Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - mammos

Σελίδες: 1
1
 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ
To Πρόγραμμα Δι@ύγεια (νόμος 3861/2010) http://diavgeia.gov.gr/diavgeia.pdf  στοχεύει στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας της κυβερνητικής πολιτικής και της διοικητικής δραστηριότητας, τη διασφάλιση της διαφάνειας και την εμπέδωση της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας από την πλευρά των φορέων άσκησης της δημόσιας εξουσίας.
ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΩΝΤΑΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ -ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ- ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΜΘΙΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΠΟΥ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ;
(εσωτερικούς μετανάστες);
Ποιοί και για ποιό λόγο αποκρύπτουν τα στοιχεία των λειτουργικών εις βάρος χιλιάδων αναπληρώτων;
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ!

2
Β/θμια / Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« στις: Μάιος 16, 2013, 07:39:34 μμ »
http://ipaideia.gr/fotografikes-theseis-stin-eidiki-agogi-kataggeloun-ekpaideutikoi-apo-tin-aitoloakarnania.aa3a2742aa5896a0bf2ac24e88ce52ae.htm
paronetol.gr

Περίεργες καταγγελίες δεχόμαστε το τελευταίο διάστημα από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εξυπηρετούν  τις ανάγκες των ειδικών σχολείων της περιοχής .. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν βάσιμες υπόνοιες στους εν λόγω εκπαιδευτικούς πως συνδικαλιστικοί φορείς σε συνεργασία με  την δευτεροβάθμια διεύθυνση αγνοούν τις πραγματικές ανάγκες των ειδικών σχολείων και προσπαθούν να δημιουργήσουν μελλοντικά θέσεις που δεν εξυπηρετούν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων αλλά προσωπικές σκοπιμότητες ενδεχομένως.
Μέρος των εκπαιδευτικών σύμφωνα με πληροφορίες βάλλεται κατά της δευτεροβάθμιας την οποία ευθέως κατηγορεί πως επιθυμεί ή σιγοντάρει  την προκήρυξη φωτογραφικών θέσεων ώστε τις οργανικές θέσεις που προβλέπονται από το Υπουργείο να τις καλύψουν ειδικότητες οι οποίες είναι υπεράριθμες στις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές κοινότητες. Ουσιαστικά κάποιοι προσπαθούν να προσαρμόσουν το σχολείο στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και όχι στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες!  Οι εκπαιδευτικοί των οποίων απειλείται η εργασιακή τους θέση ανήσυχοι παρακολουθούν τις εξελίξεις και ετοιμάζονται να δράσουν εάν και εφόσον οι υποψίες τους περι φωτογραφικών θέσεων επαληθευτούν! Αν δηλαδή το Υπουργείο και ο αρμόδιος Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος επικυρώσει τις θέσεις αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες των ΑΜΕΑ τότε  εκτός του ότι  θα μείνουν χωρίς δουλειά συγκεκριμένα άτομα τα οποία θα αντικατασταθούν από «ημέτερους» . θα  συμβεί και κάτι πολύ πιο δυσάρεστο! Τα σχολεία με ειδικές ανάγκες θα γεμίσουν από ειδικότητες που δεν χρειάζονται στους μαθητές τους . Στη Ναύπακτο για παράδειγμα προκηρύσσονται δυο οργανικές θέσεις γεωπόνων χωρίς να υπάρχει εργαστήρια γεωπονίας ενώ στο Αγρίνιο προκηρύσσονται θέσεις αυτόνομης διαβίωσης ενώ σύμφωνα με το ΦΕΚ ίδρυσης του Σχολείου δεν υπάρχει τέτοιο εργαστήριο! Η κατάσταση όπως καταλαβαίνεται εγείρει ερωτήματα και απαιτεί από τους ιθύνοντες μια δεύτερη τουλάχιστον επανακαταμέτρηση των πραγματικών αναγκών των σχολείων!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160968
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 542
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.