Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fray

Σελίδες: 123
15
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ 20 - Που Σπουδάσατε
« στις: Αύγουστος 02, 2006, 02:50:54 μμ »
Να δηλώσω το παρόν για το Τηλεπληροφορικής & Διοίκησης!!!
Και να φανταστει κανείς πως κάποτε μας έλεγαν πως θα βγούμε λογιστές από αυτό το τμήμα ;D ;D ;D
Αυτή η εντύπωση υπήρχε γιατί το πτυχίο μέχρι τότε ήταν άχρηστο! Ούτε επαγγελματικά δικαιώματα ούτε τίποτα δεν υπήρχε. Στο δημόσιο μόνο στο διοικητικό-λογιστικό τομέα γινόμασταν δεκτοί χωρίς να υπάρχει ούτε ένα εισαγωγικό μάθημα λογιστικής! Κι αυτό γιατί το τμήμα έπρεπε αναγκαστικά να ενταχθεί στη ΣΔΟ γιατί πολύ απλά το ΤΕΙ Ηπείρου δεν έχει ΣΤΕΦ. Μάλλον είσαι παλιά σειρά για να τα θυμάσαι αυτά. Τώρα όμως τα πράγματα άλλαξαν, και για εμάς αλλά και για πολλά άλλα τμήματα.
Ευτυχώς που έγινε η αλλαγή προγράμματος σπουδων!!!! Όταν έγινε η αλλαγή ήμουν ήδη φοιτήτρια!!! Ευτυχώς γιατί θα έκανα παρέα τη γυναίκα του πρωτομάστορα!!!! ;D ;D ;D

16
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ 20 - Που Σπουδάσατε
« στις: Αύγουστος 01, 2006, 01:34:13 πμ »
Να δηλώσω το παρόν για το Τηλεπληροφορικής & Διοίκησης!!!
Και να φανταστει κανείς πως κάποτε μας έλεγαν πως θα βγούμε λογιστές από αυτό το τμήμα ;D ;D ;D

17
Κάποια μέρη είναι αρκετά μακρινά, αν τυχόν δεν προλάβεις (το πλοίο, το τρένο, το γαϊδαράκο ;D ;D τελος πάντων, λίγο χιούμορ φαντάζομαι δεν βλάπτει αλπίζω να μην προσβάλω κάποιον.... :-[) τι γίνεται τότε;;;

18
Καλησπέρα σας! Ότι τελείωσα και γω την συμπλήρωση της αίτησης και θέλω να εκθέσω και γω τα συμπεράσματά μου!!!! Λοιπόν:
1) θυμήθηκα τη γεωγραφία της ελλάδας που τόσο πολύ μου άρεσε στο σχολείο!!!
2) έχω φτιάξει πλάνο για τις διακοπές των επόμενων 5 χρόνων  ;D ;D
μια καλή διεύθυνση να βρίσκουμε που βρίσκονται όλα αυτά τα μέρη και συγκοινωνίες που υπάρχουν είναι http://www.diakopes.gr/diakopes/diakopes_pkg.print_map?lang=GR
Άντε και καλό διορισμό σε όλους σας!!!!! Φεύγω για διακοπές!!!!!

19
Τα ένσυμα από που θα τα πάρουμε???έχω ακούσει πολλές ιστορίες και έχω μπερδευτεί....

20
Καλησπέρα! Σήμερα πήγα στην Α' θμια πήρα το χαρτί μου και είχε 351 ώρες. Τι να κάνω τώρα πραγματικά με όλα όσα έχω διαβάσει δεν ξέρω... Να χαρώ ή να λυπηθώ;;;; Άντε καλό καλοκαίρι!!!!!

21
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« στις: Ιούλιος 03, 2006, 09:41:11 μμ »
Λοιπόν ζωή για να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.
1) Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δεν πρόκειται ποτέ το σύστημα με τις προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών να γίνει διαφανές. Εξάλλου γι' αυτό έγινε για να μπαίνουν κάποιοι πλαγίως στην εκπαίδευση.
2) Γιατί όμως θεωρείς το σύστημα με τους αναπληρωτές καλύτερο; Δεν θα ήταν πιο σωστό να υπήρχαν μόνο μόνιμοι καθηγητές; Γιατί να υπάρχουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι δεν το καταλαβαίνω.Ίσως για αυτό που ανέφερα παραπάνω.
3) Όλοι έχουμε δώσει εξετάσεις γι' αυτό άλλωστε έχουμε κι ένα πτυχίο στα χέρια μας. Αυτό δε σημαίνει πως είμαστε όλοι κατάλληλοι για καθηγητές. Γιατί δηλαδή κάποιος που είναι επιτυχών στο διαγωνισμό που αν μη τι άλλο δείχνει πως έχει τις προϋποθέσεις να ανταποκριθεί να μη διορίζεται, ενώ αντιθέτως να διορίζεται κάποιος άλλος με λίγες ώρες που έχει κάνει με αδιαφανείς διαδικασίες; Τι παραπάνω έχει να προσφέρει αυτός που στο διαγωνισμό μπορεί και να πάτωσε;
4) Γιατί στους διορισμούς προηγούνται κιόλας οι του 40%, και οι διοριστέοι απ' το διαγωνισμό παίρνουν ότι περισσέψει; Τους τιμωρούν επειδή πέτυχαν στο διαγωνισμό; Πολύ αντιπαιδαγωγικό, δε νομίζεις;
5) Γιατί αν δεν καλύπτονται οι θέσεις για μόνιμους από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, προσλαμβάνουν έξτρα άτομα από τον πίνακα αναπληρωτών; Με τον τρόπο αυτό ανατρέπεται το 60-40 και γίνεται 40-60 αν όχι παραπάνω.
6) Προτιμώ να δώσω κι άλλες εξετάσεις στη ζωή μου, παρά να παρακαλάω και να γλείφω τον καθένα να μου δώσει λίγες ώρες για να πάρω μόρια μπας και διοριστώ έτσι.
1)πραγματικά δεν γνωρίζω πόσο διαφανές είναι το σύστημα για την επιλογή των ωρομισθίων/αναπληρωτών. Εγώ πάντος τα χαρτιά μου έκανα όπως ψάχνεται ο καθένας μας και ένα πρωινό με πήραν τηλέφωνο.
2)δεν είπα πως είναι καλύτερο αλλά ότι είναι ίσως μια μέση λύση. Στο κάτω κάτω έχουν το ρόλο να αναπληρώνουν κενές θέσεις! Δεν είναι λοιπόν απαραίτητη η μονιμότητα
3)και πάλι θα σου πω πως εν μέρη έχεις δίκιο αλλά πως σου εξασφαλίζει ότι η διόρθωση των γραπτών είναι και 100% σωστή και δεν καίει κάποιον καημένο;
4)αυτό δεν το ήξερα τώρα που άρχισα να διαβάζω στο forum το μαθαίνω. Δεν δείχνει σωστό.
5)και στις κενές θέσεις ποιος θα πάει;;;;
6)και γω θα δώσω εξετάσεις στη ζωή μου πολλές το βλέπω αλλά δεν θα είναι ζωή ένα άγχος ατελίωτο και να τρέχω στην τελική σε φροντιστήρια σαν μαθητουδι στα γερμάτα(που δεν συμφωνώ αλλά αν είσαι πνιγμένος τι θα κάνεις;)
*****Θες να πεις ότι όποιος μπαίνει με εξετάσεις πάει να πει πως είναι και ο πλέον κατάλληλος;;; Γιατί τώρα που το θυμήθηκα γνωρίζω μια καθηγήτρια που χρόνια ολόκληρα δίνει εξετάσεις αλλά κόβεται, ενώ διδάσκει σε φροντιστήριο και έχει μια αξιόλογη πορεία σαν εκπαιδευτικός. Πώς μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό;

22
Να πω μια ιστορία.... Το εργαλείο ενός καθηγητή πληροφορικής είναι ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, αυτό πστεύω είναι δεδομένο. Όταν λοιπόν ενημερώνεις τον διευθυντή ότι αυτά τα εργαλεία που έχω -συγχωρέστε με για τον τρόπο ομολίας μου- είναι εντελώς χάρχαλα, είναι έτοιμα να τα βάψεις μπλε και να τα πετάξεις στη θάλασσα διότι αντί να μάθεις στα μικρά παιδάκια ότι ο Η.Υ είναι ένα μέσο για να κάνει τη ζωή μας εύκολη αυτά τα καημένα μαθαίνουν το αντίθετο.....και εκείνος σε δίνει στεγνά με πολύ και γεμάτη αδιαφορία για το σχολικό του εργαστήριο τι κάνεις;;;; Και αναφέρομαι σε σχολεία που υποτίθεται είχαν Η/Υ και καμάρωναν κιόλας!!! Γιατί κακά τα ψέματα πήγα και σε σχολείο που είχαν 1 pc και λειτουργούσε έτω και αυτό το μοναδικό σωστά χάρη στο ενδιαφέρον του Διευθυντή γιατί μηχανήματα είναι και θέλουν που και που συντήρηση. Τι κανεις λοιπόν σε αυτή την περίπτωση;;;;ε;;;

23
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« στις: Ιούλιος 01, 2006, 03:22:20 μμ »
Οι διορισμοί πρέπει να γίνονται 100% από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπως ήταν παλιά. Υπάρχουν πολλά βυσματικά που γίνονται με τους αναπληρωτές, ωρομίσθιους κλπ κλπ και με λίγες ώρες το μήνα κάποιοι διορίζονται ενώ στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ πάτωσαν, ενώ κάποιοι άλλοι επιτυχόντες μένουν απ'έξω. Εκεί που υπήρχε μία επετηρίδα (τουλάχιστον ήταν ακλόνητη) πήγαμε να την καταργήσουμε με το διαγωνισμό και τώρα κάτω απ'τις πιέσεις προς τους πολιτικούς έχουμε πολλές και αναξιόπιστες επετηρίδες. Οπότε ή 100% από διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή επιστροφή στην παλιά επετηρίδα με βάση το χρόνο απόκτησης πτυχίου. Όλα τα άλλα 60-40 είναι για να βολεύονται κάποιοι που ζητάν μάλιστα και 50-50 πανάθεμά τους. Αλλά τι λέω; Έτσι κι αλλιώς σε κάποιες ειδιότητες έχουν πολύ παραπάνω από 50% μιας και σύμφωνα με έναν ακόμα παράλογο νόμο αν οι επιτυχόντες του ΑΣΕπ δεν συμπληρώνουν τις απαιτούμενες θέσεις, αυτές μετακυλούνται στους αναπληρωτές (όπως έγινε με τνν Πληροφορική και πιθανώς και άλλες ειδικότητες). Εγώ βέβαι είμαι στους διοριστέους από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αλλά ασχολούμαι ενεργά με το θέμα γιατί δεν μπορώ να βλέπω τέτοια αδικία, άλλος να ξεσκίζεται στο διάβασμα να είναι επιτυχών και να μη διορίζεται και να μπαίνουν κάποιοι που έχουν μπάρμπα στην κορώνη με λίγες ώρες ωρομίσθιοι. Έλεος! Όποιος αξίζει ας διοριστεί! Αλλιώς επιστροφή στην παλιά επετηρίδα! Πιο αξιοκρατική ήταν από τις σημερινές αδικίες!
Κύριε αριανέ ίσως να έχεις δίκιο σ' αυτά που υποστηρίζεις (αν και έρχονται σε αντίθεση με τα αγαθά που c(λ)opies κτώνται... ;D ;D) αλλά θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άλλο, πιστεύεις πως μετά από το διάβασμα και τις εξετάσεις που έχεις περάσει στην νεαρή σου και φοιτητική σου ηλικία, ι μπορείς να συνεχίσεις μια ζωή που να εξαρτάσαι από ένα διαγωνισμό για το αν θα μπορείς να έχεις μια δουλειά που να σου ξεπληρώνει τους κόπους σου;;; Και σημειωταίον τα χρόνια περνάνε και πρέπει να δώσεις και κάποιο χρόνο για την προσωπική σου ζωή, οικογένεια κτλ.... εκτός από ένα συνεχές και ατελείωτο διάβασμα(με παράλληλη εργασία..)!!!!! ίσως να είναι καλό το γεγονός ότι υπάρχει μια μέση λύση με τα ποσοστά... Το γεγονός ότι υπάρχει αναξιοκρατία μπορεί να διορθωθεί με διαφορετικό τρόπο. Αυτό είναι το πρόβλημα πιστεύω....

24
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Ιούλιος 01, 2006, 03:09:30 μμ »
Καλησπέρα! Όταν πήγα και ρώτησα στην Α'θμια αν μπορώ να εργαστώ κάπου αλλού μου ενώ είμαι ωρομίσθια είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει διαφορά στο αν προσληφθείς σε μια ίδιωτική εταιρία ή σε ένα φροντιστήριο; το ίδιο δεν είναι από τη στιγμή που είναι ιδιωτικός τομέας και δεν είσαι μόνιμος στο δημόσιο; :-\

25
Η Κοινότητα του PDE / Απ: 1η pde συνάντηση...
« στις: Ιούνιος 30, 2006, 01:17:56 πμ »
Η ιδέα της συνάντησης μου άρεσε όταν τη διάβασα.... Να καταφέρω να έρθω λίγο δύσκολο λόγω εργασίας... Αλλά τώρα που είδα τη φωτό μπορώ να ομολογήσω ότι ζήλεψα και μάλιστα πιστεύω ότι αν ήσασταν περισσότεροι δεν θα ζήλευα!!!! Πιστεύω ότι σας αξίζει ένα χειροκρότημα για σας που ήσασταν εκεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26
Ζητώ συγνώμη ήμουν εν ώρα εργασίας όταν διάβασα την απάντησή σου και παρερμήνευσα τα μόρια με τη θέση!!!!!!!! Έχεις δίκαιο!

27
Ευχαριστώ πολύ ήσουν σαφέστατος! Δηλαδή για να φτάσεις στα 55 μόρια αν παίρνεις κάθε χρόνο από 3,5 και 4 μόρια ..............................καλύτερα να μην το σκέφτομαι!!!!!!!!

28
Ίσως τελικά να μην έχεις και άδικο σε αυτό που λες σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό>!!!!!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 433
Σύνολο: 434

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.