Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mat

Σελίδες: 1234 ... 153
15
ότι το 58% του συλλόγου δεν θεωρεί κανέναν άξιο για διευθυντή σχολείου...το περνάμε στα ψιλά... :o

16
Οκ στο δικό μου τον σύλλογο και στον σύλλογο του Sellas φαίνεται γίνονται ευτράπελα.
Μιλώντας και ζώντας λοιπόν την εξαίρεση φαίνεται έχω να πω ότι θα ένιωθα πως σε κάθε περίπτωση αποφασίζει ο σύλλογος αν πραγματικά με άφηναν να αποφασίσω, χωρίς τηλεφωνήματα, ή προσωπικές προσεγγίσεις κτλ. Θα μου αρκούσε κάθε υποψήφιος να αυτοπαρουσιαστεί και να μου αναλύσει τις προθέσεις του ή τις θέσεις του ως προς τα θέματα του σχολείου (μαθητών και συναδέλφων). Αυτό θα μπορούσαν να κάνουν κι έτσι να αισθανθώ τουλάχιστον ως αυτόβουλο άτομο με νοημοσύνη και αξιοπρέπεια.

17
Έχω κι εγώ μια απορία. Σε περίπτωση που δυο υποψήφιοι βγάλουν το ίδιο συνολικό αποτέλεσμα μετά την ψηφοφορία του συλλόγου δηλαδή, ας υποθέσουμε ότι και οι δυο πάρουν συνολικά 15 και 15 μόρια τότε τι γίνεται;

18
Στο σύλλογο μας 13 ατομα εχουμε 4 υποψήφιους. Τέσσερις θα ψηφίσουν τον νυν γιατι έτσι τους βολεύει προσωπικά (ωραία κριτήρια). Κι ετςι βγαίνει. Πέφτουν όμως  τηλέφωνα απο υποψήφιους διευθυντές εκπαίδευσης υπέρ άλλων υποψηφίων. Εχει σασπένς.
Τελικά σε όλους τους συλλόγους  κάπως έτσι είναι...κατά τα άλλα "νομίζουμε" ότι επειδή μας έβαλαν να ψηφίσουμε ότι "εκδημοκρατίστηκε"  το σύστημα επιλογής των στελεχών. Τηλέφωνα πέφτουν, εκβιασμοί με το γάντι γίνονται και τι δεν γίνεται και στο τέλος θα κλείσουμε τα σχολειά και ούτε καλό καλοκαίρι δεν θα πούμε μεταξύ μας. Από τώρα παίρνω δραμαμίνες γιατί προβλέπω ότι στο τέλος θα σιχαθώ και τον εαυτό μου και δεν θα μπορώ να κρατηθώ.

19
kinegiros
Για μια χαρά δεν το βλέπω διότι σου ξαναλέω σε ένα σύλλογο που ψηφίζουν 11-12 άτομα μπορεί η  πλειοψηφία να μην θέλει τον διευθυντή που τελικά εκλέγεται με διαφορά ελαχίστων μορίων και είναι αναγκασμένη επι δυο έτη να τον φάνε στη μούρη...Το πρόβλημα δεν θα το έχει ο διευθυντής αλλά το Σχολείο.
Ναι όπου βλέπουμε 1 υποψηφιότητα ίσως είναι γιατί οι συνάδελφοι δεν διεκδικούν ή γιατί εν τέλει δεν τους αφήνουν να διεκδικήσουν. Δυστυχώς τα "παρασκήνια" καλά κρατούν ακόμη....είναι άλλωστε επιβεβαιωμένο πως το "παλιό" μέχρι να ξεψυχήσει προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατηθεί.
Όσο για τους συνδικαλιστές το ξέρουν καλά το παιχνίδι επιβίωσης τους. Ξέρουν ότι το κομματικό πια δεν κερδίζει ψήφους και προσπαθούν να δημιουργήσουν "πελατειακό" σύστημα.

20
Εν τέλει αυτή η ιστορία του να ψηφίσει ο Σύλλογος Διδασκόντων υπο τις σημερινές συνθήκες αμοραλισμού αποδεικνύεται μάπα...
Υπάρχουν περιπτώσεις που θα εκλεγούν διευθυντές κάποιοι χωρίς να έχουν την πλειοψηφία ψήφων από το σύλλογο κι αυτό γιατί για ελάχιστα μόριο από την προϋπηρεσία ή την διοικητική εμπειρία πχ για 2 μόρια μπορεί αθροιστικά να ξεπεράσουν αυτόν που θα πάρει την πλειοψηφία των ψήφων μέσα σε ένα σύλλογο. Θα ήθελα να ήξερα με τι "ψυχή" τι "σθένος" θα πάνε να αναλάβουν ως διευθυντές όταν θα ξέρουν ότι οι μισοί και πλέον του συλλόγου δεν τους θέλουν...
Όσο για τις συνδικαλιστικές παρατάξεις έχω να πω ότι είναι οι ίδιες βαθιά μέσα στην ιστορία γι αυτό και δεν βγάζουν άχνα..

21
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Ιούνιος 09, 2015, 08:29:01 μμ »
Η ΔΔΕ Κυκλάδων ανακοίνωσε αυτό... http://dide.kyk.sch.gr/index.php/component/k2/item/download/1811 με τα κενά για μεταθέσεις...
το θέμα είναι ποιός να θέλει να πάει Κυκλάδες...

22
...πάντως κάπου έχουν αρχίσει να πέφτουν οι "εκβιασμοί" του τύπου: "αν δεν με ψηφίσεις θα αναγκαστώ να πάρω β' ανάθεση μαθήματα που έκανες και έτσι μετά εσύ θα έχεις πρόβλημα...και θα πρέπει να πηγαίνεις και σε άλλο σχολείο" :-X

23
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 08, 2015, 01:13:06 μμ »
Mat, θα ξαναρωτησω γιατί μάλλον κάτι δεν κατάλαβα καλά: τι θα περιλαμβάνουν αυτές οι 17 ώρες γενικής παιδείας δεν έχει ανακοινωθεί, έτσι; Επομένως πώς ξέρουμε ότι πχ η πληροφορική παραμένει και στη γενική παιδεία; Υπάρχουν σχετικές διαρροές;
Δεν ανακοίνωσαν τίποτα για τα μαθήματα γενικής. Φαντάζομαι, όπως και πολλοί άλλοι, ότι δεν άλλαξαν το πρόγραμμα των προηγούμενων. Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι η Κοινωνιολογία δεν είναι πια στα μαθήματα γενικής παιδείας.

24
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 08, 2015, 01:09:52 μμ »
καλα δεν νομιζω καποιος που θελει να σπουδασει Ανθρωπιστικες Επιστημες να επιλεξει την Ομαδα Οικονομιας και Πληροφορικης αφου γι'αυτον υπαρχει η Ομαδα Ανθρωπιστικων Σπουδων με περισσοτερες επιλογες και πιο προσιτα μαθηματα για την επιστημη του.
Ναι αλλά ανοίγει το πεδίο Ανθρωπιστικές Σπουδές και στην Ομάδα Οικονομίας και Πληροφορικής γι αυτό ήταν το σχόλιο μου...
Όσο για τα Μαθηματικά (όχι της γενικής παιδείας) ως προαπαιτούμενο για όλες τις σχολές νομίζω συνάδελφοι ότι είστε λίγο υπερβολικοί...
Τέλος, νομίζω ότι έχει δίκιο o Landau για την αποσύνδεση του Λυκείου από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια αλλά φαίνεται πως οι κατέχοντες την εξουσία, κάθε φορά, δεν τολμούν να το αγγίξουν αυτό το θέμα.

25
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 08, 2015, 10:33:46 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα. Νομίζω το σύστημα είναι ένα βατερλώ για εμάς τους οικονομολόγους. Λίγοι μαθητές θα επιλέξουν τις οικονομικές σχολές και ο παραγκωνισμός δυστυχώς βασιλεύει. Τελικά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι πρέπει να "σφάζονται" πότε με ένα εξεταστικό σύστημα κάποιες ειδικότητες και πότε με ένα άλλο σύστημα άλλες ειδικότητες. Τι στο καλό γίνεται ; όποια ειδικότητα "σπρώξει¨κερδίζει ; και για να μη λέω μόνο για εμένα ως ΠΕ09, οι ΠΕ10 και ΠΕ13 τι θα κάνουν στην Γ λυκείου ;
Πάντως και άλλοι συνάδελφοι οικονομολόγοι εάν είναι στο φόρουμ ας δώσουν και αυτοί ένα κλίμα, πώς το εκλαμβάνουν και αυτοί αυτό το νέο σύστημα....
Τι να πώ ; ο καθένας μας έχει να πει για την ειδικότητα του....(ας είναι ενωμένος ο κλάδος και όλα τ'άλλα .....χιούμορ προσπαθώ να κάνω)
Aρχικά πρέπει να ομολογήσω ότι πίστεψα πως δεν έθιγε τους οικονομολόγους το νέο σύστημα αλλά, με μια δεύτερη προσεκτική ματιά βλέπω ότι πράγματι και για τους ΠΕ09 τα πράγματα είναι τραγικά. Στην περίπτωση των οικονομολόγων βάφτισε μια κατεύθυνση: Οικονομίας και Πληροφορικής και στην ουσία πρόκειται για καθαρά κατεύθυνση Πληροφορικής, από τη στιγμή που η ΑΟΘ είναι το τέταρτο μάθημα που επιλέγοντας το ο μαθητής τότε μπορεί να μπει στις οικονομικές σχολές. Αντίθετα αν πάρει Ιστορία μπορεί να μπει στις Παιδαγωγικές...Από την άλλη στους Κοινωνιολόγους πέταξε το κοκαλάκι της Κοινωνιολογίας σε δύο κατευθύνσεις έτσι για να μην τους πετάξει τελείως από την Γ Λυκείου. Δεν καταλαβαίνω δε γιατί δεν άφησε το μάθημα τουλάχιστον ως γενικής παιδείας όπως ήταν μέχρι σήμερα. Αντίθετα για τους πληροφορικούς έφτιαξε όχι μόνο ξεχωριστή κατεύθυνση αλλά άφησε και το μάθημα τους ως γενικής παιδείας 2 ώρες στην Γ Λυκείου.
"Αριστεροί" στην κυβέρνηση αλλά για τις Κοινωνικές Επιστήμες υιοθετούν χειρότερη στάση από ότι οι προηγούμενες "δεξιές" κυβερνήσεις....Τέλος μας έμαθαν ότι έχουν αλλάξει και τα επιστημονικά δεδομένα, διότι για να σπουδάσει κανείς Ανθρωπιστικές Επιστήμες είναι προαπαιτούμενο να γνωρίζει Πληροφορική και Μαθηματικά....

26
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 08:43:32 πμ »
Για τις μεταθέσεις δεν θα υπολογίσουν και τις ανάγκες που προκύπτουν με το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια; Έχω την εντύπωση ότι κάπως έτσι λειτούργησαν πέρυσι γι αυτό και υπήρξαν μετά από πάρα πολλά χρόνια μεταθέσεις στους ξεχασμένους κλάδους των ΠΕ09, 10 και 13. Αν ισχύει η σκέψη μου τότε σειρά φέτος έχουν και οι πληροφορικοί...

27
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:21:54 πμ »
Mat, καθόλου μπάλα δεν έπαιξαν οι οικονομολογοι. Αν έχετε μείωση εσείς, με παρουσία σε δύο κατευθύνσεις, πόσο μάλλον εμείς. Και το γράφω με μοναδική πρόθεση να διευκρινίσω ότι σίγουρα δεν είμαστε στους ευνοημενους κλάδους.
Τι να σου πω μπορεί να έχεις δίκιο..Αλλά, απλά σκέψου ότι η παρουσία μας σε δυο κατευθύνσεις όταν σε καμία το μάθημα δεν είναι υποχρεωτικά πανελλαδικώς εξεταζόμενο δεν λέει και πολλά. Πιστεύω πως οι Κοινωνικές - Ανθρωπιστικές Επιστήμες (Κοινωνιολογία, Οικονομία, Πολιτική, Ιστορία, Ψυχολογία κ.α.) από μόνες τους είναι ένα επιστημονικό πεδίο και έτσι θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται. Δεν πιστεύω πως η εξέταση του υποψήφιου Οικονομολόγου στην Πληροφορική είναι περισσότερο αναγκαία από ότι στις Κοινωνικές Επιστήμες. Αλλά, άλλες είναι οι βουλές ας πούμε του Υπουργείου...

28
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:09:54 πμ »
...και για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως τα κατά καιρούς συστήματα εισαγωγής στο πανεπιστήμιο από τη ΔΕ κάθε άλλο παρά εξυπηρετούν την παιδεία και την εκπαίδευση των πολιτών. Για άλλη μια φορά "τζογάρουν" στις πλάτες των μαθητών τα κάθε λογής συντεχνιακά συμφέροντα των διαφόρων ειδικοτήτων. Αυτός ο τόπος έχει παραμείνει ακόμη στην μεταπολεμική Ελλάδα του 50, εξακολουθεί να είναι μια "αυλή των θαυμάτων"
Πάντως μη βιαστείτε να χαρείτε όσοι τώρα ευνοήστε διότι, η εμπειρία έχει δείξει πως τίποτα μα τίποτα σε αυτή τη χώρα δεν έχει διάρκεια...

Σελίδες: 1234 ... 153

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161392
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.