Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: elleni στις Ιουνίου 18, 2008, 02:32:21 pm

Τίτλος: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο - ΑΣΕΠ
Αποστολή από: elleni στις Ιουνίου 18, 2008, 02:32:21 pm
Γεια σας! Έχω ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό να διαβάζω για ΑΣΕΠ και μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: αν π.χ. μας ζητηθεί να σχεδιάσουμε μια δραστηριότητα για τη γλώσσα πρέπει, αν δεν μας το διευκρινίζει,να κάνουμε και μια θεωρητική τεκμηρίωση στην οποία να αναφέρουμε τι λένε διάφοροι παδαγωγοί και πρόσφατες έρευνες για το πως μαθαίνουν τα παιδιά ανάγνωση και γραφή κλπ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων, θα μου ήταν πολύ χρήσιμη η απάντηση!
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: andrian στις Ιουνίου 18, 2008, 03:23:27 pm
Αγαπητή Elleni, στο φροντιστήριο που πήγα για τον προηγούμενο διαγωνισμό, μας έλεγαν να συνοδεύουμε τις δραστηριότητές μας με θεωρητική τεκμηρίωση και απαραιτήτως με αξιολόγηση (τόσο της νηπιαγωγού όσο και των παιδιών). Αυτό έπραξα και ο βαθμός μου ήταν αξιοπρεπής μα όχι άξιος διορισμού. Ωστόσο καλή φίλη που απλά έστησε μια δραστηριότητα χωρίς τεκμηριώσεις και αξιολογήσεις, αλλά που μάλλον έδωσε στο βαθμολογητή να καταλάβει ότι είναι δασκάλα που μπορεί να μπει σε μια αίθουσα με παιδάκια και να τους μάθει δυο πράγματα, βαθμολογήθηκε εξαιρετικά καλά και κατέλαβε μια ωραιότατη σειρά στον πίνακα.
Δε σε βοήθησα, το ξέρω. Κι εγώ επίσης αναρωτιέμαι πώς πρέπει να το χειριστώ.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: bee στις Ιουνίου 18, 2008, 03:45:40 pm
Και εγώ στον προηγούμενο ΑΣΕΠ δεν έγραψα καθόλου θεωρητικά... Δεν ξέρω αν με βοήθησε αυτό, πάντως διορίστηκα... Νομίζω εξάλλου ότι από τον τρόπο που δομείς τη δραστηριότητά σου, φαίνεται αν γνωρίζεις το θεωρητικό υπόβαθρο ή όχι.... Δεν νομίζω να έχει και πολύ νόημα για έναν εξεταστή να κάθεται να διαβάζει τις γνωστές ''σάλτσες''.... αν η δομή και το περιεχόμενο συμβαδίζει με τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες, οι καθεαυτού θεωρίες είναι περιττές.... Ίσως μόνο μια απλή αναφορά ...π.χ. επιλέγω να κάνω αυτό, ορμώμενος από τη ΖΕΑ του
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: emmaki στις Ιουνίου 18, 2008, 05:27:57 pm
Εγώ διορίστηκα πριν από 2 διαγωνισμούς.
Όταν μας ζητήθηκε δραστηριότητα, απλά έγραψα τα βήματα που ακολουθούμε στο σχεδιασμό δραστηριοτήτων. Ανέλυσα δηλαδή τη δραστηριότητα (αφόρμηση, α' φάση, β' φάση, έλεγχος, αξιολόγηση). Θερία δεν έβαλα καθόλου. Ο βαθμός που πήρα με έφερε στον πίνακα των διοριστέων και διορίστικα την π΄ρωτη χρονιά.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: sophie στις Ιουνίου 18, 2008, 09:06:00 pm

Όταν μας ζητήθηκε δραστηριότητα, απλά έγραψα τα βήματα που ακολουθούμε στο σχεδιασμό δραστηριοτήτων. Ανέλυσα δηλαδή τη δραστηριότητα (αφόρμηση, α' φάση, β' φάση, έλεγχος, αξιολόγηση). Θερία δεν έβαλα καθόλου. Ο βαθμός που πήρα με έφερε στον πίνακα των διοριστέων και διορίστικα την π΄ρωτη χρονιά.

Το ίδιο! ;)
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: kathyk στις Ιουνίου 18, 2008, 09:12:11 pm
συμφωνω με την bee . μεσα απο αναλυση της δραστηριότητας μπορεις να αναφερθεις και να αιτιολογησεις που βασιστηκες,σαν δευτερευουσα προταση.θα φανει ότι γνωριζεις αλλα δεν θα πλατιασεις σε κατι που δε σε ρωτησε. αν δεν αναφερεις παλι και τιποτα δεν θα τεκμηριωνεις επιστημονικα αυτο που προτεινεις.εγω μπηκα με τον πρωτο ασεπ,θυμαμαι ότι το πειραμα στις φθσικες επιστημες το στηριξα ολο με βαση τον sigel
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: Gi@ στις Ιουλίου 15, 2008, 12:37:50 pm
Εγώ αυτό που ακούω συνέχεια από άτομα που διορίστηκαν είναι ότι δεν έγραψαν καθόλου θεωρία και καθόλου μπλα μπλα.
Έγραψαν μόνο ότι τους ζητούσαν και τίποτε περιττό. Τα πολλα λόγια είναι φτώχια.

Αυτό έχω σκοπό να κάνω κι εγώ στον επόμενο ΑΣΕΠ. Και ο θεός βοηθος.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: edis στις Ιουλίου 15, 2008, 01:01:36 pm
Και εγω έγραψα μονο τις δραστηριότητες και ήμουνα στους διοριστέους. Συμβουλή προς τους υποψήφιους. Οχι πολλα μπλα μπλα. Σκεφτήτε αυτους που βαθμολογούνε. Ξέρουν ποιος γνωρίζει το αντικείμενο.Οι πολλές οι σαλτσες απλώς κουραζουν. Διαβάστε μονο το βιβλίο της νηπιαγωγού και το διαθεματικό. Αν κάτι αλλιώς το έχει σε ένα βιβλίο και αλλιως στο βιβλίο της νηπιαγωγού σωστό θα πάρουν αυτό που είναι απο το βιβλίο της νηπιαγωγού.΅Διάβασα μόνο αυτά τα δύο και σε συνδυασμό ότι 1)πρόσφατα είχα τελειώσει τη σχολή και είχα φρέσκα όσα μαθαμε 2) επειδή δε μπορώ να γράφω πολλή ώρα (με πιάνει ενας μικρός εκνευρισμος :-[ ) προσπάθησα αυτά που γνώριζα να τα γράψω με πυκνό λόγο, νομίζω οτι βοήθησαν στην επιτυχία μου. Καλή επιτυχία σε όλους.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: Gi@ στις Ιουλίου 15, 2008, 01:35:18 pm
Διαβάστε μονο το βιβλίο της νηπιαγωγού και το διαθεματικό. Αν κάτι αλλιώς το έχει σε ένα βιβλίο και αλλιως στο βιβλίο της νηπιαγωγού σωστό θα πάρουν αυτό που είναι απο το βιβλίο της νηπιαγωγού

Ποιο είναι το διαθεματικό???
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: edis στις Ιουλίου 15, 2008, 01:44:52 pm
Το Διαθεματικο Ενιαιο Πλαίσιο Προγραμματων Σπουδων Για το Νηπιαγωγείο. ΔΕΠΠΣ. Πατήστε τα αρχικα στο google και θα το βγάλει γι α το νηπιαγωγείο
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: edis στις Ιουλίου 15, 2008, 01:46:50 pm
http://www.pi-schools.gr/download/programs/depps/27deppsaps_Nipiagogiou.zip
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: Sophaki στις Ιουλίου 16, 2008, 10:55:33 pm
Παιδιά ,εγώ νομίζω ότι όσο περισσότερα πράγματα διαβάζεις και "φορτώνεις" στο μυαλό σου (τί να σου κάνει και αυτό ένα τό 'χουμε ) τόσο το χειρότερο.
Διαβάζεις τόσες θεωρίες από διάφορους ,τόσες γνώμες από διάφορους που παθαίνεις την ώρα της εξέτασης μια σύγχυση ...θέλεις να γράψεις όλα αυτά που έχεις διαβάσει και "αποστηθίσει" για να φανεί ότι είσαι διαβασμένος και ότι το κατέχεις το αντικείμενο που στην ουσία φλυαρείς.Ο βαθμολογητής κουράζεται (δεν είναι και πάντα του αντικειμένου ,όπως έχουμε υποψιαστεί κατά καιρούς) και έτσι ........ενώ έχεις ξεσκιστεί στο διάβασμα 6 μήνες σου ΄ρχεται μια ωραία πατατούλα στο ΄τέλος.

Αποψή μου....
Εγώ διάβασα μόνο το βιβλίο της Νηπιαγωγού ,το Διαθεματικό και διάφορα αρθρα που έβρισκα κατά καιρούς στο διαδίκτυο (προτάσεις από το διάφορες συζητήσεις που είχαμε εδώ μέσα) .Με διάβασμα 1,5 μήνα ,δε μπορούσα και περισσότερο ,διοριστέα τη δεύτερη χρονιά.
Δε θέλω να το πάιξω σπουδαία να βοηθήσω θέλω ....
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: apostolisd στις Ιουλίου 18, 2008, 01:14:03 pm
Από ένα άρθρο:  Σε ερώτηση που έθεσε στη διάρκεια συζήτησης στη
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: AnnaB στις Ιουλίου 18, 2008, 02:56:53 pm
αυτο που εχω να πω εγω ειναι οτι εχω παρει μερος μονο σε ενα διαγωνισμο (και ημουν στους διοριστεους) και οταν σε θεμα που ζητηθηκε να αναπτυξουμε συγκεκριμενη δραστηριοτητα απο ενα κομματι του ΔΕΠΠΣ και συγκεκριμενα φυσικο περιβάλλον χρησιμοποιησα τη θεωρια του Vygotsky καθως και του Piaget και μπορω να πω πως οι βαθμοι ηταν ιδιαιτερα ικανοποιητικοι.οποτε θα σε συμβουλευα να γραψεις αν ζητηθει κατι τετοιο καποια θεωρια για να ποστηριξεις περισσοτερο την απαντηση σου.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 01:47:28 pm
Με μπερδεψατε παρα πολυ κοριτσια χωρις να θελω να ειμαι επικριτικη με καλο το λεω ... τι να κανω???????
προφανως αυτο που θεωρώ σωστο δλδ....να γραψω οτι ζητα αλλα και μια μικρη αναφορα σε θεωρητικη τεκμηριωση οπως μου ειπαν και εμενα στο φροντιστηριο ...ισως????
:-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: Ritalamp στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 02:05:20 pm
Ναι βρε παιδί μου, αυτό θα κάνεις. Δε θα κάνεις εκτενή αναφορά στο τι χρώμα κάλτσες φόραγε ο Vygotsky όταν έγραφε τη θεωρία του ή από ποια μεριά ήταν η χωρίστρα του Piaget. Θα χρησιμοποιήσεις τις βασικές έννοιες της θεωρίας για να στηρίξεις με δυο λέξεις αυτό που λές. Αν για παράδειγμα κάνεις μια δραστηριότητα για τις φυσικές επιστήμες, θα γράψεις π.χ. ότι η σκέψη του παιδιού ακόμη δεν έχει αντιστρεψιμότητα οπότε τα υλικά θα πρέπει να είναι απλά και το πείραμα να μπορεί να γίνει ξανά και ξανά με τον ίδιο τρόπο. Ή ότι το παιδί μαθαίνει με την δική του επενέργεια στα αντικείμενα, άρα θα πρέπει να σχεδιάσεις δραστηριότητα που να εμπλέκει ενεργά το παιδί, γιατί όσες φορές και να του πεις ότι τα ελαφριά πράγματα επιπλέουν δεν πρόκειται να καταλάβει τι λες παρά μόνο αν το δοκιμάσει. Τέτοια πράγματα όχι να γράψεις όλο το προσυλλογιστικό στάδιο ή όλη τη θεωρία για τη ΖΕΑ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Ουσιαστικά είναι σαν να μπαίνεις μέσα στην τάξη και να λες: Πώς θα σε κάνω πιτσιρίκι να καταλάβεις ότι άλλο τα γράμματα και άλλο οι ζωγραφιές; Είσαι έτοιμος να το καταλάβεις. Γιατί επιλέγω αυτόν τον τρόπο (δραστηριότητα) και όχι κάποιον άλλο; Η θεωρία που παραθέτεις στη δραστηριότητα που γράφεις είναι η απάντηση στο γιατί κάνεις αυτό που κάνεις μέσα στην τάξη και θα πρέπει να σε απασχολεί και όταν με το καλό τελειώσει η ιστορία του ΑΣΕΠ.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:00:48 pm
Να σαι καλα με κανες και γελασα με τη χωριστρα ειδικά !
ευχαριστω και παλι ! :-* :-* :-* :-* :-*
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: LAaleXXX στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:12:45 am
Πού θα μου πάει θα το ξεκαθαρίσω το τοπίο στη ομόχλη ;D Το κακό είναι ότι επειδή δεν έχω διαβάσει ακόμα για δραστηριότητες μπερδεύομαι με αυτά που διαβάζω. Πάντως σε αυτό το θέμα ξεκαθαρίζουν πολλά, να'στε καλά που μας δίνετε τα φώτα σας... :-* :-*
ritalamp ο πιαζέ την έκανε από αριστερά τη χωρίστρα!!!Χαχαχα!!!(πλάκα κάνω)
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: rania81 στις Δεκεμβρίου 05, 2008, 09:40:00 pm
Κ εμένα η γνώμη μου είναι πως πρέπει να απαντήσετε ακριβώς σε ότι σας ρωτάει. Στο γνωστικό για παράδειγμα που θα σας ζητηθεί ενδεχομένως να αναπτύξετε μια δραστηριότητα για τη γλώσσα θα κάνετε ακριβώς αυτό και τίποτα άλλο. Τον εξεταστή θα τον ενδιαφέρει να δει στην προκειμένη περίπτωση κατα πόσο είσαστε σε θέση να σχεδιάσετε μια δομημένη σωστά δραστηριότητα, θέτοντας τους κατάλληλους στόχους.Τις γνώσεις σας στα θεωρητικά θα έχετε τη δυνατότητα να τις δείξετε στις αντίστοιχες ερωτήσεις. Εγώ αυτό έκανα στον προηγούμενο Ασεπ και διορίστηκα και μάλιστα με υψηλή βαθμολογία. Την  πρώτη μέρα στο γνωστικό με τις περιβόητες δραστηριότητες για το νερό ή τη Χιονάτη ανέπτυξα μόνο τις δραστηριότητες ακολουθώντας όμως συγκεκριμένη και προσεκτική δομή χωρίς καθόλου θεωρητικά.Τη δεύτερη μέρα που μας ρώτησαν για παράδειγμα για την ενιαια συγκεντρωτικη διδασκαλία το project κλπ έπρεπε να γνωρίζεις τι είναι το καθένα για να απαντήσεις.Με λίγα λόγια να μην πλατειάζετε και να σκέφτεστε πως ο διορθωτής θέλει να δει την ικανότητα σας να οργανώσετε μια δραστηριότητα που θα προορίζεται για μια πραγματική τάξη. Εξάλλου ο τρόπος που θα παρουσιάσετε τη δρστηριότητα θα υποδηλώνει την εμπέδωση βασικών θεωρητικών γνώσεων. Ελπίζω να βοήθησα λίγο κ καλή επιτυχία σε όλους.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 05, 2008, 11:56:02 pm
Παρα πολυ βοηθησες Ράνια !
Οταν βλέπω κοπελες που εχουν διοριστει να μας απαντανε συγκινουμαι που ασχολουνται και χαιρομαι παρα πολυ γιατι μας λενε οδηγιες πολυ χρησιμες που βοηθούν !!!!!

Ευχαριστω πολυ Ράνια και όλες σας!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: U2 στις Δεκεμβρίου 06, 2008, 12:06:42 pm
Λοιπόν......για να κλείνω -μιλάω για τον εαυτό μου ΜΟΝΟ- με το θέμα των παραπομπών(ενδείκνυνται ή όχι), θα'θελα να ρωτήσω τις κοπέλες που διορίστηκαν: οτρόπος που αναπτύσονται οι δραστηριότητες στον Οδηγό και κατά καιρούς στο Σύγχρονο Νηπιαγωγείο δεν είναι οι ενδεικτικές; διότι εγώ εκεί βασίζομαι για την ανάπτυξη των δικών μου. (¨Εχω δει ανάπτυξη δραστηριοτήτων από δοιρισμένες συναδέλφους που έχουν διοριστεί κ είχαν όλη την καλή διάθεση να με βοηθήσουν κ φρίκαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ξύλινος επιστημονικός λόγος με    αναφορά ανά παράγραφο σε διαφόρους ψυχοπαιδαγωγούς.......κ απογοητεύτηκα!για κάποιες μερες ήμουν σε μια τρομερή ανασφάλεια κ ένοιωσα πως εδώ κ τρεις μήνες δεν έχω κάνει τίποτα! )Τελικά είπα στον εαυτό μου να συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει κ κυρίως: Ο Οδηγός είναι Ευαγγέλιο!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και εν πάση περιπτώσει, οι συγγραφική του ομάδα κάτι πρέπει να ξέρει παραπάνω από τους εκάστοτε καθηγητές φροντιστηρίων, για πολλούς από τους οποίους επιτρέψτε μου να κρατώ τις επιφυλλάξεις μου.................................................................................
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 06, 2008, 01:16:59 pm
Διαβασε τι γραφουν οι διορισμενες σε ολα τα θεματα-----> απλο λογο και λιτο και περιεκτικό πανω από  ολα !!!!
κρατα το ευαγγελιο ;) ;)
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: rania81 στις Δεκεμβρίου 06, 2008, 09:56:56 pm
Λοιπόν......για να κλείνω -μιλάω για τον εαυτό μου ΜΟΝΟ- με το θέμα των παραπομπών(ενδείκνυνται ή όχι), θα'θελα να ρωτήσω τις κοπέλες που διορίστηκαν: οτρόπος που αναπτύσονται οι δραστηριότητες στον Οδηγό και κατά καιρούς στο Σύγχρονο Νηπιαγωγείο δεν είναι οι ενδεικτικές; διότι εγώ εκεί βασίζομαι για την ανάπτυξη των δικών μου. (¨Εχω δει ανάπτυξη δραστηριοτήτων από δοιρισμένες συναδέλφους που έχουν διοριστεί κ είχαν όλη την καλή διάθεση να με βοηθήσουν κ φρίκαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ξύλινος επιστημονικός λόγος με    αναφορά ανά παράγραφο σε διαφόρους ψυχοπαιδαγωγούς.......κ απογοητεύτηκα!για κάποιες μερες ήμουν σε μια τρομερή ανασφάλεια κ ένοιωσα πως εδώ κ τρεις μήνες δεν έχω κάνει τίποτα! )Τελικά είπα στον εαυτό μου να συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει κ κυρίως: Ο Οδηγός είναι Ευαγγέλιο!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και εν πάση περιπτώσει, οι συγγραφική του ομάδα κάτι πρέπει να ξέρει παραπάνω από τους εκάστοτε καθηγητές φροντιστηρίων, για πολλούς από τους οποίους επιτρέψτε μου να κρατώ τις επιφυλλάξεις μου.................................................................................

Εγώ πάντως δεν ανέφερα πουθενά ψυχοπαιδαγωγούς στις απαντήσεις μου όσον αφορά τις δραστηριότητες. Στο περιβόητο ερώτημα για τη βροχή για παράδειγμα ένα πείραμα ζητούσε. Που κολλάει ο Piaget ας πούμε. Εγώ αυτό που λέω είναι προσεκτική ανάγνωση της εκφώνησης. Επείδη διαβάσαμε πολλά κ κυρίως θεωρητικά δεν σημαίνει πως μας ζητάνε κ πολλά ή θεωρητικά. Πολλοί την πάτησαν στο ερώτημα με τη βροχή γιατί κάθησαν κ έγραψαν για θεματικές προσεγγίσεις κ project. Διαβάστε καλά τον οδηγό κ δείτε τα υποδείγματα των δραστηριοτήτων που παρουσιάζει στα διάφορα κεφάλαια. Αναφέρει σε καμιά δραστηριότητα τον Πιαζε? Ή μήπως όταν σχεδιάζουμε στο σπίτι μας τι θα κάνουμε την επόμενη μέρα ή εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας, πετάμε κ ένα Πιαζε; Μη τρελλάθουμε τελείως. Ο τρόπος που θα υλοποιήσεις μια δραστηριότητα φανερώνει κ ποια ψυχοπαιδαγωγική μέθοδο ακολουθείς (αν το παιδί αυτενεργεί, άν έχει τη δυνατότητα να ανακαλύπτει τη γνώση, αν την προσφέρουμε εμείς έτοιμη, κ όλα αυτά που ξαναλέω πως ο οδηγός αναφέρει).
Οδηγό κ Κιτσαρά πάρα πολύ καλά!!
ΥΓ. Δεν υπάρχει λόγος να με ευχαριστείς MairyLiscious. Περάσαμε απο εκεί κ είναι υποχρέωση μας να βοηθάμε αν μπορούμε συναδέλφους.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: Demetroula στις Δεκεμβρίου 16, 2008, 10:58:27 pm
rania81 συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Μόνο που έχω μια επιφύλαξη. Πριν από 2 βδομάδες συζητούσα με κάποια καθηγήτρια από τη σχολή μου που ήταν εξετάστρια σε 2 ΑΣΕΠ. Τη ρώτησα για αυτό το συγκεκριμένο θέμα (δηλαδή αν πρέπει να γράψω για αναπτυξιακές θεωρίες μέσα στις δραστηριότητες) και μου απάντησε πως κατά τη γνώμη της αυτό θα ήταν πιο σωστό, αν και, όπως μου είπε, από το υπουργείο δεν τους είχαν δώσει οδηγίες για το τι ζητούν να γράψει ο εξεταζόμενος σε κάθε δραστηριότητα. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια ήταν αρκετά αυστηρή στον τρόπο που εξέταζε τα μαθηματά της και στο τι ζητούσε από κάθε γραπτό. Δηλαδή, είναι τελείως υποκειμενικό τι θα ζητήσει κάποιος εξεταστής να δει απ' το γραπτό. Εγώ αυτό έχω καταλάβει. Είναι η πρώτη φορά που δίνω ΑΣΕΠ και θα το ρισκάρω να μη γράψω καθόλου για αναπτυξιακές θεωρίες.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 16, 2008, 11:16:05 pm
Καλησπέρα demetroula και κορίτσια.
Διαβάζοντας οτι εγραψε η demetroula ηθελα να πω οτι το σεπτεμβρη(περισυ) πηγα στον ασεπ

γιατι ειχα ζητησει γραπτα να δω το γραπτό μου !
εκει αφου το ειδα οι υπαλληλοι μου εδωσαν τις οδηγιες που δινουν στους εξεταστες για το τι πρεπει  να γραψουμε πανω κατω στις απαντησεις μας τις οποιες δεν ειναι υποχρεωμενοι να ακολουθησουν απλα τις εχουν ενδεικτικα.
το αναφέρω γιατι γραφεις οτι
''μου είπε, από το υπουργείο δεν τους είχαν δώσει οδηγίες για το τι ζητούν να γράψει ο εξεταζόμενος σε κάθε δραστηριότητα. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια''
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: LAaleXXX στις Δεκεμβρίου 16, 2008, 11:37:18 pm
Μα αν θέλανε να αναφερθούμε σε κάποια αναπτυξιακή θεωρία θα μας ήταν ζητούμενο στην τελική και θα μας ζητούσαν να εξηγούμε τα βήματα της δραστηριότητας ανάλογα με τη θεωρία..Τώρα από τη στιγμή που δεν είναι το ζητούμενο αν ξέρουμε να γράψουμε τις θεωρίες, αλλά το αν μπορούμε να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε δραστηριότητες κατάληλες για παιδιά νηπιαγωγείου, αυτό είναι που θα βαθμολογηθεί, όχι αν ξέρουμε τη θεωρία του Πιαζέ αλλά αν ξέρουμε να δομούμε σωστές δραστηριότητες που βασίζονται στις θεωρίες, πχ. επειδή σήμερα διάβαζα για δραστηριότητες βασισμένες στη θεωρία του Πιαζέ(για Φ.Ε.) όλες είχαν κοινά σημεία μεταξύ τους, στην αρχή αφήνουμε τα παιδιά να πειραματιστούν με τα υλικά και να ανακαλύψουν κάποιες ιδιότητές τους, μετά βλέπουμε ότι αρχίζουν μόνα τους να πειραματίζονται και να θέτουν στόχους και να αναλαμβάνουν σχέδια δράσης, εμείς επεμβαίνουμε όταν βλέπουμε ότι κάποιο παιδί προβληματίζεται ή δυσκολεύεται για να το βοηθήσουμε ή προτρέπουμε κάποιο άλλο παιδί που τα έχει καταφέρει να το βοηθήσει και βλέπουμε σιγά σιγά ότι τα παιδιά αναλαμβάνουν όλο και πιο δύσκολους στόχους για να φέρουν εις πέρας και σιγά σιγά οικοδομούν τη γνώση. Η παρέμβασή μας σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι για να βοηθήσουμε ή για προωθήσουμε πιο σύνθετους στόχους και να παρέχουμε πληροφορίες στα παιδιά και στο τέλος μπορούμε να αξιολογήσουμε τις γνωστικές επιτυχίες των παιδιών αλλά και την παρέμβασή μας..Σε αυτό το πλαίσιο μπορούμε να αναπτύξουμε δραστηριότητες στις οποίες δεν είναι ανάγκη να πούμε ότι βασίζονται στη θεωρία του Πιαζέ γιατί έτσι και αλλιώς το πράγμα φωνάζει από μόνο του και οι εξεταστές ξέρουν πολύ καλά πιστεύω να ξεχωρίζουν αν και σε ποιες θεωρίες βασιζόμαστε...Ελπίζω να έχω καταλάβει καλά τα όσα ως τώρα μας έχουν συμβουλέψει όσοι πέρασαν και διορίστηκαν..
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: blondie_82 στις Δεκεμβρίου 16, 2008, 11:58:46 pm
Παράθεση
εκει αφου το ειδα οι υπαλληλοι μου εδωσαν τις οδηγιες που δινουν στους εξεταστες για το τι πρεπει  να γραψουμε πανω κατω στις απαντησεις μας τις οποιες δεν ειναι υποχρεωμενοι να ακολουθησουν απλα τις εχουν ενδεικτικα.
MairyLyscious οι οδηγιες αυτες τι γραφανε πανω κατω?θυμασαι?απο απορια ρωταω.ποιος ξερει..μπορει και να μας βοηθησει σε κατι η απαντηση σου!ευχαριστω!
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 17, 2008, 10:39:48 am
Καλημέρα !
Είναι πεντε σελιδες !
Δεν ξερω τι να σου γραψω ρώτα με αν θες για καποιο συγκεκριμενο θεμα, να σου πω!
μακαρι να τις ειχα περασμενες στο κομπιουτερ να τις στειλω αλλα τις εχω σε χαρτι !
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: U2 στις Δεκεμβρίου 17, 2008, 12:23:16 pm
Καλημέρα !
Είναι πεντε σελιδες !
Δεν ξερω τι να σου γραψω ρώτα με αν θες για καποιο συγκεκριμενο θεμα, να σου πω!
μακαρι να τις ειχα περασμενες στο κομπιουτερ να τις στειλω αλλα τις εχω σε χαρτι !

Σκάννερ έχεις;μας έβαλες σε σκέψη.......................κάποια σημεία που θεωρείς εσύ σημαντικότερα ίσως;...................
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 17, 2008, 12:39:32 pm
αν ειχα δεν θα το συζηταγαμε θα τα χα στειλει :D
κοιτα ειναι απλες πολυ μια καθοδηγηση δινει δλδ
στη βροχη να γραψουν μια δραστηριοτητα και ολη τη διαδικασια που θα ακολουθησουν
να αιτιολογησουν στη συνεχεια γιατι εκαναν το καθετι και μετα να αξιολογησουν αν θα εκαναν επαναληψη της δραστηριοτητας εφοσον δεν εχουν κατακτηθει οι στοχοι

στη χιονατη αναφερει δρααστηριοτητες---> να γραψουν γραμμα, να ζωγραφισουν τους ηρωες, να δραματοποιησουν. επιγραμματικα τα αναφερει .
μη φανταζεστε δλδ κατι το τρομερο απλα το ανεφερα επειδη ειπε η δημητρα οτι της ειπε η καθηγητρια οτι δεν τους ειχαν δωσει οδηγιες.
καλη συνεχεια σε ολες !!!!
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: emmaki στις Δεκεμβρίου 17, 2008, 02:31:07 pm
Κάπως έτσι, μόνο πιο αναλυτικά, τα είχα γράψει και εγώ σε προηγούμενο διαγωνισμό.
Αναλυτικά τη διαδικασία που ακολουθείται σε δραστηριότητα (αφόρμηση, α φάση, β φάση, εμπέδωση) καμία αναφορά σε θεωρίες και ονόματα.
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: sophie στις Δεκεμβρίου 17, 2008, 02:39:14 pm
Κάπως έτσι, μόνο πιο αναλυτικά, τα είχα γράψει και εγώ σε προηγούμενο διαγωνισμό.
Αναλυτικά τη διαδικασία που ακολουθείται σε δραστηριότητα (αφόρμηση, α φάση, β φάση, εμπέδωση) καμία αναφορά σε θεωρίες και ονόματα.
Κι εγώ επίσης. ;)
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: walse στις Δεκεμβρίου 19, 2008, 11:02:53 am
MairyLiscious
Θα μπορούσες να γινεις λίγο πιο συγκεκριμένη για τις οδηγίες? 5 σελίδες ειναι αυτές......αυτο ήταν το μόνιμο μας παράπονο από τον ΑΣΕΠ, οτι δεν έχουμε κατευθύνσεις για τις απαντήσεις που ζητούν.
αν μπορούσες..........!
ευχαριστούμε εκ των προτέρων
Τίτλος: Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
Αποστολή από: MairyLiscious στις Δεκεμβρίου 19, 2008, 11:46:16 am
Είναι ακριβώς ότι έγραψα απλα ειναι 5 σελιδες επειδη ειναι αρκετα τα θεματα και φυσικα εχει 5-8 γραμμουλες το καθε θεμα.
ρωτησε με οτι θες και θα σου απαντησω η στειλε μου π.μ γιατι δεν ειναι σωστο εδω
ειλικρινα δεν ξερω τι να σου γραψω γιαυτο στειλε μου π.μ να με ρωτησεις οτι θες και θα σου απαντησω
καλημερα :D

να θυμασαι  οτι αν θελουν τις ακολοθουν ειναι προαιρετικες δλδ !μου το τονισαν αυτο
οπως επισης το γραπτο μου δεν καταλαβαινες που εχει λαθος και τι καθως ειχε 2η 3 αν θυμαμαι καλα υπογραμμισμενες λεξεις και οταν λεω 2η 3 εννοω και το σαββατο και την κυριακη 2η 3 δεν μπορουσες να καταλαβεις δλδ δεν ηταν διορθωμενο η σβησμενο με χ κατι ! 8)


χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι ειχα γραψει καλα
θεωρω οτι πηρα αυτο που εγραψα
πατατες ειχα γραψει  ;D ;D ;D