όχι στο ΥΠΕΠΘ. ;)
-
Sophie σε ποιό βιβλίο του Κιτσαρά αναφέρεσαι?Είναι καλό?Ενδύκνειται γαι νηπιαγωγους?
Καλό?...εδώ γελάμε! ;D
Από το 2000 και μετά, τα θέματα που πέφτουν στο διαγωνισμό είναι μέσα από τα βιβλία του Κιτσαρά (ακόμα και τις συγκεκριμένες σελίδες μπορείς να εντοπίσεις!)
Πέρισυ η σύγκριση των τριών ειδών διδασκαλίας ήταν από το βιβλίο του "Προγράμματα Διδακτικής Μεθοδολογίας" και οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών ήταν όλο το βιλίο του "Προσχολική Παιδαγωγική" απλά σκαναρισμένο... :P
Επίσης το 2004 το θέμα της "υποχρεωτικότητας" μέσα από το "προγράμματα..." και πολλά ακόμα παλιότερα.
Δες κι εδώ http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=4641.0 και κάνε και μία "γύρα" σε παλαιότερα post μέσα στον πίνακά μας (πχ http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=4641.0 και http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=223.0). Έχει συζητηθεί πολύ το θέμα. ;)
Ξέρουμε αν ο Κιτσαράς θα είναι για τον επόμενο ΑΣΕΠ στην επιτροπή επίλογής θεμάτων?Ποιοί άλλοι είναι στην επιτροπή το γνωρίζει κανείς?Από που θα μπορούσαμε να το πληροφορηθούμε αυτό?
-
Apri, στο site του ολοήμερου το ΔΕΠΠΣ για το νηπιαγωγείο είναι 30 σελίδες. Αυτό είναι όλο κι όλο;
-
Apri, στο site του ολοήμερου το ΔΕΠΠΣ για το νηπιαγωγείο είναι 30 σελίδες. Αυτό είναι όλο κι όλο;
Αυτές οι σελίδες είναι μόνο το ΔΕΠΠΣ και τα ΑΠΣ για το Νηπιαγωγείο..Το β΄μέρος (αν μπορούμε να το ονομάσουμε έτσι) περιέχει την Ευέλικτη ζώνη με τα προγράμματα της Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης(sos κατά τη γνώμη μου), της ολυμπιακής παιδείας ,της ειδικής αγωγής και τις θεμελιώδεις έννοιες που αναπτύσσονται διαθεματικά (επίσης sos) .Αυτά είναι κοινά για τις δύο βαθμίδες.Οπότε θα διαβάσεις αυτά που αναφέρονται στο Νηπιαγωγείο.Αυτό πρέπει να βρίσκεται στο http://www.pi-schools.gr. Θα το κοιτάξω και θα σου απαντήσω.
..Δεν το βρήκα αυτούσιο.
-
Apri, στο site του ολοήμερου το ΔΕΠΠΣ για το νηπιαγωγείο είναι 30 σελίδες. Αυτό είναι όλο κι όλο;
Δες και εδώ:
http://www.pi-schools.gr/programs/depps/
-
http://www.ictscenarios.gr/depps.htm
Εδώ υπάρχει για πολλές ειδικότητες. Συντομα θα το βάλουμε και στα αρχεία για λήψη προς εξυπηρέτηση σας.
-
Αυτό που μπορώ να σας πω εγώ σε σχέση με τον ΑΣΕΠ είναι ότι θέλει μυαλό που να δουλεύει. Τουλάχιστον αυτό μου λέει η δική μου εμπειρία. Έδωσα το 2004 και διορίστικα αμέσως. Έδψσα εξετάσεις χωρίς να διαβάσω Κιτσαρα, χωρίς να πάω σε κάποιο φροντιστήριο και χωρίς να κάνω τρελό διάβασμα (2 ωρίτσες την ημέρα για 1μιση μήνα πριν τις εξετάσεις). Ίσως να ήμουν και τυχερή και να μου "έκατσαν" καλά τα θέματα. Τι να πω;; Πάντως χαλαρά και ήρεμα
-
Στην ουσία δηλαδή διάβασες μόνο τον οδηγό νηπιαγωγού και το ΔΕΠΠΣ??
-
Στην ουσία δηλαδή διάβασες μόνο τον οδηγό νηπιαγωγού και το ΔΕΠΠΣ??
Το 2004 ήταν στην ύλη το παλιό αναλυτικό πρόγραμμα , και ίσχυε μόνο η Γλώσσα από το ΔΕΠΠΣ.Σημειωτέον ότι το ΔΕΠΠΣ ήταν ακόμη στα σκαριά και ημιτελές..
Αυτό που μπορώ να σας πω εγώ σε σχέση με τον ΑΣΕΠ είναι ότι θέλει μυαλό που να δουλεύει. Τουλάχιστον αυτό μου λέει η δική μου εμπειρία. Έδωσα το 2004 και διορίστικα αμέσως. Έδψσα εξετάσεις χωρίς να διαβάσω Κιτσαρα, χωρίς να πάω σε κάποιο φροντιστήριο και χωρίς να κάνω τρελό διάβασμα (2 ωρίτσες την ημέρα για 1μιση μήνα πριν τις εξετάσεις). Ίσως να ήμουν και τυχερή και να μου "έκατσαν" καλά τα θέματα. Τι να πω;; Πάντως χαλαρά και ήρεμα
Μπράβο της που πέρασε χωρίς να αγχωθεί..Έχει δίκιο που λέει να είστε χαλαρές και ήρεμες..Όμως οι απαιτήσεις από τότε έχουν αυξηθεί και οι ερωτήσεις είναι λίγο περίεργες.Αυτό που συνιστώ εγώ, είναι όταν με το καλό δοθούν τα θέματα , να αναλύσετε λέξη προς λέξη την εκφώνηση και αμέσως να καταγράψετε στο πρόχειρο (πίσω μέρος του τετραδίου) ό,τι σας "κατεβαίνει "από το μυαλό .. ;)
-
Θα συμφωνήσω με τη Reta. Επιπλέον το 2004 (επειδή έδωσα κι εγώ και ξέρω) από Κιτσαρά είχε πέσει το θέμα με την "υποχρεωτικότητα της προσχολικής αγωγής". Ούτε κι εγώ τον ήξερα τον Κιτσαρά τότε αλλά το συγκεκριμένο θέμα το έγραψα τέλεια απλά και μόνο επειδή είχα έμπνευση (το έλεγξα 1,5 χρόνο μετά που είχα πάρει τα βιβλία του Κιτσαρά και όταν διάβαζα τι έλεγε αυτός ήταν σα να διάβαζα την απάντηση που είχα δώσει εγώ! :o)
Το 2007 όμως, όπως είπαμε, το 100% των θεμάτων τη δεύτερη μέρα (
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα με το θέμα των σημειώσεων στο πρόχειρο. Έδωσα στον τελευταίο ΑΣΕΠ και δεν τα πήγα καλά μόνο και μόνο γιατί ξεκίνησα να γράφω απευθείας μόλις διάβασα τα θέματα, γιατί αγχώθηκα για το χρόνο, γεγονός που αποτέλεσε στο να μπερδέψω τη σειρά των ερωτήσεων...
Οι σημειώσεις βοηθούν πάρα πολύ για να οργανώσεις τις σκέψεις σου και στη συνέχεια καθώς τις μεταφέρεις στο 'καθαρό' να κάνεις και τις απαραίτητες διορθώσεις. Κατά τ' άλλα, απαραίτητος είναι και ο συνδιασμός των όσων γράφεις με αντίστοιχη θεωρητική βάση.
Και κυρίως ΟΧΙ άγχος!!!! ;D
-
Θεωρώ τα φροντιστήρια απάτη και είμαι εναντίον του να πάει κάποιος φροντιστήριο, αν και μπήκα στο τρυπάκι να πάω για τα 2 δωρεάν μαθήματα και έφυγα τελικά. Όμως, ψάχνω έναν καθηγητή/τρία για να κάνω ιδιαίτερο και να με διαφωτίσει σε λίγα σημεία. Έχετε κάποιον/α υπόψιν σας που να μπορεί να με βοηθήσει ουσιαστικά? Επίσης, θα ήθελα να επικοινωνήσω προσωπικά με κάποιιες επιτυχούσες για να λύσω απορίες και να δημιουργήσω φιλίες γιατί δεν έχω καθόλου παρέες από το χώρο, αν και πολύ θα το ήθελα. Απλά, δεν έχω βρει άτομα που να τους αρέσει πραγματικά το επάγγελμα μας.
-
καλησπέρα!! θα ήθελα κι έγω να ρωτήσω αν είναι κάποιος/α από Πάτρα ή γνωρίζει κάποιον καθηγητή στην Πάτρα που να αναλαμβάνει προετοίμασια για το ΑΣΕΠ??? :-\
-
Πάντα είχα την απορία:γιατί οι καθηγητές που αναλαμβάνουν προετοιμασία για ΑΣΕΠ δεν δίνουν οι ίδιοι, να περάσουν και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Ε??
-
Πάντα είχα την απορία:γιατί οι καθηγητές που αναλαμβάνουν προετοιμασία για ΑΣΕΠ δεν δίνουν οι ίδιοι, να περάσουν και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Ε??
Η λογικότατη ερώτησή σου και το γεγονός ότι η απάντηση σε αυτή είναι αυτό που όλοι υποψιαζόμαστε, νομίζω ότι τα λέει όλα περί του τι αξία έχουν αυτά τα φροντιστήρια... :P
-
sophie σε ευχαριστώ για την κατατόπιση, να'σαι καλά!!!μιλάω για το θέμα ΔΕΠΠΣ...Γερμανικών!!
Κάτι άλλο τώρα..αυτός ο οδηγός Νηπιαγωγού φαντάζομαι θα υπάρχει και για τους Φιλόλογους Γερμανικών; Πού πρέπει να ψάξω; Ξέρει κανείς;
Μήν με περάσετε για ολόχαζη, αλλά δεν έχω ιδέα...(παιδί του εξωτερικού...you know?) :-\
-
Αν εννοείς το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ) Γερμανικής Γλώσσας δες εδώ:
http://www.pi-schools.gr/programs/depps/
-
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΠΠΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ?
ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
Δες το link που έχει δώσει η apri ακριβώς από πάνω μου και μάλλον θα βοηθηθείς. ;)
Επίσης, εμείς είμαστε νηπιαγωγοί και δεν μπορούμε να βοηθήσουμε πολύ... :-[ Μπορείς όμως να δεις τον κλάδο σου εδώ...
http://www.pde.gr/forum/index.php?board=24.0
-
Καλησπέρα. Παρακολούθησα μια φορά φροντιστηριακά μαθήματα το 2004 και ήμουν επιτυχούσα αλλά όχι διοριστέα. Το αποδίδω σε ένα μέρος στο ότι το φροντιστήριο δίνει μία κατεύθυνση διαβάσματος σε όσους αισθάνονται πελαγωμένοι όπως ήμουν τότε εγώ (άρα δεν το θεωρώ απαραίτητο), το μεγαλύτερο μέρος όμως ήταν νομίζω ότι εκείνη τη χρόνια ήθελα να καταφέρω κατι κάλό. Μάλιστα συμφωνώντας με συναδέλφους που το ,εχουν γράψει πολλές φορές νομίζω ότι το πλέον σημαντικό είναι να διαβάζουμε έστω και με τη λογική του περιοδικού ότι πέφτει στα χέρια μας και αφορά την εκπαίδευση και το παιδί. Ο κλάδος μας έχει ανεξάντλητο υλικό και το καινούριο το μαθαίνουμε καθημερινά. Θα ήθελα τώρα να μου πείτε τη γνώμη σας για κάτι που με απασχολεί πολύ καιρό και θα ήθελα να το καταθέσω και ως πληροφορία. Στο παιδαγωγικό ινστιτούτο φέτος εχει σημαντική θέση στον τομέα πρωτοβάθμιας ο Ματσαγγούρας. Γνωρίζω ότι προέρχεται από το χώρο της δημοτικής εκπαίδευσης, έχει όμως βιβλία για διαθεματικότητα και ομαδοσυνεργατική. Και αναρωτιεμαι μήπως ήρθε η ώρα να δώσουμε φέτος μεγαλύτερη σημασία στα δικά του βιβλία και άρθρα παρά στου Κιτσαρα; Παρακολουθώντας πάνω από δύο χρόνια και αυτό το φόρουμ και το αντίστοιχο της ΠΕΑΝ είμαι πεπέισμένη ότι τα δύο βιβλία του Κιτσαρά είναι λίγο ευαγγέλια για την προσχολική παιδαγωγική. Παρόλα αυτά έχω προβληματιστεί αρκετά. Δώστε μου τις γνώμες σας.........
-
Καλησπερα. :)
Asars το βιβλιο του Ματσαγγουρα για την ομαδοσυνεργατικη, κατα την αποψη μου και απο οσα μου εχουν πει, ειναι εξισου σημαντικο με αυτα του Κιτσαρα, οποτε πιστευω οτι πρπει να δωσεις την ιδια βαρυτητα...
-
Προσωπικά θεωρώ το Ματσαγγούρα πολύ δυσνόητο, δύσκολο στο διάβασμα και καλύπτει πιο γενικά την ύλη των παιδαγωγικών (γι' αυτό και διαβάζεται και από συναδέλφους της δευτεροβάθμιας). Αν δεις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής άλλων κλάδων θα καταλάβεις τη διαφορά. Η προσχολική παιδαγωγική είναι αρκετά εξειδικευμένη... :-\
Παρόλ' αυτά, κάποιες γενικές ιδέες μπορείς να πάρεις από τα βιβλία του.
Εγώ το μόνο που είχα διαβάσει από Ματσαγγούρα ήταν το παρακάτω, που το είχα βρει μέσω διαδικτύου :
-
Κορίτσια σας ευχαριστώ και τις δύο για τις απαντήσεις. Συμφωνω για το βαθμό δυσκολίας των βιβλίων του Ματσαγγούρα χωρια που είναι και αρκετά ακριβά για μη εξειδεκευμένα στην προσχολική παιδαγωγική εννοώ για βιβλία που ενδεχομενως να μην ανοιχτούν πολλες φορές μετά τον ασεπ. 'Ενα άρθρο του είχα βρει κι εγώ στο διαδύκτιο και το είχα διαβάσει. Αυτό που με έβαλε σε σκέψεις είναι μήπως λόγω ιδιότητας στο Π.Ι κάνουν ότι με τον Κιτσαρά δηλαδή ένα πέρασμα των βιβλίων του με τη μορφή ερωτήσεων...Τέλως πάντων θα δείξει... Thanks κορίτσια
-
Ετοιμάζομαι να δώσω για 3η φορά ασεπ, ήμουν επιτυχούσα και τις 2 προηγούμενες φορές χωρίς φροντιστήριο. Είδα μια αγγελία στην εφημερίδα πριν τον προηγούμενο ασεπ όπου ζητούνταν εκπαιδευτικοί σαν εμένα κι εσένα να διδάξουν λέει σε μεγάλο φροντιστήριο ασεπ!
Στον 1ο ασεπ που έδωσα δεν έπιασα μεγάλη βαθμολογία αφού με τη νοοτροπία της φοιτήτριας ακόμη, τα γραψα σύντομα επιγραμματικά επιστημονικά και στο θέμα. Στο 2ο ασεπ δεν έφαγα καθόλου χρόνο γράφοντας στο πρόχειρο, ξεκίνησα brainstorming κι έγραφα όλη την ώρα που μας δινόταν, απλά σαν να μιλούσα σε βλαμένα (!) κι έπιασα πολύ καλή βαθμολογία. Είμαι απ' τις πρώτες που θα πάνε αναπληρώτριες από Σεπτέμβρη αν όλα πάνε καλά (βλ αλλαγή υπουργού-νέα νομοθεσία κι οι διοριστέοι της 2ης χρονιάς να μας τρώνε τις θέσεις αναπληρωτών..).
Τώρα έχω πίσω μου 2,5 χρόνια ωρομίσθια σε 2 δημόσια ιεκ, οπότε ξέρεις το πρώτο που σου ρχεται μέσα στον πανικό του ασεπ εκείνη την ώρα δεν είναι οι νεοαποκτηθείσες αλλά οι καλά εδραιωμένες γνώσεις, αυτά που δίδασκα δηλαδή. Στον 2ο ασεπ που πήγα πολύ καλά πχ προσέγγισα όλα τα θέματα από αισθητική και συγκεκριμένα μουσικοκινητική άποψη γιατί εκείνο τον καιρό έτυχε να διδάσω μουσικοκινητικά. Μήπως θέλω να πω οι πολλές γνώσεις μπερδεύουν αντί να βοηθάνε εκείνη την ώρα; Μήπως από το να σου ρχονται 10 πράγματα στο μυαλό μόλις διαβάσεις το θέμα είναι καλύτερα να κατέχεις και να σου ρχεται μόνο 1 κι αυτό το 1 να το προσαρμόζεις σε ο,τι σου ζητάνε;
-
Συμφωνώ με την gemini. Την περίοδο που διάβαζα για ασεπ μου δώσανε κάποιες σημειώσεις απο ένα φροντιστήριο. Εκείνη την περίοδο δουλευα σε ένα ιδιωτικό σχολείο με πολύ τρεξιμο και πολλές υπερωρίες. Προσπάθησα να διαβάσω τις σημειώσεις αλλά έδιναν πάρα πολλες πληροφορίες (συχνά χωρίς ουσια) με μπερδεψαν και κάποια στιγμή διαπιστωσα οτι είχα χασει πολύ πολυτιμο χρόνο. Τελικά αναγκάστικα να επικεντρωθω στα ουσιαστικά-λόγω της δουλειάς και της ελλειψης χρόνου. Διάβασα τον οδηγό και κιτσαρά και πέρασα. Ο καθένας βέβαια αποδίδει με διαφορετικό τρόπο και μέσα απο διαφορετικούς ρυθμούς αλλα από παραδειγματα που είχα από γνωστούς θεωρώ ότι αν νιώθει κανείς ότι θα αποδώσει καλυτερα με τη βοήθεια φροντιστηριου θα πρεπει να το ψάξει αρκετα το ζήτημα,γιατί σε ορισμένα φροντιστήρια σε αγχώνουν και σε αποπροσανατολίζουν. Ευχόμαι καλό κουράγιο και καλή επιτυχία σε όλους! ;)
-
Στο 2ο ασεπ δεν έφαγα καθόλου χρόνο γράφοντας στο πρόχειρο, ξεκίνησα brainstorming κι έγραφα όλη την ώρα που μας δινόταν, απλά σαν να μιλούσα σε βλαμένα (!)
;D ;D ;D ;D ;D ;DΠολυ καλο !!το ιδιο εγινε και σε μενα.Αν συγκρινω τα γραπτα των 2 τελευταιων ασεπ,το 2006 εγραφα οχι μονο απλα και κατανοητα αλλα απλοικα εντελως,και αναλυτικα μεχρι βλακειας και πετυχα πολυ καλυτερη βαθμολογια-ειμαι επιτυχουσα οσο για αναπληρωτρια μπορει να ειμαι στις τελευταιες φασεις της ερχομενης χρονιας.Θελουν απλα και κατανοητα γιατι εχουν να διορθωσουν πολλα γραπτα και προφανως κουραζονται(;)βαριουνται να σκεφτονται(;)-το γραπτο μου,μεσα σε δευτερολεπτα διαβαζοταν.Μια φιλη μου ειχε πει οτι εφοσον ξερεις την απαντηση να οργανωσεις στο μυαλο σου μια απλη και αναλυτικη εκθεση ιδεων,κι ετσι τελικα ειναι.Καλη επιτυχια κοριτσια!! ;) ;)