Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ioannis!

Σελίδες: 1234 ... 27
15
Δικαίωμά σου, dinateacher, και άποψή σου. Είτε γράψεις όμως είτε όχι τα θέματα που έθιξα υφίστανται. Και χαίρομαι που η le με επιβεβαιώνει. Και προτιμότερη είναι η τεκμηριωμένη απάντηση από τη δήθεν "ανωτερότητα". ;)

16

Stelios, δεν έχει και τόση ζέστη! Και δόξα τω Θεώ τα a/c κάνουν πολύ καλή δουλειά.
Όσο για το θέμα που κλειδώθηκε και δεν είχα προλάβει να γράψω την άποψή μου (δικαίωμά μου είναι, νομίζω...) δεν έχει καμία σχέση ούτε ως προς το περιεχόμενο ούτε ως προς τα επιχειρήματα ούτε ως προς το ύφος με αυτό εδώ. Παρόλα αυτά, όπως αναφέρει και η Σεμέλη που το παρακολούθησε τότε, δεν ενοχληθήκατε που κάποιος άλλος κλάδος θιγόταν. Είναι αυτό που λέμε, πως όταν δεν καίγεται το σπίτι μας, πίνουμε φραπεδάκι και απολαμβάνουμε... Το ότι κλειδώθηκε κάποια στιγμή αφού χύθηκε αρκετή χολή και ενώ έχει μείνει και διαβάζει ο καθένας τις αθλιότητες δεν ξέρω αν αρκεί. Το θέμα που ανέφερα -μάλλον το αγνοείς- δε βασίζεται στη σύγκριση ή στη σπουδαιότητα κλάδων, αλλά σε στοιχειώδη ζητήματα σωστής λειτουργίας της εκπαίδευσης και κριτηρίων επιστημονικότητας τμημάτων.

17
jimy, η ανθρωποφαγία έχει προ πολλού ξεκινήσει και δεν το έχεις πάρει είδηση... Και οι "κανίβαλοι" έχουν ήδη αρχίσει να τρώνε τον κλάδο μας και τους υπολοίπους (βλ. Πληροφορικούς και άλλες ειδικότητες από τους δασκάλους). Αν δε σε ενδιαφέρει ή δε σε αγγίζει, δικαίωμά σου είναι. Αλλά υφίσταται και ελπίζω να μη "φαγωθείς".

18
Συνάδελφε, είναι -νομίζω- αποκλειστικό μου δικαίωμα να χρησιμοποιώ όποιον όρο επιθυμώ από τη στιγμή που είναι δόκιμος και σε χρήση και υποδείξεις τέτοιου τύπου καλό θα ήταν να μην κάνεις. Αν κάποιοι εισπράττουν τον όρο "δημοδιδάσκαλος" καθώς και τη σκληρή πραγματικότητα της έλλειψης επιστημονικού προφίλ των τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης και επιστημονικής ιδιότητας των δασκάλων, που διδάσκονται τα στοιχειώδη από όλες ανεξαιρέτως τις επιστήμες (όπως προανέφερα και ανέφερες) υποτιμητικά, αυτό είναι δικό τους θέμα και δική τους θεώρηση των πραγμάτων. Πάντως, επιστήμονας δεν είναι σε καμία περίπτωση ο κάτοχος στοιχειωδών γνώσεων επί παντός επιστητού (θετικών, κοινωνικών, ανθρωπιστικών κτλ. κτλ.). Καταρτισμένοι στην παιδαγωγική σε σχέση με τις περισσότερες ειδικότητες είναι οι δάσκαλοι, όπως και οι νηπιαγωγοί, όχι όμως από όλες τις καθηγητικές ειδικότητες, από τη στιγμή που υπάρχουν οι Τομείς Παιδαγωγικής Επιστήμης στα πανεπιστήμια που θεράπευαν (πριν καν γίνουν οι διετούς και τριετούς φοίτησης Ακαδημίες πανεπιστημιακά τμήματα) και θεραπεύουν την επιστήμη αυτή, κάνοντας πάρα πολλά μην πω και περισσότερα μαθήματα. Και ναι, σήκωσε τα χέρια σου, γιατί κατά την προσωπική μου θέση ο θεσμός του (δημοδι)δασκάλου είναι πια αναχρονιστικός εν έτει 2012. Ξέρεις, ο μαθηματικός επιστήμονας δεν είναι μόνο για τα ανώτερα μαθηματικά, ο φυσικός δεν είναι μόνο για την αστροφυσική και την πυρηνική φυσική, ο γλωσσολόγος δεν είναι μόνο για διατριβές βαθιάς ανάλυσης της γλώσσας, ο ιστορικός δεν είναι μόνο για να γνωρίζει απέξω τον Παπαρρηγόπουλο, ο θεολόγος δεν είναι μόνο για τη βαθιά ανάλυση και ερμηνεία των δογμάτων... αλλά ΚΑΙ για τα βασικά και στοιχειώδη των επιστημών τους. Από πότε το τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης λέγεται τμήμα Στοιχειώδους Γλωσσολογίας, Ιστορίας, Φυσικής και πασών των επιστημών;! Και δε νομίζω ότι εσύ προσωπικά, ως συνάδελφος, έκανες διατριβή στη νεοελληνική λογοτεχνία για να πάρεις το πτυχίο σου. Εκτός όμως από την άποψή μου (την οποία τεκμηριώνω) για τη μόρφωση των δασκάλων και το άβατο της πρωτοβάθμιας, θεώρησα αδιανόητο να διαβάζω τέτοιου τύπου επιστολές εν καιρώ μεγάλης κρίσης, όπως έγραψα παραπάνω. Και αυτό πρέπει να σε ανησυχεί, όχι ο όρος "δημοδιδάσκαλος".

19
:) Εξαρτάται από τη θεωρία. Κατά πόσο είναι ουσιαστική ή ανούσια. Προσωπικά πιστεύω πως όσον αφορά στο εκπαιδευτικό έργο είναι προτιμότερη η υπερ/super ανάλυση στις διδακτικές μεθόδους παρά στις ψηφίδες και στα χιλιοστά. ;D Τέλος πάντων, συμφωνούμε ότι ο σωστός δάσκαλος "χτίζεται" και με την προσωπική του προσπάθεια και την καθημερινή μελέτη.

20
jimy, το θράσος της ΔΟΕ εξηγείται σαφέστατα στην παραπάνω τοποθέτησή μου και έγκειται στις συνδικαλιστικές συμφεροντολογικές νοοτροπίες. Κατανοώ την επιθυμία όλων να διοριστούν και τη σέβομαι. Αιτιολογήσεις όμως από συνδικαλιστικούς φορείς του τύπου "Η κυβερνητική πολιτική των ελάχιστων ή και μηδενικών διορισμών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, δημιούργησαν σημαντικό πρόβλημα ανεργίας και αδιοριστίας και στον κλάδο των δασκάλων." είναι απαράδεκτες σε μια χώρα που, όπως αναφέρει και η Σεμέλη, υπό το απεχθές βάρος δύο μνημονίων δεν παρέχει ούτε τα βασικά σε πολλούς όχι μόνο συναδέλφους (ενώ κάποιοι δημοδιδάσκαλοι ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ και ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ είχαν το θράσος να συζητούν επιδεικτικά για καλοκαιρινές γιορτούλες και διακοπούλες κτλ.), αλλά και συνανθρώπους μας. Δεν ήξερα ότι το ελληνικό κράτος έπρεπε να έχει ως πρώτιστη έγνοια και φροντίδα το διορισμό των δασκάλων! Και ποιων δασκάλων;! Όσων δεν πρόλαβαν να αποφοιτήσουν, για να συμμετάσχουν στον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και να προλάβουν το... φαγοπότι λόγω του φιάσκου του ολοήμερου δημοτικού. Εγώ θλίβομαι με κάποιους που ενώ καλούνται να υπηρετήσουν την εκπαίδευση, αντιμετωπίζουν το έργο τους όχι ως λειτούργημα αλλά ως βόλεμα. "Συγχαρητήρια"...


21
Ακριβώς Ασπασία. Η ΟΛΜΕ δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει... Βασικά τίποτα δεν κάνει ή μάλλον, όπως ωραία το έθεσες, μαζεύει ό,τι απομένει, τα ψίχουλα δηλαδή. Και είναι θλιβερό στην Ελλάδα οι (δημοδι)δάσκαλοι (και όχι παιδαγωγοί) που εντάχθηκαν στην τριτοβάθμια/πανεπιστημιακή εκπαίδευση μόλις στα τέλη περίπου της δεκαετίας του '80 (!) να προσπαθούν να "καπελώσουν" τους καθηγητές και επιστήμονες... Όσο για τα τμήματά τους που ανέφερες, από πέρσι φάνηκε η πτωτική τους τάση. Περίμενε και φέτος που λόγω κορεσμού θα επιστρέψουν σιγά-σιγά στις παλιές και ρεαλιστικές βάσεις τους του 12-14.

22

Αγαπητή Εύα, θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από αυτό που έγραψες για την Παιδαγωγική Επιστήμη. Ο σκοπός όλων των επιστημών είναι να ερευνούν και να αναλύουν, το ίδιο κάνει και η Ιστορία και η Αρχαιολογία, σε μία από τις οποίες ειδικεύτηκες. Το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς για τη λεπτομερέστατη ανάλυση ενός αρχαίου μνημείου (διαστάσεις σε εκατοστά, μην πω και χιλιοστά), ενός ψηφιδωτού (ακριβής αριθμός ψηφίδων, κάτι χιλιάδες δηλαδή) ή για τις μακροσκελέστατες ερμηνείες και αναλύσεις ενός ιστορικού γεγονότος. Όσο κι αν κουράζει όμως η επιστημονική ανάλυση, πρέπει να γίνεται. Το θέμα είναι να αξιοποιούμε αυτά τα στοιχεία, τα εφόδια που μας δίνονται πχ. τις παιδαγωγικές μεθόδους και τις στρατηγικές διδασκαλίας για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη τέλεση του εκπαιδευτικού μας έργου. Στο πανεπιστήμιο μαθαίνουμε πολλές θεωρίες και καλώς γίνεται, για να υπάρχει ποικιλία και εύρος επιλογών. Στο σχολείο και στην εκπαιδευτική πρακτική εφαρμόζουμε από όλες αυτές όποιες κρίνουμε κατάλληλες. Όποιος ειδικεύεται στην Παιδαγωγική στη σχολή μας έχει κατανοήσει πλήρως αυτό το ζήτημα. Και δε νομίζω ότι με το 1 άντε 2 μαθήματα (αν επέλεξες και το μάθημα του Η΄ εξαμήνου) έπηξες στη θεωρία. Τι να πουν και οι συνάδελφοί σου Παιδαγωγοί που έχουν διδαχτεί περισσότερα από 20 τέτοια πεντάωρα μαθήματα (35 πλέον με το νέο πρόγραμμα των τρίωρων μαθημάτων). Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως. Ο σωστός εκπαιδευτικός πρέπει πρώτα να είναι ολοκληρωμένη προσωπικότητα και να μπορεί να σταθεί στην τάξη, ώστε να προσφέρει όχι μόνο γνώσεις αλλά και ήθος (το οποίο λείπει πια) στους νέους και να συμβάλει στην πολύπλευρη ανάπτυξή τους.

23
para5, αν και έχουμε ξανασυζητήσει για το θέμα του "άβατου" της πρωτοβάθμιας, εκείνο που ήθελα να δείξω με το topic αυτό είναι το θράσος του συγκεκριμένου φορέα εν καιρώ μεγάλης κρίσης που ενώ οι δάσκαλοι είναι οι πιο ευνοημένοι εκπαιδευτικοί των τελευταίων χρόνων, παραπονιούνται γιατί δεν έγιναν προσλήψεις στον κλάδο τους (!) και φέρονται με απίστευτη αδιαφορία για τα προβλήματα των άλλων εκπαιδευτικών, αδιαφορώντας έτσι για τα συνολικά προβλήματα της εκπαίδευσης και κοιτάζοντας στυγνά μόνο τα συμφέροντά τους. Για παράδειγμα: δεν απαιτούν να αποκλείονται μόνο οι καθηγητές από την ιδιωτική πρωτοβάθμια, αλλά και οι νηπιαγωγοί και οι πτυχιούχοι Ειδικής Αγωγής. Γνωρίζεις όμως ότι έχουν ήδη δημιουργήσει ΠΕ δασκάλων για άτομα με ειδικές ανάγκες, οι οποίοι και ευνοούνται στο διορισμό σε βάρος των Ειδικών Παιδαγωγών που είναι οι ειδικευμένοι επιστήμονες στο αντικείμενο αυτό, παίρνοντας έτσι και τις θέσεις των πτυχιούχων Ειδικής Αγωγής! Αν συνυπολογίσουμε και την άποψη αρκετών δημοδιδασκάλων ότι μπορούν και πρέπει να διδάσκουν και στη δευτεροβάθμια (αυτό κι αν είναι θράσος και αποκορύφωμα αστειότητας, αμορφωσιάς, έπαρσης και απληστίας!) παρατηρώ πως τα άτομα αυτά έχουν τα τελευταία χρόνια την τάση να παραβιάζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των άλλων, αλλά να διατηρούν μετά μανίας τα δικά τους και να αποκλείουν φιλολόγους, μαθηματικούς, θεολόγους, φυσικούς κτλ. να διδάσκουν τα δικά τους αντικείμενα ακόμα και στη δημοτική εκπαίδευση. Γιατί οι πλέον αρμόδιοι για τη νεοελληνική γλώσσα και για τα μαθηματικά είναι αντιστοίχως οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί και όχι οι λίγο από όλα δημοδιδάσκαλοι (από θετικές και κοινωνικές επιστήμες έως ανθρωπιστικές και καλλιτεχνικές σπουδές!). Προφανώς και οι αδυναμίες των μαθητών που έρχονται στο γυμνάσιο π.χ. με απίστευτα ορθογραφικά λάθη και ποικίλες ελλείψεις οφείλονται και στην ανεπάρκεια των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

24
Συμφωνώ Σεμέλη μου. Πρέπει όμως να αλλάξει η κατάσταση και να επικρατήσει το δίκαιο.

25
Επιστολή της ΔΟΕ στον υπουργό Παιδείας...

ΔΟΕ
Αρ. Πρωτ:1219
Αθήνα 29/6/2012
Προς :
1. Τον Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
2. το Γενικό Γραμματέα
κ. Βασίλειο Κουλαϊδή
ΚΟΙΝ: Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα Ιδιωτικά Σχολεία
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Γενικέ Γραμματέα,
Με τις υπ’ αριθμ. Φ.18/97883/Δ5/31-8-2011 και Φ.18/63589/Δ5/3-6-2011 εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας...

που φέρουν την υπογραφή του Γενικού Γραμματέα κ. Β. Κουλαϊδή, δίνεται το δικαίωμα στα Ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους 2012-2013, να προσλαμβάνουν («εφόσον αποδεδειγμένα υπάρξει έλλειψη δασκάλων») και να ανανεώνουν τις συμβάσεις στους ήδη υπηρετούντες («χωρίς να απαιτείται η τεκμηρίωση της έλλειψης δασκάλων») σε Πτυχιούχους Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής και σε Πτυχιούχους Πανεπιστημιακών Τμημάτων στους οποίους δίνεται το δικαίωμα διορισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στους κλάδους ΠΕ01 έως ΠΕ07 καθώς και σε Πτυχιούχους Τμημάτων Νηπιαγωγών.
Η κυβερνητική πολιτική των ελάχιστων ή και μηδενικών διορισμών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, δημιούργησαν σημαντικό πρόβλημα ανεργίας και αδιοριστίας και στον κλάδο των δασκάλων. Κατά συνέπεια, λόγω μη έλλειψης δασκάλων, ζητάμε να άρετε την αδικία ανακαλώντας τις παραπάνω εγκυκλίους και δίνοντας τη δυνατότητα πρόσληψης αποκλειστικά και μόνο δασκάλων για να ασκήσουν το λειτούργημά τους και στην Ιδιωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.


_________

Το θράσος του Συνδικαλιστικού Φορέα των δημοδιδασκάλων δεν έχει όρια: "Η κυβερνητική πολιτική των ελάχιστων ή και μηδενικών διορισμών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, δημιούργησαν σημαντικό πρόβλημα ανεργίας και αδιοριστίας και στον κλάδο των δασκάλων." και "ζητάμε να άρετε την αδικία ανακαλώντας τις παραπάνω εγκυκλίους"... !!!
Δηλαδή στη χρεοκοπημένη  Ελλάδα ήταν... απαράδεκτη η πολιτική των ελάχιστων ή και μηδενικών διορισμών δασκάλων στην πρωτοβάθμια...! Έπρεπε να τακτοποιηθούν και οι φρεσκότατοι πτυχιούχοι τους (ακόμα και με αίτηση ορκωμοσίας)... και να πληρώνει ο ελληνικός λαός με το αίμα του τους μισθούς τους! Και αναρωτιέμαι... οι αποσπασμένοι δάσκαλοι σε πολιτικά γραφεία, υπουργεία, πανεπιστήμια (το ΠΤΔΕ Αθήνας θα έβαζε λουκέτο πέρσι λόγω της άρσης των αποσπάσεων, αφού η λειτουργία του βασιζόταν σε αυτές...) κτλ. επέστρεψαν πια στις οργανικές τους θέσεις ή μήπως δεν τις... έβρισκαν;
Δηλαδή ο φορέας των... αδικημένων (?) πτυχιούχων τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης ζητά να διορθωθεί η... κατάφωρη αδικία (?) σε βάρος τους, ενώ τόσα χρόνια διορίζονταν (βολεύονταν) σωρηδόν σε αντίθεση με χιλιάδες καθηγητές και νηπιαγωγούς που αποκλείονταν από την εκπαίδευση και καταδικάζονταν στην ανεργία... Και το πιο εξωφρενικό; Καθηγητές των οποίων τα μαθήματα διδάσκονται πλέον και από άλλες ειδικότητες (όπως η Ιστορία, η Λογοτεχνία, η πληροφορική...).
Συγγνώμη, αλλά τα τελευταία χρόνια έχω την εντύπωση ότι η ζυγαριά κλίνει άνισα υπέρ των δημοδιδασκάλων και πως η εκπαίδευση είτε δημόσια είτε ιδιωτική εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους. Ελπίζω οι αρμόδιοι του υπουργείου να παραμείνουν σταθεροί στις προηγούμενες αποφάσεις τους και να προβούν και σε περαιτέρω ρυθμίσεις δίκαιες για την πλειοψηφία των καθηγητών και επιστημόνων και να μην επηρεαστούν από συνδικαλιστικές συμφεροντο-λογικές...

26
Ου ου!!! Παρόλο που αν περίμενα λίγο, θα σου απαντούσε κάποια κλασικαρία από τις γνωστές βεβαίως-βεβαίως, :D θα σε καθησυχάσω: πιάνεται και παραπιάνεται... και ισοδυναμεί με 10 διδακτορικά!!! ;D Επομένως, πρώτο τραπέζι στο ΚΑΠΗ! ;) :D

27
Ναι... ναι, το αντελήφθην σχετικά γρήγορα... Τι να κάνουμε! Θα το ξεπεράσω... :P Τόπο στα νιάτα, γραυ μου! ;D
Δεν έχεις διδακτορικό;;; Πόρτα στο ΚΑΠΗ!!! ;) :D :D

28
χαχαχαχαχαχα! Θεός ο νεαρός λοιπόν nikgre!!! Ούτε στο ΚΑΠΗ έχουν αντίκρισμα πια. :P Εντάξει, δε με πήραν και οι αιώνες! Και οι εκπαιδευτικοί δε γερνούν ποτέ, το ξέρεις αυτό... Η φοιτητιώσα και μαθητιώσα νεολαία μάς κρατά πάντα πνευματικώς νεανίζοντας! ;D

Σελίδες: 1234 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161786
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.