Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: gioas στις Αυγούστου 27, 2008, 01:10:49 pm
-
-
Έχεις απόλυτο δίκιο....αν και η κάνουλα της εκπαίδευσης έκλεισε για όλους αυτούς εδώ και καιρό!!
Κρίμα και για τα παιδιά που τρώνε τον πρόλογο και τρέχουν κατά κύματα σε αυτά τα ΤΕΙ-"να χαμε να...σπουδάζαμε".
-
Έλα ρε, το
ΤΗΛΕΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ έχει βάση 8500?
Καλά και πως καταφέρνουν και τελειώνουν τόσοι? Μάλλον για αυτό θα τους φαίνεται και δύσκολη σχολή. Οταν γράφεις 3-4 μαθηματικά άντε μετά να καταλάβεις απειροστικούς και διαφορικές εξισώσεις. Ωστόσο αρκετοί τελειώνουν.
Συμπεράσμα: Το τμήμα έχει φανταστικό διδακτικό προσωπικό με εκπληκτική μεταδοτικότητα και έτσι γίνονται τα θαύματα. Ο τύφλος βλέπει, ο κουφός ακούει και η κουτσή Μαρία επιτέλους θα περπατήσει και κούτσα κούτσα θα μπει και αυτή στην εκπαίδευση....
-
παιδιά εντάξει, κακοί μαθητές, αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα και ο τρόπος εξέτασης είναι καλά; δηλαδή όποιος παπαγαλίζει καλύτερα θα είναι στο μέλλον και καλύτερος καθηγητής;
κακά τα ψέμματα, σημασία έχει η δουλειά που γίνεται μέσα στην ανώτατη εκπαίδευση, γιατί το λύκειο το έχουν καταντήσει κέντρο εξετάσεων, οι ίδιοι οι καθηγητές (τουλάχιστον κάποιοι που ξέρω) δυσανασχετούν μ' αυτή την κατάσταση και λένε ότι εμποδιζονται να διδάξουν σωστά επειδή τα παιδιά ασχολούνται μόνο με το πώς θα περάσουν τις εξετάσεις και όχι με το πώς θα εμβαθύνουν στο μάθημα.
εδώ πέρσι στην τρίτη δημοτικού έρχεται ένας γονιός και μου λέει "μα δεν πρέπει να μαθαίνουν απ'έξω την ιστορία, πώς θα περάσουν στις πανελλήνιες;"
εκεί που έχουμε φτάσει οι βαθμοί των εισαγωγικών εξετάσεων δεν αντιπροσωπεύουν καθόλου την ικανότητα για σκέψη, εμβάθυνση και πόσω μάλλον δημιουργία, επομένως θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να κρινουμε από κει ποιος είναι κατάλληλος και ποιος όχι
-
Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα όσον αφορά την παπαγαλία, αλλά αυτοί που δεν είναι παπαγάλοι και σκέφτονται μπορεί να μην γράφουν 20άρια και να μην πιάνουν 19000 μόρια αλλά ένα 15-16 πιστεύω το γράφουν.
Ξέρεις τι σημαίνει 8500 μόρια? Σημαίνει ότι στα γελοία μαθήματα της τεχνολογικής όπως ΑΟΔΕ, Μαθηματικά Γενικής, Έκθεση, ΑΝΕΦ έγραψε γύρω στο 10 με 11 και πολύ λέω, και μαθηματικά και φυσική κατεύθυνσης (η φυσική ήταν γελοία φέτος) έγραψε 3-4 το πολύ. Σου φαίνεται αυτός για σκεπτόμενος μαθητής που δεν τον άφησε η παπαγαλία να πάει μπροστά? Ας αφήσουμε επιτέλους αυτή την καραμέλα της παπαγαλίας. Δηλαδή τι υπονοείς, ότι αυτοί που πιάνουν 19000 μόρια είναι άσχετοι και παπαγάλοι? Και άντε σου λέω πως είναι, μαθηματικά και φυσική πως γράφουν που θέλει και λίγο μυαλό?
Ας είμαστε λίγο σοβαροί λοιπόν στις κρίσεις μας. Με τα θέματα που βάζουν για να πιάσεις κάτω από 10000 μόρια πρέπει να είσαι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο. Πως να το κάνουμε δηλαδή, υπάρχουν κάποιοι που προσπαθούν και κάποιοι που δεν προσπαθούν ή δεν μπορούν. Όταν οι τελευταίοι αποτύχουν τους φταίει το σύστημα που προοωθεί τους παπαγάλους και όχι τις αυθεντικές ιδιοφυίες σαν αυτούς. Γιατί όμως? Γιατί στη χώρα που ζούμε όλοι νομίζουν ότι τα παιδιά τους είναι ο νέος Αινστάιν και δεν δέχονται ότι απλά δεν μπορούν και θα πρέπει να βρουν κάτι άλλο να κάνουν. Πρέπει όλοι να γίνουν επιστημόνες και τα ΤΕΙ χαμηλοτάτου επιπέδου σαν τα παραπάνω ή τα κολλέγια που θα έρθουν τους αφήνουν να ζουν το ψεύτικος όνειρό τους μέχρι τη μέρα που πάνε στην πρώτη δουλειά και θα καταλάβουν ότι ουσιαστικά δεν έχουν μάθει τίποτα και φυσικά θα αναζητήσουν τον ιδανικό χώρο για ανθρώπους σαν αυτούς, δηλαδή το δημόσιο
παιδιά εντάξει, κακοί μαθητές, αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα και ο τρόπος εξέτασης είναι καλά; δηλαδή όποιος παπαγαλίζει καλύτερα θα είναι στο μέλλον και καλύτερος καθηγητής;
κακά τα ψέμματα, σημασία έχει η δουλειά που γίνεται μέσα στην ανώτατη εκπαίδευση, γιατί το λύκειο το έχουν καταντήσει κέντρο εξετάσεων, οι ίδιοι οι καθηγητές (τουλάχιστον κάποιοι που ξέρω) δυσανασχετούν μ' αυτή την κατάσταση και λένε ότι εμποδιζονται να διδάξουν σωστά επειδή τα παιδιά ασχολούνται μόνο με το πώς θα περάσουν τις εξετάσεις και όχι με το πώς θα εμβαθύνουν στο μάθημα.
εδώ πέρσι στην τρίτη δημοτικού έρχεται ένας γονιός και μου λέει "μα δεν πρέπει να μαθαίνουν απ'έξω την ιστορία, πώς θα περάσουν στις πανελλήνιες;"
εκεί που έχουμε φτάσει οι βαθμοί των εισαγωγικών εξετάσεων δεν αντιπροσωπεύουν καθόλου την ικανότητα για σκέψη, εμβάθυνση και πόσω μάλλον δημιουργία, επομένως θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να κρινουμε από κει ποιος είναι κατάλληλος και ποιος όχι
-
δεν ξέρω τι γίνεται με την τεχνολογική και κατά πόσο είναι εύκολα ή δύσκολα τα θέματα, γιατί έχω χρόνια που άφησα πίσω τη δευτεροβάθμια. αλλά σε καμια περίπτωση δε δέχομαι να πω ότι εμείς οι δάσκαλοι είμαστε καλύτεροι από τους φιλολόγους (τυχαίο το παράδειγμα) γιατί οι σχολές μας είχαν μεγαλύτερη βάση και είχαμε καλύτερους βαθμούς στις πανελλήνιες (τα μαθηματικά κλπ που αναφέρεις όντως απαιτούν περισσότερη σκέψη συμφωνώ). αυτοί που πιάνουν 19000 μόρια μπορεί να είναι και κατ' επιλογή παπαγάλοι, δεν είπε κανείς ότι είναι ανίκανοι. δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν, η προσπάθεια που γίνεται είναι υπεράνθρωπη, απλά ήθελα να πω ότι πρέπει να είμαστε πιο επιεικείς με τα παιδιά, υπάρχουν εκτός από την παπαγαλία - που είναι αυτή που κατά τη γνώμη μου καταστρέφει τον εκπαιδευτιό χαρακτήρα του λυκείου - κι άλλοι παράγοντες όπως το άγχος, το ότι κάποια παιδιά δεν έχουν καν έναν ήσυχο χώρο να διαβάσουν, κάποια χρειάζονται φροντιστήριο - δεν χρειάζονται όλα, δεν είμαι υπέρ των φροντιστηρίων - και οι γονείς τους δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν και κάθε είδους προβλήματα. τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες δεν ειναι μηχανές διαβάσματος είναι άνθρωποι και ως τέτοιους πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε και όχι να λέμε "α, αυτός πήρε 9, δεν αξίζει"
κατι άσχετο, δεν ισχύει πια η βάση του 10;
αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι εκπαιδευτικός γίνεσαι μέσα στο πανεπιστήμιο, εκεί γίνεται η σημαντική δουλειά και πολλά από αυτά που μας έλεγαν στο σχολείο και έπρεπε απλά να τα μάθουμε για να περάσουμε στις εξετάσεις, στο πανεπιστήμιο έχεις τη δυνατότητα να τα συζητήσεις και να αναστοχαστείς. χώρια που βαθμολογείσαι με άλλα κριτήρια. στο πανεπιστήμιο υπάρχουν και καθηγητές που θα σου βάλουν καλό βαθμό ακόμα κι αν διαφωνείς μαζί τους, ενώ στις πανελλήνιες οι διορθωτές δεν έχουν καν αυτή τη δυνατότητα, οι απαντήσεις είναι φιξ.
όσο για το επίπεδο της κάθε σχολής αυτό δεν πρέπει να το κρίνουμε με βάση ποιοι εισάγονται σ'αυτή, αλλά με βάση το ποιοι διδάσκουν σ'αυτή και οι οποίοι αν είχαν τη δυνατότητα ίσως να έθεταν πολύ διαφορετικά κριτήρια για την εισαγωγή των φοιτητών.
-
Ισχύει η βάση του 10 στον βαθμό πρόσβασης. Τα μόρια υπολογίζονται σύμφωνα με τον συντελεστή βαρύτητας του κάθε μαθήματος. Αυτό είναι εμφανές φέτος με τα μαθηματικά κατεύθυνσης που ρίχνουν τα μόρια πολύ χαμηλά, ενώ ο βαθμός πρόσβασης είναι μεγαλύτερος. Για τον ίδιο λόγο οι περισσότερες σχολές από πεδία της τεχνολογικής έχουν μεγάλη πτώση. Φέτος τα μαθηματικά κατεύθυνσης έθαψαν τους μαθητές. Πιστεύω πως αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τέτοιες βάσεις πρόσβασης σε σχολές.
-
Για την ακρίβεια τα μαθηματικά έδειξαν τη γύμνια του όλου συστήματος. Τα θέματα μια χαρά ήταν. Απλά δεν μπόρεσαν να γράψουν αυτοί που έκαναν πολλές ώρες φροντιστήριο και ιδιαίτερα και περίμεναν τα κλασικά θέματα. Έπρεπε να σκεφτούν και λίγο πράγμα σπάνιο για τους σημερινούς μαθητές που έχουν μάθει να τα έχουν όλα έτοιμα.
Αυτοί που δεν μπορούν να λύσουν μια εξίσωση και έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά θα είναι οι αυριανοί καθηγητές. Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι τα θέματα. Δηλαδή τι θέματα έπρεπε να βάλουν? να τους ρωτήσουν το όνομά τους?
Φέτος τα μαθηματικά κατεύθυνσης έθαψαν τους μαθητές. Πιστεύω πως αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τέτοιες βάσεις πρόσβασης σε σχολές.
-
Αγαπητέ μου αυτοί που έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά δεν πέρασαν καν σε σχολές. Αφού δεν φταίνε τα θέματα γιατί γίνονται διακρίσεις μεταξύ των κατευθύνσεων? δες λίγο τα στατιστικά των αποτελεσμάτων της θεωρητικής. έπειτα κοίταξε και τις βάσεις των σχολών από πεδία της θεωρητικής πως κυμάνθηκαν. Δεν το ισοπεδώνω ζητώντας να "ρωτάνε το ονομά τους".. απλά με ποιο κριτήριο προτείνουν τα θέματα? ίδιο επίπεδο δυσκολίας για όλους? αυτό σε ρωτάω
-
Μήπως ο κλάδος εχει κορεστεί και τα παιδιά αλλάξαν προσανατολισμό??Λίγοι απόφοιτοι των σχολών Πληροφορικής είναι άνεργοι??Οχι βεβαια...Απλά οι νέοι σκέφτονται και την επαγγελματική τους αποκατάσταση....Οταν οι δάσκαλοι διορίζονται αμέσως ειναι λογικό να επιλέγουν τις Παιδαγωγικές σχολές.
Λίγο ο κορεσμός, λιγο η ανεργία, λίγο το οτι αλλάξαν οι εποχες, λίγο και η αποτυχία στις εξετάσεις είχαν ως αποτέλεσμα τις χαμηλές βάσεις...
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών ???
-
Μια αναφορά..Το 2001 που έδωσα εγώ πανελλήνιες το τμήμα Πληροφορικής Κ Τηλ-νιών Λάρισας στο οποίο πέρασα και αποφοίτησα είχε βάση γύρω στο 13 και κάτι. Εκείνη λοιπόν τη χρονιά το Παιδαγωγικό ήταν ελάχιστα μόρια παραπάνω και εάν είχα κάνει τη σωστή κίνηση τώρα θα ήμουνα διορισμένη δασκάλα..Τι σημαίνει αυτό? Ότι εάν είχα περάσει Παιδαγωγικό θα ήμουν σωστή Παιδαγωγός ενώ τώρα δεν είμαι? Όχι! Εγώ καταλαβαίνω άλλα..Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν..Οι βάσεις δε σχετίζονται με το επίπεδο των μελλοντικών καθηγητών για μενα αλλά με τη ζήτηση κάθε χρονιάς..Σαφώς και με ένα ΤΕΙ δε βγαίνει καθηγητής..Πιστεύω το πόσο καλός γίνεσαι εξαρτάται από την εμπειρία και από το πόσο έχεις δουλέψει..Εδώ και σε ένα super market να πας να δουλέψεις τον πρώτο καιρό δε θα ξέρεις τη δουλειά..Μαθαίνεις με τον καιρό..Έτσι και οι καθηγητές..Και στην τελική ο καλός καθηγητής δεν είναι απόλυτα αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις αλλά αυτός που ξέρει καταρχάς να τις μεταδώσει στα παιδιά..Άλλα πράγματα μαθαίνουμε στο ΑΕΙ - ΤΕΙ και άλλα καλούμαστε να διδάξουμε στην τελική.. Είναι δυνατόν κάποιος που έκανε και στο ΤΕΙ με τη χαμηλότερη βάση Προγρ-σμους Δίκτυα κτλ κτλ να μην μπορεί να παραδώσει ένα μάθημα Λυκείου ή Γυμνασίου? Το επάγγελμα απλά έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού και γι'αυτό και αυτό το αποτέλεσμα πιστεύω μην το παίρνουμε στραβά..
-
Αγαπητέ μου αυτοί που έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά δεν πέρασαν καν σε σχολές.
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι εδώ μέσα έχουν το σύνδρομο του Θεού, λένε κάτι χωρίς κανένα επιχείρημα και πρέπει να το δεχτούμε επειδή το λένε αυτοί. Σε κάτι τέτοιους καθηγητές φαντάζομαι θα αναφέρεται ο τίτλος του θέματος. Είναι έτσι επειδή το λέω εγώ!!
Έχεις κάποιο επιχείρημα για αυτό ή το είδες στο σχολείο της γειτονιάς σου?
-
Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν.
Ναι, αλλά ποια παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση? Μηπώς η κατά γενική ομολογία καλοί μαθητές? Μήπως αυτοί που σε ένα βαθμό καθορίζουν το επίπεδο κάθε σχολής? Εκτός αν πιστεύετε ότι ο μαθητής που γράφει 9000 μόρια υπάρχει πιθανότητα να είναι καλύτερος από κάποιον που γράφει 18-19000. ή μάλλον υπάρχει 1 στους 10000.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών ???
Πως συνδέονται? Αν δε μπορείς να καταλάβεις αυτό τι να πω. Δηλαδή όταν μια σχολή έχει 9000 μόρια βάση, σε αυτή τη σχολή μπαίνουν καλοί φοιτητές? Θα βγάλει καλούς καθηγητές? Τι λες?
-
Καλημέρα, θα προσπαθήσω να βάλω λίγο τα πράγματα στη θέση τους.
Πρώτον, υπάρχουν κάποια παιδιά όπως εγώ που όταν πέρασα στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας (πανελλήνιες 2002) η βάση ήταν υψηλότερη από ότι η βάση του παιδαγωγικού της Αθήνας καθώς και άλλων καθηγητικών σχολών (μαθηματικό κτλ). Αυτό σημαίνει πώς αν εγώ είχα δηλώσει στο μηχανογραφικό μου πρώτα το Παιδαγωγικό και έπειτα την Πληροφορική, τώρα θα ήμουν διορισμένη και κανείς δε θα γύρναγε να πει ότι είμαι ΤΕΙ και δεν έχω το δικαίωμα να διδάξω, γιατί και καλά έχω χαμηλό υπόβαθρο επειδη μπήκα στη σχολή μου βγάζοντας 15.000 μόρια.... Και αυτά τα μόρια χαίρομαι που τα έβγαλα και μάλιστα χώρις να κάνω ιδιαίτερα και φροντιστήρια.....
Ακόμη και τώρα, οι "καθαρές" σχολές πληροφορικής ΤΕΙ έχουν υψηλότερη βάση από ΑΕΙ πληροφορικής επαρχείας (για του λόγου του αληθές, δείτε τις βάσεις).
Όσο για το κριτήριο διαχωρισμού των σχολών που ανήκουν στο ΠΕ19 και ΠΕ20, θα έλεγα πώς πολλές από τις σχολές που είναι μέσα δε θα έπρεπε να διδάξουν. Όχι γιατί ο βαθμός πρόσβασης ήταν πολύ χαμηλός αλλά κυρίως γιατί το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι αφοσιωμένο στην πληροφορική, αλλά σε εφαρμογές της, άρα και οι απόφοιτοι των σχολών αυτών δεν έχουν το απαραίτητο background! (Ναι, ίσως ΑΕΠΠ να μπορούν να διδάξουν, αλλά δεν θα μπορούν να διδάξουν σε τεχνικά λύκεια όλα τα μαθήματα. Όπως και αν τα παιδιά στην τάξη ρωτήσουν κάτι, παραπέρα από την ύλη του βιβλίου, δε θα ξέρουν να απαντήσουν). Πιστεύω πως πολλά από αυτά τα παιδιά θα δυσκολεύονται να "αντιμετωπίσουν" κομμάτια της ύλης του ΑΣΕΠ, τα οποία ποτέ δεν διδάχθησαν στο ΤΕΙ ή στο ΑΕΙ τους.
Φιλικά
-
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών ???
Πως συνδέονται? Αν δε μπορείς να καταλάβεις αυτό τι να πω. Δηλαδή όταν μια σχολή έχει 9000 μόρια βάση, σε αυτή τη σχολή μπαίνουν καλοί φοιτητές? Θα βγάλει καλούς καθηγητές? Τι λες?
Εγώ είχα στη σχολή μου συμφοιτητές οι οποίοι μπήκαμε όπως προανέφερα με βάση 13 και κάτι και τα παιδιά ήταν ιδοφυίες..Αφού απορούσα κι εγώ τότε γιατί ήταν στο ΤΕΙ και όχι σε κάποιο ΑΕΙ..Και στην τελική οι ΠΕ20 θα γίνουν καθηγητές σε κάποιο Γυμνάσιο-Λύκειο δε θα γίνουν και επίκουροι καθηγητές να τους κρίνουμε τόσο αυστηρά πιστεύω..Και σου ξαναλέω εμείς δε μπήκαμε με 9 αλλά με 13,5. Τα παιδιά που μπαίνουν τώρα με 9 δεν έχουν μέλλον στην εκπαίδευση διότι ο κλάδος αυτός έχει κορεστεί οπότε γιατί το κάνουμε τόσο μεγάλο ζήτημα?Αφού η πιθανότητες να γίνουν εκπαιδευτικοί οι μαθητές του 9 είναι μηδαμινές..
-
Δεν πιστεύω πως ο καλός μαθητής έχει άμεση σχέση με τον καλό εκπαιδευτικό (όχι μόνο στους πληροφορικάριους αλλά και σε άλλους κλαδους) διότι είναι σαν να ζητάς από τον μαθητή πριν μπει καν σε καθητγητική σχολή να ξέρει να διδάξει έτσι όπως το θέτεις. Είναι σαν να κρίνεις τις ικανότητες του μετά από 4 χρόνια (τουλάχιστον) και στην ηλικία των 22-23 από όταν είναι 17-18. Το λέω αυτό διότι τα παιδιά μεγαλώνουν και ωριμάζει και η σκέψη τους και η αντιληψή τους. Το θεωρώ λίγο άδικο λοιπόν να τουε καταδικάζουμε από πριν οτι δεν θα γίνουν καλοί εκπαιδευτικοί. Επίσης πιστεύω πως τις βάσεις για να γίνεις καλός εκπαιδευτικός τις παίρνεις μέσα στην σχολή (και ίσως κι αυτό με μια μικρή επιφύλαξη) και είδικά στην εκπαίδευση όπως ίσως και σε πολλούς κλάδους έχει σημασία το τι θα κανεις μετά και εννοώ πόσο θα επαναπαυτείς σε αυτά που σου έδωσε το πανεπιστήμιο και αν θα κάνεις προσωπική προσπάθεια για βελτίωση, εξέλιξη κτλ. Πόσοι από αυτούς που έχουν διοριστεί έχουν μείνει στάσιμοι στις παιδαγωγικές του τότε...που ήταν στην σχολή? Επειδή αυτοί κάποτε πέρασαν με 19-20 στις σχολές τους κάνει καλούς εκπαιδευτικούς? Στο χώρο μας πολύ μεγάλη σημασία έχει και η προσωπικότητα κάποιου, καθώς αυτήν κουβαλάς μέσα στην τάξη και είτε θα γίνεις καλός και αγαπητός έιτε όχι.
-
Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει γεμισει ο τοπος με αποφοιτους "πληροφορικης" που εχουν ολοι ιδια ή σχεδον ιδια επαγγελματικα δικαιώματα στο δημοσιο.
Στον ιδιωτικο τομεα υπαρχουν ακομα θεσεις αλλα και παλι υπαρχει υπερπροσφορα.
Τα επαγγελματικα μας δικαιωματα ειναι λιγοτερα απο τους αποφοιτους πολυτεχνειων και φυσικα πλεον δεν επαρκουν για διορισμο στην εκπαιδευση αφου χρειαζεται msc στα παιδαγωγικα (βυσμα κλπκλπ).
Αρα πολυ λογικο οι καλοι μαθητες να πηγαινουν στο στρατο, στην αστυνομια και για δασκαλοι, στα οποια στα χρονια μου περναγες για πλακα για ευνοητους λογους.
Οταν εγω εγραψα 20αρια και ηθελα απο μικρος να σπουδασω πληροφορικη ποτε δε φανταστηκα οτι θα ειμαι στην ιδια (ή σε χειροτερη) μοιρα απτα ΤΕΙ η τα ΑΕΙ λαμιας η το Πολυτεχνειο κολοπετινιτσας.
Shit happens.
ps. και ναι, οποιος δεν μπορει να γραψει ουτε τη βαση στις δικες του εξετασεις δεν μπορει να μαθει στους αλλους να γινουν ουτε μετριοι γιατι δεν ξερει πως. Επισης ενα τμημα με τετοιους φοιτητες δεν μπορει να κανει σοβαρο μαθημα.
ps. Αλλα με λιγο "σπρωξιμο" (παιδαγωγικα, προυπηρεσια) γινονται θαυματα!
-
Δεν διαχώρισα ΤΕΙ από ΑΕΙ, μίλησα απλά για το επίπεδο των φοιτητών που εισάγεται σε κάποιες σχολές. Για παράδειγμα το Τμήμα Τεχνολογίας και Επιστήμης Η/Υ της Τρίπολης είναι σαφώς χαμηλότερου επιπέδου από το ΤΕΙ Αθήνας για πολλούς και διάφορους λόγους. Απλά τυχαίνει οι χειρότερες μακράν σχολές πληροφορικής αυτή τη στιγμή να είναι τα ΤΕΙ που αναφέρθηκαν προηγουμένως. Διαφωνείς με αυτό? Κανείς δεν είπε ότι όλα τα ΤΕΙ είναι κατώτερα από τα ΑΕΙ. Μιλάμε μόνο για τα συγκεκριμένα ΤΕΙ που αναφέρθηκαν παραπάνω και δεν γενικεύουμε για όλα
Και γενικά η απορία η δική μου είναι πως γίνεται μαθητές που δεν γνωρίζουν γρι από μαθηματικά (τα 9000 και 10000 μόρια αυτό μαρτυρούν) να μπορούν να παρακολουθούν ανώτερα μαθηματικά και μαθήματα αλγορίθμων να τα περνάνε και να παίρνουν πτυχίο. Δεν είναι ένα μυστήριο? τι λέτε?
-
Μια αναφορά..Το 2001 που έδωσα εγώ πανελλήνιες το τμήμα Πληροφορικής Κ Τηλ-νιών Λάρισας στο οποίο πέρασα και αποφοίτησα είχε βάση γύρω στο 13 και κάτι. Εκείνη λοιπόν τη χρονιά το Παιδαγωγικό ήταν ελάχιστα μόρια παραπάνω και εάν είχα κάνει τη σωστή κίνηση τώρα θα ήμουνα διορισμένη δασκάλα..Τι σημαίνει αυτό? Ότι εάν είχα περάσει Παιδαγωγικό θα ήμουν σωστή Παιδαγωγός ενώ τώρα δεν είμαι? Όχι! Εγώ καταλαβαίνω άλλα..Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν..Οι βάσεις δε σχετίζονται με το επίπεδο των μελλοντικών καθηγητών για μενα αλλά με τη ζήτηση κάθε χρονιάς..Σαφώς και με ένα ΤΕΙ δε βγαίνει καθηγητής..Πιστεύω το πόσο καλός γίνεσαι εξαρτάται από την εμπειρία και από το πόσο έχεις δουλέψει..Εδώ και σε ένα super market να πας να δουλέψεις τον πρώτο καιρό δε θα ξέρεις τη δουλειά..Μαθαίνεις με τον καιρό..Έτσι και οι καθηγητές..Και στην τελική ο καλός καθηγητής δεν είναι απόλυτα αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις αλλά αυτός που ξέρει καταρχάς να τις μεταδώσει στα παιδιά..Άλλα πράγματα μαθαίνουμε στο ΑΕΙ - ΤΕΙ και άλλα καλούμαστε να διδάξουμε στην τελική.. Είναι δυνατόν κάποιος που έκανε και στο ΤΕΙ με τη χαμηλότερη βάση Προγρ-σμους Δίκτυα κτλ κτλ να μην μπορεί να παραδώσει ένα μάθημα Λυκείου ή Γυμνασίου? Το επάγγελμα απλά έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού και γι'αυτό και αυτό το αποτέλεσμα πιστεύω μην το παίρνουμε στραβά..
Θα συμφωνήσω απόλυτα με την συνάδελφο. Όταν κι εγώ πέρασα στο ίδιο τμήμα το '99 το είχα σαν πρώτη επιλογή επειδή ήξερα οτι αν τελείωνα γρήγορα σχετικά θα είχα άμεση επαγγελματική αποκατάσταση. Αν ήταν να δώσω ο ίδιος πανελλήνιες μέχρι και τα τελευταία 2 χρόνια θα έβαζα πρώτη επιλογή Παιδαγωγικά μάλλον και όχι το τμήμα αυτό.
-
Μια αναφορά..Το 2001 που έδωσα εγώ πανελλήνιες το τμήμα Πληροφορικής Κ Τηλ-νιών Λάρισας στο οποίο πέρασα και αποφοίτησα είχε βάση γύρω στο 13 και κάτι. Εκείνη λοιπόν τη χρονιά το Παιδαγωγικό ήταν ελάχιστα μόρια παραπάνω και εάν είχα κάνει τη σωστή κίνηση τώρα θα ήμουνα διορισμένη δασκάλα..Τι σημαίνει αυτό? Ότι εάν είχα περάσει Παιδαγωγικό θα ήμουν σωστή Παιδαγωγός ενώ τώρα δεν είμαι? Όχι! Εγώ καταλαβαίνω άλλα..Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν..Οι βάσεις δε σχετίζονται με το επίπεδο των μελλοντικών καθηγητών για μενα αλλά με τη ζήτηση κάθε χρονιάς..Σαφώς και με ένα ΤΕΙ δε βγαίνει καθηγητής..Πιστεύω το πόσο καλός γίνεσαι εξαρτάται από την εμπειρία και από το πόσο έχεις δουλέψει..Εδώ και σε ένα super market να πας να δουλέψεις τον πρώτο καιρό δε θα ξέρεις τη δουλειά..Μαθαίνεις με τον καιρό..Έτσι και οι καθηγητές..Και στην τελική ο καλός καθηγητής δεν είναι απόλυτα αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις αλλά αυτός που ξέρει καταρχάς να τις μεταδώσει στα παιδιά..Άλλα πράγματα μαθαίνουμε στο ΑΕΙ - ΤΕΙ και άλλα καλούμαστε να διδάξουμε στην τελική.. Είναι δυνατόν κάποιος που έκανε και στο ΤΕΙ με τη χαμηλότερη βάση Προγρ-σμους Δίκτυα κτλ κτλ να μην μπορεί να παραδώσει ένα μάθημα Λυκείου ή Γυμνασίου? Το επάγγελμα απλά έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού και γι'αυτό και αυτό το αποτέλεσμα πιστεύω μην το παίρνουμε στραβά..
Θα συμφωνήσω απόλυτα με την συνάδελφο. Όταν κι εγώ πέρασα στο ίδιο τμήμα το '99 το είχα σαν πρώτη επιλογή επειδή ήξερα οτι αν τελείωνα γρήγορα σχετικά θα είχα άμεση επαγγελματική αποκατάσταση. Αν ήταν να δώσω ο ίδιος πανελλήνιες μέχρι και τα τελευταία 2 χρόνια θα έβαζα πρώτη επιλογή Παιδαγωγικά μάλλον και όχι το τμήμα αυτό.
Κι εσύ στο Τ.Π.Κ.Τ. ήσουν? Εσύ τότε μάλλον καταλαβαίνεις τι επίπεδο δυσκολίας είχαμε σ'αυτό το τμήμα (βλέπε Σαμαρά, Μαρμόκο, Κακαρόντζα)..
-
Κι εσύ στο Τ.Π.Κ.Τ. ήσουν? Εσύ τότε μάλλον καταλαβαίνεις τι επίπεδο δυσκολίας είχαμε σ'αυτό το τμήμα (βλέπε Σαμαρά, Μαρμόκο, Κακαρόντζα)..
Ο κάθε ένας νομίζει ότι το τμήμα του είναι πολύ δύσκολο. Μα αυτό είναι απόλυτα λογικό. Όταν είσαι μέτριος προς κακός μαθητής τι θα σου φανεί εύκολο? Για πήγαινε σε κανένα άλλο τμήμα που κάνουν 5-6 χρόνια να το τελειώσουν μαθητές που έγραφαν πάνω από 17000 μόρια και θα δεις τι θα πει δύσκολο. Πάντως μέχρι στιγμής δεν ξέρω κανέναν που να παραδεχεται ότι το τμήμα του ήταν εύκολο. Σε όλους δύσκολο τους φαίνεται
-
Κι εσύ στο Τ.Π.Κ.Τ. ήσουν? Εσύ τότε μάλλον καταλαβαίνεις τι επίπεδο δυσκολίας είχαμε σ'αυτό το τμήμα (βλέπε Σαμαρά, Μαρμόκο, Κακαρόντζα)..
Ο κάθε ένας νομίζει ότι το τμήμα του είναι πολύ δύσκολο. Μα αυτό είναι απόλυτα λογικό. Όταν είσαι μέτριος προς κακός μαθητής τι θα σου φανεί εύκολο? Για πήγαινε σε κανένα άλλο τμήμα που κάνουν 5-6 χρόνια να το τελειώσουν μαθητές που έγραφαν πάνω από 17000 μόρια και θα δεις τι θα πει δύσκολο. Πάντως μέχρι στιγμής δεν ξέρω κανέναν που να παραδεχεται ότι το τμήμα του ήταν εύκολο. Σε όλους δύσκολο τους φαίνεται
Ερώτηση: Αφού λοιπόν στο τμήμα των 17000 μορίων μπαίνουν οι καλοί μαθητές οι οποίοι είναι ξεφτέρια στα Μαθηματικά και γράφουν 18 κ 20 στις Πανελλήνιες γιατί τότε κάνουν 5-6 χρόνια να τελιώσουν το Πανεπιστήμιο? Ζορίζονται ζορίζονται? Μα γιατί αφού αυτοί είναι οι καλοί μαθητές και δίπλα στο ΤΕΙ είναι οι μέτριοι που κάνουν τα εύκολα και πέρνουν πτυχίο και εύκολα και γρήγορα..Σε πληροφορώ λοιπόν ότι το 2006 που ορκίστηκα ήμασταν 55 άτομα, είχα αριθμό πτυχίου 131 και το τμήμα μου αν δεν κάνω λάθος λειτουργούσε από το '99. 7 χρόνια για να πάρουν πτυχίο μόνο τόσα άτομα σημαίνει ότι δεν είναι και όλοι μέτριοι ή κακοί στο ΤΕΙ τελικά..Ας μην γενικεύουμε λοιπόν την κατάσταση και ας δεχθούμε την πραγματικότητα..Δεν παίζει ρόλο πόσο καλός μαθητής είσαι εάν αργότερα είσαι άνεργος..
-
Ερώτηση: Αφού λοιπόν στο τμήμα των 17000 μορίων μπαίνουν οι καλοί μαθητές οι οποίοι είναι ξεφτέρια στα Μαθηματικά και γράφουν 18 κ 20 στις Πανελλήνιες γιατί τότε κάνουν 5-6 χρόνια να τελιώσουν το Πανεπιστήμιο? Ζορίζονται ζορίζονται?
Απάντηση: Ναι, ζορίζονται γιατί εκεί τα μαθήματα είναι δύσκολα και τα θέματα των εξετάσεων είναι σοβαρά και όχι της πλάκας.
Μα γιατί αφού αυτοί είναι οι καλοί μαθητές και δίπλα στο ΤΕΙ είναι οι μέτριοι που κάνουν τα εύκολα και πέρνουν πτυχίο και εύκολα και γρήγορα.
Μα τα ίδια τα λεγόμενα σου αποδευκνύουν αυτό που λέω τόση ώρα. Όταν κακοί οι μέτριοι μαθητές καταφέρνουν να αποφοιτήσουν από μια σχολή αυτό τι σημαίνει ότι ήταν κακοί? ή ότι η σχολή αναγκάστηκε να χαμηλώσει το επίπεδο σπουδών της για να παίρνουν και αυτοί πτυχίο?
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι το 2006 που ορκίστηκα ήμασταν 55 άτομα, είχα αριθμό πτυχίου 131 και το τμήμα μου αν δεν κάνω λάθος λειτουργούσε από το '99. 7 χρόνια για να πάρουν πτυχίο μόνο τόσα άτομα σημαίνει ότι δεν είναι και όλοι μέτριοι ή κακοί στο ΤΕΙ τελικά.
Όχι δεν είπε κανείς ότι είναι όλοι αλλά από τα λεγόμενά σου προκύπτει ότι η πλειοψηφία δεν κατάφερε να πάρει πτυχίο. Έτσι δεν είναι? Άρα από τα δικά σου λεγόμενα αποδεικνύεται ότι ο μέσος φοιτητής δεν μπορούσε να τελειώσει τη σχολή. Αυτό δε λέει κάτι για το επίπεδο των φοιτητών? Καταραμένη αριθμητική έ?
Ας μην γενικεύουμε λοιπόν την κατάσταση και ας δεχθούμε την πραγματικότητα.
Δεν παίζει ρόλο πόσο καλός μαθητής είσαι εάν αργότερα είσαι άνεργος..
Και τι παίζει ρόλο? Να έχεις δουλειά και να είσαι αμόρφωτος?
Πάντως αν είσαι πολύ καλός μαθητής και φοιτητής και σου αρέσει αυτό που κάνεις δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις άνεργος. Ξέρεις ποιοι είναι αυτοί που είναι άνεργοι? Αυτοί που μπήκαν σε σχολές πληροφορικής γιατί νόμιζαν ότι μόλις τελειώσουν θα τους παρακάλανε για δουλειά. Χωρίς να τους αρέσει απαραίτητα η σχολή διάβασαν ίσα ίσα για να περάσουν τα μαθήματα και τώρα φυσικά δεν μπορούν να μπουν ανταγωνιστικά στην αγορά εργασίας και κλαίνε τη μοίρα τους ή λένε δεν έβαζα δάσκαλος καλύτερα? Τώρα θα διοριζόμουν. Όπου φυσάει ο άνεμος δηλαδή
-
Ερώτηση: Αφού λοιπόν στο τμήμα των 17000 μορίων μπαίνουν οι καλοί μαθητές οι οποίοι είναι ξεφτέρια στα Μαθηματικά και γράφουν 18 κ 20 στις Πανελλήνιες γιατί τότε κάνουν 5-6 χρόνια να τελιώσουν το Πανεπιστήμιο? Ζορίζονται ζορίζονται?
Απάντηση: Ναι, ζορίζονται γιατί εκεί τα μαθήματα είναι δύσκολα και τα θέματα των εξετάσεων είναι σοβαρά και όχι της πλάκας.
Γιατί θες να μας πεις τώρα ότι στα ΤΕΙ είναι της πλάκας? Μήπως έδωσες κανένα μάθημα των ΤΕΙ και το πέρασες με άριστα και το λες αυτό?
Μα γιατί αφού αυτοί είναι οι καλοί μαθητές και δίπλα στο ΤΕΙ είναι οι μέτριοι που κάνουν τα εύκολα και πέρνουν πτυχίο και εύκολα και γρήγορα.
Μα τα ίδια τα λεγόμενα σου αποδευκνύουν αυτό που λέω τόση ώρα. Όταν κακοί οι μέτριοι μαθητές καταφέρνουν να αποφοιτήσουν από μια σχολή αυτό τι σημαίνει ότι ήταν κακοί? ή ότι η σχολή αναγκάστηκε να χαμηλώσει το επίπεδο σπουδών της για να παίρνουν και αυτοί πτυχίο?
Τα λεγόμενα μου λένε άλλα εμένα αλλά τέσπα ας πάει και το παλιάμπελο..
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι το 2006 που ορκίστηκα ήμασταν 55 άτομα, είχα αριθμό πτυχίου 131 και το τμήμα μου αν δεν κάνω λάθος λειτουργούσε από το '99. 7 χρόνια για να πάρουν πτυχίο μόνο τόσα άτομα σημαίνει ότι δεν είναι και όλοι μέτριοι ή κακοί στο ΤΕΙ τελικά.
Όχι δεν είπε κανείς ότι είναι όλοι αλλά από τα λεγόμενά σου προκύπτει ότι η πλειοψηφία δεν κατάφερε να πάρει πτυχίο. Έτσι δεν είναι? Άρα από τα δικά σου λεγόμενα αποδεικνύεται ότι ο μέσος φοιτητής δεν μπορούσε να τελειώσει τη σχολή. Αυτό δε λέει κάτι για το επίπεδο των φοιτητών? Καταραμένη αριθμητική έ?
Δεν ξέρω αν λέει κάτι για το επίπεδο των φοιτητών όμως μήπως λέει κάτι και για το επίπεδο της σχολής?
Ας μην γενικεύουμε λοιπόν την κατάσταση και ας δεχθούμε την πραγματικότητα.
Δεν παίζει ρόλο πόσο καλός μαθητής είσαι εάν αργότερα είσαι άνεργος..
Και τι παίζει ρόλο? Να έχεις δουλειά και να είσαι αμόρφωτος?
Πάντως αν είσαι πολύ καλός μαθητής και φοιτητής και σου αρέσει αυτό που κάνεις δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις άνεργος. Ξέρεις ποιοι είναι αυτοί που είναι άνεργοι? Αυτοί που μπήκαν σε σχολές πληροφορικής γιατί νόμιζαν ότι μόλις τελειώσουν θα τους παρακάλανε για δουλειά. Χωρίς να τους αρέσει απαραίτητα η σχολή διάβασαν ίσα ίσα για να περάσουν τα μαθήματα και τώρα φυσικά δεν μπορούν να μπουν ανταγωνιστικά στην αγορά εργασίας και κλαίνε τη μοίρα τους ή λένε δεν έβαζα δάσκαλος καλύτερα? Τώρα θα διοριζόμουν. Όπου φυσάει ο άνεμος δηλαδή
Ας μη σχολιάσω καλύτερα τον όρο αμόρφωτος.. Εσύ δηλαδή τώρα που απ'ότι καταλαβαίνω ήσουν πολύ καλός μαθητής - φοιτητής και σου αρέσει αυτό που κάνεις συνεπώς δεν είσαι άνεργος τι δουλειά κάνεις ακριβώς? Και γι'αυτό που είπες ότι κλαίνε τη μοίρα τους κάποιοι που δε βάλανε δάσκαλοι το νόημα ήταν άλλο.Με τα μόρια που είχα βγάλει εγώ τότε θα έμπαινα και Παιδαγωγικό και ΑΕΙ και προτίμησα να πάω στο ΤΕΙ που γούσταρα και ούτε το μετανιώνω ούτε τίποτα απλά είναι στιγμές που λέω τώρα ίσως είχα μια μόνιμη δουλειά..Και μην απαντήσεις με κοσμοθεωρίες για όρεξη περί του επαγγέλματος και τέτοια χαζά γιατί εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι δε σε συντηρεί η όρεξη ούτε το απολυτήριο Λυκείου με 19. Απλά εγώ ξέρεις τι καταλαβαίνω από όλα αυτά? Ότι θεωρείς άδικο που ήσουν ένας άριστος μαθητής-φοιτητής και τώρα είσαι στην ίδια περίπου μοίρα με κάποιον που απλά τέλιωσε ένα ΤΕΙ Πληροφορικής.Κάνω λάθος?