Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - rorygr

Σελίδες: 123
15
απο το 2012 περικοπτεται το επιδομα ανεργιας του ΟΑΕΔ και θα αποδιδεται μονο με εισοδηματικα κριτηρια και οχι σε καθε ανεργο...

skai.gr

16
σύμφωνα με το troktiko...δεν λεει πολλες λεπτομέρειες ακομα

http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_6778.html

17
Έρχεται ρύθμιση για μείωση δόσης 20-25% στα στεγαστικά δάνεια
03/05/10 - 07:26  Ρύθμιση αναμένεται να φέρει πολύ σύντομα το υπουργείο Οικονομικών με βάση την οποία θα μειωθεί 20% -25% η δόση σε όσους έχουν πάρει στεγαστικό δάνειο μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας.
Μάλιστα υπάρχουν σκέψεις να γενικευθεί και να αφορά και άλλες κατηγορίες δανείων ωστόσο θα υπάρξει διαβούλευση με τις τράπεζες.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ρύθμιση αυτή θεωρείται μείζονος σημασίας για τους δανειολήπτες που έχουν συνάψει στεγαστικά δάνεια ειδικά μέσω ΟΕΚ.

bankingnews

18
Τελικα η κυβερνηση πετυχαινει πολυ περισσοτερα πραγματα...φερνει συγκρουση υπαλληλους δημοσιου και ιδιωτικου τομεα εκμηδενιζοντας την κοινωνικη συνεκτικοτητα απεναντι στα νεα μετρα..αναφερω ενδεικτικα 2 μηνυματα  απο τα δεκαδες που υπαρχουν στο διαδικτυο


-------------------------------------------
ΕΙΜΑΙ 24 ΕΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ 940ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΩΝ 12 ΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(ΒΟΗΘΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗ) ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΔΑ ΛΙΓΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΣ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ!!!!!!!!!!


ΕΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΓΑΤΕ ΜΕ ΣΗΜΑΙΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΑΙΖΑΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ!!!!
ΕΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ 5 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΑΣΑΣΤΑΝ ΓΙΑ 12 ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!!!!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ 3000 ΕΥΡΩ!!!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΔΙΟΡΙΖΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ!!!!
ΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΒΙΣΜΑ!!!!!
ΕΓΩ Ο ΜΑ.....ΚΑΣ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗ ΚΟΡΩΝΗ!!!!
ΕΓΩ Ο ΜΑ.....ΚΑΣ ΕΒΑΛΑ ΒΥΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΝΑ ΝΗΣΑΚΙ!!!!!!


Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ Ο ΚΑΘΕ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΡΕ ΣΑΣ ΤΖΟΥΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΣΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Και πέρα από το ότι οι τεμπελχανάδες αυτοί κάθονται και μας κοροϊδεύουν όλη μέρα κάθε μέρα, θα κατέβουν στην καθιερωμένη μηνιαία απεργία διεκδικώντας περισσότερα επιδόματα! Και από πάνω δεν θα εξυπηρετήσουν και τον πολίτη που ψάχνει να βρει άκρη για το πώς στο διάολο ανοίγει μια μονοπρόσωπη ΕΠΕ, θα πάνε για έλεγχο μια μικρή εταιρεία με 500.000 ευρώ τζίρο για να πάρουν την ποσοστιαία μίζα τους ώστε να αποφύγει η εταιρεία ένα ανύπαρκτο πρόστιμο, θα στέλνουν με μαύρη υπεργολαβία έναν αλλοδαπό να κάνει τις χαμαλοδουλειές τους με ένα πενηντάρικο το μήνα από κοινού ο καθένας για να του βγει του κακόμοιρου ένα πεντακοσάρικο μηνιάτικο. Και να'σου ένα πρωί σου χτυπάει ένας κακομοίρης Αλβανός την πόρτα για να σου μετρήσει το ρεύμα και αναρρωτιέσαι αν η ΔΕΗ άνοιξε και βαλκανικό υποκατάστημα. Πού να ξέρεις ότι αυτός ο κακόμοιρος πληρώνεται μαύρα από ένα πενηντάρικο/κατοστάρικο από τους πέντε ελεγκτές που θα έπρεπε να κάνουν εκείνοι τη συνολική δουλειά του Αλβανού. Και εκείνοι τσεπώνουν 3.000 ευρώ μείον 100 μηνιαίως και παίζουν στοίχημα στο καφενεδάκι απέναντι συζητώντας για το πότε κατεβαίνουν σε απεργία για να ζητήσουν και άλλα επιδόματα εξωτερικής εργασίας.

Όλη αυτή η μούργα και οι οικογένειές τους θα δώσουν 80% στο δικομματισμό και ξανά, και ξανά και ξανά. Γιατί μας έχουν καβαλήσει την πλάτη και γελάνε με την πάρτη μας. Ακόμα και μια γαϊδουροκεφαλή να βάλει το κόμμα τους για υποψήφιο πρωθυπουργό, θα τον ψηφίσουν γιατί ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ τους για την πολιτική, την οικονομία και την κοινωνία. Θα έχουν τις καβάτζες τους, θα έχουν την δήθεν αριστερά να τους χαϊδεύει τα αυτιά με "το δίκιο του εργάτη" και τις ακροδεξιές κορώνες να τους ταΐζουν άλλο ένα ναρκωτικό ανάμεσα στα τόσα άλλα. Θα έχουν και τον Λαζόπουλο συμπαραστάτη να λέει ότι γι αυτό το χάλι "δε φταίει η κακομοίρα η γριούλα και ο κακομοιρούλης ο συνταξιούχος" χωρίς να εξετάζουμε αν αυτοί οι κακομοιρούληδες ήταν που επιβάρυναν το δημόσιο ως πρώην τεμπελχανάδες του δημοσίου και γλύφτες των πολιτικών. Αρκεί που είναι γέροι και χαριτωμένοι και όλοι πρέπει να τους σεβόμαστε. Είναι και τα αγανακτισμένα παιδιά με τις μολότωφ βέβαια που και αυτά έχουν δίκιο μέχρι να τους βάλει ο μπαμπάς στα stage για προϋπηρεσία.

19
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / τελικά αξίζει ;
« στις: Απρίλιος 27, 2010, 11:41:42 πμ »
- συνεχεις ΑΣΕΠ
-αμφισβητηση του πτυχιου , της ικανοτητας διδασκαλιας  και της παιδαγωγικης επαρκειας
-απομακρυνση απο το οικογενειακο περιβαλλον
-λεφτα σε φροντιστηρια και αγχος επιτυχιας
- μαθηματα σε 30αρια τμηματα
- μειωσεις μισθων και επιδοματων
-κοβεται οπως φαινεται ο 13ος και 14ος μισθος
- ορατος ο κινδυνος αυξησης του ωραριου και της απασχολησης καλοκαιρι στα σχολεια
- περιφρονηση ,χλευασμος της κοινωνιας και αποδοση ολων των ευθυνων για τα χαλια της εκπαιδευσης
-περιορισμος των ασφαλιστικων δικαιωματων και της ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης
- αξιολογηση απο γονεις και μαθητες ,μεντορες , σχολικους συμβουλους και κινδυνος μεταταξης στην διετια
- νομοσχεδιο Καλλικρατης και μεταφορα των σχολειων στους δημους με ο,τι αυτο συνεπαγεται

τελικα αξιζει ο διορισμος ;

20
Της Χαράς Καλημέρη

Pιζικές αλλαγές στο περιεχόμενο, αλλά και τη διαδικασία των εξετάσεων AΣEΠ, που από το 2012 θα αποτελούν τη μοναδική «δεξαμενή» για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στα σχολεία, προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», από τον επόμενο διαγωνισμό του AΣEΠ οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί δεν θα εξετάζονται, όπως συμβαίνει σήμερα, στο γνωστικό αντικείμενό τους κατά κλάδο και ειδικότητα. H ενότητα αυτή θα εξαιρεθεί και έμφαση θα δοθεί στην παιδαγωγική και γενική παιδεία καθώς και στη διδακτική ικανότητα.

«Tο να εξετάζεις εάν ένας μαθηματικός, για παράδειγμα, είναι καλός στα μαθηματικά, είναι σαν να αμφισβητείς την πιστοποίηση των γνώσεων που έχει λάβει από το πανεπιστήμιό του. H εξέταση του γνωστικού αντικειμένου θα εξαιρεθεί από τις επόμενες εξετάσεις του AΣEΠ και έμφαση θα δοθεί στις παιδαγωγικές γνώσεις, αλλά και στη γενική κουλτούρα που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός ως πνευματικός άνθρωπος», υπογραμμίζουν στελέχη του υπουργείου Παιδείας.

Tην ίδια ώρα, αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή ενός υποψήφιου σε διαγωνισμό του AΣEΠ θα είναι η κατοχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Kατάρτισης. H παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να παρέχεται είτε κατά τη διάρκεια των σπουδών στο πανεπιστήμιο με ειδικό πρόγραμμα στις Eπιστήμες της Aγωγής είτε μετά την αποφοίτηση μέσω της απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Eπιστήμες της Aγωγής ή τις Eπιστήμες της Eκπαίδευσης. H παιδαγωγική κατάρτιση που λαμβάνουν σήμερα οι φοιτητές των λεγόμενων «καθηγητικών» σχολών θεωρείται ανεπαρκής, αφού από το σύνολο των 48 υποχρεωτικών και κατ΄ επιλογήν μαθημάτων, μόλις 1 έως 2 αφορούν στην παιδαγωγική ή τη διδακτική επιστήμη. Έτσι όταν βρεθούν στην τάξη οδηγούνται πολλές φορές σε αυτοδίδακτες πρακτικές και τελικά σε παιδαγωγικά λάθη.

Aλλαγές δρομολογούνται και στη διαδικασία των εξετάσεων. Oι διαγωνισμοί του AΣEΠ θα διεξάγονται ανά διετία, όπως συμβαίνει και σήμερα, αλλά θα είναι ανοικτοί, δηλαδή δεν θα προκηρύσσεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων. Oι θέσεις για διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού θα προκηρύσσονται το πρώτο 15ήμερο του Iουλίου κάθε έτους, κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά σχολείο ή περιοχή διορισμού, με βάση τα οργανικά κενά της επόμενης σχολικής χρονιάς. Kάθε πρόσληψη για κάλυψη κενών ή αναπλήρωση θα γίνεται με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων στους πίνακες επιτυχόντων του AΣEΠ.

Aπό «κόσκινο» σχολεία και εκπαιδευτικοί
Tον Σεπτέμβριο ξεκινά, για πρώτη φορά στη χώρα μας, η διαδικασία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. H διαδικασία θα ξεκινήσει πιλοτικά με την εθελοντική συμμετοχή περίπου 2.500 σχολείων από όλη τη χώρα και, σε πρώτη φάση, θα είναι εσωτερική (αυτοαξιολόγηση). Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης να γενικευθεί σε όλα τα σχολεία από τη μεθεπόμενη χρονιά.

Tην ίδια ώρα, στο «μικροσκόπιο» μπαίνουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», για την παραμονή τους στη δημόσια εκπαίδευση βαρύνουσα σημασία μπορεί να έχει, εκτός από την αξιολόγησή τους, και η πιστοποίηση της εισαγωγικής τους επιμόρφωσης. O θεσμός της εισαγωγικής επιμόρφωσης θα αναμορφωθεί, θα είναι αυξημένης διάρκειας σε σχέση με τα προγράμματα που εφαρμόζονται σήμερα, ενώ οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούνται θα πιστοποιούνται μέσα από εξετάσεις. Eάν κάποιος εκπαιδευτικός δεν καταφέρει να περάσει τις εξετάσεις πιστοποίησης θα μπορεί να ξαναπροσπαθήσει όσες φορές το επιθυμεί.

O νεοδιόριστος εκπαιδευτικός θα παραμένει επί δύο χρόνια ως «δόκιμος». Στο διάστημα αυτό, θα έχει τον «μέντορά» του, ο οποίος θα τον συμβουλεύει και θα τον καθοδηγεί. Στο τέλος της διετίας, τριμελής επιτροπή (η οποία θα αποτελείται από τον μέντορα, τον διευθυντή του σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο) θα αξιολογεί τον εκπαιδευτικό με βάση τρεις άξονες: α) αν είναι γνώστης του γνωστικού αντικειμένου, β) αν έχει την αίσθηση της επιστήμης της αγωγής και μπορεί να την εφαρμόσει και γ) αν έχει την αίσθηση της διδακτικής του αντικειμένου του. Mετά την αξιολόγησή του, η επιτροπή θα εισηγείται είτε την παραμονή του νεοδιόριστου στην εκπαίδευση είτε την μετάταξή του στη διοίκηση.

Εισάγεται ο θεσμός του μέντορα
O θεσμός του μέντορα εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στις περισσότερες χώρες της Eυρώπης, όπως είναι η Aγγλία, η Oλλανδία και η Φινλανδία, όπως επίσης και τα συστήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας. Mακρά παράδοση στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου έχουν οι Aγγλία, Iρλανδία, Aυστρία, Γερμανία, Bέλγιο και Γαλλία, αλλά τα συστήματα που εφαρμόζουν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές από χώρα σε χώρα. Yπάρχει το «σκληρό» σύστημα που εφαρμόζεται στην Aγγλία, το οποίο συνδέει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης με τη χρηματοδότηση και οδηγεί σε κατατάξεις σχολείων, αλλά υπάρχει και πιο «λάιτ» σύστημα που στηρίζεται στη συμμετοχική εσωτερική αξιολόγηση και εφαρμόζεται, για παράδειγμα, στη Φινλανδία και τη Γαλλία. Tο μοντέλο αυτό θα ακολουθηθεί και στην Eλλάδα. H διαδικασία της αξιολόγησης θα έχει ένα ανοικτό πλαίσιο, ώστε οι περιοχές της αξιολόγησης να διαμορφώνονται από κοινού, ως έναν βαθμό, από τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία (σύλλογοι διδασκόντων, γονέων, μαθητικές κοινότητες κ.λπ.).

ημερησια

21
Για ρατσιστική συμπεριφορά εγκαλεί ο σύλλογος αδιόριστων εκπαιδευτικών με βαριές αναπηρίες τον Δ.Σ. σύμβουλο της υπουργού παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου καταλογίζοντάς του βαρύτατες εκφράσεις που ευθέως προσβάλλουν τους ανθρώπους με αναπηρία στο σύνολό τους.
Η βαρύτατη καταγγελία εμπεριέχεται σε επιστολή του συλλόγου προς τα μέλη του με ημερομηνία 29 Μαρτίου, σχετική με την μη εφαρμογή διάταξης νόμου που ορίζει τη μονιμοποίηση των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών με αναπηρία όταν συμπληρώσουν δωδεκάμηνη προϋπηρεσία ως αναπληρωτές – ωρομίσθιοι. Δημοσιεύουμε αυτούσιο το σχετικό κομμάτι:


“Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε και τις ‘’επιθέσεις’’ που δεχτήκαμε αρκετοί συνάδελφοι όλο αυτό το καιρό από ειδικούς συμβούλους της κ. Διαμαντοπούλου όσον αφορά την ικανότητά μας ως εκπαιδευτικοί. Αμφισβητήθηκε τόσο η παιδαγωγική μας όσο και η σωματική μας επάρκεια.

Η πρώτη ΄΄επίθεση΄΄ έγινε αμέσως μετά την επιστολή διαμαρτυρίας που εστάλη στο Υπουργείο Παιδείας στις 19/10/2009, προς την τωρινή γραμματέα του συλλόγου, από τον ‘’κύριο Δ.Σ. ειδικό σύμβουλο της κ. Διαμαντοπούλου. Μετά από προφορική διαμαρτυρία προς την προϊσταμένη του πολιτικού γραφείου του υπουργείου της κ. Διαμαντοπούλου και αφού μας διαβεβαίωσε ότι πρόκειται για μεμονωμένο ατυχές περιστατικό και ό,τι αυτές οι απόψεις δεν αντανακλούν και την γραμμή του υπουργείου και της ιδίας της κ. Διαμαντοπούλου, δεν δόθηκε συνέχεια από εμάς Όμως προς απογοήτευση όλων μας και κυρίως γιατί προερχόταν από δημοσίους υπαλλήλους του ΥΠΔΒΜΘ τους οποίους πληρώνουμε ΕΜΕΙΣ οι φορολογούμενοι αναπληρωτές-ωρομίσθιοι, οι ρατσιστικές επιθέσεις εναντίον μας συνεχίστηκαν. Ο εν λόγω ‘’κύριος’’ Δ.Σ. συνέχισε με τις ίδιες απόψεις και επιθέσεις και σε άλλους συναδέλφους και μέλη του συλλόγου μας καθώς και σε πρόεδρο άλλου συλλόγου ΑμεΑ. Ντρεπόμαστε πάρα πολύ γιατί το συγκεκριμένο άτομο που φέρεται εναντίον μας εκτός του ότι είναι ειδικός σύμβουλος της κ. Διαμαντοπούλου είναι και ο ίδιος εκπαιδευτικός. Οι επιθέσεις λοιπόν που έχουμε δεχτεί κατά καιρούς ήταν αυτής της φύσης:

Πως μπορείς εσύ γυμνάστρια σε καρότσι και δουλεύεις σε σχολείο γενικής παιδείας; (σε μέλος του Δ.Σ.)

Πώς μπαίνουν οι καρκινοπαθείς σε τάξη και διδάσκουν;

Είστε εσείς εκπαιδευτικοί; Εάν σας φυσήξουν οι μαθητές θα πέσετε κάτω. Δεν έχετε καμιά θέση σε σχολική τάξη, να πάτε στο Υπ. Εσωτερικών να σας διορίσει με το 6%...

Θέλετε και εσείς να μπείτε σε τάξη, κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα! (μετά από 15λεπτη τηλεφωνική συνομιλία με πρόεδρο συλλόγου ΑμεΑ

Και αναρωτιώμαστε:

• Ο εν λόγω ΄΄κύριος΄΄ συνάδελφος εκπαιδευτικός έχει εργαστεί ποτέ σε σχολική τάξη και φέρεται έτσι εναντίον συναδέλφων ή μήπως έχει πιστοποιητικό αρτιμέλειας και μιλάει εκ του ασφαλούς;

• Με ποια άραγε ΚΡΙΤΗΡΙΑ επιλέγη ως ειδικός σύμβουλος της κ. Διαμαντοπούλου και κρίνει εμάς ως ανεπαρκείς; Ποια είναι τα πτυχία του και η επάρκειά του και τον ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ για να μας βρίζει;

• Όσα χρόνια ήταν ευρωβουλευτής η κ.Διαμαντοπούλου δεν έμαθε πως συμπεριφέρονται στην Ευρώπη στους εκπαιδευτικούς με αναπηρία; ”

Δυό μόλις μέρες αργότερα (στις 31 Μαρτίου)η καταγγελία απαντήθηκε από το γραφείο τύπου του υπουργείου παιδείας που αρνήθηκε τα πάντα δίχως την παραμικρή επ’ αυτού επιχειρηματολογία. Το άμεσο της απάντησης αλλά και το γενικόλογο του περιεχομένου της, αποδεικνύει ότι δεν έγινε η απαραίτητη έρευνα ως προς το αληθές της καταγγελίας. Και αυτό συνιστά μεγαλύτερο σκάνδαλο και από αυτή καθεαυτή την ρατσιστική συμπεριφορά που προσάπτουν στον ειδικό σύμβουλο οι εκπαιδευτικοί με βαριές αναπηρίες. Αποδεικνύει ότι για το υπουργείο παιδείας, τα ζητούμενα της απελευθερωτικής αντιρατσιστικής εκπαίδευσης που σε κάθε ευκαιρία επικοινωνούνται ως αδιαπραγμάτευτα, δεν συνιστούν παρά ανέξοδη ρητορική. Ντροπή και κρίμα

Πηγή : Ελευθεροτυπία

22
Εξαιρέσεις επιδομάτων από τη μείωση του 12%, με τροπολογία του ΥΠΟΙΚ

Τροπολογία που δίνει την δυνατότητα σε όλα ασφαλιστικά ταμεία, να δανειοδοτούνται από τις τράπεζες χωρίς την προσκόμιση βεβαίωσης μη οφειλής ασφαλιστικών εισφορών προς το ΙΚΑ κατέθεσε απόψε στη Βουλή, το υπουργείο Οικονομικών.


Στην ίδια τροπολογία, προβλέπεται η εξαίρεση από την μείωση του 12%, για το επίδομα ειδικών συνθηκών και την ειδική αποζημίωση απασχόλησης πλέον του πενθημέρου, που καταβάλλονται στο προσωπικό της ΕΛΑΣ, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος Από την μείωση του 12%, εξαιρείται επίσης και η αποζημίωση που χορηγείται στους φύλακες των μουσείων, των αρχαιολογικών χώρων και των σωφρονιστικών καταστημάτων, για κάθε μέρα απασχόλησης πέραν του πενθημέρου.


Τέλος, με την τροπολογία ορίζεται πως οι διατάξεις του φορολογικού νομοσχεδίου για την μείωση των τακτικών αποδοχών, των επιδομάτων και των αποζημιώσεων, ισχύουν και για τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που ανήκουν στο ευρύτερο Δημόσιο, ή επιχορηγούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό κατά τουλάχιστον 50% του προϋπολογισμού τους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

23
Την οικονομική κρίση απ ότι φαίνεται θα την πληρώσουν και οι υποψήφιοι για τα ΑΕι που θα διαγωνιθστούν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Το υπ. Παιδείας που ακόμη δεν απέστειλε στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την απόφαση για την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων  , ζητά με εγκύκλιο Φ.251/34360/Β6/24-03-2010 με θέμα: ’’Εξεταστικά κέντρα Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικών Λυκείων’’, ,οι Διευθυντές να μην προχωρήσετε σε ορισμό εξεταστικών κέντρων Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικών Λυκείων, γιατί , όπως αναφλέρει το σχετικό έγγραφο «με νεώτερο έγγραφο  μας θα σας γνωστοποιήσουμε το συνολικό αριθμό εξεταστικών κέντρων της περιοχής ευθύνης σας

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ ΑΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΞΟΔΑ

24
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ   166  ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠ/ΓΩΝ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΟΕ  κο  Μπράτη
κύριε Μπράτη,

Στις 5-11-2009,  δηλώσατε στην Εφημερίδα « τα Νέα» αλλά και σε τηλεοπτικά μέσα:

 «Συμφωνώ απόλυτα με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Δεν πρέπει να υπάρχουν  στα σχολεία σύμβολα όπως οι σταυροί ή οι  θρησκευτικές εικόνες που διαχωρίζουν τους μαθητές. Το σχολείο θα  πρέπει να εξασφαλίζει  ίσες ευκαιρίες  σε όλους χωρίς κανένας μαθητής να αισθάνεται μειονεκτικά λόγω της καταγωγής ,της φυλής ή του θρησκεύματός του».


Από την δήλωσή σας αυτή, προκύπτουν βασανιστικά ερωτήματα, τα οποία και σας απευθύνουμε:


1. Κατά την άποψή σας, θα πρέπει να κυματίζει η ελληνική σημαία στην αυλή κάθε ελληνικού σχολείου, αφού σ’ αυτήν εμπεριέχεται ο σταυρός και κάποιοι μαθητές θα «αισθάνονται μειονεκτικά» κατά τη δήλωσή σας;

2. Από πότε η εικόνα του Χριστού είναι διχαστική. Από πότε το σύμβολο του Σταυρού, σύμβολο θυσιαστικής αγάπης και προσφοράς προς τον άνθρωπο είναι διχαστικό;

3. Υπάρχει, στ’ αλήθεια, ωραιότερο παιδευτικό πρότυπο από το πρόσωπο του Χριστού;

4. Γιατί να κλείνουμε τα σχολεία στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα, αφού κάποιοι μαθητές δεν γιορτάζουν τη Γέννηση και την Ανάσταση του Χριστού; Ας τα κλείνουμε σε κάποιες άχρωμες, άοσμες και ανοημάτιστες  γιορτές του σπανακιού, της πατάτας, των κατοικίδιων ζώων, των άγριων ζώων….

5. Γιατί να γιορτάζουμε τις Εθνικές επετείους και να καταθέτουμε στεφάνι στη μνήμη των νεκρών προγόνων μας, αφού αυτοί δεν είναι πρόγονοι κάποιων αλλοεθνών μαθητών;

6. Θα πρέπει μέσα στις σχολικές αίθουσες να αναφέρουμε τις λέξεις Ελλάδα, πατρίδα, Χριστός, Παναγία, Άγιος Γεώργιος;……….

7. Με τι πάμε να εμπνεύσουμε τα παιδιά μας; Άδεια θέλετε να τα ξεπροβοδίσουμε στον αγώνα της ζωής;

8. Τι είδους σχολείο, τελικά, θέλετε;

Πριν δύο χρόνια περίπου, υπήρξατε, με δηλώσεις σας, αυτόκλητος και φανατικός υποστηρικτής του βιβλίου Ιστορίας της κας Ρεπούση. Σήμερα, είστε και πάλι από τους πρώτους υπερασπιστές της απόφασης ενός τμήματος του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη, όμως, παύει να είναι σύμπτωση.

Διατυπώνετε τις απόψεις σας με την πεποίθηση ότι είναι προοδευτικές και επαναστατικές ενώ είναι άκρως αντιδραστικές και διχαστικές. Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι σήμερα προοδευτικό είναι ό,τι αντιστέκεται στις δυνάμεις που απεργάζονται την ισοπέδωση των λαών και την αφομοίωσή τους στην χοάνη ενός σύγχρονου συγκρητισμού, ενός κακώς νοούμενου διεθνισμού και την μετατροπή των ανθρώπων σε άβουλα καταναλωτικά όντα, με μοναδικό ιδανικό την οικονομική τους ανέλιξη, που δυστυχώς ούτε αυτή μπορούν να πετύχουν.

Διατρανώνουμε την έντονη αντίθεσή μας και διαφωνία μας με τις απόψεις που διατυπώσατε. Δεν μας εκφράζουν ούτε στο ελάχιστο. Θα πρέπει όμως να εκφράσουμε και την βεβαιότητά μας ότι δεν εκφράζουν και τη συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων και νηπιαγωγών όλης της χώρας αλλά και τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της χώρας μας,

 Οπότε καλό είναι όταν αναφέρεστε σε ζητήματα που δεν εκφράζουν τη βάση των δασκάλων, να διευκρινίζετε ότι αυτά που λέτε είναι προσωπική σας άποψή και όχι να επιχειρείτε να ενισχύσετε τη προσωπική σας γνώμη χρησιμοποιώντας το συνδικαλιστικό σας αξίωμα. Μια τέτοια στάση φαλκιδεύει και υπονομεύει το συνδικαλιστικό κίνημα και το μετατρέπει σε προπαγανδιστικό μηχανισμό. 

 Και μη βιαστείτε να μας χαρακτηρίσετε ως ρατσιστές, συντηρητικούς, εθνικιστές και ό,τι άλλο τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται για να σπιλώσει και να αφανίσει, όποια φωνή δε συμφωνεί με αυτό που πλασάρεται ως δήθεν προοδευτικό και μοντέρνο.

 Όλοι μας, δουλεύουμε σε σχολεία στα οποία φοιτούν αλλοδαποί μαθητές, τους οποίους αγαπούμε και προσπαθούμε για την πρόοδό τους, σεβόμενοι την ιδιαιτερότητά τους και τα βασανάκια τους, χωρίς όμως και να αγνοούμε και σε ποιον τόπο ζούμε.

 

 

Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι η Ελλάδα, η παράδοσή της (…που δεν πρέπει να τη φαντάζεται κανείς σαν το ξόδι ενός ένδοξου φέρετρου – αλλά σαν μια οντότητα παρούσα και συγκαιρινή…)1 και γενικά ο κοσμοπολίτικος χαρακτήρας του πολιτισμού της, μπορεί να βοηθήσει και να εμπνεύσει και τα παιδιά αυτά, χωρίς καθόλου να βιάσει τα όποια άλλα πιστεύω τους.

Όλα τα υπόλοιπα είναι και λέγονται εκ του πονηρού και εξυπηρετούν αλλότριους σκοπούς και στόχους.

Στις 16 Απριλίου του 1964, σε ομιλία του στη Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης ο Σεφέρης τόνιζε μεταξύ άλλων:

1.      «….είμαστε ένας λαός με παλικαρίσια ψυχή, που κράτησε τα βαθιά κοιτάσματα της μνήμης του σε καιρούς ακμής και σε αιώνες διωγμών και άδειων λόγων. Τώρα που ο τριγυρινός μας κόσμος μοιάζει να θέλει να μας κάνει τρόφιμους ενός οικουμενικού πανδοχείου, θα την απαρνηθούμε άραγε αυτή τη μνήμη; Θα το παραδεχτούμε τάχα να γίνουμε απόκληροι;…»

Ο υπομνηματικός αυτός λόγος του νομπελίστα ποιητή μας, θεωρούμε πως εξακολουθεί να είναι απολύτως επίκαιρος.

alfavita


25
Νεκρός συνταξιούχος καθηγητής

http://nonews-news.blogspot.com/2010/03/55.html

οι κυβερνωντες εχουν σκοπο να κανουν κατι για τα καθικια που με πιστολια , τσεκουρια και μαχαιρια αλωνιζουν γυρω μας ή θα βγουμε καμια μερα να παμε στο περιπτερο και θα μας γυρισουν τεσσερις στις οικογενειες μας ; >:(

27
Άδειες / Εισαγγελική έρευνα για άδειες εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 25, 2010, 06:35:52 μμ »
Ερευνα της Εισαγγελίας για τις αναρρωτικές άδειες των εκπαιδευτικών

Βόλος
Στο στόχαστρο της Εισαγγελίας Βόλου μπήκαν οι αναρρωτικές άδειες, καθώς με έγγραφό της προς τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, ζητά στοιχεία για τη χορήγηση αδειών σε εκπαιδευτικούς την σχολική χρονιά 2007-2008.
Το θέμα της χορήγησης αδειών είχε αποτελέσει αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας μετά από δημοσίευση άρθρου του διευθυντή της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας Κώστα Ζίκου στον τοπικό Τύπο ο οποίος έκανε λόγο για «γάγγραινα» με τις άδειες εκπαιδευτικών. Τότε ο Εισαγγελέας είχε καλέσει τον κ. Ζίκο για να δώσει περισσότερες πληροφορίες για το ζήτημα, ενώ είχε αναθέσει το ζήτημα σε πταισματοδίκη για τη διερεύνηση της υπόθεσης.
Τώρα το ζήτημα επανέρχεται με έγγραφο του Πταισματοδικείου Βόλου προς τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας σύμφωνα με το οποίο η διεύθυνση πρωτοβάθμιας θα πρέπει να επιδώσει σε δέκα περίπου ημέρες στο Πταισματοδικείο Βόλου καταστάσεις και έγγραφα, όπως ιατρικές γνωματεύσεις, που θα αφορούν επαπειλούμενες και αναρρωτικές άδειες που έλαβαν οι εκπαιδευτικοί κατά τη σχολική χρονιά 2007-2008.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

28
Σαφάρι» κατά των εκπαιδευτικών που το πρωί διδάσκουν σε δημόσια σχολεία και το απόγευμα παραδίδουν φροντιστήρια στους μαθητές τους ξεκινά η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου καθώς οι καταγγελίες για τέτοιου είδους περιστατικά πυκνώνουν το τελευταίο διάστημα. Στο πλαίσιο πάταξης της παραοικονομίας στην Παιδεία, η υπουργός αρχίζει από τις πιο κραυγαλέες περιπτώσεις, όπως ενημέρωσε τον Πρωθυπουργό και τους συναδέλφους της σε χθεσινή σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για τα κοινωνικά θέματα. Για τα ζητήματα αυτά μάλιστα αποφασίστηκε να υπάρξει σύντομα και συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής, στην οποία θα συμμετάσχει και ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Χ. Καστανίδης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο γραφείο της υπουργού Παιδείας έχουν φτάσει αρκετές καταγγελίες για καθηγητές που παραβιάζουν τον νόμο αλλά και την επαγγελματική δεοντολογία παραδίδοντας μαθήματα κατ΄ οίκον σε μαθητές τους, εισπράττοντας «μαύρα» χρήματα, χωρίς αποδείξεις. Παρ΄ ότι το θέμα είναι πολύ παλιό και πολύ γνωστό σε γονείς, μαθητές και στην εκπαιδευτική κοινότητα, καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε να το αντιμετωπίσει. Ακόμη και η ΟΛΜΕ έχει καταγγείλει επανειλημμένως αυτή την πρακτική, μολονότι δεν έχει προχωρήσει στη λήψη πειθαρχικών μέτρων. Η κυρία Διαμαντοπούλου όμως φέρεται αποφασισμένη να εφαρμόσει τον νόμο. Γι΄ αυτό θα συνεργαστεί στενά με τον κ. Καστανίδη ώστε να βρεθεί ο τρόπος με τον οποίο θα ενεργοποιηθεί και εφαρμοστεί το νομικό πλαίσιο. Ο ισχύων νόμος απαγορεύει σε καθηγητές να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα γενικώς (όχι μόνο σε μαθητές του σχολείου στο οποίο εργάζονται).

ΤΟ ΒΗΜΑ

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161199
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 707
Σύνολο: 730

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.