Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spooky

Σελίδες: 123
1
Σχολική ζώνη / Απ: ψηφιακή τάξη
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 08:59:49 μμ »
Σήμερα ήρθε στο σχολείο μας εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ για τους καθηγητές. Ζητάει από τους διευθυντές των σχολείων να αναφέρουν τον αριθμό των καθηγητών που θα εφαρμόσουν την "ψηφιακή τάξη" σύμφωνα με την 88310/Γ/22-07-2009/ Y.A. Επομένως αύριο ενημέρωση από το διευθυντή σας. Έχει και deadline... την 29η Σεπτεμβρίου 2009!!!

2
Ιστοσελίδες σχολείων / Απ: e-school
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2009, 06:43:55 μμ »
Πάντως εμείς έχουμε πρόβλημα με το eschool!!! Στις 30/6/2009 κάναμε τον τελευταίο συγχρονισμό με την ΚΒΔ, όλα δούλεψαν μια χαρά και κλείσαμε για διακοπές. Στις 1/9/2009 "τρέχοντας" την εφαρμογή έγινε συγχρονισμός, στη συνέχεια μία αναβάθμιση της εφαρμογής και μετά εισάγοντας τα σωστά username και password (είναι όντως τα σωστά γιατί από την αρχή χρησιμοποιήσαμε τα default όχι δημοσίευση username και passwords παρακαλώ) αδυνατούσαμε να "μπούμε" στην εφαρμογή. Μετά από επικοινωνία (μέσω email) με την τεχνική υποστήριξη δεν πήραμε κάποια απάντηση και αποφασίσαμε να το ξαναεγκαταστήσουμε. Ακολουθήσαμε αναλυτικά τις οδηγίες απεγκατάστασης και τώρα εμφανίζεται άλλο πρόβλημα. Κάνουμε download την εφαρμογή και πριν ξεκινήσει η παραμετροποίηση της εφαρμογής το στοιχείο "eschoolUnit" σταματάει να δουλεύει...  Άρα... Τι να πώ... Ξαναεπιστρέψαμε στη δ-βάση!!! Αν μας δώσουν κάποια λύση θα το ξαναεγκαταστήσουμε... Εκτός αν έχουμε κάποιο "φάντασμα" που πειράζει τους H/Y μας... Χ-Files!!! The Truth Is Out There!!!

Αν συνάντησε και κάποιος άλλος αντίστοιχο πρόβλημα ας το αναφέρει...
Ευχαριστώ

3
Ιστοσελίδες σχολείων / Απ: e-school
« στις: Ιούνιος 16, 2009, 07:00:10 μμ »
Έχω αρχίσει σιγά σιγά να τρώω... το αγγούρι!!! γιαμ γιαμ...

4
Ιστοσελίδες σχολείων / Απ: e-school
« στις: Μάιος 06, 2009, 10:40:12 μμ »
Συνάδελφοι

Είμαι πληροφορικός σε Γυμνάσιο και είχαμε εγκαταστήσει το e-school πέρυσι (πιλοτικά) σε έναν υπολογιστή. Δεν το χρησιμοποιήσαμε, γιατί η μετάπτωση έπαιρνε μόνο τα δεδομένα της χρονιάς 2007. Χρησιμοποιούμε τη δ-βάση από το 2002 και θα θέλαμε να μεταφερθούν όλα τα δεδομένα. Αυτό μας απέτρεψε στην παραπέρα ενασχόληση. Επίσης έχουμε στο γραφείο των καθηγητών 4 Η/Υ (σε δίκτυο) που έχουν όλοι εγκατεστημένη τη δ-βάση και έτσι μπορούν ταυτόχρονα 4 καθηγητές να εισάγουν βαθμούς, απουσίες κ.α. Να καλά διαβάσατε ΟΛΟΙ οι καθηγητές του σχολείου χρησιμοποιούν τη δ-βάση και όχι μόνο ο καθηγητής Πληροφορικής. Αλλά αυτό το πέτυχε ο διευθυντής (γνώστης Τ.Π.Ε.) με πολύ κόπο...

Και ερχόμαστε στο σήμερα και στην ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ εγκατάσταση... Η διάρκεια της εγκατάστασης εξαρτάται από τη σύνδεση Intenet που διαθέτει το σχολείο, αλλά και από τον Η/Υ. Στο σχολείο μας με σύνδεση ADSL 2Mbps και καινούργιο Η/Υ η εγκατάσταση διήρκησε περίπου 30 λεπτά.  Μετάπτωση δεν κάναμε ακόμα, γιατί διανύουμε περίοδο βαθμών, απουσιών, εξετάσεων και αποφασίσαμε με το διευθυντή να γίνει από Σεπτέμβριο... Φαίνεται ελπιδοφόρα εφαρμογή, αλλά ελπίζω να λυθούν διάφορά ζητήματα όπως μετάπτωση δεδομένων από παλιότερες χρονιές, εγκατάσταση της εφαρμογής σε περισσότερους Η/Υ...

Ελπίζω να βοήθησα...

5
1) Σε ποια κατηγορία θεωριών μάθησης βασίζεται η εκθετική (μετωπική) διδασκαλία;
α)γνωστικές
β)εποικοδομιστικες
γ)κοινωνικοπολιτισμικές
δ)συμπεριφοριστικές

2)Ποια φράση περιγράφει καλύτερα την έννοια του Διδακτικού Μετασχηματισμού
α)ο μετασχηματισμός της διδακτέας γνώσης σε διδαχθείσα
β)ο μετασχηματισμός της επιστημονικής γνώσης σε διδαχθείσα
γ)ο μετασχηματισμός της επιστημονικής γνώσης σε διδακτέα
δ)ο μετασχηματισμός της επιστημονικής γνώσης σε διδακτέα και ο μετασχηματισμός της διδακτέας γνώσης σε διδαχθείσα

3)Ο διδακτικός σχεδιασμός δεν αναφέρεται σε μεταδιδακτικές ενέργειες του εκπαιδευτικού
α) Σωστό
β) Λάθος

4)Τα ηλεκτρονικά λογιστικά φύλλα μπορούν να αξιοποιηθούν για τη δημιουργία αναπαραστάσεων των Βάσεων Δεδομένων
α) Σωστό
β) Λάθος

5)Ποιο από τα παρακάτω δεν αποτελεί τυπικό παράδειγμα μικροκόσμου
α) εκπαιδευτικά λογισμικά παρουσίασης (21 Εν πλω, Centenia)
β) τα υπολογιστικά φύλλα
γ) τα ανοιχτά προγραμματιστικά περιβάλλοντα

6) Στο λογισμικό Belvedere ένας χάρτης εννοιών μπορεί να παρουσιαστεί και με τη μορφή πίνακα και με τη μορφή γραφήματος
α) Σωστό
β) Λάθος

7) Κατά τη δημιουργία διαδικασίας στο MicroWorlds Pro η πρώτη λέξη είναι το _________ και η τελευταία το τέλος
α)αρχή
β)για
γ)όνομα διαδικασίας
δ)διαδικασία

8 ) Ποιες εντολές σχεδιάζουν ένα ισόπλευρο τρίγωνο με πλευρά 150 βημάτων

9) Ποιες εντολές σχεδιάζουν ένα κανονικό τετράγωνο

Στις ερωτήσεις 8 και 9 μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το MicroWorlds Pro και να δείτε ποια απάντηση είναι η σωστή
Προτείνω επίσης να ξεκινήσετε από τις ερωτήσεις της Γ' κατηγορίας γιατί είναι πιο εύκολες

Καλή επιτυχία

Υ.Γ. Οι απαντήσεις με έντονη μορφή (Bold) είναι η προσωπική μου άποψη

6
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Έπαφος Δ Βάση
« στις: Οκτώβριος 24, 2008, 05:30:16 μμ »
Εγχειρίδιο δ-Βάση

http://www.epafos.gr/support/files/manuals/D-BASH.pdf

Ρίξε μια ματιά... θα σε βοηθήσει...

Στο σχολείο μου χρησιμοποιούμε τη δ-Βάση εδώ και 5-6 χρόνια... Μας έχει σώσει πολλές φορές...

Ελέγχους, απουσίες, απολυτήρια, στατιστικά, βεβαιώσεις μαθητών, βεβαιώσεις καθηγητών, στοιχεία μαθητών, στοιχεία καθηγητών... Και άλλα πολλά...

Αν δεν ανανεώσεις τη συνδομή σου δίνει το δικαίωμα να την ανοίξεις 10 φορές... Μετά κλειδώνει...

7
Καλησπέρα. Πρώτα απ΄όλα για να μην παρεξηγηθώ με την παρακάτω παράγραφο δε σου κάνω επίθεση. Τυγχάνει να έχω πολύ καλό διευθυντή και υποδιευθυντή που αναγνωρίζουν όλα όσα έχω κάνει για το σχολείο.

 Είμαι πληροφορικός ΠΕ20 (μόνιμος), έχω 18 ώρες διδασκαλίας + 3 υπεύθυνος εργαστηρίου, και μου έχουν ανατεθεί: το ωρολόγιο πρόγραμμα, (να είναι καλά το Advanced TimeTable και ο μαθηματικός του σχολείου), η δ-Βάση,  οι βεβαιώσεις εφορίας, το survey, AΠΔ του ΙΚΑ, η τεχνική υποστήριξη σε όλες τις γιορτές του σχολείου, οι καταστάσεις μισθοδοσίας για την τράπεζα και κάποια άλλα μικροπράγματα... Υπάρχουν και χειρότερα όπως βλέπεις... 

Επίσης να γνωρίζεις ότι όλοι οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι για 30 ώρες εβδομαδιαίας* απασχόλησης στο σχολείο (το ωράριό τους + δουλειές γραφείου κλπ) κάτι βέβαια που δεν ισχύει...

*Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία του Ν. 1566/1985 άρθρο 13 παρ. 8 που ισχύει και για το εκπαιδευτικό προσωπικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το άρθρο 14 του παρ. 20 του ίδιου νόμου, κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι πάνω από έξι ώρες την ημέρα και μέχρι 30 ώρες την εβδομάδα.

Μάλλον πρέπει να δεχτείς...

Αααα και κάτι ακόμα... Κάποιοι υπεύθυνοι ενισχυτικής βγάζουν και λεφτά... Εξαρτάται αν δεχτεί το δημόσιο ταμείο και η ΔΔΕ που ανήκεις... Δηλαδή πληρώνεσαι τις ώρες που έχεις ως υπεύθυνος ενισχυτικής ως υπερωρία...

Από την άλλη όλα είναι δική μας επιλογή... Αν θες το κάνεις γιατί σου αρέσει και δεν φοβάσαι τη δουλειά, ή αλλιώς βλέπεις το τι επικρατεί γύρω σου (οι συνάδελφοί σου έρχονται 1 λεπτό πριν κάνουν μάθημα και φεύγουν μόλις τελειώσουν το υποχρεωτικό τους ωράριο) και δεν κάνεις τίποτα!!!

Καλή επιλογή...

8
Αφού υπάρχει... Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής - Π.Ε.Κα.Π.

http://pekap.blogspot.com/

http://www.pekap.gr/

9
Σήμερα ήρθε στο σχολείο μας το παρακάτω email...

Σας αποστέλλουμε συνημμένο αρχείο που περιέχει τα ονόματα των συναδέλφων
καθηγητών πληροφορικής που κληρώθηκαν να συμμετάσχουν στην επιμόρφωση που θα
πραγματοποιηθεί στο 4ο Γυμνάσιο και ξεκινάει στις 26/3. Παρακαλούνται οι
Διευθυντές να ενημερώσουν τους συναδέλφους, οι οποίοι οφείλουν να
οριστικοποιήσουν την εγγραφή τους μέσα από το MIS

http://edu19-20.cti.gr/portal/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1


Οριστηκοποίησε κανένας την εγγραφή του? Γιατί εγώ δε βρίσκω κάτι στο MIS!!!

10
Κληρώθηκα...  :D :D :D

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ΛΥΣΙΑΣ 2008
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 01:01:23 πμ »
Βάλτε τους μαθητές σας να παίξουν... και να κερδίσουν!!!

www.lysias.gr

Ο "ΛΥΣΙΑΣ" είναι Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet, ο οποίος οργανώνεται για 11η συνεχή χρονιά. Ο διαγωνισμός διεξάγεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υπ.Ε.Π.Θ.), από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, την OTEnet, τη Microsoft Hellas και τη Hewlett Packard, με τη συνεργασία της OTE Academy, του Ιδρύματος Λαμπράκη, της ΕΠΥ (Ελληνικής Εταιρείας Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής), της Cyprus Computer Society, διακεκριμένων επιστημόνων από Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Ινστιτούτα, Πανεπιστήμια καθώς και εκπαιδευτικών απ’ όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης.

Σκοποί του διαγωνισμού

Η ευγενής άμιλλα μεταξύ μαθητών σε θέματα τα οποία σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους και τις σχολικές γνώσεις (Μαθηματικά, Πληροφορική, Τεχνολογία, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Ανθρωπολογία, Γεωγραφία, Γεωλογία, Αστρονομία, Νέα και Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Θρησκευτικά, Οικονομία, Φιλοσοφία, Καλλιτεχνικά, Μουσική, Τέχνες, Καθημερινή ζωή, Φυσική Αγωγή, Ολυμπιακή Παιδεία).

Η παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της γνώσης με διερευνητικό και παιγνιώδη τρόπο.

Η έμφαση στην κριτική αντιμετώπιση προβλημάτων και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην απομνημόνευση και παράθεση πληροφοριών.

Η εξοικείωση των μαθητών με κλειστού τύπου ερωτήσεις (πολλαπλής επιλογής, σωστού/λάθους κτλ).

Η εξοικείωση των μαθητών με τις Νέες Τεχνολογίες και η εκπαιδευτική χρήση των εφαρμογών τους με έμφαση στη διαδικασία συμμετοχής και στην εμπειρία του Διαδικτύου.

Η αξιοποίηση των εξ αποστάσεως σύγχρονων υπολογιστικών εργαλείων για την εκπαίδευση και την άμεση αναζήτηση - ανταλλαγή πληροφοριών.
Επιπλέον, ο ΛΥΣΙΑΣ έχει χαρακτήρα κοινωνικής προσφοράς, αφού προωθεί μια πρωτοποριακή ιδέα "Παίζω & Βοηθάω"! Για κάθε συμμετοχή παιδιού στο διαγωνισμό ΛΥΣΙΑ οι διοργανωτές, καταβάλλουν χρηματικό ποσό σε ίδρυμα που βοηθάει παιδιά.


Δυνατότητα συμμετοχής στο ΛΥΣΙΑ έχουν όλοι οι μαθητές του Δημοτικού (τάξεις Ε' και Στ'), Γυμνασίου και Λυκείου, οι οποίοι φοιτούν σε σχολεία στην Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό (Απόδημος Ελληνισμός). Δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις στη χρήση των υπολογιστών. Οι διαγωνιζόμενοι πληροφορούνται τους όρους από τον δικτυακό τόπο του ΛΥΣΙΑ (www.lysias.gr), τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή τα σχολεία τους. Μπορούν να συμμετέχουν σε δοκιμαστικούς διαγωνισμούς (demo) για την εξοικείωση με τους κανόνες διεξαγωγής του ΛΥΣΙΑ (όπως ακριβώς αυτοί περιγράφονται στην αντίστοιχη παράγραφο).

12
Άσχετο αλλά σχετικό με την ειδικότητα:
Επειδή έχουν αρχίσει τα μηχανήματα των εργαστηρίων να τα παίζουν (κλέινουν 10ετία;;; δεν ξέρω) προβλέπεται κάποια ενέργεια αντικατάστασης εξοπλισμού; Ή ρωτάω ανέκδοτα;;;

thinclients + edubuntu!!!

13
Υποέργο 1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής.
Το έργο αυτό θα γίνει απογευματινές ώρες σε διάφορα προγράμματα σε όλους τους νομούς. Μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι καθηγητές πληροφορικής (μόνιμοι) με ηλεκτρονική αίτηση στο http://edu19-20.cti.gr/ Θα επιμορφωθούν 3200 εκπαιδευτικοί

Υποέργο 2 Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής.
Αποδέκτες της επιμόρφωσης είναι 3200 εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (μόνιμοι) με προτεραιότητα στους Υπευθύνους Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Ειδικά για τους Υπευθύνους Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. η επιμόρφωση είναι υποχρεωτική.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
1) Ημερήσια Σεμινάρια Εκπαίδευσης για 3200 εκπαιδευτικούς, 7ώρης διάρκειας
2) Επιτόπια Εκπαίδευση, σε 3200 σχολικές μονάδες διάρκειας 180 λεπτών. Για τον υπεύθυνο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αλλά και για τους υπόλοιπους καθηγητές πληροφορικής του Σχολείου.
3) Τηλεκπαίδευση
4) Κεντρική υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk)

Οι φορείς υλοποίησης του έργου σε συνεργασία με τους αρμόδιους Υπεύθυνους ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα οριστικοποιήσουν την ονομαστική κατάσταση συμμετοχής των Υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ ανά ημερήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης. Η κατάσταση θα παραδίδεται από τον Υπεύθυνο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην αρμόδια Διεύθυνση ΔΕ, προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές αποφάσεις μετακίνησης των εκπαιδευόμενων.

Επομένως μιλάμε για 2 ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά προγράμματα.... Άλλο το υποέργο 1 και άλλο το υποέργο 2. Απλώς το υποέργο 2 είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για τους Υπευθύνους ΣΕΠΕΗΥ!!!

14
Στην προσπάθειά μου να καταχωρίσω πρόγραμμα στη σελίδα "Αίτηση Επιμόρφωσης" έλαβα το παρακάτω μήνυμα λάθους:
java.sql.SQLException: Invalid column name 'fk_department_id'.


Λύθηκε το πρόβλημα... Παρακάτω φαίνεται η απάντηση σε email που έστειλα στο cti.gr

Καλημέρα σας
Μπορείτε να διαγράψετε την αίτηση σας (ο τυχαίος αριθμός που λάβατε διατηρείται) και να επαναλάβετε τις επιλογές σας.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε αντιμετωπίστηκε.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160975
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 580

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.