Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: sophiek στις Μαρτίου 20, 2008, 11:43:35 am
-
Καλημερα,
Ετοιμαζομαι να κανω ενα μεταπτυχιακο με σκοπο να μου δωσει παιδαγωγικη καταρτηση που να αναγνωριζεται όμως. Το μεταπτυχιακο αυτο γινεται με συνεργασια ΑΣΠΑΙΤΕ και πανεπιστημιου Αθηνων και η γραμματεια του τελευταιου μου ειπε πως αναγνωριζεται απο τον ΑΣΕΠ. Θεωρησα περιττο να ρωτησω αν αναγνωριζεται εξισου και απο το υπουργειο (ειμαι στον πινακα της προυπηρεσιας και ελπιζω να διοριστω με το 40% ). Ισως ειναι λιγο χαζή η ερωτηση αλλά επειδη ποτε δε ξερεις, λογικα ότι αναγνωριζεται απο τον ΑΣΕΠ για παιδαγωγικη επαρκεια αναγνωριζεται και απο το υπουργειο, ετσι δεν ειναι?
ευχαριστω πολυ.
-
Αφού πας να διοριστείς με το 40 %, τι σε νοιάζει η αναγνώρισει από το υπουργείο?
Για τα 40 ευρώ που θα πάρεις παραπάνω το μήνα???????????????????????????????
-
Αγάπη 4Ο ευρώ μπορεί να είνα το νερό του σπιτιού, το σουπερ μάρκετ, τσοντάρισμα στον παιδικό του παιδιού κλπ. και αν δεν έχουμε ακόμη παιδιά, αυριο μπορει να έχουμε...;)
και μην ξεχνάς είναι 48Ο ευρώ παραπάνω τον χρόνο.. ;)
-
Τι λέτε ρε παιδιά?? Η κοπέλα θέλει να κάνει κυρίως το μεταπτυχιακό για να αποκτήσει Παιδαγωγική κατάρτιση.
sophiek, η άποψη μου είναι να ρωτήσεις και στο υπουργείο και να το διασταυρώσεις. ;)
-
εννοείται αυτό φίλε συμπατριώτη. το πρώτο και κύριο είναι αυτό (γιατί και εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι δλδ χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση και το παλεύω).
Απαντούσα κυρίως στο ότι η φίλη Αγάπη της ανέφερε τα λίγα χρήματα.
Όσοι έχουν τελειώσει καθηγητικές σχολές δεν καταλαβαίνουν την αγωνία μας για την παιδαγωγική.
-
Παιδιά έχετε δίκιο, δεν πρόσεξα ότι η κοπέλα είναι ΠΕ20
Αλλά να πω την αλήθεια,εγώ δε θα έμπαινα στη λογική να κάνω μεταπτυχιακά,που σημαίνει παρακολουθήσεις,εργασίες,διάβασμα,λιγότερο χρόνο για δουλειά και περισσότερα έξοδα,λιγότερο προσωπικό χρόνο για 2-3 χρόνια για 40 ευρώ το μήνα.
Το μεταπτυχιακό μου το κάνω γιατί μου αρέσει η φυσική,γιατί μου αρέσει γενικώς να μαθαίνω νεα πράγματα και να είμαι πάντα ενημερωμενη για τις εξελιξεις της επιστήμης μου.
-
Σε αυτό Αγάπη έχεις δίκιο. Με την ΑΣΠΑΙΤΕ είσαι καλυμμένη όσον αφορά την παιδαγωγική κατάρτιση
-
παιδια νιωθω πως ειμαι λιγο εκτος τοπου και χρονου!
Αυτη τη στιγμη ειμαι στον πινακα καταταξης με προυπηρεσια. Μεταξυ εμου και της κορυφης θα παρεμβαλλονται πανω απο 1000 ατομα του χρονου και σκεφτηκα επειδη ετσι και αλλιως δεν εχω ιδιεταιρες υποχρεωσεις γενικα να τα παρατησω ολα και να κανω το μεταπτυχιακο ωστε τελειωνοντας το να παω στην κορυφη του πινακα και να διοριστω πιο συντομα. Καλα δε τα λεω? έχω καταλαβει κατι λάθος?
Τα 40 ευρω κτλ δε με ενδιαφερουν, δε τα ηξερα καν και δεν ειναι το ζητούμενο μου. Το μόνο μου θεμα ειναι πως θα επισπευσω το θεμα του διορισμου.
-
να κανω το μεταπτυχιακο ωστε τελειωνοντας το να παω στην κορυφη του πινακα και να διοριστω πιο συντομα. Καλα δε τα λεω? έχω καταλαβει κατι λάθος?
Τα λες περίφημα. Όσο για τα λεφτά είναι 45Ε μικτά. Δεν είναι άσχημα αν σκεφτείς ότι το μτπχ θα σε διορίσει και θα σου δίνει και extra εισόδημα ;)
-
να κανω το μεταπτυχιακο ωστε τελειωνοντας το να παω στην κορυφη του πινακα και να διοριστω πιο συντομα. Καλα δε τα λεω? έχω καταλαβει κατι λάθος?
Τα λες περίφημα. Όσο για τα λεφτά είναι 45Ε μικτά. Δεν είναι άσχημα αν σκεφτείς ότι το μτπχ θα σε διορίσει και θα σου δίνει και extra εισόδημα ;)
Να σαι καλα βρε αγορι μου γιατι θα μου ερχοταν κανενα εγκεφαλικο τωρα! :D
-
Γιατί καλέ να σου έρθει εγκεφαλικό?
Ο καθένας ζυγίζει τα πράγματα όπως τα ζει αυτός,ανάλογα με τις δικές του υποχρεώσεις και τις δικές του δυνατότητες.
-
sophiek, καλά το σκέφτεσαι. Είσαι σε καλό δρόμο, συνέχισε.... ;) Μόνο μην ξεχάσεις να το διασταυρώσεις και από το υπουργείο
-
sophiek, σε ποιο μεταπτυχιακό συγκεκριμένα αναφέρεσαι;
-
sophiek, σε ποιο μεταπτυχιακό συγκεκριμένα αναφέρεσαι;
Λεγεται "Διδακτικη μαθηματων ειδικοτητας με νεες τεχνολογιες" γινεται απο το πανεπιστημιο Αθηνων σε συνεργασια με την ΑΣΠΑΙΤΕ.
-
Νομίζω ότι το συγκεκριμένο δεν αναγνωρίζεται ως παιδαγωγική επάρκεια...Άσχετα με το τι λέει το πανεπιστήμιο πάρε τηλέφωνο το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου παιδείας για να είσαι σίγουρη...
-
Δε νομίζω το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό να δίνει παιδαγωγκή επάρκεια. Τα μεταπτυχιακά στις "Επιστήμες της Αγωγής" είναι που δίνουν παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς να κάνεις και ΣΕΛΕΤΕ που είναι και πιο εύκολο.
-
εχει κανεις να μου δωσει καποιο τηελεφωνο του υπουργειου γιατι αυτα που προσπαθησα να παρω εγω ολο μιλανε? θα σας ενημερωσω για την απαντηση οταν τους βρω διοτι απο οτι καταλαβαινω ενδιαφερει πολυ κοσμο.
-
Ε, λοιπον πηρα τηλεφωνο το υπουργειο και συγκεκριμενα το τμημα που ασχολειται με τα μεταπτυχιακα και με παρεπεμψαν στη διευθυνση δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης απο οπου επισης δεν πηρα απαντηση. :-[
Αυριο που θα μπορεσω θα παω να προμηθευτω το ΦΕΚ εγκρισης του μεταπτυχιακου. ΕΛΛΑΔΑΡΑ! >:(
-
έχει προσπαθήσει να μπεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ? νομίζω είναι πιο εύκολα τα πράγματα από το να κάνεις το αντίστοιχο μεταπτυχιακό...
-
έχει προσπαθήσει να μπεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ? νομίζω είναι πιο εύκολα τα πράγματα από το να κάνεις το αντίστοιχο μεταπτυχιακό...
παιδια στο site www.teckedu.gr ειδα οτι για το ετησιο προγραμμα παιδαγωγικης καταρτησης, λεγεται Ε.Π.ΠΑΙ.Κ, οι περσινοι υποψηφιοι που επιλεχθηκαν ειχαν τουλαχιστον μεταπτυχιακο συμφωνα με τα μορια που συγκεντρωναν. Που να παω εγω με ενα πτυχιο ξερο? :'(
-
Έχω την εντύπωση ότι στους ΠΕ20 δεν μπήκαν και τόσοι με μεταπτυχιακό. Αν έχεις καλό βαθμό πτυχίου και ξένες γλώσσες, το παλεύεις ;)
-
Όσον αφορά την ΑΣΠΑΙΤΕ του
-
εγώ χωρίς μεταπτυχιακό μπήκα... για ΠΕ20 είναι ακόμη εφικτό το να μπεις... ΠΕ19 χωρίς μεταπτυχιακό οκ δεν μπαίνεις που να χτυπιέσαι!
Το μόνο κακό είναι οτι στο τμήμα μου μπορεί να μην είχαμε μεταπτυχιακό οι 3 από τους 4 που μπήκαμε αλλά είχαμε 2 γλώσσες, οπότε κ από κει μαζεύτηκαν μόρια.
-
Κανονικά πρέπει να μετράει πιο πολύ η Προυπηρεσία η έστω και η Προυπηρεσία.Και τι να λέει που κάποιος έχει ξένες γλώσσες;Έχει αυτό σχέση με την εκπαίδευση;Ο κάθε φορέας βάζει οτι κριτήρια γουστάρει >:(
-
Κανονικά πρέπει να μετράει πιο πολύ η Προυπηρεσία η έστω και η Προυπηρεσία.Και τι να λέει που κάποιος έχει ξένες γλώσσες;Έχει αυτό σχέση με την εκπαίδευση;Ο κάθε φορέας βάζει οτι κριτήρια γουστάρει >:(
και ο κάθε ενδιαφερόμενος αναζητά τα κριτήρια που τον βολεύουν :-\
1. Αν ήταν έτσι τα πράγματα ξέρεις πως θα συνέχιζε να είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ?? Γεμάτη 40άρηδες 50άρηδες.... όπως ήταν μέχρι τώρα... που απλά θέλαν να βολευτούνε στην εκπαίδευση για να αράξουν μέχρι να πάρουν σύνταξη.... Δε νομίζω τα ελληνικά σχολεία να έχουν τέτοιες ανάγκες...
2. Χωρίς ξένες (ή έστω μία) γλώσσες που πας?????? Απλά ρωτάω... Είμαστε από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες που το 80% των παιδιών γνωρίζει πολύ καλά αγγλικά και έχει ασχοληθεί και με δεύτερη ξένη γλώσσα... Υπάρχουν επίσημες έρευνες που το αποδεικνύουν... Πως θα ανταπεξέλθει ο καθηγητής με βάση τις νεες τεχνολογίες... πως θα ανταπεξέλθει σε πολυπολιτισμικά σχολεία... μη λέμε ότι θέλουμε...
-
Τότε γιατί δεν βάζουν ως κριτήριο τις ξένες γλώσσες και στον διαγωνισμό εκπαιδευτικών;Που στο καλό πάει κάποιος και διορίζεται απο ΑΣΕΠ χωρίς ξένη γλώσσα;;
Κοίτα να δεις jetry,δεν υπάρχει οργάνωση,οτι τους βολεύει αυτό κάνανε.Αφού μιλάμε για "εκπαίδευση",καλό θα ήταν να υπήρχαν παντού τα ίδια κριτήρια και όχι "εδώ" αυτά και "εκέι" άλλα.
Δεν αναφέρομαι σε εσένα,εσυ κάλα έκανες και μπήκες.Και εγώ έχω ξένη γλώσσα και ίσως να έμπαινα και εγώ.
Απλά αφού η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι άμεσα συνδεμένη με την εκπαίδευση, κακά τα ψέματα, θα έπρεπε να μετράει ως κριτήριο και η Προυπηρεσία..ΤΕΛΟΣ
-
1. Αν ήταν έτσι τα πράγματα ξέρεις πως θα συνέχιζε να είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ?? Γεμάτη 40άρηδες 50άρηδες.... όπως ήταν μέχρι τώρα... που απλά θέλαν να βολευτούνε στην εκπαίδευση για να αράξουν μέχρι να πάρουν σύνταξη.... Δε νομίζω τα ελληνικά σχολεία να έχουν τέτοιες ανάγκες...
Μήπως υπερβάλλεις λίγο? πχ ακόμη κι εγώ που τελείωσα την ΑΣΠΑΙΤΕ πριν 10 χρόνια που ίσχυαν άλλα κριτήρια τότε, οι ηλικίες των συμμαθητών μου ήταν από 22 έως το πολύ 36 ετών. ΄Αλλο θέμα τώρα βέβαια ότι μπορεί να φτάνεις τα 40+ για να διοριστείς...
Τώρα το αν αράζουν ή δεν αράζουν κάποιοι στη δημόσια εκπαίδευση δεν νομίζω ότι είναι θέμα ηλικίας.
2. Χωρίς ξένες (ή έστω μία) γλώσσες που πας?????? Απλά ρωτάω... Είμαστε από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες που το 80% των παιδιών γνωρίζει πολύ καλά αγγλικά και έχει ασχοληθεί και με δεύτερη ξένη γλώσσα... Υπάρχουν επίσημες έρευνες που το αποδεικνύουν... Πως θα ανταπεξέλθει ο καθηγητής με βάση τις νεες τεχνολογίες... πως θα ανταπεξέλθει σε πολυπολιτισμικά σχολεία... μη λέμε ότι θέλουμε...
Ακριβώς είμαστε η μόνη χώρα που τα νοικοκυριά δαπανούν τόσα χρήματα για να μάθουν τα παιδιά τους άλλες γλώσσες. Αλλά δεν το κάναμε ή δεν το κάνουμε γιατί είμαστε προνοητικοί.... Έπειτα τι νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί άλλων χωρών που δεν είναι πολύγλωσσοι δεν μπορούν ή δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της δουλειάς και της εποχής? (Και δεν λέω να μη μαθαίνουμε κι άλλες γλώσσες).
-
σου εξήγησα για την προϋπηρεσία και μάλιστα με την άποψη αυτή συμφωνούν και διδάσκοντες της ΑΣΠΑΙΤΕ.. όσο υπήρχε η προϋπηρεσία
όλοι όσοι μπαίνανε ήταν μεγάλης ηλικίας χωρίς ιδιαίτερη όρεξη ως επι το πλείστον τουλάχιστον. Φέτος είναι η πρώτη φορά που πήραν άτομα χωρίς προϋπηρεσία και κακά τα ψέμματα εμένα προσωπικά με ωφέλησε. Αλλά πέρα από αυτό άλλο να έχεις όρεξη κ άλλο να το κάνεις μόνο κ μόνο για να εξασφαλίσεις μια θέση. Γιατί μέχρι τώρα όσοι είχαν μπόλικη προϋπηρεσία και μπαίναν ΑΣΠΑΙΤΕ διοριζόταν. Αλλά πίστεψέ με υπάρχει κόσμος που αγαπάει την εκπαίδευση, δεν το βλέπει απλά σαν την εύκολη λύση και πρέπει νομίζω σ'αυτούς να δωθούν λίγες ευκαιρίες παραπάνω. Πάντα πρόκειται για προσωπική μου άποψη δεν κατακρίνω οποιαδήποτε άλλη εννοείται! Το καλύτερο θα ήταν να δινόταν σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για εκπαίδευση η δυνατότητα της παιδαγωγικής κατάρτισης και όχι σε 20-25 άτομα ανα ειδικότητα το χρόνο... Αλλά με τέτοιους ρυθμούς που κινούμαστε... για να μη θίξω κάτι άλλο...
-
1. Αν ήταν έτσι τα πράγματα ξέρεις πως θα συνέχιζε να είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ?? Γεμάτη 40άρηδες 50άρηδες.... όπως ήταν μέχρι τώρα... που απλά θέλαν να βολευτούνε στην εκπαίδευση για να αράξουν μέχρι να πάρουν σύνταξη.... Δε νομίζω τα ελληνικά σχολεία να έχουν τέτοιες ανάγκες...
Μήπως υπερβάλλεις λίγο? πχ ακόμη κι εγώ που τελείωσα την ΑΣΠΑΙΤΕ πριν 10 χρόνια που ίσχυαν άλλα κριτήρια τότε, οι ηλικίες των συμμαθητών μου ήταν από 22 έως το πολύ 36 ετών. ΄Αλλο θέμα τώρα βέβαια ότι μπορεί να φτάνεις τα 40+ για να διοριστείς...
Τώρα το αν αράζουν ή δεν αράζουν κάποιοι στη δημόσια εκπαίδευση δεν νομίζω ότι είναι θέμα ηλικίας.
2. Χωρίς ξένες (ή έστω μία) γλώσσες που πας?????? Απλά ρωτάω... Είμαστε από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες που το 80% των παιδιών γνωρίζει πολύ καλά αγγλικά και έχει ασχοληθεί και με δεύτερη ξένη γλώσσα... Υπάρχουν επίσημες έρευνες που το αποδεικνύουν... Πως θα ανταπεξέλθει ο καθηγητής με βάση τις νεες τεχνολογίες... πως θα ανταπεξέλθει σε πολυπολιτισμικά σχολεία... μη λέμε ότι θέλουμε...
Ακριβώς είμαστε η μόνη χώρα που τα νοικοκυριά δαπανούν τόσα χρήματα για να μάθουν τα παιδιά τους άλλες γλώσσες. Αλλά δεν το κάναμε ή δεν το κάνουμε γιατί είμαστε προνοητικοί.... Έπειτα τι νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί άλλων χωρών που δεν είναι πολύγλωσσοι δεν μπορούν ή δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της δουλειάς και της εποχής? (Και δεν λέω να μη μαθαίνουμε κι άλλες γλώσσες).
Γνωρίζω άτομα που δουλεύουν εκτός σχολείων και μπήκαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί μόνο η εκπαίδευση σου δίνει 4 μήνες το χρόνο διακοπές.... Γιατί από τη στιγμή που έχεις μια θέση, να μπεις στα 40 σου κ βάλε στην εκπαίδευση? Αυτό που έγραψα με τις ηλικίες είναι γεγονός και το παραδέχονται και τα ιδια τμήματα για τους μαθητές τους..
Σε άλλες χώρες πχ Γερμανία Σουηδία οι καθηγητές κάνουν σεμινάρια ξενων γλωσσών για να μπορούν να τα βγάλουν πέρα με αλλόγλωσσους μαθητές.. Αλλά ίσως έχεις δίκιο... εδώ δεν έχουμε τα βασικά... το ιδανικο σχολείο θα κοιτάξουμε...?
-
Ακριβώς είμαστε η μόνη χώρα που τα νοικοκυριά δαπανούν τόσα χρήματα για να μάθουν τα παιδιά τους άλλες γλώσσες. Αλλά δεν το κάναμε ή δεν το κάνουμε γιατί είμαστε προνοητικοί.... Έπειτα τι νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί άλλων χωρών που δεν είναι πολύγλωσσοι δεν μπορούν ή δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της δουλειάς και της εποχής? (Και δεν λέω να μη μαθαίνουμε κι άλλες γλώσσες).
Σε καμία χώρα του εξωτερικού δε μαθαίνουν τα ελληνικά ως ξένη γλώσσα. Ούτε βέβαια οι Άγγλοι χρειάζεται να μάθουν αγγλικά. Άλλωστε οι άλλες χώρες έχουν λατινικό αλφάβητο, κάτι που εδώ πρέπει να μάθεις από την αρχή, γι' αυτό υπάρχει εδώ αυτό το θέμα.
-
Γιατί από τη στιγμή που έχεις μια θέση, να μπεις στα 40 σου κ βάλε στην εκπαίδευση?
Θα μπορούσα να σου γράψω μια λίστα με πάρα πολλούς λόγους για τους οποίους κάποιος στα 40+ παρόλο που βρίσκετε επαγγελματικά αλλού, θέλει να μπει στην δημόσια εκπαίδευση. Όπως επίσης να σου αιτιολογήσω και γιατί είναι 40+ και δεν βρέθηκε εκεί που ήθελε. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα της ενότητας :-\
Αλλά μια μικρή παρατήρηση, μην αποκλείεις από τη νεότητα τα κίνητρα "βολέματος" τα οποία προσάπτεις στους μεγαλύτερους :P
Επιπλέον λάβε υπόψη σου πως όσα περισσότερα τυπικά προσόντα ζητούνται (όπως πχ μεταπτυχιακά) τόσο μεγαλώνει και το ηλικιακό προφίλ των υποψηφίων.
-
δεν αποκλείω κανένα κίνητρο βολεψίματος για τους νεότερους!!! Απλά πιστεύω ακράδαντα οτι οι καθηγητές στα σχολεία πρέπει να είναι κοντά στα παιδιά ακόμη και ηλικιακά... Άλλη όρεξη έχει ένας 25άρης κ άλλη ένας 45άρης.. Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν καθηγητές 40+ που δεν έχουν όρεξη για να μην παρεξηγηθούμε.. απλά οι περισσότεροι δεν μπορούν να θεωρηθούν "εκπαιδευτικοί".. Και να σου πω και το άλλο... Γιατί ο έλληνας εκπαιδευτικός δεν δέχεται να αξιολογηθεί? Μόνο αυτό σκέψου...
-
Γιατί ο έλληνας εκπαιδευτικός δεν δέχεται να αξιολογηθεί? Μόνο αυτό σκέψου...
Επειδή είναι 40+ :P
Αλήθεια όμως και επειδή επιμένεις με την ηλικία να σε ρωτήσω κάτι. Όταν ο 25 χρονος που διορίζεται φτάσει στα 40+ τι θα πρέπει να γίνεται να φεύγει από το σχολείο?
Τέλος, κοντά στο μαθητή δεν είσαι λόγω ηλικίας αλλά, λόγω άλλων στοιχείων που πρέπει να διαθέτεις. Φιλικά θα σου πω το εξής: ξεκόλα από το ηλικιακό στερεότυπο που έχεις στο μυαλουδάκι σου γιατί δεν αποδικνύεται από την πραγματικότητα.
Η άρνηση για αξιολόγηση δεν αφορά μόνο τους "ηλικιωμένους" εκπαιδευτικούς.....είναι πολυπαραγοντική κι αν θες το συζητάμε σε άλλο θέμα.
-
mat καταρχήν εκτιμώ πολύ το ύφος σου γιατί πολλοί, όταν δεν συμφωνούν με τις απόψεις κάποιου άλλου εκφράζονται πολύ άσχημα...
Το θέμα δεν είναι τι κάνει ο 40άρης εκπαιδευτικός με τα χρόνια προϋπηρεσίας που κουβαλάει και όλη την εμπειρία συνάμα...
Το θέμα είναι τι κάνει ο 40άρης που μια μέρα ξυπνάει και λέει θα γίνω δάσκαλος... Ο κουρασμένος από το δημοσιοϋπαλληλίκι... όχι αυτός που αγωνίζεται και τρώει τα χρόνια του τρέχοντας από τη μία άκρη της Ελλάδας στην άλλη για να μαζέψει μόρια προϋπηρεσίας...
Μετά τα 45 οι εκπαιδευτικοί δεν είναι τόοοοσο αποδοτικοί όσο χρειάζεται.. είναι λογικό να επέλθει κούραση και κορεσμός... Έτσι θα πρέπει να οδηγούνται στα διάφορα γραφεία διοίκησης σχολικών μονάδων... Ποιός είπε οτι δεν θα έχουν δουλειά εκεί... Απλά αλλάζουν οι απαιτήσεις... Και μην ξεχνάς οτι η όλη συζήτηση ξεκίνησε από τις ηλικίες των σπουδαστών ΑΣΠΑΙΤΕ ;)
-
Καλησπέρα ;)
Αν και βλέπω ότι είναι παλιό σχετικά θέμα και οι περισσότεροι από εσάς το γνωρίζετε καλά, εγώ είμαι καινούργια και στο φόρουμ και στον εκπαιδευτικό χώρο.
Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια λίστα με τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα πάνω σε παιδαγωγικά που να είναι αναγνωρισμένα από το ΥΠΕΠΘ και που
μπορώ να τη βρω.
Ευχαριστώ ;)
-
Καλησπέρα ;)
Αν και βλέπω ότι είναι παλιό σχετικά θέμα και οι περισσότεροι από εσάς το γνωρίζετε καλά, εγώ είμαι καινούργια και στο φόρουμ και στον εκπαιδευτικό χώρο.
Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια λίστα με τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα πάνω σε παιδαγωγικά που να είναι αναγνωρισμένα από το ΥΠΕΠΘ και που
μπορώ να τη βρω.
Ευχαριστώ ;)
Μπορείς να τα βρεις από εδώ: http://www.exetaseis-asep.com/diafora.htm Επίσης πρέπει να τα αναφέρουν και οι προκηρύξεις του προηγούμενου ΑΣΕΠ, αν θυμάμαι καλά... :-\
-
εγω προτεινω για την ασπαιτε να μην μετρανε ουτε οι γλωσσες ουτε οι προυπηρεσιες...Να επιμορφωνεται εκει αυτοι που εχουν ήδη διοριστει..Γιατι να τρεχει ο κοσμος για γλωσσες και στο τελος να ευνοειται μονο ο ενας;γιατί να υπαρχει παράθυρο ο νεος συναδελφος να πηδαει 1000 θεσεις και συναδελφους που ειναι 10 χρονια στα σχολεια;Ποιον πρεπει να βοηθησει κανονικα το κρατος;Εναν που εχει στην ταξη 10 χρονια ή εναν καινούργιο;Ποιος εχει μεγαλύτερη αναγκη την παιδαγωγική επιμόρφωση; Με τα νεα μέτρα τι πιστευετε;Οτι θα διοριζεται ο παιδαγωγος με 50% και θα μενει εξω ο μη παιδαγωγος που εχει γραψει 90%;;;Οσοι εφαγαν εφαγαν,τα παραθυρα τελειωσαν...Οσοι εχουν μαθει παιδαγωγικα και αντικειμενο ας ερθουν στον ασεπ να γραψουν...Εκει θα φανει τι εμαθαν καποιοι στην ασπαιτε(οσοι μπαινουν βγαινουν!!!περιεργο,κανενας ακατάλληλος;) και τι εμαθαν καποιοι στην σχολή τους...Ολα τα αλλα ειναι παραθυρα για να βολευτούμε...
Αυτα που σας λεω τα λενε το 99% του διορισμένου δυναμικού της χωρας,δεν τα λεω εγω ουτε εσεις υποκειμενικα γι αυτο εχουν μεγαλύτερη αξία...
-
Οσοι εφαγαν εφαγαν,τα παραθυρα τελειωσαν...Οσοι εχουν μαθει παιδαγωγικα και αντικειμενο ας ερθουν στον ασεπ να γραψουν...Εκει θα φανει τι εμαθαν καποιοι στην ασπαιτε(οσοι μπαινουν βγαινουν!!!)
οσοι μπαινουν? ---> ούτε που ξέρουμε μετά πόσοι βγαίνουν τελικά!!
-
οσοι μπαινουν? ---> ούτε που ξέρουμε μετά πόσοι βγαίνουν τελικά!!
5 μπαίνουν 6 βγαίνουν!αυτό ειναι σίγουρο με το κόλπο της ένστασης...Οι παιδαγωγοί που πηγαν μπορούν να μας τα πουν καλύτερα...Τυχαιως οποιος παει εκει ειναι καταλληλος να διδάξει...από εκει καταλαβαινεις τι δουλεια γίνεται και για το πόσο σοβαρά το έχει παρει το θεμα του παιδαγωγικού η Ασπαίτε...Κατα τα άλλα εχουμε και τους αποφοιτους να κλαιγονται για το πόσο κουράστηκαν...Πειτε εκανα το κολπο για να διοριστώ και όχι για να μαθω...Ειδαλλως ας ερθετε στον ασεπ να μου δειξετε καποιοι τι μαθατε...Δεν πιστευω να φοβάστε;
Αν και οι φετινοι απουδαστες της ασπαίτε πληροφορήθηκα ότι ήδη έχουν αρχίσει να φοβούνται με τα νεα μετρα...Γιατί βρε παιδια;Για να μάθετε δεν πηγατε στην Ασπαίτε;Ελατε να γράψετε στον Ασεπ να μου δείξετε και σε μενα τον παιδαγωγικά ανεπαρκή τις μεθόδους διδασκαλίας...
-
Εγώ πάλι πιστεύω ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ θα έπρεπε να μετράει σαν μεταπτυχιακό ! Διότι έχει όλα τα χαρακτηριστικά του μεταπτυχιακού. Τέλος πιστεύω ότι ο απόφοιτος ΕΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ είναι καλύτερα καταρτισμένος από κάποιον απόφοιτο των λεγόμενων "Καθηγητικών Σχολών" ο οποίος διδάχτηκε το πολύ 2-3 παιδαγωγικά μαθήματα. Όσον αφορά τις επιδώσεις στον ΑΣΕΠ και την αξιολόγησή των υποψηφίων στα παιδαγωγικά εχω να πώ ότι αυτή είναι είναι αρκετά δύσκολο να είναι 100% αντικειμενική! Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει μία και μοναδική αποδεκτή παιδαγωγική θεωρία. Οι απόψεις διίστανται. Σίγουρα όμως υπάρχει μία κοινή οδός.
-
Εγώ πάλι πιστεύω ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ θα έπρεπε να μετράει σαν μεταπτυχιακό ! Διότι έχει όλα τα χαρακτηριστικά του μεταπτυχιακού. Τέλος πιστεύω ότι ο απόφοιτος ΕΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ είναι καλύτερα καταρτισμένος από κάποιον απόφοιτο των λεγόμενων "Καθηγητικών Σχολών" ο οποίος διδάχτηκε το πολύ 2-3 παιδαγωγικά μαθήματα.
μηπως θες οι 6 μήνες βολτα να σου μετρηθούν και ως διδακτορικό;
-
Εγώ πάλι πιστεύω ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ θα έπρεπε να μετράει σαν μεταπτυχιακό ! Διότι έχει όλα τα χαρακτηριστικά του μεταπτυχιακού. Τέλος πιστεύω ότι ο απόφοιτος ΕΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ είναι καλύτερα καταρτισμένος από κάποιον απόφοιτο των λεγόμενων "Καθηγητικών Σχολών" ο οποίος διδάχτηκε το πολύ 2-3 παιδαγωγικά μαθήματα.
μηπως θες οι 6 μήνες βολτα να σου μετρηθούν και ως διδακτορικό;