Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Iaki

Σελίδες: 1234 ... 22
15
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Οκτώβριος 18, 2011, 09:55:50 μμ »
ερώτηση:

το επίθετο χρήσιμος είναι τριγενές και τρικατάληκτο;; ή δικατάληκτο;;;;

Είναι και τα δύο: χρήσιμος, -η, -ον και χρήσιμος, -ον


ευχαριστώ πολύ :)))

16
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Οκτώβριος 17, 2011, 01:34:26 μμ »
ερώτηση:

το επίθετο χρήσιμος είναι τριγενές και τρικατάληκτο;; ή δικατάληκτο;;;;


17
Γενικό Λύκειο / Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« στις: Αύγουστος 03, 2011, 11:46:40 πμ »
Δεν έχουν αλλάξει και τίποτα... τουλάχιστον στη θεωρητική κατεύθυνση... :)

Δεν ισχύει αυτό που λες. 'Εβγαλαν από τη Λογοτεχνία του Αναγνωστάκη "Στον  Νίκο Ε..." και του Ιωάννου "Στου Κεμάλ το σπίτι". Από Λατινικά αφαίρεσαν το 40 και το 46. Από Αρχαία του Πρωταγόρα την ενότητα 2  και την 3 και Πολιτικά τη 17. Αυτά είδα με μια γρήγορη ματιά.

αυτή είναι η ύλη των εσπερινών... στο λεώ, γιατί και εγώ έτσι την πάτησα στην αρχή ;)

18
Γενικό Λύκειο / Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« στις: Αύγουστος 03, 2011, 11:02:06 πμ »
Δεν έχουν αλλάξει και τίποτα... τουλάχιστον στη θεωρητική κατεύθυνση... :)

19
Γενικό Λύκειο / Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« στις: Αύγουστος 03, 2011, 10:55:23 πμ »
Στο alfavita έχει ανακοινωθεί η ύλη για το επόμενο έτος... :)

http://www.alfavita.gr/katigoria.php?id=1

20
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Ιούνιος 18, 2011, 04:21:23 μμ »
Τα ημιαποθετικά ή θα σχηματίζουν τον ενεστώτα, τον παρατατικό και το μέλλοντα και Ο,ΤΙ υπάρχει σε αυτούς τους χρόνους σύμφωνα με την ενεργητική φωνή και τον παρακείμενο, υπερσυντέλικο, συντελεσμένο μέλλοντα και Ο,τι σχηματίζουν αυτοί οι χρόνοι σύμφωνα με τη μέση φωνή.. ή μπορεί να συμβαίνει και το αντίθετο. Κάθε φορά όμως οι αρχικοί χρόνοι του ρήματος στο λένε αυτό...


21
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2011
« στις: Ιούνιος 15, 2011, 12:49:30 μμ »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=36130

καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές μας λοιπόν ;))

22
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Μάιος 23, 2011, 02:04:02 μμ »
 "Εγώ δεν γνωρίζω να σας γράψω κανένα αλλά ίσως ο Τσακ Νόρις να ξέρει"


χαχαχαχα!! ελεος!!! :)))))

23
Οι προτάσεις που στον ευθύ λόγο είναι εξαρτημένες διατηρούν στον πλάγιο λόγο το απαρέμφατο ή την υποτακτική. σχολικό βιβλίο σελίδα 159

24
γιατί το eam είναι λάθος αν το αφήσουμε;;; ;;; ;;; ;;;;;;

εεεε;;;

25
δεν έχει να κανει. αν ήταν οριστική, τότε θα μετατρεπόταν σε υποτακτική (γιατί ειναι πλάγιος λόγος). Αν ήταν παρακείμενος, θα μετατρεπόταν σε υπερσυντέλικο, γιατί ακριβώς έχει εξάρτηση το dicit, αλλά ο υπερσυντέλικος δεν γίνεται να γίνει παρακείμενος, παραμένει...

26
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ Γ2β?
--> Aliquis dicit  clamore deinde ancillarum in cubiculum vocatum  Brutum ad illam obiurgandam venisse quod tonsoris praeripuisset officium. ??

Aliquis dicit clamore deinde ancillarum in cubiculum vocatum Brutum ad eam obiurgandam venisse quod tonsoris praeripuerit officium.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ Γ2γ?
--> Τελ. προτ. ut resecaret ungues
--> Σουπ. resecatum ungues   ??

- Supino --> resectum ungues.


Γιατί παρακειμένου υποτακτική;; αφού το praeripuisset είναι υπερσυντέλικος,δεν πρέπει να διατηρηθεί;;;


27
λιγοι θα "αριστευσουν" οι πλειονοτητα θα ειναι γυρω στο 14 με 16.


γιατί το λες αυτό;; εγώ πιστεύω ότι θα υπάρχουν πολλά άριστα γραπτά.... :?

ετσι νομιζω. Τα στατιστικα θα μιλησουν στο τελος. Αλλα το οτι τα θεματα ηταν ευκολα δεν σημαινει πως εγραψαν και ΑΡΙΣΤΑ (18-20)!
η συναδελφισσα LK εδωσε την απαντηση και μονο να προσθεσω πως "πόσα παιδια ξερουν πραγματικα,σωστα και σοβαρα να σχολιαζουν,να ερμηνευουν τις πηγες?

Ας μην ενθουσιαζομαστε ευκολα. (βεβαια εξαρταται και απο το μαθητη που εχουμε). Μη ξεχναμε πως τα παιδια δεν μπορουν ευκολα να υπολογισουν το "πόσο"εγραψαν οσο κι αν προσπαθουν στη περιγραφη τους να ειναι σε μας οσο πιο αναλυτικοι γινεται. Απ την αλλη, εμεις ειμαστε, και πρεπει να ειμαστε, επιφυλακτικοι στο να τους πουμε καποιο βαθμο. Τουλαχιστον εγω ποτε δεν το εχω κανει και ας μου το εχουν ως παραπονο.
"παμε παρακατω ,παιδια..." : αυτη ειναι η απαντηση μου.
"ειστε, σκληρος" κυριε"!!!


ναι συμφωνώ για το οτι δεν μπορούμε να πούμε βαθμό, γιατί ποτέ δεν ξέρουμε πώς ο κάθε μαθητής ανέλυσε τη συγκεκριμένη πηγή.. αλλά όταν ξέρεις τους μαθητές, πώς γράφουν γενικά, μπορείς να έχεις μια γενική εκτίμηση..δεν το λες, αλλά ξέρεις....


28
Παιδιά, από το χωρίο "Ορώ γαρ πολλούς μεν ιδιώτας, οι πάνυ πολλά έχοντες χρήματα ούτω πένεσθαι ηγούνται ώστε πάντα μεν πόνον, πάντα δε κίνδυνον υποδύονται", η αναφορική πρόταση τι είδους είναι; ονοματική, προσδιοριστική, επιρρηματική; Και ποιος συγκεκριμένα ο συντακτικός της ρόλος;; Ευχαριστώ!!

προσδιοριστική στο ιδιώτας....

Τι είδους προσδιοριστική; Συγκεκριμένα;;

Δευτερεύουσα ονοματική αναφορική πρόταση, προσδιοριστική στο ιδιώτας.



++++++++

Σελίδες: 1234 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161979
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 422
Σύνολο: 422

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.