1
Μαθησιακές δυσκολίες / Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
« στις: Μάρτιος 18, 2009, 03:57:19 μμ »
Πιστεύετε θα έπρεπε να δημιουργηθεί ένα νέο τμήμα Ειδικής Αγωγής για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες όπως Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, Υπερκινητικότητα, Δυσλεξία; Στο τμήμα αυτό θα διδάσκουν οι δάσκαλοι-καθηγητές οι οποίοι έχουν την μεγαλύτερη παιδαγωγική κατάρτιση.
Πήρα ευκαιρία γ' αυτήν την δημοσκόπηση από ένα post του someone που λέει "Απλα να σου πω οτι εκτος απο τους ανευθυνους γονεις, υπάρχουν και γονεις που ευχονται να'χαν τη στηριξη μιας δασκαλας,... γονεις που πηγαινουν το παιδι στην ωρα του στο σχολειο, που ΘΕΛΟΥΝ να κλειδωνει η πορτα και μαλιστα καθονται απέξω κι έχουν το νου τους μεχρι να κλειδωσει ή πηγαινουν να ειδοποποιήσουν τον υπεύθυνο που την 'ξεχασε' ανοιχτη... Και τα παιδια τους μαλιστα αγχώνονται μην τυχον και αργησουν το πρωι... Δυστυχως όμως, μαλλον δεν ειμαστε πολλοι......" Μιλάει λοιπόν για τους γονείς και το γενικεύω στα παιδιά που είναι συνεπείς με τις υποχρεώσεις τους. Τα παιδιά που πιστεύω πως νοιώθουν ζημιωμένα από την σημερινή κατάσταση. Μήπως θα έπρεπε αντίθετα να δημιουργηθούν τμήματα με βάση την απόδοση των μαθητών; Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα, αλλά δεν θα ήθελα να προκαταλάβω την συζήτηση. Σας παρακαλώ εκφράστε απόψεις όσο το δυνατόν ποιο κοντά στο θέμα.
Πήρα ευκαιρία γ' αυτήν την δημοσκόπηση από ένα post του someone που λέει "Απλα να σου πω οτι εκτος απο τους ανευθυνους γονεις, υπάρχουν και γονεις που ευχονται να'χαν τη στηριξη μιας δασκαλας,... γονεις που πηγαινουν το παιδι στην ωρα του στο σχολειο, που ΘΕΛΟΥΝ να κλειδωνει η πορτα και μαλιστα καθονται απέξω κι έχουν το νου τους μεχρι να κλειδωσει ή πηγαινουν να ειδοποποιήσουν τον υπεύθυνο που την 'ξεχασε' ανοιχτη... Και τα παιδια τους μαλιστα αγχώνονται μην τυχον και αργησουν το πρωι... Δυστυχως όμως, μαλλον δεν ειμαστε πολλοι......" Μιλάει λοιπόν για τους γονείς και το γενικεύω στα παιδιά που είναι συνεπείς με τις υποχρεώσεις τους. Τα παιδιά που πιστεύω πως νοιώθουν ζημιωμένα από την σημερινή κατάσταση. Μήπως θα έπρεπε αντίθετα να δημιουργηθούν τμήματα με βάση την απόδοση των μαθητών; Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα, αλλά δεν θα ήθελα να προκαταλάβω την συζήτηση. Σας παρακαλώ εκφράστε απόψεις όσο το δυνατόν ποιο κοντά στο θέμα.