Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: rozy4 στις Μαΐου 14, 2008, 06:09:54 pm
-
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8514l.php
απο τα πλεον τραγελαφικα και ....φυσικα κομματικα που συμβαινουν στο χωρο μας.
καποτε πρεπει να σταματησει...
μπραβο στους 9 που βασταν τις Θερμοπυλες!
ντροπη σε αυτους που υπεγραψαν τις μεταθεσεις.
μηπως πρεπει καποια στιγμη να λεγονται και τα ονοματα αυτων που βαζουν φαρδια πλατια την τζιφρα τους;;;
-
καταπληκτική και η φωτογραφία!!!
-
Το διάβασα κι εγώ αυτό και μου σηκώθηκε η τρίχα!!!Αν είναι δυνατόν!!!Πως να νιώσουν δηλαδή αυτοί οι άνθρωποι??Με τι κέφι να σηκώνονται κάθε πρωί να διδάξουν?Ειδικά η μητέρα 2 παιδιών που είναι μακριά τους...Το σύστημα πάσχει και πάσχει σοβαρά.Τα ρουσφέτια και οι αδικίες πάνε σύννεφο,τόσο μεταξύ των αδιόριστων που προσπαθούν να διοριστούν όσο και μεταξύ των διορισμένων που προσπαθούν να επιτύχουν καλύτερη τοποθέτηση.Πάντα ευνοούνται οι έχοντες "μπάρμπα στην Κορώνη" εις βάρος των άλλων...δεν ξέρω ρε παιδιά,είμαι βέβαια έξω απ'το χορό καθ'ότι δεν έχω μέσο,αλλά ακόμη κι αν είχα,τουλάχιστον με τα μυαλά που έχω τώρα,θα ντρεπόμουν να το χρησιμοποιήσω αν η αδικία ήταν τόσο κατάφωρη!!!Αιδώς Αργείοι!!!Η έννοια της αιδούς έχει εκλείψει από όλους αυτούς τους ανθρώπους...
-
καταπληκτική και η φωτογραφία!!!
Συμφωνώ απολύτως...Αυτό είναι που λένε 1 εικόνα=1000 λέξεις!!!
-
καταπληκτική και η φωτογραφία!!!
εχεις δικιο και για να μην ξεχασω την εκανα φοντο στον υπολογιστη μου.ετσι σαν φορο τιμης....
-
Πράγματι καταπληκτική η φωτογραφία και χίλια μπράβο στους συναδέλφους που πραγματικά υπηρετουν στο νησί!!!!!
-
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=6016.0
-
Αν η κατάσταση έφτασε σε αυτό το χάλι , είναι γιατί εμείς (οι μεγαλύτεροι) πάψαμε να μιλάμε και να χτυπάμε το άδικο , κάθε φορά που το αντιλαμβανόμασταν ! Η μεγάλη οπισθοδρόμηση για πολλά πράγματα , όπως και αυτό , συνέβη στην πατρίδα μετά από τη ηλίθιο σύνθημα του 1982 :
'' Ο λαός στην εξουσία ''
Πραγματικά , όλοι μας πιστέψαμε (είμασταν τότε 22 - 23 χρονών) ότι με τον ... σοσιαλισμό στην κυβέρνηση δεν χρειάζονταν πια να παλεύει κανείς για τίποτα , διότι εκεί ψηλά κάποιοι που διέπονταν από τα σοσιαλιστικά ιδεώδη , θα φρόντιζαν να εξαλειφθούν όλες οι αδικίες και στη χώρα θα ανέτειλλε η αξιοκρατία και η δικαιοσύνη. Αυτή μας η αποστροφή(ή σιωπή) προς τα κοινά σε συνδυασμό με την επικράτηση των κομματικών και καιροσκοπικών στοιχείων είχε ως αποτέλεσμα να θεσπιστούν μελάλες και άδικες ρυθμίσεις ή διατάγματα (βλέπε μόρια για ανάγκες υπηρεσίας , κάτι που αποτελεί την μεγαλύτερη παπαρολογία του συνδικαλιστικού παραλογισμού ) και που δυστυχώς θα το πληρώσουν οι νέοι συνάδελφοι, μια και δε βλέπω την ηγεσία να αντιλαμβάνεται το μέγεθος αυτής της βλακείας , αφού εξυπηρετεί τα ρουσφετολογικά συμφέροντα και των ιδίων.
Τέλος πάντων , ο μόνος τρόπος για να αλλάξει κάτι είναι να φωνάζουμε προς κάθε κατεύθυνση και να δείχνουμε αυτή την τρανταχτή ανισότητα , όπως και κάθε άλλη αδικία και να απαιτούμε , όπως μπορεί ο καθένας , να εξαλειφθεί .Γενικά ως λαός ανεχόμαστε την αδικία σε πολλά πράγματα , ενώ είμαστε έτοιμοι να ξεσηκωθούμε για ανοησίες και παραλογισμούς (ταυτότητες , εκκλησιαστική περιουσία , χρέη ποδοσφαιρικών σωματείων κλπ). Αλλά αυτό πρέπει να αλλάξει και θα αλλάξει .
Σε λίγα χρόνια οι μισθωτοί θα αποτελούν την πιο εξαθλιωμένη κοινωνική ομάδα με πρωταγωνιστές τους εκπαιδευτικούς.
Αλλά τότε , τι στο διάβολο , θα αρχίσουν οι υπάλληλοι να μιλούν και να διεκδικούν. Μόνο έτσι είναι δυνατόν κάποιος να ακούσει.Αν ακούσει βέβαια και δε χρειαστεί να ξεχυθούν εκατομμύρια ανθρώπων στους δρόμους. Λυπάμαι μόνο γιατί έχω παιδί και δεν ξέρω αν θα μπορέσει να ζήσει έστω μια μέρα με γαλήνη και αισιοδοξία σε αυτή τη χώρα. Γιατί τη νέα γενιά τη φορτώσαμε με αβάσταχτα χρέη και πρέπει κάποια στιγμή να ζητήσουμε από αυτήν τουλάχιστον μια συγνώμη. Αλλά δε βλέπω κανέναν να συνειδητοποιεί το κακό που έχει γίνει.
Μπάμπης
-
δείτε και αυτό http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8515d.php
-
μια λέξη αρκεί νομίζω.......απλά ξεφτίλα.....αντε και μια δεύτερη..ντροπή....αλλά αν κάποιος δεν έχει αξιοπρέπεια καλή μου shania.....πως να νιώσει ντροπή.....?????????????????
-
Πραγματικα οταν διαβασα το αρθρο το εστειλα με e-mail σε ολους τους διορισμενους φιλους μου στην εκπαιδευση ως τελος μιας ατερμονης συζητησης περι του αδιαβλητου του ΑΣΕΠ.Ολοι αυτοι στο υπουργειο θα επρεπε να ντρεπονται και μονο για την απαντηση που εστειλαν σε αυτους που μενουν στον Αι Στρατη και κρατουν την '' τιμη'' ενος υπουργειου που θεωρει οτι αναδιοργανωνεται με εξαγγελιες?? ΝΤΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ και ξερουμε καλα ποιοι ειναι [ διευθυντες και υπαλληλισκοι στις Δ/θμιες και στα αντιστοιχα γραφεια "αρμοδιοτητων" του υπουργειου Παιδειας ], οι οποιοι κοβουν και ραβουν με τα μετρα τους τα ονειρα ολοκληρων οικογενειων.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜ
-
Μπορω να καταλάβω απόλυτα το γεγονός ότι ο καθένας κοιτάζει το συμφέρον του και προσπαθεί να κάνει το καλύτερο για τον εαυτό του...αυτό συμβαίνει σε όλους τους τομείς και γενικότερα...
Το ίδιο άλλωστε συμβαίνει σε πολλά ακόμα παρακλάδια της εκπαίδευσης...χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ΠΔΣ όπως πιστεύω θα συμφωνήσετε..και όποιος πει ότι δεν θα χρησιμοποιούσ το "μέσον" του εάν και εφόσον είχε ώστε να μπει στο πρόγραμμα θα πει ψέματα.......
Εδώ όμως στο θέμα αυτό του Αη Στράτη, αγγίζει τα όρια της ξεφτίλας....είπαμε να κάνεις τα πάντα για τον εαυτό σου αλλά όχι και έτσι...αν αυτοί οι άνθρωποι είχαν αξιοπρέπεια....ωραία...ας έπαιρναν την απόσπαση...αλλά όχι και να παρεις τα μόρια ...γιατί?
δλδ αυτοί που βρίσκονται εκει, κ υπηρετούν κανονικά, ελλειψει προφανώς κάποιου μέσου, ειναι ζώα?δεν έχουν υποχρεώσεις?είναι όλοι ίσοι κ όμοιοι?
είναι πραγματικά ντροπή και γι αυτούς που δέχτηκαν τέτοιου είδους απόσπαση αλλα κ γι αυτούς που την υπέγραψαν..........Ν Τ Ρ Ο Π Η ..............
-
απο το υπεπθ οι μεταθεσεις στην Δ Λεσβου:
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΚΑ
-
η φωτογραφια...οχι απλα καταπληκτικη....απιστευτη ειναι! τα λεει ολα.πραγματικα συγχαρητηρια στα παιδια που εμειναν εκει. .....
και πολλα "ευγε" στα παιδια που πηραν μεταθεση...φανταζομαι θα νιωθουν "υπερηφανοι" βλεποντας τη φωτογραφια......................
-
Εντύπωση μου κάνει το γεγονός του ότι οι ειδικότητες των εν λόγω καθηγητών είναι κυρίως ξενόγλωσσα μαθήματα, Πληροφορική και Γυμναστική... Γιατί να συμβαίνει αυτό άραγε?
-
προφανώς τα σχολεία εκεί δεν είχαν ανάγκη από 5 καθηγητές πληροφορικής ή 2 αγγλικής.....αλλά τότε γιατί διορίστηκαν?????????η απάντηση νομίζω είναι αυτονόητη...μήπως κ για τον ίδιο λόγο που πήραν μετάθεση????????????
-
Εντύπωση μου κάνει το γεγονός του ότι οι ειδικότητες των εν λόγω καθηγητών είναι κυρίως ξενόγλωσσα μαθήματα, Πληροφορική και Γυμναστική... Γιατί να συμβαίνει αυτό άραγε?
Γιατι αγαπητη Ρωξάνη σ' αυτες τις ειδικότητες γινεται σφαγή στο ίσωμα!!!.. Οι φιλόλογοι, φυσικοί, μαθηματικοί όσο να' ναι γυρνανε πιο ευκολα στα αστικά κέντρα.. Για ρωτα κάποιον από τις ειδικότητες που αναφερεις πόσα μορια θελει να μπει Αθήνα - Θεσσαλονικη... Και που θα τα βρει;;; >:( Με "εικονικές" τοποθετήσεις σε δυσπρόσιτα βεβαια!!!! >:( >:( >:( ??? ???
Ροζυ συγχαρητηρια για τη δημοσιοποίηση των στοιχείων..Ερχονται κι άλλα συντομα.. Συναδελφοι, συνεισφερετε κι εσεις από τα σχολειά σας όπου ειστε και δημοσιοποιειστε τα "βυσματα"..Δεν ειν' κακό!! ;D Η μονη μας άμυνα αυτη ειναι άλλωστε..Και σιγα μην ιδρωσει το αυτί τους..
Προσεξτε μονο τις έχουσες άδεια τοκετου-λοχειας-ανατροφης.. Εκείνες εντελώς "νομιμα" λειπουν από τις θέσεις τους και δεν ευθυνονται για το δικαιωμα που τους παρεχει το ηλιθιο συστημα (που επιτρέπει τετοιου ειδους τοποθετησεις όταν η γυναικα ειναι εγκυος η εχει παιδι κατω των τεσσαρων.. :-\ )
-
daniel......αν δημοσιευτουν τα βυσματα.........θα πιασουν αμετρητες σελιδες..... :-[ :-\ >:( αλλα αναρωτιέμαι...ιδρώνει το αυτί τους από όλα αυτά που λέμε?αυτοι οι ανθρωποι νιωθουν κατι? ??? μαλλον οχι.... δυστυχως.....
-
Προσεξτε μονο τις έχουσες άδεια τοκετου-λοχειας-ανατροφης.. Εκείνες εντελώς "νομιμα" λειπουν από τις θέσεις τους και δεν ευθυνονται για το δικαιωμα που τους παρεχει το ηλιθιο συστημα (που επιτρέπει τετοιου ειδους τοποθετησεις όταν η γυναικα ειναι εγκυος η εχει παιδι κατω των τεσσαρων.. :-\ )
[/quote]
daniel, μου επιτρεπεις να διαφωνήσω μαζι σου στο σημείο αυτό (για τη λέξη ηλίθιο εννοώ) γιατί είναι κι αυτό ένα κοινωνικό κριτήριο όπως και να χει. Δεν ξέρω βέβαια απο μοριοδοτήσεις αλλά πιστεύω ότι σωστά οι γυναίκες με παιδιά πρέπει να χουν κάποιο προβάδισμα στην επιλογή της θέσης τους. Προσωπικά όπου με τοποθετούσαν θα πήγαινα , αλλά εάν μπορούσα να επιλέξω φυσικά θα ήθελα να ειμαι όσο πιο κοντά γινεται στην οικογένεια μου.
-
σορρυ, δεν καταφερα να βαλω παραθεση
-
μια λέξη αρκεί νομίζω.......απλά ξεφτίλα.....αντε και μια δεύτερη..ντροπή....αλλά αν κάποιος δεν έχει αξιοπρέπεια καλή μου shania.....πως να νιώσει ντροπή.....?????????????????
Εχεις δίκιο eleni09...Το να μπορεί κάποιος να νιώσει ντροπή προυποθέτει κάποια πράγματα... :-\ :-\ :-\
-
απο το υπεπθ οι μεταθεσεις στην Δ Λεσβου:
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΓΚΑ
-
shania....ξεχασες να "συγχαρεις" τα παιδια που μετατεθηκαν γαι την αξιοπρέπεια τους....!!!!................ :) :) ;) ;) >:( >:(
-
Επειδή η συγκεκριμένη κατάσταση επικρατεί σε πολλά σχολεία παραθέτω ένα άρθρο-επιστολή που δημοσιοποιήθηκε 17/10/2007 στην alfvita και αφορά το γυμνάσιο Παξών
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Ενάμισι μήνα μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2007-2008 σας γνωστοποιούμε την απόφασή μας να συμμετάσχουμε στην κατάληψη του Γυμνασίου & Λυκειακών Τάξεων Παξών από τους μαθητές, που άρχισε την Δευτέρα 15-10-2007 με στόχο την πλήρωση των κενών θέσεων του Σχολείου και την εύρυθμη λειτουργία του.
Η πραγματική κατάσταση του Σχολείου μας σήμερα είναι η εξής: ανήκουν οργανικά 44 εκπαιδευτικοί. Οι λειτουργικές ανάγκες μας είναι 20, υπηρετούν 15 και υπολείπονται 5. Σημειωτέον ότι 32 εκπαιδευτικοί από τους οργανικά ανήκοντες στο Σχολείο μας είναι ή αποσπασμένοι σε υπηρεσίες, γραφεία κτλ. ή απουσιάζουν με μακροχρόνιες άδειες.
Το πρόβλημα της υπολειτουργίας του Σχολείου το αντιμετωπίζουμε τα τελευταία επτά χρόνια με αποτέλεσμα τα παιδιά να χάνουν εκατοντάδες εκπαιδευτικές ώρες και αθροιστικά τα κενά που τους παρουσιάζονται να είναι τεράστια. Έτσι, όταν καλούνται να συναγωνιστούν τους υπόλοιπους μαθητές της χώρας, οι όροι είναι ΑΝΙΣΟΙ. Παραπέρα συνέπεια είναι να οδηγούμαστε στην παραπαιδεία των φροντιστηρίων, που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στο νησί και στην απομάκρυνση από τον τόπο τους όσων οικογενειών δύνανται οικονομικά να το πράξουν. Επειδή:
- Η Δημόσια Εκπαίδευση είναι δικαίωμα και παρέχεται αδιακρίτως σε όλους
- Απευθύνεται κυρίως σε πληθυσμούς, που για οικονομικούς ή γεωγραφικούς λόγους δεν έχουν άλλες επιλογές
- Επενδύει σε ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε, τα παιδιά μας
- Ανταμείβει και ικανοποιεί τις προσπάθειες και τις προσδοκίες τους
- Το Σχολείο φτιάχτηκε πρωτίστως για τους μαθητές, χωρίς να παραγνωρίζει και τα δικαιώματα των άλλων
- Η επιλογή του Σχολείου μας αποτελεί για ορισμένους τέχνασμα για μοριοδότηση
- Όσοι γνωρίζουν τι συμβαίνει και δεν επεμβαίνουν άμεσα διαπράττουν συνειδητό έγκλημα
ΖΗΤΑΜΕ την άμεση συμπλήρωση ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών που λείπουν και την άμεση οργάνωση της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το Γυμνάσιο και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για το Λύκειο προκειμένου να καλυφθούν τα τεράστια κενά που έχουν δημιουργηθεί.
Το παραπάνω κείμενο προσυπογράφουν 37 γονείς και κηδεμόνες.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2662031881
-
δεν νομίζω ότι θα πρέπει να μετατραπούμε σε εισαγγελείς χωρίςνα γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα.ας είμαστε προσεκτικοί ειδικά όταν δημοσιεύουμε ονόματα.μπορεί κάποιος από όλους αυτούς να έχει όντως σοβαρό λόγο απόσπασης.
ο διασυρμός προσώπων είναι σοβαρή υπόθεση
-
Φίλε geochem ξέρεις πολύ καλά ότι για να πάρει κάποιος νεομετατιθέμενος απόσπαση σε γραφείο κοντά στο σπίτι του δεν αρκεί να έχει σοβαρό πρόβλημα αλλά να έχει επίσης και βύσμα. Αν δεν έχεις βύσμα πολύ δύσκολο να πάρεις απόσπαση.
Το μόνο που θα μπορούσες να σχολιάσεις θα ήταν να περιμένουμε να δούμε πόσοι από αυτούς θα πάνε να υπηρετήσουν και πόσοι θα πάρουν απόσπαση σε γραφεία. Αυτό ναι.
Επίσης ναι θα πρέπει να μετατραπούμε σε εισαγγελείς, κάτι πρέπει να γίνει αφού δεν κάνει τη δουλειά του καλά το υπουργείο μόνο αν τους κράξουμε και το θέμα βγει σε κανάλια και τηλεοράσεις και διασυρθούν μερικοί, μόνο τότε θα βάλουν μυαλό και θα τα μαζέψουν. Δεν ξέρω αν είσαι διορισμένος αλλά αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που τους πνίγει το δίκιο γιατί ενώ έχουν "πραγματικά" υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα γυρνάνε στον τόπο διαμονής τους και ανακαλύπτουν ότι κάποιοι άλλοι που ήταν όλα αυτά τα χρόνια δίπλα στο σπίτι τους έχουν πιο πολλά μόρια από αυτούς.
δεν νομίζω ότι θα πρέπει να μετατραπούμε σε εισαγγελείς χωρίςνα γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα.ας είμαστε προσεκτικοί ειδικά όταν δημοσιεύουμε ονόματα.μπορεί κάποιος από όλους αυτούς να έχει όντως σοβαρό λόγο απόσπασης.
ο διασυρμός προσώπων είναι σοβαρή υπόθεση
-
shania....ξεχασες να "συγχαρεις" τα παιδια που μετατεθηκαν γαι την αξιοπρέπεια τους....!!!!................ :) :) ;) ;) >:( >:(
:D :D :D
-
ΣΤΟΧΟΣ μας δεν θα πρέπει να είναι οι συνάδελφοι αλλά το Υπουργείο που επιτρέπει <κατ'εμέ εκούσια> τέτοια φαινόμενα.
Στο χέρι μας είναι να πιέσουμε μέσω των οργάνων μας να δωθεί λύση.
-
Σωστό αυτό που λες dkerami.Μακάρι να καταφέρουμε να οργανωθούμε και να γίνει κάποια αναθεώρηση στον ισχύοντα νόμο,γιατί αυτή είναι εν τέλει και η ουσία του όλου θέματος.Δεν έχω τίποτα με τους συγκεκριμένους(για την ακρίβεια ούτε καν τους γνωρίζω),αλλά βάζω τον εαυτό μου στη θέση των άλλων και εξαγριώνομαι με αυτή την κατάφωρη αδικία.Και για να κλείσω:Ναι,αναμφισβήτητα φταίει το υπουργείο.Αλλά και αυτοί που εκμεταλλεύονται αυτά τα παραθυρα,δεν είναι κατά τη γνώμη μου και εντελώς άμοιροι ευθυνών,αυτό θέλω να πω.
"Εαυτόν μάλιστα αιδείσθαι,ώστε μηδέν ποιείν ανεπιτήδειον".
Τον εαυτό σου κυρίως να ντρέπεσαι,ώστε να μην κάνεις τίποτα άπρεπο.
Δημόκριτος
-
Διαβάστε την ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας για αυτούς που αποσπώνται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8517a.php (http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8517a.php)
Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω τα γέλια ή τα κλάμματα. Προτείνω να τσεκάρουμε όσοι έχουμε χρόνο όλους αυτούς που πήραν αξιοκρατικά απόσπαση για την ΚΥ (θέλει καλό βύσμα εκεί) και να δούμε όλοι αυτοί οι κύριοι και κυρίες που πήραν μετάθεση φέτος αν πήραν ή που βρίσκονται.
Για παράδειγμα ας μας εξηγήσει ο υπουργός για αυτόν που είναι στη θέση 238 και ειναι ΠΕ19 γιατί φέτος πήρε μετάθεση στις Οινούσες και θα είναι στην κεντρική υπηρεσία? μήπως είμαστε όλοι κορόιδα? Ξεμπρόστιασμα σε τέτοιες περιπτώσεις, μόνο έτσι θα μαζευτούν...
-
Ρωτήστε όλους τους Διευθυντές σε δυσπρόσιτα σχολεία, πόσες Πράξεις Ανάληψης Υπηρεσίας έχουν στείλει με φαξ, χωρίς καν να έχουν δει το πρόσωπο που αφορούν αυτές.
Επίσης, διαφωνώ ότι φταίει μόνο η κυβέρνηση.
Πολλοί συνάδελφοί μας έχουν ψυχολογία παρόμοια με αυτόν που βουτάει τηλεόραση από μαγαζί στα εξάρχεια, το οποίο σπάσανε οι γνωστοί - άγνωστοι σε κάποια φασαρία. "Δε φταίω εγώ που το σπάσανε - όλοι γύρω μου βουτάνε τηλεοράσεις - ποιός θα με καταλάβει;"
Μας διοικούν οι άνθρωποι που μας αξίζουν (μιλάω πάντα για το μέσο όρο).
-
Διαβάστε την ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας για αυτούς που αποσπώνται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8517a.php (http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8517a.php)
Έκδοση εγκυκλίου για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών και αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία
Υλοποιώντας τη δέσμευση του ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης εξέδωσε σήμερα υπουργική απόφαση για την απόσπαση των εκπαιδευτικών για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών στην Κεντρική υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ. Η εν λόγω υπουργική απόφαση εκδίδεται φέτος τρεις μήνες νωρίτερα σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά και ο αριθμός των αποσπασμένων είναι κατά 25% μειωμένος. Σημειώνεται ότι οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται θα κληθούν να καλύψουν αποκλειστικά ανάγκες της κεντρικής υπηρεσίας του ΥΠΕΠΘ και των φορέων που υπάγονται σε αυτήν, αποφεύγοντας τις περιπτώσεις καταστρατήγησης των διατάξεων για τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών.
Με την απόφαση αυτή και τηρώντας αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα, γίνεται πράξη η δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ για έγκαιρη και ορθολογικότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο οι σχολικές μονάδες να είναι πλήρεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Παράλληλα, σήμερα εκδίδεται εγκύκλιος για την πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2008-2009. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτηση τους από 19/05/08 μέχρι 30/05/08.
Τι καταλαβαίνετε απο το υπογραμμισμένο ?
-
887 ατομα στην Κεντρική Υπηρεσία .
http://www.esos.gr/84/59/apospaseis-ky-16-5-2008.htm (http://www.esos.gr/84/59/apospaseis-ky-16-5-2008.htm)
-
δεν νομίζω ότι θα πρέπει να μετατραπούμε σε εισαγγελείς χωρίςνα γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα.ας είμαστε προσεκτικοί ειδικά όταν δημοσιεύουμε ονόματα.μπορεί κάποιος από όλους αυτούς να έχει όντως σοβαρό λόγο απόσπασης.
ο διασυρμός προσώπων είναι σοβαρή υπόθεση
συμφωνω και η προθεση μου δεν ηταν να διασυρω αλλα να χεοροκροτησω αυτους που τελικα το Σεπτεμβριο θα βρισκονται στο νησι, μιας και φανταζομαι οτι η μεταθεση τους εγινε μετα απο αιτηση τους. δεν ηταν διορισμος.
εξαλλου τα ονοματα τους ειναι αναρτημενα στην ιστοσελιδα του υπουργειου και ο οποιοσδηποτε μπορουσε να τα βρει.
-
Δαποφεύγοντας τις περιπτώσεις καταστρατήγησης των διατάξεων για τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών.
[/size][/u]
Τι καταλαβαίνετε απο το υπογραμμισμένο ?
Καταλαβαίνω ότι το υπουργείο δηλώνει πως φέτος δεν έγιναν ευνοιοκρατικές αποσπάσεις από μέρη σαν τον Αη Στράτη, ώστε κάποιοι να παίρνουν τα μόρια της ακριτικής περιοχής υπηρετώντας στο Μαρούσι. Δηλαδή το υπουργείο δηλώνει πως φέτος τήρησε το νόμο...
Είναι πραγματικά συγκλονιστική η επιστολή της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής. Η περίπτωση της Συκιάς είναι γνωστή στους βορειοελλαδίτες εκπαιδευτικούς εδώ και χρόνια και βγάζει επίσης μάτι. Και σίγουρα δεν είναι μόνον οι δύο αυτές περιοχές. Ποιος ξέρει πόσα άλλα τέτοια παραθυράκια στο ρουσφέτι υπάρχουν, για να βολεύονται οι ημέτεροι και να την πληρώνουν ολόκληρες κοινότητες με σχολεία που καταλήγουν να υπολειτουργούν.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Siobaras και βρίσκω πολύ πετυχημένο τον παραλληλισμό του. Και θέλω να θέσω ένα ερώτημα, που ξέρω ότι θα φανεί απλοϊκό: Με ποιο κριτήριο και σε ποιο νομικό πλαίσιο υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις σε ένα σχολείο;
-
Μου μετέφεραν ότι οι Οικονόμου-Λυριτζής είχαν το πρωί τον Λυκουρέντζο για το θέμα του Αη Στράτη και δήλωσε ότι θα φέρει νομοθετική ρύθμιση για το θέμα των μορίων των αποσπάσεων. Για να μη μεταφέρω ράδιο-αρβύλα, έχει κάποιος πιο λεπτομερή πληροφόρηση για το τι ειπώθηκε;
-
εν νομίζω ότι θα πρέπει να μετατραπούμε σε εισαγγελείς χωρίςνα γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα.ας είμαστε προσεκτικοί ειδικά όταν δημοσιεύουμε ονόματα.μπορεί κάποιος από όλους αυτούς να έχει όντως σοβαρό λόγο απόσπασης.
ο διασυρμός προσώπων είναι σοβαρή υπόθεση
τι μας λες ρε μεγαλε,αν καποιος εχει σοβαρο λογο αποσπασης να περιμενει να εξαφανιστει ο λογος αυτος και μετα να διοριστει.
-
Παιδιά, στον Αη Στράτη και στη Συκιά δεν παίρνεις μετάθεση τυχαία. Όταν δηλώνεις περιοχές μετάθεσης και δηλώνεις τη Δ΄ Λέσβου, ξέρεις ότι εκεί υπάρχει μόνο μια επιλογή: ο Άγιος Ευστράτιος. Όταν δηλώνεις Δ΄ Χαλκιδικής, ξέρεις ότι δηλώνεις τη Συκιά. Και οφείλεις να κοιτάξεις στο χάρτη της Ελλάδας πού βρίσκονται τα μέρη αυτά, για το νησί μιλάω περισσότερο, να ενημερωθείς για τις συνθήκες που επικρατούν και να αποφασίσεις αν μπορείς να τα βγάλεις πέρα εκεί, αλλιώς ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ. Αν λοιπόν κάποιος έχει σοβαρό πρόβλημα και δεν μπορεί να πάει, ας μη δηλώνει αυτές τις περιοχές. Αν τις δηλώσει και μετατεθεί εκεί και μετά ζητάει αποσπάσεις, σημαίνει ότι κινήθηκε εκ του πονηρού.
-
Το θέμα είναι απλό.Από τον στρατό, μέχρι την εύρεση εργασίας η την πιο άπλη γραφειοκρατική δούλεια στην Ελλάδα υπάρχουν πολίτες 2 ταχυτήτων.Γιατί να συμβαίνει κάτι διαφορετικό και στην εκπαίδευση;Είναι τεράστια αδικία και δεν΄θα κάτσω να σκέφτω τον διασυρμό κάποιων κατ'επάγγελμα βολεμένων ως μείζον θέμα.Το μείζον είναι η αδικία που γίνεται εις βάρος όλων των υπολοίπων
-
daniel:
Προσεξτε μονο τις έχουσες άδεια τοκετου-λοχειας-ανατροφης.. Εκείνες εντελώς "νομιμα" λειπουν από τις θέσεις τους και δεν ευθυνονται για το δικαιωμα που τους παρεχει το ηλιθιο συστημα (που επιτρέπει τετοιου ειδους τοποθετησεις όταν η γυναικα ειναι εγκυος η εχει παιδι κατω των τεσσαρων.. :-\ )
daniel, μου επιτρεπεις να διαφωνήσω μαζι σου στο σημείο αυτό (για τη λέξη ηλίθιο εννοώ) γιατί είναι κι αυτό ένα κοινωνικό κριτήριο όπως και να χει. Δεν ξέρω βέβαια απο μοριοδοτήσεις αλλά πιστεύω ότι σωστά οι γυναίκες με παιδιά πρέπει να χουν κάποιο προβάδισμα στην επιλογή της θέσης τους. Προσωπικά όπου με τοποθετούσαν θα πήγαινα , αλλά εάν μπορούσα να επιλέξω φυσικά θα ήθελα να ειμαι όσο πιο κοντά γινεται στην οικογένεια μου.
Bεβαίως και σου επιτρέπω να διαφωνήσεις Έλσα με την έκφραση "ηλίθιο κράτος" αν μου βρεις άλλο χαρακτηρισμό για ένα κράτος το οποίο ενω ξέρει ή μπορεί να μάθει ποιες δημόσιες λειτουργοί (εκπαιδευτικοί εν προκειμένω) μπορούν να μεταβούν σε δυσπρόσιτες περιοχές για την τέλεση του εκπαιδευτικού τους έργου (και εννοώ εκείνες που δε "βαρύνονται" με εγκυμοσύνες, λοχείες και ανατροφές - πως να παει άλλωστε μια εγκυμονουσα ή μητερα με βρεφος σε τετοια μερη;), εντούτοις μεταθέτει, είναι σύμφωνο ως προς τη μετάθεση των εγκυμονούντων κλπ συναδέλφων σε τέτοιες περιοχές..
Με αποτέλεσμα βέβαια εκείνες μετα να προπορεύονται στον πίνακα μοριων χωρίς να υπηρετουν παράλληλα τις θεσεις τους έναντι άλλων συνάδελφών τους... Για να μην πω ότι υπάρχει πολιτική σε πολλές, αφου τις καλυπτει ο υπάρχων νομος: διορισμός, εγκυμοσύνη, αιτηση για μετάθεση σε δυσπροσιτο, άδεια ένα με δυο χρόνια =28 μόρια και απόσπαση στο καπάκι, και από δω παν κι άλλοι.. ???
Ναι μπορω να βρω καλυτερη εκφραση από "ηλίθιο κρατος": Αναξιοκρατικό, άδικο και εν τελει κακοβουλο κράτος, από τη στιγμή που ξέρει ποιο ειναι το προβλημα και δεν κανει τιποτα για να το διορθωσει.. :-\
-
Το θέμα είναι απλό.Από τον στρατό, μέχρι την εύρεση εργασίας η την πιο άπλη γραφειοκρατική δούλεια στην Ελλάδα υπάρχουν πολίτες 2 ταχυτήτων.Γιατί να συμβαίνει κάτι διαφορετικό και στην εκπαίδευση;Είναι τεράστια αδικία και δεν΄θα κάτσω να σκέφτω τον διασυρμό κάποιων κατ'επάγγελμα βολεμένων ως μείζον θέμα.Το μείζον είναι η αδικία που γίνεται εις βάρος όλων των υπολοίπων
Δεν διαφωνώ με αυτάπου γράφετε αλλά το ξαναλέω αν νιώθετε την αδικία τόσο έντονα όπως την αναφέρετε τότε στείλτε καμιά επιστολή στο υπουργείο ή βρείτε έναν τρόπο να κινηθείτε εναντίον αυτών που αποφασίζουν.
τα υπόλοιπα είναι τσάμπα μαγκιές για κατανάλωση στο φόρουμ.
αυτοί οι οποίοι ένιωθαν την αδικία εκεί στο νησί αντέδρασαν και κέρδισαν
-
Για κατεβάστε το αρχείο με τα ονόματα όσων πήραν απόσπαση στο υπουργείο και κάντε μια αναζήτηση. Θα βρείτε μέσα 5 από τους 16 μετατεθέντες του Αη Στράτη.
-
Κοιτώντας τις αποσπάσεις στην ΚΥ είδα σήμερα ότι 6 στους 16 μετατιθέντες στον Άη Στράτη αποσπώνται εκεί, ενώ συνολίκά υπάρχουν 886 αποσπασθέντες στις ΚΥ. Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατό με τέτοια στελέχωση το Υπουργείο να μην σηκώνει ποτέ κανείς το τηλέφωνο; Αυτό που είναι εξοργιστικό είναι η στάση του Υπουργείου που χωρίς καμία αναστολή προχωρά σε ανακοινώσεις του τύπου "μείωση κατά 25%" Λες και οι καθηγητές από Άι Στράτη ζητήσαν να μειωθεί το προσωπικό του Υπουργείου. Αυτό που διεκδικούν είναι η μεταρρύθμιση του νομικού πλαισίου ώστε όσοι και όσες αποσπώνται να μη μοριοδοτούνται με τον ίδιο τρόπο με τους πραγματικά υπηρετούντες σε δυσπρόσιτα σχολεία. Αυτή είναι η αδικία. Θεωρώ επίσης απίστευτη τη χθεσινή δήλωση του υφυπουργού Παιδείας στη ΝΕΤ ότι κρίνει ως ιδιαίτερα σκληρό αυτό που κατάφερε φέτος να κάνει, δηλαδή να μην εξυπηρετήσει απόλυτα όλους τους φίλους και γνωστούς που του ζήτησαν εξυπηρέτηση. Αυτά μόνο στην Ελλάδα μπορεί να τα δηλώσει Υπουργός και οι δημοσιογράφοι στο διπλανό παράθυρο να κουνάνε συγκαταβατικά το κεφάλι. Αν στο φόρουμ αυτό είμαστε πολλοί αυτοί που θέλουμε να αλλάξει αυτό το καθεστώς ας πέσουν ιδέες για το πώς θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να πιέζουμε. Προτείνω πχ. τώρα που το θέμα είναι ακόμα ζεστό μετά τη δημοσίευση αυτής της φωτογραφίας να στείλουμε όλοι emails στο ΑΛΤΣΑΝΤΙΡΙ ώστε να γίνει μία αναφορά στη διαμαρτυρία του Άι Στράτη και από το Λαζόπουλο. Νομίζω ότι είναι κάτι που θα έκανε αίσθηση ανεξάρτητα αν μας αρέσει σε όλους ο Λαζόπουλος ή όχι.
-
Παρακάτω δίνω όσους πήραν απόσπαση στο υπουργείο και ταυτόχρονα πήραν και μετάθεση σε απομακρυσμένη περιοχή από όπου μπορούν να πάρουν από 9-12 μόρια. Παρατηρήστε τι γίνεται στη Γ Χίου (Οινούσες), Δ Δωδεκανήσου (Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, κλπ) και φυσικά Άη Στράτης.
Επίσης μη σας ξεγελάει η Γ Πειραιά, είναι Κύθηρα!!!!
ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΡΙΑ
ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ Α ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΚΙΜΩΛΟΣ 11
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ Α ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΚΙΜΩΛΟΣ 11
ΦΡΑΓΚΟΥ-ΛΙ
-
H δημοσιοποίηση των αποσπάσεων στην ΚΥ είναι το πρώτο βήμα για την αλλαγή του καθεστώτος των μορίων.. Αν συμβεί αυτό, τότε πολλά πράγματα στην Εκπαίδευση μπαίνουν επιτέλους στη θέση τους ...
Μακάρι το υπουργείο να σπάσει το κατεστημένο... Επιτέλους ,δικαιοσύνη..
-
Μα το Υπεπθ το ίδιο δημοσιεύει τα ονόματα, τι κάναμε εμείς παραπάνω εδώ; Ζητάμε απλά να μην μοριοδοτούνται ως δυσπρόσιτο ή τουλάχιστον όποιος αποσπάται μετά να υποχρεώνεται να υπηρετήσει την οργανική του θέση για όσο χρόνο έλειπε σε απόσπαση.
-
Μακάρι να μπαίνουν τα πραγματα στη θέση τους. Μήπως τσακώθηκαν τα φαντασματάκια και κάποιος τους κάρφωσε στη δημοσιότητα; Πρέπει να τρώγονται εκεί μεταξύ τους και δεν εξηγείται αλλιώς το πως ήρθε το θέμα στη δημοσιότητα...
-
...
Λοιπόν, μετά από πολλές ώρες αναζήτησης στοιχείων για τους πε19-20, έχω να σημειώσω ότι :
η ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ ήταν το 2007-08 αποσπασμένη στο Παιδαγωγικό ινστιτούτο διότι το όνομά της περιλαμβάνεται στο προσωπικό του, δεν ξέρω όμως από ποια περιοχή τοποθέτησης.
η ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΥ ΛΗΔΑ το 2007 τον Ιούνιο, φαίνεται να δουλεύει σε Αθηναϊκό γραφείο (άρα υποθέτω ότι το 2006-07 ήταν πάλι αποσπασμένη σε γραφείο) και η τοποθέτησή της τότε ήταν μάλλον στην Γ Ευβοίας.
ο ΛΑΔΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ απ ότι φαίνεται ήταν πέρισυ τοποθετημένος στην Γ Δωδεκανήσου και αποσπάστηκε σε γραφείο στην Αθήνα αλλά η απόσπασή του ανακλήθηκε !
η ΤΣΑΠΡΑΛΗ ΕΥΓΕΝΙΑ περιλαμβάνεται στους τηλεφωνικούς καταλόγους του προσωπικού της Κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου. Άρα τουλάχιστον το 2007-08 υπηρετούσε εκεί.
ο ΜΠΛΑΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ περιλαμβάνεται στους τηλεφωνικούς καταλόγους του προσωπικού της Κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου. Άρα τουλάχιστον το 2007-08 υπηρετούσε εκεί.
ο ΖΥΓΟΥΝΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ περιλαμβάνεται στους τηλεφωνικούς καταλόγους του προσωπικού της Κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου. Άρα τουλάχιστον το 2007-08 υπηρετούσε εκεί. Το 2006-07 ήταν τοποθετημένος στην Μήλο (8 μόρια), το 2007-08 στην Κάρυστο (7 μόρια). Δεν ξέρω εάν ήταν αποσπασμένος και το 2006-07.
Με κάθε επιφύλαξη τα παραπάνω, διότι μέσα στον χαμό των πληροφοριών μπορεί κάτι να μην κατάλαβα καλά.
-
Μα το Υπεπθ το ίδιο δημοσιεύει τα ονόματα
Χωρις δυστυχως να δημοσιευει και τις περιοχες απο τις οποιες παιρνουν την αποσπαση! Γιατι τοτε βεβαια θα εντυπωσιαζε ακομη και τον πιο ασχετο η πληθωρα δυσπροσιτων περιοχων, απ'οπου συνεχιζουν να μαζευουν τα μορια!
Επισης, οι αποσπασμενοι στον ΟΕΕΚ συνεχιζουν και παιρνουν τα μορια της περιοχης απ'οπου αποσπαστηκαν. Γι'αυτο κι ουτε αυτος ο καταλογος ονοματων που δινει το ΥΠΕΠΘ γραφει τις περιοχες απ'οπου αποσπαστηκαν ολοι αυτοι, ενω ολοι οι υπολοιποι καταλογοι με αποσπασεις και μεταθεσεις τις γραφουν.
-
Το πρόβλημα είναι πολύπλευρο και σηκώνει μεγάλη συζήτηση.
Από παλαιο (πολύ) συνάδελφο έμαθα ότι επί υπουργείας Αρσένη (αν θυμάται καλά) το ΥΠΕΠΘ ήθελε να προχωρήσει σε διορισμό διοικητικών στις υπηρεσίες, αλλά και να προχωρήσει σε μετατάξεις ώστε να καλυφθούν μόνιμα αυτές οι θέσεις. Είχε προτείνει ότι εκπαιδευτικοί θα πηγαίναν μόνο σε θέσεις παιδαγωγικού χαρακτήρα. Ξέρετε, μου είπε, ποιός αντέδρασε τότε περισσότερο; Η ΟΛΜΕ και ΔΟΕ! Έχανε κι αυτοί ένα "δούνε και λαβείν" από τους εκπαιδευτικούς/πολιτικούς...
Επίσης μια χρονιά είχε καταργηθεί η ρύθμιση των μορίων (να παίρνουν τα μόρια της έδρας του ΙΕΚ και όχι των σχολείων) των αποσπασμένων στον ΟΕΕΚ και τότε είχε παρατηρηθεί μικρός αριθμός αιτήσεων, τους ψάχναν..
Η λύση μπορεί να είναι η δημιουργία οργανικών σε γραφεία και υπηρεσίες. Με μόρια, αξιοκρατικά και με τη σειρά. Να πάρουν και οι νέοι "οργανικές φαντασμάτων" σε σχολεία.
Και φυσικά ο διορισμός διοικητικών. Τι δουλειά έχει ο εκπαιδευτικός να κρατά πρωτόκολλο στο γραφείο;;;
-
Bεβαίως και σου επιτρέπω να διαφωνήσεις Έλσα με την έκφραση "ηλίθιο κράτος" αν μου βρεις άλλο χαρακτηρισμό για ένα κράτος το οποίο ενω ξέρει ή μπορεί να μάθει ποιες δημόσιες λειτουργοί (εκπαιδευτικοί εν προκειμένω) μπορούν να μεταβούν σε δυσπρόσιτες περιοχές για την τέλεση του εκπαιδευτικού τους έργου (και εννοώ εκείνες που δε "βαρύνονται" με εγκυμοσύνες, λοχείες και ανατροφές - πως να παει άλλωστε μια εγκυμονουσα ή μητερα με βρεφος σε τετοια μερη;), εντούτοις μεταθέτει, είναι σύμφωνο ως προς τη μετάθεση των εγκυμονούντων κλπ συναδέλφων σε τέτοιες περιοχές..
Με αποτέλεσμα βέβαια εκείνες μετα να προπορεύονται στον πίνακα μοριων χωρίς να υπηρετουν παράλληλα τις θεσεις τους έναντι άλλων συνάδελφών τους... Για να μην πω ότι υπάρχει πολιτική σε πολλές, αφου τις καλυπτει ο υπάρχων νομος: διορισμός, εγκυμοσύνη, αιτηση για μετάθεση σε δυσπροσιτο, άδεια ένα με δυο χρόνια =28 μόρια και απόσπαση στο καπάκι, και από δω παν κι άλλοι.. ???
Ναι μπορω να βρω καλυτερη εκφραση από "ηλίθιο κρατος": Αναξιοκρατικό, άδικο και εν τελει κακοβουλο κράτος, από τη στιγμή που ξέρει ποιο ειναι το προβλημα και δεν κανει τιποτα για να το διορθωσει.. :-\
Η περιπτωση μου είναι ακριβώς αυτή.Διορίστηκα με τον ΑΣΕΠ 2007 μετά από προσπάθειες χρόνων έχοντας ήδη 2 παιδιά κάτω των 4 ετών.΄Με τη μητέρα μου και παρόλο την σοβαρή κατάσταση του πατέρα μου αποφασίσαμε να πάω με τη μεγάλη (3 ετών) όπου με έστελναν και να της άφηνα το μωρό.Επειδή ήμουν πολύ ψηλά στον πίνακα σειρά 170+ θα πηγαινα συμφωνα με υπολογισμούς μου κάπου Λακωνία.Από το υπουργείο έμαθα για την άδεια ανατροφής πουδικαιούμουν μόνο για το 1 παιδί (αν είσαι πρωτοδιόριστη και έχεις 2 παιδιά κάτω των 4 δικαιούσε μόνο για το 1).Έτσι δήλωσα περιοχές Δ και Γ ωστε του χρόνου να είμαι κοντα στον τόπο διαμονής μου αφου ήταν ο μόνος τρόπος να μαζέψω κανένα μόριο αφου βίσμα για αποσπασή και τέτοια δεν είχα και γενικά δεν γνωρίζω κανέναν στο κλάδο.Έτσι διορίστηκα σε νησι 11 μορίων.Όταν παρουσιάστηκα ένιωσα χάλια συναντώντας συναδέρφους που θα έμεναν.Κανένας όμως δεν με κατηγόρησε αφού είχα δυο μωρα.Να μου πεις γιατί το δήλωσες.Γιατί για εμας που διοριστήκαμε με το σταυρό στο χέρι χωρίς ΠΔΣ να μας σπρώξει και δεν προκειτε ποτε να πάρουμε απόσπαση παρόλο τους σοβαρούς κοινωνικούς λόγους που έχουμε αφού οι αποσπάσεις είναι βισματικές είναι ο μοναδικός τρόπος να φτάσουμε σπίτι μας και στην οικογένεια μας.Πάντως υπήρχαν στο νησί τόσοι αποσπασμένοι που έμας με την άδεια ανατροφής δεν μας κρατούσαν κακία.
-
persef33 και εγώ διορίστηκα σε μικρό σχολείο με αρκετά μόρια και είχαμε συναδέλφισσες που πήραν επαπειλούμενη ή άδεια ανατροφής και δεν υπηρέτησαν την οργανική τους . Δεν ένιωσα αδικημένη και δεν αντιλήφθηκα κάποιος συνάδελφος να ενοχλήθηκε απο την άδεια τους . Θα μπορούσαμε να πούμε ότι χαρήκαμε κιόλας που θα μπορούν να είναι κοντά στην οικογένεια τους .
Αυτό που ενοχλεί είναι οι βυσματικές αποσπάσεις και κυρίως η ενόχληση είναι απέναντι σε αυτούς που τις επιτρέπουν και μάλιστα τις νομιμοποιούν για ψηφοθηρικούς αποκλειστικά λόγους .
-
Εντύπωση μου κάνει το γεγονός του ότι οι ειδικότητες των εν λόγω καθηγητών είναι κυρίως ξενόγλωσσα μαθήματα, Πληροφορική και Γυμναστική... Γιατί να συμβαίνει αυτό άραγε?
Aγαπητη Rwxanh,ειμαι ΠΕ 06,ξερεις ποσα μορια θα χρειαστω οταν(και αν) διοριστω για να γυρισω στην περιοχη μου;(Γ'Θεσσαλονικης) Γυρω στα 80 για Α /θμια και γυρω στα 115 για β/θμια.Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να ζησω περιπου......8 χρονια μακρια απο τα παιδια μου η μαζι με τα παιδια αλλα χωρις τον αντρα μου,οποτε θα εχω και μορια και διαζυγιο.Δεν ειναι λογικο να δηλωσω δυσπροσιτο;
-
Aγαπητη Rwxanh,ειμαι ΠΕ 06,ξερεις ποσα μορια θα χρειαστω οταν(και αν) διοριστω για να γυρισω στην περιοχη μου;(Γ'Θεσσαλονικης) Γυρω στα 80 για Α /θμια και γυρω στα 115 για β/θμια.Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να ζησω περιπου......8 χρονια μακρια απο τα παιδια μου η μαζι με τα παιδια αλλα χωρις τον αντρα μου,οποτε θα εχω και μορια και διαζυγιο.Δεν ειναι λογικο να δηλωσω δυσπροσιτο;
Ναι Χ.Κ. αυτό που λες είναι λογικό. Ωστόσο το "παράλογο" είναι μόνο να το δηλώνει κάποιος και να μην το υπηρετεί και βέβαια δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις που οι μητέρες παίρνουν άδεια ανατροφής. Όσο για το πρόβλημα που αναφέρεις (παιδιά και σύζυγο) δίκιο έχεις αλλά δεν νομίζω ότι ο σκοπός πρέπει να αγιάζει και τα μέσα....αυτό θα έπρεπε να βρεθεί τρόπος να λυθεί με ορθό τρόπο κι όχι με ανορθόδοξα μέσα.
-
Αν δεν υπήρχαν όλες αυτές οι αποσπάσεις και οι λοιπές μοριοδοτήσεις χωρίς να υπηρετεί ο εκπαιδευτικός, τότε και οι βάσεις θα ήταν χαμηλότερα, άρα και οι μεταθέσεις θα ήταν πιο εύκολες.
Με όλα αυτά που γίνονται, απλά αδικούνται όσοι είναι σε σχολεία με λιγότερα μόρια (αφού τους προσπερνάνε τα βίσματα) αλλά και συνάδελφοι όπως ο daniel, που αναγκάζονται να ζουν σε νησιά των 100 κατοίκων επί 2-3-4 κλπ χρόνια για να φέρουν ισοπαλία με τα βίσματα.
Κι εγώ διαφωνώ για τη μοριοδότηση όσων παίρνουν άδεια κύησης ή εκπαιδευτική άδεια.
-
Καλα για την άδεια κύησης που μοριοδοτουνται (δεν φταίνε όμως οι ίδιες για την νομοθεσία), αλλα στην εκπαιδευτική άδεια δεν μοριοδοτούνται .......
Κάνω λάθος ????????????
Σε γενικές γραμμες , αυτό που ενοχλεί είναι τα βύσματα . Και δυστυχώς υπάρχουν τόσο μεγάλα βύσματα , που ακόμα και στις μεταθεσεις μπαίνει χέρι .
-
Μπορεί να κανω εγώ λαθος, δεν ειμαι σιγουρος
-
Aγαπητη Rwxanh,ειμαι ΠΕ 06,ξερεις ποσα μορια θα χρειαστω οταν(και αν) διοριστω για να γυρισω στην περιοχη μου;(Γ'Θεσσαλονικης) Γυρω στα 80 για Α /θμια και γυρω στα 115 για β/θμια.Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να ζησω περιπου......8 χρονια μακρια απο τα παιδια μου η μαζι με τα παιδια αλλα χωρις τον αντρα μου,οποτε θα εχω και μορια και διαζυγιο.Δεν ειναι λογικο να δηλωσω δυσπροσιτο;
Ναι Χ.Κ. αυτό που λες είναι λογικό. Ωστόσο το "παράλογο" είναι μόνο να το δηλώνει κάποιος και να μην το υπηρετεί και βέβαια δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις που οι μητέρες παίρνουν άδεια ανατροφής. Όσο για το πρόβλημα που αναφέρεις (παιδιά και σύζυγο) δίκιο έχεις αλλά δεν νομίζω ότι ο σκοπός πρέπει να αγιάζει και τα μέσα....αυτό θα έπρεπε να βρεθεί τρόπος να λυθεί με ορθό τρόπο κι όχι με ανορθόδοξα μέσα.
Μat συμφωνω οτι ο τροπος που θα λυθει το προβλημα πρεπει να ειναι πανω απο ολα δικαιος.Δεν ξερω αν σκεφτομαι λαθος αλλα υπολογιζω:ο τελευταιος διορισμενος ΠΕ06 στην περιοχη μου εχει 115 μορια,δηλαδη τι εχει κανει,εχει δουλεψει 10 χρονια σε δυσπροσιτο και τα μαζεψε η 20 χρονια σε σχολεια με περιπου 5 μορια;αρα πρεπει να ειναι ηλικιας 45 και πανω;(αν διοριστηκε στα 25 του)Ετσι μου ερχεται να βγω στα γυμνασια-λυκεια της περιοχης για να δω αν οντως ειναι ολοι μεσηλικες,γιατι και εδω μου φαινεται τα πραγματα βρωμανε.Οπρωτος δηλαδη ποσα μορια εχει,300;Απο τοτε που ητανε στην κουνια μαζευε;
Δεν ξερω ποιος εχει επινοησει αυτο το ηλιθιο συστημα των μοριων αλλα ισως αν οι διορισμοι γινοτανε σε επιπεδο περιφερειας οπως γινεται με τους ωρομισθιους να ητανε πιο ευκολα τα πραγματα για ολους .Δηλαδη πως υπαρχουν τοσες θεσεις π.χ.στην Κεντρικη Μακεδονια ωστε να μπορω να παρω 12 ωρες απο α/θμια και 11 απο β/θμια αλλα οταν διοριστω θα πρεπει να παω σε νησι;Αν θελουν μπορουν να βρουν λυσεις δικαιες και σωστες για ολους,μονο που αν το κανουν τοτε εγω,εσυ,ο αλφα ,ο βητα δεν θα εχει την αναγκη του καθε βουλευτη,νομαρχη κλπ,και μας κρατανε σε ενα συστημα σαπιο μονο και μονο για να τους εχουμε αναγκη.....
-
Δε μπορεί να είναι έτσι τα πράγματα, γιατί κανένας δεν έχει συμφέρον να μας στέλνει στα νησιά (πληρώνει και παραπάνω - παραμεθώριο)
Αναγκαστικά κάποιοι θα είναι π.χ. στη Χάλκη, γιατί το ίδιο το νησί δεν παράγει αρκετούς καθηγητές για το σχολείο του.
Το σύστημα των μορίων πρέπει να υπάρχει, απλά πρέπει (και εδώ) να κλείσουν τα παράθυρα.
-
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
για τη Μοριοδότηση Αποσπασμένων Εκπαιδευτικών Bολισσού – Οινουσσών- Ψαρών
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ κατά τη συνεδρίασή του της 12-06-2008 εξέτασε συνολικά τα αριθμητικά στοιχεία που έχουν σχέση με τις οργανικές θέσεις που υπάρχουν συνολικά στις τρεις περιοχές
-
αναζητείστε (απο περιέργεια και μόνο) που βρίσκονται αυτά τα "φαντάσματα". μερικοί σε θέσεις στα γραφεία ενω η κυρια Διαμαντοπούλου μας είχε μιλήσει για "επιστροφή" εκπαιδευτικών στις τάξεις.
-
Η κυρία Διαμαντοπούλου μπόρεσε και πραγματοποίησε "επικοινωνιακή καταιγίδα" ενάντια στον κλάδο των εκπαιδευτικών, χρησιμοποιώντας παρακμιακά συνθηματάκια και ατάκες.
Ερωτούσε δημόσια τους Δημοσιογράφους "γιατί οι μοριοδοτήσεις είναι άδικες"??
Και ΔΕΝ
-
Η κυρία Διαμαντοπούλου μπόρεσε και πραγματοποίησε "επικοινωνιακή καταιγίδα" ενάντια στον κλάδο των εκπαιδευτικών, χρησιμοποιώντας παρακμιακά συνθηματάκια και ατάκες.
Ερωτούσε δημόσια τους Δημοσιογράφους "γιατί οι μοριοδοτήσεις είναι άδικες"??
Και ΔΕΝ
-
Το ΠΑΣΟΚ έχει ένα τρόπο να επικοινωνεί με τον πολίτη:
Αφού τον αφουγκράζεται προσεκτικά και σχηματίζει μια καθαρή εικόνα για τις αγωνίες και τα προβλήματά του υιοθετεί, σε λεκτικό επίπεδο, τον προβληματισμό του και προτείνει λύσεις που απηχούν οικείες και λογικές . Πχ οι αποσπασμένοι και οι στρεβλώσεις που το ίδιο το κόμμα του ΠΑΣΟΚ δημιούργησε με τις δικές του παρατάξεις και τα δικά του ρουσφέτια.
Αρχικά ρίχνει το μπαλάκι στην ολιγωρία της ΝΔ με ένα επιθετικό ύφος που δεν δέχεται αντιρρήσεις. Αυτό το κάνει για να ενισχύσει την βάση, των υποστηρικτών του. Τους τροφοδοτεί με στερεότυπα που ανταποκρίνονται εύκολα…
Όλοι αν σκεφτούμε πρακτικά θα δούμε ότι αυτό είναι υπεκφυγή. Τα περισσότερα χρόνια διοικούσε το ΠΑΣΟΚ και πλήθος από νομοθεσίες είναι δικά του δημιουργήματα.
Στους μη Πασόκους μιλάει με ένα διαφορετικό τρόπο: τονίζει την σημασία της ύπαρξης κανόνων και διαφάνειας. Υπερθεματίζει όσον αφορά την διαφθορά και την καταπολέμησή της. Ανασύρει ακραίες περιπτώσεις ως έναυσμα, υποτίθεται για αφύπνιση και συζήτηση, ενώ ο στόχος είναι να περάσει βιαστικά συμπεράσματα εποχούμενα στην παρακμιακή, όντως, συνθηματολογία.
Μιλά για την «επανάσταση του αυτονόητου», μια έκφραση που κατά πάσα πιθανότητα είναι εισαγόμενη απ’ τους εργαζόμενους Έλληνες στο εξωτερικό… «στην Ελλάδα πανηγυρίζουμε για τα αυτονόητα» συνηθίζουν να λένε κάνοντας σύγκριση των δομών ένθεν και ένθεν των συνόρων…
Με απλά λόγια ακολουθεί την επιθυμία για διέξοδο μπρος στα τόσα αδιέξοδα που σε μεγαλύτερο βαθμό το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε. Γίνεται «φίλος» σου μιας και οι συλλογισμοί του είναι και δικοί σου στο πρώτο μέλος της συνεπαγωγής… το πράγμα όμως χαλάει στο συμπέρασμα που εσύ άλλο φαντάζεσαι και άλλο τελικά πραγματώνεται…
Και για τις αποσπάσεις άλλο να διορθωθούν κακώς κείμενα και άλλο να πάψει να υπάρχει κινητικότητα στους εκπαιδευτικούς. Γιατί η λογική του να βιδώσεις καθένα στην θέση, που εσύ έχεις ανάγκη, είναι απλοϊκή όπως απλοϊκό είναι και το συμπέρασμα ότι οι εκπαιδευτικοί συμπράξαν στα ρουσφέτια των πολιτικών και μάλιστα φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη για αυτά…
-
PANOS 2 , υποστηρίζω ότι το πολιτικό-κομματικό μας σύστημα είναι βαθιά διεφθαρμένο και θέλει αντικατάσταση.
"μπάζει" από παντού, είναι γεμάτο αντιφάσεις, και παραπλανεί τους πολίτες ( εδώ έχουν βαριά ευθύνη και οι ίδιοι) με παρακμιακά συνθηματάκια.
Είναι προφανές για μένα ότι πρέπει να επισημαίνονται όλες οι ατασθαλίες κάθε τύπου από όποιον και αν έγιναν ( π.χ. του Σαμαρά στο Υπουργείο πολιτισμού).
ΟΜΩΣ
Εδώ μιλάμε για μια "επικοινωνιακή καταιγίδα" στην οποία κανένας εκπαιδευτικός φορέας που εκπροσωπεί τον κλάδο μας δεν αποτόλμησε να δώσει μια απάντηση "για την τιμή των όπλων " έστω.
Μα, κανένας?
Όλοι "έπεσαν με τα μούτρα" να συμφωνήσουν με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου παιδείας.
Επισημαίνω δε, ότι ο νόμος-πλαίσιο ( 3848/2010), περιέλαβε στις διατάξεις του ακριβώς αυτά που διεκήρυσσε η Υπουργός παιδείας σε συνεντεύξεις της από τον Οκτώβρη του 2009, και ταυτιζόταν σχεδόν απόλυτα με το κείμενο διαβούλευσης που δημοσιοποιήθηκε 2 μήνες πριν ψηφιστεί ο νόμος ( και το λέω αυττό, γιατί ακόμα και αν δεχθούμε ότι η διαβούλευση ήταν "για τα μάτια του κόσμου" - που ήταν κατ' εμέ, ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι "δεν ήξερε" ή ότι "νόμιζε". Το τι θα περιελάμβανε ο νόμος-πλαίσιο, είχε ξεκαθαριστεί απόλυτα πολύ έγκαιρα).
Και τώρα, αφού η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου λοιδώρησε και διέσυρε τον κλάδο και τους ανθρώπους του ( χωρίς καμία φωνή διαμαρτυρίας εκ μέρους μας), και αφού ψήφισε τον νόμο-πλαίσιο ( με την συμφωνία του κλάδου μας), μιλάμε για "νόμο-κουρέλι".
Ε, λοιπόν, δεν είναι κουρέλι. Είναι νόμος-πλαίσιο, που τα αλλάζει όλα στην εκπαίδευση , και ο οποίος "θα μας βάλει τα δυο πόδια στο ένα παπούτσι".
Και να μην παρασύρεστε ( συγνώμη για το ύφος, αλλά αυτή είναι η γνώμη μου): Δεν θα εφαρμοστεί από το 2013. Εφαρμόζεται ήδη ( σε νεοδιόριστους αλλά και μεταθέσεις - και όχι μόνο), και η εφαρμογή του δεν εναπόκειται πλέον στο ποιος θα είναι εις το μέλλον ο Υπουργός παιδείας ( είναι νόμος που πέρασε χωρίς καμίς διαμαρτυρία, και καμία αντίρρηση).
Συνάδελφε joap, σχετικά με το ΠΑΣΟΚ και τις επικοινωνιακές πρακτικές του, θα σου πω ότι με βρίσκει σύμφωνο η ανάλυσή σου, απλά υπενθυμίζω ότι το ΠΑΣΟΚ και οι πολιτικές πρακτικές του, εκφράζουν εδώ και 30 χρόνια την μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού ( τις προσδοκίες του, τα όνειρά του , τις αξίες του και τα πιστεύω του γενικότερα).
Αυτό, όλοι όσοι διαφωνούν με τις πρακτικές του ΠΑΣΟΚ, θα πρέπει πάντα να το θυμούνται ( Στο κάτω - κάτω, ο εκλογικός θρίαμβός του στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010, είναι πολύ πρόσφατος - και μάλιστα λέγοντας πια ότι "δεν υπάρχουν λεφτά", και ότι "πρέπει να ματώσουμε").
-
Συνάδελφε joap, σχετικά με το ΠΑΣΟΚ και τις επικοινωνιακές πρακτικές του, θα σου πω ότι με βρίσκει σύμφωνο η ανάλυσή σου, απλά υπενθυμίζω ότι το ΠΑΣΟΚ και οι πολιτικές πρακτικές του, εκφράζουν εδώ και 30 χρόνια την μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού ( τις προσδοκίες του, τα όνειρά του , τις αξίες του και τα πιστεύω του γενικότερα).
Αυτό, όλοι όσοι διαφωνούν με τις πρακτικές του ΠΑΣΟΚ, θα πρέπει πάντα να το θυμούνται ( Στο κάτω - κάτω, ο εκλογικός θρίαμβός του στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010, είναι πολύ πρόσφατος - και μάλιστα λέγοντας πια ότι "δεν υπάρχουν λεφτά", και ότι "πρέπει να ματώσουμε").
Άιντε πάλι τα ίδια...
-
Συνάδελφε λιθοσφαιριστής, όποτε προκύπτει τέτοιο θέμα ( και πρέπει να παραδεχτείς ότι το έθεσε η συνάδελφος joap), εγώ θα λέω την γνώμη μου ( μαζί με τα επιχειρήματα που μπορούν να την στηρίξουν).
Από εκεί και πέρα, όποιος διαφωνεί, μπορεί να το πει επιχειρηματολογώντας.
Αν πάλι πρόκειται απλώς για μία "ενοχλητική αλήθεια" ( ομολογώ ότι ακόμα και εγώ που διατυπώνω αυτή την άποψη, την νιώθω ως μία "ενοχλητική αλήθεια. Κάνω δηλαδή μία διαπίστωση που δεν σου κρύβω ότι με ενοχλεί), λυπάμαι πολύ αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Άλλωστε, συχνά στη ζωή συμβαίνουν γεγονότα που μας ενοχλούν ( είναι "δύσπεπτα" θα έλεγα).
Από εκεί και πέρα, σου προτείνω να διαβάσεις τον διάλογο που αναπτύχθηκε παραπάνω, μια και η ουσία του θέματος ήταν αυτή και όχι οι τελευταίες λίγες φράσεις που επεσήμανες ( ήταν κάτι σαν "απάντηση" στην τοποθέτηση της joap).
Η ουσία των όσων σχολιάσαμε, βρίσκεται ( κατά τη γνώμη μου) στην επισήμανση ( την οποία δεν έκανα μόνος μου, αλλά μαζί με τους άλλους συνομιλητές που συμμετείχαν στον διάλογο) ότι αρχικά ο κλάδος μας υποστήριξε την παρακμιακή συνθηματολογία της ηγεσίας του Υπουργείου, με αποτέλεσμα να της επιτρέψει να περάσει χωρίς καμία αντίρρηση καταγεγραμμένη ( έστω "για την τιμή των όπλων". Δεν ισχυρίζομαι ότι μια-δυο επίσημες ανακοινώσεις θα έκαναν διαφορά. Απλά, σε ηθικό επίπεδο θα ήμασταν "καθαροί". Θα είχε καταγραφεί η όποια διαφωνία μας - με επιχειρήματα φυσικά), νόμο-πλαίσιο που άλλαξε τα πάντα στην εκπαίδευση.
Και τώρα, ένα χρόνο μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου ( 3 μήνες πριν ψηφιστεί ετέθη σε διαβούλευση δημόσια , και ο κλάδος ουσιαστικά συμφώνησε), αρχίζουν οι διαμαρτυρίες.
Δεν λέω, καλό είναι να αντιδρά κάποιος λέγοντας την γνώμη του έστω και καθυστερημένα, αλλά καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μία τεράστια αντίφαση σε όλα αυτά.
Όταν η ηγεσία του Υπουργείου έθεσε το θέμα και συνθηματολογούσε εναντίον του κλάδου κατά τρόπο συστηματικό, ο κλάδος δεν αντέδρασε καθόλου ( και σε συνδικαλιστικό επίπεδο συμφώνησε με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις κατά δήλωση της Υπουργού παιδείας).
Και τώρα, έναν χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου, αρχίζουν οι "διαφωνίες"!
Προτείνω να αναλογιστούμε όλη αυτή τη στάση που συλλογικά τηρήσαμε, και να μην πολυ-προβληματιζόμαστε με περιφερειακής σημασίας ζητήματα ( όπως είναι π.χ. το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ θριάμβευσε στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές).
Στο κάτω-κάτω, τα του οίκου μας μπορούμε να τα αλλάξουμε πολύ ευκολότερα από ότι μπορούμε να κάνουμε για τα ζητήματα που αφορούν ευρύτερα στρώματα της κοινωνίας.
-
Το ελικόπτερο να δεις πόσο "δύσπεπτο" θα είναι...
-
Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!
Γιατί εδώ που τα λέμε, είναι κομματάκι παράλογο να συνεχίζουμε την ίδια πορεία ύστερα από όλα αυτά ( όπως φαίνεται ότι κάνουμε έως τώρα).