Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: fermat στις Αυγούστου 21, 2006, 03:16:52 pm
-
Ήθελα να ρωτήσω για έμας τους ΠΕ 19 πότε θα βγει η προκήρυξη; :'(
-
αν και προς το παρον μόνο φήμες...
απο φροντιστήριο για ΑΣΕΠ στη θεσσσαλονίκη ειπώθηκε πως με τη προκύρηξη για τις τεχνικές ειδικότητες (το 2007) θα είναι και οι θέσεις για πληροφορική.
Και πως αυτές θα είναι γύρω στις 50 (Π19 ΚΑΙ Π20)!
-
Τι λες ρε φίλε...φαντάζομαι τότε τι μέσον θα πεχθεί...αν είναι έτσι όπως τα λες...ας ελπίσουμε οτι θα είναι περισσότερες οι θέσεις γιάτι με τόσο λίγες θέσεις δε πιστεύω ότι μπορεί να γίνει διαγωνισμός... ???
-
Ηδη εχουν παρει πολλα ατομα, ειναι λογικο οι θεσεις μεσω ΑΣΕΠ να ειναι ελαχιστες!
Κουραγιο σε οσους εχουν αποφασισει να διαβασουν!!!
-
Αν προσέξατε σε παρόμοιες συζητήσεις στο forum, διάφορα δημοσιεύματα έλεγαν ότι δε θα δώσουν καθόλου ΑΣΕΠ οι καθηγητές πληροφορικής. Καλύτερα 50 άτομα, παρά κανένας... :(
-
Υπάρχει τίποτα νεότερο για το πότε θα βγει η προκήρυξη για εμάς και αν θα δώσουμε τελικά ΑΣΕΠ;
-
Απ'όσο ξέρω δεν υπάρχει κάτι νεότερο :(
-
gia fetos...... mhn perimenete na bgei prokiri3i gia asep.
-
Αν είναι να πάρουν μόνο 50 τότε.....ασ'τα να πάνε...Εγώ άκουσα πως θα πάρουν μόνιμους και στην πρωτοβάθμια...γνωρίζει κανένας τίποτα;
-
Αυτό ακούγεται εδώ και καιρό, αλλά πολύ δύσκολο να γίνει ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο θα αργήσει.
-
Γιατί το κρίνεις δύσκολο και θεωρείς ότι θα αργήσει;Εγώ ακουσα για φέτος και συγκεκριμμένα για 1500 πειραμματικά σχολεία.Γνωρίζει κάποιος κάτι ή πρόκειται μόνο για φυμολογίες;
-
Αν προκυρήξουν θέσεις για πρωτοβάθμια αυτές θα είναι ξεχωριστές από αυτές που έδωσαν φέτος για δευτεροβάθμια?
Δηλαδή αυτοί που θα μπουν θα πάνε εκεί ή θα μπορούν να πάνε και όσοι ήδη έχουν μπει στην δευτεροβάθμια?
-
Λογικά θα γίνει όπως και με τις άλλες ειδικότητες. Οι θέσεις στην πρωτοβάθμια είναι πάντα ξεχωριστές. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να κάνεις μετάταξη από δευτεροβάθμια σε πρωτοβάθμια. Μάλλον δύσκολο το βλέπω.
-
Κανονικά δεν γίνεται αλλά όταν υπάρχει η λέξη Πλη μέσα όλα γίνονται και επιτρέπονται.
Η πληροφορική είναι πλέον συνώνυμο της ασυδοσίας
-
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους!
Μήπως υπάρχει τίποτα νεότερο για διαγωνισμό εκπαιδευτικών πληροφορικής μέσα στο νέο έτος;
Θα μου πείτε, εδώ δεν έγινε ακόμη αυτός που προκηρύχθηκε για τις άλλες ειδικότητες...
Λέω, αν υπάρχει καμμιά νέα πληροφορία από κανέναν
-
Κανένα νεότερο. Κι απ'ότι φαίνεται αρκετά δύσκολο να έχουμε κάποια εξέλιξη στο θέμα :-\
-
Σύμφωνα με την alfavita:
Οσον αφορά στους αναπληρωτές καθηγητές πληροφορικής και τεχνικών μαθημάτων: καθώς δεν προβλέπονται μόνιμοι διορισμοί για το σχολικό έτος 2007-2008 των ειδικοτήτων της πληροφορικής και των τεχνικών ειδικοτήτων (εκτός της περίπτωσης του 30μηνου) η κάλυψη των αναγκών του ΥΠΕΠΘ θα γίνει αποκλειστικά με πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων. Η εκτίμηση από τη μεριά των υπηρεσιών του ΥΠΕΠΘ είναι ότι θα είναι μικρός ο αριθμός των αναπληρωτών καθηγητών πληροφορικής που θα τοποθετηθεί τη νέα σχολική χρονιά 2007-2008 καθώς τα κενά δεν είναι πολλά. Αντίστοιχα οι υπηρεσίες του υπουργείου δεν μπορούν να εκτιμήσουν τις ανάγκες σε αναπληρωτές καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων αφού το ΕΠΑΛ βρίσκεται σε εξέλιξη (του χρόνου θα έχουμε δεύτερη τάξη ΕΠΑΛ και πρώτη τάξη ΕΠΑΣ). Ωστόσο όλα δείχνουν ότι οι τοποθετήσεις αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων το 2007-2008 και ιδιαίτερα το 2008-2009 θα είναι αυξημένες σε σχέση με τη σχολική χρονιά 2006-2007.
Εκκρεμούν:
1. ο διαγωνισμός των καθηγητών μουσικής ΠΕ16 για τον οποίο υπάρχει σχεδιασμός από το ΥΠΕΠΘ για την πραγματοποίησή του μέσα στο 2007.
2. δεν αναμένεται να γίνει διαγωνισμός τεχνικών ειδικοτήτων μέσα στο 2007, ωστόσο σύμφωνα με πηγές του ΥΠΕΠΘ ο διαγωνισμός τόσο των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων όσο και εκπαιδευτικών πληροφορικής θα πραγματοποιηθεί το 2008.
-
Τέλεια......Μας έφτιαξαν τη διάθεση τώρα......Κλαψ΄τα Χαράλαμπε......Δηλαδή καλύψαν θέσεις με άτομα που υπήρχαν στον πίνακα με πολύ λιγότερα μόρια από 3,2 που ζητούσαν πέρυσι και μεις οι υπόλοιποι πήραμε τον.....Άντε πάλι του χρόνου ωρομίσθιους μας βλέπω για τρεις και εξήντα και αυτές όταν τους καπνίσει.....Κουράγιο μας παιδιά.....
-
Ρε παιδιά τι θα γίνει με μας επιτέλους;;;Αν είανι δυνατόν!!!Η πληροφορική στα δημοτικά πότε έχει σκοπό να μπει;;;Μάλλον από το 2008 και μετά...Δηλαδή μέχρι τότε...Ωρομισθία :( :( :(
-
Ρε παιδιά τι θα γίνει με μας επιτέλους;;;Αν είανι δυνατόν!!!Η πληροφορική στα δημοτικά πότε έχει σκοπό να μπει;;;Μάλλον από το 2008 και μετά...Δηλαδή μέχρι τότε...Ωρομισθία :( :( :(
Μακάρι να μπει κατά το 2008 για να έχουμε κι εμείς περισσότερες ελπίδες!Διαφορετικά οι πιθανότητες για δικός μας διορισμό ελαχιστοποιείται...
Κουράγιο παιδιά και πολλύ υπομονή από όλους χρειάζεται!
-
Πουθενά αισιόδοξα νέα. Το τελευταίο ήταν αυτό:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/fetinoidiorismoi.pdf (Δείτε το)
Ακούγεται ότι συζητάνε στο ΥΠΕΠΘ αλλαγή της μορφής του ολοημέρου με λειτουργία τής πρωινής ζώνης ως τις 14:30 και ενσωμάτωση της πληροφορικής σαν βασικό μάθημα στις επιπλέον πρωινές ώρες. Το ολοήμερο θα λειτουργεί 14:40 ως 16:15 ως "φύλαξη" των παιδιών. Αν γίνει κάτι τέτοιο υπάρχουν ελπίδες και για μας. Αλλιώς.......Ξέρει κανένας τίποτα;Τίποτα νεότερο για διαγωνισμό;...Πάντως και πέρσι γινόταν τέτοιο καιρό παρόμοιες συζητήσεις στα διάφορα Forum και υπήρχε μια απαισιοδοξία ότι δεν θα πάρουν παραμόνο ελάχιστους.Τελικά είδαμε τί έγινε το καλοκαίρι......Το σίγουρο είναι ότι το καλοκαίρι θα ξέρουμε τι θα γίνει για την επόμενη σχολική χρονιά.
-
Πουθενά αισιόδοξα νέα. Το τελευταίο ήταν αυτό:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/fetinoidiorismoi.pdf (Δείτε το)
Ακούγεται ότι συζητάνε στο ΥΠΕΠΘ αλλαγή της μορφής του ολοημέρου με λειτουργία τής πρωινής ζώνης ως τις 14:30 και ενσωμάτωση της πληροφορικής σαν βασικό μάθημα στις επιπλέον πρωινές ώρες. Το ολοήμερο θα λειτουργεί 14:40 ως 16:15 ως "φύλαξη" των παιδιών. Αν γίνει κάτι τέτοιο υπάρχουν ελπίδες και για μας. Αλλιώς.......Ξέρει κανένας τίποτα;Τίποτα νεότερο για διαγωνισμό;...Πάντως και πέρσι γινόταν τέτοιο καιρό παρόμοιες συζητήσεις στα διάφορα Forum και υπήρχε μια απαισιοδοξία ότι δεν θα πάρουν παραμόνο ελάχιστους.Τελικά είδαμε τί έγινε το καλοκαίρι......Το σίγουρο είναι ότι το καλοκαίρι θα ξέρουμε τι θα γίνει για την επόμενη σχολική χρονιά.
Την προηγούμενη εβδομάδα μου είπε ο υπεύθυνος του ολοήμερου ότι ίσως βάλουν και άλλη ξένη γλώσσα στο σχολείο, με αποτέλεσμα εμένα να με πάει μισή ώρα πίσω στο πρόγραμμα, γιατί θα ισχύουν τα ωράρια που ανέφερες και με ρωτούσε αν με βολεύουν οι νέες ώρες και κάτι τέτοια...Γιατί θα το κάνουν στα μέσα της σχ. χρονιάς δε ξέρω και ούτε ρώτησα κάτι παραπάνω....Δε μου είπε τίποτα περί Πληροφορικής στο πρωινό... :(
-
Ο καθε υπεύθυνος ολοημέρου και ο καθένας γενικά τα δικά του λέει.Πάντως αυτά που ακούστηκαν περι αλλαγής μορφής ολοημέρου ακούστηκε να τα συζητάνε ήδη στο ΥΠΕΠΘ.
Πάντως παιδιά πολύ λίγο ενδιαφέρον φαίνεται να υπάρχει από συναδέλφους του κλάδου μας. όλο τα ίδια μετρημένα ονόματα βλέπω να συμμετέχουν στο FORUM.
Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να απαντήσει ας το κάνει.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Παρακολουθώ καιρό τις συζητήσεις στο forum αλλα γράφω για πρώτη φορά. Με καλέσαν για ωρομίσθιο το Νοέμβρη στη Νάξο στην αρχή για 10 ώρες και μετά τα Χριστούγεννα πήρα άλλες 2. Δυσκολεύτηκα να πάρω την απόφαση να έρθω, γιατί η Νάξος έπεφτε πολύ μακρυά από κεί που μένω, αλλά τελικά το έκανα. Σε αυτή την απόφαση έπαιξε σημαντικό ρόλο η ενθάρυνση από διορισμένους φίλους μου και η πληροφορία που πήρα ότι ασκούνται πιέσεις για εισαγωγή της πληροφορικής στο αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού.Και κάτι άλλα για πιέσεις από την ΕΕ και για δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι η Ελλάδα είναι ο πιο αναλφάβητος πληροφοριακά λαός στην ΕΕ κτλ.Τέλοσπάντων θέλω να καταλήξω στο ότι δε μπορει να ζήσει κανείς σαν ωρομίσθιος (όσο καλή θεληση και αν έχει) αν φύγει μακρυά από τον τόπο του και δεν έχει βοήθεια από τους δικούς του.Εγώ πήρα στην αρχή βοήθεια μεχρι να βρώ δεύτερη δουλεια (και ακόμη έχω βοήθεια από το σπίτι αν ζητήσω). Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Κάποια παιδιά που αποφοίτησαν μετά τις "μαζικές προσλήψεις", τα οποία αξίζουν πραγματικά να γίνουν εκπαιδευτικοί και δεν έχει η οικογένειά τους την οικονομική δυνατότητα να τους στηρίξει, θα πάνε χαμένά;;;
-
Καλησπέρα κ από μένα.
Συμφωνώ κ εγώ οτι είναι πολύ δύσκολο να φύγεις ωρομίσθιος κάπου μακριά αλλά επιβάλλεται τελικά. Εγώ έκανα το λάθος να μη δηλώσω περιοχές μακριά από το σπίτι μου ακριβώς για το ότι ήταν δύσκολο να τα βγάλω πέρα αλλά σαφώς και το μετάνοιωσα. Είναι πλέον πολλοί και οι πληροφορικοί που ελπίζουν σε έναν διορισμό και για το λόγο αυτό πρέπει ο καθένας να πολεμήσει με όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα. Αλήθεια ξέρει κανείς περιοχές που απορροφούν πολλούς ωρομισθιους ( Μπορεί να είναι χαζή η ερώτησή μου αλλά θα θελα να την κανω!!!)
-
Καλησπέρα κ από μένα.
Συμφωνώ κ εγώ οτι είναι πολύ δύσκολο να φύγεις ωρομίσθιος κάπου μακριά αλλά επιβάλλεται τελικά. Εγώ έκανα το λάθος να μη δηλώσω περιοχές μακριά από το σπίτι μου ακριβώς για το ότι ήταν δύσκολο να τα βγάλω πέρα αλλά σαφώς και το μετάνοιωσα. Είναι πλέον πολλοί και οι πληροφορικοί που ελπίζουν σε έναν διορισμό και για το λόγο αυτό πρέπει ο καθένας να πολεμήσει με όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα. Αλήθεια ξέρει κανείς περιοχές που απορροφούν πολλούς ωρομισθιους ( Μπορεί να είναι χαζή η ερώτησή μου αλλά θα θελα να την κανω!!!)
Από ότι ξέρω στην Αθήνα υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση ωρομισθίων!Άκουσα ότι εξάντλησαν τον πίνακα Γ'.
Επίσης γνωρίζω άτομο που ήταν χαμηλά στον πίνακα Γ' και πήρε 12 ώρες μετά τις γιορτές.
-
Από ότι ξέρω στην Αθήνα υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση ωρομισθίων!Άκουσα ότι εξάντλησαν τον πίνακα Γ'.
Επίσης γνωρίζω άτομο που ήταν χαμηλά στον πίνακα Γ' και πήρε 12 ώρες μετά τις γιορτές.
Αναρρωτιέμαι πόσα άτομα θα έχει μετά το καλοκαίρι ο πίνακας
-
Από ότι ξέρω στην Αθήνα υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση ωρομισθίων!Άκουσα ότι εξάντλησαν τον πίνακα Γ'.
Επίσης γνωρίζω άτομο που ήταν χαμηλά στον πίνακα Γ' και πήρε 12 ώρες μετά τις γιορτές.
Αναρρωτιέμαι πόσα άτομα θα έχει μετά το καλοκαίρι ο πίνακας
-
Του χρόνου μάλλον δεν θα πάρουν κανένα από τον πίνακα Γ.Οπότε κομπλέ θα ναι η νέα επετηρίδα πληροφορικής.
-
Δε μπορούν όμως να το αφήσουν έτσι. Να γεμίζει επ'αόριστο ο πίνακας Γ...! :-\
-
Τί λέτε; Υπάρχει περίπτωση, δεδομένου ότι δεν έχει βγει η προκύρηξη για εμάς,
να μετρήσει η βάση του 5 που ισχύει τώρα και όχι του 5.5, για αυτούς που
έδωσαν ΑΣΕΠ το 2004;
Κάτι τέτοιο θα σήμαινε σημαντική προσαύξηση μορίων για την παραπάνω
κατηγορία στους ενιαίους πίνακες που θα βγουν το καλοκαίρι...
-
Τί λέτε; Υπάρχει περίπτωση, δεδομένου ότι δεν έχει βγει η προκύρηξη για εμάς,
να μετρήσει η βάση του 5 που ισχύει τώρα και όχι του 5.5, για αυτούς που
έδωσαν ΑΣΕΠ το 2004;
Κάτι τέτοιο θα σήμαινε σημαντική προσαύξηση μορίων για την παραπάνω
κατηγορία στους ενιαίους πίνακες που θα βγουν το καλοκαίρι...
Είναι εύκολο να γίνεις πιο σαφής?? :-\ Για ποια βάση του 5 και 5, μιλάς?
-
Μέχρι το 2006, στους διαγωνισμούς εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ ίσχυε η βάση του 5.5 σε κάθε αντικείμενο του διαγωνισμού.
Π.χ, στο παιδαγωγικό αντικείμενο, αν έγραφε κανείς κάτω του 5.5, θεωρείτο πως είναι αποτυχών στον διαγωνισμό.
Η βάση αυτή, έχει αλλάξει τώρα στο 5 και ρωτάω απλά αν πιστεύετε πως είναι δυνατόν να θεωρήσουν ως βάση το 5 και για
τον διαγωνισμό του 2004, μιας και δεν δίνουμε τώρα ΑΣΕΠ...
Είναι δυνατόν; Εεεεεεεε.......
-
Μέχρι το 2006, στους διαγωνισμούς εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ ίσχυε η βάση του 5.5 σε κάθε αντικείμενο του διαγωνισμού.
Π.χ, στο παιδαγωγικό αντικείμενο, αν έγραφε κανείς κάτω του 5.5, θεωρείτο πως είναι αποτυχών στον διαγωνισμό.
Η βάση αυτή, έχει αλλάξει τώρα στο 5 και ρωτάω απλά αν πιστεύετε πως είναι δυνατόν να θεωρήσουν ως βάση το 5 και για
τον διαγωνισμό του 2004, μιας και δεν δίνουμε τώρα ΑΣΕΠ...
Είναι δυνατόν; Εεεεεεεε.......
Αυτό που λες, μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας!!! Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση
-
Από φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ κυκλοφορεί η φήμη οτι πρόκειται να γίνει διαγωνισμός για ΠΕ19 & ΠΕ20 το Νοέμβριο του 2007, αφού θα έχουν πλήρη εικόνα για τις ελλείψεις τόσο στο ενιαίο λύκειο όσο κυρίως και στα επαγγελματικά λύκεια.Έχει κανείς την παραμικρή ιδέα???? Επίσης δημοσιεύτηκε η απόφαση για τους αποφοίτους κολλεγίων Πληροφορικής, σύμφωνα με την οποία θα μπορούν να διεκδικούν οι απόφοιτοί τους θέσεις δημοσίου. Και ρωτάω... πόσες σχολές πληροφορικής έχετε στη γειτονιά σας?????????????????????????????????????????? Που θα πάνε όλοι αυτοί?????????? Μπορούν να συγκριθούν με αποφοίτους ΤΕΙ κ ακόμη καλύτερα με αποφοίτους ΑΕΙ Πολυτεχνείων κτλ???????????
-
dia toy logou tou alithes...
http://www.forthnet.gr/templates/newsPosting.aspx?p=197061
-
Πολύ σωστός jetry.
-
Έλεος..Ποιός γράφει αυτούς τους νόμους και ακόμα χειρότερα ποιός βάζει την υπογραφή του;;
Αλήθεια, ποιος νόμος είναι αυτός και τι ακριβώς προβλέπει;
-
fermat Εσυ τι εχεις κανει παραπανω απο εμας των ΤΕΙ???Εσυ δηλαδη εισαι πιο αξιος/α απο καποιον που εχει τελειωσει ΤΕΙ?Επειδη εχεις τελειωσει ενα ΑΕΙ νομιζεις και ποιος εισαι?Δες λιγακι τον οδηγο σπουδων ενος ΤΕΙ πληροφορικης και συγκρινε...Τοτε θα καταλαβεις πολλα καθηγηταρα μου εσυ.ΑΞΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ,ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ.
-
Ολοι στόκοι ειμαστε,τουλαχιστο να ειμαστε ειληκρινεις να το λεμε ρε παιδια, ελεος,σε τι εισαστε καλυτεροι οι ΑΕΙ, αφου εμεις γινομαστε και προιστάμενοι και σας έχουμε από κατω όταν διοριστουμε,αν εισασταν καλυτεροι δε θα γινοταν ποτε αυτό,τι σημασια εχουν τα χαρτια μετραει η ποιοτητα του κάθε ατομου χωριστα,ο καθενας είναι μια διαφορετικη προσωπηκοτητα,αυτό εχει σημασια…ξυπνείστε!Οχι μονο ΠΕ20 και ΠΕ21 αλλα και ΠΕ22 χωράμε,γιατι οι ΠΕ4 ειναο 01,02,03,04;Εξαλου μπορουμε να αυξησουμε τις ωρες της πληροφορικης σε βαρος τους στη ββάθμια,να μπουμε και στο δημοτικο,στο νηπιαγωγειο,στα ΚΑΠΙ,δε χανομαστε συναδελφε,ειμαστε περιζίτητοι,θα το δεις!
-
κοιταξτε.. όπως έχουν γίνει τα πράγματα υπάρχουν πλέον ΤΕΙ που έχουν μπει πολύ δυναμικά στο χώρο και παρέχουν τα πάντα ώστε ένας συνειδητοποιημένος και μόνο απόφοιτος να είναι σε θέση να συναγωνιστεί έναν απόφοιτο ΑΕΙ για μια θέση. Άσχετοι υπάρχουν παντού.. είτε προέρχονται από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ. ΤΟ ζήτημα είναι ποιός αγαπάει πραγματικά το αντικείμενό του και δεν έχει πάψει λεπτό να ασχολείται μ'αυτό και εννοείται εκτός σχολής. Θυμάστε όλοι τα θέματα των πρώτων διαγωνισμών ΑΣΕΠ; Και μιλάω για το γνωστικό αντικείμενο... Πόσοι πτυχιούχοι ΑΕΙ κατάφεραν μόλις και μεταβίας να πιάσουν ένα 20 - 30 %;;;; Δυστυχώς πάρα πολλοί... Για ποιο λόγο;;; Γιατί όλοι αρέσκονται στα βασικά... στα βασικά που κάποια στιγμή θα τους οδηγήσουν στο δημοσιο-υπαλληλίκι (όχι βέβαια απαραίτητα στην εκπαίδευση!!) Ίσως ο τρόπος γραφής μου σε ένα από τα προηγούμενα posts μου δείχνει οτι είμαι απόφοιτη ΑΕΙ αλλά συμβαίνει το αντίθετο. Έχω τελειώσει ΤΕΙ , είμαι περίφανη που το λέω, και μάλλιστα καθαρά πληροφορικής (όχι βιομηχανικές πληροφορικές , διοίκησης πληροφοριών και ένα κάρο άλλες τέτοιες χαζομάρες...) Στην ουσία κ εγώ διαχωρίζω τα ΤΕΙ σε δύο κατηγορίες... Μπορείτε να μου βρείτε πολλά ΤΕΙ οπου σε ένα από τα μαθήματα δικτύων διδάσκεται και μάλλιστα στα αγγλικά το βιβλίο της Cisco Top-Down Network Design??? Γιατί λοιπόν να μην μπορώ να συναγωνιστώ έναν απόφοιτο ΑΕΙ στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο;; Τα ταμπελάκια σαφώς και υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν. Το θέμα είναι να ξεχωρίσουμε τι κρύβουν αυτά και για ποιό λόγο. Άρα λοιπόν δεν μπορεί κανείς να ξέρει ποιός διάβασε πιο πολύ και ποιός τελείωσε τη σχολή του "με το ζόρι". Όλοι αυτοί οι Πληροφορικάριοι απόφοιτοι ΤΕΙ που περάσανε στον ΑΣΕΠ , περάσανε επειδή ήταν ανάδρομος ο Ερμής και άφησε εκτός αυτούς των ΑΕΙ;;; Ας σοβαρευτούμε...
Τώρα όσον αφορά τα λεγόμενα "κολέγια" και το νέο νόμο για τους αποφοίτους των, θα πω ένα μόνο πράγμα... Από πέρισυ διδάσκω σε τέτοιο "τρελοκομείο" και 2 ολόκληρα εξάμην , στο μάθημά που έχω αναλάβει, διδάσκω Word... Έλεος δηλαδή. Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!!!!
ΜΕ ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΗ;;;;;;;
ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΥΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ;;;;;
άδικο έχω;;; πραγματικά θέλω και τις δικές σας απόψεις
-
Θα συμφωνήσω με τους dinos και jetry στο ότι διάκριση μεταξύ των σχολών ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι πέρα για πέρα ανόητη. Και στους μεν και στους δε οι γνώσεις που δίνονται είναι ελλειπείς με πάρα πολλά πασαλήματα. Πολλοί απόφοιτοι και των δύο σχολών δεν γνωρίζουν ούτε αυτά που διδαχτήκανε. Τώρα από εκεί και πέρα το ενδιαφέρον του καθενός ήταν διαφορετικό και γι' αυτό κάποιοι τραβήξανε μπροστά και κάποιοι άλλοι μείνανε σχεδόν στάσιμοι. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να δείξει αν οι ΠΕ19 είναι καλύτεροι ή κουραστήκανε πιο πολύ από τους ΠΕ 20.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε συνάδελφοι ότι ο διαχωρισμός μιας επιστήμης σε θεωρία(ΑΕΙ) και πράξη(ΤΕΙ) είναι πέρα για πέρα αντιεπιστημονική. Δεν θα επρέπε να υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός. Και εδώ μπαίνει το μεγάλο ερώτημα: Ποιους εξυπηρετεί αυτός ο διαχωρισμός; Και η απάντηση κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ότι εξυπηρετεί τους μεγαλοεργοδότες που θέλουνε φτηνό, μισοκαταρτισμένο εργατικό δυναμικό. Εργαζόμενους με μισοδικαιώματα, με ωράριο λάστιχο όπου με ευκολία θα τους ξεζουμίζουνε για να αυγατένουν οι κύριοι αυτοί τα κέρδη τους. Άρα λοιπόν και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δούμε το θέμα ταξικά για να βγάλουμε ουσιαστικά συμπεράσματα. Γιατί εμείς συνάδελφοι(οι εργαζόμενοι) δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα αν τα κέρδη των μεγάλων αυξάνονται ή μειώνονται.
Μ' αυτό τον τρόπο τοποθετούμε και σε ένα άλλο θέμα που συζητιέται στο forum εδώ και πολύ καιρό. Ας αφήσουμε τους διαχωρισμούς και τα προεδρικά διατάγματα και τα δικαστήρια και, και, και... για αυτούς που τα ψηφίσανε και εμείς όλοι μαζί να ενωθούμε παλεύοντας για μια καλύτερη παιδεία δημόσια και δωρεάν για όλους, για ένα καλύτερο Πανεπιστήμιο χωρίς διαχωρισμούς και με επαγγελματικά δικαιώματα για όλους. Για μία Εκπαίδευση με επιστημονική προσέγγιση και με σεβασμό στο έργο των Δασκάλων και των Καθηγητών που πρέπει να αφιερώνονται αποκλειστικά στα παιδιά μας, για να πάει η επόμενη γενιά ένα σκαλοπάτι παραπάνω και να μην έρθουν και χειρότερες μέρες πισωγυρίσματος και οπισθοχώρησης.
-
Η "Διαφωνία" για το ποιοί είναι καλύτερα καταρτισμένοι στο τομέα της πληροφορικής δεν έχει θέση σε αυτό το φόρουμ κ σας παρακαλώ να μην τη συνεχίσουμε...
Είναι πρόβλημα που συναντάται σε άλλους τομείς(πχ ιδιωτικό τομεα κτλ..)
Στη συγκεκριμένη περίπτωση,δηλαδή στην εκπαίδευση κ εγώ που έχω αποφοιτήσει απο ΑΕΙ κ ένα παιδί που έχει αποφοιτήσει από ένα ΤΕΙ έχουμε και οι 2 τα ίδια προσόντα..Δηλαδή ΤΙΠΟΤΑ!!!!
Είμαστε χωρίς κανένα ίχνος παιδαγωγικής κατάρτισης κ προσανατολισμού.
Λοιπόν λύστε τις διαφορές αυτές αλλού.
Εκπαιδευτικοί δεν είμαστε ούτε οι μεν ούτε οι δε και για αυτό φταίνε άλλοι....
-
http://www.ifd.gr/Eggrafa/OldYpomnFinal.pdf
Τ' ειν' τούτο πάλι!!!????
-
http://www.ifd.gr/Eggrafa/OldYpomnFinal.pdf
Τ' ειν' τούτο πάλι!!!????
Αν πρόσεξες έχει ημερομηνία 2005 και αφορά την απόρριψη των Μειωμένων προσόντων Πληροφορικής από τον κλάδο της Πληροφορικής. Μην ανησυχείς τον κόσμο άδικα. Έχουμε άλλα πιο φλέγοντα ζητήματα
-
http://www.ifd.gr/Eggrafa/OldYpomnFinal.pdf
Τ' ειν' τούτο πάλι!!!????
Αν πρόσεξες έχει ημερομηνία 2005 και αφορά την απόρριψη των Μειωμένων προσόντων Πληροφορικής από τον κλάδο της Πληροφορικής. Μην ανησυχείς τον κόσμο άδικα. Έχουμε άλλα πιο φλέγοντα ζητήματα
Sorry αλλά μήπως την έχεις δει κάπως?? Χαλάρωσε..
Την είδα την ημερομηνία και διάβασα καλά το κείμενο. Απλά έκανα post από περιέργεια γιατί πρώτη φορά το διάβασα και θα θελα να μάθω δυο τρία πράγματα παραπάνω...
Δεν είχα πρόθεση να "ανησυχήσω τον κόσμο" και μάλιστα "άδικα" αλλά αν δεν ξέρεις το παρελθόν δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις το μέλλον...
To φλέγον ζήτημα δεν είναι πως θα χωθείς στο δημόσιο αλλά να ξέρεις πρώτα τι σου γίνεται , να ξέρεις τις εξελίξεις και να αγωνιστείς άξια για μια θέση..
Φιλικά Jetry...
-
http://www.ifd.gr/Eggrafa/OldYpomnFinal.pdf
Τ' ειν' τούτο πάλι!!!????
Αν πρόσεξες έχει ημερομηνία 2005 και αφορά την απόρριψη των Μειωμένων προσόντων Πληροφορικής από τον κλάδο της Πληροφορικής. Μην ανησυχείς τον κόσμο άδικα. Έχουμε άλλα πιο φλέγοντα ζητήματα
Sorry αλλά μήπως την έχεις δει κάπως?? Χαλάρωσε..
Την είδα την ημερομηνία και διάβασα καλά το κείμενο. Απλά έκανα post από περιέργεια γιατί πρώτη φορά το διάβασα και θα θελα να μάθω δυο τρία πράγματα παραπάνω...
Δεν είχα πρόθεση να "ανησυχήσω τον κόσμο" και μάλιστα "άδικα" αλλά αν δεν ξέρεις το παρελθόν δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις το μέλλον...
To φλέγον ζήτημα δεν είναι πως θα χωθείς στο δημόσιο αλλά να ξέρεις πρώτα τι σου γίνεται , να ξέρεις τις εξελίξεις και να αγωνιστείς άξια για μια θέση..
Φιλικά Jetry...
Συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τις ανησυχίες σου... Αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι "δεν την έχω δει καθόλου".
Φιλικά
Γιώργος
-
Υπάρχει κάτι νεότερο για την προκήρυξη ΑΣΕΠ αν βγει και πότε για ΠΕ-19 και ΠΕ-20;
-
jetry, στόχος μας ως εκπαιδευτικοί είναι να ανεβάσουμε τους μαθητές μας και όχι τους εαυτούς μας. Όλοι οι εκπαιδευτικοί σε ένα κοινό γραφείο κάθονται. Ας μη δημιουργούμε θέματα κοινωνικής ανισότητας. Ας αφήσουμε το θέμα της προκήρυξης όπως είναι και να απαντάμε μόνο σε αυτό. Οι διακρίσεις αλλού.
-
sorry αλλά δε μπορώ να καταλάβω το σχόλιό σου. αν θες γίνε πιο συγκεκριμένος / συγκεκριμένη...
Πάντως ένας καθηγητής δεν μπορεί να ανεβάσει τους μαθητές του αν κοιμάται όρθιος...
Το σίγουρο είναι οτι υπάρχουν καθηγητές και καθηγητές... όλοι στην ίδια θέση κάθονται αλλά αλοίμονο αν όλοι ήταν ίδιοι!! Θα χαμε καεί!!
-
κοιταξτε.. όπως έχουν γίνει τα πράγματα υπάρχουν πλέον ΤΕΙ που έχουν μπει πολύ δυναμικά στο χώρο και παρέχουν τα πάντα ώστε ένας συνειδητοποιημένος και μόνο απόφοιτος να είναι σε θέση να συναγωνιστεί έναν απόφοιτο ΑΕΙ για μια θέση. Άσχετοι υπάρχουν παντού.. είτε προέρχονται από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ. ΤΟ ζήτημα είναι ποιός αγαπάει πραγματικά το αντικείμενό του και δεν έχει πάψει λεπτό να ασχολείται μ'αυτό και εννοείται εκτός σχολής.
Έχω τελειώσει ΤΕΙ , είμαι περίφανη που το λέω, και μάλλιστα καθαρά πληροφορικής (όχι βιομηχανικές πληροφορικές , διοίκησης πληροφοριών και ένα κάρο άλλες τέτοιες χαζομάρες...) Στην ουσία κ εγώ διαχωρίζω τα ΤΕΙ σε δύο κατηγορίες...
Μπορείτε να μου βρείτε πολλά ΤΕΙ οπου σε ένα από τα μαθήματα δικτύων διδάσκεται και μάλλιστα στα αγγλικά το βιβλίο της Cisco Top-Down Network Design???
Θα γίνω πιο συγκεκριμένος!! ("το συγκεκριμένη" δε θα το σχολιάσω, γιατί πιστεύω δεν πρόσεξες το σηματάκι κάτω από τη λέξη "φύλο", αριστερά σου)
Λοιπόν στην αρχή φαίνεται ότι βρίσκεις παντού άσχετους (και στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ). Συμφωνώ.
Υπάρχουν όμως καθηγητές με ζήλο. Είναι θέμα χαρακτήρα, δεν είναι θέμα αν πήγε ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή οτιδήποτέ άλλο!!
Σε κάποιο σημείο, πετάς τη λέξη "χαζομάρες" για τμήματα τα οποία μπορεί να είναι ανώτερα και από το δικό σου σε ορισμένα επίπεδα!!
Σκέψου μόνο να μην έγραφες καλά σε ένα μάθημα στις εξετάσεις εισαγωγής και να ήσουν και συ φοιτήτρια ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ "ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ"..!!!!!! (Όπως τις αποκαλείς)
Θίγεις όλους τους αποφοίτους (..και φοιτητές) της σχολής μου και άλλων 10 σχολών. Σε παρακαλώ λίγος σεβασμός. Όχι μόνο από σενα, αλλά και από άλλους.. >:(
Τέλος, ένα βιβλίο στα αγγλικά δεν κάνει τη διαφορά.. Εγώ σου λέω ότι τα δίκτυα (μπορεί) να τα ξέρω και καλύτερα από σένα, γιατί τα διάβασα στην Ελληνική γλώσσα! (γιατί ίσως να έκανες κάποια λαθάκια στη μετάφραση.. ;D)
//Επαναλαμβάνω το θέμα μπορούμε να το συζητήσουμε στο ανάλογο topic.
-
1. Θα γίνω πιο συγκεκριμένος!! ("το συγκεκριμένη" δε θα το σχολιάσω, γιατί πιστεύω δεν πρόσεξες το σηματάκι κάτω από τη λέξη "φύλο", αριστερά σου)
Λοιπόν στην αρχή φαίνεται ότι βρίσκεις παντού άσχετους (και στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ). Συμφωνώ.
Υπάρχουν όμως καθηγητές με ζήλο. Είναι θέμα χαρακτήρα, δεν είναι θέμα αν πήγε ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή οτιδήποτέ άλλο!!
Σε κάποιο σημείο, πετάς τη λέξη 2."χαζομάρες" για τμήματα τα οποία μπορεί να είναι ανώτερα και από το δικό σου σε ορισμένα επίπεδα!!
3.Σκέψου μόνο να μην έγραφες καλά σε ένα μάθημα στις εξετάσεις εισαγωγής και να ήσουν και συ φοιτήτρια ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ "ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ"..!!!!!! (Όπως τις αποκαλείς)
4.Θίγεις όλους τους αποφοίτους (..και φοιτητές) της σχολής μου και άλλων 10 σχολών. Σε παρακαλώ λίγος σεβασμός. Όχι μόνο από σενα, αλλά και από άλλους.. >:(
Τέλος, ένα βιβλίο στα αγγλικά δεν κάνει τη διαφορά.. 5. Εγώ σου λέω ότι τα δίκτυα (μπορεί) να τα ξέρω και καλύτερα από σένα, γιατί τα διάβασα στην Ελληνική γλώσσα! (γιατί ίσως να έκανες κάποια λαθάκια στη μετάφραση.. ;D)
//Επαναλαμβάνω το θέμα μπορούμε να το συζητήσουμε στο ανάλογο topic.
1.Δεν είχα καμία πρόθεση να σε θίξω όπως εσύ νομίζεις
2. Αν κρίνω από το πρόγραμμα σπουδών μερικών σχολών (βλέπε Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών , Τμήμα Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας , Τμήμα
-
jetry
Σε ποιό τμήμα είσαι?
εγώ στο τμήμα Πληροφορικής του ΑΤΕΙΘ...απο τους τελειόφοιτους..εδώ κ ένα χρόνο!!!Δύσκολη σχολή πανάθεμά την....
-
arsenloopen δυστυχώς εδώ και καιρό είμαι πτυχιούχος και όχι φοιτήτρια!!
Τελείωσα Πληροφορική και Τεχνολογία Υπολογιστών και κάνω μεταπτυχιακό Ιατρικής Πληροφορικής
Σαφώς και η σχολή σου όπως και η αντίστοιχη των Αθηνών είναι πολύ δύσκολη!!!
Όσο για αυτά που θεωρώ "χαζομάρες" δεν είπα οτι δεν ανήκουν στην επιστήμη της πληροφορικής.. είπα απλά οτι δεν μπορούν οι απόφοιτοί τους να αποροφηθούν εκ των πραγμάτων στην εκπαίδευση!!
Σχετικά με την προκύρηξη, τα μεγάλα φροντιστήρια έχουν αρχίσει τμήματα προετοιμασίας για εκπαιδευτικούς τεχνικών μαθημάτων και λένε οτι η προκύρηξη θα βγει λίγο πριν τις εκλογές..
-
δηλαδη θα βγει το Σεπτεμβριο? θα εχει και για πληροφορικη?
-
δηλαδη θα βγει το Σεπτεμβριο? θα εχει και για πληροφορικη?
Και να εχει, θα ειναι λίγες οι θεσεις
-
κοιταξτε.. όπως έχουν γίνει τα πράγματα υπάρχουν πλέον ΤΕΙ που έχουν μπει πολύ δυναμικά στο χώρο και παρέχουν τα πάντα ώστε ένας συνειδητοποιημένος και μόνο απόφοιτος να είναι σε θέση να συναγωνιστεί έναν απόφοιτο ΑΕΙ για μια θέση. Άσχετοι υπάρχουν παντού.. είτε προέρχονται από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ. ΤΟ ζήτημα είναι ποιός αγαπάει πραγματικά το αντικείμενό του και δεν έχει πάψει λεπτό να ασχολείται μ'αυτό και εννοείται εκτός σχολής. Θυμάστε όλοι τα θέματα των πρώτων διαγωνισμών ΑΣΕΠ; Και μιλάω για το γνωστικό αντικείμενο... Πόσοι πτυχιούχοι ΑΕΙ κατάφεραν μόλις και μεταβίας να πιάσουν ένα 20 - 30 %;;;; Δυστυχώς πάρα πολλοί... Για ποιο λόγο;;; Γιατί όλοι αρέσκονται στα βασικά... στα βασικά που κάποια στιγμή θα τους οδηγήσουν στο δημοσιο-υπαλληλίκι (όχι βέβαια απαραίτητα στην εκπαίδευση!!) Ίσως ο τρόπος γραφής μου σε ένα από τα προηγούμενα posts μου δείχνει οτι είμαι απόφοιτη ΑΕΙ αλλά συμβαίνει το αντίθετο. Έχω τελειώσει ΤΕΙ , είμαι περίφανη που το λέω, και μάλλιστα καθαρά πληροφορικής (όχι βιομηχανικές πληροφορικές , διοίκησης πληροφοριών και ένα κάρο άλλες τέτοιες χαζομάρες...) Στην ουσία κ εγώ διαχωρίζω τα ΤΕΙ σε δύο κατηγορίες... Μπορείτε να μου βρείτε πολλά ΤΕΙ οπου σε ένα από τα μαθήματα δικτύων διδάσκεται και μάλλιστα στα αγγλικά το βιβλίο της Cisco Top-Down Network Design??? Γιατί λοιπόν να μην μπορώ να συναγωνιστώ έναν απόφοιτο ΑΕΙ στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο;; Τα ταμπελάκια σαφώς και υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν. Το θέμα είναι να ξεχωρίσουμε τι κρύβουν αυτά και για ποιό λόγο. Άρα λοιπόν δεν μπορεί κανείς να ξέρει ποιός διάβασε πιο πολύ και ποιός τελείωσε τη σχολή του "με το ζόρι". Όλοι αυτοί οι Πληροφορικάριοι απόφοιτοι ΤΕΙ που περάσανε στον ΑΣΕΠ , περάσανε επειδή ήταν ανάδρομος ο Ερμής και άφησε εκτός αυτούς των ΑΕΙ;;; Ας σοβαρευτούμε...
Τώρα όσον αφορά τα λεγόμενα "κολέγια" και το νέο νόμο για τους αποφοίτους των, θα πω ένα μόνο πράγμα... Από πέρισυ διδάσκω σε τέτοιο "τρελοκομείο" και 2 ολόκληρα εξάμην , στο μάθημά που έχω αναλάβει, διδάσκω Word... Έλεος δηλαδή. Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!!!!
ΜΕ ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΗ;;;;;;;
ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΥΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ;;;;;
άδικο έχω;;; πραγματικά θέλω και τις δικές σας απόψεις
Προς jetry
Έκανα αρκετή υπομονή αλλά θα σου απαντήσω γιατί έχεις παρεκτραπεί! Θα σε παρακαλούσα να σκέφτεσαι πολύ πριν βάλεις τα δάχτυλά σου στο πληκτρολόγιο και να γράφεις βλακείες του τυπου : αυτές όλες οι σχολές = χαζομάρες
ή βιομηχανικές πληροφορικές , διαχείρηση πληροφοριών κλπ... απαξιώνοντάς κόσμο , καθηγητές , αποφοίτους και πάει λέγοντας!
Μια ματιά στα προγράμματα σπουδών θα σε πείσει! Αλλά ούτε και αυτό είσαι διατειμένη να κάνεις! Απλά εκτοξεύεις ρουκέτες!
Και τέλος , λες , ότι την γνώμη σου εκφράζεις , δεν ειναι δικό σου πρόβλημα αν θίγεται κάποιος...
Αν πω και εγώ τη γνώμη μου , και σε σκυλοβρίσω , εσύ δεν θα θιχτείς?
Το θέμα σε αυτό το topic είναι η προκύρηξη ΑΣΕΠ και όχι οι προσωπικές σου επιθέσεις και απόψεις για σχολές ΠΕ20
Πάντως με έχει ενοχλήσει πολύ η συμπεριφορά σου και θα σε παρακαλούσα να ανακαλέσεις γιατί δεν τιμάς την επιστήμη της Πληροφορικής την οποία λές οτι πρεσβεύεις "καθαρά"! Εμείς οι απόφοιτοι των "μη καθαρών" σχολών Πληροφορικής , είμαστε εδώ!
Και θα είμαστε! Μου θυμίζεις επεκτατική πολιτική της γείτονα...
Όλα δικά σας και τα μελλοντικά...πάλι δικά σας!
Δεν πάει έτσι όμως...
-
Σχετικά με την προκύρηξη, τα μεγάλα φροντιστήρια έχουν αρχίσει τμήματα προετοιμασίας για εκπαιδευτικούς τεχνικών μαθημάτων και λένε οτι η προκύρηξη θα βγει λίγο πριν τις εκλογές..
Πραγματικά αν και θέλω να το πιστέψω... το θεωρώ μάλλον απίθανο!!!
Καταρχήν δεν υπάρχει καμία πίεση στο υπουργείο... (Φανταστείται τί θα γινόταν αν δεν έκανε διαγωνισμό για κάποιες άλλες ειδικότητες!!! )
Επίσης τα "μεγάλα" φροντιστήρια πρέπει να βρούν τρόπους για να έχουν πελάτες..... και οι αόριστες - ανεπίσημες που υποστηρίζουν μάλλον αυτο το σκοπό εξυπηρετούν!
Μακάρι, αλλά για ραδιο αρβύλα μου ακούγεται!
Και όσο για τις θέσεις έχει απόλυτο δίκιο ο geok_salonika. Τα νούμερα των παρελθόντων ετών δεν θα τα δούμε μάλλον ποτέ (και όχι μόνο για την πληροφορική)
-
Προς jetry
Έκανα αρκετή υπομονή αλλά θα σου απαντήσω γιατί έχεις παρεκτραπεί! Θα σε παρακαλούσα να σκέφτεσαι πολύ πριν βάλεις τα δάχτυλά σου στο πληκτρολόγιο και να γράφεις βλακείες του τυπου : αυτές όλες οι σχολές = χαζομάρες
To κράτος ιδρύει σχολές κ τμήματα γιατί κάπου πρέπει να μπούνε όλοι αυτοι εκεί έξω... Αυτό δε σημαίνει πως τα τμήματα αυτά είναι ικανά να καταρτίσουν πληροφορικάριους που θα ασχοληθούν στην εκπαίδευση... Μπορεί να απορροφηθούν αλλού αλλά όχι στην εκπαίδευση... Και θα φανεί και στους επόμενους διαγωνισμούς οπου το ποσοστό επιτυχόντων θα είναι πολύ μικρό (δε μιλάω για διορισθέντες.. απλά επιτυχόντες...) Ο πήχυς έχει ανέβει πολύ και όταν από τα 60 μαθήματα πχ που έχει μια σχολή "Πληροφορικής" τα 20 μόνο είναι καθαρά γνωστικού πληροφορικής , και απο αυτά τα μισά διδάσκονται όπως πρέπει , σαφώς και ένας απόφοιτος αν δεν ασχοληθεί πάρα μα πάρα πολύ από μόνος του είναι αδύνατο να μπορέσει να ανταπεξέλθει. Ξαναλέω διδάσκω σε τέτοιο ΤΕΙ και επικρατεί μαύρο χάλι... Τώρα αν κάποιους δεν τους συμφέρει να ακούγονται αυτά... λυπάμαι!!!
βιομηχανικές πληροφορικές , διαχείρηση πληροφοριών κλπ... απαξιώνοντάς κόσμο , καθηγητές , αποφοίτους και πάει λέγοντας!
Μια ματιά στα προγράμματα σπουδών θα σε πείσει! Αλλά ούτε και αυτό είσαι διατειμένη να κάνεις! Απλά εκτοξεύεις ρουκέτες!
Επιδή ακριβώς ξέρω πολύ καλά τα προγράμματα σπουδών, μιλάω.. Εσύ έχεις ανοίξει ποτέ πρόγραμμα σπουδών?? Και αν πρόσεχες λίγο τι έχω αναφέρει θα έβλεπες οτι μιλάω με αποδείξεις αναφέροντας πολλά από τα μαθήματα που διδάσκουν σε σχολές "Πληροφορικής". Θες να συγκρίνουμε?? Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα...[Άρα λοιπόν ρίξε καλύτερα εσύ μια πιο προσεκτική ματιά..
Και τέλος , λες , ότι την γνώμη σου εκφράζεις , δεν ειναι δικό σου πρόβλημα αν θίγεται κάποιος...
Αν πω και εγώ τη γνώμη μου , και σε σκυλοβρίσω , εσύ δεν θα θιχτείς?
Ξέρεις πολλοί το μόνο όπλο που έχουν είναι η γλώσσα... Τόση ώρα δε βλέπω να λες τη γνώμη σου παρά να προσπαθείς να μου την πεις... Αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερες...
Το θέμα σε αυτό το topic είναι η προκύρηξη ΑΣΕΠ και όχι οι προσωπικές σου επιθέσεις και απόψεις για σχολές ΠΕ20
Νομίζω οτι δέχομαι επίθεση κ όχι οτι κάνω... Η αλήθεια πονάει συμφωνώ
Πάντως με έχει ενοχλήσει πολύ η συμπεριφορά σου και θα σε παρακαλούσα να ανακαλέσεις γιατί δεν τιμάς την επιστήμη της Πληροφορικής την οποία λές οτι πρεσβεύεις "καθαρά"! Εμείς οι απόφοιτοι των "μη καθαρών" σχολών Πληροφορικής , είμαστε εδώ!
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Και θα είμαστε! Μου θυμίζεις επεκτατική πολιτική της γείτονα...
Όλα δικά σας και τα μελλοντικά...πάλι δικά σας!
Δεν πάει έτσι όμως...
-
cpap έχεις απόλυτο δίκιο γι'αυτά που λες... Έτσι λέει η λογική
Από γνωστό μου που δουλεύει μέσα στο ΥΠΕΠΘ έχω μάθει οτι μόλις ξεκαθαρίσουν οι θέσεις και τα κενά ειδικά στα τεχνικά λύκεια θα βγεί η προκύρηξη αλλά τα άτομα θα είναι πολύ λίγα..(
-
Είχα μιλήσει τις περασμένες ημέρες με γνωστό φροντιστήριο που κάνει μαθήματα για ΑΣΕΠ και μου είπε για τις κατηγορίες ΠΕ-19 και ΠΕ-20 δε γνωρίζουν τίποτα προς το παρόν.Επίσης μου ανέφεραν ότι κάποιοι καθηγητές που δίδασκαν σε ΤΕΕ έχουν μεταφερθεί και διδάσκουν τώρα Πληροφορική σε Τεχνικά Λύκεια και συνεπώς δεν θα υπάρχουν πολλές κενές θέσεις στο επόμενο ΑΣΕΠ.Επίσης ότι την προκήρυξη την περίμεναν μαζί με τις άλλες ειδικότητες π.χ μαθηματικούς,φυσικούς αλλά για κάποιο λόγο δε βγήκε.Ακόμα ότι ακούγεται για πριν ή μετά τις εθνικές εκλογές θα βγει η προκήρυξη για εμάς με αρκετά μειωμένες θέσεις.
-
Ακόμα ότι ακούγεται για πριν ή μετά τις εθνικές εκλογές θα βγει η προκήρυξη για εμάς με αρκετά μειωμένες θέσεις.
Μέτα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση...
Κανένας δεν έχει διάθεση να κάνει τίποτα και ας μη γελιόμαστε... η κατασταση ειναι περίεργη!
Στο υπουργείο από όσο γνωρίζω δεν το σκεφτονται καν για ΑΣΕΠ !Αν το κανει πριν το 2009 θα γίνει μόνο και μόνο για πολιτικούς λόγους . Αλλα ρε παιδιά αφου όλοι καθομαστε και υπομένουμε στωικά την κατασταση.... ποια η πίεση;
Εν κατακλείδη, ΑΣΕΠ 2009 , διορισμοι 2009-2010 , λίγες θέσεις και πολλοι υπεραριθμοι.... (Αν δεν υπαρξει στροφή των μαθητών στα ΕΠΑΛ , κάτι που δεν το στηρίζει το Υπουργείο και δεν το θέλει ούτε η ΟΛΜΕ, δεν υπαρχει μέλλον!)
Ειναι δυνατόν να μην υπάρχει η παραμικρή επίσημη πληροφόρηση από το ΥΠΕΠΘ και να θεωρούμε πηγές πληροφόρησης τα φροντιστήρια;