*

Αποστολέας Θέμα: με μειωμένο ωράριο, με θέλουν υπεύθυνο ενισχυτικής...είναι υποχρεωτικό;  (Αναγνώστηκε 2107 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kalakat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Καλησπέρα. Είμαι πληροφορικός ΠΕ20 (μόνιμη)  , έχω 6 ώρες διδασκαλίας, για τις υπόλοιπες μου έχουν ανατεθεί: το ωρολόγιο πρόγραμμα, οι βεβαιώσεις εφορίας  καθώς και το survey και μου είπαν πως για να συμπληρώσω το ωράριο μου , πρέπει να γίνω υπεύθυνη ενισχυτικής που σημαίνει να κάτσω και μετά τις δύο στο σχολείο. Είναι υποχρεωτικό; Ή έχω το δικαίωμα να μην δεχθώ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Δεν ξέρω αν έχεις μελετήσει την εγκύκλιο της ΠΔΣ αλλά μήπως σε βοηθήσει:
"Αρ. πρωτ. :  113321 / Γ7,4 - 9- 2008 - Οργάνωση και  Λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης"

Σε αυτην λοιπόν αναφέρονται:


Β. Όργανα συντονισμού, διεύθυνσης και εποπτείας της ΠΔΣ

1.   Σχεδιαστής-Αξιολογητής
 
Πριν από την έναρξη των μαθημάτων ΠΔΣ ορίζεται από το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) ή τον Προϊστάμενο Γραφείου (ΠΓ) ο Σχεδιαστής – Αξιολογητής σε κάθε σχολική μονάδα που θα λειτουργήσει η ΠΔΣ.  Κριτήριο για την επιλογή του αποτελεί η εμπειρία του, η ικανότητά του στη διαχείριση μαθητικών δράσεων και οι βασικές γνώσεις του στις Νέες Τεχνολογίες. Κατά προτεραιότητα ορίζεται:   
•   Ο Δ/ντής της σχολικής μονάδας στην οποία υλοποιείται η ΠΔΣ, εφόσον το επιθυμεί.
•   Ο Υποδ/ντής, και σε περίπτωση ύπαρξης περισσοτέρων του ενός, ο αρχαιότερος, εφόσον το επιθυμεί.
•   Καθηγητής βαθμού Α΄ ή Β΄ της σχολικής μονάδας στην οποία εφαρμόζεται  η ΠΔΣ, με πρόταση του συλλόγου καθηγητών, ύστερα από σχετική εκδήλωση ενδιαφέροντος.
•   Καθηγητής βαθμού Α΄ ή Β΄ άλλης σχολικής μονάδας, μετά από σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε επίπεδο Γραφείου ή Δ/νσης. Για την επιλογή του από τον αρμόδιο ΔΔΕ ή ΠΓ θα λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία του στην ΠΔΣ ή ΕΔ.
Προβλέπεται η δυνατότητα ορισμού δεύτερου Σχεδιαστή – Αξιολογητή, εφόσον τα  τμήματα ΠΔΣ στη σχολική μονάδα είναι περισσότερα από 23.
Για τα τμήματα των μονάδων απεξάρτησης «18 Άνω» ο Σχεδιαστής – Αξιολογητής ορίζεται από το Διευθυντή της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του ΥΠΕΠΘ.
Όταν ο Διευθυντής ενός σχολείου δεν είναι Σχεδιαστής-Αξιολογητής, οφείλει να παρέχει τη μέγιστη δυνατή διευκόλυνση στο Σχεδιαστή-Αξιολογητή για την εύρυθμη λειτουργία της ΠΔΣ. Σε κάθε περίπτωση ο Διευθυντής του σχολείου είναι ο εκκαθαριστής των δαπανών της ΠΔΣ. 
Ο Σχεδιαστής-Αξιολογητής έχει ως έργο το συντονισμό, την οργάνωση και τη διεύθυνση της ΠΔΣ στη σχολική  μονάδα που έχει ορισθεί ως υπεύθυνος. Επίσης μεριμνά για την έγκυρη σύνταξη-συμπλήρωση και έγκαιρη αποστολή όλων των εγγράφων της ΠΔΣ, όταν και όπου απαιτείται.
Ειδικότερα οι αρμοδιότητες του Σχεδιαστή – Αξιολογητή  είναι οι ακόλουθες:
α)  Οργανώνει τα τμήματα ΠΔΣ και ελέγχει το προβλεπόμενο ποσοστό των μαθητών που παρακολουθούν ΠΔΣ στη σχολική του μονάδα, όπως αυτό ορίζεται στην παράγραφο 3 του κεφαλαίου Δ της παρούσας εγκυκλίου.
β) Προτείνει στον ΔΔΕ ή ΠΓ τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, μόνιμους ή αναπληρωτές , που επιθυμούν να διδάξουν σε τμήματα ΠΔΣ.
γ) Εισηγείται τεκμηριωμένα στον ΔΔΕ την ανάκληση ορισμού των εκπαιδευτικών της ΠΔΣ που δεν ανταποκρίνονται στο έργο τους.
δ)  Καταρτίζει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ΠΔΣ σε συνεννόηση με τους διδάσκοντες καθηγητές, συμπληρώνει τα έντυπα για την αίτηση έναρξης/τροποποίησης λειτουργίας της ΠΔΣ, καταχωρίζοντας παράλληλα τα περιλαμβανόμενα σε αυτά στοιχεία στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) παρακολούθησης της ΠΔΣ. Ακολούθως, αποστέλλει τα ανωτέρω, έντυπα και ηλεκτρονικά, προς έγκριση  στην οικεία Διεύθυνση ή Γραφείο, εντός 5 ημερών από την ημερομηνία συμπλήρωσής τους, ώστε να καταστεί δυνατή η έναρξη/τροποποίηση λειτουργίας της ΠΔΣ.  (Πρότυπα έγγραφα 1-4)
 ε)  Συνεργάζεται με τους καθηγητές του κανονικού προγράμματος του σχολείου και τους καθηγητές της ΠΔΣ, μεριμνώντας για την εύρυθμη λειτουργία της.
στ) Σε συνεργασία με τους διδάσκοντες καθηγητές  στην ΠΔΣ, τηρεί μηνιαίο παρουσιολόγιο  (Πρότυπο έγγραφο 5) και ενημερώνει κάθε μήνα γραπτά  τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών για τις απουσίες τους.
ζ)       Παρακολουθεί την ενημέρωση των βιβλίων ύλης από τους διδάσκοντες για κάθε μάθημα  ΠΔΣ.
η)    Προετοιμάζει, οργανώνει και υλοποιεί σε συνεργασία με τους διδάσκοντες καθηγητές υποχρεωτικές γραπτές δοκιμασίες αξιολόγησης των μαθητών (τρεις δοκιμασίες ανά τμήμα ετησίως). Τα αποτελέσματα των δοκιμασιών αξιολόγησης τηρούνται σε αρχείο και χρησιμοποιούνται από το Σχεδιαστή-Αξιολογητή στην αξιολόγηση της ΠΔΣ.
θ)   Καταχωρίζει περιοδικά στο ΟΠΣ τα απαραίτητα για τη μισθοδοσία στοιχεία και τα στατιστικά δεδομένα.
ι)  Ελέγχει τις μηνιαίες καταστάσεις μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών της ΠΔΣ, τα έντυπα Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων (ΑΠΔ) του ασφαλιστικού φορέα των εκπαιδευτικών και τα υποβάλλει στις αρμόδιες υπηρεσίες προς έκδοση. Επιπλέον, ελέγχει τις βεβαιώσεις αποδοχών (για την εφορία), καθώς και τις βεβαιώσεις  για την προϋπηρεσία που απέκτησαν οι  απασχολούμενοι στην ΠΔΣ, εντός του τρέχοντος διδακτικού έτους.
Οι βεβαιώσεις προϋπηρεσίας υπογράφονται και εκδίδονται από τις οικείες Δ/νσεις ΔΕ. Για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στη μισθοδοσία, αρμόδιος  είναι ο Δ/ντής του σχολείου, ως εκκαθαριστής της ΠΔΣ. Σε περίπτωση που ο Σχεδιαστής-Αξιολογητής δεν είναι ο Δ/ντής του σχολείου, πρέπει να διαβιβάζει  τα ανωτέρω έγγραφα στο αρμόδιο όργανο για την έκδοσή τους.
   κ) Τηρεί αρχείο που περιλαμβάνει: βιβλίο πρωτοκόλλου, βιβλίο πράξεων, μισθοδοσίας, ασφαλιστικών ταμείων, εξόφλησης εκπαιδευτικών, γραπτών δοκιμασιών και κάθε άλλο έγγραφο σχετικό με τη λειτουργία της ΠΔΣ.
   λ) Συντάσσει δύο εκθέσεις αξιολόγησης της ΠΔΣ (Πρότυπο έγγραφο 6): Η πρώτη έκθεση αξιολόγησης αφορά στο διάστημα από την έναρξη της ΠΔΣ έως και το μήνα Ιανουάριο. Η δεύτερη έκθεση αξιολόγησης αφορά στο διάστημα από το μήνα Φεβρουάριο έως τη λήξη της ΠΔΣ.  Αποστέλλει τις αξιολογικές εκθέσεις στην οικεία  Διεύθυνση ή Γραφείο με ταυτόχρονη κοινοποίηση στο αρμόδιο γραφείο Σχολικών  Συμβούλων. Η πρώτη έκθεση αποστέλλεται το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου και η δεύτερη με τη λήξη της ΠΔΣ. Οι εκθέσεις αυτές θα ληφθούν υπόψη από τον ΔΔΕ ή τον ΠΓ για να συντάξει τις δικές του εκθέσεις αξιολόγησης της ΠΔΣ των σχολείων περιοχής ευθύνης του.
μ)  Πριν τη λήξη των μαθημάτων, με ευθύνη του συμπληρώνονται ανώνυμα, φύλλα αξιολόγησης της ΠΔΣ  από μαθητές και καθηγητές (Πρότυπα έγγραφα 7 και 8). Στη συνέχεια καταχωρίζει στο ΟΠΣ τα αναφερόμενα σε αυτά στοιχεία. 
ν)  Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ και Β΄ Λυκείου και των Πανελλαδικών Εξετάσεων έκαστου έτους για την εισαγωγή των μαθητών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, καταχωρίζει ηλεκτρονικά και εκτυπώνει τα στοιχεία  επίδοσης, τα οποία αποστέλλει στην οικεία Διεύθυνση ή Γραφείο ΔΕ, με ταυτόχρονη κοινοποίηση στο οικείο γραφείο Σχολικών  Συμβούλων, έως το τέλος Οκτωβρίου.
Επισημαίνεται ότι είναι επιβεβλημένη η συνεχής παρουσία του Σχεδιαστή – Αξιολογητή κατά τη διάρκεια της λειτουργίας των τμημάτων της ΠΔΣ στη σχολική μονάδα και είναι υπεύθυνος από κοινού με τους διδάσκοντες για την ασφάλεια των μαθητών κατά τις ώρες διεξαγωγής των μαθημάτων ΠΔΣ.


2.    Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Προϊστάμενος Γραφείου
Διοικητικά υπεύθυνος για την ΠΔΣ, σε επίπεδο Δ/νσης ΔΕ, είναι ο Διευθυντής  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) και σε επίπεδο Γραφείου ο Προϊστάμενος Γραφείου (ΠΓ).

Οι γενικές αρμοδιότητες του ΔΔΕ ή ΠΓ είναι οι ακόλουθες:
   α)   Με απόφασή του ορίζει το Σχεδιαστή-Αξιολογητή.
β)  Επιλέγει  τους μόνιμους και αναπληρωτές που επιθυμούν να διδάξουν σε τμήματα ΠΔΣ, μετά από πρόταση του Σχεδιαστή-Αξιολογητή.
γ) Με απόφασή του εγκρίνει την αίτηση  έναρξης/τροποποίησης της ΠΔΣ και θεωρεί τα ωρολόγια προγράμματα λειτουργίας της ΠΔΣ κάθε σχολείου περιοχής ευθύνης του.
   δ) Στο πλαίσιο της διοικητικής διαχείρισης της ΠΔΣ λειτουργεί ως σύνδεσμος Διεύθυνσης και Γραφείων Εκπαίδευσης με το Τμήμα ΠΔΣ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του ΥΠΕΠΘ.
   ε)  Εξασφαλίζει κατάλληλους χώρους για τη διεξαγωγή των μαθημάτων της ΠΔΣ ακολουθώντας τις νόμιμες διαδικασίες.
   στ) Είναι υπεύθυνος για τη συλλογή και φύλαξη των εκθέσεων των Σχεδιαστών – Αξιολογητών, οι οποίες διατηρούνται στο αρχείο της οικείας Διεύθυνσης ή του Γραφείου.
   ζ) Συντάσσει δύο εκθέσεις αξιολόγησης της ΠΔΣ (Πρότυπο έγγραφο 9): Η πρώτη έκθεση αξιολόγησης αφορά στο διάστημα από την έναρξη της ΠΔΣ έως και το μήνα Ιανουάριο. Η δεύτερη έκθεση αξιολόγησης αφορά στο διάστημα από το μήνα Φεβρουάριο έως τη λήξη της ΠΔΣ.  Στην εκάστοτε έκθεση, ο ΔΔΕ ή ο ΠΓ επισυνάπτει τα πρωτότυπα των εντύπων εποπτείας του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος (Πρότυπο έγγραφο 10), όπως προβλέπεται στην παρ. 4 του παρόντος κεφαλαίου. Οι εκθέσεις αποστέλλονται στη Διεύθυνση ΣΕΠΕΔ/ Τμήμα ΠΔΣ του ΥΠΕΠΘ και κοινοποιούνται στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση, η πρώτη το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου και η δεύτερη με τη λήξη της ΠΔΣ.
   η) Ελέγχει περιοδικά τις ηλεκτρονικές καταχωρίσεις στο ΟΠΣ των στοιχείων επίδοσης  των σχολείων αρμοδιότητάς του.
   θ)  Εγκρίνει και αποφασίζει σε εξαιρετικές περιπτώσεις (δυσπρόσιτες -νησιωτικές περιοχές) την ανάθεση ωρών διδασκαλίας στο Σχεδιαστή-Αξιολογητή της ΠΔΣ, ελλείψει άλλου καθηγητή.
   
   Οι αποκλειστικές αρμοδιότητες του  Διευθυντή Διεύθυνσης:
   α) Προσλαμβάνει τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που πρόκειται να διδάξουν στην ΠΔΣ, ύστερα από εισήγηση των Προϊσταμένων Γραφείων, όπου αυτοί υφίστανται. Οπωσδήποτε η επιλογή γίνεται ανά ειδικότητα από τον πίνακα, που καταρτίζει η Διεύθυνση ΔΕ βάσει των αιτήσεων των ωρομισθίων καθηγητών. Σε κάθε Διεύθυνση που προσλαμβάνονται οι ωρομίσθιοι καθηγητές πρέπει να συμπληρώνουν υπεύθυνη δήλωση, σύμφωνα με το πρότυπο έγγραφο 11. 
β) Ανακαλεί τον ορισμό εκπαιδευτικών που δεν ανταποκρίνονται στο έργο τους, κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του Σχεδιαστή-Αξιολογητή.
γ) Εκδίδει τις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας  των εκπαιδευτικών της ΠΔΣ, που αποστέλλονται από τους Σχεδιαστές-Αξιολογητές.
   δ)   Εισηγείται στον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης τον ορισμό ενός ή περισσοτέρων Γραμματέων-Καταχωρητών, οι αρμοδιότητες των οποίων παρατίθενται στην παράγραφο 3 του παρόντος κεφαλαίου. Οι  Γραμματείς-Καταχωρητές θα είναι  υπάλληλοι της Δ/νσης ή αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί και για τον ορισμό τους θα λαμβάνονται υπόψη η προηγούμενη εμπειρία τους στην ΠΔΣ  και  οι γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή και μισθοδοσίας
    ε) Εγκρίνει  τη δημιουργία Παραρτήματος ή Κέντρου ΠΔΣ, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις παραγράφους 6 και 7 του κεφαλαίου Δ.
   
   3.  Γραμματέας-Καταχωρητής
Ο Γραμματέας-Καταχωρητής αναλαμβάνει:
i.   να ενημερώνει το Μητρώο Εργαζομένων Εκπαιδευτικών (Πρότυπο έγγραφο 12), στο ΟΠΣ με τις νέες  εγγραφές κατά τη διάρκεια λειτουργίας της ΠΔΣ
ii.   να καταχωρίζει στο ΟΠΣ  την έγκριση αίτησης έναρξης/τροποποίησης της ΠΔΣ και να την επιβεβαιώνει ηλεκτρονικά στο αντίστοιχο πεδίο
iii.   να συντάσσει ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣ  μισθοδοτικές καταστάσεις όλων των σχολείων της Δ/νσης ΔΕ στα οποία υλοποιείται η ΠΔΣ και να τις αποστέλλει για έλεγχο  στους αρμόδιους Σχεδιαστές-Αξιολογητές, στο τέλος κάθε μήνα
iv.   να συντάσσει περιοδικά όλα τα σχετικά με τη μισθοδοσία έντυπα (ΑΠΔ, βεβαιώσεις αποδοχών-ΟΑΕΔ κ.ο.κ.), για τον τελικό έλεγχο των οποίων υπεύθυνοι είναι οι Σχεδιαστές-Αξιολογητές
v.   να υποβάλει συμπληρωμένη τη συγκεντρωτική κατάσταση των σχολείων της Δ/νσης  που εφαρμόζουν ΠΔΣ (Πρότυπο έγγραφο 13) στη Δ/νση ΣΕΠΕΔ του ΥΠΕΠΘ, στο τέλος κάθε μήνα
vi.   να λειτουργεί ως σύνδεσμος της Διεύθυνσης  και των σχολείων με το Τμήμα ΠΔΣ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του ΥΠΕΠΘ

4. Επόπτης
Ως επόπτης της ΠΔΣ ορίζεται ο Δ/ντής ΔΕ για τις σχολικές μονάδες  που υπάγονται απευθείας στη Διεύθυνση και ο ΠΓ για τις σχολικές μονάδες  του Γραφείου του. Ειδικά, για τα τμήματα των μονάδων απεξάρτησης «18 Άνω» ο επόπτης ορίζεται από το Διευθυντή της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ του ΥΠΕΠΘ.
 Επόπτης της Σιβιτανιδείου Σχολής είναι ο Γενικός Διευθυντής της Σχολής ή αντικαταστάτης του, τον οποίο ορίζει ο ίδιος, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία. Επόπτης των Μειονοτικών Σχολείων είναι ο Συντονιστής Μειονοτικών Σχολείων Α΄/θμιας και  Β΄/θμιας εκπαίδευσης βάσει της Ζ2/365/11-8-92 (ΦΕΚ Β΄ 544/28-8-92) Υπουργικής Απόφασης.
Ο επόπτης επισκέπτεται τα σχολεία αρμοδιότητάς του και συμπληρώνει τα αντίστοιχα έντυπα εποπτείας, τα οποία συνυπογράφονται από το Σχεδιαστή – Αξιολογητή και αποστέλλονται στη Δ/νση ΣΕΠΕΔ/ Τμήμα ΠΔΣ του  ΥΠΕΠΘ, όπως ορίζεται στο Κεφάλαιο Β΄ παρ. 2 περ. ζ΄. Επίσκεψη σε ένα σχολείο αρμοδιότητας του επόπτη συνιστά εποπτεία. Ο αριθμός των εποπτειών που πραγματοποιούνται ανά τετράμηνο, πρέπει να είναι τουλάχιστον :

i.     4  εποπτείες για τον Προϊστάμενο Γραφείου
ii.     4 εποπτείες για το Διευθυντή Διεύθυνσης

Επισημαίνεται ότι για τις ανωτέρω εποπτείες δεν προβλέπεται αμοιβή.

Για την κεντρική εποπτεία και τον έλεγχο του προγράμματος,  καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, κλιμάκια, αποτελούμενα από το Δ/ντή ΣΕΠΕΔ, τον Προϊστάμενο και μέλη του  προσωπικού  του Τμήματος ΠΔΣ της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ,  επισκέπτονται Διευθύνσεις και Γραφεία ΔΕ, καθώς και σχολικές μονάδες που υλοποιούν  ΠΔΣ.
 

5. Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει:
i.   Την  αύξηση του προβλεπόμενου ποσοστού των μαθητών που παρακολουθούν ΠΔΣ ή τη δημιουργία ολιγομελών τμημάτων, σε σχολεία παραμεθόριων - νησιωτικών περιοχών ή σε ειδικές περιπτώσεις, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις παραγράφους 3 και 4 του κεφαλαίου Δ, μετά από εισήγηση  του ΔΔΕ ή ΠΓ.
ii.   Τον ορισμό των Γραμματέων-Καταχωρητών  για τις Δ/νσεις περιοχής ευθύνης του, μετά από εισήγηση  του ΔΔΕ.

 

Όταν λες λοιπόν...ότι σε θέλουν "υπεύθυνο ενισχυτικής" σε ποιον "ρόλο" ακριβώς αναφέρεσαι???
Αν μιλάς για Σχεδιαστή-Αξιολογητή..καταλαβαίνω ότι μπορούν να σε βάλουν "ύστερα από εκδήλωση ενδιαφέροντος" όπως λέει και όχι με το ζόρι...
Επίσης, αναφέρει κάπου ότι εφόσον το επιθυμεί και ο μόνιμος εκπαιδευτικός..μπορεί να πάρει μέχρι 5 ώρες ενισχυτικής ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και να θεωρηθεί ότι συμπληρώνει ωράριο με αυτές...αλλά σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρει ότι οποιοδήποτε άλλο "πόστο" θεωρείται συμπλήρωση ωραρίου...
Και τρίτον....δεν νομίζω ότι σου έχουν αναθέσει λίγες αρμοδιότητες...δεδομένου του ωραρίου σου...!!!!????????

Αποσυνδεδεμένος kalakat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Σύμφωνα με την διευθύντρια είναι λίγες οι εργασίες που έχω αναλάβει. Θα ήθελα και  μπορούσα να κάνω και άλλα , αλλά επειδή τυγχάνει μεγάλης αχαριστίας η γυναίκα, αποφάσισα να μην αναλάβω άλλα!!! Πληροφορικός ούσα, έχω κάνει πάρα πολλά, αλλά δεν αναγνωρίστηκαν!

Όσο για την ενισχυτική, θέλει να κάνω το πρόγραμμα της ενισχυτικής , να αναλάβω τις πληρωμές  των συναδέλφων της ενισχυτικής  και να κάθομαι στο σχολείο όσο διαρκεί η ενισχυτική.

Διάβασα την εγκύκλιο αλλά δεν ξέρω κατα πόσο αφορά στην ενισχυτική . 

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Η ΠΔΣ είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από την ενισχυτική.

Στο θέμα μας. Δυστυχώς, οι 6 ώρες που έχεις είναι υπερβολικά λίγες, εφόσον το πλήρες ωράριο είναι 21. Τα πράγματα είναι απλά: Πρέπει να συμπληρώσεις ωράριο. Αυτό γίνεται με διάφορους τρόπους, ένας εκ των οποίων είναι να αναλάβεις την ευθύνη της ενισχυτικής (που συμπεριλαμβάνει και τα μισθοδοτικά τους). Άλλοι τρόποι είναι να είσαι υπεύθυνη εργαστηρίου, να πάρεις κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (θεατρικά, υγείας, διάφορα πράγματα που τρέχουν) και φυσικά να πάρεις ώρες σε άλλο σχολείο. Το ωρολόγιο πρόγραμμα, τα μισθοδοτικά των μονίμων δεν είναι εργασίες που συμπληρώνουν ωράριο. Είναι όπως το να γίνεις υπεύθυνη τμήματος, να αναλάβεις πρωτόκολλο, να αναλάβεις τη μισθοδοσία και διάφορα άλλα πράγματα, τα οποία κάνουν αυτοί που έχουν πλήρες ωράριο ούτως ή άλλως. Φαντάζομαι πως η διευθύντρια σου σου έδωσε όλες αυτές τις δουλειές, για να μην αναγκαστείς να πας και σε άλλο σχολείο. Δεν είσαι υποχρεωμένη να αναλάβεις υπεύθυνη ενισχυτικής, αλλά τότε θα πρέπει να πας στη διάθεση, για να σε στείλουν να καλύψεις κενές ώρες σε άλλο/α σχολείο/α. Αν όμως δεν υπάρχουν κενά της ειδικότητας σου στο νομό, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να καλύψεις το κενό που υπάρχει, δηλ. το κενό της ενισχυτικής. Απλά, αντί να πηγαίνεις πρωί, θα πηγαίνεις απόγευμα. Δεν είναι τόσο τραγικό όσο ακούγεται, νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος spooky

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Άντρας
  • EI 'AANIIGOO 'AHOOT'E
    • Προφίλ
Καλησπέρα. Πρώτα απ΄όλα για να μην παρεξηγηθώ με την παρακάτω παράγραφο δε σου κάνω επίθεση. Τυγχάνει να έχω πολύ καλό διευθυντή και υποδιευθυντή που αναγνωρίζουν όλα όσα έχω κάνει για το σχολείο.

 Είμαι πληροφορικός ΠΕ20 (μόνιμος), έχω 18 ώρες διδασκαλίας + 3 υπεύθυνος εργαστηρίου, και μου έχουν ανατεθεί: το ωρολόγιο πρόγραμμα, (να είναι καλά το Advanced TimeTable και ο μαθηματικός του σχολείου), η δ-Βάση,  οι βεβαιώσεις εφορίας, το survey, AΠΔ του ΙΚΑ, η τεχνική υποστήριξη σε όλες τις γιορτές του σχολείου, οι καταστάσεις μισθοδοσίας για την τράπεζα και κάποια άλλα μικροπράγματα... Υπάρχουν και χειρότερα όπως βλέπεις... 

Επίσης να γνωρίζεις ότι όλοι οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι για 30 ώρες εβδομαδιαίας* απασχόλησης στο σχολείο (το ωράριό τους + δουλειές γραφείου κλπ) κάτι βέβαια που δεν ισχύει...

*Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία του Ν. 1566/1985 άρθρο 13 παρ. 8 που ισχύει και για το εκπαιδευτικό προσωπικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το άρθρο 14 του παρ. 20 του ίδιου νόμου, κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι πάνω από έξι ώρες την ημέρα και μέχρι 30 ώρες την εβδομάδα.

Μάλλον πρέπει να δεχτείς...

Αααα και κάτι ακόμα... Κάποιοι υπεύθυνοι ενισχυτικής βγάζουν και λεφτά... Εξαρτάται αν δεχτεί το δημόσιο ταμείο και η ΔΔΕ που ανήκεις... Δηλαδή πληρώνεσαι τις ώρες που έχεις ως υπεύθυνος ενισχυτικής ως υπερωρία...

Από την άλλη όλα είναι δική μας επιλογή... Αν θες το κάνεις γιατί σου αρέσει και δεν φοβάσαι τη δουλειά, ή αλλιώς βλέπεις το τι επικρατεί γύρω σου (οι συνάδελφοί σου έρχονται 1 λεπτό πριν κάνουν μάθημα και φεύγουν μόλις τελειώσουν το υποχρεωτικό τους ωράριο) και δεν κάνεις τίποτα!!!

Καλή επιλογή...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2008, 04:21:54 μμ από spooky »
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων Τ.Ε. - Καθηγητής ΠΕ20
Electronic Computer Systems Engineer (E.C.S.E) - Teacher PE20

Αποσυνδεδεμένος MrDegree

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • La vita e bella
    • Προφίλ
   Παιδιά και εγώ είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός ΠΕ20. Είμαι σε γυμνάσιο και προσφέρθηκα απο μόνος μου να αναλάβω τον ρόλο του σχεδιαστή-αξιολογητή της ενισχυτικής διδασκαλίας.
   
   Πρώτον σύμφωνα με τη διευθύντρια μου για να πληρωθεί ο αξιολογητής τις παραπάνω ώρες που βρίσκεται στο σχολείο κατα τη διαρκεια της ενισχυτικής πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 13 τμηματα ενισχυτικής. Σε αντίθετη περίπτωση έχει μειωμένο πρωινό ωράριο και δεν πληρώνεται υπερωριακά.
   
   Και δευτερον ήθελα να ρωτήσω αν στείλαν σε κανένα γυμνάσιο καθηγητές ενισχυτικής διοτι μας είπαν να μαζέψουμε συμμετοχές εδω και δυο εβδομάδες και δεν μας στέλνουν καθηγητές (υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον απο τους μαθητες για την ενισχυτική), διοτι οι ωρομίσθιοι αυτοι θα πληρώνονται απο το ΕΣΠΑ και δεν έχει υπογραφεί ακόμα αυτή η σύμβαση.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ

Επίσης να γνωρίζεις ότι όλοι οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι για 30 ώρες εβδομαδιαίας* απασχόλησης στο σχολείο (το ωράριό τους + δουλειές γραφείου κλπ) κάτι βέβαια που δεν ισχύει...

*Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία του Ν. 1566/1985 άρθρο 13 παρ. 8 που ισχύει και για το εκπαιδευτικό προσωπικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το άρθρο 14 του παρ. 20 του ίδιου νόμου, κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι πάνω από έξι ώρες την ημέρα και μέχρι 30 ώρες την εβδομάδα.

η επισήμανση δική μου.

spooky η λέξη-κλειδί εδώ είναι το μέχρι. εάν έχεις ωράριο 21 ώρες, είσαι υποχρεωμένος να μείνεις στο σχολείο από 21 το λιγότερο έως 30 ώρες το πολύ, ανάλογα τον χρόνο που χρειάζεται για να κάνεις τις εξωδιδακτικές εργασίες σου. Εάν πχ είσαι υπεύθυνος εργαστηρίου και δεν έχεις πάρει εξωδιδακτικές εργασίες (και δεν θέλεις να βοηθήσεις εθελοντικά σε οτιδήποτε άλλο), τότε μπορείς να φεύγεις στις 21 ώρες.

kalakat εάν πραγματικά δεν υπάρχει σημείο συνενόησης με την διευθύντρια, τότε μία λύση για να μην αναγκαστείς να πας και σε άλλο σχολείο, είναι να αναλάβεις γραμματειακή υποστήριξη (δλδ εξωδιδακτικές εργασίες) ΑΛΛΑ να απαιτήσεις οι ώρες αυτές να σημειωθούν κανονικά στο πρόγραμμα της εβδομάδας, έτσι ώστε να μην είσαι αναγκασμένη να μένεις παραπάνω από 21 ώρες / εβδομάδα. (δλδ την Τρίτη πχ να έχεις 1 ώρα μάθημα και 3 γραμματειακή υποστήριξη) Κάτι τέτοιο όμως δεν ορίζεται από τον νόμο και πρέπει να το συμφωνήσεις με την διευθύντρια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 690
Σύνολο: 709

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.