Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: prof στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 09:33:31 pm
-
εχει καποιος καποιο δειγμα προγραμματισμου για την πρωτοβαθμια?η καποιες οδηγιες που σας εχουν δοθει?
-
αναλυτικες οδηγιες πρεπει να εχει ο διευθυντης του σχολειου. Με aims objectives κτλ. Εγω οταν πρωτοπήγα μου εδωσαν ενα ολοκληρο πακετο με οδηγιες για τα ολοημερα. Σιγουρα θα υπαρχει κ για τα υπολοιπα. Αλλιως ψαξε κ στο παιδαγωγικο ινστιτουτο. ΚΑλη αρχη!!!
-
Καλημέρα. Catwoman2, από τα ολοήμερα σου ζήτησαν να φτιάξεις πρόγραμμα για κάθε μήνα με το τι θα κάνεις; Αν ναι, κατάφερες να ακολουθήσεις αυτό το πρόγραμμα; Λίγο ουτοπικό δεν είναι; Εγώ αυτό που κάνω κάθε μέρα είναι να βοηθάω τους μαθητές με τις ασκήσεις HW που τους βάζουν από τον πρωινό κύκλο και να εξηγώ απορίες. Εσύ τι κάνεις; Επίσης, υποτίθεται ότι πρέπει να έχουμε συνεργασία με τον πρωινό κύκλο για το τι θα κάνουν, για να φέρνουμε έξτρα υλικό πάνω στα συγκεκριμένα θέματα, αλλά αυτό δεν έχει γίνει ποτέ. Ούτε οι καθηγητές του πρωινού ακολουθούν κάποιο πρόγραμμα, απ'ότι κατάλαβα. Χύμα... Σ'ευχαριστώ!
-
ποτε δεν μου ζητηθηκε απο ολοημερο να φτιαξω προγραμμα για καθε μηνα και αν σου ζητηθηκε ειναι μεγαλη χαζομαρα διοτι πως ειναι δυνατον να ξερεις τι θα τους κανουν στο πρωινο??
Απο οσο ξερω το εργο σου ειναι πρωτα να βοηθας με homework και αν δεν εχουν, να τους απασχολεις με δραστηριοτητες του επιπεδου τους.
Εγω φερνω παντα μαζι flashcards, cds με τραγουδακια ετσι ωστε αν δεν εχουν homework να τους απασχολησω με [παιχνιδια ή τραγουδια). Επισης βγαζω αρκετες φωτοτυπιες και τις εχω μαζι μου, με ζωγραφιες (επιλογη χρωματων red/green/ για τα μικρα ) και διαφορα αλλα τυπου παιχνιδι για τα μεγαλυτερα. Επειδη μου δινουν τωρα τελευταια και δευτερακια σκεφτομαι να τα βαλω να ζωγραφισουν σε μικρα χαρτονακια και να κολλησουν με πινεζες στον τοιχο τους την Αγγλικη αλφαβητο. Ειναι απασχοληση που τα ευχαριστει, θα μας παρει αρκετο καιρο και θα μαθουν και τα γραμματα
Με τους πρωινους καθηγητες δεν εχω επικοινωνησει ακομα αλλα θα τους παρω τηλέφωνο, οχι για να μαθω τι κανουν ή τι θα κανουν (δεν νομιζω να ξερουν) αλλα για να δω πως παει το καθε παιδι και τι ιδιαιτερες αναγκες εχει. Παντως νομιχω οτι εγω τα γνωριζω καλυτερα διοτι εχω 5-6 παιδια στην ταξη ενω οι πρωινοι σιγουρα εχουν καμμια 15 αρια. Αυτα.
-
-
Σας ευχαριστώ πολύ και τις 2 για τις απαντήσεις σας. Και πρόπερσυ μου ζήτησε πρόγραμμα ο σύμβουλος και έκανα. Αλλά αν το ακολούθησα είναι άλλη ιστορία! CATWOMAN2, πώς και σου έδωσαν δευτέρα τάξη; Αφού δεν διδάσκονται αγγλικά στη δευτέρα. Μήπως ο υπεύθυνος του ολοήμερου βαριέται να μπει στη τάξη και σου τα φόρτωσε;!
-
Εγω περυσι δουλεψα σε πρωινο δημοτικο για πρωτη φορα ωρομισθια.Ο διευθυντης του σχολειου μου εδωσε το αναλυτικο προγραμμα σπουδων για να του ριξω μια ματια οπως ειπε,και οταν τον ρωτησα πως να προχωραω το μαθημα,μου ειπε:οπως νομιζεις εσυ,εκει ειναι τα βιβλια των αγγλικων,εμεις οι υπολοιποι δεν τα ανοιξαμε ουτε και θελουμε!Οποτε εγω προχωρουσα κανονικα την υλη,εβγαζα δικες μου φωτοτυπιες απο γραμματικα φαινομενα,μιας και τα funway δεν εχουν γραμματικη,και μολις τελειωναμε ενα κεφαλαιο τους εβαζα τεστ,για να ειμαι κατοχυρωμενη για τη βαθμολογια τους,εκτος απο αντιγραφη-ορθογραφια καθε φορα.Κανενας απο τους υπολοιπους δασκαλους δεν ανακατευτηκε ποτε στο τι να κανω,εβγαλα ακρη μονη μου,επειδη ειχα και την πειρα 8 χρονων σε φροντιστηριο.Με τον συμαδελφο του ολοημερου,δεν συναντηθηκαμε ποτε,ουτε και μιλησαμε τηλεφωνηκα,ξερω ομως οτι τους βοηθουσε στο hm που εβαζα εγω το πρωι.
Α,ναι,την πρωτη μερα που πηγα στο σχολειο και εψαχνα με αγωνια βιβλια και κασσετες,ο διευθυντης μου ειχε πει:με το μαλακο,μην τους τρομαξεις,μια επαφη με τη γλωσσα να εχουν μονο,τα υπολοιπα θα τα μαθουν στο φροντιστηριο του χωριου μας :o
-
ειμαι αναπληρώτρια σε πρωινό και μου ζήτησαν να κανω προγραμματισμό για όλη τη χρονιά με στόχους μεθοδολογία κτλ.βασίστηκα στο αναλυτικό προγραμμα και κάτι έκανα τελικά...
-
Και πρόπερσυ μου ζήτησε πρόγραμμα ο σύμβουλος και έκανα. Αλλά αν το ακολούθησα είναι άλλη ιστορία! CATWOMAN2, πώς και σου έδωσαν δευτέρα τάξη; Αφού δεν διδάσκονται αγγλικά στη δευτέρα. Μήπως ο υπεύθυνος του ολοήμερου βαριέται να μπει στη τάξη και σου τα φόρτωσε;!
Oταν λες ο συμβουλος ? ο προισταμενος εννοεις?
Μου δινει που και που δευτερα δημιτκου διοτι εχει 25 παιδια και τρεχει και δεν φτανει. Προσπαθει να τα προλαβει ολα με το προγραμμα το υ σχολειου και ετσι μου πασαρει καμμια φορα την δευτερα δημοτικου που ειναι και η πιο φασαριοζα. Αντε βρε , σε λιγο θα νταντευω και την πρωτη!!!! ;D ;D ;D ;D
-
Φαντάζομαι πως εννοει το σχολικό σύμβουλο.
Πέρυσι στην αρχή της χρονιάς αντιμετώπιζα στο ολοήμερο μία ιδιόρρυθμη καάσταση: περίμεναν άλλους 2 δασκάλους, οι οποίοι δεν είχαν σταλεί ακόμη από τη Δ/νση, δεν υπήρχαν κονδύλια για προσληψεις, κλπ, κλπ. Ο υπέυθυνος δε μπορούσε να κρατήσει τα τμήματα όλων των τάξεων μόνος του και έτσι είχε εξηγήσει σε διευθυντή και γονείς πως θα ξεκινησει το ολοήμερο με Α' και
-
Καλημέρα. CATWOMAN2, άλλο ο προιστάμενος, άλλο ο σχολικός σύμβουλος. Ο προιστάμενος είναι ανώτερος, απ'ότι κατάλαβα. Ο σύμβουλος περνάει από τα σχολεία (υποτίθεται) να τσεκάρει προγράμματα κλπ. Το πρόγραμμα κάθε μήνα ο σύμβουλος πρέπει να το εγκρίνει αλλιώς δεν πληρωνόμαστε! PROF, που βρήκες το αναλυτικό πρόγραμμα;
-
ωχ δεν το ηξερα αυτο...παντως ως τωρα δεν τον εχω δει στα μερη μου...
-
Καλημέρα. CATWOMAN2, άλλο ο προιστάμενος, άλλο ο σχολικός σύμβουλος. Ο προιστάμενος είναι ανώτερος, απ'ότι κατάλαβα. Ο σύμβουλος περνάει από τα σχολεία (υποτίθεται) να τσεκάρει προγράμματα κλπ. Το πρόγραμμα κάθε μήνα ο σύμβουλος πρέπει να το εγκρίνει αλλιώς δεν πληρωνόμαστε! PROF, που βρήκες το αναλυτικό πρόγραμμα;
το αναλυτικο προγραμμα το βρηκα στη σελιδα του παιδαγωγικου ινστιτουτου και ειναι πολυ χρησιμο και για τον ασεπ...
-
Prof, σ'ευχαριστώ. Θα το βρω μπας και ξεστραβωθω λιγάκι!
-
σχεδον ολη η βασικη νομοθεσια
https://drive.google.com/file/d/1j1LlgHqt9IbkaXCHPyeFFUQ2qIUzVd3w/view
-
.
-
σχεδον ολη η βασικη νομοθεσια
https://drive.google.com/file/d/1j1LlgHqt9IbkaXCHPyeFFUQ2qIUzVd3w/view
Πολύ χρήσιμο! Ευχαριστώ!