*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 151025 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #126 στις: Απρίλιος 07, 2015, 10:54:15 μμ »
Νομίζω σωστά έχεις καταλάβει. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:10 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #127 στις: Απρίλιος 07, 2015, 10:54:15 μμ »
Ικανοποιητική κατανομή των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων και των σχολών δεν μπορεί να γίνει με 2 ή 3 κατευθύνσεις.
Ειδικά με 2 κατευθύνσεις είναι το σύστημα μας γυρίζει πολλά χρόνια πίσω στο 1980 όπου στις Πανελλήνιες τότε εξετάσεις υπάρχουν δύο κύκλοι:

Παράθεση
Τα Ακαδημαϊκά έτη 1980 - 81, 1981 -   82 και 1982 - 83 οι εξετάσεις αλλάζουν εντελώς μορφή και ονομάζονται Πανελλήνιες Εξετάσεις Τύπου Α' και Τύπου Β' με βάσει το Νόμο 1035/1980. [Τύπου Α' (Φιλολογικός, Νομικός, Θεολογικός),Τύπου Β' (Φυσικομαθηματικός, Πολυτεχνικός, Ιατρικός.)
Έλειπε η Πληροφορική τότε που ήταν κρυμμένη σε τμήματα Φυσικής-Μαθηματικών-Ηλεκτρολόγων Μηχανικών

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3185
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #128 στις: Απρίλιος 07, 2015, 11:26:19 μμ »
Το 3ο πεδίο δεν ειναι υγειας. Ειναι υγειας και ζωής, οπως ειναι σε ολο τον κοσμο. Αρα δεν αφορα μονο την ιατρικη και τα παραιατρικά. Δεν ειναι μονο ο ανθρωπος ζωντανός! Υπάρχουν και άλλες σχολές.

Αποσυνδεδεμένος eleni2008

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #129 στις: Απρίλιος 07, 2015, 11:37:20 μμ »
Αν έχω καταλάβει καλά για την κατευθυνση Οικονομίας-Πληροφορικής θα είναι υποχρεωτικά 3 μαθήματα αλλά όχι το ΑΟΘ; Και θα το παίρνουν μόνο όσοι θέλουν οικονομικές σχολές; Δηλαδή από την κατευθυνση μας θα κάνουν όλα τα παιδιά πληροφορική και μαθηματικά αλλά όχι οικονομικά; Άρα το μάθημα μας παραμένει επιλογής όπως και τώρα αλλά μας καταργούν τελείως το ΑΟΔΕ, που πριν το έκαναν όλα τα παιδιά της τεχνολογικής. Τώρα θα έχουμε μόνο ένα μάθημα και αυτό επιλογής.. Τέλεια..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:10 »

Αποσυνδεδεμένος actor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 325
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #130 στις: Απρίλιος 07, 2015, 11:48:31 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα. Νομίζω το σύστημα είναι ένα βατερλώ για εμάς τους οικονομολόγους. Λίγοι μαθητές θα επιλέξουν τις οικονομικές σχολές και ο παραγκωνισμός δυστυχώς βασιλεύει. Τελικά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι πρέπει να "σφάζονται" πότε με ένα εξεταστικό σύστημα κάποιες ειδικότητες και πότε με ένα άλλο σύστημα άλλες ειδικότητες. Τι στο καλό γίνεται ; όποια ειδικότητα "σπρώξει¨κερδίζει ; και για να μη λέω μόνο για εμένα ως ΠΕ09, οι ΠΕ10 και ΠΕ13 τι θα κάνουν στην Γ λυκείου ;
Πάντως και άλλοι συνάδελφοι οικονομολόγοι εάν είναι στο φόρουμ ας δώσουν και αυτοί ένα κλίμα, πώς το εκλαμβάνουν και αυτοί αυτό το νέο σύστημα....
Τι να πώ ; ο καθένας μας έχει να πει για την ειδικότητα του....(ας είναι ενωμένος ο κλάδος και όλα τ'άλλα .....χιούμορ προσπαθώ να κάνω)


Αποσυνδεδεμένος eleni2008

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #131 στις: Απρίλιος 08, 2015, 12:08:31 πμ »
Μα είναι δυνατόν η κατευθυνση να λέγεται Οικονομίας - πληροφορικής και να μη διδάσκεται η Οικονομία; Ας την πουν κατευθυνση πληροφορικής να μην κοροιδευόμαστε. Αφού όσοι την επιλέξουν είτε πάνε για παιδαγωγικά, είτε για παραϊατρικά είτε για οικονομικά, πληροφορική θα κάνουν.. η οποία υπάρχει και σε άλλη κατεύθυνση. Αφού κατάργησαν το ΑΟΔΕ ας άφηναν έστω υποχρεωτικό 3ο μάθημα το ΑΟΘ και να έδιναν την πληροφορική ως επιλογής για όσους θέλουν σχολές πληροφορικής. Επίσης απότι διάβασα κανείς από άλλη κατεύθυνση δε μπορεί να δηλώσει οικονομικά, ενώ μέχρι τώρα με μαθηματικά γενικής και ΑΟΘ έμπαινες.. Τώρα μένει μόνο να βγάλουν το ΑΟΘ και από υποχρεωτικό για τις στρατιωτικές σχολές!

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #132 στις: Απρίλιος 08, 2015, 12:22:59 πμ »
Αν έχω καταλάβει καλά για την κατευθυνση Οικονομίας-Πληροφορικής θα είναι υποχρεωτικά 3 μαθήματα αλλά όχι το ΑΟΘ;

Εγώ καταλαβαίνω ότι θα το διδάσκονται όλοι όσοι παίρνουν κατεύθυνση οικονομίας-πληροφορικής και θα το δίνουν πανελλαδικά ως 4ο μάθημα όσοι από αυτούς θέλουν σχολές οικονομικών ή πληροφορικής. Επίσης καταλαβαίνω ότι θα μπορούν να το διαλέξουν ως 5ο μάθημα οι υποψήφιοι από τις δύο άλλες κατευθύνσεις για να τους ξεκλειδώσει τις ίδιες σχολές.

Πάντως και άλλοι συνάδελφοι οικονομολόγοι εάν είναι στο φόρουμ ας δώσουν και αυτοί ένα κλίμα, πώς το εκλαμβάνουν και αυτοί αυτό το νέο σύστημα....

Θα εξαρτηθεί από το πόσοι θα επιλέξουν την κατεύθυνση. Δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ότι θα μπορεί να συγκριθεί σε δημοφιλία με την Τεχνολογική που είχε το ΑΟΔΕ 2ωρο και ένα μεγάλο μέρος επέλεγε και ΑΟΘ.

Αποσυνδεδεμένος actor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 325
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #133 στις: Απρίλιος 08, 2015, 12:37:44 πμ »
Πολύ σωστά τα λένε και η eleni2008 αλλά και ο svouras. Έτσι είναι ακριβώς eleni2008, πρόκειται προς το παρόν για μεγάλη ήττα. Είναι δυνατόν αυτό με το ΑΕΠΠ, χωρίς να έχω κάτι με τους συναδέλφους, αλλά δεν θα έπρεπε να μας μπλέξουν έτσι. ΤΡΑΓΩΔΙΑ και θα το καταπιούμε και αυτό....Να βγούν ορισμένες ανακοινώσεις απο ενώσεις οικονομολόγων αλλιώς ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΣ !!!

Αποσυνδεδεμένος eleni2008

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #134 στις: Απρίλιος 08, 2015, 01:19:35 πμ »
Επίσης καταλαβαίνω ότι θα μπορούν να το διαλέξουν ως 5ο μάθημα οι υποψήφιοι από τις δύο άλλες κατευθύνσεις για να τους ξεκλειδώσει τις ίδιες σχολές.
Μακάρι ναναι έτσι.. Έχεις κάποιο link για να διαβάσω σχετικά; Κάπου διάβασα πως δεν θα είναι εφικτό..

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #135 στις: Απρίλιος 08, 2015, 08:02:05 πμ »

Άρα το ΑΕΠΠ που διδάσκεται κολλάει;

Δηλαδή έχουμε μαθήματα κατεύθυνσης που ομως δεν δίνονται Πανελλαδικά; ή εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι;
Το έκαναν για να ικανοποιήσουν συμφέροντα!
Αν το διδάσκονται όλοι υποχρεωτικά θα υπάρχουν θέσεις εργασίας… Έτσι θα  έχουν την ευκαιρία να αποφασίσουν οι μαθητές για να εξεταστούν πανελλαδικά αργότερα, Φεβρουάριο – Μάιο και όχι από Σεπτέμβριο να γνωρίσουν πρώτα το αντικείμενο.
Τουλάχιστον τώρα θα διδάσκονται όλοι οι μαθητές τα βασικά μαθήματα δεν έχει σημασία  ο τρόπος που θα εξετάζονται.  Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μεγάλους βαθμούς στο απολυτήριο γιατί σε περίπτωση ισοβαθμίας θα μετρήσει ο βαθμός! Το 9,5 για την προαγωγή  δεν ψηφίστηκε ακόμη υπήρξαν αντιδράσεις (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=2331#comments ) άλλωστε είναι μόνο για Α και Β λυκείου . Δεν συμπεριέλαβαν την Γ  λυκείου άρα θα πρέπει να γράψουν 8 -10 σε κάθε μάθημα ξεχωριστά! Άσχετα με τον τρόπο εξέτασης δεν πρέπει να παίρνουν απολυτήριο με 1,2,3,4,5…

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #136 στις: Απρίλιος 08, 2015, 08:11:30 πμ »
Χωρίς καθόλου θερμοχημεία; Στοιχειώδεις γνώσεις ΔΗ ίσως; Λίγο δύσκολο. Και από οξειδοαναγωγή; Μόνο στην οργανική; Κάποιες βασικές γνώσεις έστω;

Οταν έγραψα οτι καλό θα ήταν να προστεθεί στην ύλη της Γ το 3 και 4 κεφάλαιο απο τη Β, το έγραφα με την υπόθεση οτι η Χημεία από 2 ώρες θα γίνει 3 ώρες. Φυσικα οι μαθητες χρειάζονται θερμοχημεία και λίγο περισσότερο οξειδοαναγωγη για να μη χάσουν τη μπάλα στο πανεπιστήμιο αλλα τοτε θα πρέπει η Χημεία να γίνει 4ωρο, κάτι που το θεωρώ δύσκολο έως αδύνατο.

Όσο για την οικονομία, όλοι οι μαθητές στο φροντιστήριο που δουλεύω, οι οποίοι θα πάνε στον προσανατολισμό πληροφορικής-οικονομιας μου ειπαν οτι θα πάρουν σίγουρα ΑΟΘ για 4ο μάθημα. Πιστεύω οτι έτσι θα κάνουν οι περισσότεροι μαθητες σε αυτόν τον προσανατολισμό.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #137 στις: Απρίλιος 08, 2015, 09:56:15 πμ »
Οταν έγραψα οτι καλό θα ήταν να προστεθεί στην ύλη της Γ το 3 και 4 κεφάλαιο απο τη Β, το έγραφα με την υπόθεση οτι η Χημεία από 2 ώρες θα γίνει 3 ώρες. Φυσικα οι μαθητες χρειάζονται θερμοχημεία και λίγο περισσότερο οξειδοαναγωγη για να μη χάσουν τη μπάλα στο πανεπιστήμιο αλλα τοτε θα πρέπει η Χημεία να γίνει 4ωρο, κάτι που το θεωρώ δύσκολο έως αδύνατο.

Όσο για την οικονομία, όλοι οι μαθητές στο φροντιστήριο που δουλεύω, οι οποίοι θα πάνε στον προσανατολισμό πληροφορικής-οικονομιας μου ειπαν οτι θα πάρουν σίγουρα ΑΟΘ για 4ο μάθημα. Πιστεύω οτι έτσι θα κάνουν οι περισσότεροι μαθητες σε αυτόν τον προσανατολισμό.
Συμφωνώ και μάλιστα ,οι πιο πολλοί μαθητές εκεί θα οδεύουν,οικονομικο-πληροφορική κατεύθυνση, ,εκτός από αυτούς που συγκεκριμένα θέλουν μηχανιλίκι και ιατρικά ,νομικές και φιλολογίες,ως πρώτο στόχο!!!!!!!!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2015, 10:06:38 πμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος MVERTIGO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #138 στις: Απρίλιος 08, 2015, 10:04:54 πμ »
Οταν έγραψα οτι καλό θα ήταν να προστεθεί στην ύλη της Γ το 3 και 4 κεφάλαιο απο τη Β, το έγραφα με την υπόθεση οτι η Χημεία από 2 ώρες θα γίνει 3 ώρες. Φυσικα οι μαθητες χρειάζονται θερμοχημεία και λίγο περισσότερο οξειδοαναγωγη για να μη χάσουν τη μπάλα στο πανεπιστήμιο αλλα τοτε θα πρέπει η Χημεία να γίνει 4ωρο, κάτι που το θεωρώ δύσκολο έως αδύνατο.

Όσο για την οικονομία, όλοι οι μαθητές στο φροντιστήριο που δουλεύω, οι οποίοι θα πάνε στον προσανατολισμό πληροφορικής-οικονομιας μου ειπαν οτι θα πάρουν σίγουρα ΑΟΘ για 4ο μάθημα. Πιστεύω οτι έτσι θα κάνουν οι περισσότεροι μαθητες σε αυτόν τον προσανατολισμό.

Αποσυνδεδεμένος MVERTIGO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #139 στις: Απρίλιος 08, 2015, 10:13:21 πμ »
Οταν έγραψα οτι καλό θα ήταν να προστεθεί στην ύλη της Γ το 3 και 4 κεφάλαιο απο τη Β, το έγραφα με την υπόθεση οτι η Χημεία από 2 ώρες θα γίνει 3 ώρες. Φυσικα οι μαθητες χρειάζονται θερμοχημεία και λίγο περισσότερο οξειδοαναγωγη για να μη χάσουν τη μπάλα στο πανεπιστήμιο αλλα τοτε θα πρέπει η Χημεία να γίνει 4ωρο, κάτι που το θεωρώ δύσκολο έως αδύνατο.

Δε διαφωνούμε σε κάτι, απλά πιστεύω ότι θα είναι λογικό να μπουν κάποιες, απλές έστω, γνώσεις ΔΗ για τη χημική και την ιοντική ισορροπία καθώς και λίγη οξειδοαναγωγή για την οργανική. Κι εγώ θεωρώ το 3ωρο λογικό

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159653
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 413

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.