*

Αποστολέας Θέμα: τελικά αξίζει ;  (Αναγνώστηκε 9077 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
τελικά αξίζει ;
« στις: Απριλίου 27, 2010, 11:41:42 am »
- συνεχεις ΑΣΕΠ
-αμφισβητηση του πτυχιου , της ικανοτητας διδασκαλιας  και της παιδαγωγικης επαρκειας
-απομακρυνση απο το οικογενειακο περιβαλλον
-λεφτα σε φροντιστηρια και αγχος επιτυχιας
- μαθηματα σε 30αρια τμηματα
- μειωσεις μισθων και επιδοματων
-κοβεται οπως φαινεται ο 13ος και 14ος μισθος
- ορατος ο κινδυνος αυξησης του ωραριου και της απασχολησης καλοκαιρι στα σχολεια
- περιφρονηση ,χλευασμος της κοινωνιας και αποδοση ολων των ευθυνων για τα χαλια της εκπαιδευσης
-περιορισμος των ασφαλιστικων δικαιωματων και της ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης
- αξιολογηση απο γονεις και μαθητες ,μεντορες , σχολικους συμβουλους και κινδυνος μεταταξης στην διετια
- νομοσχεδιο Καλλικρατης και μεταφορα των σχολειων στους δημους με ο,τι αυτο συνεπαγεται

τελικα αξιζει ο διορισμος ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τελικά αξίζει ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:37:07 »

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 27, 2010, 11:52:53 am »
αυτο θελουν να σε κανουν να αναρωτηθεις ......και απο οτι φαινετα ιτο πετυχαινουν

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1413
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:02:02 pm »
Αν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε έτσι...Τελικά θα καταλήξουμε ότι με όλα αυτά που ετοιμάζονται θα πρέπει να σταματήσουμε να ζούμε. Όμως δεν είναι έτσι. Μέχρι τώρα, μας ρημάξανε γιατί η συντριπτική μας πλειοψηφία ήταν απούσα από κάθε αγώνα. Από κάθε διεκδίκηση. Αυτούς που διεκδικούσαν τους έβλεπαν οι πιο υποψιασμένοι το πολύ με συμπάθεια και κατανόηση. Οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι έχαναν το χρόνο τους ή τους θεωρούσαν γραφικούς.
Τώρα όμως που ισοπεδώνονται τα πάντα, τι γίνεται; Τελικά ποιοι ήταν γραφικοί και ποιοι έξυπνοι; Αυτοί που έλεγαν ότι τα χειρότερα έρχονται ήταν μάντεις κακών και υπερβολικοί ή απλά γνώριζαν καλά τους στόχους της άρχουσας τάξης;
Καταλήγω: Επειδή εμείς αφήσαμε αυτούς τους αλήτες να πάρουν τη ζωή μέσα από τα χέρια μας, εμείς πρέπει να την πάρουμε πίσω. Αξίζει να ζήσουμε για να αλλάξουμε αυτό το ζοφερό τοπίο που δημιουργήσανε. Κάνοντας θυσίες όλοι όσοι ζούμε από το μεροκάματό μας- όχι τις θυσίες της γκιλοτίνας στην οποία θέλουν να μας σύρουν. Θυσιάζοντας ώρες για να συμμετάσχουμε στα συλλογικά μας όργανα, για να συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις, μεροκάματα για να παραλύσουμε το σύμπαν με τις απεργίες. Αυτές είναι οι θυσίες που πρέπει εμείς να κάνουμε.
Ψηλά το κεφάλι λοιπόν και την τελευταία λέξη θα την πούμε εμείς. Ήδη φοβούνται τη λαϊκή οργή, ξέρουν ότι θα εκδηλωθεί γι' αυτό προσπαθουν πάση θυσία να αποφύγουν νέα σκληρά μέτρα. Όταν ξεσπάσει η οργή θα είναι πολύ αργά για εκείνους.
Υ.Γ. Λόγια από έναν άνθρωπο που βρισκεται στη β' φουρνιά διοριστέων του ΑΣΕΠ και δεν έχει καμιά άνεση να μείνει και γι' άλλο χρόνο άνεργος. Όμως δε θα μας κάνουν να βλαστημάμε την ώρα και τη στιγμή που ήρθαμε σε αυτό τον κόσμο. Αν κάποιος πρέπει να πληρώσει, θα πληρώσουν εκείνοι. Με το χειρότερο τρόπο. Ψηλά το κεφάλι, έχουμε δύναμη.

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:11:43 pm »
Να ζει κανείς ή να μη ζει;  :)

το ερώτημα που βάζεις είναι φιλοσοφικό, πολιτικό και εντελώς προσωπικό ως προς τον τρόπο που κανείς το αντιλαμβάνεται. Εν μέσω βέβαια τέτοιας θύελλας δεν ξέρω πόσοι έχουν τι διάθεση να το απαντήσουν. Παρόλαυτα θέλω να κρατήσω το ερώτημά σου, αλλά να το θέσω σε λίγο διαφορετική βάση:

- κάποιος θα πει πως είναι δεδομένο πως πρέπει να δίνουν οι εκπαιδευτικοί κάθε χρόνο εξετάσεις σε επίπεδο ασεπ (εξετάσεις δηλαδή εξαντλητικές και σε όλο τους το γνωστικό υπόβαθρο βάσει πτυχίου) για να διαλέξουμε ...τους καλύτερους ή κάποιος θα πει : "για να μην τα ξεχνάμε" !! (ναι υπάρχει κι αυτός)

- κάποιος θα σου πει πως αν είναι να επιβιώσει η Ελλάδα, αν χρειαστεί θα βάλουμε και 40 μαθητές ανά τμήμα, "γιατί αλλιώς δε γίνεται.."

- κάποιος θα έλεγε πως οι αλλαγές που γίνονται είναι καλές και πολύ άργησαν.. ίσως χωρίς να μπορεί να πει το γιατί είναι καλές ΑΥΤΕΣ οι αλλαγές (φτάνει να το πει.. φτάνει που είναι αλλαγές)

- άλλος μπορεί να πει πως "ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ", αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.. έτσι έχουν οι νόμοι.. αυτές είναι οι δυνατότητές μας, αυτό το κράτος μας, αυτή η νοοτροπία μας.. οπότε πορευόμαστε και βλέπουμε

εγώ θέλω να ρωτήσω προς όλους:

Άξιζε (και αξίζει) να εργάζεσαι σε ένα σχολείο που:

- Ένας εκνευριστικός θόρυβος χαράζει τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στις διάφορες χρονικές περιόδους των ενοτήτων του σχολικού χρόνου (παρεπιπτόντως, τις προάλλες ζήτησα από κάποιους μαθητές της γ' δημοτικού(!) να μου σημειώσουν ποια είναι η πρώτη λέξη που τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούν τη συγκεκριμένη λέξη που κάποιος από τους συμμαθητές τους λέει κάθε φορά -και αφορά το σχολείο-. Στη λέξη "Διάλειμμα" σημείωσαν : "Ελευθερία", "Φεύγουμε", "Φαγητό" ...με το συναίσθημα της απόδρασης να τους διακατέχει... ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.. κι έπειτα σκεφτόμαστε "Έχει ξεφύγει η κατάσταση"...
Η κατάσταση δεν ξέφυγε.. έχει μείνει στάσιμη, αναχρονιστική και εγκλωβιστική σε παλιές δοκιμασμένες, αναποτελεσματικές μεθόδους "μάθησης"

- Είσαι υποχρεωμένος να κατατάξεις την πορεία της μάθησης του εκπαιδευόμενου παιδιού σε μια αριθμητική κλίμακα, θαρρείς και πρόκειται για κιλά βαμβακιού ... Πώς καταγράφεται η στάση του απέναντι στη διαδικασία; Η διάθεσή του να συμμετέχει; Πώς καταγράφεται αν τελικά αυτό που συμβαίνει στην τάξη "ολοκληρώνει την προσωπικότητά του", γίνεται "κριτικά σκεπτόμενος" κτλ όπως ορίζουν οι στόχοι της εκπαίδευσης ..και οι νόμοι Ή τον οδηγεί στην ακριβώς αντίθετ κατεύθυνση; (σε ορισμένες περιπτώσεις παιδιών η ίδια η διαδικασία της εκπαίδευσης στο σχολείο οξύνει την ψυχολογική αστάθειά τους, της μαθησιακές τους δυσκολίες, τα συμπλεγματοποιεί, τα περιθεριοποιεί) Πώς καταγράφεται η προσπάθεια του μαθητή; Πώς καταγράφεται η αυτοβελτίωσή του; Έστω, οι μεταγνωστικές (sic) του δεξιότητες; κοκ

- Οι μαθητές μαθαίνουν να φοβούνται. Στην α' δημοτικού τα παιδιά είναι πιο διατεθειμένα να συνεργαστούν, να σεβαστούν την έννοια του συνόλου, να αλληλοβοηθηθούν...(παρόλο που δεν έχουν πλήρη επίγνωση των εννοιών...) ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τελικά αξίζει ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:37:07 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:13:46 pm »

-αμφισβητηση του πτυχιου , της ικανοτητας διδασκαλιας  και της παιδαγωγικης επαρκειας


Κ μόνο γι'αυτό...  :-X

Τι σκ@τ@ πλήρωσαν οι γονείς μου να σπουδάσω;;;  ???
Τι σκ@τ@ έδωσα 55 μαθήματα, για να πάρω το πτυχίο μου;;;  ???
Τι σκ@τ@ με επέλεξαν ικανή να διδάξω μετά από 3 χρόνια αναπλήρωσης;;;  ???
Τι σκ@τ@ επιτυχούσα 3 φορές στον ΑΣΕΠ με έκριναν οι διορθωτές;;;  ???

Κ η Διαμαντοπούλου με κρίνει ανίκανη!  :o  >:(  >:(  >:(
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:25:46 pm »
- συνεχεις ΑΣΕΠ
-αμφισβητηση του πτυχιου , της ικανοτητας διδασκαλιας  και της παιδαγωγικης επαρκειας
-απομακρυνση απο το οικογενειακο περιβαλλον
-λεφτα σε φροντιστηρια και αγχος επιτυχιας
- μαθηματα σε 30αρια τμηματα
- μειωσεις μισθων και επιδοματων
-κοβεται οπως φαινεται ο 13ος και 14ος μισθος
- ορατος ο κινδυνος αυξησης του ωραριου και της απασχολησης καλοκαιρι στα σχολεια
- περιφρονηση ,χλευασμος της κοινωνιας και αποδοση ολων των ευθυνων για τα χαλια της εκπαιδευσης
-περιορισμος των ασφαλιστικων δικαιωματων και της ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης
- αξιολογηση απο γονεις και μαθητες ,μεντορες , σχολικους συμβουλους και κινδυνος μεταταξης στην διετια
- νομοσχεδιο Καλλικρατης και μεταφορα των σχολειων στους δημους με ο,τι αυτο συνεπαγεται

τελικα αξιζει ο διορισμος ;


Αυτό είναι το μόνο σημείο στο οποίο διαφωνούμε. Ας δουλεύουμε το καλοκαίρι ρε παιδιά! Και τι έγινε δηλαδή! Όλοι οι υπόλοιποι που δουλεύουν όλο το χρόνο και Κυριακές και αργίες άνθρωποι δεν είναι?
Ας διοριστώ εγώ,να έχω μόνιμο μισθό και ασφάλεια και ας δουλεύω και το καλοκαίρι όπως όλοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι!

Πέρα από αυτό όμως,υπάρχουν και καλά στη δουλειά μας. Απλά φέτος,ντρέπομαι που το λέω,δεν είμαι σε θέση να τα δω.
Πιστεύω ότι τελικά δεν αξίζει.

Αποσυνδεδεμένος velis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:26:57 pm »
Οι βάσεις των καθηγητικών σχολών θα κάνουν φέτος πτωτική βουτιά...

Συγγενείς μου πάντως των οποίων τα παιδιά δίνουν πανελλαδικές φέτος και του χρόνου και σκεφτόταν και τις καθηγητικές σχολες, πλέον είπαν "με τίποτα... Δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ!"

Και για μένα προσωπικά απο΄δω και στο εξής ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.

Μόνο που κάποιοι που είμαστε σε μια πολυετή  διαδικασία ωρομισθίας και αναπλήρωσης με προσανατολισμό το δημόσιο σχολείο μάθαμε να υπεραγαπάμε τη δουλειά μας και θέλουμε -όπως άλλωστε είναι δίκαιο, ηθικό και στηριγμένο σε διάφορους ανά κατηγορία διορισμού νόμους- να δούμε τους κόπους μας να πιάνουν τόπο με τον τελικό διορισμό μας. Μόνο αυτό...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 27, 2010, 12:38:41 pm από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #8 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:10:32 pm »
Οι βάσεις των καθηγητικών σχολών θα κάνουν φέτος πτωτική βουτιά...

Συγγενείς μου πάντως των οποίων τα παιδιά δίνουν πανελλαδικές φέτος και του χρόνου και σκεφτόταν και τις καθηγητικές σχολες, πλέον είπαν "με τίποτα... Δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ!"

Και για μένα προσωπικά απο΄δω και στο εξής ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.

Μόνο που κάποιοι που είμαστε σε μια πολυετή  διαδικασία ωρομισθίας και αναπλήρωσης με προσανατολισμό το δημόσιο σχολείο μάθαμε να υπεραγαπάμε τη δουλειά μας και θέλουμε -όπως άλλωστε είναι δίκαιο, ηθικό και στηριγμένο σε διάφορους ανά κατηγορία διορισμού νόμους- να δούμε τους κόπους μας να πιάνουν τόπο με τον τελικό διορισμό μας. Μόνο αυτό...

λογικα αν το δουμε στεκει αυτο που λες.
ομως, θεωρω οτι αν καποιος το θελει παρα πολυ θα σπουδασει την επιστημη που αγαπα φεροντας και το οποιο κοστος/την ευθυνη γαι την επιλογη του.
προσωπικα παλι φιλοσοφικη θα δηλωνα.....
Ειμαι "μαζοχας" ναι, εχω την πετριά, ναι.... το γουσταρω....
ας μειωσουν κατα 50% τους εισακτεους. ετσι και δεν σωρευονται χιλιαδες ανεργοι και το επιπεδο των σχολων θα ανεβει...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #9 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:15:30 pm »


Μόνο που κάποιοι που είμαστε σε μια πολυετή  διαδικασία ωρομισθίας και αναπλήρωσης με προσανατολισμό το δημόσιο σχολείο μάθαμε να υπεραγαπάμε τη δουλειά μας και θέλουμε -όπως άλλωστε είναι δίκαιο, ηθικό και στηριγμένο σε διάφορους ανά κατηγορία διορισμού νόμους- να δούμε τους κόπους μας να πιάνουν τόπο με τον τελικό διορισμό μας. Μόνο αυτό...


επειτα, αυτο το ..."υπερ-αγαπαμε" τα λεει ολα.
και γιαυτο το "γαμωτο" γουσταρουμε να κανουμε αυτο που πραγματικα θελουμε.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #10 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:29:29 pm »
Το θέμα δεν είναι αν αξίζει ο διορισμός στο δημόσιο, αλλά αν αξίζει να σπουδάζει κανείς....

Παίρνεις ένα χαρτί με πολύ κόπο και έξοδα, που δεν φτάνει...
κάνεις και μεταπτυχιακό και πάλι δεν φτάνει...
παίρνεις και το proficiency και πάλι δεν φτάνει...
τρέχεις σε όλη την ελλάδα να μαζέψεις μόρια και πάλι δεν φτάνει...
διαβάζεις για ΑΣΕΠ και τελικά  ούτε σε αυτόν μπορείς να συμμετασχεις γιατί δεν έχεις το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας


Μήπως είναι καλύτερα να τελειώσεις ένα ΕΠΑΛ (και δεν το λέω υποτιμητικά, ίσα ίσα), να ξέρεις μια ειδικότητα και να αρχίζεις να βγάζεις λεφτά από τα 18 σου;

τώρα βέβαια ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω...

Αποσυνδεδεμένος nena8

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #11 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:31:51 pm »
- συνεχεις ΑΣΕΠ
-αμφισβητηση του πτυχιου , της ικανοτητας διδασκαλιας  και της παιδαγωγικης επαρκειας
-απομακρυνση απο το οικογενειακο περιβαλλον
-λεφτα σε φροντιστηρια και αγχος επιτυχιας
- μαθηματα σε 30αρια τμηματα
- μειωσεις μισθων και επιδοματων
-κοβεται οπως φαινεται ο 13ος και 14ος μισθος
- ορατος ο κινδυνος αυξησης του ωραριου και της απασχολησης καλοκαιρι στα σχολεια
- περιφρονηση ,χλευασμος της κοινωνιας και αποδοση ολων των ευθυνων για τα χαλια της εκπαιδευσης
-περιορισμος των ασφαλιστικων δικαιωματων και της ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης
- αξιολογηση απο γονεις και μαθητες ,μεντορες , σχολικους συμβουλους και κινδυνος μεταταξης στην διετια
- νομοσχεδιο Καλλικρατης και μεταφορα των σχολειων στους δημους με ο,τι αυτο συνεπαγεται

τελικα αξιζει ο διορισμος ;


Αυτό είναι το μόνο σημείο στο οποίο διαφωνούμε. Ας δουλεύουμε το καλοκαίρι ρε παιδιά! Και τι έγινε δηλαδή! Όλοι οι υπόλοιποι που δουλεύουν όλο το χρόνο και Κυριακές και αργίες άνθρωποι δεν είναι?
Ας διοριστώ εγώ,να έχω μόνιμο μισθό και ασφάλεια και ας δουλεύω και το καλοκαίρι όπως όλοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι!

Πέρα από αυτό όμως,υπάρχουν και καλά στη δουλειά μας. Απλά φέτος,ντρέπομαι που το λέω,δεν είμαι σε θέση να τα δω.
Πιστεύω ότι τελικά δεν αξίζει.


Σχετικα ομως με την καλοκαιρινη εργασια δεν υπαρχει συγκριση με τα αλλα επαγγελματα.Αυτος που δουλευει ολο το χρονο, κυριακες και αργιες, ειναι κοντα στην οικογενεια του, ενω ο εκπαιδευτικος που εχει διοριστει πχ.Κρητη και ο/η συζυγος ειναι Αθηνα και κανουν υπομονη μεχρι να μαζεψει μορια για να ενωθει η οικογενεια, ξεκλεβοντας χρονο για να συναντηθουν τις γιορτες και το καλοκαιρι ειναι διαφορετικη περιπτωση.
''Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.Porque en noches como ésta la tuve entre mis brazos,mi alma no se contenta con haberla perdido.Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.''
P.Neruda

Αποσυνδεδεμένος Kostakis1978

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #12 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:32:24 pm »
Το καλύτερο είναι να πάρεις ένα μικρό δάνειο και να ανοίξεις στα 18 σου ένα σουβλατζίδικο. Σίγουρο κέρδος και δουλειά για πάντα. Θα σε τσουρουφλίζει λίγο το κάρβουνο, αλλά δεν πειράζει.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: τελικά αξίζει ;
« Απάντηση #13 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:43:27 pm »
Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα η Ελληνική κοινωνία να αλλάξει μυαλά, και κυρίως οι γονείς να μην θεωρούν το παν να σπουδάσουν κάτι τα παιδιά τους και να μπουν στο πανεπιστήμιο.

Η εποχή του "πάρε ένα χαρτί και κάπου θα βολευτείς" έχει πεθάνει!

Στο εξωτερικό δεν τρελλαίνοντε τόσο να μπουν σε ένα πανεπιστήμιο. Εξάλλου το σχολείο είναι αποδεσμευμένο από τα πανεπιστήμια. Όποιος θέλει προχωράει. Εδώ υποχρεωτικά θα δώσεις πανελλήνιες και υποχρεωτικά θα συμπληρώσεις μηχανογραφικό, αλλιώς απολυτήριο δεν παίρνεις! Υποχρεωτικά πρεπει να μπεις σε μια σχολή! και αν δεν μπεις πας στο εξωτερικό. Εξαλλου οι Έλληνες έχουν κατακλύσει όλα τα πανεπιστήμια του εξωτερικού με πρωτοπόρα την Αγγλία.

Έκανα ένα μεταπτυχιακό πριν από χρόνια στην Αγγλία και οι Έλληνες φοιτητές είμασταν περισσότεροι από τους Άγγλους. Με ρωτούσαν γιατί αυτή η τρέλλα στην Ελλάδα να σπουδάσουμε οπωσδήποτε?

Για αυτό εξάλλου είναι αδύνατο να αντιγράψουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα του εξωτερικού  και να το υιοθετήσουμε στην Ελλάδα, γιατί πολύ απλά δεν εφαρμόζεται στα Ελληνικά δεδομένα. Τα συστήματα στο εξωτερικό (αριθμός σχολών, τρόπος εισαγωγής) είναι φτιαγμένα ώστε να σπουδάζουν όσοι το επιθυμούν. Εδώ στην Ελλάδα το πρόβλημά μας είναι ότι το επιθυμεί το 100% των μαθητών και των γονιών από πίσω...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.