*

Αποστολέας Θέμα: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο - ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 9732 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #14 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 01:47:28 pm »
Με μπερδεψατε παρα πολυ κοριτσια χωρις να θελω να ειμαι επικριτικη με καλο το λεω ... τι να κανω???????
προφανως αυτο που θεωρώ σωστο δλδ....να γραψω οτι ζητα αλλα και μια μικρη αναφορα σε θεωρητικη τεκμηριωση οπως μου ειπαν και εμενα στο φροντιστηριο ...ισως????
:-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:18:23 »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #15 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 02:05:20 pm »
Ναι βρε παιδί μου, αυτό θα κάνεις. Δε θα κάνεις εκτενή αναφορά στο τι χρώμα κάλτσες φόραγε ο Vygotsky όταν έγραφε τη θεωρία του ή από ποια μεριά ήταν η χωρίστρα του Piaget. Θα χρησιμοποιήσεις τις βασικές έννοιες της θεωρίας για να στηρίξεις με δυο λέξεις αυτό που λές. Αν για παράδειγμα κάνεις μια δραστηριότητα για τις φυσικές επιστήμες, θα γράψεις π.χ. ότι η σκέψη του παιδιού ακόμη δεν έχει αντιστρεψιμότητα οπότε τα υλικά θα πρέπει να είναι απλά και το πείραμα να μπορεί να γίνει ξανά και ξανά με τον ίδιο τρόπο. Ή ότι το παιδί μαθαίνει με την δική του επενέργεια στα αντικείμενα, άρα θα πρέπει να σχεδιάσεις δραστηριότητα που να εμπλέκει ενεργά το παιδί, γιατί όσες φορές και να του πεις ότι τα ελαφριά πράγματα επιπλέουν δεν πρόκειται να καταλάβει τι λες παρά μόνο αν το δοκιμάσει. Τέτοια πράγματα όχι να γράψεις όλο το προσυλλογιστικό στάδιο ή όλη τη θεωρία για τη ΖΕΑ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Ουσιαστικά είναι σαν να μπαίνεις μέσα στην τάξη και να λες: Πώς θα σε κάνω πιτσιρίκι να καταλάβεις ότι άλλο τα γράμματα και άλλο οι ζωγραφιές; Είσαι έτοιμος να το καταλάβεις. Γιατί επιλέγω αυτόν τον τρόπο (δραστηριότητα) και όχι κάποιον άλλο; Η θεωρία που παραθέτεις στη δραστηριότητα που γράφεις είναι η απάντηση στο γιατί κάνεις αυτό που κάνεις μέσα στην τάξη και θα πρέπει να σε απασχολεί και όταν με το καλό τελειώσει η ιστορία του ΑΣΕΠ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 02, 2008, 02:33:46 pm από Ritalamp »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #16 στις: Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:00:48 pm »
Να σαι καλα με κανες και γελασα με τη χωριστρα ειδικά !
ευχαριστω και παλι ! :-* :-* :-* :-* :-*
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #17 στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:12:45 am »
Πού θα μου πάει θα το ξεκαθαρίσω το τοπίο στη ομόχλη ;D Το κακό είναι ότι επειδή δεν έχω διαβάσει ακόμα για δραστηριότητες μπερδεύομαι με αυτά που διαβάζω. Πάντως σε αυτό το θέμα ξεκαθαρίζουν πολλά, να'στε καλά που μας δίνετε τα φώτα σας... :-* :-*
ritalamp ο πιαζέ την έκανε από αριστερά τη χωρίστρα!!!Χαχαχα!!!(πλάκα κάνω)
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:18:23 »

Αποσυνδεδεμένος rania81

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 134
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #18 στις: Δεκεμβρίου 05, 2008, 09:40:00 pm »
Κ εμένα η γνώμη μου είναι πως πρέπει να απαντήσετε ακριβώς σε ότι σας ρωτάει. Στο γνωστικό για παράδειγμα που θα σας ζητηθεί ενδεχομένως να αναπτύξετε μια δραστηριότητα για τη γλώσσα θα κάνετε ακριβώς αυτό και τίποτα άλλο. Τον εξεταστή θα τον ενδιαφέρει να δει στην προκειμένη περίπτωση κατα πόσο είσαστε σε θέση να σχεδιάσετε μια δομημένη σωστά δραστηριότητα, θέτοντας τους κατάλληλους στόχους.Τις γνώσεις σας στα θεωρητικά θα έχετε τη δυνατότητα να τις δείξετε στις αντίστοιχες ερωτήσεις. Εγώ αυτό έκανα στον προηγούμενο Ασεπ και διορίστηκα και μάλιστα με υψηλή βαθμολογία. Την  πρώτη μέρα στο γνωστικό με τις περιβόητες δραστηριότητες για το νερό ή τη Χιονάτη ανέπτυξα μόνο τις δραστηριότητες ακολουθώντας όμως συγκεκριμένη και προσεκτική δομή χωρίς καθόλου θεωρητικά.Τη δεύτερη μέρα που μας ρώτησαν για παράδειγμα για την ενιαια συγκεντρωτικη διδασκαλία το project κλπ έπρεπε να γνωρίζεις τι είναι το καθένα για να απαντήσεις.Με λίγα λόγια να μην πλατειάζετε και να σκέφτεστε πως ο διορθωτής θέλει να δει την ικανότητα σας να οργανώσετε μια δραστηριότητα που θα προορίζεται για μια πραγματική τάξη. Εξάλλου ο τρόπος που θα παρουσιάσετε τη δρστηριότητα θα υποδηλώνει την εμπέδωση βασικών θεωρητικών γνώσεων. Ελπίζω να βοήθησα λίγο κ καλή επιτυχία σε όλους.
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #19 στις: Δεκεμβρίου 05, 2008, 11:56:02 pm »
Παρα πολυ βοηθησες Ράνια !
Οταν βλέπω κοπελες που εχουν διοριστει να μας απαντανε συγκινουμαι που ασχολουνται και χαιρομαι παρα πολυ γιατι μας λενε οδηγιες πολυ χρησιμες που βοηθούν !!!!!

Ευχαριστω πολυ Ράνια και όλες σας!!!!!!!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #20 στις: Δεκεμβρίου 06, 2008, 12:06:42 pm »
Λοιπόν......για να κλείνω -μιλάω για τον εαυτό μου ΜΟΝΟ- με το θέμα των παραπομπών(ενδείκνυνται ή όχι), θα'θελα να ρωτήσω τις κοπέλες που διορίστηκαν: οτρόπος που αναπτύσονται οι δραστηριότητες στον Οδηγό και κατά καιρούς στο Σύγχρονο Νηπιαγωγείο δεν είναι οι ενδεικτικές; διότι εγώ εκεί βασίζομαι για την ανάπτυξη των δικών μου. (¨Εχω δει ανάπτυξη δραστηριοτήτων από δοιρισμένες συναδέλφους που έχουν διοριστεί κ είχαν όλη την καλή διάθεση να με βοηθήσουν κ φρίκαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ξύλινος επιστημονικός λόγος με    αναφορά ανά παράγραφο σε διαφόρους ψυχοπαιδαγωγούς.......κ απογοητεύτηκα!για κάποιες μερες ήμουν σε μια τρομερή ανασφάλεια κ ένοιωσα πως εδώ κ τρεις μήνες δεν έχω κάνει τίποτα! )Τελικά είπα στον εαυτό μου να συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει κ κυρίως: Ο Οδηγός είναι Ευαγγέλιο!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και εν πάση περιπτώσει, οι συγγραφική του ομάδα κάτι πρέπει να ξέρει παραπάνω από τους εκάστοτε καθηγητές φροντιστηρίων, για πολλούς από τους οποίους επιτρέψτε μου να κρατώ τις επιφυλλάξεις μου.................................................................................
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #21 στις: Δεκεμβρίου 06, 2008, 01:16:59 pm »
Διαβασε τι γραφουν οι διορισμενες σε ολα τα θεματα-----> απλο λογο και λιτο και περιεκτικό πανω από  ολα !!!!
κρατα το ευαγγελιο ;) ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος rania81

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 134
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #22 στις: Δεκεμβρίου 06, 2008, 09:56:56 pm »
Λοιπόν......για να κλείνω -μιλάω για τον εαυτό μου ΜΟΝΟ- με το θέμα των παραπομπών(ενδείκνυνται ή όχι), θα'θελα να ρωτήσω τις κοπέλες που διορίστηκαν: οτρόπος που αναπτύσονται οι δραστηριότητες στον Οδηγό και κατά καιρούς στο Σύγχρονο Νηπιαγωγείο δεν είναι οι ενδεικτικές; διότι εγώ εκεί βασίζομαι για την ανάπτυξη των δικών μου. (¨Εχω δει ανάπτυξη δραστηριοτήτων από δοιρισμένες συναδέλφους που έχουν διοριστεί κ είχαν όλη την καλή διάθεση να με βοηθήσουν κ φρίκαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ξύλινος επιστημονικός λόγος με    αναφορά ανά παράγραφο σε διαφόρους ψυχοπαιδαγωγούς.......κ απογοητεύτηκα!για κάποιες μερες ήμουν σε μια τρομερή ανασφάλεια κ ένοιωσα πως εδώ κ τρεις μήνες δεν έχω κάνει τίποτα! )Τελικά είπα στον εαυτό μου να συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει κ κυρίως: Ο Οδηγός είναι Ευαγγέλιο!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και εν πάση περιπτώσει, οι συγγραφική του ομάδα κάτι πρέπει να ξέρει παραπάνω από τους εκάστοτε καθηγητές φροντιστηρίων, για πολλούς από τους οποίους επιτρέψτε μου να κρατώ τις επιφυλλάξεις μου.................................................................................

Εγώ πάντως δεν ανέφερα πουθενά ψυχοπαιδαγωγούς στις απαντήσεις μου όσον αφορά τις δραστηριότητες. Στο περιβόητο ερώτημα για τη βροχή για παράδειγμα ένα πείραμα ζητούσε. Που κολλάει ο Piaget ας πούμε. Εγώ αυτό που λέω είναι προσεκτική ανάγνωση της εκφώνησης. Επείδη διαβάσαμε πολλά κ κυρίως θεωρητικά δεν σημαίνει πως μας ζητάνε κ πολλά ή θεωρητικά. Πολλοί την πάτησαν στο ερώτημα με τη βροχή γιατί κάθησαν κ έγραψαν για θεματικές προσεγγίσεις κ project. Διαβάστε καλά τον οδηγό κ δείτε τα υποδείγματα των δραστηριοτήτων που παρουσιάζει στα διάφορα κεφάλαια. Αναφέρει σε καμιά δραστηριότητα τον Πιαζε? Ή μήπως όταν σχεδιάζουμε στο σπίτι μας τι θα κάνουμε την επόμενη μέρα ή εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας, πετάμε κ ένα Πιαζε; Μη τρελλάθουμε τελείως. Ο τρόπος που θα υλοποιήσεις μια δραστηριότητα φανερώνει κ ποια ψυχοπαιδαγωγική μέθοδο ακολουθείς (αν το παιδί αυτενεργεί, άν έχει τη δυνατότητα να ανακαλύπτει τη γνώση, αν την προσφέρουμε εμείς έτοιμη, κ όλα αυτά που ξαναλέω πως ο οδηγός αναφέρει).
Οδηγό κ Κιτσαρά πάρα πολύ καλά!!
ΥΓ. Δεν υπάρχει λόγος να με ευχαριστείς MairyLiscious. Περάσαμε απο εκεί κ είναι υποχρέωση μας να βοηθάμε αν μπορούμε συναδέλφους.
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #23 στις: Δεκεμβρίου 16, 2008, 10:58:27 pm »
rania81 συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Μόνο που έχω μια επιφύλαξη. Πριν από 2 βδομάδες συζητούσα με κάποια καθηγήτρια από τη σχολή μου που ήταν εξετάστρια σε 2 ΑΣΕΠ. Τη ρώτησα για αυτό το συγκεκριμένο θέμα (δηλαδή αν πρέπει να γράψω για αναπτυξιακές θεωρίες μέσα στις δραστηριότητες) και μου απάντησε πως κατά τη γνώμη της αυτό θα ήταν πιο σωστό, αν και, όπως μου είπε, από το υπουργείο δεν τους είχαν δώσει οδηγίες για το τι ζητούν να γράψει ο εξεταζόμενος σε κάθε δραστηριότητα. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια ήταν αρκετά αυστηρή στον τρόπο που εξέταζε τα μαθηματά της και στο τι ζητούσε από κάθε γραπτό. Δηλαδή, είναι τελείως υποκειμενικό τι θα ζητήσει κάποιος εξεταστής να δει απ' το γραπτό. Εγώ αυτό έχω καταλάβει. Είναι η πρώτη φορά που δίνω ΑΣΕΠ και θα το ρισκάρω να μη γράψω καθόλου για αναπτυξιακές θεωρίες.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #24 στις: Δεκεμβρίου 16, 2008, 11:16:05 pm »
Καλησπέρα demetroula και κορίτσια.
Διαβάζοντας οτι εγραψε η demetroula ηθελα να πω οτι το σεπτεμβρη(περισυ) πηγα στον ασεπ

γιατι ειχα ζητησει γραπτα να δω το γραπτό μου !
εκει αφου το ειδα οι υπαλληλοι μου εδωσαν τις οδηγιες που δινουν στους εξεταστες για το τι πρεπει  να γραψουμε πανω κατω στις απαντησεις μας τις οποιες δεν ειναι υποχρεωμενοι να ακολουθησουν απλα τις εχουν ενδεικτικα.

το αναφέρω γιατι γραφεις οτι
''μου είπε, από το υπουργείο δεν τους είχαν δώσει οδηγίες για το τι ζητούν να γράψει ο εξεταζόμενος σε κάθε δραστηριότητα. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια''
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 16, 2008, 11:18:08 pm από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #25 στις: Δεκεμβρίου 16, 2008, 11:37:18 pm »
Μα αν θέλανε να αναφερθούμε σε κάποια αναπτυξιακή θεωρία θα μας ήταν ζητούμενο στην τελική και θα μας ζητούσαν να εξηγούμε τα βήματα της δραστηριότητας ανάλογα με τη θεωρία..Τώρα από τη στιγμή που δεν είναι το ζητούμενο αν ξέρουμε να γράψουμε τις θεωρίες, αλλά το αν μπορούμε να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε δραστηριότητες κατάληλες για παιδιά νηπιαγωγείου, αυτό είναι που θα βαθμολογηθεί, όχι αν ξέρουμε τη θεωρία του Πιαζέ αλλά αν ξέρουμε να δομούμε σωστές δραστηριότητες που βασίζονται στις θεωρίες, πχ. επειδή σήμερα διάβαζα για δραστηριότητες βασισμένες στη θεωρία του Πιαζέ(για Φ.Ε.) όλες είχαν κοινά σημεία μεταξύ τους, στην αρχή αφήνουμε τα παιδιά να πειραματιστούν με τα υλικά και να ανακαλύψουν κάποιες ιδιότητές τους, μετά βλέπουμε ότι αρχίζουν μόνα τους να πειραματίζονται και να θέτουν στόχους και να αναλαμβάνουν σχέδια δράσης, εμείς επεμβαίνουμε όταν βλέπουμε ότι κάποιο παιδί προβληματίζεται ή δυσκολεύεται για να το βοηθήσουμε ή προτρέπουμε κάποιο άλλο παιδί που τα έχει καταφέρει να το βοηθήσει και βλέπουμε σιγά σιγά ότι τα παιδιά αναλαμβάνουν όλο και πιο δύσκολους στόχους για να φέρουν εις πέρας και σιγά σιγά οικοδομούν τη γνώση. Η παρέμβασή μας σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι για να βοηθήσουμε ή για προωθήσουμε πιο σύνθετους στόχους και να παρέχουμε πληροφορίες στα παιδιά και στο τέλος μπορούμε να αξιολογήσουμε τις γνωστικές επιτυχίες των παιδιών αλλά και την παρέμβασή μας..Σε αυτό το πλαίσιο μπορούμε να αναπτύξουμε δραστηριότητες στις οποίες δεν είναι ανάγκη να πούμε ότι βασίζονται στη θεωρία του Πιαζέ γιατί έτσι και αλλιώς το πράγμα φωνάζει από μόνο του και οι εξεταστές ξέρουν πολύ καλά πιστεύω να ξεχωρίζουν αν και σε ποιες θεωρίες βασιζόμαστε...Ελπίζω να έχω καταλάβει καλά τα όσα ως τώρα μας έχουν συμβουλέψει όσοι πέρασαν και διορίστηκαν..
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος blondie_82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "χαμογελω και προχωραω..."
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #26 στις: Δεκεμβρίου 16, 2008, 11:58:46 pm »
Παράθεση
εκει αφου το ειδα οι υπαλληλοι μου εδωσαν τις οδηγιες που δινουν στους εξεταστες για το τι πρεπει  να γραψουμε πανω κατω στις απαντησεις μας τις οποιες δεν ειναι υποχρεωμενοι να ακολουθησουν απλα τις εχουν ενδεικτικα.
MairyLyscious οι οδηγιες αυτες τι γραφανε πανω κατω?θυμασαι?απο απορια ρωταω.ποιος ξερει..μπορει και να μας βοηθησει σε κατι η απαντηση σου!ευχαριστω!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #27 στις: Δεκεμβρίου 17, 2008, 10:39:48 am »
Καλημέρα !
Είναι πεντε σελιδες !
Δεν ξερω τι να σου γραψω ρώτα με αν θες για καποιο συγκεκριμενο θεμα, να σου πω!
μακαρι να τις ειχα περασμενες στο κομπιουτερ να τις στειλω αλλα τις εχω σε χαρτι !

Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 604
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.