Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Recoba

Σελίδες: 123 ... 8
1
Αρθρο 30, παρ. 1 του νομου 2009/1992 (ΦΕΚ 18 Α). Και μιας και ειναι της μόδας η αντισυνταγματικότητα των νόμων (60-40 διορισμών, επιλογή διευθυντών κτλ), μια ερώτηση (για αρχάριους λύτες):

Ειναι συνταγματικός ο νομος της ποσόστωσης των θέσεων σε 60-40 στους ΠΕ19-ΠΕ20; (Μήπως παραβιάζεται η αρχή της ισότητας του Συντάγματος;)

2
Οι κανονιστικές πράξεις ειναι οι πράξεις που ρυθμίζουν/κανονίζουν π.χ. τις προσληψεις εκπαιδευτικών. Οι νόμοι, τα προεδρικά διατάγματα και - υπό προυποθεσεις - οι υπουργικές αποφάσεις που δημοσιευονται στην Εφημερίδα της Κυβερνησης ειναι κανονιστικές πράξεις. Ποιες ειναι οι προϋποθέσεις για να εκδοθεί υπουργική αποφαση ως κανονιστική πράξη; Να υπαρχει πρόβλεψη σε καποιο νόμο π.χ. να λεει ο νομος οτι υπουργική αποφαση που θα δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης θα ορίσει τις λεπτομέρειες εφαρμογής της διάταξης που μιλάει γενικά για προσληψεις εκπαιδευτικών.

Γιατί τα λέω τα παραπανω;: Για να πω οτι η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ, η οποιαδήποτε εγκύκλιος, ΔΕΝ ειναι κανονιστικη πράξη και ΔΕΝ δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Μπορεί, όμως, να εκδοθεί μια Υπουργική Αποφαση η οποία ΑΦΟΡΑ την εγκύκλιο, οπότε και να υπαρχει ανάγκη επανέκδοσης της εγκυκλίου. Για παράδειγμα, μετά την έκδοση της εγκυκλίου αναπληρωτών Γενικής εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπουργική αποφαση Παράτασης της μεταβατικής περιόδου, κατόπιν της εξουσιοδότησης του νομου 3848. Επίσης, μπορεί η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ να θεωρηθεί οτι περιείχε ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ¨διαταξεις¨, δηλαδή να θεωρηθεί ότι ΚΑΚΩΣ όρισε κάποια πράγματα που μπορεί να οριστούν μονο με νόμο, ή με υπουργική απόφαση κατ´εξουσιοδότηση του νομου.

Περιμένω, λοιπόν,

Α) να δω ΠΟΙΑ υπουργική αποφαση θα δημοσιευτεί σε ΦΕΚ, και πώς θα επηρεάσει αυτή η αποφαση την ΕΓΚΥΚΛΙΟ που όπως λέγεται θα επανεκδοθεί, και η οποία φυσικά ΔΕΝ θα δημοσιευτεί σε ΦΕΚ...

ή

Β) να δω ΤΙ θεωρήθηκε ως κανονιστική διαταξη στην ΕΓΚΥΚΛΙΟ και αφαιρέθηκε με την επανέκδοση της εγκυκλίου.

Φυσικά, στη Β) περίπτωση ΔΕΝ υπαρχει κάποια δημοσιευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Οπότε, -  βάσει των μέχρι τώρα πληροφοριών που ξέρουμε - περιμένω την περίπτωση Α)

3
Ενδιαφέροντα όσα διάβασα, όμως:

1) Πώς τεκμηριόνονται; Υπάρχει κάποιος άλλος νόμος που να υποδεικνύει το πώς θα εφαρμοστούν οι νόμοι στις παραπάνω περιπτώσεις; Ή όλα όσα λες είναι μετέωρα; Δεν γνωρίζω, αλλά ρωτώ! Πού γράφει ότι προηγείται ο νεότερος νόμος;

2) Είπες:
στην περίπτωσή μας όμως δεν μιλούμε για δύο διαφορετικούς νόμους, λόγω του ότι ο νόμος Λοβέρδου ενσωματώθηκε στο νόμο Διαμαντοπούλου. Μιλάμε όχι για δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις σε διαφορετικούς νόμους, αλλά για δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις εντός του ιδίου νόμου, του ενημερωμένου νόμου Διαμαντοπούλου.
  • Νόμος που να λεει πώς θα εφαρμοστούν οι νόμοι, δεν υπαρχει. Υπαρχουν όμως εγκύκλιοι κτλ, που λένε τις λεπτομέρειες. Ο νεότερος νόμος ειναι ¨ισχυρότερος¨ του προηγούμενου, συνάγεται εκ της λογικής που λεει ότι ο ¨νομοθετης¨ γνωρίζει και έχει λάβει υπόψη τις προισχύουσες διατάξεις. Θέλει να τις τροποποιήσει και εισηγείται κατι νέο στη Βουλή. Υπενθυμίζω, δε, οτι όλοι οι πολίτες υποχρεούνται να γνωρίζουν τους νόμους...
  • Το ότι μπορεί να υπαρχουν κακογραμμένοι νόμοι, ειναι το μόνο σίγουρο! Ειδικά, όμως, για την περίπτωση του ανοίγματος των πινάκων, πραγματικά δεν βλέπω κάτι κακογραμμένο ή ασαφές. Δεν υπαρχουν καν αντικρουόμενες διατάξεις. Υπαρχει ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ της προγενέστερης διάταξης...

4
Καταλήψεις σε όλες τις σχολικές μονάδες τώρα!
Καλοκαιριάτικα?

5
...
Μελετώντας το νόμο προσεκτικά διαπίστωσα ότι η διάταξη του νόμου Λοβέρδου (αρ. 5Α, παρ. 4) που αφορά το άνοιγμα των πινάκων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ, για τους παρακάτω λόγους:


α) Είναι άσχετη με το θέμα του άρθρου στο οποίο βρίσκεται, καθώς το άρθρο μιλά για μοριοδότηση αναπληρωτών σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες ενώ αυτή θεωρείται ότι αναφέρεται στο από πότε θα προσμετράται κάθε προϋπηρεσία, ασχέτως αν είναι σε απομακρυσμένες ή όχι σχολικές μονάδες. Είναι επίσης άσχετη με το περιεχόμενο όλων των άλλων παραγράφων του ιδίου άρθρου, πράγμα το οποίο επιβεβαιώνει το γεγονός ότι είναι άσχετη με το άρθρο...


β) Ο νόμος Λοβέρδου δεν τροποποίησε ούτε κατήργησε το αρ. 9 παρ. 2 του νόμου Διαμαντοπούλου που συνεχίζει να λέει ότι:

Όπου η κατάρτιση πινάκων δεν είναι άλλη από αυτή που θα γίνει μετά από διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ, όπως μας λέει το άρ. 3 στην παρ. 1:

Συνεπώς η διάταξη που υπήρχε από το 2010 (αρ. 9 παρ. 2) και έκλεινε τους πίνακες μέχρι να γίνει ΑΣΕΠ και βγουν οι "πίνακες επιλογής εκπαιδευτικών" συνεχίζει να υφίσταται! Όμως ο νόμος Λοβέρδου πρόσθεσε το αρ. 5Α, παρ. 4 το οποίο θεωρείται ότι ανοίγει όλους τους πίνακες αναπληρωτών για κάθε προϋπηρεσία από 1.9.2012.

Το αποτέλεσμα της ψήφισης του νόμου Λοβέρδου είναι αυτή τη στιγμή να συνυπάρχουν δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις εντός του ιδίου νόμου! Η μία κλείνει τους πίνακες από το 2010, αλλά δεν τους ανοίγει χωρίς ΑΣΕΠ και χωρίς ανάρτηση "πινάκων επιλογής εκπαιδευτικών" βάσει ΑΣΕΠ, και η άλλη τους ανοίγει από το 2012 χωρίς ΑΣΕΠ και χωρίς ανάρτηση "πινάκων επιλογής εκπαιδευτικών" βάσει ΑΣΕΠ.

Συνεπώς δεν μπορεί να είναι εφαρμόσιμος ο νόμος, όσον αφορά το άνοιγμα των πινάκων. Όποια διάταξη και να εφαρμοστεί, θα παραβιαστεί η άλλη.

Ακόμα και το σενάριο που προανέφερα, το να θεωρηθεί ότι η διάταξη του αρ. 5Α παρ. 4 αναφέρεται στην προσμέτρηση από 1.9.2012 αποκλειστικά για προϋπηρεσίες σε απομακρυσμένα, προσκρούει στο αρ. 9 παρ. 2 του ιδίου νόμου.

Με άλλα λόγια, αν ο Λοβέρδος ήθελε να ανοίξει τους πίνακες, έπρεπε να είχε τροποποιήσει το άρ. 9 παρ. 2, το οποίο άρθρο φέροντας τίτλο "μεταβατικές διατάξεις" είναι το κατεξοχήν άρθρο για άνοιγμα ή κλείσιμο των πινάκων, κι έτσι λειτουργούσε πριν "εφαρμοστεί" ο μη εφαρμόσιμος νόμος Λοβέρδου.
...

Τέλος, έχουμε την εγκύκλιο αναπληρωτών (Αρ.Πρωτ.119392/Ε2/24-07-2015/ΥΠΟΠΑΙΘ), η οποία συνδυάζει με τρόπο αυθαίρετο και πραξικοπηματικό τις δύο αλληλοαναιρούμενες διατάξεις που προανέφερα:

Συνεπώς η συγκεκριμένη εγκύκλιος, συνδυάζοντας δύο διατάξεις που δεν δύναται να συνδυαστούν (καθότι κάθε συνδυασμός θα εμπεριέχει κάποια παραβίαση της μίας ή της άλλης διάταξης), λειτουργεί πραξικοπηματικά και θα πρέπει να ανακληθεί πάραυτα! Η παραβίαση που προκύπτει από τον συγκεκριμένο συνδυασμό που επιχειρεί η εγκύκλιος είναι ότι παραβιάζεται το αρ. 9 παρ. 2 (που παραπέμπει στο αρ.3 παρ. 1) στο ότι ανοίγουν οι πίνακες χωρίς ΑΣΕΠ και χωρίς ανάρτηση "πινάκων επιλογής εκπαιδευτικών" βασισμένων στα αποτελέσματα διαγωνισμού ΑΣΕΠ.
Εν τάχει επί των παραπάνω α) και β) αναφέρω τα εξής:

  • α) Το ότι το ¨άνοιγμα των πινάκων¨ επί Λοβέρδου έγινε με τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο, δεν λεει τιποτα. Σχεδόν ολοι οι νόμοι έχουν άσχετες διατάξεις, ενώ σχεδόν ολοι οι νόμοι έχουν και τροπολογίες της τελευταίας στιγμής. Ψηφίζονται απο τη Βουλή και ισχύουν. Να θυμίσω, δε, οτι όλες οι διατάξεις που τίθενται προς ψήφιση έχουν περάσει από Νομική Υπηρεσία... Μπορεί, βέβαια, κατόπιν προσφυγής να θεωρηθούν αντισυνταγματικές οι διατάξεις νομου (επειδή παραβιάζουν αρθρο του Συντάγματος που υπερισχύει των νόμων), όμως ΠΟΤΕ δεν εχω ακούσει ότι διαταξη νομου δεν ισχύει για ¨τυπικούς λόγους¨, ´οπως επειδή εισήχθη ως τροπολογία.
  • β) Γενικά, όταν δύο νόμοι λένε αντικρουόμενα πράγματα ισχύει ο πιο πρόσφατος. Πολλές φορές ΔΕΝ καταργούνται οι παλιές διατάξεις, αλλά κατά κάποιον τροπο αδρανοποιούνται (ή απενεργοποιούνται...). Για παράδειγμα, μιας και το θέμα μας είναι οι εκπαιδευτικοί, υπαρχει εν ισχύ διάταξη νομου του Σεπτεμβρίου του 2009, τελευταίες ημέρες της κυβέρνησης Καραμανλή, που ορίζει ότι εκπ/κοί με μόνιμη αναπηρία 67% και 12 μήνες προϋπηρεσία διορίζονται μόνιμοι. Ε, επειδή το Μάιο του 2010 ψηφίστηκε ο νομος Διαμαντοπούλου, η διάταξη αυτή δεν εφαρμόστηκε ποτέ, χωρίς όμως να έχει καταργηθεί.

Συνεπώς, με επιχειρήματα σαν τα παραπάνω φρονώ ότι μια χαρά μπορεί να εφαρμοστεί ο νόμος Λοβερδου. Εάν, όμως, μπλέξουμε με την απόφαση ΣτΕ περί αντισυνταγματικότητας νομου Διαμαντοπούλου και εν γένει με τη συνταγματικότητα των δεκάδων διατάξεων, ε, τότε ούτε οι δικαστές δεν ξεμπλέκουν το κουβάρι. Και μπορεί, για να ξεμπερδέψουν κι αυτοί, να πατήσουν σε κάποια τυπική νομολογία και να αλλάξουν τα δεδομένα. Πάντως, το επιχείρημα ΛΟΓΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ (να ανοίξουν τα σχολεία) είναι ικανό να κανει τους δικαστές να δώσουν μια ¨ευκολα εφαρμόσιμη¨ λυση, εάν θελήσουν να αλλάξουν τα δεδομένα.

6
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Αύγουστος 21, 2015, 09:31:23 πμ »
Το Σύνταγμα κάπου αναφέρει την ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ.

Με απλά λόγια και για την περίπτωση των μεταπτυχιακών, ΔΕΝ γινεται να θεσμοθετηθεί ότι κάποιος που πήρε το μεταπτυχιακό "x" το 2010 μπορεί να θεωρηθεί εκπ/κος Ειδικής Αγωγής, ενώ κάποιος άλλος με το ίδιο μεταπτυχιακό το 2016 δεν θεωρείται. Όλοι οι πολίτες ειναι ΙΣΟΙ και πρέπει να έχουν ΙΣΕΣ δυνατότητες/ευκαιρίες εφοσον πληρούν τα ίδια κριτήρια. Τώρα, βέβαια, θα μου πεις και τα σεμινάρια ως το 2010; Η αλήθεια ειναι ότι για να κριθεί μια κανονιστική διαταξη αντισυνταγματική π.χ. ως προς την αρχή της ισότητας, πρέπει κάποιος να προσφύγει δικαστικά...

Εν κατακλείδι, το ¨όποιος πρόλαβε, πρόλαβε¨ δεν στέκει νομικά, και δικαστικά ανατρέπεται.

7
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Φεβρουάριος 10, 2015, 10:42:31 μμ »
Κάτι είναι και αυτό τουλάχιστον, ας περιμένουμε πλέον τι θα απαντήσουν σε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ ο υπουργός, και ο αναπληρωτής.
Σοβαρά, περιμένεις ¨τι θα απαντήσουν¨; Εγώ δεν περιμένω καν, το¨τι θα κάνουν¨... Δεν αξίζει το ¨περιμενε¨, όχι τιποτ´αλλο. Αχ, show me the money!! ::)

8
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Φεβρουάριος 03, 2015, 07:03:53 μμ »
Η να πεσει η ανεργια κατω από το 10%....δε θα γινει ποτέ,ή μεσω αξιολόγησης.Μονο με αξιολογηση σε σωστη βαση υπαρχει ελπιδα.

Αυτο με την ανεργία στο 10% δεν ειναι σαφές εάν αφορά μονο τον ιδιωτικό τομέα ή και το δημόσιο. Σε καθε περίπτωση, ειναι δέσμευση στο πλαίσιο του μνημονίου (μεσοπρόθεσμο...).

Το άλλο με την αξιολόγηση (και τα ποσοστά των υπαλλήλων που θα αλλάζουν βαθμό, ανάλογα με το βαθμό που βρίσκονται) ειναι στο ν.4024. Αφού, λοιπόν, το σύστημα αξιολόγησης που ¨έτρεχε¨ (με τις γνωστές καθυστερήσεις διαρκείας, και τη δέσμευση του Μητσοτάκη για αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης!) ΔΕΝ υπαρχει πια, θα πρέπει να περιμένουμε (?) το νεο τροπο αξιολόγησης της παρούσας κυβέρνησης. Φυσικά, κατι τέτοιο θα προκύψει μετα από διάλογο με τους αρμόδιους φορείς κτλ. Ήδη άκουσα τον Κατρούγκαλο να λεει ότι περιμένει τις προτάσεις της ΑΔΕΔΥ. Ακόμη, αναμένεται η αποσύνδεση της αξιολογησης με οποιαδήποτε μισθολογική εξέλιξη!

Οπότε? Χαιρετίσματα. Αυτό που καταλαβαίνω ειναι οτι θέλουν να  φτιαχτεί ένα νεο ¨ενιαίο?¨ μισθολόγιο, για να εφαρμοστεί το νωρίτερο ...του χρόνου. Επειδή, δε, θα προσπαθήσουν να ικανοποιήσουν τους πάντες, αναμένω να μην προκύψουν μεγάλες ανατροπες σε σχεση με τα τωρινά ισχύοντα (ως προς τις μισθολογικές διάφορες μεταξύ υπαλλήλων διαφορετικών υπουργείων).

9
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια
« στις: Φεβρουάριος 01, 2015, 10:35:53 μμ »
Ενδεχόμενη αλλαγή σε μισθολογικά δεν γίνεται με την αλλαγή σχολική χρονιάς αλλά με την αλλαγή ημερολογιακού έτους. Εξάλλου η νέα κυβέρνηση το δήλωσε ότι καμία αύξηση δεν μπορεί να δοθεί μέσα στο έτος 2015.
Αλλαγή σε μισθολογικά γινεται όποτε θες. Εκτός εάν εννοείς οτι δεσμεύονται από τον ...προϋπολογισμό του 2015 που ψηφίστηκε στη Βουλή. Αυτόν που η νέα κυβέρνηση θα τον αλλάξει με το 13o μισθό σε χαμηλοσυνταξιούχους, με τη μη περικοπή επικουρικών συντάξεων, με την αντικατάσταση του ΕΝΦΙΑ με νέο φόρο ακινήτων που θα δίνει 2δις λιγότερα κτλ.

Εντάξει, χρειάζονται και λεφτά, φαντάζομαι... Γί αυτό υπάρχουν και τα ισοδυναμα! Περικοπές απο τη διαφορά που εξακολουθούν να παιρνουν οι υπάλληλοι του υπ. Οικονομικών (ειναι λίγοι βέβαια, περίπου 15.000 νομίζω και μερικοί θα χουν μικρή διαφορά) και η γνωστή πάταξη της φοροδιαφυγής ή αλλιώς της φοροαποφυγής!!! Πώς να κόψεις όμως, έστω κι αυτο το λιγο, οταν περιμένεις να ξαμοληθούν να πιάσουν φοροφυγάδες?

Στο προγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ (ακριβέστερα, στο πακέτο της Θεσσαλονίκης) πάντως δεν υπαρχει καμία δέσμευση για ξεπάγωμα των κλιμακίων και των βαθμών. Επίσης, οπως λες, κι εγώ ακουσα τον Κατρουγκαλο στην τηλεόραση να λέει οτι δεν μπορούν φετος να δωσουν αυξήσεις (για μειώσεις δεν ειπε ;))... Οπότε, τι το ψάχνουμε? Χαλαρώνουμε και βλέπουμε.

10
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2014-15
« στις: Οκτώβριος 16, 2014, 12:00:14 πμ »
Αυτές τις αλήθειες τις γνωρίζουμε οι περισσότεροι ...η ανεργία καταδιώκει τους μισους έλληνες ... Δε πρεπει όμως να τα βάζουμε με συναδέλφους για κάθε βλακεία του κάθε υπουργού ... Αυτο θελουν ... Να μας διαχωρισουν και να μην είμαστε ενωμένοι οι κλάδοι .  Το θέμα ειναι οτι τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρά οσο και αν εθελοτυφλούμε ... Η Ελλάδα αιμορραγεί ... Και μεγάλες πληγές της ειναι η υγεια και η παιδεία που όλο και περισσότερο βάλλονται... Οι λύσεις ειναι μονο η μαζική και ενωμένη επανάσταση ... Τίποτα αλλο δε μας σώζει . Αλλιώς θα νιώθουμε παντα δούλοι ... Μερικές φορες ντρέπομαι οταν μπαίνω στην τάξη και διδάσκω κάτι ... Τα παιδιά εχουν όνειρα και αυτά που θελουν να μάθουν δεν διδάσκονται στα σχολεία ... Συνεχίζουμε λοιπόν τις ερωτήσεις που μας καίνε και ρωτάμε καθημερινά για προσλήψεις κλπ μένοντας με την ιδέα οτι θα γίνουμε  ευτυχισμένοι ... Ας κρυφτουμε πισω απο τα απλα καθημερινά πράγματα ... Αλλα δε μπορει καποτε καθένας θα πάρει οτι του αξίζει ...
Sorry, αλλά οι παραπάνω δυο φράσεις σου μου θύμισαν την Πολιτιστική Επανάσταση του Μάο... Ξέρεις, εκεί που - μεταξύ άλλων - οι ερυθροφρουροί μαθητές εξευτέλιζαν κτλ τους δασκάλους τους!

11
Δεν είμαι σίγουρος, αλλα κάπου άκουσα οτι το Σύνταγμα απαγορεύει να κατατίθενται τροπολογίες την ημέρα ψήφισης, ίσως και τις 2 προηγούμενες. Γί αυτο φυσικά υπάρχουν λύσεις. Π.χ. Το ξεκλειδωμα των πινάκων που κατατέθηκε σήμερα, το άκουσα που το είπαν ¨Νομοτεχνικη βελτιωση¨. Άν λοιπόν αυτο με το ξεκλειδωμα που ηταν άσχετο ουσιαστικά με το νομοσχέδιο λέγεται έτσι, οι μικρόαλλαγές σε τροπολογία πρέπει να λέγονται ¨Ορθογραφικες διορθωσεις¨ :)

12
Λάθος  κάνει .Για κοίτα και την αρχική τι λέει στο άρθρο 5.
...http://www.parliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/8494213.pdf
Ok, λάθος κανει, αλλα και σε σένα κατι ξεφεύγει: π.χ. Αν δεις στο αρθρο 5 του 3848 μιλάει για το ωράριο του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, για προσλήψεις απο τους πινακες του άρθρου 3 κτλ. Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι το αρθρο 9 του 3848 που μιλάει για μεταβατική περίοδο μέχρι να γίνει το νέο ΑΣΕΠ και να καταρτιστεί ο πίνακας του άρθρου 3 εξακολουθεί να ΙΣΧΥΕι. Απλώς, επειδή ο νόμος κανονικά ήθελε να ορίσει τι γινεται μετα το νέο ΑΣΕΠ, έχει το αρθρο 5 και αλλα άρθρα που μιλάνε για ΜΕΤΑ τη μεταβατική. Τώρα, αν αυτά που ορίζουν δεν έχουν να κάνουν με τη μεταβατική, οπως ειναι π.χ. ο θεσμός του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, ισχύουν και αυτά...

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα!, αλλα πινακες του άρθρου 3 χωρις ΑΣΕΠ ΔΕΝ γίνονται. (Εκτός αν αλλάξει η νομοθεσία...)

13
Αν δε γίνει ΑΣΕΠ θα ανοίξουν οι πίνακες το καλοκαίρι με την παλιά μοριοδότηση: 1 μόριο ανά μήνα.
Η παλιά μοριοδότηση έδινε διπλασιασμό των μορίων στα δυσπρόσιτα... 2 μόρια ανά μήνα.

Τα δυσπρόσιτα ειναι περίπου ολα αυτά που η εγκύκλιος και ο νόμος τα λέει απομακρυσμενα: με μοριοδότηση 9-10 (Αθμια) και 11-12 (Βθμια), αλλά υπάρχουν κι άλλα δυσπρόσιτα με χαμηλότερη μοριοδότηση (δηλαδή τα δυσπρόσιτα ειναι πιο πολλά απο τα απομακρυσμένα). Γι αυτο και η διαταξη για διπλασιασμό απομακρυσμενων που μόλις ψηφιστηκε μιλάει για ΑΣΕΠ, καθώς ανοίγοντας τους πινακες ο διπλασιασμός των δυσπρόσιτων θα ισχύει, που αφορά περισσότερα σχολεία.

14
Την Τετάρτη βράδυ, τι θα ψηφιστεί τελικά;

Παράθεση
Οι εκπαιδευτικοί με 67% αναπηρία προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές στη γενική εκπαίδευση κατα προτεραιότητα και σε ποσοστό:
  • α. 5% επί των προσλήψεων απο 1-5-2015!! :o για το 2014-15 (όπως λέει το σχέδιο νόμου)
  • β. 10% επί των προσλήψεων απο ΤΩΡΑ και για πάντα (όπως είχαν υποσχεθει... Βλέπε παρακάτω links)
  • γ. 5 ή 10% επί των προσλήψεων απο κάποια στιγμή... (προταση ¨λογικής Λοβερδου¨ 8)...)
  • δ. 0%, δηλαδή το αρθρο αποσύρεται :'( για ...διαβούλευση με τους Φορείς, ??? και θα επανέλθει σε άλλο νομοσχέδιο ;)

Το ματς παίζεται...

Παράθεση
Συνομοσπονδία αναπήρων:
http://www.esamea.gr/our-actions/parliament/1085-protasi-tis-e-s-a-mea-epi-toy-arthroy-8-toy-n-s-idrysi-kai-organosi-toy-symboylioy-ethnikis-politikis-gia-tin-paideia-kai-alles-diataxeis

http://www.esamea.gr/our-actions/parliament/1088-i-e-s-a-mea-kalei-toys-boyleytes-na-katapsifisoyn-to-arthro-8-toy-n-s-idrysi-kai-organosi-toy-symboylioy-ethnikis-politikis-gia-tin-paideia-kai-alles-diataxeis-anoixte-ti-geniki-ekpaideysi-stoys-ekpaideytikoys-me-anapiria-xoris-empodia-kai-apokleis

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161196
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 722
Σύνολο: 745

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.