1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 21, 2024, 06:16:45 μμ »
Καταλαβαινω την απογοητευση σου αλλα ωστόσο σε πολλά θα μπορούσε να στηριχτεί και να μην σου βαλει εξαιρετικά αλλά πολύ καλά.
Για παράδειγμα (με βαση την αξιολόγηση που ειχες ποστάρει):
σχέδιο μαθηματος ειχες καταθέσει; (μην ακουσω οτι για το α2 δεν χριεάζεται, χρειάζεται για κάτι τέτοιες περιπτώσεις),
στο πρακτικό α τα λέγατε αναλυτικά και επαρκώς; (δυσκολο να μην εχεις αποδειξεις να στηριξεις την αποψη σου)
οι παιδαγωγικες μεθοδοι και τεχνικες που χρησιμοποιηθηκαν στηριζουν το παιδαγωγικο κλιμα και διαχειριση της ταξης; (ναι εγραφε οτι εργαστηκαν και καπου ομαδικα, αλλα δεν υπηρχε κατι ιδιαιτερο που προωθουσε αυτο)
αναστοχασμό και συζητηση μετα τις διδασκαλίες κάνατε; αν ναι γραπτως; ειχες ετοιμασει κατι εσυ; (στις αποτιμησεις που εβαλες δεν φαινονταν κατι τετοιο)
στα δικά σου σχολια μετα την καθε αποτιμηση εγραψες τις οποιες διαφωνιες σου; ή εβαλες το γνωστο δεν εχω παρατηρησεις; (και παλι δεν εχεις αποδειξεις αν ειχες διαφωνησει με κατι)
η εκθεση αυτοαξιολογησης σου πως ειναι;
γενικα εφοσον μιλαμε για πεδιο α2 δεν μπορει πχ να πηγαινεις συνεχεια παιδια στο γραφειο και μετα να θεωρεις οτι εισαι αριστος στην διαχειριση και στο παιδαγωγικο κλιμα
Συμφωνω στο κομματι ότι μαλλον και οι αλλοι δεν ηταν του εξαιρετικά αλλα έστω για το κάτι λίγο παραπάνω που μπορει να εκαναν να το κερδισαν
Ωστοσο το οτι δεν θες να ξεκαθαριζεις τα πραγματα και να ξερεις τι πρεπει να βελτιωσεις δεν ειναι υπερ σου. Καταλαβαινω οτι ισως να φοβασαι λογω οτι εχεις και το πεδιο β και μην το παρει ο διευθυντης στραβα, αλλα όταν υποτιθεται κανετε συζητηση αναστοχασμου κτλ αυτα συζητατε, προφανως δεν εγιναν ολα οπως πρεπει και προφανως τωρα εσυ δεν εχεις στοιχεια να αποδειξεις
Δεν χρειαζεται να στεναχωριεσαι που πηρες 19 και οχι 20. Εννοω δεν εχει και μεγαλη σημασια αν δεν σκοπευεις να γινεις διευθυντης στο μελλον.
Για παράδειγμα (με βαση την αξιολόγηση που ειχες ποστάρει):
σχέδιο μαθηματος ειχες καταθέσει; (μην ακουσω οτι για το α2 δεν χριεάζεται, χρειάζεται για κάτι τέτοιες περιπτώσεις),
στο πρακτικό α τα λέγατε αναλυτικά και επαρκώς; (δυσκολο να μην εχεις αποδειξεις να στηριξεις την αποψη σου)
οι παιδαγωγικες μεθοδοι και τεχνικες που χρησιμοποιηθηκαν στηριζουν το παιδαγωγικο κλιμα και διαχειριση της ταξης; (ναι εγραφε οτι εργαστηκαν και καπου ομαδικα, αλλα δεν υπηρχε κατι ιδιαιτερο που προωθουσε αυτο)
αναστοχασμό και συζητηση μετα τις διδασκαλίες κάνατε; αν ναι γραπτως; ειχες ετοιμασει κατι εσυ; (στις αποτιμησεις που εβαλες δεν φαινονταν κατι τετοιο)
στα δικά σου σχολια μετα την καθε αποτιμηση εγραψες τις οποιες διαφωνιες σου; ή εβαλες το γνωστο δεν εχω παρατηρησεις; (και παλι δεν εχεις αποδειξεις αν ειχες διαφωνησει με κατι)
η εκθεση αυτοαξιολογησης σου πως ειναι;
γενικα εφοσον μιλαμε για πεδιο α2 δεν μπορει πχ να πηγαινεις συνεχεια παιδια στο γραφειο και μετα να θεωρεις οτι εισαι αριστος στην διαχειριση και στο παιδαγωγικο κλιμα
Συμφωνω στο κομματι ότι μαλλον και οι αλλοι δεν ηταν του εξαιρετικά αλλα έστω για το κάτι λίγο παραπάνω που μπορει να εκαναν να το κερδισαν
Ωστοσο το οτι δεν θες να ξεκαθαριζεις τα πραγματα και να ξερεις τι πρεπει να βελτιωσεις δεν ειναι υπερ σου. Καταλαβαινω οτι ισως να φοβασαι λογω οτι εχεις και το πεδιο β και μην το παρει ο διευθυντης στραβα, αλλα όταν υποτιθεται κανετε συζητηση αναστοχασμου κτλ αυτα συζητατε, προφανως δεν εγιναν ολα οπως πρεπει και προφανως τωρα εσυ δεν εχεις στοιχεια να αποδειξεις
Δεν χρειαζεται να στεναχωριεσαι που πηρες 19 και οχι 20. Εννοω δεν εχει και μεγαλη σημασια αν δεν σκοπευεις να γινεις διευθυντης στο μελλον.