Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Spartan

Σελίδες: 12
1
Σε τηλ. επικοινωνία με το Υπουργείο μου είπαν ότι δε γνωρίζουν εάν θα γίνουν άλλες προσλήψεις για Γυμναστές (λες κ ήταν πολλά τα 170 άτομα που πήραν) κι ακόμη καταγράφουν και ψάχνουν τα κενά....
Για άλλη μία σχολική χρονιά φαίνεται η απαξίωση κ ο εμπαιγμός της συγκεκριμένης υπουργού και της κυβέρνησής της στους Γυμναστές και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής!
Ένας πρόχειρος απολογισμός:
- Εκατοντάδες κενά Κ.Φ.Α στα Ολοήμερα Δημοτικά, όπως και πέρυσι
- Ανάθεση του μαθήματος μας (παράνομα) στους δασκάλους
- Κλήση ωρομισθίων αντί ΑΜΩ. (Πέρυσι κλήθηκαν, μετά το Πάσχα!!!! εκατοντάδες ωρομίσθιοι Γυμναστές των 150 Ευρώ, γιατί τότε ολοκληρώθηκε η καταγραφή των κενών!!!!!!)
- Κατάργηση Αθλητικών Σχολείων

2
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / ΑΦΟΡΑ 4ΩΡΙΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ!
« στις: Απρίλιος 08, 2011, 07:07:04 μμ »
Ο συνάδελφος Τσάμης Βασίλειος κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα και τώρα ζητάει τη συλλογή υπογραφών.

''Από το ειρηνοδικείο Πύργου εκδικάστηκε σήμερα η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της πρόσληψης ωρομισθίων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής με 4 ώρες την εβδομάδα.

Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας η διευθύντρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Ηλείας κ. Ζωή Βουρλούμη επανέλαβε τις θέσεις του υπουργείου παιδείας, όπου μεταξύ άλλων είπε ότι το υπουργείο καθυστέρησε να καλύψει τα λειτουργικά κενά φυσικής αγωγής στα δημόσια σχολεία επειδή από το ξεκίνημα της τρέχουσας σχολικής χρονιάς έχει προβεί (το υπουργείο παιδείας) σε μια προσπάθεια για την καταγραφή των αναγκών η οποία καθυστέρησε τις προσλήψεις.
Για την μαζική πρόσληψη ωρομισθίων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής επικαλέστηκε τις ειδικές συνθήκες που υπάρχουν στην οικονομία, λόγω του μνημονίου.
Με άλλα λόγια βρισκόμαστε πλέον ενώπιον ενός φαινoμένου όπου η διοίκηση για κάθε παρανομία ή πιο σκληρά μέτρα θα επικαλείται τη λογική του αντιλαϊκού προγράμματος του Μνημονίου.
Έτσι από δω και πέρα η ανθρώπινη ζωή του ελληνικού λαού είναι «σκλάβος» του μνημονίου, μια πτυχή χωρίς καμιά ουσιαστική αξία. Στη βάση αυτή μπορεί να δικαιολογηθούν τα πάντα, ακόμη και η πρόσληψη εκπαιδευτικών με 4 ώρες την εβδομάδα.
Ανεξάρτητα τώρα του τι υποστήριξε η διευθύντρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κ. Ζωή Βουρλούμη η ουσία του θέματος είναι ότι το δικαστήριο θα κληθεί να διερευνήσει και να αποφασίσει επί της ουσίας, δλδη εάν η διοίκηση τηρεί κατά την διαδικασία πρόσληψης ωρομισθίων με 4 ώρες την εβδομάδα το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται μέσα στον επόμενο μήνα.
Tον τελευταίο χρόνο συνηθίσαμε να ψηφίζονται από τη βουλή νόμοι επειδή είναι υποχρέωση της χώρας να εκπληρώνει τους όρους του Μνημονίου.
Στο ζήτημα των προσλήψεων ωρομισθίων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής με 4 ώρες την εβδομάδα η κυβέρνηση παραβιάζει εξ αιτίας του μνημονίου έναν νόμο που η ίδια ψήφισε (3848/2010) πριν το μνημόνιο. Αντιμετωπίζουν δηλαδή το μνημόνιο όχι μόνο ως ισοδύναμο αλλά ισχυρότερο του συντάγματος.

Ένα ακόμη ιδιαίτερα σοβαρό ζήτημα είναι το γεγονός ότι ήμουν ο μοναδικός εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής που υποστήριξα το ζήτημα στο δικαστήριο, αν και αφορά χιλιάδες.
Προτείνω, οι συνάδελφοι σε ολόκληρη την Ελλάδα ( όσοι ενδιαφέρονται ή ακόμη και ο καθένας μόνος) να συγκεντρώσουν υπογραφές, όπως και όσες μπορούν και να τις στείλουν στην διεύθυνση μου με συστημένη επιστολή και με τίτλο «Στήριξη της αίτησης αναστολής κατά των προσλήψεων ωρομισθίων με 4 ώρες την εβδομάδα, ζητάμε προσλήψεις αναπληρωτών με πλήρες ωράριο) ώστε μέχρι τις αρχές της άλλης εβδομάδας να τις καταθέσω συμπληρωματικά στο δικαστήριο. ''

Τσάμης Βασίλειος
Αλαμάνας και Σωκράτους
ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ Τ.Κ. 27. 100
τηλ 2621029406

3
Κανένας εκπαιδευτικός , σε οποιοδήποτε κλάδο και αν ανήκει, δεν πρέπει να δεχτεί να δουλέψει ως ωρομίσθιος για 100 ευρώ το μήνα!! Είναι εξευτελιστικό και δεν πρέπει να επιτρέψουμε στο υπουργείο τη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου .
Η αρχή γίνεται με τους Γυμναστές και θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες ειδικότητες.

Το παρακάτω κείμενο είναι από τον αιρετό ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου Ζαχαρία Καψαλάκη.

]2ο Ενημερωτικό Φεβρουαρίου   2011
(Ενημερωτικό 6ο έτους 2011)
« Αγαπητοί Συνάδελφοι
Θέμα 1ο: Συνεχίζουμε να βιώνουμε απίστευτες καταστάσεις
Γυμναστές τεσσάρων ωρών στα σχολεία μας…
 
π.χ.: Για το 2ο και 3ο Δ. Σ. Γαζίου (συστεγαζόμενα) που απαιτούνται 24 ώρες, θα πρέπει να στείλουμε …6 γυμναστές! Χρειάζονται και 14 ώρες γυμναστικής στο ολοήμερο δηλ. ακόμα 3,5 γυμναστές. Σύνολο: 9,5 γυμανστές για το σχολείο που είναι «πρώτα ο μαθητής…»
Φαίνεται ότι στα 30 χρόνια της εκπαιδευτικής μου πορείας δεν τα έχω δει όλα και μάλλον μου μέλλεται να δω ακόμα πολλά.
Ήλθαν πιστώσεις γυμναστών στα ΠΥΣΠΕ της χώρας, 4ωρης απασχόλησης παρακαλώ… Δηλαδή κάθε γυμναστής μπορεί να απασχοληθεί μέχρι 4 ώρες το πολύ στο σχολείο τη βδομάδα . Εβδομαδιαίος μισθός 25 ευρώ και μηνιαίος 100 ευρώ… Και βέβαια, ενώ έστειλαν τις πιστώσεις, δεν χρέωσαν με χρήματα τους αντίστοιχους κωδικούς πληρωμής τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τοποθετηθούν ακόμη, αν δεν μπουν τα χρήματα στους κωδικούς…
   Στην πράξη τι σημαίνει αυτό:
• Για το 2ο και 3ο Γαζίου που απαιτούνται 24 ώρες, θα πρέπει να στείλουμε …6 γυμναστές! Χρειάζονται και 14 ώρες γυμναστικής στο ολοήμερο δηλ. ακόμα 3,5 γυμναστές. Σύνολο: 9,5!!!
   Για το 2ο Μοιρών αναμορφωμένου προγράμματος (801 κλπ). Χρειάζονται 20 ώρες γυμναστική, δηλ. 5 γυμναστές!
•                                                                       Στην ίδια μοίρα το 3ο Τυμπακίου, το Δ. Σ. Ζαρού, το Δ.Σ. Γέργερης, Δ. Σ. Ασημίου (24 ώρες) κλπ…
Συνάδελφοι, έτσι χτίζουμε το σχολείο του μέλλοντος; Το σχολείο το «πρώτα ο μαθητής», Το «ψηφιακό σχολείο»; ‘Η  το σχολείο που το αφήνουμε χρόνο με το χρόνο να ολισθαίνει για να το δώσουμε πιο εύκολα στους Δήμους και στην ιδιωτική πρωτοβουλία σε λίγα χρόνια; Έτσι καταργήσαμε την ωρομισθία; Έτσι στηρίζουμε το δημόσιο σχολείο; Έχω μείνει άφωνος. Στο σημερνό ΠΥΣΠΕ ήμασταν όλοι κουμπωμένοι και παγωμένοι… Προσωπικά δε συμμετέχω σε συνεδριάσεις τοποθέτησης ωρομισθίων, σεβόμενος το θεσμό που εκπροσωπώ! Η νέα πραγματικότητα μας έχει τρομάξει και ειλικρινά η λαίλαπα των αλλαγών που έρχεται για την εκπαίδευση, ως το καλοκαίρι, θα φέρει τα πάνω κάτω! (Καταργήσεις σχολείων, καταργήσεις Γραφείων, μεταφορά όγκου δουλειάς στους Διευθυντές των σχολείων, μειώσεις διορισμών, ωρομισθία, μεταφορές μαθητών από τους Δήμους,  κ.α.)!
Κάποιος πρέπει να παρέμβει… Γιατί το Σεπτέμβρη θα είναι αργά για δάκρυα!»

4
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Ωρομισθιοι ΠΕ 11
« στις: Φεβρουάριος 10, 2011, 09:34:04 μμ »
Δε νομίζω να γνωρίζει κανένας, γιατί απλά οι περισσότεροι Γυμναστές δε θα δεχτούν να εργαστούν για 100 ευρώ...

5
Είμαι σίγουρος ότι πολλοί αδιόριστοι Κ.Φ.Α θέλουν να διαμαρτυρηθούν για όλη αυτή την κατάσταση. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει κάποιο ικανό συλλογικό όργανο να μας εκπροσωπήσει και να οργανώσει μια μεγάλη συγκέντρωση έξω από το ΥΠΕΠΘ.  Το γεγονός αυτό εκμεταλλεύεται το Υπουργείο που συνεχίζει να μας απαξιώνει και να μην προχωρά σε προσλήψεις..
Γίνονται  διαμαρτυρίες ,όπως η παρακάτω, αλλά σίγουρα πρέπει να πραγματοποιηθούν πιο μαζικές και δυναμικές κινητοποιήσεις. 
«Το υπουργείο Παιδείας περιφρονεί μαθητές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής»
 http://www.alfavita.gr/artro.php?id=16005

6
Τι θα γίνει επιτέλους; Γιατί δεν γίνονται προσλήψεις γυμναστών;
 
  Η Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών, των Υπαγομένων στην Ρύθμιση του 24μηνο συν ΑΣΕΠ :
"Έχουμε πιάσει σχεδόν τέλη Οκτώβρη και εκτός από τις αρχικές 195 προσλήψεις γυμναστών που αφορούσαν μόνο στις ανάγκες των 800 πιλοτικών ολοήμερων σχολείων, από εκεί και πέρα και ενώ τα κενά είναι τεράστια για τον κλάδο μας, το Υπουργείο μας αγνοεί και ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχουν κενά στον κλάδο μας.
Αντ’ αυτού, έχει προσλάβει περίπου 800 καθηγητές Αγγλικής και περίπου άλλους 800 πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Με το δεδομένο πως τόσα χρόνια, από τότε που λειτουργούν τα ολοήμερα σχολεία της χώρας, έχουμε τις ίδιες ώρες με τις πιο πάνω ειδικότητες, λογικά δε θα έπρεπε να είναι και αντίστοιχος ο αριθμός των προσλήψεων και των γυμναστών;
Πώς λειτουργούν τα υπόλοιπα ολοήμερα σχολεία χωρίς την ειδικότητα της Φυσικής Αγωγής; Δεν κάνουν τα παιδιά γυμναστική μέχρι τώρα στα μέσα του Οκτώβρη; Το ίδιο συμβαίνει και με τις προσλήψεις στα αθλητικά σχολεία , ενώ δεν υπάρχει κανένα σχέδιο κάλυψης και αναπλήρωσης των συναδέλφων μόνιμων που έκαναν αίτηση για απόσπαση στ ΤΑΔ-ΕΤΑΔ
Γιατί το Υπουργείο προχωράει σε συμπληρωματική εγκύκλιο κατάρτισης νέων πινάκων Δασκάλων; Για να προσλάβει κι άλλους; Γνωρίζουμε καλά πως πολλοί αναπληρωτές Δάσκαλοι που προσλήφθηκαν φέτος, δεν κάνουν μάθημα στην τάξη αλλά κάνουν ώρες των γυμναστών ή συμπληρώνουν το ωράριό τους με ώρες γυμναστικής!!! Εκεί γιατί δε λένε πως δεν ξέρουν τι να τους κάνουν;
Σε επίμονες ερωτήσεις μας στο τμήμα διορισμών του Υπουργείου, μας ενημερώνουν πως δεν διατίθενται να πάρουν γυμναστές και πως θα προχωρήσουν σε προσλήψεις ειδικοτήτων που τις θεωρούν «βασικές».
Μα πραγματικά!!! Αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και των Γυμναστών στα σχολεία; Ποιος είναι αυτός που ονειρεύτηκε και οραματίστηκε ένα «νέο σχολείο» και το «καλό των μαθητών» χωρίς να συμπεριλάβει στο πρόγραμμα αυτού τη Φυσική Αγωγή; Ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους, τα παιδιά να μην κάνουν γυμναστική και όλοι εμείς, που οι περισσότεροι θα έπρεπε και να έχουμε διοριστεί, να περιμένουμε και να βιώνουμε για τα καλά στο πετσί μας την ανεργία!!!
Το πόσο σημαντικό και «βασικό» μάθημα είναι η Φυσική Αγωγής και το πόσο απαραίτητος είναι ο γυμναστής στα σχολεία, θα έπρεπε να το γνωρίζει η ηγεσία του Υπουργείου και θα έπρεπε από την  αρχή ακόμη του σχολικού έτους να είχε επιλύσει τα όποια προβλήματα και δικαιολογίες προβάλει σήμερα.
Να θυμίσουμε λοιπόν πως η Φυσική Αγωγή καλλιεργεί και αναπτύσσει στους μαθητές αξίες  χρήσιμες για την υπόλοιπή τους ζωή όπως το « ευ αγωνίζεσθε», «ευγενή άμιλλα», ομαδικότητα, δικαιοσύνη, ισότητα, δια βίου άσκηση για υγεία. Μέσα από τη δραστηριοποίηση του παιδιού στην ομάδα, του δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξει την αποδοχή και την καταξίωση, συναισθήματα που συμβάλουν στην ανάπτυξη της αυτοεκτίμησής του. Η θετική αυτοεκτίμηση του παιδιού οδηγεί με τη σειρά της στην κοινωνικοποίηση αλλά και βοηθάει στην ηθική ανάπτυξη του. Η τιμιότητα, η ειλικρίνεια, η ομαδική δουλειά, το τίμιο παιχνίδι, ο αυτοέλεγχος, είναι μόνο λίγες από τις πολλές αξίες που αναπτύσσει ένα παιδί με τη συμμετοχή του σε αθλήματα. Επίσης ο μαθητής με τη συχνή ενασχόλησή του σε αθλήματα συνειδητοποιεί την ωφέλεια της άσκησης με αποτέλεσμα να συνεχίσει να αθλείται και μετά την αποφοίτησή του από το σχολείο (δια βίου άσκηση για υγεία).
Στις μέρες μας όλο και περισσότερες έρευνες έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την παιδική παχυσαρκία στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες 4 στα 10 Ελληνόπουλα είναι ήδη παχύσαρκα και υπέρβαρα με σαφή αυξητική τάση. Στις βασικές αιτίες του προβλήματος αυτού βασικότερη είναι η έλλειψη άσκησης των παιδιών και στους τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην αύξηση του χρόνου γυμναστικής στα σχολεία σε καθημερινή βάση επειδή αυτό βοηθάει στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας σε σχέση με προγράμματα γυμναστικής 2 φορές την εβδομάδα.
Κοινωνικοποίηση, αποδοχή, μείωση της παιδικής παχυσαρκίας… είναι αμέτρητα τα θετικά του μαθήματος  και σίγουρα δεν μπορούν να επισημανθούν όλα σε μία σελίδα.  Στη  νέα πολυπολιτισμική τάξη που χαρακτηρίζει πλέον το Ελληνικό σχολείο, η έλλειψη άσκησης για υγεία που επίσης χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία… μπορεί κανείς να φανταστεί ένα «νέο» και «σύγχρονο» Ελληνικό σχολείο χωρίς  γυμναστή να διδάσκει σε αυτό; Μπορεί κανείς να μη θεωρεί «βασικό» μάθημα τη Φυσική Αγωγή και να μη γυμνάζονται τα παιδιά μέχρι τα μέσα περίπου της σχολικής χρονιάς;
Απορούμε, πως το Υπουργείο έχει εφησυχαστεί και δεν επισπεύδει τις διαδικασίες επίλυσης του οποιουδήποτε προβλήματος (όπως ισχυρίζονται) υπάρχει και δεν προχωράει σε προσλήψεις προσωπικού μιας τόσο «βασικής» ειδικότητας!
 Έλεος! Τέτοια συμπεριφορά και τέτοια απαξίωση και <<στοχοποίηση>> ενός ολόκληρου κλάδου από μέρους του Υπουργείου, όχι δεν την αξίζει κανείς από εμάς! Είμαστε εκπαιδευτικοί με μεγάλη προϋπηρεσία ,αδιόριστοι, άνεργοι αυτή τη στιγμή, έχουμε προσφέρει τα μέγιστα στα διάφορα σχολεία που κληθήκαμε να διδάξουμε, με την μεγαλύτερη προϋπηρεσία και εμπειρία από αυτούς των άλλων κλάδων, (αφού για να δουλέψει ένας γυμναστής αναπληρωτής πρέπει να έχει πάνω από 50 μήνες προϋπηρεσία ενώ όλοι οι άλλοι κλάδοι, λιγότερο και από 20 μήνες, με τη μισή δηλαδή και πιο λίγη διδακτική εμπειρία).
Επίσης, είμαστε οι περισσότεροι επιτυχόντες 2 και 3 φορές σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ βασική πλέον προϋπόθεση για διορισμό, με μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενό μας και γενικά στην εκπαίδευση. Κενά υπάρχουν, όπως υπάρχουν και γυμναστές με άρτια επιστημονική κατάρτιση και διδακτική εμπειρία, οι οποίοι περιμένουν να εργαστούν με συνέπεια, αγάπη και όραμα στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει, βοηθώντας και τα παιδιά αλλά και τους σκοπούς του νέου σχολείου. Ο κλάδος ΠΕ11 βράζει !  Και σιγά σιγά έρχεται η ώρα του να μιλήσει !
Δεν μας αξίζει όλη αυτή η απαξίωση!
Επιτέλους, ας γίνει κάτι!  " 

7
Εννοω τα ολομερα που τα ξεραμε μεχρι περυσι και οχι τα 800, ξερω παρα πολυ καλα σε τι αναφερομαι.Γυμναστες υπαρχουν παρα πολλοι γιατι να παρει και αλλους?? Επισης με ατομο της πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης που μιλησα, μου ειπε οτι δεν μπορει να παρει αναπληρωτες κανονικου ωραριου στα ολοημερα(οχι στα 800) γιατι δεν ειναι οργανικες θεσεις. Μακαρι να διαψευσθει, κι εγω να δουλεψω θελω οπως και ολοι μας.
Φίλε μου, στο πρόγραμμα των «κλασικών» ολοήμερων δεν έχουν καλέσει ούτε έναν γυμναστή. Κάλεσαν σε πρώτη φάση 190 περίπου άτομα για τα 800 ολοήμερα , έστειλαν κάποιους υπεράριθμους από τη δευτεροβάθμια στην α/μια  πάλι για τα 800 ολοήμερα και τέλος. Αυτή τη στιγμή τα κενά των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στα κλασικά ολοήμερα είναι εκατοντάδες και κάθε χρόνο ο αριθμός των ωρομισθίων είναι αρκετά μεγάλος. Εξάλλου στο πρόγραμμα του ολοήμερου είναι η ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες (μεγ. 14 ώρες).

8
από την δήλωση του γραμματέα του υπουργείου.....
αλλά ας μην ξεχνάμε ότι αυτοί συνήθως αναφέρονται στις "καθηγητικές" ειδικότητες αιχμής (φιλόλογοι κλπ) για τις επαγγελματικές ειδικότητες μπορεί ούτε καν να ξέρουν ότι υπάρχουμε!!!!

ως συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι το υπουργείο ενδιαφερόταν τελικά  ΜΟΝΟ για τα πιλοτικά και καθαρά για λόγους εντυπώσεων, για το κλασσικό ολοήμερο ούτε που τους νοιάζει.
1 δάσκαλος κρατάει 35 παιδιά!!!
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα...  Τηλεφώνησα πριν λίγες μέρες  στο υπουργείο και όταν τους ρώτησα πότε θα γίνουν οι προσλήψεις ειδικοτήτων(ωρομισθίων) στα κλασικά ολοήμερα , έκαναν πως δεν ήξεραν ή πραγματικά δεν ήξεραν…! Έβαλαν τη γνωστή κασέτα , για τις  ‘φοβερές’ προσλήψεις που έγιναν στα 800 Ολοήμερα και ότι έγιναν προσλήψεις στην ειδικότητά μου (μόλις 196 αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής...).  Μου είπαν,  ότι όποια κενά δημιουργηθούν στα σχολεία θα καλύπτονται με ακω, αμω και σε εξαιρετικές περιπτώσεις με 4ωρους ωρομίσθιους. Με λίγα λόγια μου έδωσαν την εντύπωση πως αγνοούν ή δεν ενδιαφέρονται για τα κενά ειδικοτήτων στα ολοήμερα. Πάρτε στα τηλ του υπουργείου για να πιέσουμε την κατάσταση! :2103442279, 2103443316

9
Πθανόν να αναφέρεται σε διορισμούς στην Ειδικη Αγωγή..

10
αυτο δεν ειναι κατι καινουριο !
15500 αναπληρωτες
και 10800 ωρομισθιοι  ;)

Για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση εγκρίθηκαν επιπλέον 652 θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών,
για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση εγκρίθηκαν επιπλέον 841 θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών. Όπως γράφει το http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=53&cm_prdid=10835

11
Εγκρίθηκαν 28.052 προσλήψεις εκπαιδευτικών 
 
 

Αθήνα 7.9.2010, 14:02

Την πρόσληψη συνολικά 28.052 εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία για το σχολικό έτος 2010 - 2011, ενέκρινε τη τριμελής επιτροπή εγκρίσεων. Από τις παραπάνω θέσεις, οι 15.918 αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι 12.134 την δευτεροβάθμια.

 
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=53&cm_prdid=10835

12
Μετά την έγκριση των πιστώσεων από το Υπουργείο για 15.760 αναπληρωτές και 10.800 ωρομισθίους , έσπευσαν πολλοί να πανηγυρίσουν (βλέπε alfavita) και να δηλώσουν ότι το Υπουργείο έκανε πίσω ύστερα από την πίεση της εκπαιδευτικής κοινότητας...
Η κατάσταση είναι για γέλια και για κλάματα και σίγουρα η Διαμαντοπούλου γελάει πίσω από την πλάτη μας. Και χαίρεται, όχι μόνο γιατί κατάφερε να περάσει λιγότερους από τους περσινούς διορισμούς, όχι μόνο γιατί θα προσλάβει πολύ μικρότερο αριθμό αναπληρωτών(κανονικών και μη) παρά τα τεράστια κενά που έχουν δημιουργηθεί τη φετινή χρονιά, αλλά και για το γεγονός ότι θα πάρει 10.800 ωρομίσθιους!!! Αυτή δεν ήταν που έλεγε ότι θα καταργήσει την ωρομισθία???
Όμως το πιο τραγικό, εξοργιστικό και εξευτελιστικό είναι το γεγονός ότι αυτοί οι 11.000 άνθρωποι εκπαιδευτικοί θα εργάζονται στο δημόσιο Σχολείο για 3-4 ΩΡΕΣ την εβδομάδα!!! Δηλαδή θα πληρώνονται 144 Ευρώ το μήνα!!! Και εύλογα θα ρωτήσετε πως προκύπτει αυτό?
Εάν προσέξατε για τη πρωτοβάθμια εγκρίθηκαν 7.450 θέσεις ωρομισθίων που δε θα ξεπεράσουν τις 1.117.000 ώρες!!! Για τη δευτεροβάθμια 3.350 θέσεις για 527.904 ώρες!!!  Δηλαδή μοιράζονται  στο σύνολο 1.645.000 ώρες σε 11.000 ωρομίσθιους , ενώ την ΠΕΡΣΙΝΗ χρονιά για τον ίδιο περίπου αριθμό ωρομισθίων είχαν εγκριθεί 3.600.000 ΩΡΕΣ!!! http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank21_8_9_911.php
Όσοι έχουμε εργαστεί ως ωρομίσθιοι για 7-8-9 μήνες γνωρίζουμε ότι παίρναμε 11 ή 12 ώρες μεγ την εβδομάδα. Εύκολα με έναν υπολογισμό μπορείτε να διαπιστώσετε  πως με 1.645.000 ώρες προς έγκριση τα νούμερα δε βγαίνουν για 11.000 εκ/κούς.
Το υπουργείο όχι μόνο συντηρεί την ωρομισθία αλλά υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο τον εκπαιδευτικό και το Σχολείο.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.