1
Εργασιακά / Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
« στις: Ιούλιος 27, 2013, 04:57:44 μμ »
Απο τις συζητήσεις στο φορουμ διαφαίνεται οτι ο κλάδος μας έχει ανάγκη απο συσπείρωση και ιεράρχιση των στόχων του.
Είμαστε από τους πιο πολυπληθείς κλάδους του δημοσίου και κανονικά έπρεπε να έχουμε τη δύναμη να ανεβοκατεβάζουμε κυβερνήσεις. Αντ' αυτού έχουμε πολυδιασπασθεί και μας κάνουν ότι θέλουν.
Το Σεπτέμβριο όλοι λίγο πολύ συμφωνούν οτι δεν πρέπει να μείνουμε άπραγοι. Τι θα ζητήσουμε και πως θα κινηθούμε?
Διαβάζοντας το μίτο της διαθεσιμότητας παραθέτω εδώ κάποιες προτάσεις που έχουν διατυπώσει κάποια μέλη.
Θα προσθέτω και όποιες άλλες.
Βοηθείστε με για τον τρόπο που μπορούμε να οργανώσουμε μια ψηφοφορία, να τις ιεραρχήσουμε και να τις στείλουμε στην ΟΛΜΕ. Καλό κακό είναι το μόνο συνδικαλιστικό μας όργανο. Αν δε μας αρέσει ας αλλάξουμε τη σύστασή του στις επόμενες εκλογές
1. 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)
Πρόνοια για τους εκπαιδευτικούς που τρέχουν σε 3 και 4 σχολεια για να συμπληρώσουν ωραριο.
Ευθύνη του διευθυντή λοιπόν με τη βοήθεια ενός αυστηρά κεντρικά καθορισμενου πλαισίου όπως το παρακάτω
α. επαρκεις χώρους (απομονωμένες αίθουσες-πόσες , για πόσο χρόνο καθε μέρα κτλ)
β. αριθμός διαθέσιμων προσωπικών υπολογιστών
γ. ύπαρξη ασύρματου ή ενσύρματου δικτύου - διαθέσιμο ευρος ζώνης
δ. αριθμός φωτοτυπικών και ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ ΔΑΠΑΝΗ για τονερ και χαρτί
δ. ......
να καθορίσει ανάλογα με τις πλοιρούμενες προυποθέσεις τον αριθμό των εκπαιδευτικών που μπορούν να μένουν το οκτάωρό τους στη σχολική μονάδα.
Εκεί να δείτε ξεβράκωμα.Το να καθομαστε στο σχολειο για καψονι χωρις λογο δεν εχει απολυτως κανενα νοημα.
2. ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ
Τυχαία και δειγματοληπτικά μεχρι να ελεγχθούν όλοι.
3. ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Δημοσίευση ονομαστικά και αναλυτικά της μοριοδότησης που-πότε-πόσο για τον καθένα ώστε να είναι δυνατός ο έλεγχος μορίων για τον οποιονδήποτε.
4. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
Όχι πολυδιάσπαση σε κατηγορίες. Να καθήσουμε ώς κλάδος και να αποφασίσουμε τα προαπαιτούμενα προσόντα και τη βαρύτητα (ακόμα και μηδενική για να προλάβω σκοτωμούς στο θρεντ) ΑΣΕΠ,προυπηρεσία, πολύτεκνοι βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, κτλ
5. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
(δεν μπορεί τελικά να απολυθεί ο διδάκτορας και η κυρα νίτσα που περίσευε να χωθεί σε θέση που δεν υπάρχει)
6. ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης
7. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
8. ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ
ΑΠΕΡΓΙΑ μέχρι το σιχαμένο νεοελληνικό κράτος διώξει τους ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ! Δεν κάνουμε ούτε μισή ώρα μάθημα αν δεν απολυθούν οι "παιδεραστές".
9. ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
(υποθέτω η πρόταση εννοεί bank run σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα αν και δεν ξέρω σε περίπτωση που το προτείνει η ΟΛΜΕ τους πάει όλους μέσα ο εισαγγελέας, αν θες ανάπτυξέ το)
10. Ουσιαστική αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων για την ικανοποιητική διεξαγωγή των μαθημάτων και όλων των συμπληρωματικών εργασιών.
Βιβλιοθήκες (πραγματικές όχι να βαφτίζουμε μια ντουλάπα στο γραφείο των καθηγητών βιβλιοθήκη) με αναγνωστήριο για τους μαθητές, μικρός αριθμός ατομικών γραφείων (1 ανά 5 εκπαιδευτικούς) και η/υ για τη διεκπεραίωση διοικητικών εκπαιδευτικών εργασιών. Ύπαρξη διοικητικού προσωπικού (γραμματείας) σε όλες τις σχολικές μονάδες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Δημιουργία χώρου εστιατορίου για τη σίτηση το πρωί και το μεσημέρι όλων των μαθητών στα δημόσια σχολεία. Επαρκή προμήθεια υλικού (χαρτιά για φωτοτυπίες, μαρκαδόροι, μελάνια κλπ)
11. Ουσιαστική περιοδική - υποχρεωτική ΔΩΡΕΑΝ επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με προγράμματα που θα καταρτίζουν τα Πανεπιστήμια.
Επιμόρφωση τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στα παιδαγωγικά.
12. Καμία διαθεσιμότητα σε κανέναν κλάδο. Ορθή κατανομη και αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.
Νέες προσλήψεις, όπου απαιτείται. Καμία ιδιωτικοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών. Ιδιαίτερα για τον κλάδο των γιατρών και των νοσηλευτών. Άμεση κάλυψη των εκατοντάδων οργανικών κενών που υπάρχουν στα σχολεία. Επιπρόσθετη πρόσληψη γιατρού, νοσηλεύτριας και οδοντιάτρου σε κάθε ΔΔΕ και ΔΠΕ για την κάλυψη αναγκών προληπτικής ανημέρωσης και εξέτασης σε συνεργασία και με τους κατά τόπους ιατρικούς συλλόγους. Να σταματήσει επιτέλους η ταλαιπωρία και το άρμεγμα των οικογενειών να τρέχουν στα ιδιωτικά κέντρα ή να συνωστίζονται στις ουρές στα νοσοκομεία για να προσκομίσουν τα απαραίτητα κάθε χρόνο χαρτιά στα σχολεία (θα ανασάνουν και τα νοσοκομεία και θα μπορούν να εξυπηρετούν πραγματικά σημαντικά περιστατικά. Θα γίνει εξοικονόμηση χρημάτων από τη μείωση των εξόδων των νοσοκομείων).
13. Δημιουργία απεργιακού ταμείου
για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με το μοναδικό τρόπο που μπορούν οι εργαζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις κυβερνήσεις και τους εργοδότες τους: ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
Είμαστε από τους πιο πολυπληθείς κλάδους του δημοσίου και κανονικά έπρεπε να έχουμε τη δύναμη να ανεβοκατεβάζουμε κυβερνήσεις. Αντ' αυτού έχουμε πολυδιασπασθεί και μας κάνουν ότι θέλουν.
Το Σεπτέμβριο όλοι λίγο πολύ συμφωνούν οτι δεν πρέπει να μείνουμε άπραγοι. Τι θα ζητήσουμε και πως θα κινηθούμε?
Διαβάζοντας το μίτο της διαθεσιμότητας παραθέτω εδώ κάποιες προτάσεις που έχουν διατυπώσει κάποια μέλη.
Θα προσθέτω και όποιες άλλες.
Βοηθείστε με για τον τρόπο που μπορούμε να οργανώσουμε μια ψηφοφορία, να τις ιεραρχήσουμε και να τις στείλουμε στην ΟΛΜΕ. Καλό κακό είναι το μόνο συνδικαλιστικό μας όργανο. Αν δε μας αρέσει ας αλλάξουμε τη σύστασή του στις επόμενες εκλογές
1. 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)
Πρόνοια για τους εκπαιδευτικούς που τρέχουν σε 3 και 4 σχολεια για να συμπληρώσουν ωραριο.
Ευθύνη του διευθυντή λοιπόν με τη βοήθεια ενός αυστηρά κεντρικά καθορισμενου πλαισίου όπως το παρακάτω
α. επαρκεις χώρους (απομονωμένες αίθουσες-πόσες , για πόσο χρόνο καθε μέρα κτλ)
β. αριθμός διαθέσιμων προσωπικών υπολογιστών
γ. ύπαρξη ασύρματου ή ενσύρματου δικτύου - διαθέσιμο ευρος ζώνης
δ. αριθμός φωτοτυπικών και ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ ΔΑΠΑΝΗ για τονερ και χαρτί
δ. ......
να καθορίσει ανάλογα με τις πλοιρούμενες προυποθέσεις τον αριθμό των εκπαιδευτικών που μπορούν να μένουν το οκτάωρό τους στη σχολική μονάδα.
Εκεί να δείτε ξεβράκωμα.Το να καθομαστε στο σχολειο για καψονι χωρις λογο δεν εχει απολυτως κανενα νοημα.
2. ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ
Τυχαία και δειγματοληπτικά μεχρι να ελεγχθούν όλοι.
3. ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Δημοσίευση ονομαστικά και αναλυτικά της μοριοδότησης που-πότε-πόσο για τον καθένα ώστε να είναι δυνατός ο έλεγχος μορίων για τον οποιονδήποτε.
4. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
Όχι πολυδιάσπαση σε κατηγορίες. Να καθήσουμε ώς κλάδος και να αποφασίσουμε τα προαπαιτούμενα προσόντα και τη βαρύτητα (ακόμα και μηδενική για να προλάβω σκοτωμούς στο θρεντ) ΑΣΕΠ,προυπηρεσία, πολύτεκνοι βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, κτλ
5. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
(δεν μπορεί τελικά να απολυθεί ο διδάκτορας και η κυρα νίτσα που περίσευε να χωθεί σε θέση που δεν υπάρχει)
6. ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης
7. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
8. ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ
ΑΠΕΡΓΙΑ μέχρι το σιχαμένο νεοελληνικό κράτος διώξει τους ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ! Δεν κάνουμε ούτε μισή ώρα μάθημα αν δεν απολυθούν οι "παιδεραστές".
9. ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
(υποθέτω η πρόταση εννοεί bank run σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα αν και δεν ξέρω σε περίπτωση που το προτείνει η ΟΛΜΕ τους πάει όλους μέσα ο εισαγγελέας, αν θες ανάπτυξέ το)
10. Ουσιαστική αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων για την ικανοποιητική διεξαγωγή των μαθημάτων και όλων των συμπληρωματικών εργασιών.
Βιβλιοθήκες (πραγματικές όχι να βαφτίζουμε μια ντουλάπα στο γραφείο των καθηγητών βιβλιοθήκη) με αναγνωστήριο για τους μαθητές, μικρός αριθμός ατομικών γραφείων (1 ανά 5 εκπαιδευτικούς) και η/υ για τη διεκπεραίωση διοικητικών εκπαιδευτικών εργασιών. Ύπαρξη διοικητικού προσωπικού (γραμματείας) σε όλες τις σχολικές μονάδες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Δημιουργία χώρου εστιατορίου για τη σίτηση το πρωί και το μεσημέρι όλων των μαθητών στα δημόσια σχολεία. Επαρκή προμήθεια υλικού (χαρτιά για φωτοτυπίες, μαρκαδόροι, μελάνια κλπ)
11. Ουσιαστική περιοδική - υποχρεωτική ΔΩΡΕΑΝ επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με προγράμματα που θα καταρτίζουν τα Πανεπιστήμια.
Επιμόρφωση τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στα παιδαγωγικά.
12. Καμία διαθεσιμότητα σε κανέναν κλάδο. Ορθή κατανομη και αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.
Νέες προσλήψεις, όπου απαιτείται. Καμία ιδιωτικοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών. Ιδιαίτερα για τον κλάδο των γιατρών και των νοσηλευτών. Άμεση κάλυψη των εκατοντάδων οργανικών κενών που υπάρχουν στα σχολεία. Επιπρόσθετη πρόσληψη γιατρού, νοσηλεύτριας και οδοντιάτρου σε κάθε ΔΔΕ και ΔΠΕ για την κάλυψη αναγκών προληπτικής ανημέρωσης και εξέτασης σε συνεργασία και με τους κατά τόπους ιατρικούς συλλόγους. Να σταματήσει επιτέλους η ταλαιπωρία και το άρμεγμα των οικογενειών να τρέχουν στα ιδιωτικά κέντρα ή να συνωστίζονται στις ουρές στα νοσοκομεία για να προσκομίσουν τα απαραίτητα κάθε χρόνο χαρτιά στα σχολεία (θα ανασάνουν και τα νοσοκομεία και θα μπορούν να εξυπηρετούν πραγματικά σημαντικά περιστατικά. Θα γίνει εξοικονόμηση χρημάτων από τη μείωση των εξόδων των νοσοκομείων).
13. Δημιουργία απεργιακού ταμείου
για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με το μοναδικό τρόπο που μπορούν οι εργαζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις κυβερνήσεις και τους εργοδότες τους: ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.