Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vmak

Σελίδες: 1234
2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούνιος 29, 2007, 10:32:25 μμ »
sniper, μου φαίνεται ότι μάλλον σας έπιασαν στον ύπνο... ;D
Μάλλον δεν ανακοινώθηκε νωρίτερα για να αποφευχθεί κάποια αντίδραση από εσάς... Όποιος καεί στο χυλό φυσά και το γιαούρτι!!!

Νομίζω ότι άλλος είναι ο λόγος.... απλά θέλουν τους Πληροφορικούς διχασμένους και κατά του ΣΤΕΜΠ ώστε να ακολουθήσουν και άλλα κάστρα που θα πέσουν. Θυμηθείτε ότι σύντομα θα θέλουν οι απόφοιτοι Αυτοματισμού να διορίζονται σαν ΤΕ Πληροφορικής. Τότε πάλι θα είναι αργά...
φίλε μου νομίζω ότι αυτό γίνεται ήδη! όπου ζητάνε ΤΕ Πληροφορικής σε αρκετές από τις προκηρύξεις ζητάνε και αυτοματιστές. αυτά να τα βλέπουν οι νέοι πληροφορικοί που βιάστηκαν να τους υποστηρίξουν.
είναι ωραίο πράγμα να σου παίρνει κάποιος τη δουλειά δίχως να έχει τα απαραίτητα προσόντα απλά μια γνωριμία στο υπουργείο......
Για ποια γνωριμία μιλάς όταν όλα αυτά τα χρόνια οι Αυτοματιστές δεν είχαν δικαιώμα συμμετοχής σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικών αφού δεν άνηκαν σε κανένα κλάδο; Γνωριμίες στα υπουργεία είχαν όλοι αυτοί που φρέναραν όλα αυτά τα χρόνια την ένταξη των αυτοματιστών στο ΠΕ20 για να διορίζονται πιο εύκολα οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων άλλα και κάποιοι φιλόλογοι μαθηματικοί και θεολόγοι που με ένα απλό σεμινάριο διορίστηκαν σαν πληροφοριακοί.   
και οι θεατρολόγοι τόσα χρόνια δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής σε διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών αφού δεν άνηκαν σε κανέναν κλάδο. έπρεπε να τους βάλουν στο ΠΕ 20 όπως βάλανε εσάς; απλά αυτοί δεν είχαν γνωριμίες ενώ εσείς είχατε. αυτοί που θα γευτούν τη γλύκα όμως δεν θα ήμαστε εμείς οι "παλαιοί" πληροφορικοί αλλά τα παιδιά από τις σχολές πληροφορικής που εντάχθηκαν πρόσφατα. οι πιθανότητες επιτυχίας τους μειώθηκαν δραματικά χάρις στους νεόκοπους "πληροφορικούς" που δεν σπούδασαν πληροφορική. τότε θα είναι αργά όμως......

Από το 1999 υπάρχει εισήγηση του Π.Ι. για το τμήμα Αυτοματισμού ότι οι απόφοιτοι του μπορούν να διδάξουν μαθήματα Πληροφορικής στα τότε νεοϊδρυθέντα ΤΕΕ. Αυτό δεν σου λέει κάτι;
Όσο για το παράδειγμα σου για τους θεατρολόγους, τι να πω; Πέρασε και ο καύσωνας

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούνιος 29, 2007, 02:00:22 μμ »
sniper, μου φαίνεται ότι μάλλον σας έπιασαν στον ύπνο... ;D
Μάλλον δεν ανακοινώθηκε νωρίτερα για να αποφευχθεί κάποια αντίδραση από εσάς... Όποιος καεί στο χυλό φυσά και το γιαούρτι!!!

Νομίζω ότι άλλος είναι ο λόγος.... απλά θέλουν τους Πληροφορικούς διχασμένους και κατά του ΣΤΕΜΠ ώστε να ακολουθήσουν και άλλα κάστρα που θα πέσουν. Θυμηθείτε ότι σύντομα θα θέλουν οι απόφοιτοι Αυτοματισμού να διορίζονται σαν ΤΕ Πληροφορικής. Τότε πάλι θα είναι αργά...
φίλε μου νομίζω ότι αυτό γίνεται ήδη! όπου ζητάνε ΤΕ Πληροφορικής σε αρκετές από τις προκηρύξεις ζητάνε και αυτοματιστές. αυτά να τα βλέπουν οι νέοι πληροφορικοί που βιάστηκαν να τους υποστηρίξουν.
είναι ωραίο πράγμα να σου παίρνει κάποιος τη δουλειά δίχως να έχει τα απαραίτητα προσόντα απλά μια γνωριμία στο υπουργείο......
Για ποια γνωριμία μιλάς όταν όλα αυτά τα χρόνια οι Αυτοματιστές δεν είχαν δικαιώμα συμμετοχής σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικών αφού δεν άνηκαν σε κανένα κλάδο; Γνωριμίες στα υπουργεία είχαν όλοι αυτοί που φρέναραν όλα αυτά τα χρόνια την ένταξη των αυτοματιστών στο ΠΕ20 για να διορίζονται πιο εύκολα οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων άλλα και κάποιοι φιλόλογοι μαθηματικοί και θεολόγοι που με ένα απλό σεμινάριο διορίστηκαν σαν πληροφοριακοί.   

4
Η δική μου άποψη στο θέμα: Το να υπάρχουν 100 τμήματα που να μπορούν να διορίζονται στην εκπαίδευση, είναι καταστροφικό και για τα 100. Γιατί? Γιατί πολύ απλά σε 2-3 χρόνια θα είναι πάνω από 10.000 στους πίνακες ωρομισθίων. Στρατιές απελπισμένων που θα παρακαλάνε για 5-10 ώρες. Και όλοι θα συνεχίζουν, ελπίζοντας ότι θα διοριστούν. Οπότε πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια. Όχι σε μια νύχτα, να μπουν 10 τμήματα. Να γίνει κάποιος έλεγχος. Και αν αξίζουν και τα 10 να μπουν. Και αν τα επόμενα χρόνια βρεθούν άλλα 20 νέα, να μπουν και αυτά. Αλλά να γίνει ΕΛΕΧΓΟΣ. Γιατί σε μερικά από αυτά τα τμήματα, μερικές χρονιές εισακτέοι μπήκαν με κάτω από τη βάση ή κοντά στη βάση στις εξετάσεις.(π.χ. Αυτοματισμού). Επίσης το πρόγραμμα των σπουδών τους μονό με την πληροφορική δεν έχει σχέση.

Όπως η περιγραφή πτυχιούχου του τμήματος Αυτοματισμού.
«Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο πτυχιούχος του Τμήματος Αυτοματισμού διαθέτει τις κατάλληλες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, καθώς και τις πρακτικές δεξιότητες εφαρμογής των γνώσεων αυτών, σε συστήματα αυτοματισμού, μηχατρονικής και τηλεματικής, σε τομείς βιομηχανικούς, αγροτικούς ή και υπηρεσιών (αυτοματισμούς γραφείου). Ο πτυχιούχος μπορεί να ανταποκριθεί σε θέσεις εργασίας κάθε εργασιακής σχέσεως (ως υπάλληλος, στέλεχος, αυτοαπασχολούμενος κ.λ.π.). Επειδή η γνώση του αυτοματισμού είναι περαιτέρω εξειδίκευση της γνώσης του συστήματος, ο πτυχιούχος μπορεί να καλύψει και εργασίες που απαιτούν τη βασική γνώση της δομής και λειτουργίας των ανωτέρω περιγραφέντων συστημάτων (ηλεκτρικών, υδραυλικών και πνευματικών κ.λ.π. καθώς και ηλεκτρικών μηχανών).»

Δείτε αυτό από το site των αυτοματιστών για τις ώρες μαθημάτων σε αντιστοιχία με τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ.
http://www.automatismos.gr/modules.php?name=FreeContent&pa=showpage&pid=14

Επίσης τραγικό. Διαφημίζουν στο site αυτοματισμού της Θεσσαλλονίκης, πιστοποίηση πληροφορικής Cambridge
http://www.autom.teithe.gr/cambridge/index.html (Αυτή είναι τελικά η επάρκεια τους στη πληροφορική???????)


Και αφού ήταν κατάλληλοι οι αυτοματιστές, γιατί δεν μπήκαν στο πίνακα ΠΕ20 όταν μπήκαν και τα τμήματα πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων? Βρήκαν ευκαιρία να μπουν τώρα στην αναταραχή με τα καινούργια τμήματα?

Και τέλος και πιο σημαντικό. Όλα αυτά τα καινούργια τμήματα που συντάσσονται με του αυτοματιστές κάνουν μεγάλο λάθος. Γιατί πολλά από αυτά αξίζουν να είναι στον ΠΕ20. Και γιατί αν μπουν μέσα οι αυτοματιστές, λόγω των πολλών τμημάτων αυτοματισμού στην Ελλάδα (Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα)  αλλά και των χιλιάδων αποφοίτων τους, ο Γ Πίνακας θα είναι αποκλείστηκα για τα επόμενα χρόνια των αυτομαστιστών (για όσους δεν γνωρίζουν στο Γ’ Πίνακα μπαίνεις με το έτος πτυχίου, και οι αυτοματιστές έχουν πτυχιούχους από τη δεκαετία του 80). Και τα καινούργια τμήματα θα δουν αποφοίτους στους Πίνακες μετά από πολλά χρόνια. Οπότε και να δικαιωθούν όλα τα καινούργια τμήματα μαζί με τους αυτοματιστές είναι δώρο άδωρο, γιατί οι δικοί τους πτυχιούχοι είναι από το 2003 και μετά. Το κάθε καινούργιο τμήμα το συμφέρει να αξιολογηθεί ξεχωριστά και όχι όλα στο ίδιο τσουβάλι Έτσι εξηγείται  και η προπαγάνδα από κάποιους. Γραφτείτε σε συλλόγους. Να πιέσουμε τη κυβέρνηση. Το Υπουργείο. Πείτε σε φίλους. Όλοι ενωμένοι. Μας παίρνουν τις δουλειές μας, τον ιδρώτα μας. Αξιοπρέπεια. Θα είστε (αν δεν είστε ήδη) αυριανοί δάσκαλοι

Ποτέ στο τμήμα Αυτοματισμού κανείς δεν μπήκε με κάτω από την βάση.Υπάρχουν οι βάσεις για κάθε χρονιά στο site του υπουργείου και μπορεί κανείς να το διαπιστώσει
 Οι Αυτοματιστές με παλιό πτυχίο που ήθελαν να μπουν στην εκπαίδευση μπήκαν και δεν περίμενουν τις επόμενες χρονιές για να το κάνουν.Αλλωστε δεν υπάρχουν πια θέσεις στην εκπαίδευση για ΠΕ 19-20 είναι γνωστό αυτό.Έτσι αυτοί που νοιάζονται για την πληροφορική στην εκπαίδευση θα πρέπει να πιέσουν προς άλλη κατεύθυνση(π.χ. πληροφορική στα δημοτικά).
Για το αν ο Αυτοματισμός έχει σχέση με την πληροφορική μπορεί πολύ εύκολα να το δαπιστώσει κάποιος διαβάζοντας το καινούργιο βιβλίο της πληροφορικής Γυμνασίου όπου αναφέρεται η προέλευση της λέξης Πληροφορική (σύνθετη γαλλική με δεύτερο συνθετικό της λέξης τον Αυτοματισμός).Μπορεί να το διαπιστώσει από δεκάδες άλλα πράγματα αρκεί να μην είναι μικρονοηκός κουτοπόνηρος και συμφεροντολόγος.
Τέλος υπάρχει εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου από το 1999 για εισαγωγή του Αυτοματισμού στον κλάδο ΠΕ20 χρονιά που άλλα τμήματα δεν είχαν καν ιδρυθεί.   
   

5
Μεταθέσεις / Απ: Βάσεις Μεταθέσεων
« στις: Μάιος 11, 2007, 02:53:43 μμ »
Στον κλάδο Φυτικής Ζωικής Παραγωγής δεν ανακοινώθηκε η βάση για την περιοχή Α Μαγνησίας ενώ υπάρχει άτομο που έχει πάρει μετάθεση σε αυτή την περιοχή. Δεν είναι αρκετά ύποπτο αυτό; Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι για αυτό το θέμα ας μας ενημερώσει. Ποιές ενέργειες πρέπει να κάνει κάποιος για νά μάθει τη βάση αυτή; 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων   

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Μετα το ΤΕΙ τι ???
« στις: Απρίλιος 10, 2007, 02:54:14 μμ »
Γεια χαρα ειμαι φοιτητης πληροφορικης και επικοινωνιων στις σερρες. επειδη συντομα το τει θα το τελειωσω αρχιζω απο τωρα να σκεφτομαι τι θα κανω ? σιγουρα θελω να συνεχισω συνεχεια διαβαζω και συνεχεια ενημερωνω με στο καθε τι .Το τει γενικα δεν μου προσφερε και καποια γνωση παραπανω οτι ηξερα ξερω... Σκεφτομουν να εδινα εξετασεις για καποιο πολυτεχνειο αλλα και παλι ειδα οτι μονο στα χαρτια αξιζει στις γνωσεις θα μου δωσει μια ελαχιστη ωθηση.Δεν ξερω τι να κανω εχω μπερδευτει πολυ.Δεν με νοιαζει η ακαδημαικη καριερα βασικα εχω σχεδον σηγουρη δουλεια στον ΟΤΕ αλλα δεν με πολυ ενδιαφερει και πολυ.Μ ενδιαφερει να μπορουσα να μπω καπου και να εκανα ερευνα αλλα επειδη ζουμε στην ελλαδα ξαναπρωσγειωνωμαι και παλι.Επισης εξαιρετικη μου φεναιτε και η περιπτωση να φοιτησω αν με δεχθουν στο ΑΙΤ (ATHENS INFORMATION TECHNOLOGY) το οποιο αναγνωριζεται στην ελλαδα(ακομα) σαν ΚΕΣ αλλα δεν με πολυ ενδιαφερει γιατι απο εκει θα παρω γνωσεις που κανεις δεν μου διδαξε.Εσεις τι λετε ? τι να κανω ?Στον οτε βεβαια θα μπορω να κανω πολλα σεμηναρια πανω στα δυκτια και ετσι να μαθω τρελα πραγματα.Εχω μπερδευτει πολυ.
Το ένα δεν σε ενδιαφέρει το άλλο δεν σε ενδιαφέρει.Όταν αποφασίσεις τι σε ενδιαφέρει τα ξαναλέμε

7
Θετικά μαθήματα / Απ: Χημεια Γυμνασιου
« στις: Απρίλιος 10, 2007, 02:50:40 μμ »
Παιδια ειναι η πρωτη φορα που ανοιγω θεμα-θα ηθελα τη γνωμη των συναδελφων για τα βιβλια που διδασκοντε στο γυμνασιο, γιατι πολυ με προβληματιζουν... βρισκω λανθασμενη τη μεθοδολογια, ειδικα στην τριτη ταξη... τι λενε οι συναδελφοι; εχω μιλησει με εναν καθηγητη πανεπηστιμιου για το θεμα αυτο, και δηλωνει απογοητευμενη και εν μερη υπευθυνη για το χαλι αυτο... :-\
Δεν μπορείς να βρεις άκρη με την μεθοδολογία της χημείας ενώ βρήκες άκρη με το θέμα του δικαστηρίου για τους ΠΕ20. Τράβα να παίξεις αλλού

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 04, 2007, 03:57:03 μμ »
Δυστυχως μπήκαν άκριτα στον κλάδο ΠΕ20 σχολές που μόνο κατ'όνομα είχαν σχέση με την πληροφορική και αυτό πληρώνουν τώρα και οι υπόλοιποι.Κανονικά θα έπρεπε να γίνει πιο προσεκτική επιλογή.
Όλοι ξαφνικά έγιναν ειδικοί με την πληροφορική

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 27, 2007, 07:51:13 μμ »
Έχεις δίκιο ανακαλώ, από εδώ και πέρα όποιος μαθητής θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορική θα τον στέλνω στο ΤΕΙ Αυτοματισμού, αφού είναι το πλέον σχετικό
τμήμα.
   Και μια και το έφερε η κουβέντα, αφού ενδιαφέρεστε για τον κλάδο σας και δεν θέλετε απλά να χωθείτε στην εκπαίδευση γιατί δεν κάνετε και μια προσφυγή στον ΑΣΕΠ, να σας προσθέσει και εσάς στον κλάδο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες?


Μην τους βάζεις ιδέες γιατί είναι κοντά και αυτό το ενδεχόμενο.....
Θα ακούσουμε πάλι σχεδόν τα ίδια επιχειρήματα "ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει μια βάση δεδομένων, γιατί να μην διορίζεται σαν ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ στο δημόσιο" και άλλα τέτοια...

Τα παραπάνω να τα αναλογιστούν όλοι οι απόφοιτοι-φοιτητές στα τμήματα Πληροφορικής. Η ανεργία που υπάρχει σε άλλους κλάδους (π.χ. Αυτοματισμό, οι περισσότεροι είναι άνεργοι) είναι πολύ πιθανό να στραφεί ΠΑΛΙ στην Πληροφορική...
Sniper_hellas: Τώρα και υπάλληλος του ΟΑΕΔ.Όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 27, 2007, 05:00:10 μμ »

-Κάποτε ήταν ένας διευθυντής τμήματος αυτοματισμού που είχε κονέ σε κάποιον διάδρομο του υπουργείου. Τα έκανε πλακάκια με (υποψιάζομαι αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω) και ξαφνικά το τμήμα του αναβαθμίστηκε και οι 3.000 απόφοιτοι που υπήρχαν ως τότε άρχισαν να έχουν το δικαίωμα για μια θέση στον ήλιο.

      2) Εμπιστεύεται τους διαδρόμους και τα κονέ και βάζει και τον Αυτοματισμό στο παιχνίδι  (βλέπετε ο τίτλος του τμήματος στη γλώσσα   των διαδρόμων και των κονέ περιέχει τον όρο Πληροφορική)

Ξέρετε που "βασίστηκε" το υπουργείο για να βάλει στο παιχνίδι τους Αυτοματιστές που ως τότε είχαν πτυχίο αλλά Δημόσιο δε βλέπαν;

- Επικαλέστηκε ένα Π.Δ. που καθορίζει σε ποια τμήματα της Τριτοβάθμιας έχει πρόσβαση κάθε ειδικότητα των ΤΕΕ. Δηλαδή που μπορεί να σπουδάσει ένα παιδί των Τ.Ε.Ε. (σοβαρό επιχείρημα, σωστά;)
Υπήρχε εισήγηση του ΠΙ  ο Αυτοματισμός να είναι στην ΠΕ20 από το Μάρτιο του 1999  Μπορείς να το δεις εδώ
http://www.pekap.gr/PROFIL.zip

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 27, 2007, 03:52:22 μμ »
Sorry. Το ξέρω πολύ καλά.Σε αυτό φταίτε εσείς και οι αυτοματιστές που το αφήσανε να γίνει. Μια προσφυγή προς ΟΤΕ για να τους πετάξει έξω για να δουν την γλύκα των προσφυγών. Με το μόνο επιχείρημα τα επαγγελματικά τους δικαιώματα.
Κανένας δεν έχει δικαίωμα για καμία προσφυγή.Από την στιγμή που ο ΟΤΕ έκρινε ότι απόφοιτοι του ΤΕΙ Πληροφορικής μπορούν να δουλέψουν εκεί κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει. Όπως και κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι το ΥΠΕΠΘ έκρινε ότι απόφοιτοι 11 τμημάτων μπορούν να συμμετέχουν στην ΠΕ20. Το είπε και το ΣτΕ.Άλλο αν ο ΣΤΕΜΠ δεν το δέχεται αυτό.Αλήθεια πως θα φενόταν σ'ένα μέλος του ΣΤΕΜΠ να δουλεύει με κάποιον Αυτοματιστή στον ΟΤΕ και στο ίδιο πόστο ενώ δεν τον δέχεται στην εκπαίδευση;

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 26, 2007, 08:51:04 μμ »
Έχεις δίκιο ανακαλώ, από εδώ και πέρα όποιος μαθητής θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορική θα τον στέλνω στο ΤΕΙ Αυτοματισμού, αφού είναι το πλέον σχετικό
τμήμα.
   Και μια και το έφερε η κουβέντα, αφού ενδιαφέρεστε για τον κλάδο σας και δεν θέλετε απλά να χωθείτε στην εκπαίδευση γιατί δεν κάνετε και μια προσφυγή στον ΑΣΕΠ, να σας προσθέσει και εσάς στον κλάδο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες?


Και εσύ που έμαθες για το γνωστικό των αυτοματιστων ;Στην ΑΣΣΟΕ; Φίλε αν δεν ξέρεις κάτι από πρώτο χέρι καλύτερα να μην μιλάς.
Υ.Γ. Τόσο πια καίγεσαι για το θέμα ΠΕ20 εσύ ένας ΠΕ19; 
Γιατί όχι; Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που ασχολούνται με την πληροφορική και έχουν τελειώσει ΤΕΙ Αυτοματισμού. Άλλωστε οι απόφοιτοι αυτού του τμήματος δεν είχαν τα προνόμια άλλων τμημάτων όλα αυτά τα χρόνια με αποτέλεσμα σχεδόν όλοι να έχουν στραφεί στον ιδιωτικό τομέα σε χώρους σχετικούς με πληροφορική, τηλεπικοινωνίες και τόσα άλλα.
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να στραφούμε κατά ΑΣΕΠ για να μας προσθέσει στον κλάδο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ ξέρω όμως έναν σύλλογο που χιλιοπαρακαλούσε τον ΟΤΕ να συμπεριλάβει τους αποφοίτους του στην προκήρυξη όταν είδε τα σκούρα ενώ μεχρι εκείνη την στιγμή δεν έδινε καμία σημασά σε αυτές τις θέσεις.Τι μεσολάβησε άραγε;Έλα δεν είναι και τόσο δύσκολο.
Σ'ευχαριστούμε αγαπητέ ΠΕ-απόφοιτε ΑΣΣΟΕ που ασχολείσαι  με τα προβλήματα των ΤΕ.Το εκτιμούμε και το διασκεδάζουμε ιδιαιτέρως

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:48:46 μμ »

   Πιστεύω ότι το σωστό σε αυτή την περίπτωση είναι να ενημερώσεις τους μαθητές σου για τα τεκταινόμενα στο χώρο, ώστε να επιλέξουν σχολές που όχι μόνο έχουν κάποια επαγγελματικά δικαιώματα αλλά είναι και κάποιου επιπέδου. Για παράδειγμα οι αυτοματιστές δεν ανήκουν στον κλάδο της πληροφορικής στον δημόσιο τομέα, έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος? Μόνο στην εκπαίδευση έχουν συμπεριληφθεί στον κλάδο αυτό. Οπότε το να στείλεις έναν μαθητή που ενδιαφέρεται για την πληροφορικής εκεί τον περιορίζεις επαγγελματικά (για το γνωστικό δεν το συζητάμε).     Από εκεί και πέρα είσαι υποχρεωμένος να ενημερώσεις τους μαθητές σου για το επίπεδο των σχολών και την κατάσταση που επικρατεί ώστε να μην κάνουν λάθος επιλογές στο μηχανογραφικό.
 
Και εσύ που έμαθες για το γνωστικό των αυτοματιστων ;Στην ΑΣΣΟΕ; Φίλε αν δεν ξέρεις κάτι από πρώτο χέρι καλύτερα να μην μιλάς.
Υ.Γ. Τόσο πια καίγεσαι για το θέμα ΠΕ20 εσύ ένας ΠΕ19; 

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 26, 2007, 04:44:27 μμ »
Αν και θα επαναλάβω τα ίδια που έχω πει παλιότερα, θα απαντήσω στον (στην) automation.


Καθυσιχαστικέ ΠΕΡΙ sniper_hellas. Προείχα πει ότι πριν γίνει η αίτηση ακυρώσεως του Π.Δ. θα μπορούσε ο ΣΤΕΜΠ να στείλε ένα έγγραφο στο ΥΠΕΠΘ που να προσδιορίζει ρητά το ποια τμήματα πιστεύει ότι θα έπρεπε να ενταχθούν στον Π.Ε.20. και ποια όχι. Φυσικά και δεν το έκανε γιατί δεν θέλουν κανέναν άλλο μέσα στον Π.Ε.20

Δεν καθησυχάζω ή κοιμίζω κανέναν. Απλώς προσπαθώ να ξεκαθαρίσω την κατάσταση (κατά την δικιά μου γνώμη). Εξάλλου, ένα ΠΔ ή νόμος πρέπει να το προσβάλει κάποιος ώστε να αλλάξει. Ακόμη και την επόμενη μέρα έκδοσης του ΠΔ 268, (αν το ΥΠΕΠΘ σκεφτόταν ότι έκανε λάθος), δεν θα μπορούσε από μόνο του να το αποσύρει. Πρέπει κάποιος να διαμαρτυρηθεί.
Η λογική λέει να προσβάλεις νομικά το ΠΔ 268 στην προθεσμία που έχεις.
Για να καταλάβουν όλοι πόσο σοβαρή είναι η νομική παρέμβαση των Πτυχιούχων Αυτοματιστών, επικαλέστηκαν ότι ο ΣΤΕΜΠ δεν έκανε εμπρόθεσμα την αίτηση ακύρωσης. Δυστυχώς, ήταν εμπρόθεσμη και πολύ φοβάμαι ότι ο δικηγόρος απλώς τους τρώει λεφτά...

Που ξέρεις αν ο ΣΤΕΜΠ έχει κάνει αυτό που αναφέρεις για το ΥΠΕΠΘ? Τα υπόλοιπα παράπονα σου στον ΣΤΕΜΠ. Δεν είμαι εκπρόσωπος του, αλλά σαν και εσένα κάποιος που γράφει σε ένα φόρουμ.
Τι ωραία που τα λες. Το υπουργείο παιδείας βγάζει ένα Π.Δ. και την επόμενη μέρα πρέπει να καταλάβει ότι έκανε λάθος.Λες και πριν βγει το ΠΔ δεν έγιναν συνεδριάσεις , συζητήσεις δεν ακούστηκαν διαφορετικές απόψεις και κατέληξαν σε αυτό το ΠΔ;Μην τους υποτιμάς τόσο πολύ.Ένα ολόκληρο ΥΠΕΠΘ δεν περιμένει έναν οποιοδήποτε σύλλογο να του δείξει το σωστό και το λάθος. Επίσης το ΥΠΕΠΘ μπορεί να κάταλάβει ότι εφαρμόζοντας έναν καινούργιο νόμο ή ένα καινούργιο ΠΔ θα έρθει σε σύγκρουση με το κατεστημένο μόνο και μόνο γιατί θίγονται τα συμφέροντά του.Στην προκειμένη περίπτωση τα συμφέροντα των μελών του ΣΤΕΜΠ αφού χάνεται ο εύκολος διορισμός.Περιμένω με αγωνία να δω στην περίπτωση που πει το υπουργείο <<Συγγνώμη λάθος>> ποιά δικαιολογία θα βρει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.Εκει θα ακούσουμε πολλά γέλια και ίσως κάποιους βουλευτές της αντιπολίτευσης που κάποτε καταφέρονταν κατά των αμφιλεγόμενων (πάντα για τον ΣΤΕΜΠ και όχι για το ΥΠΕΠΘ και το ΣΤΕ)τμημάτων πληροφορικής να πάρουν το μέρος αυτών των τμημάτων (πολιτική εκμετάλευση) και να έρθουν τα πάνω κάτω.
Επιτέλους πείτε αυτά τα τμήματα (δεν χρειάζεται να αναφέρετε τον Αυτοματισμό .Αυτός είναι εκτός ανταγωνισμού σε εμπάθεια για τον ΣΤΕΜΠ-Διορθωτή λαθών του ΥΠΕΠΘ).

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161787
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 429
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.