Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - durin

Σελίδες: 123 ... 8
1
Άδειες / Απ: Άδεια αιμοδοσίας
« στις: Μάιος 21, 2024, 04:56:18 μμ »
Εγώ στη θέση σου, δεδομένης της άρνησης του να χορηγήσει αιμοδοτική και της αναγκαιότητας της απουσίας μου, θα του δήλωνα ευθαρσώς ότι θα λείπω με αναρρωτική. 

2
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 21, 2024, 04:54:15 μμ »
Δεν θα πήγαινα αμέσως στην ένσταση όμως, αν δεν μιλούσα με τον ίδιο τον διευθυντή πρώτα. Δεν είναι θέμα αξιοπρέπειας το να μην ρωτήσεις τίποτα σε κάτι που σε αφορά.

Δε θέλω να του δώσω την ικανοποίηση ότι με πείραξε η αντιμετώπισή του. Όχι η βαθμολογία αυτή καθ'αυτή αλλά το γεγονός ότι (πιθανότατα) έδειξε μεροληψία. Αυτό άλλωστε συμβαίνει και σε άλλους τομείς της σχολικής ζωής, για αυτό είμαι καχύποπτος.

Εγώ στη θέση του, για να είμαι εντάξει απέναντι στο συνάδελφο, τη στιγμή που τον ενημέρωνα για την αποτίμηση μου ώστε να την υπογράψει, θα του έλεγα και τι βαθμό σκόπευα να του βάλω, δικαιολογώντας την απόφασή μου. Η στάση του, όχι μόνο να να κάνει -ξανά λέω, πιθανότατα- διακρίσεις μεταξύ των μελών του συλλόγου αλλά και να υποκρίνεται ότι δεν έγινε τίποτα, είναι θλιβερή κι απογοητευτική.
 
Εν τω μεταξύ έμαθα και την βαθμολόγηση του συμβούλου για το Α1, "εξαιρετικά".

3
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 06:49:47 μμ »
Συνάδελφοι ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε.

Την αξιολόγηση τη μετέφερα για να μου πείτε τη γνώμη σας, αν βγαίνει δηλαδή διαφορετικό συμπέρασμα από το δικό μου. Ότι έγραψε γενικά πολύ καλά λόγια που μεταφράστηκαν σε "πολύ καλά" χωρίς όμως να προκύπτει γιατί η βαθμολογία δεν ήταν "εξαιρετικά".
Επίσης για να αναδειχθεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάτι "μετρήσιμο" ή κάποιο αντικειμενικό κριτήριο.
Ψιλά γράμματα θα πει κανείς όμως έχουν αντίκτυπο στο μικροκλίμα του σχολείου.


4
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 03:09:07 μμ »
Για να τα λέμε μεταξύ μας, αν κάποιοι πάρουν εξαιρετικά και κάποιοι πολύ καλά, είτε υπάρχει κάποια πολύ χτυπητή διαφορα, είτε υπάρχει προσωπική συμπάθεια. Αυτά όμως είναι για να τα λέμε μεταξύ μας. Δυνητικά, αν αυτός δεν τα τεκμηριώσει σωστά, θα μπορούσε να έχει πρόβλημα αν τον ελεγξουν από πάνω (που δεν νομίζω όμως ότι έχουν διάθεση και χρόνο να το κάνουν). Ίσως όμως μια ένσταση τραβούσε την προσοχή πάνω του και τα κοιτούσαν όλα.

Ευχαριστώ. Πιστεύω ότι μάλλον παίζει θέμα συμπάθειας.
Και κάτι τελευταίο. Υπάρχει περίπτωση κάνοντας ένσταση να αλλάξει η βαθμολόγηση προς το χειρότερο;

5
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 01:47:06 μμ »
Καλησπέρα.

Σύμφωνα με τις παρακάτω διευκρινίσεις, για το Α2 ισχύει ότι:

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/erotiseis-apantiseis-aksiol.pdf

αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας η συμβολή́του εκπαιδευτικού́ στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού́ μεταξύ́του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή́τους στη μαθησιακή́διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή́της 2 διαφορετικότητας. Αξιολογείται επίσης, η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού́, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού́ κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό́ των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή́ τους.

Ο διεθυντής στο σχολείο όπου υπηρετώ έγραψε:

ΠΕΔΙΟ Α2: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ/ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πολύ καλός




Με τον διευθυντή έχω τυπικές σχέσεις, δεν ρώτησα τίποτα σχετικά με τον βαθμό "πολύ καλά" που μου έβαλε και γενικά φροντίζω να είμαι τυπικός σε όλες μου τις υποχρεώσεις.
Ωστόσο μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τους υπόλοιπους νεοδιόριστους τους βαθμολόγησε με "εξαιρετικά".

Πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να κάνω ένσταση; Αν δεν κάνω λάθος μπορώ να επιλέξω το σχετικό πεδίο στο gov.gr. Ποια η γνώμη σας συνάδελφοι; Εγώ καταλαβαίνω πως η βαθμολόγηση είναι τελείως υποκειμενική καθώς πέραν από τις αποτιμήσεις τις δικές μου και του διευθυντή, δεν εξετάζεται κάποιο άλλο κριτήριο.

Για τις ενστάσεις αναφέρεται πως:

Ο εκπαιδευτικός έχει δικαίωμα να ασκήσει ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης ενώπιον τριμελούς Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία συγκροτείται στην έδρα κάθε μίας από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η ένσταση ασκείται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δώδεκα (12) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης με απόδειξη της αξιολογικής έκθεσης στον αξιολογούμενο. Οι ενστάσεις ασκούνται μέσω της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής.


Ευχαριστώ.

6
Πολύ ωραία και χρήσιμα τα παραπάνω. Αποτελούν σαφέστατα διευκρινίσεις για την υποστήριξη που παρέχει η παράλληλη η οποία ωστόσο δεν διαμορφώνει τα θέματα υπό την έννοια του καθορισμού τους.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που σε κάθε περιοχή δίνονται διαφορετικές οδηγίες, στο ίδιο πνεύμα, υπέρ της διευκόλυνσης του μαθητή με ΕΕΑ,από διαφορετικούς φορείς.
 

7
Με καλή πίστη εξηγώ πως δεν σε τάγκαρα με την έννοια της ειδοποίησης σε απάντησή μου σε σένα, έκανα απλά παράθεση όσων έγραψες για να επεκτείνω τα λόγια σου. Λες πως πρόκειται για οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και όντως αυτό έγραψα πως είναι (αν και δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους νομούς, έχουν δοθεί παρόμοιες σε όλους. Αυτό που έβαλες εσύ είναι από εγκύκλιο αλλά αφορά σε πανελλήνιες (μπορεί να σου πει κάποιος χρησιμοποιώντας την ίδια λογική που χρησιμοποιείς). Ο σκοπός όμως ήταν να αναφέρουμε ποιο είναι το προσδοκώμενο από έναν καθηγητή παράλληλης , όταν ΔΕΝ υπάρχει αναλυτικό καθηκοντολόγιο (το γιατί δεν υπάρχει ξεφεύγει της παρούσας συζήτησης). Εξηγώ επίσης πως οι οδηγίες που αφορά στις εξετάσεις των παιδιών με μαθησιακές σε περίπτωση παράλληλης ακόμη και αν δεν εκφράζεται ρητά αφορούν στην παράλληλη δυστυχώς. Προφανώς και αυτό θέλουν οι οδηγίες: η ίδια να διαμορφώσει τα θέματα όταν είναι εκεί ή να φροντίσει τον χώρο. Όπως αυτονόητο είναι πως αν θέλει να μην το κάνει έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί, αφού ρητά δεν εκφράζεται.
Δεν σε ξέρω και γενικότερα δεν κοντράρω κανέναν που δεν ξέρω.

Καλό θα ήταν να μας παραθέσεις τις παρόμοιες οδηγίες που έχουν δοθεί και σε άλλους νομούς.
Θα ήταν ευχής έργον να ίσχυε κάτι τέτοιο όμως φοβάμαι πως αποτελεί δική σου αυθαίρετη ερμηνεία για το ρόλο της ΠΣ. Ιδίως το κομμάτι της διαμόρφωσης των θεμάτων.
Εγώ μένω στη ρητή αναφορά της μη παρέμβασης αλλά υποστήριξης με συγκεκριμένους τρόπους, όπως αυτοί περιγράφονται.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν, να κρίνουν και να αποφασίσουν μόνοι τους.

8
@durin
Η ερώτηση έλεγε: "τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων". Όλα όσα λέει η παράγραφος Δ πχ , είναι κομμάτι όσων μεριμνούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης αφού συνοδεύουν.

Το Δ αφορά γενικά οδηγίες για μαθητές με ΔΑΦ, δεν απευθύνεται συγκεκριμένα στον εκπαιδευτικό ΠΣ αλλά στους εξεταστές και επιτηρητές.

Επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτό που αφορά στις πανελλήνιες και έγραψες και ο ίδιος, έχει δοθεί και σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου και μάλιστα πριν το 2023 (οι οδηγίες είναι του 2021)

Είναι ενδεικτικό ως προς τι;
Έχει δοθεί σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου. Αυτό που πόσταρα εγώ είναι από τμήμα του υπουργείου. Και δε λέει κάτι διαφορετικό, η πηγή διαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, δεν κατάλαβα το ταγκ σε μένα. 


9
Ο/Η συνάδελφος ρώτησε κάτι συγκεκριμένο και απάντησα σε αυτό.
Στο άρθρο που παρέθεσες δε λέει κάτι διαφορετικό ή επιπλέον για την παρουσία/λειτουργία της ΠΣ στα διαγωνίσματα/εξετάσεις.

10
Θα ηθελα να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισματων και των εξετάσεων.

Κλασσικά, ΦΕΚ που να ορίζει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει, από όσο γνωρίζω.
Σίγουρα πάντως η όποια παρέμβαση είναι ήπια και δεν μπορεί να αφορά υπόδειξη απάντησης-λύσης.

Το κοντινότερο που υπάρχει σε επίσημο έγγραφο είναι μια περσινή εγκύκλιος που αφορά τον τρόπο διεξαγωγής των πανελλαδικών, "Εξέταση Υποψηφίων με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Λυκείων 2023"

https://edu.klimaka.gr/panelladikes/exetaseis/1965-exetash-mathites-anaphries-eidikes-anagkes-panelladikes

"Οι μαθητές με ΔΑΦ που συνοδεύονται από εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.) δικαιούνται να συνοδεύονται από τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό και στην αξιολόγηση – βαθμολόγηση, ώστε να επιτυγχάνουν την εξοικείωση που χρειάζονται. Οι εκπαιδευτικοί ΠΣ δεν παρεμβαίνουν, δεν εξηγούν, δεν βοηθούν τον εξεταζόμενο αλλά μπορούν να υποστηρίζουν τον μαθητή με τις μη λεκτικές παραινέσεις και τους οπτικούς δείκτες που έχουν καθιερώσει μεταξύ τους προκειμένου να επιτυγχάνεται η συνεργασία."


12
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 06:57:01 μμ »
Καλησπέρα

Γνωρίζει κανένα μέλος σε ποιο ΦΕΚ αναφέρεται τι ισχύει για τις μονόωρες απουσιών σχετικά με το χαρακτηρισμό φοίτησης;

Θυμάμαι να αναφέρεται, χωρίς να είμαι σίγουρος, πως οι μονόωρες απουσίες που οφείλονται σε ωριαίες απομακρύνσεις (παλιά ωριαίες αποβολές), οι οποίες όμως χαρακτηρίζονταν τόσο στο απουσιολόγιο όσο και στο παλιό ποινολόγιο (νυν βιβλίο σχολικής ζωής?!?), μπορούσαν να μην προσμετρηθούν για το χαρακτηρισμό φοίτησης με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Μπορεί να το επαληθεύσει κανείς;

Κι ένα τελευταίο, ξέρετε αν ισχύει κάτι διαφορετικό όσον αφορά τις απουσίες και το χαρακτηρισμό φοίτησης στα ΕΝΕΕΓΥΛ;
Δε μιλάω για απουσίες λόγων θεμάτων υγείας, νοσηλείας σε νοσοκομείο κλπ έκτακτες περιπτώσεις αλλά αν ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να μην προσμετρήσει απουσίες χωρίς κανένα δικαιολογητικό.

Ευχαριστώ.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 09:57:24 μμ »
Καλησπέρα, πέρα από την έκθεση αυτοαξιολόγησης, ανεβάζουμε τίποτε άλλο στην πλατφόρμα;
Τα σενάρια διδασκαλίας για την παρατήρηση από τον σύμβουλο;
Και ένα τελευταίο, ο διεθυντής που θα μπει στην τάξη για παρακολούθηση παιδαγωγικού κλίματος, θέλει κι αυτός σενάρια και φανφάρες;
Αν είναι έτσι τότε για να ξεμπερδεύω σκέφτομαι να επαναλάβω το μάθημα που θα δει ο σύμβουλος ;D

Κωλόζωα, τα τελευταία χρόνια ο φόρτος εργασίας έχει τριπλασιαστεί,  οι απαιτήσεις έχουν γίνει εξωφρενικές, κάθε που βγαίνει Φεκ σημαίνει αυτόματα νέο χώσιμο, κάθε σχολείο και καημός, η αξία του μισθού για γέλια, ιδίως αν είσαι εκτός τόπου συμφερόντων και για τους κλόουν του υπουργείου όλα βαίνουν καλώς!

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 10:49:01 μμ »
Στην υπηρεσία μου ήρθε με μετάθεση συνάδελφος, χωρίς να υπάρχει οργανικό κενό επειδή έκανε λάθος ο προϊστάμενος το οποίο δεν διορθώθηκε στη συνέχεια από την περιφέρεια.
Οπότε ναι, υπάρχει περίπτωση να γίνει μετάθεση σε περιοχή χωρίς κενό, είτε από λάθος, είτε από "λάθος".

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 737
Σύνολο: 748

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.