Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - leonidass

Σελίδες: 1
1
Απο τις συζητήσεις στο φορουμ διαφαίνεται οτι ο κλάδος μας έχει ανάγκη απο συσπείρωση και ιεράρχιση των στόχων του.

Είμαστε από τους πιο πολυπληθείς κλάδους του δημοσίου και κανονικά έπρεπε να έχουμε τη δύναμη να ανεβοκατεβάζουμε κυβερνήσεις. Αντ' αυτού έχουμε πολυδιασπασθεί και μας κάνουν ότι θέλουν.

Το Σεπτέμβριο όλοι λίγο πολύ συμφωνούν οτι δεν πρέπει να μείνουμε άπραγοι. Τι θα ζητήσουμε και πως θα κινηθούμε?
Διαβάζοντας το μίτο της διαθεσιμότητας παραθέτω εδώ κάποιες προτάσεις που έχουν διατυπώσει κάποια μέλη.
Θα προσθέτω και όποιες άλλες.
Βοηθείστε με για τον τρόπο που μπορούμε να οργανώσουμε μια ψηφοφορία, να τις ιεραρχήσουμε και να τις στείλουμε στην ΟΛΜΕ. Καλό κακό είναι το μόνο συνδικαλιστικό μας όργανο. Αν δε μας αρέσει ας αλλάξουμε τη σύστασή του στις επόμενες εκλογές

1. 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)
Πρόνοια για τους εκπαιδευτικούς που τρέχουν σε 3 και 4 σχολεια για να συμπληρώσουν ωραριο.

Ευθύνη του διευθυντή λοιπόν με τη βοήθεια ενός αυστηρά κεντρικά καθορισμενου πλαισίου όπως το παρακάτω
     α. επαρκεις χώρους (απομονωμένες αίθουσες-πόσες , για πόσο χρόνο καθε μέρα κτλ)
     β. αριθμός διαθέσιμων προσωπικών υπολογιστών
     γ. ύπαρξη ασύρματου ή ενσύρματου δικτύου -  διαθέσιμο ευρος ζώνης
     δ. αριθμός φωτοτυπικών και ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ ΔΑΠΑΝΗ για τονερ και χαρτί
     δ. ......
 να καθορίσει ανάλογα με τις πλοιρούμενες προυποθέσεις τον αριθμό των εκπαιδευτικών που μπορούν να μένουν το οκτάωρό τους στη σχολική μονάδα.
Εκεί να δείτε ξεβράκωμα.Το να καθομαστε στο σχολειο για καψονι χωρις λογο δεν εχει απολυτως κανενα νοημα.


2. ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ 

Τυχαία και δειγματοληπτικά μεχρι να ελεγχθούν όλοι.

3. ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Δημοσίευση ονομαστικά και αναλυτικά της μοριοδότησης που-πότε-πόσο για τον καθένα ώστε να είναι δυνατός ο έλεγχος μορίων για τον οποιονδήποτε.

4. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
Όχι πολυδιάσπαση σε κατηγορίες. Να καθήσουμε ώς κλάδος και να αποφασίσουμε τα προαπαιτούμενα προσόντα και τη βαρύτητα (ακόμα και μηδενική για να προλάβω σκοτωμούς στο θρεντ) ΑΣΕΠ,προυπηρεσία, πολύτεκνοι βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, κτλ

5. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
 (δεν μπορεί τελικά να απολυθεί ο διδάκτορας και η κυρα νίτσα που περίσευε να χωθεί σε θέση που δεν υπάρχει)

6. ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης

7. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ

8. ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ
ΑΠΕΡΓΙΑ μέχρι το σιχαμένο νεοελληνικό κράτος διώξει τους ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ! Δεν κάνουμε ούτε μισή ώρα μάθημα αν δεν απολυθούν οι "παιδεραστές".

9. ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
(υποθέτω η πρόταση εννοεί bank run σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα αν και δεν ξέρω σε περίπτωση που το προτείνει η ΟΛΜΕ τους πάει όλους μέσα ο εισαγγελέας, αν θες ανάπτυξέ το)

10. Ουσιαστική αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων για την ικανοποιητική διεξαγωγή των μαθημάτων και όλων των συμπληρωματικών εργασιών.
Βιβλιοθήκες (πραγματικές όχι να βαφτίζουμε μια ντουλάπα στο γραφείο των καθηγητών βιβλιοθήκη) με αναγνωστήριο για τους μαθητές, μικρός αριθμός ατομικών γραφείων (1 ανά 5 εκπαιδευτικούς) και η/υ για τη διεκπεραίωση διοικητικών εκπαιδευτικών εργασιών. Ύπαρξη διοικητικού προσωπικού (γραμματείας) σε όλες τις σχολικές μονάδες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Δημιουργία χώρου εστιατορίου για τη σίτηση το πρωί και το μεσημέρι όλων των μαθητών στα δημόσια σχολεία. Επαρκή προμήθεια υλικού (χαρτιά για φωτοτυπίες, μαρκαδόροι, μελάνια κλπ)

11.  Ουσιαστική περιοδική - υποχρεωτική ΔΩΡΕΑΝ επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με προγράμματα που θα καταρτίζουν τα Πανεπιστήμια.
Επιμόρφωση τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στα παιδαγωγικά.

12. Καμία διαθεσιμότητα σε κανέναν κλάδο. Ορθή κατανομη και αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.
Νέες προσλήψεις, όπου απαιτείται. Καμία ιδιωτικοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών. Ιδιαίτερα για τον κλάδο των γιατρών και των νοσηλευτών. Άμεση κάλυψη των εκατοντάδων οργανικών κενών που υπάρχουν στα σχολεία. Επιπρόσθετη πρόσληψη γιατρού, νοσηλεύτριας και οδοντιάτρου σε κάθε ΔΔΕ και ΔΠΕ για την κάλυψη αναγκών προληπτικής ανημέρωσης και εξέτασης σε συνεργασία και με τους κατά τόπους ιατρικούς συλλόγους. Να σταματήσει επιτέλους η ταλαιπωρία και το άρμεγμα των οικογενειών να τρέχουν στα ιδιωτικά κέντρα ή να συνωστίζονται στις ουρές στα νοσοκομεία για να προσκομίσουν τα απαραίτητα κάθε χρόνο χαρτιά στα σχολεία (θα ανασάνουν και τα νοσοκομεία και θα μπορούν να εξυπηρετούν πραγματικά σημαντικά περιστατικά. Θα γίνει εξοικονόμηση χρημάτων από τη μείωση των εξόδων των νοσοκομείων).

13. Δημιουργία απεργιακού ταμείου
για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με το μοναδικό τρόπο που μπορούν οι εργαζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις κυβερνήσεις και τους εργοδότες τους: ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

2
Άμυνα στην επίθεση που δεχόμαστε.

Διαβάζοντας τον σχετικό μίτο περι διαθεσιμότητας εκτός απο τους τσακωμούς, τις φατρίες, τις αλληλοκατηγορίες (που πολλές όχι μόνο είναι βάσιμες αλλά και λίγα λένε οι συνάδελφοι παρόλα αυτά διάλεξα να απέχω) έψαχνα να βρω κάτι αποδεκτό από όλους.
Έκρινα οτι ο κοινός στόχος λοιπον θα μπορούσε να είναι
1) πως μπορούμε να αποφύγουμε τις διαθεσιμότητες-απολύσεις (αγώνας που πιθανον είναι χαμένος)
2) εάν δεν μπορούμε πως μπορούμε να αμυνθούμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

1)Επειδή το μόνο που τους απασχολεί είναι τα ψηφαλάκια (ούτε ο ΑΣΕΠ ούτε η Αξιοκρατία ούτε τίποτε) πρέπει να πιέσουμε την ΟΛΜΕ με κάθε ευκαιρία να τονίζει οτι ο πολιτικάντης που θα τολμήσει να βγάλει σε διαθεσιμότητα έχει αυτόματα στις κάλπες απέναντί του 80000 ανθρώπους με τις οικογένειές τους. Οι εκλογές της τοπικής αυτ. είναι πολύ κοντά πλέον και αυτή η απειλή είναι η μόνη που καταλαβαίνουν. Η απειλή θα είναι γροθιά στο στομάχι διοτι η ψήφος είναι μυστική και ακόμα και τα φαινομένικα κάποιοι να εκλιπαρούν για μη απολύση ο εκάστοτε πολιτικάντης δεν ξέρει αν τελικά θα πάρει την ψηφο. Ας ιδρώνουν και αυτοί λίγο.
Να βάλουμε τα σχετικά τηλ εδώ?

2)Παραθέτω τα μνμτα δύο μελών από τον άλλο μίτο
>>Το καλοκαιρι του 2008 στην τοτε εγκυκλιο για τους διορισμους, το Υπουργειο μας εδωσε ως υποψηφια περιοχη διορισμου και την Α Ηλειας. Την εβαλα πρωτη επιλογη, διοριστηκαμε 8 ή 9 αν θυμαμαι καλα και αμεσως τεθηκαμε στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ γιατι δεν υπηρχαν κενες οργανικες θεσεις στην Α Ηλειας!!!!<<

>>Αυτό ισχύει κ για την περιοχή μου, από τότε που διοριστήκαμε (2006) είμαστε στη Διάθεση.<<

>>Εγώ πήρα μετάθεση από Λακωνία σε κάποια περιοχή του Λεκανοπεδίου το 2009, λίγο πριν γίνουν εκλογές. Στην ουσία, ήταν και η τελευταία χρονιά που έγιναν μεταθέσεις στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ.<<
--------------------------
Καλησπέρα σε nikitas, Mystirios, pe06, miltosmpi και σε όλες/ους,

βέβαια η μάχη κρίνεται σε πολιτικό επίπεδο, αλλά από τη στιγμή που θα μας θέσουν σε διαθεσιμότητα καλό θα είναι να "μην πάμε σαν το σκυλί στο αμπέλι" αλλά να κάνουμε και μια-δυο προσπάθειες επιπλέον.
Μπορεί να μας θέσουν σε διαθεσιμότητα με βάση τα έτη υπηρεσίας, μπορεί με βάση την ιδιότητα "διάθεση ΠΥΣΔΕ" ή "υπεράριθμος"...

Ας κάνουμε όμως στο εξής την υπόθεση εργασίας, ότι επιλέγουν ανά ΔΙΔΕ έναν αριθμό εκπ/κων με "διάθεση ΠΥΣΔΕ" ή και "υπεράριθμων". Στην περίπτωση του Νικήτα, από κακοδιαχείριση του Υπουργείου ή ενδεχόμενο δόλο δόθηκε το 2009 για μετάθεση η πλεονασματική περιοχή του Λεκανοπεδίου. Αν δεν είχε δοθεί ο Νικήτας θα συνέχιζε να ανήκει στη Λακωνία, και ίσως να μην έβγαινε σε διαθεσιμότητα. Στην περίπτωση τη δική μου: Διορίστηκα το 2006 στην 1η προτίμησή μου, τη Β' Πειραιά, μαζί με άλλους 34 εκπ/κους και έκτοτε είμαι στη "διάθεση ΠΥΣΔΕ". Πίσω από τη Β' Πειραιά είχα και άλλες επιλογές: Α' Φωκίδας, Β' Μεσσηνίας κοκ. Αν δεν δινόταν η πλεονασματική Β' Πειραιά ως περιοχή διορισμού (δεν θα έπρεπε να δοθεί) σήμερα θα ήμουν πχ στη Β' Μεσσηνίας και θα ανήκα σε λιγότερο πλεονασματική περιοχή και θα είχα λιγότερες πιθανότητες για διαθεσιμότητα, για να μην πω ότι θα είχα και οργανική σε σχολείο.

Οι ιδιότητες "διάθεση ΠΥΣΔΕ" ή "υπεράριθμος σε σχολείο" έχουν αποδοθεί σε εκπαιδευτικούς, ανάλογα με τη διαδρομή που έτυχε να ακολουθήσουν από την ημ/νια διορισμού τους, χωρίς κάποιο αντικειμενικό πανελλαδικό κριτήριο: Εκπ/κος Α (με καλύτερη σειρά στο ίδιο ΦΕΚ διορισμού από εκπ/κο Β) μπορεί να είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ επειδή επέλεξε για διορισμό τη Β΄Πειραιά ενώ ο εκπ/κος Β μπορεί να μην είναι σε "διάθεση ΠΥΣΔΕ" επειδή επέλεξε για διορισμό τη "Β' Μεσσηνίας".

Εάν μας θέσουν σε διαθεσιμότητα με βάση την ιδιότητα "διάθεση ΠΥΣΔΕ" ή την "υπεραριθμία" σε σχολείο (επίσης και η ιδιότητα "υπεράριθμος" είναι τυχαία, θα μπορούσαμε να είμαστε με τα ίδια μόρια σε άλλο σχολείο ανά την Επικράτεια και να μην έχουμε την ιδιότητα του υπεράριθμου εάν τότε που κατανέμονταν οι περιοχές μετάθεσης γινόταν σωστή διαχείριση από το Υπουργείο), θα δεχόσασταν να κάνουμε δικαστική προσφυγή, ομαδικά?

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κινηθούμε άμεσα (προσφυγή εντός 2 ημερών από τη διαθεσιμότητά μας) και να έχουμε ήδη έτοιμη τη νομική τεκμηρίωση (που θα περιλαμβάνει όλη τη διαδικασία μεταθέσεις -> τοποθετήσεις, και ενδεχομένως λίστες με μεταθέσεις και οριστικές τοποθετήσεις του παρελθόντος ώστε να φαίνεται η συμπτωματική υπηρεσιακή διαδρομή συγκεκριμένων εκπ/κων πχ πώς ο Νικήτας στην περίπτωση που δεν δινόταν ψευδώς ως μεταθετικό κενό το 2009 η περιοχή του λεκανοπεδίου θα παρέμενε στη Λακωνία και δεν θα ήταν στη διάθεση κλπ).

Η παραπάνω υπόθεση εργασίας καταπίπτει σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα γίνει με άλλο κριτήριο πχ έτη υπηρεσίας ή βάσει ΦΕΚ διορισμού. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται προεργασία και διαφορετική τεκμηρίωση.

Στείλτε μου ΠΜ όσοι/ες ενδιαφέρονται.


Επειδη τοσα χρονια οταν ρωταω τι σημαινει οργανικη στην εκπαιδευση ακουω και διαφορετικη αποψη καθε φορα, που μπορουμε να μαθουμε τελικα την οριστικη απαντηση; κι εδω ο καθενας θα πει τη δικη του γνωμη αν το ρωτησω.Αν οργανικη θεωρειται στην σχολικη μοναδα οκ, αν ομως θεωρειται η Δ.Ε. του νομου η το Υπουργειο Παιδειας, τοτε ειναι αντισυνταγματικη απολυση μονιμου δημοσιου υπαλληλου,ο οποιος εκανε παντα τη δουλεια του και δεν εχει πεσει σε κανενα πειθαρχικο παραπτωμα.
ο οργανικοτητα στο κλαδο μας οπως και στους αστυνομικους ειναι στης επικρατεια και οχι ανα νομο. Με τις λιστες λοιπον των υπεραριθμων με μορια μεταθεσεις καποιοι απο αυτους θα καταλαμβαναν τις υπαρχουσες οργανικες οποτε οσοι περισσεύουν ειναι ολικα υπεραριθμοι και ονομαστικα πλεον μπορουν να τεθουν σε καθεστως διαθεσιμοτητας. Γι αυτους τωρα που για διαφορους λογους δεν εχουν αρκετες ωρες και χανουν οργανικη τα πραγματα ειναι ιδιαιτερα πολυπλοκα καθως απωλεια οργανικης εχουμε μονο με το κλεισιμο σχολειου (εαν δεν γινει δηλωση υπεραριθμιας). Το θεμα αυτο ερχεται να ρυθμισει(?) το ΠΔ με τις υποχρεωτικες μεταθεσεςι το οποιο μπαζει απο παντου καθως γινεται σύγχυση οργανικου και λειτουργικου κενου με τεραστιο βαθμο ασαφειας. Τωρα πως θα τροποποιηθει αυτο για να μην μπαζει αγνωστο.Ο χρονος παντως μεχρι το Σεπτεμβρη ειναι ελαχιστο και δυσκολα μπορει να γεινει κατι με πληρη νομικη καλυψη
  giokspy εχεις πολλες γνωσεις ετσι οπως απαντησες, αλλα παλι μπερδεμα εχει το πραγμα.Ελεγα αντι να πλακωνομαστε ΑΣΕΠ-ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ,να δουμε προς αυτη την κατευθυνση μηπως μπορουμε να το πολεμησουμε, ας βαλει η ΟΛΜΕ εναν καλο συνταγματολογο να το δει , ειμαστε οι μονοι μονιμοι δημοσιοι υπαλληλοι του στενου δημοσιου τομεα που απολυομαστε...γιατι αραγε;
Δεν ειναι τυχαίο που οι εκπαιδευτικοί ειναι στην πρώτη φάση. Θα μπορούσαν να ειναι οι δημοτική αστυνομία μιας και ειναι εύκολα προσδιορισιμοι. Νομίζετε οτι στη κυβερνηση δε βλέπουν την αδράνεια και φαγωμάρα του κλάδου? ειμαι απόλυτα σίγουρος οτι μέχρι το Σεπτέμβρη ο αριθμός των 2000 θα αυξηθεί καθώς θα φοβηθούν την αντίδραση των δήμων και μέχρι το τελος Σεπτέμβρη που θα ολοκληρωθούν οι μετακινήσεις βλεπω άλλους 1000 εκπαιδευτικούς στη διαθεσιμότητα στη θέση των υπαλλήλων των δήμων. Αλλωστε μην ξεχνάμε οτι κανενας υπάλληλος δήμων δεν απολύθηκε ακομα.
Οτι παντως γινει μέσα στον Ιούλιο θα ειναι με προχειρότητα και δε νομιζω να προλάβουν να μετακινηθούν στη πρωτοβάθμια αφού ακομα δεν εχουν ξεκαθαρίσει οι οργανικές


Ότι και να γίνει χρειαζόμαστε νομικη βοήθεια και κοινό κουμπαρα. Σε αυτά τα δυο μπορούν να εισφέρουν συλλογοι ΟΛΜΕ κτλ.
Ο σύλλογος των ΑΣΕΠΙΤΩΝ ενδιαφέρεται για το θέμα? Συνάδελφοι που έχουν επαφές με το προεδρείο της ΟΛΜΕ υπάρχουν εδώ ή πρέπει να αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160926
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 739
Σύνολο: 759

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.