Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Geo75

Σελίδες: 123 ... 6
1
guestteacher έτσι είναι εάν έτσι νομίζεις. Το τι θέλω, σχετικά με το θέμα, το έγραψα στο ίδιο νήμα πριν κάποιες σελίδες. Παραμένω στο θέμα σεβόμενος τον moderator. Εάν έχεις κάτι αξιόλογο να συμπληρώσεις πάνω στο θέμα με μεγάλο ενδιαφέρον θα το διαβάσω. Επίσης μπορείς να κάνεις ότι θέλεις και πριν και μετά τις 7, δεν είναι ανάγκη να μου το ανακοινώνεις... Δεν γνώριζα ότι πρέπει να συμμετέχω σε συγκεκριμένα φόρουμ με προβληματισμούς μονίμων οπότε ζητάω συγνώμη καθώς ζητάω συγνώμη που έχω συγκεκριμένες επαφές με αναπληρωτές!

Το θέμα θεωρείται λήξαν από εμένα, αφού ζήτησα και συγνώμη, οπότε οτιδήποτε γράψεις πλέον επί προσωπικού εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος δεν θα απαντηθεί.

Μόνον στο θέμα εάν θέλετε κάτι...




2
Κύριοι, εάν και είναι πάρα πολύ εκτός θέματος, υπάρχει η επιλογή αυτή εάν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον για το τι έχω γράψει παλαιότερα. Μεγάλη μου τιμή κιόλας.

http://www.pde.gr/index.php?action=profile;area=showposts;u=20890

Και επιπρόσθετα αρκετά από αυτά  που έχω γράψει έχουν γίνει ή θα γίνουν. Στο τσακ πέρυσι δεν πέρασε διορισμός ατόμων μέσο ΟΑΕΔ! Αυτό είναι θέμα αντίληψης. Αφήστε την μάσκα στην ησυχία της, δεν παίζει δυστυχώς τέτοιο σενάριο. Λέω δυστυχώς γιατί απλά όποιο καινούργιο σύστημα θα με ραπίσει αλύπητα σαν νεότερο σε ηλικία άτομο που είμαι...

Από την άλλη φυσικά όταν κάποιου του έχει κολλήσει κάτι στο μυαλό...

Και στο τέλος της ημέρας ειλικρινά, άντε πες ότι είμαι τι; υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας. Τι ακριβώς θα επιτύχω γράφοντας ότι γράφω; Λέγοντας ότι πρέπει να ξυπνήσει ο μέσος εκπαιδευτικός και να προσέξει θέματα κουπονιών κλπ. Αστεία πράγματα.

PS: Moderator εάν το βρίσκεις off topic το τελευταίο ποστ μου, γιατί πραγματικά είναι, del it it please...

3
 @greedo για να το κλείσουμε συμφωνώ με ότι λες για την δια βίου. Αυτό εννοώ και εγώ πάνω κάτω. Απλά έχεις υποχρέωση σαν εκπαιδευτικός όταν κάποια πράγματα "προχωράνε" στην καθημερινότητα μας και μπαίνουν και στο επάγγελμα μας μέσα να χρησιμοποιείς κάποιες εργατοώρες σου (μπορεί να είναι και αρκετές) για να τα μάθεις και να γίνεις περισσότερο επαγγελματίας. Τρανό παράδειγμα οι υπολογιστές και η χρήση τους. Θεωρώ απαράδεκτο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός να μην έχει καλή γνώση αυτών!

@ΛΩΡΑ. Ο λόγος για τον οποίο ξεκίνησα το νήμα πάλι είναι για να παραχθούν τέτοια σχόλια σαν το δικό σου. Συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενα σου. Γνωρίζω και εγώ  το Αγγλικό σύστημα και η αντίληψη μου σχετικά με το τι συμβαίνει εκεί είναι καρμπόν τα σχόλια σου. Για την Αυστραλία επίσης πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις. Μια παρατήρηση μόνον. Το κομμάτι των οικονομικών θεωριών και εάν βγαίνει ή δεν βγαίνει κλπ αναφέρεται γιατί κάποιοι νομίζουν ότι για την οποιαδήποτε κυβέρνηση το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οικονομικής φύσεως. Εάν βάλεις κάτω τα νούμερα στο τέλος της ημέρας θα δεις ότι δεν είναι εκεί το πρόβλημα αλλά περισσότερο στο θέμα του ανθρώπινου δυναμικού. Για εμένα το κύριο θέμα συζήτησης είναι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι. Απλά για να πάμε εκεί την συζήτηση και να είμαστε όλοι στον ίδιο παρονομαστή πρέπει να συμφωνήσουμε ότι ένα τέτοιο σύστημα είναι εφικτό και στην χώρα μας. Και απ’ ότι έχεις δει στο νήμα δεν συμφωνούν όλοι σε αυτό.

@guestteacher πιλοτικά θα το πλασάρουν στην αρχή μη δίνοντας ολόκληρο το ποσό αλλά μέρος του. Αυτό θα είναι το "πιλοτικά".

@josua επιμένεις ότι δεν είναι εφικτό οικονομικά. Αφενός σου απαντάει σωστά ο perastikos_kav. Αφετέρου, παίρνοντας νούμερα και από τους δύο σας 3,8δις το 2018 με το 1,28 εκ μαθητές βγαίνει κόστος μαθητών 3.000 τον χρόνο. Και επειδή όπως είπαμε δεν θα επιδοτούνται όλοι αυτό μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερο. Δεν είναι μικρό το κόστος. Θα φτιάξουν και τα μεγάλα ιδιωτικά νέα σχολεία στα οποία το κόστος θα είναι 4000 αντί 7000 και να το. Τέλος, ψάχνοντας λιγάκι βρήκα αυτό το άρθρο (υπάρχουν κι άλλα άρθρα εάν ψάξεις) «ΙΟΒΕ: Η κρίση έφερε μείωση των μαθητών στα ιδιωτικά σχολεία», το οποίο έχει και πάρα πολλά στατιστικά στοιχεία για όλη την ΕΕ.

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=566524&h1=true#commentForm

Παραθέτω τα κόστη.

 "Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δημόσια και ιδιωτική,  το μέσο ετήσιο κόστος ανά μαθητή το 2010 διαμορφώθηκε στα 5.793 ευρώ.

Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δημόσια και ιδιωτική το μέσο ετήσιο κόστος ανά μαθητή το 2010 διαμορφώθηκε στα 6.989 ευρώ."

Όπως βλέπεις το ΙΟΒΕ δίνει αρκετά ποιο φουσκωμένα νούμερα. Μπορείς κάλλιστα να μου πεις ότι δεν πιστεύεις την έρευνα τους κλπ. Εγώ πιστεύω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση, δεν είναι 3.000 και δεν είναι και 6.000-7.000. Πάντως, 1.000 ή 2.000 δεν είναι σίγουρα.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν είναι οικονομικό το θέμα!

Τέλος θα ήθελα να πω και την άποψη μου σχετικά με το επίπεδο εκπαίδευσης το οποίο σίγουρα και θα επηρεαστεί από την ύπαρξη ενός νέου συστήματος. Σε διάφορες συζητήσεις που κάνω, για αυτό το θέμα, με διάφορους ανθρώπους (όχι μόνον με εκπαιδευτικούς) οι απόψεις πάντα διίστανται. Εγώ αφήνω την ανάλυση σε ποιο απλοϊκό επίπεδο για το συγκεκριμένο θέμα. Ναι, λοιπόν, η χώρα παράγει λαμπρούς επιστήμονες, φοβερά μυαλά, πολύ καταρτισμένους επιστήμονες αλλά και εργάτες και επίσης όταν συγκρινόμαστε με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα μερικές φορές παίρνουμε πολύ καλές θέσεις. Μπράβο. Το πρόβλημα είναι ότι το σύνολο όλων αυτών των μορφωμένων ανθρώπων δίνει ένα αποτέλεσμα άστα να πάνε. Η κομματικοποίηση των πανεπιστημίων υπάρχει και το όνειρο ακόμα είναι μια θέση στο ΔΤ και θα ψηφίσουμε και τον διάολο αρκεί να μας την δώσει. Καταφέραμε να πάρουμε μια χώρα η οποία έβαλε τα θεμέλια για την φιλοσοφία, ιατρική, φυσική (και ο κατάλογος δεν τελειώνει) και να την κάνουμε μια χώρα πτωχευμένη που τρώει τα παιδιά της. Οπότε και να παραδεχθούμε ότι το πρόγραμμά σπουδών στα ελληνικά σχολεία και ΑΕΙ είναι το υψηλότερο όλου του κόσμου αυτό δεν έρχεται να κουμπώσει σωστά στο τι καταφέρνουμε σαν σύνολο και σαν κοινωνία (η οποία αποτελείται από άτομα τα οποία έχουν δεχθεί την καλύτερη εκπαίδευση στον κόσμο!). Πιστεύω ότι εκ του αποτελέσματος υπάρχει τουλάχιστον σοβαρό πρόβλημα στην εκπαίδευση, ανεξάρτητα με τους αριθμούς και τα αποτελέσματα στις διεθνείς κατατάξεις.

4
Επιστροφή λοιπόν στον πυρήνα της συζήτησης. Έχει ενδιαφέρον γιατί σε πολύ λίγο χρόνο από τότε που ποστάρισα το άρθρο μαζεύτηκαν αρκετά σχόλια. Εκτός από ελάχιστα πιστεύω ότι αξίζει κάποιος να τα διαβάσει.

Μέσα σε αυτήν την εβδομάδα το συζήτησα και με κάποια άλλα άτομα από το εκπαιδευτικό περιβάλλον μου. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που βρήκαμε ως προς την υλοποίηση ενός συστήματος κουπονιού είναι ότι όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί που είναι διορισμένοι δεν μπορούν να απολυθούν για να εφαρμοστεί ένα σύστημα κουπονιού. Συζητώντας λοιπόν βρήκαμε ότι υπάρχει τρόπος να εφαρμοστεί χωρίς να απολυθεί κανένας! Το μόνο κόλπο για να το πετύχουν είναι να καταφέρουν να μην διορίσουν και κανένα για πάρα πολύ καιρό (για πολλά χρόνια).

Το λοιπόν, πώς πιστεύω τελικά ότι θα γίνει το "έγκλημα".
Πρώτα θα κάνουν ότι μπορούν από συμμάζεμα με καταργήσεις, συγχωνεύσεις και μετατάξεις. Αυτό γίνεται και τελειώνει οσονούπω.
Δεύτερον, θα ετοιμάσουν ένα σύστημα που θα μπορεί να σηκώσει το σύστημα κουπόνι. Τελειώνει και αυτό με το my school και την αξιολόγηση.
Τρίτον, θα βγάλουν το κόστος ανά μαθητή. Δεν είναι δύσκολο αυτό, πάνω κάτω ας υποθέσουμε ότι είναι 3000 σαν παράδειγμα (στο συνέδριο των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων που αναφέρθηκε στο άρθρο είπαν ότι είναι 5000)
Τέταρτον, και τελευταίο βήμα και πολύ σημαντικό. Θα εισάγουν το κουπόνι αλλά δεν θα δώσουν αρχικά ολόκληρη την επιδότηση για να προετοιμαστούν τα ιδιωτικά υλικοτεχνικά. Δηλαδή, θα πούνε ότι από φέτος όσοι γονείς θέλουν θα μπορούν να πάρουν μια επιταγή 1000€ και να εγγράψουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία για την αποσυμφόρηση των δημοσίων σχολείων και την αναβάθμιση της δημόσια παιδεία και άλλες τέτοιες μπούρδες. Μην ξεχνάμε ότι όσοι είναι ήδη στα ιδιωτικά θα δικαιούνται και αυτοί το κουπόνι. Φυσικά εδώ μπορούν να μπουν και εισοδηματικά κριτήρια και να μην δικαιούνται όλοι αυτό το βοήθημα βάση φορολογικής δήλωσης της οικογενείας. Τον πρώτο χρόνο λοιπόν κάποιοι λίγοι θα πάρουν τα παιδιά τους και θα τα πάνε στα ιδιωτικά. Θεωρητικά θα είναι πολύ λίγοι. Κάθε χρόνο θα αυξάνουν γραμμικά το επίδομα μέχρι ένα μεγάλο μέρος των παιδιών να πάει σε ιδιωτικά σχολεία. Θα πάρει αρκετά χρόνια αυτό φυσικά ή μάλλον θα πάρει τόσα χρόνια όσα το υπουργείο θέλει...

Τι επιπτώσεις θα έχει για τους εκπαιδευτικούς; Αρχικά, δεν θα κάνουν ΚΑΝΕΝΑ διορισμό πλέον. Οι εκπαιδευτικοί θα φτάνουν και θα περισσεύουν. Δεν αποκλείω και μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες και εδώ που τα λέμε οι εκπαιδευτικοί είναι καταρτισμένα άτομα τα οποία μπορούν να στελεχώσουν πληθώρα υπουργείων και υπηρεσιών πολύ καλύτερα από τις αεροσυνοδούς της ΟΑ. Δεύτερον, αναπληρωτές φυσικά και δεν θα χρειάζονται (εδώ θα περισσεύουν οι μόνιμοι!). Τρίτον, μπορεί να σκεφτεί κάποιος ότι όλοι οι διορισμένοι είναι τυχεροί μιας και θα έχουν διασφαλίσει την θέση τους. Η αλήθεια είναι ότι δεν θα φοβούνται μην απολυθούν ΑΛΛΑ θα γίνει η ζωή τους κόλαση! Θα γίνει ένας πανζουρλισμός με οργανικές να χάνονται, βύσματα να σφάζονται, να μην μπορούν να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση και να παραμένουν για χρόνια σε νησιά και σε μέρη που δεν επιθυμούν. Γενικά ένας πανικός! Οι μόνοι που δεν θα έχουν να χάσουν και πολλά θα είναι άτομα κοντά στην σύνταξη (εάν και το δικό τους πρόβλημα θα είναι ότι η σύνταξη τα επόμενα χρόνια θα είναι πολύ μικρότερη, αλλά αυτό είναι για άλλη συζήτηση). Τέταρτον, όλοι οι εκπαιδευτικοί θα φτιάχνουν το βιογραφικό τους για να βρουν δουλειά στον ΙΤ που θα γιγαντώνεται. Φυσικά με πολύ χειρότερους όρους...

Για εμένα οι χαμένοι της υπόθεσης θα είναι αυτοί που διορίσθηκαν τα τελευταία 10 χρόνια και δυστυχώς συγκαταλέγομαι σε αυτούς...


Για να μην ακούσω πάλι χαζομάρες ότι εύχομαι να μπει το κουπόνι κλπ θα σας πω και την προσωπική μου θέση στο ζήτημα. Τελεσίδικα λέω ότι δεν το θέλω. Εάν θέλω κάτι είναι να ενισχυθεί η παιδεία υλικοτεχνικά και να προσλάβουν τόσους όσους χρειάζονται για να λειτουργήσει σωστά. Θέλω επίσης να απολύσουν όσα άτομα δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους! Πραγματικά θέλω να δω απολύσεις συναδέλφων που νομίζουν ότι κανένας δεν τους κουνάει από την θέση τους λόγο μονιμότητας (εάν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους δεν πειράζει). Θέλω να δω συναδέλφους να ενδιαφέρονται για την δια βίου μάθηση και να εμπλουτίζουν το βιογραφικό τους. Τέλος το κουπόνι ίσως να είχε κάποια θετική χρήση σε κάποιες ιδικές κατηγορίες παιδιών στην ειδική αγωγή ή κάπου αλλού (αυτό είναι αντικείμενο συζήτησης).

Αυτά λοιπόν θέλω. Τι νομίζω ότι θα γίνει; Κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον (2-5 χρόνια από τώρα) θα εισάγουν το κουπόνι και μετά σταδιακά θα συρρικνώνεται η δημόσια παιδεία μέχρι να σβήσει. Θα πάρει άλλα 10-15 χρόνια αυτό αλλά αλλαγές στην παιδεία τέτοιου είδους δεν γίνονται μέσα σε 2-3 χρόνια. Εκτός εάν αντιδράσουμε τώρα, αλλά έρχονται και τα μπάνια μας, κάνει και ζέστη, λιώνουν και τα παγάκια στον φραπέ, πού να τρέχουμε καλοκαιριάτικα...

 8)

5
Το πρόβλημα moderator είναι ότι η παιδεία, από την στιγμή που τα δύο βασικά κόμματα λένε εκ διαμέτρου αντίθετα πράγματα (και ακόμα χειρότερα στο τέλος κάνουν άλλα πράγματα από αυτά που λένε), είναι πρώτα πολιτικό θέμα και μετά οικονομικό. Έτσι κι αλλιώς το κουπόνι θα το προμηθεύει το κράτος και θα δίνει λεφτά γι αυτό. Δηλαδή το θέμα, μπορεί να πει κάποιος, είναι μόνον πολιτικής φύσεως!

6
Καταλαβαίνω τι λες και δεν διαφωνώ εν γένει, αλλά από τη στιγμή που αυτή είχε ηγηθεί ενός κόμματος, το οποίο κατάντησε να μην έχει ως στόχο να κυβερνήσει (σύμφωνα με δηλώσεις της το 2012 αν θυμάμαι καλά), δεν έχει τόση σημασία πια.
Πιο σημαντικό είναι να δούμε τι κάνουν οι διάφοροι που κυβερνούν και βρίσκονται σε υπουργικές θέσεις κατά καιρούς. Όχι ότι θα περίμενα κάτι διαφορετικό, αλλά ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν.

Εννοείται ότι είναι πιο σημαντικό!

Απλά δεν είναι λίγο τραγικό να λέω το Α που είναι κάπως ακραίο και έχει αποτύχει παγκοσμίως σαν σύστημα  (παντού κρατικοποιήσεις κλπ κλπ) και στην προσωπική μου ζωή να κάνω το Β το οποίο υποτίθεται ότι πολεμάω μετά μανίας και μάλιστα όχι συγκαλυμμένα, για τα μάτια του κόσμου βρε αδελφέ έστω; Είναι το αντίστοιχο του να πάρει την εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ και την επόμενη των εκλογών να ιδιωτικοποιήσει τα πάντα. Ε, δεν θα μείνεις λίγο κάγκελο (άλλη λέξη πάει εδώ, βάλε την φαντασία σου να δουλέψει μην φάω και κανένα ban) σαν ψηφοφόρος του;

Άσε, τώρα που το έγραψες το θυμήθηκα και αυτό. Δηλαδή κάνω τα αντίθετα από αυτά που λέω και σου λέω και στα μούτρα ότι δεν με ενδιαφέρει να κυβερνήσω! Τι συνειρμούς διεγείρει τέτοια στάση; Από την πλευρά του κόμματος ότι κατεβαίνουν στις εκλογές για την συντήρηση της βουλευτικής θέσης και από την πλευρά του ψηφοφόρου (εάν έχει ενδιαφερθεί πραγματικά για το τι λέει και κάνει το κόμμα του) ότι είναι απλά μια ψήφος διαμαρτυρίας. Ε, υπάρχουν και άλλα κόμματα για να ρίξεις αυτήν την ψήφο που  δεν κάνουν και δεν λένε τέτοια πράγματα και τουλάχιστον έχουν μια στενότερη σχέση μεταξύ του λόγου και των πράξεων τους!

Τέλος πάντων sorry off topic...

7
Η διαφορά είναι ότι η Αλέκα δεν κυβερνάει, ούτε είναι υπουργός παιδείας, ενώ ο άλλος...  8)

Δεν έχει και τόσο σημασία αυτό που λες. Μην ξεχνάμε για πόσα χρόνια ήταν αρχηγός του ΚΚΕ και τι πρεσβεύει αυτό το κόμμα για οτιδήποτε έχει ιδιωτική χροιά...  Μιλάμε για δούλεμα μεγατόνων στους ψηφοφόρους του.  :o

8
Υπουργός Παιδείας με τρία παιδιά σε ιδιωτικό :)

http://www.apodytiriakias.gr/politika/2014/06/11/me-tria-paidia-se-idiotiko-upourgos-paideias.aspx


έλα τώρα, και η αλέκα το αμερικάνικο το college προτιμούσε και μετά το  Deree για τις σπουδές της κόρης της.


Είναι απίστευτο πως καταδέχονται κάποιοι να τους ψηφίζουν με τέτοια συμπεριφορά...

9
Geo75 , δεν διαφωνώ με τον προβληματισμό που θέτεις σε αυτά τα θέματα, απλά με αφορμή αυτά που ανέφερες, εκφράζω την ανησυχία μου για τα "νέα ήθη" που φαίνεται να έρχονται στο χώρο της εκπαίδευσης, μεταξύ των οποίων δεσπόζουν η τιτλοθηρία, η προσοντολατρεία και η "αμερικανοποίηση", δηλ. η επικράτηση του προτύπου "golden - boys".
  Οπωσδήποτε το μπαλάκι της ευθύνης το ρίχνω στο πολιτικό προσωπικό που διαχειρίστηκε τις υποθέσεις της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες και "φρόντισε" να δημιουργήσει αυτές τις δεξαμενές αδιόριστων, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να έχει κάνει καλύτερη διαχείριση προσωπικού, ελέγχοντας τον αριθμό εισακτέων σε διάφορες σχολές της τριτοβάθμιας.
 Στην παρούσα φάση παρακολουθούμε τις εξελίξεις και κάνουμε συζήτηση....

Συμφωνώ ότι το μπαλάκι της ευθύνης είναι στο πολιτικό προσωπικό και ότι θα μπορούσε κάλλιστα να έχει κάνει καλύτερη διαχείριση προσωπικού ελέγχοντας τον αριθμό εισακτέων σε διάφορες σχολές της τριτοβάθμιας. Έχεις απόλυτο δίκιο.

Τώρα τον λόγο που χρησιμοποιείς τις εκφράσεις "τιτλοθηρία, η προσοντολατρεία και η "αμερικανοποίηση" είναι πάνω από εμένα.

Να σου κάνω μια ερώτηση σχετική με αυτά που γράφεις; Έχουμε υποχρέωση σαν εκπαιδευτικοί να κάνουμε αυτό που λένε δια βίου μάθηση; Ειδικά εμείς που είμαστε εκπαιδευτικοί. Καταλαβαίνω έναν απλό τεχνικό επάγγελμα ή κάποιος ο οποίος είναι ας πούμε οδοκαθαριστής (ένα επάγγελμα απαραίτητο στην κοινωνία που ζούμε) να μην σχετίζεται με την δια βίου μάθηση αλλά οι εκπαιδευτικοί καθώς και πάρα πολλά άλλα επαγγέλματα είναι υποχρεωμένοι να μαθαίνουν και να εμπλακούν σε μια μαθησιακή δραστηριότητα η οποία συνεχίζει καθ΄ όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Μα τώρα είμαστε σοβαροί; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στις μέρες μας που είναι μπροστά απο laptop και δεν ξέρουν ούτε πώς ανοίγει; Που δεν ξέρουν μια τουλάχιστον ξένη γλώσσα; Και όλα αυτά τα παρουσιάζεις σαν "τιτλοθηρία, προσοντολατρεία και "αμερικανοποίηση"; Δεν σου λέω να ξέρει 3 ξένες γλώσσες και να έχει 2 μεταπτυχιακά και διδακτορικό.

10
Η αρχή της ισότητας δεν εφαρμόζεται όταν δεν δίνεις την δυνατότητα στον άνεργο εκπαιδευτικό να δώσει ΑΣΕΠ...
you know....

Η διαίρεση πάντως δεν βγάζει τα 1500 που λες. Και δεν ξέρω πως βγάζουν το 5000.

Πρόσεχε μην γελάς και τόσο πολύ γιατί μπορεί στο μέλλον να είναι ο εργοδότης μας... και τότε να δούμε ποιος θα γελάει παραπάνω, εμείς ή αυτοί;

"που ειναι και ο διακαης σου ποθος" ασχολίαστο.

11
Για το πρωτο που αναφερεις οι αιρετοι εχουν κανει προβλεψη αποχωρησεων 12.000 εκπαιδευτικων μεχρι το 2016... αρα χονδρικα εως το 2018 θα φτασουν τους 15.000 (ισως και περισσοτεροι)...με 1/10 μιλαμε για καθαρη ροη -13.500 εκπαιδευτικων....αυτη τη στιγμη οι μονιμοι ειναι μεταξυ 145-150 χιλιαδες.... αρα το 2018 θα πλησιασουν τους 130.000.

Για το δευτερο δε γνωριζω τη δεξαμενη αδιοριστων που θα εχει συσσωρευτει μεχρι το 2018.
Προφανως θα ειναι πολλοι... απο την αλλη ομως με τη λογικη αυτη, θα επρεπε οσοι βγαινουν απο παιδαγωγικες και συναφεις με την εκπαιδευση σχολες να διοριζονται...... δε γινεται αυτο!
Και επισης δεν καταλαβαινω το λογο που συσχετιζεις το οποιοδηποτε κουπονι με τους αδιοριστους.... με το ισχυον πλαισιο ολοι διοριζονται με τους ιδιους μισθολογικους ορους!

Εν κατακλειδι, τετοιες ιδεες χρειαζονται πολλα λεφτα.....παρα πολλα λεφτα....γιατι δε μπορεις να πας να πεις σε 1,5εκ νοικοκυρια που εχουν παιδια στα σχολεια, οτι θα σου δωσω π.χ. € 1500 για καθε παιδι.....ουτε για ζητω δε φτανει!
Πιστεψε με, πολυ περισσοτερο τους συμφερουν οι στρατιες μονιμων εκπαιδευτικων των € 700-900 που εχουν δημιουργησει!

Ναι, αφενός λοιπόν η απορία μου είναι: αυτοί οι 130.000 φτάνουν; Καλά έκανες και την ποσοτικοποίησες την ερώτηση, αλλά εσύ τι πιστεύεις; Φτάνουν; Εγώ δεν γνωρίζω πόσο "αέρα" έχουν από το υπουργείο και πόσο μπορούν να στριμώξουν τα πράγματα με συγχωνεύσεις και αναγκαστικές μετακινήσεις από Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια κλπ.

Αφετέρου, δεν είπα όσοι βγαίνουν απο παιδαγωγικές σχολές να διορίζονται! Ούτε το εννόησα πουθενά αυτό. Είναι κάτι ουτοπικό. Απλά δεν γίνεται και δεν υπάρχει και η ανάγκη γι αυτό.
Ο συσχετισμός josua είναι ο εξής: όταν και άμα έρθει η ώρα εκείνη η κυβέρνηση θα χρειαστεί τρία βασικά συστατικά για να πετύχει το κουπόνι. Πρώτον, αποδοχή από την κοινωνία. Δεύτερον, χρηματοδότηση. Τρίτον, εκπαιδευτικούς δεκτικούς στις νέες -χειρότερες- συνθήκες εργασίας. Το πρώτο το έχουν με υπερβολική άνεση (εάν έκαναν σωστότερα οι εκπαιδευτικοί την δουλειά τους ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα εδώ). Σχετικά με το δεύτερο τώρα. Το άρθρο που ποστάρισα στην αρχή το βρήκα ενδιαφέρον γιατί για πρώτη φορά διάβασα κάπου και νούμερα: "Δεν είναι τυχαίο το γεγονός στο συνέδριο των Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων που αναφέρθηκε πιο πάνω τονίστηκαν και τα εξής : 5.000 τον χρόνο κοστίζει ένας μαθητής δημοσίου Γυμνασίου στο ελληνικό κράτος. 7000 ευρώ κατά μέσο όρο κοστίζει ο αντίστοιχος μαθητής του ιδιωτικού Γυμνασίου στους γονείς του". Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω εγώ προσωπικά. Εάν μπορείς δώσε μου κάποια πηγή για τα 1500 που λες για να κάνουμε συζήτηση. Για την ώρα λοιπόν τα 5000 μια χαρά ακούγονται. Άσε που για να αλλάξει το σύστημα μπορεί να "βοηθήσει" οικονομικά και η ΕΕ. Τρίτον, και περισσότερο δύσκολο και πολύπλοκο, το θέμα της επάνδρωσης των "νέων" σχολείων. Αυτό θα μπορούσε να είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο. Πάμε να βάλουμε κάτω λίγα νούμερα που γνωρίζω. Στον ΑΣΕΠ του 2008 πήραν μέρος 13000 νηπιαγωγοί (γι αυτούς γνωρίζω αρκετά και θα περιοριστώ εκεί, απλά φαντάζομαι κάτι ανάλογο γίνεται και σε όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς). Κάθε χρόνο απο τις 9 σχολές βγαίνουν 100 με 200 απόφοιτοι. Εγώ σου λέω κοντά στους 100, δηλαδή χοντρικά 1000 άτομα εξτρά τον χρόνο. 13000 + 1000 ανά χρόνο που δεν γίνεται ΑΣΕΠ. Έχουμε ήδη 7000 εξτρά, σύνολο 20000 νηπιαγωγούς αδιόριστους! Όταν έρθει η ώρα εκείνη ο κλάδος των εκπαιδευτικών δεν θα μπορεί να κάνει καμία απεργία γιατί απλούστατα δεν θα τους έχει ανάγκη το κράτος! Δηλαδή, διαφορετικά θα ήταν το 2010 να έλεγε η κυβέρνηση ότι πάμε σε ένα σύστημα κουπονιού μέσα σε μια τριετία γιατί τότε θα είχε ανάγκη τους εκπαιδευτικούς που είναι εν ενεργεία για να στελεχώσουν το νέο σύστημα και διαφορετικά να το κάνει το 2018 που θα έχει αναρίθμητους άνεργους εκπαιδευτικούς (και νέους και πιο καταρτισμένους) έτοιμους να δουλέψουν για πρώτη φορά. Στο παραπάνω παράδειγμα οι 20000 νηπιαγωγοί θα υπερκαλύψουν τα όποια κενά και θα περισσέψουν μάλιστα!

Ελπίζω να έγινα κατανοητός αυτή την φορά.

12
Λογικό είναι αυτό που γράφεις josua. Μόνον δύο κύρια προβλήματα βρίσκω σε αυτό.
Πρώτον, θα φτάσουν τόσοι εκπαιδευτικοί εάν μέχρι το 2018 δεν γίνουν προσλήψεις αλλά μόνον συνταξιοδοτήσεις;
Δεύτερον, το 2018 θα μπούμε σε διψήφιο νούμερο, 10 χρόνια, αποθέματος εκπαιδευτικών εκτός συστήματος! 

Εάν σήμερα είναι δύσκολο να μπει κουπόνι στην εκπαίδευση το 2018 θα είναι πανεύκολο μόνον λόγο των αδιόριστων εκπαιδευτικών που θα είναι πόσοι; Καμιά εκατοστή χιλιάδες;

13
Δηλαδή greedo σου φαίνεται περίεργο αυτό που μεταφέρω σαν τρίτος; Δηλαδή η εκπαιδευτική κοινότητα τι έχει κάνει για αυτά τα άτομα που ούτε σε έναν ΑΣΕΠ δεν έχουν πάρει μέρος και ας είναι 50000 άτομα για 1000 θέσεις η για 3000 θέσεις. Ακόμα και για 1 (μια) θέση να μιλάμε το ίδιο ισχύει! Είναι θέμα αρχής και συναδελφικότητας, δεν είναι θέμα θέσεων.

Διαφωνείς ότι στα μάτια όλων αυτών των αποφοίτων όλοι οι υπόλοιποι φαίνονται τυχεροί ή βολεμένοι. Στην καλύτερη περίπτωση όλοι αυτοί έχουν μια δουλειά τις πλάκας με 420 ευρώ και στην χειρότερη είναι άνεργοι.
Όταν έρθει λοιπόν η ώρα εκείνη (λέμε τώρα σε περίπτωση που γίνει κάτι τραγικό και μπει κουπόνι κλπ) τι νομίζεις ότι θα γίνει από τους διευθυντές των σχολείων; Εάν υπάρχει ένα ελάχιστο αμοιβής, πχ 800€, δεν θα κοιτάξουν να διαλέξουν τα άτομα αυτά τα οποία είναι νεότερα (ακόμα και λόγο αμοιβής και χωρίς επιπρόσθετα προσόντα) και έχουν το μέγιστο των προσόντων και το πληρέστερο βιογραφικό; Σε ενόχλησε η έκφραση "όλο το πακέτο"; Ε ωραία, έχουν λοιπόν "πληρέστερο βιογραφικό". Εντάξει τώρα; Και εκείνη λοιπόν την στιγμή πιστεύεις ότι όλοι αυτοί θα πούνε "τον καημένο τον συνάδελφο που του παίρνω την δουλεία"; Χμμμ, σκέψου πάλι λίγο.

Επίσης πολλές συμπεριφορές δεν ταιριάζουν σε διορισμένους εκπαιδευτικούς η οποίοι κάνουν "λειτούργημα" αλλά συνεχίζουν και τις έχουν. Πολλές φορές μάλιστα τις κάνουν και σκληροπυρηνική πράξη (πχ καψόνια σε νεότερους εκπαιδευτικούς συναδέλφους που είναι αναπληρωτές), και τότε από την μία έχουμε συνέπεια πράξεων και λόγου αλλά από την άλλη έχουμε το χειρότερο είδος εκπαιδευτικού...

Δεν ανήκω στην νέα γενιά μιας και είμαι μεγαλύτερος αλλά να το ξέρεις ότι θα έρθει η ώρα αυτή όπου ο νέος με το πληρέστερο βιογραφικό (ο κύριος "όλο το πακέτο") θα πάρει την δουλειά του μεγαλύτερου με το ελλιπέστατο βιογραφικό, εάν πάμε φυσικά σε ένα σύστημα κουπονιού. Και αυτό θα γίνει γιατί οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ή οι διορισμένοι του έχουν γυρίσει την πλάτη.
Εάν δεν το βλέπεις ή δεν αντιλαμβάνεσαι αυτό που γράφω τότε τι να πω παραπάνω... θα δούμε την ώρα της κρίσεως εάν έχω δίκιο ή όχι...


Και εννοείται ότι πάντα κάνουμε συζήτηση, εκτός και εάν είσαι πολιτικός ή υπουργός παιδείας και ο λόγος σου έχει τέτοια βαρύτητα που μπορείς να αλλάξεις το σύμπαν της εκπαίδευσης. Εγώ δεν έχω τέτοια θέση οπότε απλά συζήτηση κάνω...

14
josua εάν ο εκπαιδευτικός κόσμος, εννοώντας όλους τους εκπαιδευτικούς χωρίς τους συνδικαλιστές και αιρετούς (εκτός ίσως ελαχίστων εξαιρέσεων), δεν σοβαρευτεί θα πάμε στο κουπόνι θέλουμε δεν θέλουμε.

Και όσο περνάει ο καιρός δεν βλέπω καμία σοβαρότητα. Παραδείγματα έχω πάρα πολλά πάνω στο θέμα αυτό.
Εδώ έχω πετύχει αναπληρωτές οι οποίοι έχουν βολευτεί με την κατάσταση αυτή τόσα χρόνια για τον Χ ή Ψ λόγο και μου λένε ότι δεν θα τους χάλαγε να συντηρηθεί το σύστημα αυτό και άλλα χρόνια.

Επειδή έχω επαφές με άτομα τα οποία τελείωσαν τις σπουδές τους μετά το 2008 ξέρεις τι λένε επί του θέματος; Μακάρι να έρθει ένα τέτοιο σύστημα γιατί τότε θα δουλέψουμε! Και δεν έχουν άδικο. Τα σχολεία αυτά ποιόν θα πάρουν σαν εκπαιδευτικό; Τον Α που είναι 50 χρονών και ο οποίος δεν έκανε ποτέ στην ζωή του καμία προσπάθεια να μάθει κάτι παραπάνω με αποτέλεσμα τώρα το βιογραφικό του να είναι ελλιπέστατο (υπάρχουν εξαιρέσεις... που επιβεβαιώνουν τον κανόνα) ή τον Β απόφοιτο 2009-2014 με γνώσεις υπολογιστών, με δύο ξένες γλώσσες και ίσως και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και όλο το πακέτο σε καλλίτερη τιμή; Εάν πάμε σε ένα τέτοιο σύστημα μέσα σε μια πενταετία οι άνω των 40 ετών χωρίς δυνατό βιογραφικό (λέξη που είναι άγνωστη στους εκπαιδευτικούς όλης της χώρας, άκου εκεί βιογραφικό!) θα έχουν αντικατασταθεί με νέους ηλικίας 23-35. Θα πάρουν την "εκδίκηση" τους, όπως μου λένε. Ειλικρινά μπορεί κάποιος να τους πει ότι έχουν άδικο όταν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί δεν παλεύουν, ως σύνολο, και για αυτούς;

Δεν το είχα πει μέχρι τώρα αλλά ο πρώτος ο οποίος θα υποστήριζε ένα τέτοιο σύστημα θα ήταν ο αδιόριστος εκπαιδευτικός με πτυχίο κάπου ανάμεσα στο 2008-2014. Και είναι αρκετοί πλέον αυτοί. Μέτα έρχονται οι γονείς και όλοι οι υπόλοιποι.

Συζήτηση να κάνουμε πάντα...

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 755
Σύνολο: 767

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.