Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stratilio στις Νοεμβρίου 25, 2008, 11:51:19 am

Τίτλος: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 25, 2008, 11:51:19 am
Λίγο πριν τη μεγάλη δοκιμασία ...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: olgalia στις Νοεμβρίου 25, 2008, 12:30:29 pm
Stratilio εγώ θα απαντούσα διάβασμα και τύχη μαζί. Αλλά επειδή απευθύνεται η ερώτηση σε ήδη διορισμένους του ΑΣΕΠ μήπως έπρεπε να το βάλεις σε άλλη κατηγορία; Οι μόνιμοι θα το δουν εδώ;
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: syrrahm στις Νοεμβρίου 25, 2008, 04:06:42 pm
Όλα τα παραπάνω συν αυτό:

"Όταν θέλουμε κάτι, ολόκληρο το Σύμπαν συνωμοτεί για να μας επιτρέψει να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα."
"Quando você quer alguma coisa, todo o Universo conspira para que você realize seu desejo."
Paulo Coelho
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Νοεμβρίου 25, 2008, 04:14:40 pm
syrrahm,  παρτο κι αλλιως (!) (αυτο με το συμπαν)
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: june στις Νοεμβρίου 25, 2008, 05:29:02 pm
ψηφισα διαβασμα αλλα ειμαι κατηγορηματικη. 50%διαβασμα και 50% τυχη.η σχολικη εμπειρια και η συμμετοχη σε προηγουμενους διαγωνισμους νομιζω δεν εχει αποδειχθει οτι επηρεαζουν καταλυτικα το αποτελεσμα
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 25, 2008, 10:35:51 pm
Θα διαφωνήσω μαζί σου marni. Η σχολική εμπειρία είναι πολύ σημαντική, γιατί στη διάρκεια του μαθήματος μπορείς να εφαρμόσεις τόσο παιδαγωγικές μεθόδους στην πράξη ,όσο και να έχεις την εμπειρία της διδακτικής. Σίγουρα ,δεν είναι καθοριστικός παράγοντας ,αλλά πιστέυω ότι επηρεάζει πολύ.
 
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 25, 2008, 10:38:14 pm
Stratilio εγώ θα απαντούσα διάβασμα και τύχη μαζί. Αλλά επειδή απευθύνεται η ερώτηση σε ήδη διορισμένους του ΑΣΕΠ μήπως έπρεπε να το βάλεις σε άλλη κατηγορία; Οι μόνιμοι θα το δουν εδώ;
Olgalia, απευθύνομαι προφανώς και σε όσους θα δώσουν για πρώτη φορά ή έχουν ξαναδώσει στο παρελθόν.και όχι αναγκαστικά σε όσους διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ. Η γνώμη τους είναι πολύτιμη...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: evi06 στις Νοεμβρίου 25, 2008, 10:54:38 pm
για μένα (κ μόνο για τον δικό μου κλάδο) νομίζω οι παράγοντες έχουν ως εξής ξεκινώντας από τον πιο σημαντικό κ καταλήγοντας στο λιγότερο σημαντικό : ενημέρωση για τις εξελίξεις στον κλάδο, εμπειρία σε τάξη κ ψάξιμο για ο,τι συμβαίνει εκεί μέσα (οχι δλδ. απλά μπαίνω στην τάξη κάνω το μάθημα κ φεύγω), τύχη, διάβασμα.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 26, 2008, 12:02:18 pm
για μένα (κ μόνο για τον δικό μου κλάδο) νομίζω οι παράγοντες έχουν ως εξής ξεκινώντας από τον πιο σημαντικό κ καταλήγοντας στο λιγότερο σημαντικό : ενημέρωση για τις εξελίξεις στον κλάδο, εμπειρία σε τάξη κ ψάξιμο για ο,τι συμβαίνει εκεί μέσα (οχι δλδ. απλά μπαίνω στην τάξη κάνω το μάθημα κ φεύγω), τύχη, διάβασμα.
Τί ακριβώς εννοείς "ενημέρωση για τις εξελίξεις στον κλάδο" ;
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Νοεμβρίου 26, 2008, 12:09:13 pm
φανταζομαι οτι επειδη, οπως ειπε, ειναι σε αλλο κλαδο πιθανοτατα θετικων επιστημων,
γιαυτο μιλησε για ενημερωση στις εξελιξεις του κλαδου.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 26, 2008, 12:14:36 pm
φανταζομαι οτι επειδη, οπως ειπε, ειναι σε αλλο κλαδο πιθανοτατα θετικων επιστημων,
γιαυτο μιλησε για ενημερωση στις εξελιξεις του κλαδου.
Οκ, Μάρκο ,ευχαριστώ ! [Εκείνο που λέγαμε για τον Γκαρσία ισχύει ; Να του το πώ ; Στη γειτονιά του μένω .]
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: pariel στις Νοεμβρίου 26, 2008, 02:08:57 pm
διαβασμα -διάβασμα-διάβασμα...Ποτέ δεν είναι αρκετό.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: KALLH στις Νοεμβρίου 26, 2008, 04:25:44 pm
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 27, 2008, 09:42:27 am
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Σωστή άποψη!
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: pariel στις Νοεμβρίου 27, 2008, 09:57:18 am
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 27, 2008, 10:03:32 am
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Ναι ,αλλά στην περίπτωση των φιλολόγων για παράδειγμα, είναι αδύνατο να καλύψει κανείς όλη την ύλη ,η οποία είναι πραγαμτικά δυσθεώρητη...Οπότε η τύχη ,σίγουρα μετράει.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: swtia στις Νοεμβρίου 27, 2008, 10:06:19 am
η τυχη ισως παιζει μεγαλο ρολο στη διορθωση.. απο προσωπικη εμπειρια μιλαω γιατι στην διδακτικη μου συνεβει οτι να ναι...
και φετος δεν μου λεει κανεις οτι παρ οτι μπορει να κανω καλο σχεδιο το γραπτο μου θα διορθωθει.. αυτο το εχουν παραδεχτει κ οι ιδιοι οι διορθωτες  "αφου παιρνουμε ουτε τρια ευρρω το κομματι δεν τα προσεχουν ολοι καλα.."
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: octapus στις Νοεμβρίου 27, 2008, 10:14:39 am
Θα συμφωνήσω με Swtia....
Η διόρθωση του γραπτού εντάσσεται στον παράγοντα "τύχη"?
Και πόσο τυχαίο είναι το γεγονός (μιλάω από προσωπικές εμπειρίες) ότι ο ένας διορθωτής της ειδικής διδακτικής είναι δυνατό να βαθμολογεί το γραπτό λίγο πάνω από τη βάση, ενώ ό άλλος να το θεωρεί "λίγο έως πολύ" άψογο ? !
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Νοεμβρίου 27, 2008, 10:28:02 am
ναι, η διορθωση του γραπτου κατ'εξοχην ειναι θεμα τυχης.
octapus,  σε αυτη την περιπτωση τοτε ερχεται ο τριτος βαθμολοηγητης και γινεται το πραγμα......για κλαματα!
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 27, 2008, 10:30:07 am
Γνωστός μου που είδε το γραπτό του, διαπίστωσε με έκπληξη ότι υπήρχε στο τέλος της ερώτησης -ανάπτυξης ένας ξερός βαθμός ,χωρίς καμία απόλύτως υπογράμμιση ή διόρθωση...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: anna4 στις Νοεμβρίου 27, 2008, 12:10:47 pm
1. γνωστός μου, που έκανε απλώς ένα γενικό πέρασμα σε όλα όσα ζητούσε το θέμα, χωρίς πλάνο, στόχους, μεθοδο κ.λ.π πήρε 70
2.εγώ, πλήρως ανεπτυγμένο το ένα θέμα με φρου φρου κι αρώματα....και το δευτερο θέμα βιαστικό και όχι ολοκληρωμένο, πήρα 37,5
3. Φίλη, με διδακτορικό, που το ένα θέμα το έιχαν κάνει στο μεταπτυχιακό σαν εργασία και φυσικά το έγραψε έτσι....χαρούμενη κ.λ.π γιατί είχε ένα "τέλειο"θέμα σίγουρα κι άλλο ένα αμφιβολο....πήρε 27!!!
Από κει και πέρα τι να πω?    (ΠΕ 03)
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: pariel στις Νοεμβρίου 27, 2008, 12:20:05 pm
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Ναι ,αλλά στην περίπτωση των φιλολόγων για παράδειγμα, είναι αδύνατο να καλύψει κανείς όλη την ύλη ,η οποία είναι πραγαμτικά δυσθεώρητη...Οπότε η τύχη ,σίγουρα μετράει.
Από τη στιγμή που θα μπεις στο τριπάκι του ασεπ ναι πρέπει να διαβάσεις όλη τη δυσθεώρητη ύλη.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 27, 2008, 01:07:23 pm
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Ναι ,αλλά στην περίπτωση των φιλολόγων για παράδειγμα, είναι αδύνατο να καλύψει κανείς όλη την ύλη ,η οποία είναι πραγαμτικά δυσθεώρητη...Οπότε η τύχη ,σίγουρα μετράει.
Από τη στιγμή που θα μπεις στο τριπάκι του ασεπ ναι πρέπει να διαβάσεις όλη τη δυσθεώρητη ύλη.
Αν προλάβεις. Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν ,έχουν οικογένειες ,φροντίζουν άλλους κλπ.,κλπ.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Syllas στις Νοεμβρίου 27, 2008, 02:13:17 pm
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Ναι ,αλλά στην περίπτωση των φιλολόγων για παράδειγμα, είναι αδύνατο να καλύψει κανείς όλη την ύλη ,η οποία είναι πραγαμτικά δυσθεώρητη...Οπότε η τύχη ,σίγουρα μετράει.
Από τη στιγμή που θα μπεις στο τριπάκι του ασεπ ναι πρέπει να διαβάσεις όλη τη δυσθεώρητη ύλη.
Επειδή γνωρίζω προσωπικά την KALLI πράγματι αυτή ξέρει από πρώτο χέρι πόσο μεγάλο ρόλο παίζει και η τύχη, ήταν για 0,0κάτι μόρια πίσω από τον τελευταίο διοριστέο και τελικά διορίστηκε με συμπληρωματικούς (να είσαι τυχερός και εκεί πρέπει, γιατί το υπεπθ δεν ξέρεις πόσους θα πάρει, 10, 30, 40;). Και γιατί πρέπει να δεχτώ ότι ο 835 που διορίζεται ήταν καλύτερα διαβασμένος από τον 845 πχ που είναι 5 θέσεις πίσω από τον τελευταίο διοριστέο. Αυτό κι αν είναι θέμα τύχης. Και αυτοί που είναι στο 890 ή 920 ή 1000τόσο δεν σημαίνει ότι δεν έχουν καλύψει όλη την ύλη ή και κάτι άλλο: ξέρω άτομο που διορίστηκε θέση 150 κάτι, δεν είχε καλύψει όλη την ύλη, το ξέρω από πρώτο χέρι, αλλά διορίστηκε, είχε βέβαια συμμετάσχει και επιτύχει ψηλά στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς. Γι' αυτό δεν μπορούμε να πούμε ούτε ότι ο ασεπ είναι εντελώς τζόκερ, αλλά ούτε και ότι η τύχη δεν παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: KALLH στις Νοεμβρίου 27, 2008, 04:08:12 pm
Θεωρω δεδομενο οτι πρεπει να εχεις διαβασει ολη την υλη ,ομως πιστευω οτι ειναι ανεφικτο-τουλαχιστον για εμενα ηταν-να ξερει κανεις τα παντα και να νιωθει πως ο,τι και να πεσει θα μπορεσει να ανταποκριθει!Εγω ετσι ενιωθα μονο στις πανελληνιες!!!Εκανα λοιπον ενα συστηματικο αλλα ασεπικο διαβασμα δυο ετων περιπουκαι ημουν πολυ τυχερη που καποιεσ απο τις ερωτησεις τις ειχα "προβλεψει".Σε μενα λοιπον επαιξε σημαντικο ρολο η τυχη αλλα αυτο δε σημαινει ουτε οτι ημουν αδιαβαστη ουτε οτι επαιξα τζοκερ.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: pariel στις Νοεμβρίου 27, 2008, 10:30:03 pm
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Ναι ,αλλά στην περίπτωση των φιλολόγων για παράδειγμα, είναι αδύνατο να καλύψει κανείς όλη την ύλη ,η οποία είναι πραγαμτικά δυσθεώρητη...Οπότε η τύχη ,σίγουρα μετράει.
Από τη στιγμή που θα μπεις στο τριπάκι του ασεπ ναι πρέπει να διαβάσεις όλη τη δυσθεώρητη ύλη.
Αν προλάβεις. Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν ,έχουν οικογένειες ,φροντίζουν άλλους κλπ.,κλπ.
Καθένας φαντάζομαι ότι εκφράζει την προσωπική του εμπειρία: είχα 60 ώρες φροντιστήριο -οικογένεια με δύο μικρά παιδιά. Διαβαζα μεχρι και την ώρα του διαλείμματος στο φροντιστήριο...Μη σας παίρνει από κάτω:κανείς δεν  είναι καλύτερος από εσάς..
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: marion στις Νοεμβρίου 27, 2008, 10:53:51 pm
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Ναι ,αλλά στην περίπτωση των φιλολόγων για παράδειγμα, είναι αδύνατο να καλύψει κανείς όλη την ύλη ,η οποία είναι πραγαμτικά δυσθεώρητη...Οπότε η τύχη ,σίγουρα μετράει.
Από τη στιγμή που θα μπεις στο τριπάκι του ασεπ ναι πρέπει να διαβάσεις όλη τη δυσθεώρητη ύλη.
Επειδή γνωρίζω προσωπικά την KALLI πράγματι αυτή ξέρει από πρώτο χέρι πόσο μεγάλο ρόλο παίζει και η τύχη, ήταν για 0,0κάτι μόρια πίσω από τον τελευταίο διοριστέο και τελικά διορίστηκε με συμπληρωματικούς (να είσαι τυχερός και εκεί πρέπει, γιατί το υπεπθ δεν ξέρεις πόσους θα πάρει, 10, 30, 40;). Και γιατί πρέπει να δεχτώ ότι ο 835 που διορίζεται ήταν καλύτερα διαβασμένος από τον 845 πχ που είναι 5 θέσεις πίσω από τον τελευταίο διοριστέο. Αυτό κι αν είναι θέμα τύχης. Και αυτοί που είναι στο 890 ή 920 ή 1000τόσο δεν σημαίνει ότι δεν έχουν καλύψει όλη την ύλη ή και κάτι άλλο: ξέρω άτομο που διορίστηκε θέση 150 κάτι, δεν είχε καλύψει όλη την ύλη, το ξέρω από πρώτο χέρι, αλλά διορίστηκε, είχε βέβαια συμμετάσχει και επιτύχει ψηλά στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς. Γι' αυτό δεν μπορούμε να πούμε ούτε ότι ο ασεπ είναι εντελώς τζόκερ, αλλά ούτε και ότι η τύχη δεν παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.

Syllas, αν θυμάμαι καλά είχες πολύ καλή θέση. Δε διορίστηκες φέτος τελικά με τους επιλαχόντες;
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: swtia στις Νοεμβρίου 27, 2008, 11:42:10 pm
Επειδη πιστευω οτι τουλαχιστον 5000 φιλολογοι δινουν ασεπ μετα απο τρελο διαβασμα ,τελικα η τυχη παιζει καθοριστικο ρολο!Πρεπει να εισαι τυχερος και να πεσουν θεματα στα οποια εχεισ εστιασει,αφου πρωτα εχεις μελετησει καλα ολα τα προηγουμενα και εχεις διαπιστωσει την ανωμαλια που διακρινει τους θεματοθετες
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν τα έχεις διαβάσει ΟΛΑ δεν είναι θέμα τύχης. Καλύτερα να είμαστε ρεαλιστές. Τι είναι ΑΣΕπ τζόκερ; Αμα πέσουν τα θέματα που διάβασα;
Ναι ,αλλά στην περίπτωση των φιλολόγων για παράδειγμα, είναι αδύνατο να καλύψει κανείς όλη την ύλη ,η οποία είναι πραγαμτικά δυσθεώρητη...Οπότε η τύχη ,σίγουρα μετράει.
Από τη στιγμή που θα μπεις στο τριπάκι του ασεπ ναι πρέπει να διαβάσεις όλη τη δυσθεώρητη ύλη.
Αν προλάβεις. Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν ,έχουν οικογένειες ,φροντίζουν άλλους κλπ.,κλπ.
Καθένας φαντάζομαι ότι εκφράζει την προσωπική του εμπειρία: είχα 60 ώρες φροντιστήριο -οικογένεια με δύο μικρά παιδιά. Διαβαζα μεχρι και την ώρα του διαλείμματος στο φροντιστήριο...Μη σας παίρνει από κάτω:κανείς δεν  είναι καλύτερος από εσάς..
pariel σ ευχαριστουμε πολυ για το κουραγιο που μας δινεις και εισαι κοντα μας τωρα που διοριστηκες.. λιγοι το κανουν... απλα οσο να ναι οι κακες εμπειριες του παρελθοντος μας ριχνουν λιγο...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Νοεμβρίου 27, 2008, 11:47:36 pm
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AnnaB στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:31:17 pm
ψηφισα διαβασμα αλλα ειμαι κατηγορηματικη. 50%διαβασμα και 50% τυχη.η σχολικη εμπειρια και η συμμετοχη σε προηγουμενους διαγωνισμους νομιζω δεν εχει αποδειχθει οτι επηρεαζουν καταλυτικα το αποτελεσμα


Θα ερθω και θα συμφωνησω...........
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 04:48:55 pm
παιδια, ολα νομιζω εχουν το ρολο τους στο τελικο αποτελεσμα.
προυπηρεσια και προηγουμενη συμμετοχη ειναι παραγοντες επιτυχιας αναγκαιοι αλλα οχι επαρκεις.

εγω εκτος απο το διαβασμα και το παραγοντα τυχη θα εβαζα και κατι ακομα.................
δεν ξερω, αλλα αυτο οχι μονο δεν ακουγεται εδω μεσα αλλα φαινεται οτι και συστηματικα αγνοειται.
το εχω πει και αλλες φορες.
το αποτελεσμα θα το φερει παλι στην επιφανεια και πολλοι θα κλαψουμε,δυστυχως.

ειναι η ψυχολογια μας, η διαθεση μας, η ορεξη να πετυχουμε το καλυτερο δυνατο.\
και αυτο δεν το πετυχαινουμε με το να κραταμε μερα-ωυχτα το βιβλιο.
ειμαστε ανθρωποι κι εχουμε αναγκη μια αναπαυλα, οχι για να τεμπελιασουμε μα για να ΑΠΟΔΟΣΟΥΜΕ.
αυτο οσο νωριτερα το συνειδητοποιησουμε τοσο καλυτερα.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: imak στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 05:04:22 pm
Ναι , τω οντι η ψυχολογία είναι καθοριστικός παράγοντας.Πρέπει να προσέλθεις στο εξεταστικό κέντρο με ψυχολογία νικητή(στηριζόμενη βέβαια σε αντικειμενικά δεδομένα), οχι μοιρολάτρη υποψηφίου που στέκεται στους αριθμούς και σε ο,τι  μπορεί να χαρακτηριστεί ανασχετική της προσπαθειας  του κατάσταση.Προσωπικά πιστεύω πως  η συμμετοχή μου σε τέσσερις διαγωνισμούς και σε συνδυασμό με τη σχολική εμεπειρία με βοήθησαν πολύ!
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: apostolisd στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 05:11:57 pm
imak: Προσωπικά πιστεύω πως  η συμμετοχή μου σε τέσσερις διαγωνισμούς

Νομίζω τώρα Μάρκο ότι η ψυχολογία σηκώνει τα χέρια ψηλά
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: DOG στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 05:16:25 pm
εγω πιστευω οτι κατ αρχην χωρις καλο διαβασμα,δεν πετυχαινεις.ομως κ να εχεις διαβασει καλα,παλι δεν ειναι σιγουρο το οτι θα πετυχεις.μετραει κ η εμπειρια στο διαγωνισμο,επισης μετραει πολυ το αν ασχολεισαι με το αντικειμενο η δουλευεις σε ασχετη δουλεια.επισης μετραει κ η ψυχολογια,αλλα κ η τυχη μετραει πολυ,καθως αυτα τα θεματα ειναι παντα.....ας μην τα σχολιασω.....κ τελος μετραει κ η ικανοτητα να παπαγαλιζεις,ενω η κριτικη ικανοτητα δεν μετραει καθολου......
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: apostolisd στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 05:24:39 pm
DOG:μετραει κ η ικανοτητα να παπαγαλιζεις,ενω η κριτικη ικανοτητα δεν μετραει καθολου......

να σας αναφέρω ότι μια γνωστή μου ΠΕ02 στα φοιτητικά της χρόνια όλα τα μαθήματα τα διάβαζε φωναχτά ( ???).Είναι διοριστέα από ασέπτώρα.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: imak στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 05:29:10 pm
Σωστή η παρατήρηση apostolid με τη διαφορά οτι στους δυο απλά προσήλθα  :).Αυτό, για να σώσω τη παρτίδα.... ;D
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: DOG στις Δεκεμβρίου 02, 2008, 05:36:33 pm
δυστυχως στο πανεπιστημιο,μας διδασκαν την κριτικη σκεψη,κ να παρατηρουμε τι κρυβεται πισω απ τα γεγονοτα,αιτιες,συσχετισμους κτλ....ενω με βαση το διαγωνισμο θα πρεπε να μαθαινουμε ημερομηνιες,ωρες,μερες,σε ποια μερια εστησαν τα μνημεια στις μαχες κ αλλες τετοιες μπουρδες που ρωτανε.......
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:14:08 am
κ τελος μετραει κ η ικανοτητα να παπαγαλιζεις,ενω η κριτικη ικανοτητα δεν μετραει καθολου......
Σαν να λέμε δηλαδή ότι όσοι διορίζονται είναι πολύ καλοί παπαγάλοι, έχουν απίστευτη μνημονική ικανότητα και ανακαλούν όσα ξέρουν! Γιατί αν τα παραπάνω μετράνε και όχι η κριτική ικανότητα τότε ο καλός παπαγάλος αποδίδει! Τέτοιες απόψεις όπως και άλλες απόψεις που έχουν ακουστεί στο φόρουμ "εγώ διάβαζα δύο χρόνια και δεν ήμουν ούτε επιτυχών / -ούσα( :o :o :o), άρα κάτι δεν πάει καλά με το διαγωνισμό, αρά τα καταφέρνουν μόνο οι τέλειοι παπαγάλοι", υποβιβάζουν κάπως όσους έχουν διοριστεί με ΑΣΕΠ!! Το πρωταρχικότατο είναι το διάβασμα, και μετά η τύχη, από το πώς ξύπνησες, μέχρι το αν ο διορθωτής είχε να πάει καμιά εκδρομή και βιαζόταν να τελειώσει τη διόρθωση... Και φυσικά μετράει η κριτική ικανότητα, και πολύ περισσότερο οι γενικότερες γνώσεις - που παρεμπιπτόντως και πάλι θέμα διαβάσματος και καλλιέργειας είναι ...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: DOG στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 01:48:28 am
1ον δεν ειπα οτι ολοι  οσοι μπαινουν ειναι παπαγαλοι.ειπα οτι για να μπεις πρεπει να εχεις διαβασει αρκετα

2ον το οτι οι ερωτησεις ευνοουν  παπαγαλους,δε νομιζεις οτι ειναι πραγματικοτητα?ειπα σαν παραδειγμα την ερωτηση με το ποιοι εστησαν μνημειο στη μαχη της χαιρωνειας...ηξερα τα παντα για τη μαχη,ομως αυτο δεν το ηξερα..επρεπε να τη χασω?αυτο κ τοσα αλλα παραδειγματα δεν ευνοουν την παπαγαλια?
δεν ειπα οτι θα πρεπε να ειμαι επιτυχων...2 φορες εχω δωσει,αλλα καμια σοβαρα..επιτυχων δεν αξιζα να ειμαι,αυτη κ αλλες ομως ερωτησεις επρεπε να τις εχω πιασει...απλα λυπαμαι οσους ειχαν προετοιμαστει...

τωρα το αν τα θεματα σου φαινονται νορμαλ,δικαιωμα σου ειναι...τωρα το που βλεπεις να μετραει η κριτικη ικανοτητα,δεν μπορω να το καταλαβω......
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 08:33:31 am
Η κριτική ικανότητα σαφώς μετράει πάρα πολύ. Για παράδειγμα σε ερωτήσεις των παιδαγωγικών που αφορούν τη διατάραξη της ησυχίας στην τάξη, ο καθηγητής θα πρέπει ως μέτρο ανίδρασης να επιλέγει το πιο "ήπιο", αρχικά τουλάχιστον.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: DOG στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 09:14:54 am
stratilio συμφωνω αλλα για το γνωστικο μιλουσα κυριως...δε το διευκρινησα....
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 09:24:14 am
Ok. Κατάλαβα. Για το γνωστικό συμφωνώ κι εγώ , DOG...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 09:43:23 am
τι θα πει " παπαγαλία"?
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 10:03:03 am
εχουμε ξεφυγει καπως ή μου φαινεται?
μαλλον συνεπεια του διαβασματος θα ειναι.......
που την ειδατε την παπαγαλια?
παπαγαλια ειναι οταν η μανουλα βαζει το παιδακι να μαθει κατα λεξη ολη τη γεωγραφια,τα θρησκευτικα,την ιστορια,τους κανονες τονισμου και του λεει: -πηγαινε μεσα Γιωργακη, κλεισου στο δωματιο σου και διαβασε το απεξω,δυνατα να σε ακουω μεχρι μεσα στη κουζινα που θα μαγειρευω και θα μιλω στο τηλεφωνο με τη φιλη μου( για γκομενοδουλειες φυσικα). μετα θα ερθεις να μου το πεις νερακι,ακουσες τι σου ειπα?
και ερχεται ο Γιωργακης και της το λεει νερακι.

εμεις το λεμε στη μανουλα?οχι. αρα δεν ειμαστε παπαγαλοι.
εμεις το διαβαζουμε δυνατα πολλες πολλες φορες και μετα το λεμε απεξω ? οχι.αρα δεν ειμαστε παπαγαλοι.

και παρτε το αποφαση μια και καλη: στις 20 δεκεμβριου θα φανουν οι ικανοι  φιλολογοι.
τα περι παπαγαλιας,μαλλον σαν δικαιολογιες μου κανουν..........
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 10:32:05 am
1ον δεν ειπα οτι ολοι  οσοι μπαινουν ειναι παπαγαλοι.ειπα οτι για να μπεις πρεπει να εχεις διαβασει αρκετα

2ον το οτι οι ερωτησεις ευνοουν  παπαγαλους,δε νομιζεις οτι ειναι πραγματικοτητα?ειπα σαν παραδειγμα την ερωτηση με το ποιοι εστησαν μνημειο στη μαχη της χαιρωνειας...ηξερα τα παντα για τη μαχη,ομως αυτο δεν το ηξερα..επρεπε να τη χασω?αυτο κ τοσα αλλα παραδειγματα δεν ευνοουν την παπαγαλια?
δεν ειπα οτι θα πρεπε να ειμαι επιτυχων...2 φορες εχω δωσει,αλλα καμια σοβαρα..επιτυχων δεν αξιζα να ειμαι,αυτη κ αλλες ομως ερωτησεις επρεπε να τις εχω πιασει...απλα λυπαμαι οσους ειχαν προετοιμαστει...

τωρα το αν τα θεματα σου φαινονται νορμαλ,δικαιωμα σου ειναι...τωρα το που βλεπεις να μετραει η κριτικη ικανοτητα,δεν μπορω να το καταλαβω......
δηλαδή όσοι μπόρεσαν να απαντήσουν αυτήν την ερώτηση και τις άλλες κουλές είχαν παπαγαλίσει όχι μόνο όλη την ύλη, αλλά και ανούσιες λεπτομέρειες?? Μέσα σε πόσο καιρό; Τρία χρόνια; ή αφού βγήκε η ύλη νυχθημερόν χωρίς διάλειμμα για ύπνο, φαΐ κτλ; Ακόμα και στην ερώτηση που ανέφερες εννοείται ότι μετρούσε η κριτική ικανότητα! Ποιος νίκησε, απέναντι σε ποιους ήταν επιεικής, ποιους τιμώρησε. και πάλι εννοείται όχι με σιγουριά, αλλά δεν υπήρχε άλλος τρόπος να προσεγγίσει αυτήν την ερώτηση, μόνο με την κρίση. Εκτός κι αν κάποιος έτυχε να το διαβάσει στα βιβλία που έτυχε να επιλέξει για το διάβασμά του. Οπότε και πάλι δεν είναι θέμα παπαγαλίας...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: octapus στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 11:00:39 am
Παράθεση
τι θα πει " παπαγαλία"?
Ρητορική μάλλον η ερώτηση.....
Παπαγαλία πάντως είναι η μηχανική απομνημόνευση κειμένου χωρίς την ουσιαστική κατανόησή του, η μηχανική αποστήθιση.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 11:40:16 am
Παράθεση
τι θα πει " παπαγαλία"?
Ρητορική μάλλον η ερώτηση.....
Παπαγαλία πάντως είναι η μηχανική απομνημόνευση κειμένου χωρίς την ουσιαστική κατανόησή του, η μηχανική αποστήθιση.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: octapus στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:42:29 pm
Στην πλειψηφεία των όσων αναφέρω παραπάνω δεν αναφέρω κάτι διαφορετικό από ό,τι έκανα στη σχολή (τουλάχιστον....στο μεγαλύτερο βαθμό).
Και ναι σε σχέση με το τι εννοούμε παπαγαλία ενός κειμένου (οποιουδήποτε κειμένου) η προσπάθεια κατανόησής του αναιρεί την "παπαγαλιστί" προσέγγισή του.
Γι΄αυτό και δίνω έμφαση στη λέξη απομνημόνευση......
Να θυμάται  κανείς όρους, τύπους, ονόματα, γεγονότα.....όχι όμως "ξερά", όπως θα έκανε αν αποστήθιζε ένα κείμενο (μια σειρά λέξεων , ήχων) χωρίς να ξέρει τίποτα περισσότερο για τη νοηματική τους σχέση (την όποια νοηματική τους σχέση).
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: DOG στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 12:53:55 pm
που προαγεται η κριτικη σκεψη στη ερωτηση του μνημειου ακομα δεν καταλαβα...δηλ μονο οι νικητες η μονο οι ηττημενοι εκαναν μνημεια?
κριτικη σκεψη δεν ειναι το να μαντευεις,αλλα το να μπορεις να βρισκεις αιτιες,συσχετισμους,επεξηγηση συμπεριφορων κτλ οχι με μαντικο τροπο,αλλα με επιχειρηματα
εγω στη σχολη μου(ιστορικο) με εμαθαν να μη μενω σε γεγονοτα κ ημερομηνιες,αλλα να ψαχνω πισω απο αυτα...
επισης,αν δεις τα προηγουμενα θεματα στα νεα,αν ηξερες απ εξω το τι εχει γραψει ο καθε ποιητης κ ποτε,θα εγραφες τελεια,κ ας μην ειχες ιδεα για το τι λεει το καθε ποιημα!αν αντιθετα ηξερες τα παντα για τα ποιηματα(αναλυση συμβολα κτλ) δεν θα γραφες τιποτα!αλλα ειπαμε,εσεις βλεπετε οτι το γνωστικο προαγει την κριση κ ετσι μονο φαινονται οι καλοι φιλολογοι...οι αλλοι ειναι οι αχρηστοι που βρισκουν δικαιολογιες...
το θεμα παντως ειναι οτι γνωμη εχει κανεις για τα θεματα(αν κ δεν καταλάβαινω τη γνωμη σου,εντουτοις τη σεβομαι),οτι σ αυτη τη χωρα πολλοι εχουν  γνωμη αναλογα με το εγω τους...δεν περναει,φταινε μονο τα θεματα,μολις περασει τα θεματα ειναι τελεια κ διακρινουν τη σαβουρα απ τους καλους...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Ίρμα στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 01:58:47 pm
ωραία συζήτηση ανοίξαμε!
Παπαγαλία σημαίνει μηχανική αποστήθιση ενός κειμένου και άρα δεν έχει να κάνει με μας. καταλληλότερος όρος είναι φυσικά η απομνημόνευση (όπως ηδη το τόνισαν κάποιοι συνάδελφοι). Τώρα για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας ασφαλώς το γνωστικό και κυρίως η ιστορία και τα νέα είναι θέμα απομνημόνευσης. Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος να βρει επιχειρήματα, για να υποστηρίξει το αντίθετο. Η κριτική ικανότητα φαίνεται κάπως στις ερωτήσεις ανάπτυξης των αρχαίων καθώσ και στο άγνωστο, στο οποίο βεβαίως βοηθάει και η επαφή με το αντικείμενο. πάντως εγώ θυμάμαι από τις πανελλαδικές  ότι τα πιο έξυπνα παιδιά στη δική μας κατεύθυνση φαίνονταν στην ανάλυση του άγνωστου κειμένου το οποίο κατά κάποιο τρόπο είναι σαν παζλ: μπερδεμένα κομμάτια τα οποία πρέπει να τα βάλεις σε μια σειρά.
Από κει και πέρα θα συμφωνήσω με τον Dog: ασφαλώσ και στην ερώτηση με το μνημείο της Χαιρώνειας δεν φαινόταν η κριτική ικανότητα. Ή το είχες διαβάσει και απαντούσες ή δεν το είχες και έπαιζες λότο. Τώρα στη διαπίστωση ότι στις 20 Δεκεμβρίου θα φανούν οι ικανοί φιλόλογοι, διατηρώ όχι μόνο επιφυλάξεις αλλά εκφράζω πολλές αντιρρήσεις και δεν είναι δυνατόν να βγαίνουν από τα χείλη μας τέτοιες διαπιστώσεις που αν μη τι άλλο, νομιμοποιούν αυτόν τον διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός καθιερώθηκε ως ένας τρόπος πρόσληψης προσωπικού σε έναν χώρο υπερκορεσμένο: thats all!!!.
Dog, να εκφράσω μια επιφύλαξη στα όσα είπες: ούτε το ελληνικό πανεπιστήμιο θεωρώ ότι προάγει την κριτική ικανότητα. η τακτική τους είναι πάνω κάτω ίδια. κι εγώ ιστορικό τελείωσα στην Αθήνα. Ακόμη θυμάμαι τα ατελείωτα κατεβατά που έπρεπε να μάθω απ' έξω και στα μαθήματα της αρχαιολογίας και στα μαθήματα της ιστορίας. και όταν τα μάθαινα τέλεια έγραφα 8, ενώ όταν δεν τα μάθαινα τόσο τέλεια μετα βίας εξασφάλιζα ένα 5 ή 6.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: maryvas στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:12:13 pm
πιστευω πως παιζουν ρολο η απομνημονευση, το σωστο διαβασμα (οχι απαρατητα το τρελλο) κ εδω χρειαζεται η κριτικη σκεψη ωστε να καταλαβεις τι πρεπει να διαβασεις κ τι οχι, η ψυχολογια κ η τυχη. στο συγκεκριμενο διαγωνισμο πιστευω οτι πολυ ρολο παιζει κ το πεισμα. ετσι οπως εγιναν τα πραγματα με την ημερομηνια, πολλοι που πονταραν αρκετα στις γιορτες, δλδ δεν περιμεναν τις γιορτες μονο για επαναληψη, θα απογοητευτηκαν κ θα τα παρατησαν. επισης πιστευω οτι ευνοουνται αυτοι που δε δουλευουν κ ετσι εχουν στη διαθεση τους ολη τη μερα για να "τα δωσουν ολα".
θα διαφωνησω με την παπαγαλια γιατι απο ο,τι ειδα μερικες ερωτησεις ιστοριας στον προηγουμενο ασεπ απαιτουσαν κ καποια κριτικη ικανοτητα. για παραδειγμα η πρωτη που ρωτουσε για το ποτε επαψε η ελλαδα να ειναι το μονο ανεξαρτητο κρατος. εκει θα επρεπε να κανεις μια "μεταφορα" της ηδη υπαρχουσας γνωσης για να την απαντησεις. ακομη πολλες ερωτησεις στη γλωσσα απαιτουν κριτικη σκεψη ή για παραδειγμα ο στιχος που βαλαν του "ελυτη". μπορει να μην εχεις διαβασει το συγκεκριμενο ποιημα αλλα αν ξερεις το στυλ που γραφει ο ελυτης καταλαβαινεις οτι ειναι δικος τους στιχος. κ στην ειδικη κ στα παιδαγωγικα κ στα αρχαια απαιτειται κριτικη σκεψη. κ στο φιναλε κ να ηθελες να παπαγαλισεις δε μπορεις με τοσο μεγαλη υλη. το να προσπαθεις ομως να συνδεεις γεγονοτα κ ημερομηνιες μεταξυ τους ή σε σχεση με προσωπικα σου βιωματα ωστε να τα θυμασαι (πραγμα που πιστευω οτι κανουν οι περισσοτεροι) αυτο δεν απαιτει κριτικη σκεψη?
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:35:09 pm
παιδια,οι ικανοι θα περασουν. τελος. το λεει το υπουργειο παιδειας, οχι εγω.
οι ικανοι στην απομνημονευση αν θελετε, οι ικανοι στην σωστη κριτικη ικανοτητα, οι με τις μεγαλες αντοχες, ,με το γερο στομαχι,με τυχη, με, με,με.........

δικη μου εκτιμηση ειναι οτι η απομνημονευση αφορα το 35% και η κριση το 65% των θεματων. 
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: maryvas στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:48:55 pm
παιδια,οι ικανοι θα περασουν. τελος. το λεει το υπουργειο παιδειας, οχι εγω.
οι ικανοι στην απομνημονευση αν θελετε, οι ικανοι στην σωστη κριτικη ικανοτητα, οι με τις μεγαλες αντοχες, ,με το γερο στομαχι,με τυχη, με, με,με.........

δικη μου εκτιμηση ειναι οτι η απομνημονευση αφορα το 35% και η κριση το 65% των θεματων. 

μου αρεσει ομως η ακριβολογια σου στα ποσοστα. αντι 40% -60% τα βαζεις ακριβως. βλεπετε πώς φαινεται ο ακριβολογος ανθρωπος....
 :D :D :D
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: aeee στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:49:41 pm
Σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος οι τρίτεκνοι καθηγητές δεν προηγούνται κατ’απόλυτη προτεραιότητα..........................................εδώ γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 02:53:13 pm
aeee- μα ειμαστε κρατος πρόνοιας!!!!!! ισως και να ειναι κατα βαση σωστο,αλλα δεν ξερω τι αλλες προυποθεσεις υπαρχουν και αν ειναι δικαιες...........

maryvas- σε ευχαριστω! ναι εμαι ακριβολογος. το εκανα για να μη κινουμε στα ακρα ( βλ. μεσοτητα του αριστοτελη)
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: sirina στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 03:40:46 pm
Μετα απο πολυ καιρο και ενω τα νευρα μου εχουν γινει κουρελια απο το διαβασμα ειπα να ποσταρω και εγω το αποσταγμα της γνωσης μου.

Ειναι η πρωτη φορα που δινω και διαβαζω παρα πολυ καιρο. Ειμαι στην τριτη επαναληψη, εχω μεγαλη ικανοτητα αποστηθισης αλλα και παλι ειναι αδυνατον να θυμαμαι τα παντα. Ποια παντα, ουτε τα μισα δε θυμαμαι. Σε πολλαπλης επιλογης αν δεν ζητησουν τρελες ημερομηνιες οκ, νομιζω μπορουμε να ανταπεξελθουμε αν εχουμε μια σφαιρικη αποψη των πραγματων, μια γενικη ιδεα και πανω απο ολα καλη κριση. Ας πουμε θα σε ρωτησει ποτε εδρασε πχ ο
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: marion στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 10:13:58 pm
εχουμε ξεφυγει καπως ή μου φαινεται?
μαλλον συνεπεια του διαβασματος θα ειναι.......
που την ειδατε την παπαγαλια?
παπαγαλια ειναι οταν η μανουλα βαζει το παιδακι να μαθει κατα λεξη ολη τη γεωγραφια,τα θρησκευτικα,την ιστορια,τους κανονες τονισμου και του λεει: -πηγαινε μεσα Γιωργακη, κλεισου στο δωματιο σου και διαβασε το απεξω,δυνατα να σε ακουω μεχρι μεσα στη κουζινα που θα μαγειρευω και θα μιλω στο τηλεφωνο με τη φιλη μου( για γκομενοδουλειες φυσικα). μετα θα ερθεις να μου το πεις νερακι,ακουσες τι σου ειπα?
και ερχεται ο Γιωργακης και της το λεει νερακι.

εμεις το λεμε στη μανουλα?οχι. αρα δεν ειμαστε παπαγαλοι.
εμεις το διαβαζουμε δυνατα πολλες πολλες φορες και μετα το λεμε απεξω ? οχι.αρα δεν ειμαστε παπαγαλοι.

και παρτε το αποφαση μια και καλη: στις 20 δεκεμβριου θα φανουν οι ικανοι  φιλολογοι.
τα περι παπαγαλιας,μαλλον σαν δικαιολογιες μου κανουν..........

Θα συμφωνήσω με τον Μάρκο. Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω, πως με τόση αχανή ύλη που έχουμε, είναι δυνατό κανείς να παπαγαλίζει δηλ. να μαθαίνει κατά λέξη ιστορία, Α.Ε., ΚΝΕ κ.ο.κ. Είναι φύσει αδύνατο.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Δεκεμβρίου 03, 2008, 10:19:30 pm
που προαγεται η κριτικη σκεψη στη ερωτηση του μνημειου ακομα δεν καταλαβα...δηλ μονο οι νικητες η μονο οι ηττημενοι εκαναν μνημεια?
κριτικη σκεψη δεν ειναι το να μαντευεις,αλλα το να μπορεις να βρισκεις αιτιες,συσχετισμους,επεξηγηση συμπεριφορων κτλ οχι με μαντικο τροπο,αλλα με επιχειρηματα
εγω στη σχολη μου(ιστορικο) με εμαθαν να μη μενω σε γεγονοτα κ ημερομηνιες,αλλα να ψαχνω πισω απο αυτα...
επισης,αν δεις τα προηγουμενα θεματα στα νεα,αν ηξερες απ εξω το τι εχει γραψει ο καθε ποιητης κ ποτε,θα εγραφες τελεια,κ ας μην ειχες ιδεα για το τι λεει το καθε ποιημα!αν αντιθετα ηξερες τα παντα για τα ποιηματα(αναλυση συμβολα κτλ) δεν θα γραφες τιποτα!αλλα ειπαμε,εσεις βλεπετε οτι το γνωστικο προαγει την κριση κ ετσι μονο φαινονται οι καλοι φιλολογοι...οι αλλοι ειναι οι αχρηστοι που βρισκουν δικαιολογιες...
το θεμα παντως ειναι οτι γνωμη εχει κανεις για τα θεματα(αν κ δεν καταλάβαινω τη γνωμη σου,εντουτοις τη σεβομαι),οτι σ αυτη τη χωρα πολλοι εχουν  γνωμη αναλογα με το εγω τους...δεν περναει,φταινε μονο τα θεματα,μολις περασει τα θεματα ειναι τελεια κ διακρινουν τη σαβουρα απ τους καλους...
δηλαδή με βάση την ιστορική πραγματικότητα η απάντηση που ζητούσαν δεν ήταν θέμα αιτιών, συσχετισμών, συμπεριφορών κτλ; έπρεπε κάποιος να μαντέψει για να βρει τη σωστή απάντηση ;; Και αμφιβάλλω για το αν δε θα έγραφε τίποτα στα νέα κάποιος που ξέρει "τα πάντα" για τα ποιήματα. Στα προηγούμενα ακριβώς θέματα ενώ είχα να πιάσω νεοελληνική γραμματολογία πάνω από ένα μήνα και δεν αποστήθισα τίποτα,  έπιασα 80+!! Έχεις δίκιο που λες ότι ο καθένας διαμορφώνει γνώμη με βάση "το εγώ του", μόνο που ισχύει απόλυτα και για σένα...      
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: DOG στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 01:11:43 am
φυσικα κ οχι!που τον ειδες τον συσχετισμο στην ερωτηση του μνημειου?
τελοσπαντων,φαινεται οτι διαφωνουμε κ ειμαστε σε αλλο μηκος κυματος..
κ μαλλον δεν προσεχεις ακριβως τι γραφω...ειπα οτι δεν αξιζα να περασω σε κανενα ασεπ κ δεν παραπονιεμαι γι αυτο...απλα σχολιαζω τα θεματα,κ λυπαμαι γι αυτους που θυσιασαν χρονο κ χρημα....αρα δεν ψαχνω δικαιολογιες....κ δεν διαμορφωνω τη γνωμη μου αναλογα με το αποτελεσμα,γιατι κ νορμαλ να ηταν τα θεματα ειπα οτι δεν επρεπε να περασω....αλλα πριν γραψει κανεις οτι του ρθει κ κρινει ατομα κ οχι αποψεις(σ αυτο το φορουμ πρεπει να σχολιαζουμε αποψεις κ οχι να βγαζουμε συμπερασματα για ανθρωπους που δεν ξερουμε),καλο ειναι να κοιταει προσεκτικα κ τις απαντησεις...κ να μην ψαχνει απελπισμενα επιχειρηματα για να υποστηριξει τη γνωμη του...
αφου σας αρεσει τοσο αυτος ο ασεπ κ τα θεματα του ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ!τοσο ενθερμους υποστηρικτες των θεματων,ουτε στο υπουργειο δε βρισκεις!
αυτα κ τελος.........
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 09:21:49 am
συζητηση κανουμε ρε παιδια! ο καθενας λεει τη γνωμη του. δεν χρειαζεται εντονη αντιπαραθεση.
βαζει ποικιλια θεματων ο ασεπ ωστε να ικανοποιηση ολα τα γουστα!!!
καλη επιτυχια. 15ημερες μονο εμειναν............
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 10:41:45 am
φυσικα κ οχι!που τον ειδες τον συσχετισμο στην ερωτηση του μνημειου?
τελοσπαντων,φαινεται οτι διαφωνουμε κ ειμαστε σε αλλο μηκος κυματος..
κ μαλλον δεν προσεχεις ακριβως τι γραφω...ειπα οτι δεν αξιζα να περασω σε κανενα ασεπ κ δεν παραπονιεμαι γι αυτο...απλα σχολιαζω τα θεματα,κ λυπαμαι γι αυτους που θυσιασαν χρονο κ χρημα....αρα δεν ψαχνω δικαιολογιες....κ δεν διαμορφωνω τη γνωμη μου αναλογα με το αποτελεσμα,γιατι κ νορμαλ να ηταν τα θεματα ειπα οτι δεν επρεπε να περασω....αλλα πριν γραψει κανεις οτι του ρθει κ κρινει ατομα κ οχι αποψεις(σ αυτο το φορουμ πρεπει να σχολιαζουμε αποψεις κ οχι να βγαζουμε συμπερασματα για ανθρωπους που δεν ξερουμε),καλο ειναι να κοιταει προσεκτικα κ τις απαντησεις...κ να μην ψαχνει απελπισμενα επιχειρηματα για να υποστηριξει τη γνωμη του...
αφου σας αρεσει τοσο αυτος ο ασεπ κ τα θεματα του ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ!τοσο ενθερμους υποστηρικτες των θεματων,ουτε στο υπουργειο δε βρισκεις!

αυτα κ τελος.........
Ε τότε μάλλον έχουμε πολύ διαφορετική άποψη για το τι είναι κρίση...
Παρεμπιπτόντως ο σεβασμός στην άποψη του άλλου είναι πολύ εύκολος στα λόγια. Και το ύφος στα παραπάνω (και όχι μόνο) δείχνει μάλλον ότι εσύ κάνεις αυτό που προσάπτεις στους άλλους.
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: DOG στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 12:58:53 pm
αν κ μπορω να σου απαντησω, δε θα συνεχισω την αντιπαραθεση γιατι κ δεν οδηγει καπου,κ δεν φταινε οι αλλοι να βλεπουν προσωπικες αντιπαραθεσεις,που ουτε εγω τις θελω,αφου δε σε ξερω κιολας...
καλη σου επιτυχια........
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: MARKOS στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 01:21:18 pm
πολυ-ποικιλα θεματα εχει ο ασεπ για ολα τα γουστα και τις ικανοτητες. μη μαλωνουμε. υπαρχει δικαιο και στις δυο πλευρες. Νυν υπέρ παντων ο αγών!
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 01:30:32 pm
αν κ μπορω να σου απαντησω, δε θα συνεχισω την αντιπαραθεση γιατι κ δεν οδηγει καπου,κ δεν φταινε οι αλλοι να βλεπουν προσωπικες αντιπαραθεσεις,που ουτε εγω τις θελω,αφου δε σε ξερω κιολας...
καλη σου επιτυχια........
Καλή επιτυχία και σε σένα και στους υπόλοιπους..
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stratilio στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 11:14:03 pm
15 και σήμερα !
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: maryk στις Δεκεμβρίου 05, 2008, 01:45:24 pm
15 και σήμερα !
Ρε παιδια αυτό το x+σήμερα είναι ιδιαίτερα αγχωτικό....λες και είμαστε φαντάροι...
Τίτλος: Απ: Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Δεκεμβρίου 05, 2008, 01:54:04 pm
15 και σήμερα !
Ρε παιδια αυτό το x+σήμερα είναι ιδιαίτερα αγχωτικό....λες και είμαστε φαντάροι...
Τουλάχιστον οι φαντάροι το χαίρονται, εμείς το σκεφτόμαστε και ανεβαίνει η πίεση... (Αν και ενδόμυχα υπάρχει και μια χαρά... θα τελειώσει και θα κάνουμε Χριστούγεννα, θα ψωνίσουμε, θα στολίσουμε θα καθαρίσουμε καλά το σπίτι μας... :o :o - δυστυχώς έτσι είναι, και το λέω με μεγάλη ντροπή  :-[ :-[ :-[ :-[, ΘΑ